Ik denk eerder dat hij dat zegt omdat het "moet"quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij baalde van de misgelopen pole. Hij wil morgen wel winnen. Dus ben benieuwd.
Namen. Rugnummersquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ook regelmatig. Niet iedereen is daar volstrekt debiel.
De meeste wel, maar niet iedereen.
Hij kan ook winnen als die P3 wordtquote:Op zaterdag 6 december 2025 18:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij dat zegt omdat het "moet"
Of een Breaktest doenquote:Op zaterdag 6 december 2025 18:16 schreef gbm het volgende:
Ik zou als ik Max was m'n auto lekker richting de binnenkant zetten, Norris in de weg zitten bij de start en hopen dat Piastri en Russell er buitenom langs kunnen...
Je dikke moeder.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik en @:coco zijn niet debiel. De rest wel.
4e dan weer niet, Lando heeft meer 2e plekkenquote:Op zaterdag 6 december 2025 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij kan ook winnen als die P3 wordt
Of ze vleugel er af tetsen, nog beter.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:58 schreef PzKpfw het volgende:
Of Norris start morgen zodanig voorzichtig dat er direct een stuk of wat auto's voorbij schieten.
Verstappen gaat gewoon z'n eigen race rijden. Hopen dat hij een comfortabel gat kan slaan en naar de overwinning kan rijden. Vervolgens is het vooral een kwestie van geluk of dat uiteindelijk ook voldoende is voor de wereldtitel.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:04 schreef Fer het volgende:
Kan Max Norris vertragen en in de verdrukking van Piastri laten komen?
Als Lando P4 pakt en Max wint, pakt Max 13 punten op Lando (met Max kampioen als resultaat), dus die tweede plekken maken dan niet uit.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
4e dan weer niet, Lando heeft meer 2e plekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |