In het artikel staat dat het gaat om een remake van Ocarina of Time.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Blijft niet heel veel over voor remakes.
• OoT
• Oracle of Seasons/Ages
• A Link to the Past
• Minish Cap
• A Link Between Worlds
• Phantom Hourglass
• Spirit Tracks
• Four Swords Adventures
Ik gok dan op A Link Between Worlds (de rest is beschikbaar via Nintendo Online of lastig te porten).
Nicequote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:26 schreef Colonia het volgende:
[..]
In het artikel staat dat het gaat om een remake van Ocarina of Time.
OK, ik las het meer als gerucht.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:26 schreef Colonia het volgende:
[..]
In het artikel staat dat het gaat om een remake van Ocarina of Time.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te triest voor woorden
Maar hey, fanservice!welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op woensdag 1 april 2026 11:47 schreef MMaRsu het volgende:
Mario Galaxy movie
Nog slechtere reviews dan deel 1, die ik al heel matig vond.
Nu schijnt dat"Ik vond de eerste film slecht, dus ik heb toch maar gewoon een ticket voor de tweede gekocht zodat ik daar ook over kan zeuren"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te triest voor woorden
Maar hey, fanservice!100.000 katjes
Fuck the EBU!
Hij heeft het toch over de reviewsquote:Op woensdag 1 april 2026 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Ik vond de eerste film slecht, dus ik heb toch maar gewoon een ticket voor de tweede gekocht zodat ik daar ook over kan zeuren"
Ik ga hier echt geen kaartje voor kopenquote:Op woensdag 1 april 2026 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Ik vond de eerste film slecht, dus ik heb toch maar gewoon een ticket voor de tweede gekocht zodat ik daar ook over kan zeuren"
Ahh ja want kinderen kunnen goede films niet beter waarderen dan slechte kinderfilmsquote:Op woensdag 1 april 2026 15:54 schreef FlyingFish het volgende:
Ik denk ook niet dat jij het juiste publiek bent voor die film. Mijn kinderen vonden de eerste geweldig en gaan deze vast ook vaak kijken. Er wordt iig naar uitgekeken!
Opgegroeid zijn met de NES is idd juist niet de doelgroep. Daar ben je dan minimaal zo’n 30 jaar te oud voor. Voor die doelgroep komen ze met dure LEGO, limited editions, Nintendo-documentaires en dure boeken.quote:Op woensdag 1 april 2026 17:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ahh ja want kinderen kunnen goede films niet beter waarderen dan slechte kinderfilms
Zo'n waardeloos argument
Maar sure iemand die letterlijk is opgegroeid met de NES en Nintendo is niet de doelgroep
Het is veel meer van hetzelfde. Mijn neefje vond Yoshi vooral heel tof.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:59 schreef MMaRsu het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik denk als je de eerste film leuk vond dat je deze dan vast ook wel kan waarderen.
Maar dat betekend niet dat het niet beter had kunnen zijn
Yoshi is ook altijd tof, daarom was Galaxy 2 ook zo goedquote:Op donderdag 2 april 2026 23:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is veel meer van hetzelfde. Mijn neefje vond Yoshi vooral heel tof.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |