Dit is ook wel mijn verwachting.quote:Op zondag 7 december 2025 12:00 schreef Breekfast het volgende:
Wat doen jullie jezelf aan? Al die teleurstelling straks als Norris gewoon op zijn gemak op het podium eindigt.
Idd, ook die van mij.quote:Op zondag 7 december 2025 12:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is ook wel mijn verwachting.
Kan zich zelfs nog lekker relaxed terug laten zakken tot plek 3. Kan hem het bommen joh, die titel is toch binnen.quote:Op zondag 7 december 2025 12:00 schreef Breekfast het volgende:
Wat doen jullie jezelf aan? Al die teleurstelling straks als Norris gewoon op zijn gemak op het podium eindigt.
Ik dacht even 'nu al?', maar 14:00 genot natuurlijkquote:Op zondag 7 december 2025 12:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
build-up is live
Waarom zou dat een teleurstelling zijn?quote:Op zondag 7 december 2025 12:00 schreef Breekfast het volgende:
Wat er ook gebeurt vandaag en hoe het ook gaat lopen, ik kan je verzekeren dat er niks 'relaxed' gaat zijn aan Norris vandaag.quote:Op zondag 7 december 2025 12:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan zich zelfs nog lekker relaxed terug laten zakken tot plek 3. Kan hem het bommen joh, die titel is toch binnen.
De waarheid zeggen is geen oranje bril, droeftoeter. Zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op zondag 7 december 2025 11:45 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
[..]
Heb jij een oranje bril aan?
van mij zullen ze geen last hebbenquote:Op zondag 7 december 2025 12:11 schreef mitt het volgende:
Zal viaplay al die kijkers wel aankunnen vanmiddag?
Mee eens. Zag net herhaling 2024 start.quote:Op zondag 7 december 2025 12:18 schreef Zorro het volgende:
Na de eerste ronde weten we het, bijzonderheden niet meegerekend.
Het zal bij de start moetne gebeuren, anders wordt het Max 1 en Norris 2.
Daar ga ik vanuit.
Onverwachte crashes, pitstops of motorploffen kunnen altijd wat doen natuurlijk maar dat is wensdenken.
Dat idee heb ik totaal niet. Eerder dat een safety car, slechte pitstops, pogingen tot undercuts het lange tijd spannend houden. Verstappen is vooral gebaat bij chaos.quote:Op zondag 7 december 2025 12:18 schreef Zorro het volgende:
Na de eerste ronde weten we het, bijzonderheden niet meegerekend.
Het zal bij de start moetne gebeuren, anders wordt het Max 1 en Norris 2.
Daar ga ik vanuit.
Onverwachte crashes, pitstops of motorploffen kunnen altijd wat doen natuurlijk maar dat is wensdenken.
Hoe kan je het dan volgen?quote:Op zondag 7 december 2025 12:11 schreef mitt het volgende:
Zal viaplay al die kijkers wel aankunnen vanmiddag?
Omdat velen hier nog steeds hopen dat Max de titel pakt. En die kans is gewoon heel erg klein.quote:Op zondag 7 december 2025 12:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Waarom zou dat een teleurstelling zijn?
realisten kunnen prima hoop hebbenquote:Op zondag 7 december 2025 12:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Omdat velen hier nog steeds hopen dat Max de titel pakt. En die kans is gewoon heel erg klein.
Volkomen onrealistisch inderdaad. Zeker als je dit seizoen hebt gevolgd en hoe snel McLaren is.quote:Op zondag 7 december 2025 12:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Omdat velen hier nog steeds hopen dat Max de titel pakt. En die kans is gewoon heel erg klein.
Welnee man, 99% weet dat de kans daarop heel klein is.quote:Op zondag 7 december 2025 12:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Saaier dan de sprint van vorige week kan bijna nietquote:Op zondag 7 december 2025 12:27 schreef Gremen het volgende:
Dit wordt echt de meest saaie race van het seizoen. Max vertrekt vanaf Pole. Piastri kan volgen, maar niet genoeg om aan te vallen en Norris kachelt er gewoon achteraan. De rest houdt het niet bij.
die past niet onder de kartsquote:
Heb jij nog hoop?quote:Op zondag 7 december 2025 12:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is snap de neiging hier niet om alvast andere users weg te zetten omdat ze hoop hebben op een 5e titel van Max. Of die hoop juist niet (meer) hebben.
Laat elkaar in elkaars waarde en laat iedereen het lekker op zijn/haar manier beleven. Met of zonder hoop..
Amen. Over een kleine 3,5 uur weten we allesquote:Op zondag 7 december 2025 12:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is snap de neiging hier niet om alvast andere users weg te zetten omdat ze hoop hebben op een 5e titel van Max. Of die hoop juist niet (meer) hebben.
Laat elkaar in elkaars waarde en laat iedereen het lekker op zijn/haar manier beleven. Met of zonder hoop..
Het is pure provocatie joh om straks hard te kunnen roepen zie je wel, ik wist het al.quote:Op zondag 7 december 2025 12:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog 3 en een gratis extra setje softs dan.quote:
Ik wist niet dat daar ook nog een award voor bestond.quote:
Hoe vaak heeft Verstappen deze award al gewonnen? Misschien heeft hij er nu genoeg voor onder een echte F1 auto?quote:
Ik hoop het wel, maar ik denk het niet.quote:
Dit was de vierde keer maar ik kan me een dergelijke award niet herinneren.quote:Op zondag 7 december 2025 12:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar ook nog een award voor bestond.
[..]
Hoe vaak heeft Verstappen deze award al gewonnen? Misschien heeft hij er nu genoeg voor onder een echte F1 auto?
Die kans is 50%.quote:Op zondag 7 december 2025 12:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2025 12:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar ook nog een award voor bestond.
[..]
Hoe vaak heeft Verstappen deze award al gewonnen? Misschien heeft hij er nu genoeg voor onder een echte F1 auto?
| 1 2 3 4 5 6 7 | 2020 Lewis Hamilton Mercedes 10 17 58,82% 2021 Max Verstappen Red Bull Racing-Honda 10 22 45,45% 2022 Charles Leclerc Ferrari 9 22 40,91% 2023 Max Verstappen Red Bull Racing-Honda RBPT 12 22 54,55% 2024 Max Verstappen Red Bull Racing-Honda RBPT 8 24 33,33% Lando Norris McLaren-Mercedes 2025 Max Verstappen Red Bull Racing-Honda RBPT 8 24 33,33% |
33,3% zelfsquote:
vorig jaar samen met Norris zo te zien dus dan is maar de vraag wie het bandje zou hebben als er al een bandje wasquote:Op zondag 7 december 2025 12:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit was de vierde keer maar ik kan me een dergelijke award niet herinneren.
Schept een band.quote:Op zondag 7 december 2025 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
vorig jaar samen met Norris zo te zien dus dan is maar de vraag wie het bandje zou hebben als er al een bandje was
Nee 50%quote:
Bandeloosheid.quote:Op zondag 7 december 2025 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
vorig jaar samen met Norris zo te zien dus dan is maar de vraag wie het bandje zou hebben als er al een bandje was
Was even vergeten dat Ferrari het in 2022 nog vrij aardig deed..quote:
Lees maar terug, is al vaak genoemd.quote:Op zondag 7 december 2025 12:46 schreef RipCity het volgende:
Is dit ergens te zien (Duitsland/belgische tv?) of alleen op viaplay voor betalende leden?
Does liev!quote:Op zondag 7 december 2025 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lees maar terug, is al vaak genoemd.
Achteraf gezien is Piastri natuurlijk wel keihard genaaid door die regels want als hij die keren niet zijn positie had moeten teruggeven had hij nu qua punten vrijwel gelijk gestaan met Norris..quote:Op zondag 7 december 2025 12:50 schreef OmniRocket het volgende:
Hopelijk betekent Papaya Rules aan het eind van de dag dat je er voor zorgt dat geen van je rijders wereldkampioen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |