Schept een band.quote:Op zondag 7 december 2025 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
vorig jaar samen met Norris zo te zien dus dan is maar de vraag wie het bandje zou hebben als er al een bandje was
Nee 50%quote:
Bandeloosheid.quote:Op zondag 7 december 2025 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
vorig jaar samen met Norris zo te zien dus dan is maar de vraag wie het bandje zou hebben als er al een bandje was
Was even vergeten dat Ferrari het in 2022 nog vrij aardig deed..quote:
Lees maar terug, is al vaak genoemd.quote:Op zondag 7 december 2025 12:46 schreef RipCity het volgende:
Is dit ergens te zien (Duitsland/belgische tv?) of alleen op viaplay voor betalende leden?
Does liev!quote:Op zondag 7 december 2025 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lees maar terug, is al vaak genoemd.
Achteraf gezien is Piastri natuurlijk wel keihard genaaid door die regels want als hij die keren niet zijn positie had moeten teruggeven had hij nu qua punten vrijwel gelijk gestaan met Norris..quote:Op zondag 7 december 2025 12:50 schreef OmniRocket het volgende:
Hopelijk betekent Papaya Rules aan het eind van de dag dat je er voor zorgt dat geen van je rijders wereldkampioen wordt.
Oh ik zie t al. Met Zwitserse of Luxemburgse vpn dus niet op tv.quote:Op zondag 7 december 2025 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lees maar terug, is al vaak genoemd.
Ik dacht 5uurquote:Op zondag 7 december 2025 12:56 schreef raptorix het volgende:
Oei, was in de war met de tijd, dacht 3 uur![]()
Nou dan maar later naar winkeltje
Aan de ene kant begrijp ik niet dat ze deze niet op het open kanaal doen, aan de andere kant betaal ik er wel veel voor, dus ook wel fijn dat ze de betalende klant een beetje respecteren.quote:Op zondag 7 december 2025 12:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh ik zie t al. Met Zwitserse of Luxemburgse vpn dus niet op tv.
Misschien handig om zoiets in OP te zetten zodat succesfans zoals ik en 100.000 andere niet hele topic hoeven door te speuren
Ik denk eerder dat ze de serverload niet aankunnenquote:Op zondag 7 december 2025 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan de ene kant begrijp ik niet dat ze deze niet op het open kanaal doen, aan de andere kant betaal ik er wel veel voor, dus ook wel fijn dat ze de betalende klant een beetje respecteren.
Of RTBF Tipik als je dat in je pakket hebt.quote:Op zondag 7 december 2025 12:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien handig om zoiets in OP te zetten zodat succesfans zoals ik en 100.000 andere niet hele topic hoeven door te speuren
t zijn geen 'legale opties' dus nee daar is de OP niet voorquote:Op zondag 7 december 2025 12:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dagjesvolkquote:Op zondag 7 december 2025 12:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
quote:
Goed verjaardagskado wel, zo'n wereldbekerquote:Op zondag 7 december 2025 10:10 schreef Donna het volgende:
Kelly is vandaag jarig trouwens!
En het oudste zoontje van Max z'n zusje ook.
Nou, schande.quote:
Er komen geen illegale streams in de OP.quote:Op zondag 7 december 2025 13:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zet even een stream in de OP dan
Max moet je altijd rekening mee houden, ook al is de kans klein.quote:Op zondag 7 december 2025 12:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Omdat velen hier nog steeds hopen dat Max de titel pakt. En die kans is gewoon heel erg klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |