Ik denk eerder dat hij dat zegt omdat het "moet"quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij baalde van de misgelopen pole. Hij wil morgen wel winnen. Dus ben benieuwd.
Namen. Rugnummersquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ook regelmatig. Niet iedereen is daar volstrekt debiel.
De meeste wel, maar niet iedereen.
Hij kan ook winnen als die P3 wordtquote:Op zaterdag 6 december 2025 18:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij dat zegt omdat het "moet"
Of een Breaktest doenquote:Op zaterdag 6 december 2025 18:16 schreef gbm het volgende:
Ik zou als ik Max was m'n auto lekker richting de binnenkant zetten, Norris in de weg zitten bij de start en hopen dat Piastri en Russell er buitenom langs kunnen...
Je dikke moeder.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik en @:coco zijn niet debiel. De rest wel.
4e dan weer niet, Lando heeft meer 2e plekkenquote:Op zaterdag 6 december 2025 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij kan ook winnen als die P3 wordt
Of ze vleugel er af tetsen, nog beter.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:58 schreef PzKpfw het volgende:
Of Norris start morgen zodanig voorzichtig dat er direct een stuk of wat auto's voorbij schieten.
Verstappen gaat gewoon z'n eigen race rijden. Hopen dat hij een comfortabel gat kan slaan en naar de overwinning kan rijden. Vervolgens is het vooral een kwestie van geluk of dat uiteindelijk ook voldoende is voor de wereldtitel.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:04 schreef Fer het volgende:
Kan Max Norris vertragen en in de verdrukking van Piastri laten komen?
Als Lando P4 pakt en Max wint, pakt Max 13 punten op Lando (met Max kampioen als resultaat), dus die tweede plekken maken dan niet uit.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
4e dan weer niet, Lando heeft meer 2e plekken
Hee, jou ken ikquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:50 schreef littlemindy het volgende:
Max die vroeg de leiding neemt en rustig blijft
Norris die uit nervositeit foutjes gaat maken
Alles kan nog
Hij ervaart geen druk. Dat is zo knap.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
Grappig om beelden van 2016 terug te kijken.
Bekijk deze YouTube-video
Zegt Max op 5.15 minuten: Welke druk?
gwanpwiquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:11 schreef THEFXR het volgende:
Cameron live
.
https://www.youtube.com/live/okS-p6zqoRc?si=JrprzIvrgb5HNyru
stoor me vooral aan het constante herbruiken van catchphrases maar over het algemeen prima te doen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
gwanpwi
hij kan de ew niet uitspreken.
wat vervelend om naar te luisteren
En meeste poles van dit seizoen van de top 3.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:18 schreef polderturk het volgende:
Met een strontwagen presteert Max Verstappen het om voor de titel te strijden.
Max Verstappen is de beste coureur aller tijden.
Onwaarschijnlijk. Hij is hier.. 16 of 17 ofzo? Zo volwassen en relaxed. Ik was om m'n 30e nog een nerveuze kleuter.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
En vorig jaar deze tijd kregen we te horen dat Max vader zou worden, ze groeien snel op he..quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
Potverdrie. Wat.een.jochquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
Aldus Russell..quote:„Het zal me een worst zijn wie kampioen wordt. Ik wil zelf op het podium staan en het seizoen goed eindigen. Dus ik doe mijn eigen ding. Daarvoor hoef ik niet als een hooligan te gaan rijden, maar ik ga ook zeker geen kansen onbenut laten.”
Zou natuurlijk ook fijn zijn als Max weer een teamgenoot krijgt die ook voor de podiums mee kan doen en hem ook vaker kan helpen in Q3.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:55 schreef Elan het volgende:
Echt net te laat gaan draaien bij Red Bull. Zo ontzettend zonde dat het wereldkampioenschap nu verspeeld lijkt.
Ik had iets opgevangen dat er nog een was bij de VT's of dat die eraan komt in 2026.quote:Op zondag 7 december 2025 00:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Max, Nico en nu ook George die Nederlands spreekt
Geen ideequote:Op zondag 7 december 2025 01:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik had iet sopgevangen dat er nog een was bij de VT's of dat die eraan komt in 2026.
Weet alleen niet meer om wie dat ging, O Ward, Lindblad, een ander???
Toch net te laat Mekies aangesteld, dat was de ommekeer. Had net1 of 2 weken eerder moeten gebeuren.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:55 schreef Elan het volgende:
Echt net te laat gaan draaien bij Red Bull. Zo ontzettend zonde dat het wereldkampioenschap nu verspeeld lijkt.
Ben je nou aan het dichten, of wat?quote:Op zondag 7 december 2025 01:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik had iets opgevangen dat er nog een was bij de VT's of dat die eraan komt in 2026.
Weet alleen niet meer om wie dat ging, O Ward, Lindblad, een ander???
Niet alleen van de top 3, van alle deelnemers dit jaar.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:40 schreef Newone82 het volgende:
En meeste poles van dit seizoen van de top 3.
Max heeft het verkloot door toen het moeilijk was met de auto veel punten te verspelen. Uitglijders, uitvallen. Uiteindelijk zijn het rijke lui kinderen die de beste auto verwachten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:24 schreef Evenstar het volgende:
Norris vorige week 2 punten extra gekregen, Max paar GP's geleden "genaaid" met de SC en 2 punten verloren omdat hij Leclerc niet meer kon pakken, die swap van Piastri/Norris door pitstop gebeuren .... Norris heeft veel geluk gehad wat dat betreft anders was een overwinning hier al genoeg geweest.
Wat een onzin, Max heeft keihard gewerkt voor zijn eerste WK. Hij heeft een echte aanpakkers mentaliteit, hij is als eerste binnen en als laatste weer weg. Kijk de docu eens, dan snap je ook dat hij verstand heeft van motoren en mappings etc. Het is juist dankzij Max dat dat hok toen het de 3e of 4e auto en zo grillig als de pest was nog steeds vooraan mee deed. Hij heeft het hele seizoen het maximale eruit gehaald, op 1 fout na, die beuk bij Russel.quote:Op zondag 7 december 2025 03:07 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
[..]
Max heeft het verkloot door toen het moeilijk was met de auto veel punten te verspelen. Uitglijders, uitvallen. Uiteindelijk zijn het rijke lui kinderen die de beste auto verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |