Tis niet best.quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:49 schreef Aether het volgende:
Alles aangekondigd tijdens de Nintendo Direct: https://www.dekudeals.com(...)2026-02-05?sort=name
Inderdaad, vrij voorspelbaar.quote:
Verheugde me zo op Pokopia, maar dat wordt exclusief een keycard...quote:
Confirmed: Switch’s Virtual Boy headset can play VR-supported Switch games including Breath of the Wild and Mario Odysseyquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:30 schreef CoExist het volgende:
Mijn Nintendo Virtual Boy is zojuist bezorgd. Kan er nog niets mee omdat er nog geen VB app is uitgebracht op de Switch.
Maar wel mooi op tijd geleverd door Nintendo.
De VB app is vandaag uitgekomen. Later op de avond maar eens proberen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:30 schreef CoExist het volgende:
Mijn Nintendo Virtual Boy is zojuist bezorgd. Kan er nog niets mee omdat er nog geen VB app is uitgebracht op de Switch.
Maar wel mooi op tijd geleverd door Nintendo.
Wel nette prijs ivm updates voor bijvoorbeeld Kirby en Mario Wonder.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
60 fps op de Switch 2, nu de andere Xenoblade games nog.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
60 fps op de Switch 2, nu de andere Xenoblade games nog.
Ik ben blij met de upgrade daarnietvan, maar ze hadden ook niet meer moeten vragen qua prijs. Het zijn minimale upgrades (upscaled tot 4K textures en 60 fps performance) en die upgrades waren voor Kirby and The Forgotten Land en Mario Wonder (zonder de Switch 2 content) gratis. Voor pc-platform zijn dit soort dingen triviaal als onderdeel van het standaard pakket zonder extra geld te vragen. Maar goed het is de Xenoblade-series die naar m'n hart ligt, dus ja we trekken de portemonnee maar weer om het zonder al teveel gedoe op de bank voor m'n 4K-tv te kunnen spelen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:10 schreef Aether het volgende:
[..]
Wel nette prijs ivm updates voor bijvoorbeeld Kirby en Mario Wonder.
Dit is een ietwat teleurstellende aankondiging.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:54 schreef Aether het volgende:
Nintendo Treehouse Returns This Week With A Pair Of Gameplay Showcases
https://www.nintendolife.(...)f-gameplay-showcases
Super Mario Bros. Wonder - Nintendo Switch 2 Edition + Meetup In Bellabel Park and Pokémon Pokopia
24 februari 23:00 uur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |