Op zaterdag 6 december 2025 16:19 schreef Weltschmerz het volgende: Misschien dat ze Tsunoda nog voor Norris kunnen zetten op snelle banden en dan een minister of defence laten doen in die langzame bochten waar je er toch niet voorbij kan.
En dan de praktijk: Norris is in 1 bocht al voor Yuki.. Zo'n opdracht kan je aan Alonso geven maar niet aan Tsunoda.
Norris vorige week 2 punten extra gekregen, Max paar GP's geleden "genaaid" met de SC en 2 punten verloren omdat hij Leclerc niet meer kon pakken, die swap van Piastri/Norris door pitstop gebeuren .... Norris heeft veel geluk gehad wat dat betreft anders was een overwinning hier al genoeg geweest.
Op zaterdag 6 december 2025 16:22 schreef Evenstar het volgende: Morgen SC op een raar moment, McLaren gaat naar binnen om niet de sukkels te zijn, rest blijft buiten
Of een double stack die verkeerd loopt of geen banden klaar hebben staan..
[..] Daarom was die uitspraak over geluk met wat er achter hem gebeurt ook zo goed. Dat gaat er vanuit dat Max de race gaat winnen en het aan McLaren zelf ligt of ze het WK binnen halen of niet.
Maar Piastri zal moeten winnen dus dan komt pas heel laat in de race in beeld.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Ik zou het grappig vinden als Piastri nog P2 kan worden in het kampioenschap, die heeft geen steun van het team gehad en heef took hjet meest aantal ronden op kop gereden. Heeft ook 1 pole meer dan Norris.
Op zaterdag 6 december 2025 16:28 schreef raptorix het volgende: Hoe zit dat eigenlijk met dat warm wormen van die remmen van die McLarens, hebben ze dat voordeel tegenwoordig niet meer?
als er wormen in de remmen zitten dan komt dat vast wel goed dat ze er af vliegen
Op zaterdag 6 december 2025 16:24 schreef Evenstar het volgende: Norris vorige week 2 punten extra gekregen, Max paar GP's geleden "genaaid" met de SC en 2 punten verloren omdat hij Leclerc niet meer kon pakken, die swap van Piastri/Norris door pitstop gebeuren .... Norris heeft veel geluk gehad wat dat betreft anders was een overwinning hier al genoeg geweest.
Je kan ook zeggen dat Antonelli het geluk is van Mclaren. Zie Spielberg.
Er zijn zo zo zo veel voorbeelden dit seizoen waarin het net ff anders was gelopen en we nu in een andere situatie zaten.
Ondanks dat onmogelijke shithok van RBR wat het tijden is geweest dit jaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt' 'Ieder nadeel heb zijn voordeel' We zullen je nooit, nooit vergeten 1947-2016
Op zaterdag 6 december 2025 16:28 schreef SiGNe het volgende: Ik zou het grappig vinden als Piastri nog P2 kan worden in het kampioenschap, die heeft geen steun van het team gehad en heef took hjet meest aantal ronden op kop gereden. Heeft ook 1 pole meer dan Norris.
Ik snap wel dat hij weinig steun gevoeld heeft, maar feitelijk is het Norris die punten heeft verloren door McLaren. Piastri heeft het helmaal zelf laten liggen in een hele zwakke fase.
Norris deed het vandaag gewoon slim, niet teveel pushen. Als hij dat morgen weer doet wint hij met gemak. Als hij gevecht opzoekt met Max en/of Piastri kan het zijn WK kosten. Ben benieuwd.
Verstappen moet morgen proberen het veld op te houden. Net als destijds Hamilton probeerde bij Rosberg.
Door het voordeel in topsnelheid is het heel moeilijk om Verstappen zelf in te halen.
Deuger, Woke & Gutmensch "Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
[..] Ik vrees het. [..] Heb je geen reet aan als hij niet een fout maakt.
Norris zei dat hij de race wil winnen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!" "Omae wa mou shindeiru." "All we know is... he's called The Stig!"
Op zaterdag 6 december 2025 16:36 schreef Klopkoek het volgende: Verstappen moet morgen proberen het veld op te houden. Net als destijds Hamilton probeerde bij Rosberg.
Door het voordeel in topsnelheid is het heel moeilijk om Verstappen zelf in te halen.
Jup en dat betekend ook dat snellere jongens van achter kunnen opschuiven, hij moet in ieder geval iets forceren.
Ik vind het oprecht sneu voor hem, wat men ook van hem denkt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!" "Omae wa mou shindeiru." "All we know is... he's called The Stig!"
[..] Het Sky team deed nog zo zijn best om Ferrari de schuld te geven. Maar ja, die beweerden ook dat de RB vandaag de best auto was.
en keer op keer maar roepen dat Tsunoda een tow gaf, terwijl de 2e run dus op eigen kracht was en nog sneller was .... zelfs Zakhooi gaf het toe, maar bij F1/Sky blijven ze maar roepen dat Tsunoda een tow heeft gegeven zonder verdere kanttekeningen
[..] en keer op keer maar roepen dat Tsunoda een tow gaf, terwijl de 2e run dus op eigen kracht was en nog sneller was .... zelfs Zakhooi gaf het toe, maar bij F1/Sky blijven ze maar roepen dat Tsunoda een tow heeft gegeven zonder verdere kanttekeningen
Eerst was het een tow, toen met de beelden erbij was het een halve toe terwijl het eigenlijk een kwart tow was, en toen later was die tow weer terug als een hele belangrijke inderdaad.
Wat is er nog spannend? Norris kan Verstappen laten gaan, de start verpesten, de pitstop en/of strategie verpesten, nog een keer van de baan gaan, en hij zal alsnog in de top 4 eindigen.
[..] die stopt echt nog niet, die wil weten wat de auto van volgend jaar doet
Weet ik niet. Hij wil ook zijn mythe zoveel mogelijk overeind houden denk ik. Nu kan hij nog de geschiedenis als de grootheid die de overschakeling naar grond effect nooit onder de knie kreeg. Als hij het met de nieuwe auto's ook weer middelmatig blijkt dan gaat hij de geschiedenis als de grootste car merchant ooit.
[..] Wat is er nog spannend? Norris kan Verstappen laten gaan, de start verpesten, de pitstop en/of strategie verpesten, nog een keer van de baan gaan, en hij zal alsnog in de top 4 eindigen.
als alles gebeurd wat jij stelt, zitten zowel Russel, Piastri en Lecler ervoor.
De kans dat Max kampioen wordt is niet groot, maar Norris gaat morgen geen rustige cruise race tegemoet.
[..] Wat is er nog spannend? Norris kan Verstappen laten gaan, de start verpesten, de pitstop en/of strategie verpesten, nog een keer van de baan gaan, en hij zal alsnog in de top 4 eindigen.
zolang de auto's niet over de finish zijn gekomen kan er nog steeds van alles gebeuren.
Denk dat de race nog interessanter wordt dan Abu Dhabi 2021 toen Lewis wegreed eigenlijk.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice Moderator DIG Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher 🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
[..] als alles gebeurd wat jij stelt, zitten zowel Russel, Piastri en Lecler ervoor.
De kans dat Max kampioen wordt is niet groot, maar Norris gaat morgen geen rustige cruise race tegemoet.
Dan eindigt hij nog steeds voor Leclerc en Piastri zal hem dan natuurlijk voor laten gaan. Enkel Russel kan zich wellicht nog een beetje in de strijd mengen.
Op zaterdag 6 december 2025 16:55 schreef Nizno het volgende: en zolang niemand een tatoo op zn rug zet met de datum en Ver5tappen is er niets aan de hand
Kut
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
[..] Wie hier "denkt" dat dan? Namen en rugnummers graag.
Niemand denkt dat. Er worden alleen scenarios besproken waarin dat nog zou kunnen gebeuren. En helemaal onmogelijke is het natuurlijk niet.
Is het waarschijnlijk? Nee. Is er een serieuze mogelijkheid? Ja, absoluut.
Zit normaal in VBL
Het mooie is er is nog steeds hoop voor Max, hij heeft vandaag precies gedaan wat nodig is, hij en het team staat er positief in. Die gaan iig nog de volle 100 procent geven voor de winst. En dan is het wat Max al zei, wat er achter hem gebeurt heeft hij weinig invloed op, of kan hij toch een Lewis 2016 proberen.
Wat ik grappig vind is dat je op tv steeds hoort "Maar als Norris wint, dan is hij wel de verdiende wereldkampioen" Dat wordt zo vaak herhaalt dat ik denk dat ze dat niet echt menen
Ben benieuwd of hij een beetje slaap krijgt vannacht, hij zag er niet zo positief uit.
Op zaterdag 6 december 2025 17:10 schreef pmponer het volgende: Het mooie is er is nog steeds hoop voor Max, hij heeft vandaag precies gedaan wat nodig is, hij en het team staat er positief in. Die gaan iig nog de volle 100 procent geven voor de winst. En dan is het wat Max al zei, wat er achter hem gebeurt heeft hij weinig invloed op, of kan hij toch een Lewis 2016 proberen.
Wat ik grappig vind is dat je op tv steeds hoort "Maar als Norris wint, dan is hij wel de verdiende wereldkampioen" Dat wordt zo vaak herhaalt dat ik denk dat ze dat niet echt menen
Ben benieuwd of hij een beetje slaap krijgt vannacht, hij zag er niet zo positief uit.
Hij baalde van de misgelopen pole. Hij wil morgen wel winnen. Dus ben benieuwd.
Op zaterdag 6 december 2025 17:10 schreef pmponer het volgende: Het mooie is er is nog steeds hoop voor Max, hij heeft vandaag precies gedaan wat nodig is, hij en het team staat er positief in. Die gaan iig nog de volle 100 procent geven voor de winst. En dan is het wat Max al zei, wat er achter hem gebeurt heeft hij weinig invloed op, of kan hij toch een Lewis 2016 proberen.
Dit soort uitspreken zijn altijd heel erg biased natuurlijk. Natuurlijk is degene die uiteindelijk de meeste punten heeft de verdiende kampioen. Dat is dan de best combinatie van auto en coureur over het hele seizoen.
Alleen zal vrijwel elke F1 volger het er over eens zijn dat als je de auto uit de vergelijking haalt, Norris niet de beste coureur is. Alleen is dat niet waar het in d F1 om draait. Je hoeft niet de beste coureur te zijn om te winnen.
Vraag trouwens nog maar eens aan Nico Rosberg hoe makkelijk het is om in te halen in Abu Dhabi, als het om het kampioenschap gaat, zelfs al rijd je in de snelste auto.
Iedereen gaat er m.i. iets te makkelijk vanuit dat Norris andere auto's wel even simpel inhaalt, mocht hij buiten het podium rijden. Dat kan ook nog wel eens tegenvallen in deze omstandigheden.
Dat is hij gewoon, aan de diskwalificatie en probleem met de motor kon hij niets doen. Hij heeft goed rededen dit jaar dus verdiend kampioen als hij het wordt.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
Dat dachten we vier jaar geleden ook. En kijk wat er gebeurde
Op zaterdag 6 december 2025 17:13 schreef Jane het volgende: Vraag trouwens nog maar eens aan Nico Rosberg hoe makkelijk het is om in te halen in Abu Dhabi, als het om het kampioenschap gaat, zelfs al rijd je in de snelste auto.
Iedereen gaat er m.i. iets te makkelijk vanuit dat Norris andere auto's wel even simpel inhaalt, mocht hij buiten het podium rijden. Dat kan ook nog wel eens tegenvallen in deze omstandigheden.
Misschien zit Lando morgenvroeg wel aan de racekak en loopt ie helemaal leeg
[..] Misschien zit Lando morgenvroeg wel aan de racekak en loopt ie helemaal leeg
Gewichtsverlies.
Als 'ie vierde wordt en Verstappen wint hep 'ie toch een probleem.
Ik zou als ik Max was m'n auto lekker richting de binnenkant zetten, Norris in de weg zitten bij de start en hopen dat Piastri en Russell er buitenom langs kunnen...
Het is iig een stuk betere ontknoping van het seizoen dan dat ik had verwacht in augustus. Ik hoop dat Pia wel een beetje zijn best gaat doen, maar die zag er ook niet uit alsof hij er nog zin in had.
Op zaterdag 6 december 2025 18:16 schreef gbm het volgende: Ik zou als ik Max was m'n auto lekker richting de binnenkant zetten, Norris in de weg zitten bij de start en hopen dat Piastri en Russell er buitenom langs kunnen...
Op zaterdag 6 december 2025 18:58 schreef PzKpfw het volgende: Of Norris start morgen zodanig voorzichtig dat er direct een stuk of wat auto's voorbij schieten.
Verstappen gaat gewoon z'n eigen race rijden. Hopen dat hij een comfortabel gat kan slaan en naar de overwinning kan rijden. Vervolgens is het vooral een kwestie van geluk of dat uiteindelijk ook voldoende is voor de wereldtitel.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht. Op 't randje en erover. Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Als ik het zo bekijk dan is Hamilton nu de slechtste Ferrari-coureur in de kwalificatie sinds Fisichella in 2009 die viermaal op rij Q2 niet haalde. Hamilton staat nu op 3x achtereen
„Het zal me een worst zijn wie kampioen wordt. Ik wil zelf op het podium staan en het seizoen goed eindigen. Dus ik doe mijn eigen ding. Daarvoor hoef ik niet als een hooligan te gaan rijden, maar ik ga ook zeker geen kansen onbenut laten.”
Op zaterdag 6 december 2025 23:55 schreef Elan het volgende: Echt net te laat gaan draaien bij Red Bull. Zo ontzettend zonde dat het wereldkampioenschap nu verspeeld lijkt.
Zou natuurlijk ook fijn zijn als Max weer een teamgenoot krijgt die ook voor de podiums mee kan doen en hem ook vaker kan helpen in Q3. Een 2e Red Bull op het podium betekent immers ook 1 McLaren minder op het podium.
Ik sluit Max zelf nog niet uit voor het kampioenschap, Max kan hier in elk geval op een P1 finishen en dan is het aan McLaren (en Russell?) om de uitslag van het kampioenschap te bepalen.
En over Yuki, Max heeft 11,8 keer meer punten gehaald, in de eerste 2 races van het jaar had Max al meer punten dan Yuki in het hele jaar gehaald heeft.
[..] Max, Nico en nu ook George die Nederlands spreekt
Ik had iets opgevangen dat er nog een was bij de VT's of dat die eraan komt in 2026. Weet alleen niet meer om wie dat ging, O Ward, Lindblad, een ander???
Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 07-12-2025 01:44:49
[..] Ik had iet sopgevangen dat er nog een was bij de VT's of dat die eraan komt in 2026. Weet alleen niet meer om wie dat ging, O Ward, Lindblad, een ander???
Op zaterdag 6 december 2025 23:55 schreef Elan het volgende: Echt net te laat gaan draaien bij Red Bull. Zo ontzettend zonde dat het wereldkampioenschap nu verspeeld lijkt.
Toch net te laat Mekies aangesteld, dat was de ommekeer. Had net1 of 2 weken eerder moeten gebeuren.
[..] Ik had iets opgevangen dat er nog een was bij de VT's of dat die eraan komt in 2026. Weet alleen niet meer om wie dat ging, O Ward, Lindblad, een ander???
Op zaterdag 6 december 2025 16:24 schreef Evenstar het volgende: Norris vorige week 2 punten extra gekregen, Max paar GP's geleden "genaaid" met de SC en 2 punten verloren omdat hij Leclerc niet meer kon pakken, die swap van Piastri/Norris door pitstop gebeuren .... Norris heeft veel geluk gehad wat dat betreft anders was een overwinning hier al genoeg geweest.
Max heeft het verkloot door toen het moeilijk was met de auto veel punten te verspelen. Uitglijders, uitvallen. Uiteindelijk zijn het rijke lui kinderen die de beste auto verwachten.
[..] Max heeft het verkloot door toen het moeilijk was met de auto veel punten te verspelen. Uitglijders, uitvallen. Uiteindelijk zijn het rijke lui kinderen die de beste auto verwachten.
Wat een onzin, Max heeft keihard gewerkt voor zijn eerste WK. Hij heeft een echte aanpakkers mentaliteit, hij is als eerste binnen en als laatste weer weg. Kijk de docu eens, dan snap je ook dat hij verstand heeft van motoren en mappings etc. Het is juist dankzij Max dat dat hok toen het de 3e of 4e auto en zo grillig als de pest was nog steeds vooraan mee deed. Hij heeft het hele seizoen het maximale eruit gehaald, op 1 fout na, die beuk bij Russel.
Het is echt geen toeval dat de auto ineens weer een stuk beter werd toen er een ingenieur aan het roer gezet werd. Mekies snapt hoe hij de auto zo kan krijgen als Max wilt, net als Newey dat deed.
Het is juist dankzij Max dat er nog steeds een kleine kans is op die 5e titel. En hij doet het in zijn eentje want backup van de 2e rijder heeft hij al jaren niet.
In 2016 reed Hamilton op P1 zo langzaam zodat de nummers drie en vier Rosberg op P2 konden bijhalen. Alleen kwam die inhaalpoging op Rosberg er niet terwijl Vettel op P3 vlak achter Rosberg reed. Ik had toen het gevoel dat Vettel dat bewust deed.
Ik ben bang dat zo’n Russel vanmiddag in een vergelijkbare situatie hetzelfde als Vettel in 2016 doet. Omdat hij weet wat Verstappen op dat moment aan het doen is.
Op zondag 7 december 2025 10:10 schreef opgebaarde het volgende: In 2016 reed Hamilton op P1 zo langzaam zodat de nummers drie en vier Rosberg op P2 konden bijhalen. Alleen kwam die inhaalpoging op Rosberg er niet terwijl Vettel op P3 vlak achter Rosberg reed. Ik had toen het gevoel dat Vettel dat bewust deed.
Dat staat me anders zo bij.
Ik ben bang dat zo’n Russel vanmiddag in een vergelijkbare situatie hetzelfde als Vettel in 2016 doet. Omdat hij weet wat Verstappen op dat moment aan het doen is.
Maar Russell wil ook de grote Engelse hoop zijn en zich profileren als de grote man die Verstappen wel eens eventjes aan zal pakken. Die zit niet zo te wachten op een wereldkampioen Norris.
Op zondag 7 december 2025 07:35 schreef THEFXR het volgende: Max was relax en wat saai tijdens de kwali persco. Lando's antwoorden waren stotterend en hij was nerveus.
Ik hoorde een stukje bij Cameron cc en ik kreeg het zowaar te doen met Norris. Die jongen staat volkomen stijf van de zenuwen.
Op zondag 7 december 2025 11:12 schreef Zorro het volgende: En Red Bull heeft bewust al Hadjar aangekondigd. Ze weten dat ze daar vandaag meer aan kunnen hebben dan aan Yuki
Racing Bulls had al aangegeven dat ze Max niet gaan helpen.
Ik kan toch niet de enige zijn die vrijwel nul nervositeit voelt voor vanmiddag? Max heeft het toch niet meer in eigen hand en als het (door een Lando fuck-up) wel lukt is het een geweldige comeback, maar ik heb echt geen Abu Dhabi 2021 spanning nu.
Op zondag 7 december 2025 11:29 schreef Kleffe_Dop het volgende: Ik kan toch niet de enige zijn die vrijwel nul nervositeit voelt voor vanmiddag? Max heeft het toch niet meer in eigen hand en als het (door een Lando fuck-up) wel lukt is het een geweldige comeback, maar ik heb echt geen Abu Dhabi 2021 spanning nu.
Hier ook niet hoor.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden" FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Op zondag 7 december 2025 11:29 schreef Kleffe_Dop het volgende: Ik kan toch niet de enige zijn die vrijwel nul nervositeit voelt voor vanmiddag? Max heeft het toch niet meer in eigen hand en als het (door een Lando fuck-up) wel lukt is het een geweldige comeback, maar ik heb echt geen Abu Dhabi 2021 spanning nu.
Het seizoen kan een race te lang zijn voor Norris of een race te kort voor Verstappen.
Ben heel relaxt. Echt totaal onvergelijkbaar met 21.
Ik heb dat nooit zo voor de race, heb het wel tijdens de race met name met het terugkomen uit achterstand, of zoals toen in het gevecht met Hamilton, ik zat in een whatsapp groep, en riep SC NU Pleaase!!! 2 rondjes later gebeurde het
[..] Wat een onzin, Max heeft keihard gewerkt voor zijn eerste WK. Hij heeft een echte aanpakkers mentaliteit, hij is als eerste binnen en als laatste weer weg. Kijk de docu eens, dan snap je ook dat hij verstand heeft van motoren en mappings etc. Het is juist dankzij Max dat dat hok toen het de 3e of 4e auto en zo grillig als de pest was nog steeds vooraan mee deed. Hij heeft het hele seizoen het maximale eruit gehaald, op 1 fout na, die beuk bij Russel.
Het is echt geen toeval dat de auto ineens weer een stuk beter werd toen er een ingenieur aan het roer gezet werd. Mekies snapt hoe hij de auto zo kan krijgen als Max wilt, net als Newey dat deed.
Het is juist dankzij Max dat er nog steeds een kleine kans is op die 5e titel. En hij doet het in zijn eentje want backup van de 2e rijder heeft hij al jaren niet.
Wel Zwitserse VPN selecteren, ik gebruik zelf Mullvad, kun je voor 5 euro per maand aanschaffen, geen verplichtingen of automatische verlengingen en gewoon netjes via IDEAL.
Zou wat zijn als Max vandaag wereldtitel nr 5 binnen hengelt. 28 jaar nog maar, Lewis had op deze leeftijd nog maar 1 WK titel. Michael Schumacher had op zijn 28e 2 WK titels.
Op zondag 7 december 2025 12:00 schreef Breekfast het volgende: Wat doen jullie jezelf aan? Al die teleurstelling straks als Norris gewoon op zijn gemak op het podium eindigt.
Dit is ook wel mijn verwachting.
Op zondag 7 december 2025 12:00 schreef Breekfast het volgende: Wat doen jullie jezelf aan? Al die teleurstelling straks als Norris gewoon op zijn gemak op het podium eindigt.
Kan zich zelfs nog lekker relaxed terug laten zakken tot plek 3. Kan hem het bommen joh, die titel is toch binnen.
Het zal bij de start moetne gebeuren, anders wordt het Max 1 en Norris 2. Daar ga ik vanuit.
Onverwachte crashes, pitstops of motorploffen kunnen altijd wat doen natuurlijk maar dat is wensdenken.
Dat idee heb ik totaal niet. Eerder dat een safety car, slechte pitstops, pogingen tot undercuts het lange tijd spannend houden. Verstappen is vooral gebaat bij chaos.
Dit wordt echt de meest saaie race van het seizoen. Max vertrekt vanaf Pole. Piastri kan volgen, maar niet genoeg om aan te vallen en Norris kachelt er gewoon achteraan. De rest houdt het niet bij.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden "Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
Op zondag 7 december 2025 12:27 schreef Gremen het volgende: Dit wordt echt de meest saaie race van het seizoen. Max vertrekt vanaf Pole. Piastri kan volgen, maar niet genoeg om aan te vallen en Norris kachelt er gewoon achteraan. De rest houdt het niet bij.
Saaier dan de sprint van vorige week kan bijna niet
~FEYENOORD~ *De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Op zondag 7 december 2025 12:29 schreef Whiskers2009 het volgende: Is snap de neiging hier niet om alvast andere users weg te zetten omdat ze hoop hebben op een 5e titel van Max. Of die hoop juist niet (meer) hebben.
Laat elkaar in elkaars waarde en laat iedereen het lekker op zijn/haar manier beleven. Met of zonder hoop..
Heb jij nog hoop?
Op zondag 7 december 2025 12:29 schreef Whiskers2009 het volgende: Is snap de neiging hier niet om alvast andere users weg te zetten omdat ze hoop hebben op een 5e titel van Max. Of die hoop juist niet (meer) hebben.
Laat elkaar in elkaars waarde en laat iedereen het lekker op zijn/haar manier beleven. Met of zonder hoop..
Het is pure provocatie joh om straks hard te kunnen roepen zie je wel, ik wist het al.
[..] Ik wist niet dat daar ook nog een award voor bestond. [..] Hoe vaak heeft Verstappen deze award al gewonnen? Misschien heeft hij er nu genoeg voor onder een echte F1 auto?
Dit was de vierde keer maar ik kan me een dergelijke award niet herinneren.
[..] Ik wist niet dat daar ook nog een award voor bestond. [..] Hoe vaak heeft Verstappen deze award al gewonnen? Misschien heeft hij er nu genoeg voor onder een echte F1 auto?
1 2 3 4 5 6 7
2020 Lewis Hamilton Mercedes 10 17 58,82% 2021 Max Verstappen Red Bull Racing-Honda 10 22 45,45% 2022 Charles Leclerc Ferrari 9 22 40,91% 2023 Max Verstappen Red Bull Racing-Honda RBPT 12 22 54,55% 2024 Max Verstappen Red Bull Racing-Honda RBPT 8 24 33,33% Lando Norris McLaren-Mercedes 2025 Max Verstappen Red Bull Racing-Honda RBPT 8 24 33,33%
[..] vorig jaar samen met Norris zo te zien dus dan is maar de vraag wie het bandje zou hebben als er al een bandje was
Schept een band.
Op zondag 7 december 2025 12:46 schreef RipCity het volgende: Is dit ergens te zien (Duitsland/belgische tv?) of alleen op viaplay voor betalende leden?
Stel je voor dat Verstappen wel gewoon een goede teamgenoot had gehad. Die op de juiste momenten wel de punten had kunnen afsnoepen van de McLarens en ook vandaag weer een grote rol van betekenis had kunnen spelen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht. Op 't randje en erover. Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Op zondag 7 december 2025 12:50 schreef OmniRocket het volgende: Hopelijk betekent Papaya Rules aan het eind van de dag dat je er voor zorgt dat geen van je rijders wereldkampioen wordt.
Achteraf gezien is Piastri natuurlijk wel keihard genaaid door die regels want als hij die keren niet zijn positie had moeten teruggeven had hij nu qua punten vrijwel gelijk gestaan met Norris..
[..] Oh ik zie t al. Met Zwitserse of Luxemburgse vpn dus niet op tv.
Misschien handig om zoiets in OP te zetten zodat succesfans zoals ik en 100.000 andere niet hele topic hoeven door te speuren
Aan de ene kant begrijp ik niet dat ze deze niet op het open kanaal doen, aan de andere kant betaal ik er wel veel voor, dus ook wel fijn dat ze de betalende klant een beetje respecteren.
[..] Aan de ene kant begrijp ik niet dat ze deze niet op het open kanaal doen, aan de andere kant betaal ik er wel veel voor, dus ook wel fijn dat ze de betalende klant een beetje respecteren.
Ik denk eerder dat ze de serverload niet aankunnen
Op zondag 7 december 2025 13:23 schreef exile79 het volgende: Ik las een paar users net die totaal geen spanning hebben maar bij mij is dat anders. Zenuwen gieren me door de keel
Hier ook hoor, we mogen McLaren dankbaar zijn dat het tot nu toe nog zo spannend is
Op zondag 7 december 2025 13:27 schreef Perox het volgende: Wie denkt dat Max gaat proberen het hele pack op te houden? Ikzelf denk dat ie gewoon wegscheurt en niet omkijkt.
Bij ViaPlay wordt altijd weer die Mark Webber kaart gespeeld: Dat hij die hele McLaren pitbox zou slopen als Piastri benadeeld zou worden. Maar dat is toch nog bij geen enkele discutabele call gebeurd? Sterker nog, het aantal keer dat Piastri tegen het team in is gegaan, is op een paar vingers te tellen. En een strijd op de baan tussen de McLarens lijkt actief ontweken te worden.
Op zondag 7 december 2025 13:27 schreef Perox het volgende: Wie denkt dat Max gaat proberen het hele pack op te houden? Ikzelf denk dat ie gewoon wegscheurt en niet omkijkt.
Max heeft zelf aangegeven dat dat niet zo makkelijk meer gaat als in 2016 toen Hamilton dat deed om Rosberg proberen te kloten. Dus geen idee.
De oude oude layout was veel beter!! vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
Op zondag 7 december 2025 13:28 schreef Kleffe_Dop het volgende: Bij ViaPlay wordt altijd weer die Mark Webber kaart gespeeld: Dat hij die hele McLaren pitbox zou slopen als Piastri benadeeld zou worden. Maar dat is toch nog bij geen enkele discutabele call gebeurd? Sterker nog, het aantal keer dat Piastri tegen het team in is gegaan, is op een paar vingers te tellen. En een strijd op de baan tussen de McLarens lijkt actief ontweken te worden.
Ook zo'n hardnekkige 'complottheorie' inderdaad.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Max gaat Norris in een fout dwingen denk ik.