Afgelopen winter.....quote:
forget itquote:Op zondag 7 december 2025 08:46 schreef PzKpfw het volgende:
Nooit gedacht dat onze hoop nog eens zou vallen op een getergde Russell.
Hij wil heel graag op het podium eindigen. Volgens mij maakt het hem onder de streep niet echt uit ten koste van wie dat gaat.quote:Op zondag 7 december 2025 09:06 schreef Ferdii het volgende:
[..]
forget it
die heeft een hekel aan max en als britten onde relkaar gaat ie eerder norris helpen
Als het goed is niet idd, maar Russell blijft een balletje.quote:Op zondag 7 december 2025 09:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij wil heel graag op het podium eindigen. Volgens mij maakt het hem onder de streep niet echt uit ten koste van wie dat gaat.
En zo hoort het ook.quote:Op zondag 7 december 2025 09:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij wil heel graag op het podium eindigen. Volgens mij maakt het hem onder de streep niet echt uit ten koste van wie dat gaat.
Wordt weer een 'Russll does nothing, P2' dusquote:
een Alonsovriendje er bij op P3quote:Op zondag 7 december 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt weer een 'Russll does nothing, P2' dus
Dat staat me anders zo bij.quote:Op zondag 7 december 2025 10:10 schreef opgebaarde het volgende:
In 2016 reed Hamilton op P1 zo langzaam zodat de nummers drie en vier Rosberg op P2 konden bijhalen. Alleen kwam die inhaalpoging op Rosberg er niet terwijl Vettel op P3 vlak achter Rosberg reed. Ik had toen het gevoel dat Vettel dat bewust deed.
Maar Russell wil ook de grote Engelse hoop zijn en zich profileren als de grote man die Verstappen wel eens eventjes aan zal pakken. Die zit niet zo te wachten op een wereldkampioen Norris.quote:Ik ben bang dat zo’n Russel vanmiddag in een vergelijkbare situatie hetzelfde als Vettel in 2016 doet. Omdat hij weet wat Verstappen op dat moment aan het doen is.
Die laat echt geen podium lopen als hij de kans krijgt.quote:Op zondag 7 december 2025 09:06 schreef Ferdii het volgende:
[..]
forget it
die heeft een hekel aan max en als britten onde relkaar gaat ie eerder norris helpen
Als je VPN hebt kun je gratis bij de Zwitser kijken, vrijwel geen reclame, en zeker niet op verkeerde momenten.quote:Op zondag 7 december 2025 10:29 schreef Beathoven het volgende:
Geen gratis kijken voor schrapers bij Viaplay vandaag?
Dromen of nachtmerries?quote:Op zondag 7 december 2025 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had vannacht twee verschillende dromen over de race van vandaag.
Ik hoorde een stukje bij Cameron cc en ik kreeg het zowaar te doen met Norris. Die jongen staat volkomen stijf van de zenuwen.quote:Op zondag 7 december 2025 07:35 schreef THEFXR het volgende:
Max was relax en wat saai tijdens de kwali persco. Lando's antwoorden waren stotterend en hij was nerveus.
Anders België Frans, heet tipi of zoiets. Als je dat in je zenderpakket hebt.quote:Op zondag 7 december 2025 10:29 schreef Beathoven het volgende:
Geen gratis kijken voor schrapers bij Viaplay vandaag?
Die gaat denk nog wel een foutje maken ja.quote:Op zondag 7 december 2025 11:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik hoorde een stukje bij Cameron cc en ik kreeg het zowaar te doen met Norris. Die jongen staat volkomen stijf van de zenuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |