Speel je ze met een stylus?quote:Op woensdag 19 november 2025 21:59 schreef CoExist het volgende:
[..]
Oeh lalaaa.
Dit vind ik altijd leuke spelletjes. Ik heb ze inmiddels allemaal en deze komen zeker in de collectie.
Ik gebruik gewoon de analoge thumbsticks en ABXY knoppen.quote:Op donderdag 20 november 2025 14:21 schreef Aether het volgende:
[..]
Speel je ze met een stylus?
Ik merk dat ze daarmee op de (3)DS een stuk beter speelden.
Ik vind het vrij traag en minder "natuurlijk" dan kiezen met een stylus.quote:Op donderdag 20 november 2025 14:54 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon de analoge thumbsticks en ABXY knoppen.
Nooit geprobeerd met de stylus eigenlijk. Ga ik eens doen.
Ik heb er 3. Eentje van Super Mario Maker 2, eentje gekregen bij die Dr. Fuckishima Braintraining, en nog een originele Nintendo stylus die een vriend van mij heeft mee genomen uit Tokyo vorige maand.quote:Op donderdag 20 november 2025 15:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik vind het vrij traag en minder "natuurlijk" dan kiezen met een stylus.
Heb er geen voor de Switch en de stylus die Nintendo heeft is altijd uitverkocht.
Nee klopt fijn dat wij nog van de generatie zijn dat een lege woestijn waarin geen reet te doen is wel leuk isquote:Op zondag 7 december 2025 12:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het een beetje lachwekkond wanneer YouTubers klagen over "lege planeten" in een Starfield of een "lege woestijn" in Metroid. Dit zijn artistieke keuzes.
De huidige TikTok generatie wil zich blijkbaar in een soort Disneyland wanen waarbij zelfs woestijnen afgeladen vol zijn met gameplay elementen.
Ach please man. Wat een klets.quote:Op zondag 7 december 2025 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee klopt fijn dat wij nog van de generatie zijn dat een lege woestijn waarin geen reet te doen is wel leuk is
Ik was cynisch, Hans.quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ach please man. Wat een klets.
Zelfs in de OOT Gerudo desert was meer te doen.
Als je niet door hebt dat dat zwaar sarcastisch bedoeld was .... ik bedoel dat ligt er echt dik bovenop. Bijna niet te missen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ach please man. Wat een klets.
Zelfs in de OOT Gerudo desert was meer te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |