Ik snap wel dat hij weinig steun gevoeld heeft, maar feitelijk is het Norris die punten heeft verloren door McLaren. Piastri heeft het helmaal zelf laten liggen in een hele zwakke fase.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:28 schreef SiGNe het volgende:
Ik zou het grappig vinden als Piastri nog P2 kan worden in het kampioenschap, die heeft geen steun van het team gehad en heef took hjet meest aantal ronden op kop gereden.
Heeft ook 1 pole meer dan Norris.
Norris zei dat hij de race wil winnen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vrees het.
[..]
Heb je geen reet aan als hij niet een fout maakt.
Jup en dat betekend ook dat snellere jongens van achter kunnen opschuiven, hij moet in ieder geval iets forceren.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:36 schreef Klopkoek het volgende:
Verstappen moet morgen proberen het veld op te houden. Net als destijds Hamilton probeerde bij Rosberg.
Door het voordeel in topsnelheid is het heel moeilijk om Verstappen zelf in te halen.
Die heeft besloten dat ie stopt. 100%quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:37 schreef Nizno het volgende:
lewis bij sky uk met een trillend lipje
Nee hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Die heeft besloten dat ie stopt. 100%
Norris onder druk heeft meestal geen goede start.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:34 schreef THEFXR het volgende:
1ste round corner, Pia passes Lando
Pitstops at McLaren will be nerve wrecking.
Mooiquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Norris zei dat hij de race wil winnen.
Ik vind het oprecht sneu voor hem, wat men ook van hem denkt.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:37 schreef Nizno het volgende:
Zelfs de kinderen uit een weeshuis hebben medelijden met hemquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht sneu voor hem, wat men ook van hem denkt.
Het Sky team deed nog zo zijn best om Ferrari de schuld te geven. Maar ja, die beweerden ook dat de RB vandaag de best auto was.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:37 schreef Nizno het volgende:
Hopelijk is hij zo aardig om niet de headline weg te nemen van Norris of Verstappen en wacht met bekendmaken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Die heeft besloten dat ie stopt. 100%
en keer op keer maar roepen dat Tsunoda een tow gaf, terwijl de 2e run dus op eigen kracht was en nog sneller was .... zelfs Zakhooi gaf het toe, maar bij F1/Sky blijven ze maar roepen dat Tsunoda een tow heeft gegeven zonder verdere kanttekeningenquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het Sky team deed nog zo zijn best om Ferrari de schuld te geven. Maar ja, die beweerden ook dat de RB vandaag de best auto was.
die stopt echt nog niet, die wil weten wat de auto van volgend jaar doetquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hopelijk is hij zo aardig om niet de headline weg te nemen van Norris of Verstappen en wacht met bekendmaken.
Hij heeft doekoes nodigquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
die stopt echt nog niet, die wil weten wat de auto van volgend jaar doet
Eerst was het een tow, toen met de beelden erbij was het een halve toe terwijl het eigenlijk een kwart tow was, en toen later was die tow weer terug als een hele belangrijke inderdaad.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
en keer op keer maar roepen dat Tsunoda een tow gaf, terwijl de 2e run dus op eigen kracht was en nog sneller was .... zelfs Zakhooi gaf het toe, maar bij F1/Sky blijven ze maar roepen dat Tsunoda een tow heeft gegeven zonder verdere kanttekeningen
uiteindelijk zitten we morgen gewoon allemaal op de pleequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |