Afgelopen winter.....quote:
forget itquote:Op zondag 7 december 2025 08:46 schreef PzKpfw het volgende:
Nooit gedacht dat onze hoop nog eens zou vallen op een getergde Russell.
Hij wil heel graag op het podium eindigen. Volgens mij maakt het hem onder de streep niet echt uit ten koste van wie dat gaat.quote:Op zondag 7 december 2025 09:06 schreef Ferdii het volgende:
[..]
forget it
die heeft een hekel aan max en als britten onde relkaar gaat ie eerder norris helpen
Als het goed is niet idd, maar Russell blijft een balletje.quote:Op zondag 7 december 2025 09:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij wil heel graag op het podium eindigen. Volgens mij maakt het hem onder de streep niet echt uit ten koste van wie dat gaat.
En zo hoort het ook.quote:Op zondag 7 december 2025 09:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij wil heel graag op het podium eindigen. Volgens mij maakt het hem onder de streep niet echt uit ten koste van wie dat gaat.
Wordt weer een 'Russll does nothing, P2' dusquote:
een Alonsovriendje er bij op P3quote:Op zondag 7 december 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt weer een 'Russll does nothing, P2' dus
Dat staat me anders zo bij.quote:Op zondag 7 december 2025 10:10 schreef opgebaarde het volgende:
In 2016 reed Hamilton op P1 zo langzaam zodat de nummers drie en vier Rosberg op P2 konden bijhalen. Alleen kwam die inhaalpoging op Rosberg er niet terwijl Vettel op P3 vlak achter Rosberg reed. Ik had toen het gevoel dat Vettel dat bewust deed.
Maar Russell wil ook de grote Engelse hoop zijn en zich profileren als de grote man die Verstappen wel eens eventjes aan zal pakken. Die zit niet zo te wachten op een wereldkampioen Norris.quote:Ik ben bang dat zo’n Russel vanmiddag in een vergelijkbare situatie hetzelfde als Vettel in 2016 doet. Omdat hij weet wat Verstappen op dat moment aan het doen is.
Die laat echt geen podium lopen als hij de kans krijgt.quote:Op zondag 7 december 2025 09:06 schreef Ferdii het volgende:
[..]
forget it
die heeft een hekel aan max en als britten onde relkaar gaat ie eerder norris helpen
Als je VPN hebt kun je gratis bij de Zwitser kijken, vrijwel geen reclame, en zeker niet op verkeerde momenten.quote:Op zondag 7 december 2025 10:29 schreef Beathoven het volgende:
Geen gratis kijken voor schrapers bij Viaplay vandaag?
Dromen of nachtmerries?quote:Op zondag 7 december 2025 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had vannacht twee verschillende dromen over de race van vandaag.
Ik hoorde een stukje bij Cameron cc en ik kreeg het zowaar te doen met Norris. Die jongen staat volkomen stijf van de zenuwen.quote:Op zondag 7 december 2025 07:35 schreef THEFXR het volgende:
Max was relax en wat saai tijdens de kwali persco. Lando's antwoorden waren stotterend en hij was nerveus.
Anders België Frans, heet tipi of zoiets. Als je dat in je zenderpakket hebt.quote:Op zondag 7 december 2025 10:29 schreef Beathoven het volgende:
Geen gratis kijken voor schrapers bij Viaplay vandaag?
Die gaat denk nog wel een foutje maken ja.quote:Op zondag 7 december 2025 11:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik hoorde een stukje bij Cameron cc en ik kreeg het zowaar te doen met Norris. Die jongen staat volkomen stijf van de zenuwen.
Ik gun het Norris wel, Piastri ook, alleen Zak niet.quote:Op zondag 7 december 2025 11:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik hoorde een stukje bij Cameron cc en ik kreeg het zowaar te doen met Norris. Die jongen staat volkomen stijf van de zenuwen.
Racing Bulls had al aangegeven dat ze Max niet gaan helpen.quote:Op zondag 7 december 2025 11:12 schreef Zorro het volgende:
En Red Bull heeft bewust al Hadjar aangekondigd. Ze weten dat ze daar vandaag meer aan kunnen hebben dan aan Yuki
Tuurlijk moeten ze dat zeggen.quote:Op zondag 7 december 2025 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Racing Bulls had al aangegeven dat ze Max niet gaan helpen.
Tuurlijk zeggen ze dat in de media.quote:Op zondag 7 december 2025 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zondag 7 december 2025 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Hadjar met het oog op de toekomst daar een boodschap aan heeft.quote:Op zondag 7 december 2025 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor.quote:Op zondag 7 december 2025 11:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik kan toch niet de enige zijn die vrijwel nul nervositeit voelt voor vanmiddag?
Max heeft het toch niet meer in eigen hand en als het (door een Lando fuck-up) wel lukt is het een geweldige comeback, maar ik heb echt geen Abu Dhabi 2021 spanning nu.
Het seizoen kan een race te lang zijn voor Norris of een race te kort voor Verstappen.quote:Op zondag 7 december 2025 11:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik kan toch niet de enige zijn die vrijwel nul nervositeit voelt voor vanmiddag?
Max heeft het toch niet meer in eigen hand en als het (door een Lando fuck-up) wel lukt is het een geweldige comeback, maar ik heb echt geen Abu Dhabi 2021 spanning nu.
Ben heel relaxt. Echt totaal onvergelijkbaar met 21.quote:Op zondag 7 december 2025 11:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb dat nooit zo voor de race, heb het wel tijdens de race met name met het terugkomen uit achterstand, of zoals toen in het gevecht met Hamilton, ik zat in een whatsapp groep, en riep SC NU Pleaase!!! 2 rondjes later gebeurde hetquote:Op zondag 7 december 2025 11:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Moet de Mercedes wel de pace hebben. Wat te betwijfelen valtquote:Op zondag 7 december 2025 08:46 schreef PzKpfw het volgende:
Nooit gedacht dat onze hoop nog eens zou vallen op een getergde Russell.
Heb jij een oranje bril aan?quote:Op zondag 7 december 2025 07:11 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wat een onzin, Max heeft keihard gewerkt voor zijn eerste WK. Hij heeft een echte aanpakkers mentaliteit, hij is als eerste binnen en als laatste weer weg. Kijk de docu eens, dan snap je ook dat hij verstand heeft van motoren en mappings etc. Het is juist dankzij Max dat dat hok toen het de 3e of 4e auto en zo grillig als de pest was nog steeds vooraan mee deed. Hij heeft het hele seizoen het maximale eruit gehaald, op 1 fout na, die beuk bij Russel.
Het is echt geen toeval dat de auto ineens weer een stuk beter werd toen er een ingenieur aan het roer gezet werd. Mekies snapt hoe hij de auto zo kan krijgen als Max wilt, net als Newey dat deed.
Het is juist dankzij Max dat er nog steeds een kleine kans is op die 5e titel. En hij doet het in zijn eentje want backup van de 2e rijder heeft hij al jaren niet.
Even VPN'en naar Luxemburg of Zwitserland geloof ik.quote:Op zondag 7 december 2025 11:46 schreef Hallojo het volgende:
Is de race nog ergens te zien zonder abonnement?
https://www.srf.ch/play/tv/sport-livestreamsquote:Op zondag 7 december 2025 11:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Even VPN'en naar Luxemburg of Zwitserland geloof ik.
quote:Op zondag 7 december 2025 11:46 schreef Hallojo het volgende:
Is de race nog ergens te zien zonder abonnement?
Of met een VPN bij de Zwitser online.quote:Op zondag 7 december 2025 11:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Anders België Frans, heet tipi of zoiets. Als je dat in je zenderpakket hebt.
Mijn voorspelling: Max neemt een sabbatical.quote:Op zondag 7 december 2025 11:55 schreef bedachtzaam het volgende:
Met welk nummer zullen we Max volgend jaar zien rijden?
Gewoon met 1.quote:Op zondag 7 december 2025 11:55 schreef bedachtzaam het volgende:
Met welk nummer zullen we Max volgend jaar zien rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |