Oh ik zie t al. Met Zwitserse of Luxemburgse vpn dus niet op tv.quote:Op zondag 7 december 2025 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lees maar terug, is al vaak genoemd.
Ik dacht 5uurquote:Op zondag 7 december 2025 12:56 schreef raptorix het volgende:
Oei, was in de war met de tijd, dacht 3 uur![]()
Nou dan maar later naar winkeltje
Aan de ene kant begrijp ik niet dat ze deze niet op het open kanaal doen, aan de andere kant betaal ik er wel veel voor, dus ook wel fijn dat ze de betalende klant een beetje respecteren.quote:Op zondag 7 december 2025 12:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh ik zie t al. Met Zwitserse of Luxemburgse vpn dus niet op tv.
Misschien handig om zoiets in OP te zetten zodat succesfans zoals ik en 100.000 andere niet hele topic hoeven door te speuren
Ik denk eerder dat ze de serverload niet aankunnenquote:Op zondag 7 december 2025 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan de ene kant begrijp ik niet dat ze deze niet op het open kanaal doen, aan de andere kant betaal ik er wel veel voor, dus ook wel fijn dat ze de betalende klant een beetje respecteren.
Of RTBF Tipik als je dat in je pakket hebt.quote:Op zondag 7 december 2025 12:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien handig om zoiets in OP te zetten zodat succesfans zoals ik en 100.000 andere niet hele topic hoeven door te speuren
t zijn geen 'legale opties' dus nee daar is de OP niet voorquote:Op zondag 7 december 2025 12:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dagjesvolkquote:Op zondag 7 december 2025 12:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
quote:
Goed verjaardagskado wel, zo'n wereldbekerquote:Op zondag 7 december 2025 10:10 schreef Donna het volgende:
Kelly is vandaag jarig trouwens!
En het oudste zoontje van Max z'n zusje ook.
Nou, schande.quote:
Er komen geen illegale streams in de OP.quote:Op zondag 7 december 2025 13:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zet even een stream in de OP dan
Max moet je altijd rekening mee houden, ook al is de kans klein.quote:Op zondag 7 december 2025 12:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Omdat velen hier nog steeds hopen dat Max de titel pakt. En die kans is gewoon heel erg klein.
Mag ik het wel posten?quote:Op zondag 7 december 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er komen geen illegale streams in de OP.
Ook niet.quote:
Hier ook hoor, we mogen McLaren dankbaar zijn dat het tot nu toe nog zo spannend isquote:Op zondag 7 december 2025 13:23 schreef exile79 het volgende:
Ik las een paar users net die totaal geen spanning hebben maar bij mij is dat anders. Zenuwen gieren me door de keel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Staat genoteerdquote:Op zondag 7 december 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch maar weer een keer kijken.
Ik ben een af en toe kijker
Helemaal waarquote:Op zondag 7 december 2025 13:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier ook hoor, we mogen McLaren dankbaar zijn dat het tot nu toe nog zo spannend is
Gezelligquote:Op zondag 7 december 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch maar weer een keer kijken.
Ik ben een af en toe kijker
quote:Op zondag 7 december 2025 13:25 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Kimi is bang dat Max gaat weglopen of vechten
Ikkequote:Op zondag 7 december 2025 13:27 schreef Perox het volgende:
Wie denkt dat Max gaat proberen het hele pack op te houden? Ikzelf denk dat ie gewoon wegscheurt en niet omkijkt.
Beetje van beidenquote:Op zondag 7 december 2025 13:27 schreef Zorro het volgende:
Ik heb hoop. Geen spanning.
Maar ik ben bang dat het gezegde "Hoop is uitgestelde teleurstelling" vandaag weer bewezen wordt.
Nee. Lawson ook niet.quote:Op zondag 7 december 2025 13:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Zou Hadjar een bepaalde opdracht hebben gekregen?
Dat gaat voorlopig niet geėvenaard worden.quote:Op zondag 7 december 2025 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Spanning is er nog niet, maar dat komt nog wel.
2021 gaat alleen niet geėvenaard worden
Max heeft zelf aangegeven dat dat niet zo makkelijk meer gaat als in 2016 toen Hamilton dat deed om Rosberg proberen te kloten. Dus geen idee.quote:Op zondag 7 december 2025 13:27 schreef Perox het volgende:
Wie denkt dat Max gaat proberen het hele pack op te houden? Ikzelf denk dat ie gewoon wegscheurt en niet omkijkt.
Daar was de spanning ook heel snel vanaf, tot de laatste SCquote:Op zondag 7 december 2025 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Spanning is er nog niet, maar dat komt nog wel.
2021 gaat alleen niet geėvenaard worden
Ook zo'n hardnekkige 'complottheorie' inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2025 13:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij ViaPlay wordt altijd weer die Mark Webber kaart gespeeld: Dat hij die hele McLaren pitbox zou slopen als Piastri benadeeld zou worden.
Maar dat is toch nog bij geen enkele discutabele call gebeurd?![]()
Sterker nog, het aantal keer dat Piastri tegen het team in is gegaan, is op een paar vingers te tellen. En een strijd op de baan tussen de McLarens lijkt actief ontweken te worden.
Kimi wil Max voor zichzelf houden, anders gaat die Bortoletto er weer met Max vandoor.quote:Op zondag 7 december 2025 13:25 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Kimi is bang dat Max gaat weglopen of vechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |