Klinkt als een standaard Square Enix spel.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:09 schreef GGMM het volgende:
Octopath Traveler 0
Eindbaas, geheime eindbaas 1, geheime eindbaas 2 verslagen.
8/10. Beter dan 1, iets minder dan 2.
@:notorious_roy niet bovenstaande review lezen er staan spoilers in over geheime eindbazen
https://www.nintendo.com/(...)-Flower-3008088.htmlquote:Bring a little fun into your daily life!
From the Flower Kingdom in Super Mario Bros. Wonder into the real world, the Talking Flower can help brighten your day!
Leave it to speak freely, or press the button to make it talk immediately – press the button often and it might even say something special! You can also set it to greet you when you wake up, or send you to sleep with a smile.
The Talking Flower will say things based on the time of day, sense how warm or cold its surroundings are, speak up if its batteries are running low and even tell the time. Hold down the button and it will give a shout of ‘Wonderrr!’ as music starts to play!
Dit is wel een beetje Direct inflatie aan het worden hoor, Jezusquote:Op woensdag 28 januari 2026 15:41 schreef Aether het volgende:
29 januari 15 uur
Bekijk deze YouTube-video
We moesten 10 jaar wachten op Pikmin 4quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:14 schreef Elvi het volgende:
Ik wil een Pikmin 5 of nieuwe Animal Crossing
Laat me even in de waanquote:Op donderdag 29 januari 2026 15:19 schreef Aether het volgende:
[..]
We moesten 10 jaar wachten op Pikmin 4
Je hebt net een gratis 3.0.0 update gekregen voor AC:NH wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:14 schreef Elvi het volgende:
Ik wil een Pikmin 5 of nieuwe Animal Crossing
Donkey Kong Coutry Tropical Freeze.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:39 schreef Peejtur het volgende:
Wat is een musthave voor de switch 1? Heb al mario wonder en galaxy 2 maar wil ook ander soort spellen. Ben ps5 gewend maar wil dit ook weer oppakken.
Heb je Metroid Prime al eens gespeeld vroeger? Metroid Prime 1 Remastered zou ik anders aanraden. Verder is Mario Rabbids Kingdom Battle een van mijn favorieten op de Switch 1.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:39 schreef Peejtur het volgende:
Wat is een musthave voor de switch 1? Heb al mario wonder en galaxy 2 maar wil ook ander soort spellen. Ben ps5 gewend maar wil dit ook weer oppakken.
Die ken ik idd van ps al. Zeker wel leuk.quote:Op zondag 1 februari 2026 22:56 schreef FlyingFish het volgende:
Ik kan overcooked aanraden. Is een erg leuk spelletje voor even tussendoor met vrienden en is ook goedkoop in de e-shop te vinden.
Zal ik eens bekijken.quote:Op zondag 1 februari 2026 22:27 schreef Bartttt het volgende:
[..]
Heb je Metroid Prime al eens gespeeld vroeger? Metroid Prime 1 Remastered zou ik anders aanraden. Verder is Mario Rabbids Kingdom Battle een van mijn favorieten op de Switch 1.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |