Dit is niet meer mijn winkelquote:Op maandag 11 mei 2026 17:35 schreef Aether het volgende:
Breaking news: "My Nintendo Store" heet vanaf eind deze maand "Nintendo Store".
https://www.nintendolife.(...)-its-name-this-month
quote:
Noice!quote:
Zijn echt wel hele fijne dingen.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:13 schreef Q. het volgende:
Toch maar eens de NYXI Hyperion 3. Ik vind die standaard Switch 2 joycons zo kut.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |