Dit is ook wel mijn verwachting.quote:Op zondag 7 december 2025 12:00 schreef Breekfast het volgende:
Wat doen jullie jezelf aan? Al die teleurstelling straks als Norris gewoon op zijn gemak op het podium eindigt.
Idd, ook die van mij.quote:Op zondag 7 december 2025 12:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is ook wel mijn verwachting.
Kan zich zelfs nog lekker relaxed terug laten zakken tot plek 3. Kan hem het bommen joh, die titel is toch binnen.quote:Op zondag 7 december 2025 12:00 schreef Breekfast het volgende:
Wat doen jullie jezelf aan? Al die teleurstelling straks als Norris gewoon op zijn gemak op het podium eindigt.
Ik dacht even 'nu al?', maar 14:00 genot natuurlijkquote:Op zondag 7 december 2025 12:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
build-up is live
Waarom zou dat een teleurstelling zijn?quote:Op zondag 7 december 2025 12:00 schreef Breekfast het volgende:
Wat er ook gebeurt vandaag en hoe het ook gaat lopen, ik kan je verzekeren dat er niks 'relaxed' gaat zijn aan Norris vandaag.quote:Op zondag 7 december 2025 12:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan zich zelfs nog lekker relaxed terug laten zakken tot plek 3. Kan hem het bommen joh, die titel is toch binnen.
De waarheid zeggen is geen oranje bril, droeftoeter. Zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op zondag 7 december 2025 11:45 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
[..]
Heb jij een oranje bril aan?
van mij zullen ze geen last hebbenquote:Op zondag 7 december 2025 12:11 schreef mitt het volgende:
Zal viaplay al die kijkers wel aankunnen vanmiddag?
Mee eens. Zag net herhaling 2024 start.quote:Op zondag 7 december 2025 12:18 schreef Zorro het volgende:
Na de eerste ronde weten we het, bijzonderheden niet meegerekend.
Het zal bij de start moetne gebeuren, anders wordt het Max 1 en Norris 2.
Daar ga ik vanuit.
Onverwachte crashes, pitstops of motorploffen kunnen altijd wat doen natuurlijk maar dat is wensdenken.
Dat idee heb ik totaal niet. Eerder dat een safety car, slechte pitstops, pogingen tot undercuts het lange tijd spannend houden. Verstappen is vooral gebaat bij chaos.quote:Op zondag 7 december 2025 12:18 schreef Zorro het volgende:
Na de eerste ronde weten we het, bijzonderheden niet meegerekend.
Het zal bij de start moetne gebeuren, anders wordt het Max 1 en Norris 2.
Daar ga ik vanuit.
Onverwachte crashes, pitstops of motorploffen kunnen altijd wat doen natuurlijk maar dat is wensdenken.
Hoe kan je het dan volgen?quote:Op zondag 7 december 2025 12:11 schreef mitt het volgende:
Zal viaplay al die kijkers wel aankunnen vanmiddag?
Omdat velen hier nog steeds hopen dat Max de titel pakt. En die kans is gewoon heel erg klein.quote:Op zondag 7 december 2025 12:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Waarom zou dat een teleurstelling zijn?
realisten kunnen prima hoop hebbenquote:Op zondag 7 december 2025 12:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Omdat velen hier nog steeds hopen dat Max de titel pakt. En die kans is gewoon heel erg klein.
Volkomen onrealistisch inderdaad. Zeker als je dit seizoen hebt gevolgd en hoe snel McLaren is.quote:Op zondag 7 december 2025 12:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Omdat velen hier nog steeds hopen dat Max de titel pakt. En die kans is gewoon heel erg klein.
Welnee man, 99% weet dat de kans daarop heel klein is.quote:Op zondag 7 december 2025 12:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Saaier dan de sprint van vorige week kan bijna nietquote:Op zondag 7 december 2025 12:27 schreef Gremen het volgende:
Dit wordt echt de meest saaie race van het seizoen. Max vertrekt vanaf Pole. Piastri kan volgen, maar niet genoeg om aan te vallen en Norris kachelt er gewoon achteraan. De rest houdt het niet bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |