Ik heb een tr gezet om het de mods te vragen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:12 schreef Miepje77 het volgende:
Ah shit het moest de vloggende rode vlag worden als titel... Kan iemand dat wijzigen?
Ach, heeft ze weer een nieuw medisch probleem verzonnen/zelf gediagnosticeerd...quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Pffff dbm weer.... iedere nacht moet haar dochter braken... nee niet van spanning maar omdat ze haar eten niet verteerd... die zelfde dochter die niets eet... dus welk eten?
Echt waarom zet je dit op deze overdreven manier online?? Dit gaat toch ooit terug komen bij die kinderen?
En iedere nacht spugen. Je hoort dr dr anders nooit over. Maar dat is toch niet gezond? Ook slecht voor je slokdarm qua zuuraanvalquote:Op zaterdag 29 november 2025 11:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Pffff dbm weer.... iedere nacht moet haar dochter braken... nee niet van spanning maar omdat ze haar eten niet verteerd... die zelfde dochter die niets eet... dus welk eten?
Echt waarom zet je dit op deze overdreven manier online?? Dit gaat toch ooit terug komen bij die kinderen?
Wat te denken van die tandjes en dat zuur iedere nachtquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:15 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En iedere nacht spugen. Je hoort dr dr anders nooit over. Maar dat is toch niet gezond? Ook slecht voor je slokdarm qua zuuraanval
Precies, ze had het echt wel gemeld als het kind iedere nacht spuugtquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:15 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En iedere nacht spugen. Je hoort dr dr anders nooit over. Maar dat is toch niet gezond? Ook slecht voor je slokdarm qua zuuraanval
Maarrrr de nagels zijn dan wel weer in kerst stylequote:Op zaterdag 29 november 2025 12:03 schreef Nieve het volgende:
Na de krokante trui van Judith zie ik bij Debbie al dagenlang alleen maar pyjamabroeken. Ok, het zijn verschillende dus krokant zijn ze misschien niet maar als je alleen maar pyjama's draagt helpt dat ook niet echt om in een actievere mindset te komen.
Ik zie hem iig vaker op kantoor dan MB. En hij zag iig wel het belang van aanwezigheid tijdens Blackfriday. Want hij was er wel.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Maar zal Koen nog wel veel op de zaak zijn? Omdat hij ander werk zoekt?
Klopt en het ergste vind ik dat Roy dit allemaal toestaat.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:44 schreef IlseMarije het volgende:
Dat Debbie van alles verzint voor aandacht moet zij weten, dat zij haar leven in bed WIL liggen ed echt be my guest maar de kinderen zijn het slachtoffer en daar kan ik heel boos om worden. De kinderen krijgen amper aandacht van hun moeder, zien hun moeder in bed liggen etc dat vormt een kind. Debbie zou beter moeten weten, zij heeft vroeger minder aandacht gehad van haar ouders doordat ze een broer met een beperking had en een zus die vroeg moeder werd en nu herhaalt de geschiedenis zich. (Helaas zie je dat vaker bij influencers)
Triest, heel triest 😞
Wat mij opviel waren de fouten van de leerkracht😬quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:15 schreef Nieve het volgende:
Woord voor woord eens met Gooischevrouw in het vorige topic. Als je haar langer volgt kun je er niet omheen dat er niets klopt van wat Debbie zegt.
Verder viel het me op dat ze alleen een stukje rapport van haar wonderkind deelde om mee op te scheppen, maar haar middelste zoon zal er vast tegelijkertijd ook eentje hebben gekregen en daar lees je niet van. Treurig.
Off topic, zou jij na het einde van een zin een spatie willen tikken i.p.v. een enter? Ik denk dat jouw teksten dan een stuk prettiger lezen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:00 schreef Henrike het volgende:
Nu een heel
Stuk in de Volkskrant over o.a. lc patiënten die al dagen weken maanden op bed liggen.
Zal Debbie niet zijn gevraagd?
Of hadden ze haar door?
Zou ze dat ook niet gewoon verzonnen hebben, dat ze minder aandacht kreeg? Ik ben opgegroeid met een broer met meerdere beperkingen maar ben echt niet verknipt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:44 schreef IlseMarije het volgende:
Dat Debbie van alles verzint voor aandacht moet zij weten, dat zij haar leven in bed WIL liggen ed echt be my guest maar de kinderen zijn het slachtoffer en daar kan ik heel boos om worden. De kinderen krijgen amper aandacht van hun moeder, zien hun moeder in bed liggen etc dat vormt een kind. Debbie zou beter moeten weten, zij heeft vroeger minder aandacht gehad van haar ouders doordat ze een broer met een beperking had en een zus die vroeg moeder werd en nu herhaalt de geschiedenis zich. (Helaas zie je dat vaker bij influencers)
Triest, heel triest 😞
quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:12 schreef Miepje77 het volgende:
Ah shit het moest de vloggende rode vlag worden als titel... Kan iemand dat wijzigen?
Nee dat dus.Als je de energie een keer hebt na een week in pyjama, doe dan wat met de kinderen. Al is het een blokje omquote:Op zaterdag 29 november 2025 13:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die bank bij Debbie, komt vast zoveel troep uit omdat ze er zo vaak aangekoekt op ligt. Waarom dat ze dat in het weekend, en niet als de kinderen op school zijn, niet logisch. Je hoort een kind ‘mama’ zeggen en om aandacht vragen maar Debbie zegt niks terug
Je komt er pas achter als je influencer bent dat je verknipt bent.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zou ze dat ook niet gewoon verzonnen hebben, dat ze minder aandacht kreeg? Ik ben opgegroeid met een broer met meerdere beperkingen maar ben echt niet verknipt.
Zij reageert zelden op de kinderen. Van de week vroeg één van de kinderen wat er in die pot zat. Ging ze uitleggen dat het gegroeid was. Dat was de vraag niet! Pas na meerdere keren vragen gaf ze antwoord.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die bank bij Debbie, komt vast zoveel troep uit omdat ze er zo vaak aangekoekt op ligt. Waarom dat ze dat in het weekend, en niet als de kinderen op school zijn, niet logisch. Je hoort een kind ‘mama’ zeggen en om aandacht vragen maar Debbie zegt niks terug
Ze zijn beide “schuldig” aan het verwaarlozen van hun kinderen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:58 schreef Henrike het volgende:
[..]
Klopt en het ergste vind ik dat Roy dit allemaal toestaat.
Ik ben van mening dat als hij iets strenger zou zijn en iets minder toegeeflijk dat Debbie daar meer gebaat is.
Ik ben opgegroeid met een broer en een zusje met een beperking (en een vader zie ziek was) en dit zou ik ook nooit doen. Ik heb zelf ook een beperking (lichamelijk dan) maar mijn volwassen kinderen zijn ook echt niet zo. (Hoor nooit klachtenquote:Op zaterdag 29 november 2025 13:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zou ze dat ook niet gewoon verzonnen hebben, dat ze minder aandacht kreeg? Ik ben opgegroeid met een broer met meerdere beperkingen maar ben echt niet verknipt.
ze heeft alleen oog voorzichzelfquote:Op zaterdag 29 november 2025 13:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zij reageert zelden op de kinderen. Van de week vroeg één van de kinderen wat er in die pot zat. Ging ze uitleggen dat het gegroeid was. Dat was de vraag niet! Pas na meerdere keren vragen gaf ze antwoord.
Ze heeft ook al eerder iets gedeeld over de berekening van haar toeslagen waardoor ik dacht: je doet net of je alles weet en snapt maar hier snap je dan weer niks van.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:48 schreef AppelsEieren het volgende:
Ik vind Juud ook steeds dommer worden met het gezeik over de belastingdienst.
Open gewoon ff je toeslagen app (of log in online) dan zie je het maandbedrag staan. Kies klik klaar.
Daarvoor hoef je niet te doen alsof je de brief nog eens goed gelezen hebt blablabla
En als ze het zwaar heeft in januari en februari had ze misschien een trampoline of switch ff niet of later kunnen kopen. Wat een gewouwel weer.
Zij doet alsof ze het financieel heel slecht heeft maar geloof er weinig van.
Ze heeft overal een potje voor en ze heeft beleggingen/aandelen (ofzoiets, ik weet niet hoe dat werkt). Ze heeft het echt niet slecht. Ze is gewoon vrij gierig 🙈quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:48 schreef AppelsEieren het volgende:
Ik vind Juud ook steeds dommer worden met het gezeik over de belastingdienst.
Open gewoon ff je toeslagen app (of log in online) dan zie je het maandbedrag staan. Kies klik klaar.
Daarvoor hoef je niet te doen alsof je de brief nog eens goed gelezen hebt blablabla
En als ze het zwaar heeft in januari en februari had ze misschien een trampoline of switch ff niet of later kunnen kopen. Wat een gewouwel weer.
Zij doet alsof ze het financieel heel slecht heeft maar geloof er weinig van.
Mijn god. Het is haar partner. Niet haar spiritueel leider. Als die het niet trekt kan die gewoon weg. Strenger zijn tegen je partner. yikesquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:58 schreef Henrike het volgende:
Ik ben van mening dat als hij iets strenger zou zijn en iets minder toegeeflijk dat Debbie daar meer gebaat is.
Eerlijk gezegd denk ik dat hij het wel prima vindt zo. Anders zou ik verwachten dat hij al met de kinderen was vertrokken. Of ze kunnen niet anders i.v.m. bijv. financiële verplichtingen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn god. Het is haar partner. Niet haar spiritueel leider. Als die het niet trekt kan die gewoon weg. Strenger zijn tegen je partner. yikes
Ik vind haar echt kostelijk vermaak 😂. Hoe serieus kan je jezelf nemen? Zit zij niet in midlifecrisis, denkende dat ze een seksbom is??quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:21 schreef Earring het volgende:
Ellen (terug naar de liefde) heeft ook een bijzondere kledingsmaak. Echt een outfit voor het feestje van haar jarig zoontje. Dat feest wat ze bij de ex viert want zij kan dat niet aan, dat filmpje opnemen kost dan weer geen energie ofzo? Oh wacht daarna even mediteren dan kan ze weer tegenaan
Zon man kan toch zeggen kom eens uit bed, en zet je er even overheen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn god. Het is haar partner. Niet haar spiritueel leider. Als die het niet trekt kan die gewoon weg. Strenger zijn tegen je partner. yikes
En als je die cadeaus ziet zou je denken dat ze twee meiden heeft 🫣 En een Nintendo spel voor 12+... Maar ik ben ook gewoon niet gewend uit mijn eigen omgeving dat er jongens zijn die (zo lijkt het bij dbm) uitsluitend met "meidenspeelgoed" spelen. Die van mij liepen op de opvang wel eens in een prinsessenjurk en eentje wilde heel graag een magic mixie (en kreeg die ook) maar verder is het hier alleen maar Pokemon, hot wheels, auto's, dino's enz enz 😂quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:18 schreef WinnieWana het volgende:
30 cadeaus ongeveer voor 2 kinderen bij de dbm.
Kom ik aan met 4 cadeaus per kind
Zwaar overdreven iddquote:Op zaterdag 29 november 2025 17:18 schreef WinnieWana het volgende:
Ze voldoer iig wel aan zijn behoefte maar ik zou een mix hebbwn gedaan denk ik, ook voor hem om te ontdekkenquote:Op zaterdag 29 november 2025 17:28 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
En als je die cadeaus ziet zou je denken dat ze twee meiden heeft 🫣 En een Nintendo spel voor 12+... Maar ik ben ook gewoon niet gewend uit mijn eigen omgeving dat er jongens zijn die (zo lijkt het bij dbm) uitsluitend met "meidenspeelgoed" spelen. Die van mij liepen op de opvang wel eens in een prinsessenjurk en eentje wilde heel graag een magic mixie (en kreeg die ook) maar verder is het hier alleen maar Pokemon, hot wheels, auto's, dino's enz enz 😂
Niet zeuren over dat aantal he? 🤭quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:18 schreef WinnieWana het volgende:
Zie je Roy dat doen? Hij laat het volledig gebeuren, ten koste van zijn kinderen. Roy en Debbie zijn kinderen met kinderen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Zon man kan toch zeggen kom eens uit bed, en zet je er even overheen.
Wat mij betreft gaat Sinterklaas om wat de kinderen willen. Op het verlanglijstje van mijn kind stonden ook altijd speelgoeddingen van het zogenaamde andere geslacht. Ik kocht met Sinterklaas en de rest van het jaar dingen die het kind leuk vond (en niet wat d emaatschappij vond dat ik moest kopen). Hetzelfde geldt voor kleding.quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:30 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ze voldoer iig wel aan zijn behoefte maar ik zou een mix hebbwn gedaan denk ik, ook voor hem om te ontdekken
Tot haar neus weer eens kriebelt, dan gaat ze niet sporten🤣quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:35 schreef Earring het volgende:
[..]
Niet zeuren over dat aantal he? 🤭
Want ze vieren het niet met een opa en oma en ze doen niet aan Kerstkadootjes en zij vind het zelf leuk. Waarom ze het nu vieren ipv vrijdag weet ik verder niet.
Misschien moet ze sporten 😂
Ik ook (4 zeker geen 30) en nog 1 bij opa en oma dus 5 totaal... Waarom überhaupt 30?quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:18 schreef WinnieWana het volgende:
En ze is zo vaak bij haar moeder maar viert dus geen sinterklaas met haar moeder of bij haar schoonouders (en ook geen kerst), beetje gek vind ik. (En veel inderdaad)quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:35 schreef Earring het volgende:
[..]
Niet zeuren over dat aantal he? 🤭
Want ze vieren het niet met een opa en oma en ze doen niet aan Kerstkadootjes en zij vind het zelf leuk. Waarom ze het nu vieren ipv vrijdag weet ik verder niet.
Misschien moet ze sporten 😂
Mogelijk dat zijn geloof nog enige invloed heeft.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat hij het wel prima vindt zo. Anders zou ik verwachten dat hij al met de kinderen was vertrokken. Of ze kunnen niet anders i.v.m. bijv. financiële verplichtingen.
Dat heb ik al een keer of 10 gevraagd.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:06 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Off topic, zou jij na het einde van een zin een spatie willen tikken i.p.v. een enter? Ik denk dat jouw teksten dan een stuk prettiger lezen.
Gezond leven helpt wel, maar mijn vader, die best gezond leefde, is toch vrij jong overleden. Garanties heb je helaas niet.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:21 schreef Earring het volgende:
AM die gezond wil blijven omdat ze Lot wil zien trouwen en kinderen zien krijgen. MG zijn vader was best jong.
Dat dat niks met gezondheid te maken heeft om kleinkinderen te krijgen weten we allemaal. Zeker na haar breuk met haar ouders. Die hadden de jongsten ook graag nog zien opgroeien.
Daar heeft een supplement of boulderen niet bij geholpen
Zeg toch ook niks over of dat goed is of niet. Ik probeer mijn kids zowel jongen als meiden ook te prikkelen met nieuw speelgoed, totaal iets anders dan iets kopen voor jongens en meisjesje. Op de verlanglijst staat toch vaak iets in het verlengde van wat ze al hebben of wat voor dr hand ligt. Je suggereert met wat de maatschappij vinet of vond nu dat ik bedoel dar hij geen meisjesspullen mag of kan hebben, mijn zoon van 4 loopt ook dagelijks in een jurk maar bouwt de mooiste dingen van lego..quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:55 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat Sinterklaas om wat de kinderen willen. Op het verlanglijstje van mijn kind stonden ook altijd speelgoeddingen van het zogenaamde andere geslacht. Ik kocht met Sinterklaas en de rest van het jaar dingen die het kind leuk vond (en niet wat d emaatschappij vond dat ik moest kopen). Hetzelfde geldt voor kleding.
Dit! Zo doorzichtig allemaal!quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:36 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: "Ik heb een tijdje geboulderd". Ja, je hebt een tijdje een samenwerking gehad en toen de samenwerking voorbij was, was het ook weer einde boulderen. Nu heb je een samenwerking met buitensporten en zodra die voorbij is, is het ook weer einde sporten. Wat een onzin weer.
Oja, en je bent tegen supplementen, maar omdat je geld kunt verdienen ben je ineens fan. En van die vieze (sorry, mijn mening) eiwitrepen is Annemarie ook ineens fan. Maar dat heeft uiteraard niets met geld te maken...
Touché.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:21 schreef Earring het volgende:
AM die gezond wil blijven omdat ze Lot wil zien trouwen en kinderen zien krijgen. MG zijn vader was best jong.
Dat dat niks met gezondheid te maken heeft om kleinkinderen te krijgen weten we allemaal. Zeker na haar breuk met haar ouders. Die hadden de jongsten ook graag nog zien opgroeien.
Daar heeft een supplement of boulderen niet bij geholpen
Tjezus... zit ik hier op school of iets?quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:11 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Dat heb ik al een keer of 10 gevraagd.
Dat dacht ik ook. Ze zei zelfs eens dat ze geen toeslagen kreeg alleen maar kinderbijslagquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:18 schreef Miepje77 het volgende:
Judith zegt altijd geen toeslagen nodig te hebben om rond te komen. En nu schrijft ze van wel. Ik snap het niet meer..
Ik vind haar denkwijze echt vreemdquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:47 schreef Danielle_ het volgende:
Ik krijg weer echt de kriebels bij Judith. Ze gaat meer toeslagen uit laten betalen omdat ze dan kan blijven sparen, dat is echt haar enige doel. Ik vind haar hierin echt een gierige profiteur als ik eerlijk ben. En het irriteert me mateloos dat ze daar weer zo’n stomme vraagsticker voor gebruikte terwijl ze zelf al een beslissing had genomen, maar ja, dat bereik van haar he…
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geprobeerd heb om hier niet op te reageren. Ik ben nieuw op dit forum, ik ken niemand, en ik weet niets van de onderlinge verstandhoudingen, maar het sneren richting (in dit geval) Henrike de afgelopen dagen is écht onaardig en onnodig. Ik onderstreep wat ze hier zegt van harte; negeren en doorscrollen want als buitenstaander vind ik het niet fijn om te zien wanneer iemand buitengesloten wordt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:06 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tjezus... zit ik hier op school of iets?
Waarom vind je het nodig om daar nog even je plasje over te doen, ik had het wel gelezen hoor.En 10 keer is lichtelijk overdreven.
Al vaker gezegd: zitten we hier voor de flu flus of om mede forumleden terecht te wijzen? Het zijn steeds dezelfde. Scroll gewoon door.
Er zijn ook mensen met dyslexie, slechtziend, of mensen die moeite hebben met typen.
Misschien wat minder letten op kleine dingen en hier reageren waar het om gaat.
Dankjewel
Ik heb niks met haar maar waarom is ze rrn gierige profiteur als ze gewoon het juiste bedrag aan KGB wil ontvangen gebaseerd op haar werkelijke inkomen?quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:47 schreef Danielle_ het volgende:
Ik krijg weer echt de kriebels bij Judith. Ze gaat meer toeslagen uit laten betalen omdat ze dan kan blijven sparen, dat is echt haar enige doel. Ik vind haar hierin echt een gierige profiteur als ik eerlijk ben. En het irriteert me mateloos dat ze daar weer zo’n stomme vraagsticker voor gebruikte terwijl ze zelf al een beslissing had genomen, maar ja, dat bereik van haar he…
Er is dan ook vanalles aan vooraf gegaanquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:58 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geprobeerd heb om hier niet op te reageren. Ik ben nieuw op dit forum, ik ken niemand, en ik weet niets van de onderlinge verstandhoudingen, maar het sneren richting (in dit geval) Henrike de afgelopen dagen is écht onaardig en onnodig. Ik onderstreep wat ze hier zegt van harte; negeren en doorscrollen want als buitenstaander vind ik het niet fijn om te zien wanneer iemand buitengesloten wordt.
*Reactie verwijderd, staat al ergens anders.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Er is dan ook vanalles aan vooraf gegaan
Van alles? Dat valt best mee hoorquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Er is dan ook vanalles aan vooraf gegaan
Dat vind ik lief om te lezen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:58 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geprobeerd heb om hier niet op te reageren. Ik ben nieuw op dit forum, ik ken niemand, en ik weet niets van de onderlinge verstandhoudingen, maar het sneren richting (in dit geval) Henrike de afgelopen dagen is écht onaardig en onnodig. Ik onderstreep wat ze hier zegt van harte; negeren en doorscrollen want als buitenstaander vind ik het niet fijn om te zien wanneer iemand buitengesloten wordt.
Nee hoor, doe je ding!quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat vind ik lief om te lezen.
Dankjewel.
Ik moet ook zeggen dat ik net even gedacht heb om te stoppen met dit forum.
Als je een andere mening hebt wordt je daar continu op aangevallen. In mijn geval is dat vaak als ik reageer op Mb, ja ik heb dan vaak een andere mening, maar goed dat is niet verkeerd toch?
Mag ik dan niet schrijven hoe ik erover denk omdat ik bang moet zijn voor boze reacties?
Laten we elkaar gewoon respecteren
Heel onnodig dit, net als de post van @NineMilkaquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:11 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Dat heb ik al een keer of 10 gevraagd.
Nou, ik hoop van harte dat jij hier gewoon jouw mening blijft schrijven en je zeker niet laat wegjagen. Het zal wat zijn dat anderen gaan bepalen welke mening jij (óf ik óf anderen) wel of niet mogen hebben.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dankjewel.
Als je een andere mening hebt wordt je daar continu op aangevallen. In mijn geval is dat vaak als ik reageer op Mb, ja ik heb dan vaak een andere mening, maar goed dat is niet verkeerd toch?
Mag ik dan niet schrijven hoe ik erover denk omdat ik bang moet zijn voor boze reacties?
quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dankjewel.
quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik lees vooral mee, schrijf minder actief mee. Maar eerlijk? Soms lees ik een reactie zonder te zien van wie, maar als het alleen maar halleluja MB is weet ik wel gelijk van wie. En moet ik ook weleens hard zuchten. Om daarna weer verder te scrollen. Ik snap gewoon niet zo goed waarom je op iedereen wat aan te merken hebt, behalve op MB. Want bij haar praat je alles goed. Best irritant.
Het is klaar nu hoor, iedereen heeft recht op zijn mening.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:30 schreef Deisyy het volgende:
En onderlinge fitties gaan we niet in de topic uitvechten, hier wordt over fe influencers gepost en niet over elkaar.
Ik ben op een account ook geblokkeerd door MB (nooit gereageerd op iets), volg haar nu met een andere maar ik scroll door haar stories in rap tempo óf ik klik vaker niet op haar account. Ik vind het hele trio (M, K en J) nietszeggend qua persoonlijkheid en content en MB GENIETTTTTTTT (!) van de aandacht en het controversieel zijn. Het lijkt mij een verwaand, verwend, strategisch, poppedijntje die krijgt wat, wanneer en van wie ze het wil; ook al gooit ze daarmee andermans bestaan helemaal ondersteboven. En voor de rest wens ik haar alles wat haar hartje begeert, maar is ze voor mij té saai om er verder nog een woord aan vuil te maken.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:10 schreef Earring het volgende:
[..]
Van alles? Dat valt best mee hoor
Henrike neemt het altijd op voor MB en dan vind niet iedereen leuk
MB afbranden mag wel maar daar tegenin is niet gewenst.
En ik volg MB niet eens (geblokkeerd) dus ben verder neutraal in deze
En nu weer over de fluflu’s ipv forummers
Net als bij de Jeliesquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:34 schreef Missinglink24 het volgende:
Een tijd geleden werd al eens genoemd door iemand dat het haar niet zou verbazen als Tamara toch weer verder gaat met haar man.
Met haar posts van vandaag laat ze naar mijn mening ook wel blijken dat de deur nog op een kier staat.
Wel heftig om te lezen dat het Spanje plan inderdaad niet haar wens wat. Had ze bijna met een stoet kleine kinderen daar in het dorre binnenland gezeten.
Dankjewelquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nou, ik hoop van harte dat jij hier gewoon jouw mening blijft schrijven en je zeker niet laat wegjagen. Het zal wat zijn dat anderen gaan bepalen welke mening jij (óf ik óf anderen) wel of niet mogen hebben.
Volgens mij stelde ik op een gewone en nette manier de vraag.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel onnodig dit, net als de post van @:NineMilka
Houd het een beetje normaal onder elkaar alsjeblieft, als iemands manier van posten je niet aanstaat kan je scrollen hoor.
Gezond leven heeft geen zin als e moeder je opa en oma verband uit jouw leven.....Dan zie je ze alsnog niet meer.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:41 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Gezond leven helpt wel, maar mijn vader, die best gezond leefde, is toch vrij jong overleden. Garanties heb je helaas niet.
Ze wil het doen op basis van haar inkomen van 2025 en ‘ziet dan wel of het in 2026 klopt’. Ik ken niemand die graag de gok neemt dat er dik terugbetaald moet worden, met het idee om het lekker op een spaarrekening te zetten. Ik ken persoonlijk alleen maar mensen die zeggen ‘ik zet m’n inkomen bewust hoger, zodat ik in ieder geval niet terug hoef te betalen’.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:59 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik heb niks met haar maar waarom is ze rrn gierige profiteur als ze gewoon het juiste bedrag aan KGB wil ontvangen gebaseerd op haar werkelijke inkomen?
Mocht ze teveel krijgen moet dit gewoon weer terug en dat weet ze zelf ook prima.
En laat haar lekker vraagstickers gebruiken, niemand wordt gedwongen ze in te vullen toch.
Het verbaasde me vooral ook dat ze ergens antwoord op geeft en dan schrijft ' Of we ooit weer samen gaan wonen met de kinderen geen idee. dit zeg ik niet tegen hem maar het is natuurlijk vaker niet goed gegaan 'quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:34 schreef Missinglink24 het volgende:
Een tijd geleden werd al eens genoemd door iemand dat het haar niet zou verbazen als Tamara toch weer verder gaat met haar man.
Met haar posts van vandaag laat ze naar mijn mening ook wel blijken dat de deur nog op een kier staat.
Wel heftig om te lezen dat het Spanje plan inderdaad niet haar wens wat. Had ze bijna met een stoet kleine kinderen daar in het dorre binnenland gezeten.
Ik herken ergens wel wat je zegt. Ik heb de deur voor mijn nu inmiddels ex-partner op een kiertje gehouden. Altijd hou je hoop dat als je wordt gezegd 'ik ga er wat aan doen' of 'ik ga hulp zoeken', maar als je inmiddels meerdere teleurstellingen te verduren gehad hebt, dan is de deur dicht de beste optie. Ik heb hetzelfde gedaan, het kostte me veel slapeloze nachten en verdriet. Nu de knoop eenmaal door is, merkte ik pas wat een bak energie het kostte. En die had ik voor mijzelf en onze dochter hard nodig!quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:34 schreef Missinglink24 het volgende:
Het mag ook niet. Ze heeft eerder ook verteld dat ze wist dat ze teveel kgb ontving en dat ze dat apart zette (rente trekken) om later terug te betalen. Hetzelfde geldt voor bijv. je hypotheekrente aftrek. Die moet je ook naar waarheid invullen. In elk geval niet zo dat je meer ontvangt dan waar je recht op hebt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:20 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ze wil het doen op basis van haar inkomen van 2025 en ‘ziet dan wel of het in 2026 klopt’. Ik ken niemand die graag de gok neemt dat er dik terugbetaald moet worden, met het idee om het lekker op een spaarrekening te zetten. Ik ken persoonlijk alleen maar mensen die zeggen ‘ik zet m’n inkomen bewust hoger, zodat ik in ieder geval niet terug hoef te betalen’.
En toch likete (schrijf je dat zo?) junoordzijl wel die post van BOOS over AM. Zou ze zichzelf niet als momfluencer zien? Maar ze verdient toch geld dmv haar gezin ondanks smileys op het hoofd?quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:20 schreef NineMilka het volgende:
De 9 dagen oude baby van junoordzij ligt in haar piepjonge leventje al fijn reclame voor Daaloumaa.
Hoe dan ook komt de belastingdienst alles weer terug halen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:20 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ze wil het doen op basis van haar inkomen van 2025 en ‘ziet dan wel of het in 2026 klopt’. Ik ken niemand die graag de gok neemt dat er dik terugbetaald moet worden, met het idee om het lekker op een spaarrekening te zetten. Ik ken persoonlijk alleen maar mensen die zeggen ‘ik zet m’n inkomen bewust hoger, zodat ik in ieder geval niet terug hoef te betalen’.
Heel kwalijkquote:Op zaterdag 29 november 2025 21:20 schreef NineMilka het volgende:
De 9 dagen oude baby van junoordzij ligt in haar piepjonge leventje al fijn reclame voor Daaloumaa.
Maandag weer maximaal janken.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:30 schreef JaNeeDan het volgende:
MB en haar kapotte knie. Gaan we weer. Applaus!
En Tim in beeld. En door!
100%. Maar ook maximaal alles overhebben voor mooie plaatjes en ❤.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:35 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Maandag weer maximaal janken.
Op insta heet ze nog steeds Bollen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:35 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MW (geen MB meer)
Tim is gelanceerd in de filmpjes van Mies.
Dikke vinger naar Koen, denk ik.
Ja, dat vond ik ook opvallend! Ziet ze dan niet haar eigen aandeel hierin? Ze heeft haar oudste op een gegeven moment wel minder ingezet voor reclame (ik herinner me de babyvoedingspotjes nog, maar daarna is ze er bewuster mee omgegaan volgens mij). Maar deze baby wordt gewoon keihard weer ingezet voor reclame.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:28 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
En toch likete (schrijf je dat zo?) junoordzijl wel die post van BOOS over AM. Zou ze zichzelf niet als momfluencer zien? Maar ze verdient toch geld dmv haar gezin ondanks smileys op het hoofd?
Opvallend trouwens dat er weinig momfluencers zijn die het boetekleed aantrekken nav die uitzending. Lieke die wel trots laat zien dat ze het boek van AM leest, maar geen opmerkingen verder.
Is dat de tactiek van doodzwijgen en weer doorrrr?
Je kinderen delen is niet normaal. Ook niet wanneer je er koekjes mee bakt en dat zonodig moet delen met duizenden onbekenden.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:39 schreef SterreKaatje het volgende:
@:deisyy Wat ik me dan wel afvraag is waarom Henrike alle ruimte krijgt om steeds en opnieuw een epistel over zichzelf en ter verdediging van haarzelf te schrijven (terwijl zij degene is die onrust veroorzaakt) en ieder ander die daar negatief op reageert, gewist en terecht gewezen wordt. Kan hier 1 lijn in getrokken worden? Dan bewaren we denk ik veel meer de rust alhier!!
Over tot de orde van de dag: Ik vind Milou soms echt teveel, maar zij is wel een van de weinige fluflu's die verder een normaal leven lijkt te leiden. Veel tijd en leuke dingen met haar kinderen, op stap met haar vriendinnen, actief binnen school enz.
Noemt zichzelf gewoon nog MBquote:Op zaterdag 29 november 2025 21:35 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MW (geen MB meer)
Tim is gelanceerd in de filmpjes van Mies.
Dikke vinger naar Koen, denk ik.
Ik vind het wel een enorm verschil of je een algemene activiteit zoals koekjes bakken of speeltuin deelt, of dat je allerlei prive info (medisch, driftbuien, sociale problemen, menstruatie) van je kinderen online gooit.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je kinderen delen is niet normaal. Ook niet wanneer je er koekjes mee bakt en dat zonodig moet delen met duizenden onbekenden.
In beide gevallen gaat het om kinderen die geen inbreng hebben en geen idee hebben dat ze worden geëxploiteerd.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:48 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een enorm verschil of je een algemene activiteit zoals koekjes bakken of speeltuin deelt, of dat je allerlei prive info (medisch, driftbuien, sociale problemen, menstruatie) van je kinderen online gooit.
Volgens mij doet Milou dat niet.
Ja eens. En iedereen vindt er wat van en alleen maar omdat moeders alles moet filmen en delen met willekeurige mensen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In beide gevallen gaat het om kinderen die geen inbreng hebben en geen idee hebben dat ze worden geëxploiteerd.
Ik volg een andere influencer die voor 80% over mode etc. post en 20% procent haar kinderen; anoniem, maar toch niet helemaal en alsnog geestdriftig het ermee eens zijn dat kinderen niet gepost mogen/hoeven worden. Dit terwijl haar man hun kinderen wél post, geheel niet anoniem en die ze ook nog eens duimpjes omhoog geeft. Cognitieve dissonantie heet dat ook, geloof ik. Het ene zeggen, maar het tegenovergestelde doen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:45 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook opvallend! Ziet ze dan niet haar eigen aandeel hierin? Ze heeft haar oudste op een gegeven moment wel minder ingezet voor reclame (ik herinner me de babyvoedingspotjes nog, maar daarna is ze er bewuster mee omgegaan volgens mij). Maar deze baby wordt gewoon keihard weer ingezet voor reclame.
Zou hij ook zo’n inzamelingsactie hebben gedaan voor die all inclusive vakantie die zij voor haar verjaardag kreeg?quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:51 schreef Beertjeteddy het volgende:
Maar onze WIA Debbie die allerlei zooi koopt moet geld inzamelen voor een PS5 voor Roy...
Als ze nou eens gewoon zelf minder troep koopt kan ze het makkelijk betalen! Bah, dit vind ik zulk smerig gedrag dat je zielig gaat lopen bedelen bij andere mensen terwijl je zelf van alles koopt en de grootste zooi.
Klopt maar toch vind ik daar een groot verschil in zitten.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In beide gevallen gaat het om kinderen die geen inbreng hebben en geen idee hebben dat ze worden geëxploiteerd.
Ik vind het stuitend en bizar om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:00 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Zou hij ook zo’n inzamelingsactie hebben gedaan voor die all inclusive vakantie die zij voor haar verjaardag kreeg?
Maar goed, zielig is hij ook niet. Hij is blijkbaar gewoon gelukkig met deze vrouw, dus hij zal dit ook wel prima vinden.
Heel vreselijk. Echt een typisch flu flu stijltje. Terwijl ik MB en LB eigenlijk heel verschillend vind, zijn ze allebei wel erg goed in heel veel woorden zeggen zonder echt iets te zeggen, en in humble bragging.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:03 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik erger me zo aan de manier waarop MB en andere flu's schrijven. Een zin en dan een woord. Geluksmomentje.
Zo fijn dat Joeri alles doet. Liefde. Echt vreselijk. Ben ik de enige?
Nee, herkenbaar hoor. Het is populair taalgebruik onder influencers.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:03 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik erger me zo aan de manier waarop MB en andere flu's schrijven. Een zin en dan een woord. Geluksmomentje.
Zo fijn dat Joeri alles doet. Liefde. Echt vreselijk. Ben ik de enige?
Echt pure taalarmoede vind ik het.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:06 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Nee, herkenbaar hoor. Het is populair taalgebruik onder influencers.
Ik meende wat plaatsvervangende schaamte bij Roy te zien.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind het stuitend en bizar om eerlijk te zijn.
Met Roy heb ik absoluut geen medelijden, maar de mensen waar zij het geld vanaf troggelt wel. Hoe kan je zo in elkaar zitten. Koop gewoon minder troep Debbie, dan kan je prima van je WIA een playstation kopen. Tegenwoordig zijn ze geen 500 euro meer.
Weet ik, maar op haar badjas stond al MW, dus kan het hier ook 😁quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Op insta heet ze nog steeds Bollen.
Ja, en een hoog ‘kijk mij eens authentieke mooie teksten schrijven’-gehalte. Al is het tegenovergestelde waar, want het is alles behalve authentiek en vooral heel erg 13 in een dozijn.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:07 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Echt pure taalarmoede vind ik het.
Ze vindt het maar wat mooi in het wereldje van Iris. Zoals iemand het hier noemde 'humble bragging', valse bescheidenheid.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:43 schreef Jenn1806 het volgende:
MB die het weer heeft over dat ze zichzelf nog steeds ziet als klein meisje uit een klein dorp, went nooit, not normal blabla. Je ziet deze mening in ieder geval niet terug in de beelden die ze deelt, dat is een en al glamour.
Klopt, dat zegt niks over het kind. Het kind wordt wel met 60K vreemden gedeeld. Ik vind het ziek.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:03 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Klopt maar toch vind ik daar een groot verschil in zitten.
Even bij het koekjes bakken voorbeeld te blijven, dat zegt verder niks over kind.
Wel wat anders dan AM waarbij we zo ontzettend veel (intieme) prive info over de kinderen te zien krijgen.
Ik vind het account geen klap meer aan. Ze is alleen maar op vakantie. Leuk voor haar hoor, maar daar volg ik haar niet voor.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Die meid van mijngeldzaken mag weleens op zoek gaan naar een goede deal voor zonbescherming. Die New Balance linkjes kennen we nu wel en zonbescherming kan ze zelf ook wel gebruiken.
Ja het zou mijn keuze ook niet zijnquote:Op zaterdag 29 november 2025 22:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt, dat zegt niks over het kind. Het kind wordt wel met 60K vreemden gedeeld. Ik vind het ziek.
Ik volgde haar toen haar huis werd opgeleverd. Dat vond ik leuk. Al gauw afgehaakt omdat ik kriegel werd van de vele linkjes en haar hand die ze 100x door haar haar haalt. Vandaag kwam ze voorbij, roodverbrand🦞quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:28 schreef Roesssst het volgende:
[..]
Ik vind het account geen klap meer aan. Ze is alleen maar op vakantie. Leuk voor haar hoor, maar daar volg ik haar niet voor.
Ja die hand door haar haar! En iedere keer maar melden hoeveel ze wel verdiend met haar insta en haar baan.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik volgde haar toen haar huis werd opgeleverd. Dat vond ik leuk. Al gauw afgehaakt omdat ik kriegel werd van de vele linkjes en haar hand die ze 100x door haar haar haalt. Vandaag kwam ze voorbij, roodverbrand🦞
Dit! En wat een enthousiasme hoor ik ook bij Roy en vrienden 🫣quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:51 schreef Beertjeteddy het volgende:
Maar onze WIA Debbie die allerlei zooi koopt moet geld inzamelen voor een PS5 voor Roy...
Als ze nou eens gewoon zelf minder troep koopt kan ze het makkelijk betalen! Bah, dit vind ik zulk smerig gedrag dat je zielig gaat lopen bedelen bij andere mensen terwijl je zelf van alles koopt en de grootste zooi.
Ze was zelfstandige en had zich goed verzekerd tegen arbeidsongeschiktheid, daar krijgt ze nu een uitkering van.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:48 schreef Cattolica het volgende:
Juud noemt, meen ik, in één van haar belastingdienst stories dat ze een uitkering heeft. Geen idee welke (maakt ook niet uit) maar mag ze daarbij grenzeloos bijverdienen?
Welkom op mijn kinderfeestje vibes. Wat chips en ranja erbij en op tijd afgelopen. Morgen weer op tijd uit bed voor de kinderen. Want zieke vrouw.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dit! En wat een enthousiasme hoor ik ook bij Roy en vrienden 🫣
Dat ze bijdragen zegt ook wel wat. Gaan dus ook mee in haar idioterie.quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:01 schreef opwegnaar het volgende:
Bah, vind ik echt misselijk, Debbie geeft zichzelf een reisje naar The Gambia voor dr verjaardag en geeft per maand weet ik niet hoeveel geld uit aan selfcare, en voor dr man die opvoeding en huishouden in zn eentje draait gaat ze liggen bedelen bij vrienden voor geld. Echt alle schaamte voorbij die vrouw..
Ze reageerde ook altijd veel op en bij anderen. Nu ze 'groot' geworden is, is dat ook grotendeels voorbij en dan vind ik er persoonlijk niks meer aan.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:40 schreef Roesssst het volgende:
[..]
Ja die hand door haar haar! En iedere keer maar melden hoeveel ze wel verdiend met haar insta en haar baan.
Tijd om te stoppen met volgen.
Debbie vluchtte ook snel naar boven, haar nest in.quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Welkom op mijn kinderfeestje vibes. Wat chips en ranja erbij en op tijd afgelopen. Morgen weer op tijd uit bed voor de kinderen. Want zieke vrouw.
Of een Debbie kussen 🥰 wie wil dat nu niet?quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:13 schreef Earring het volgende:
Het geld van de puzzels zal ze wel zelf houden. Met haar: ik gun Opa alles. Die man hoeft dat echt niet. Maar hij krijgt wel weer een kerstbal met foto of fotokalender, fotomok ofzo
Oja, hoe kon ik die vergeten 😂quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Of een Debbie kussen 🥰 wie wil dat nu niet?
Ziet er leuk uit inderdaad!quote:Op zondag 30 november 2025 00:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vind de plaatjes van Milou in Brugge wel leuk.
Retteketet, dan maar met een kussen naar bed.quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Of een Debbie kussen 🥰 wie wil dat nu niet?
Heeft ze dat onder volgers gedaan? Of onder familie/vrienden/collega’s, als in ‘in plaats van allemaal kleine cadeaus’?quote:Op zondag 30 november 2025 07:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Kan ik hier mijn bankrekening laten zien ? Ik heb geen volgers maar wil graag een Nitendo swtch 2
😂😂
Het is wel makkelijk als al je volgers je geld geven , maar dan heb je toch wel een plaat voor je kop. Als je dat gaat vragen
Onder volgers kan ik mij niet voorstellen, dan had iemand van hier het vast voorbij zien komen. Familie en vrienden verwacht ik wel. Maar kom op, voor weet ik hoeveel geld p/m meuk bestellen kan ook. Dan had ze ook dit zelf als cadeau kunnen kopen.quote:Op zondag 30 november 2025 08:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Heeft ze dat onder volgers gedaan? Of onder familie/vrienden/collega’s, als in ‘in plaats van allemaal kleine cadeaus’?
Dat ging volgens mij over uitsluitsel over de insta straf. Overigens gebruikt ze ook geen ‘betaald partnerschap’ meer sinds de straf dus blijkbaar mag ze helemaal geen geld genererende content plaatsen!quote:Op zondag 30 november 2025 08:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zei AM van de week niet zoiets als ‘vanavond weten we meer’? Is daar nog iets over gezegd wat Het nu was, of was het gewoon een teaser, dat ze veel DMs zou krijgen met ‘oh, ik ben zoooo nieuwsgierig / hoop dat het iets leuks is / kan niet wachten, groetjes je trouwste fen’ ?
Niet ik die dit 3x moest lezen om te begrijpen dat je niet Jaap, maar Sjaak bedoelde😂.quote:Op zondag 30 november 2025 06:58 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
Als het slecht gaat zijn de vriendinnen van Michelle in beeld, dikke tranen. Nu gaat het goed, zijn haar twee OG vriendinnen nergens te zien.
Ik denk dat MB gewoon van diverse walletjes aan het eten was. De relatie met Koen was niet veel soeps. Ze werd verliefd op Jaap, die kwam erbij, maar het heeft de relatie met Koen niet geholpen. Misschien even een opleving, maar in de tijd dat ze bezig waren met de boerderij was ze dus ook met Tim aan het flikflooien. Zie beelden in het stadion van PSV. Ik vraag me af of ze destijds ook met Maxine (die van klm) en Faye bone aan het flikflooien was. Daar was ze een tijd ook helemaal besties mee. Nu niets meer van te zien of horen.
Je merkte al langere tijd dat het niet boterde. Koen die afstandelijker werd, MB aan het afvallen en vaker naar de psycholoog wat ze ook uitgebreid deelde (wat ik trouwens echt knap van haar vind. Goed dat ze laat zien dat iedereen wel eens de hulp van een psycholoog nodig heeft en dat dat niet raar is). Vervolgens ging ze net op het laatste moment de achternaam van hun kinderen veranderen. En toen dacht ik al dat dit niet lang zou duren.
Ook wel trieste at haar ouders dachten dat zij als enige over zou blijven in de relatie in die aflevering van het mooiste meisje uit de klas. Terwijl hun eigen dochter meerdere gezinnen en mensen kapot heeft gemaakt. Hopelijk zijn ze trots op hun dochter.
En dan steeds weer dat gepraat in superlatieven. Inderdaad erg veel humblebrag. En weer die kapotte knie. Joh meid geef toe dat je hebt overdreven. Geef toe dat je veel te jong moeder bent geworden en nu je jeugd aan het inhalen bent.
Er wordt veel op andere moeders gehaat die hun kinderen veel laten zien maar MBWolf kan er ook wat van. Hoe vaak ik niet die jongste twee in bad heb gezien of in ondergoed rennen. Daar wordt alleen minder wat van gezegd dan bij anderen.
Ik denk dat het co-ouderschap haar wel bevalt. Overdag kinderen naar school. Schoonmaakster, oppasser, oma in huis wanneer de kinderen er weer zijn zodat ze daarbij hulp nodig heeft. En dan van het weekend lekker met de nieuwe op pad. Zij heeft het goed voor mekaar hoor. En dan nog Koen en JvP die bij JolieNoe aan het werk zijn. Kan Michelle tussendoor nog fotos schieten in een outfit en dan is zij ook alweer klaar.
Ben benieuwd of jvp dingen anders had aangepakt als ze wist hoe haar leven er nu uit ziet. Van een nieuwbouw vrijstaande villa naar een zwervend bestaan met haar kinderen. En nee als je niet gelukkig bent in een relatie moet je er zeker niet in blijven hangen, maar ik vraag me af of ze harder eraan zou hebben gewerkt als ze wist wat de uitkomst zou zijn.
Hoe is het trouwens met Mathilde Beverlo? Die zie je ook haast niet meer na de bruiloft.
Is dat de KLM stewardess Maxime? Ik had haar nooit gelinkt met MB totdat Maxime afgelopen zomer zei dat ze had afgesproken met MB "die ze al zolang niet had gezien". Ik dacht toen al wat een opvallende vriendschap. Ik vind Maxime wat onbehouwen met een donkere (mannen) stem en een enorme ijdeltuit met dat constante intense gestaar in de camera. Ben benieuwd waar ooit die vriendschap is ontstaan.quote:Op zondag 30 november 2025 06:58 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
Ik vraag me af of ze destijds ook met Maxine (die van klm) en Faye bone aan het flikflooien was. Daar was ze een tijd ook helemaal besties mee. Nu niets meer van te zien of horen.
En de mensen gingen bijna over hun nek. Jeeeej weer vol de aandacht!quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:57 schreef lila01 het volgende:
MB
Ja hoor, de soft launch van de Wolf is een feit.
Zo voorspelbaar.
O, en even een kapotte knie teruggezet.
Misschien houdt ze die newborn baby nu uit beeld. Dat juich ik dan wel weer toe.quote:Op zondag 30 november 2025 08:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Niet ik die dit 3x moest lezen om te begrijpen dat je niet Jaap, maar Sjaak bedoelde😂.
Ik denk idd dat Michelle haar jeugd probeert in te halen, dat ze iets gemist heeft en dat nu wel heeft. Ik heb het gevoel dat haar vriendschappen allemaal vrij oppervlakkig zijn, iedereen komt ff voorbij als liefste of bestie, slechts een aantal (vooral die waar ze mee werkt) zie je vaker voorbij komen.
Er was een vriendin met baby, ging ze iedere dag heen om baby te knuffelen, die is al een tijdje niet in beeld geweest volgens mij.
Mathilde posts 1x in de zoveel tijd een enorme update aan stories, maar is niet super actief (meer).
Eigenlijk een soort MB dusquote:Op zondag 30 november 2025 08:36 schreef Cattolica het volgende:
[..]
IIk vind Maxime wat onbehouwen met een donkere (mannen) stem en een enorme ijdeltuit met dat constante intense gestaar in de camera.
Ik vind het echt heeeeel bizar. Alles draait daar om presteren. En alles wordt betrokken op haar zelf.quote:Op zondag 30 november 2025 08:19 schreef Tarantelle het volgende:
Minibelle: het lijkt wel of die moeder (van vader hoor ik nooit wat) een school voor zichzelf aan het kiezen is. Vreselijk hoe sturend ze is over de toekomst van haar kind. Alsof een kind nu al met 10 jaar weet dat ze kunstacademie wil gaan doen. Ik vind het echt sneu, waarom leer je je kind niet gewoon dat ze zelf keuzes in het leven mag maken?
Ballet of tennis. En uitzonderlijk hoogbegaafd onderwijs uiteraard.quote:Op zondag 30 november 2025 08:52 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ik vind het echt heeeeel bizar. Alles draait daar om presteren. En alles wordt betrokken op haar zelf.
Topsport, kunstacademie en toneel. En ben benieuwd wat ze met de kleinste hoogbegaafde gaan doen....
Ja, dat laatste is zeker zo. En als ze het aan familie en vrienden is gevraagd onder het mom van ‘zullen we 1 cadeau kopen’ dan vind ik het raar dat ze doet voorkomen alsof zij dat voor haar hubbie heeft gekocht, van de geschoolde centjes.quote:Op zondag 30 november 2025 08:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Onder volgers kan ik mij niet voorstellen, dan had iemand van hier het vast voorbij zien komen. Familie en vrienden verwacht ik wel. Maar kom op, voor weet ik hoeveel geld p/m meuk bestellen kan ook. Dan had ze ook dit zelf als cadeau kunnen kopen.
Ja zij ja!quote:Op zondag 30 november 2025 08:36 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Is dat de KLM stewardess Maxime? Ik had haar nooit gelinkt met MB totdat Maxime afgelopen zomer zei dat ze had afgesproken met MB "die ze al zolang niet had gezien". Ik dacht toen al wat een opvallende vriendschap. Ik vind Maxime wat onbehouwen met een donkere (mannen) stem en een enorme ijdeltuit met dat constante intense gestaar in de camera. Ben benieuwd waar ooit die vriendschap is ontstaan.
Oh echt?! Oeh, die stoute Maxime toch; dát had ik weer niet achter haar gezocht 😉. Ik meen dat haar man leraar op een lagere school is en een lange tijd thuis is (geweest) met een burn-out. Ook zij post haar kinderen veelvuldig, die nu in de "poep, pies en piemel" leeftijd zijn en wat zij maar reuze-grappig vindt; beetje een AM wat dat betreft.quote:Op zondag 30 november 2025 09:27 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
[..]
Ja zij ja! Zij heeft toch ook een open relatie samen met haar man. Was destijds heel ophef op het viva forum.
En waarom moet dat meisje perse havo/vwo? Ik heb het idee dat dit meisje juist veel gelukkiger zou worden van iets met de handen doen ipv de hele dag met de neus in de boekenquote:Op zondag 30 november 2025 08:19 schreef Tarantelle het volgende:
Minibelle: het lijkt wel of die moeder (van vader hoor ik nooit wat) een school voor zichzelf aan het kiezen is. Vreselijk hoe sturend ze is over de toekomst van haar kind. Alsof een kind nu al met 10 jaar weet dat ze kunstacademie wil gaan doen. Ik vind het echt sneu, waarom leer je je kind niet gewoon dat ze zelf keuzes in het leven mag maken?
Dit! Op zich niets mis met een gezamenlijk cadeau van familie en vrienden... maar wel dat je het claimed als cadeau!quote:Op zondag 30 november 2025 09:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is zeker zo. En als ze het aan familie en vrienden is gevraagd onder het mom van ‘zullen we 1 cadeau kopen’ dan vind ik het raar dat ze doet voorkomen alsof zij dat voor haar hubbie heeft gekocht, van de geschoolde centjes.
Ja die swingen met een ander stel, die ook vaak op hun Instagram staan. Dat is inmiddels best oud nieuws toch?quote:Op zondag 30 november 2025 09:46 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Oh echt?! Oeh, die stoute Maxime toch; dát had ik weer niet achter haar gezocht 😉. Ik meen dat haar man leraar op een lagere school is en een lange tijd thuis is (geweest) met een burn-out. Ook zij post haar kinderen veelvuldig, die nu in de "poep, pies en piemel" leeftijd zijn en wat zij maar reuze-grappig vindt; beetje een AM wat dat betreft.
Dit denk ik ookquote:Op zondag 30 november 2025 08:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Niet ik die dit 3x moest lezen om te begrijpen dat je niet Jaap, maar Sjaak bedoelde😂.
Ik denk idd dat Michelle haar jeugd probeert in te halen, dat ze iets gemist heeft en dat nu wel heeft. Ik heb het gevoel dat haar vriendschappen allemaal vrij oppervlakkig zijn, iedereen komt ff voorbij als liefste of bestie, slechts een aantal (vooral die waar ze mee werkt) zie je vaker voorbij komen.
Er was een vriendin met baby, ging ze iedere dag heen om baby te knuffelen, die is al een tijdje niet in beeld geweest volgens mij.
Mathilde posts 1x in de zoveel tijd een enorme update aan stories, maar is niet super actief (meer).
Ik zat honderd jaar geleden op het Viva forum voor Colin Farrell die toen "hot & happening" was 😉. Daarna nooit meer een "forummer" geweest, totdat ik een half jaar geleden op AM stuitte, ik naar haar ging Googelen en hier terechtkwam. Dus ik ben nagenoeg compleet onwetend in het land van "influencers".quote:Op zondag 30 november 2025 09:58 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ja die swingen met een ander stel, die ook vaak op hun Instagram staan. Dat is inmiddels best oud nieuws toch?
Maar dat doet ze uiteraard nog wel. Er is niet veel veranderd.quote:Op zondag 30 november 2025 08:31 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Dat ging volgens mij over uitsluitsel over de insta straf. Overigens gebruikt ze ook geen ‘betaald partnerschap’ meer sinds de straf dus blijkbaar mag ze helemaal geen geld genererende content plaatsen!
Dat is wel even geleden 🫣😆quote:Op zondag 30 november 2025 10:10 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik zat honderd jaar geleden op het Viva forum voor Colin Farrell die toen "hot & happening" was 😉. Daarna nooit meer een "forummer" geweest, totdat ik een half jaar geleden op AM stuitte, ik naar haar ging Googelen en hier terechtkwam. Dus ik ben nagenoeg compleet onwetend in het land van "influencers".
Dit kwam volgens mij naar buiten dat ze toen overal regenbogen neerzette en met glitters strooien op insta. Heel vermoeiende vrouwquote:Op zondag 30 november 2025 09:46 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Oh echt?! Oeh, die stoute Maxime toch; dát had ik weer niet achter haar gezocht 😉. Ik meen dat haar man leraar op een lagere school is en een lange tijd thuis is (geweest) met een burn-out. Ook zij post haar kinderen veelvuldig, die nu in de "poep, pies en piemel" leeftijd zijn en wat zij maar reuze-grappig vindt; beetje een AM wat dat betreft.
Klopt, maar dan lekker met een enkele #ad in de stories. Regels zijn er niet voor Annemarie!quote:Op zondag 30 november 2025 10:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar dat doet ze uiteraard nog wel. Er is niet veel veranderd.
Ik ben gestopt met volgen. Steeds die overdreven kus foto’s met haar man. Hij werkt als directeur op een basisschool, moet je toch niet willen dat ouders jou steeds zo zien. Iedere pauze even facetimen, echt ieuwwwwquote:Op zondag 30 november 2025 10:41 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Dit kwam volgens mij naar buiten dat ze toen overal regenbogen neerzette en met glitters strooien op insta. Heel vermoeiende vrouw
Nee dat laat ze ook iedere dag zien met dat filmen op de fiets.quote:Op zondag 30 november 2025 11:03 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dan lekker met een enkele #ad in de stories. Regels zijn er niet voor Annemarie!
Maar ze heeft echt heel erg (maximaal) geprobeerd om het tegen te houden hoor.quote:Op zondag 30 november 2025 11:10 schreef Weerikier het volgende:
Michelle Bollen, ik heb eigenlijk geen woorden voor haar. Wat een moeilijke vrouw. Ik vind haar heel egoïstisch. Je hebt dan 4 kinderen en had zogenaamd ook nog 3 geweldige bonus zoons, hoor je nooit meer wat over, die liefde zat duidelijk niet zo diep. Was een mooi plaatje voor instagram maar verder niets. En dan begin je een poly, helemaal geweldig ,wat een liefde, totaal geen jaloezie, 7 kinderen erin mee gesleept. Papa en mama en extra vrouw lekker met zn 3en in bed, flikflooien in het zwembad op vakantie met die kinderen ernaast, moeten die kinderen maar allemaal normaal vinden. En dan denk ik; prima, doe wat je niet laten kan. Maar het allerergste is dat alles online staat, alles moet gedeeld worden. Er staan fotos op MB dr insta dat ze gewoon boven op JvP zit, fotos dat ze intiem op een standbedje zitten met ook nog eens een suggestieve tekst erbij. Lijkt mij vreselijk als dat soort dingen online zouden staan van je ouders.
En nu is de poly geklapt, hele huwelijk en 2 gezinnen kapot en mevrouw heeft binnen een paar weken al een andere gozer. Moet je opletten, straks staat MB weer met nieuwe geweldige bonus kindjes op insta, die van die nieuwe lover. En kan "de klaver" weer vriendjes worden met nieuwe broertjes en zusjes. Totdat mama weer is uit gekeken op de s*x met die gozer en de hele boel weer opgedoekt wordt en ze op zoek gaat naar de volgende.
Op zondag 30 november 2025 11:13 schreef Earring het volgende:
Ook fijn dat Debbie zich extra jarig voelde door plastic meuk slingers... 👍quote:Op zondag 30 november 2025 10:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wel leuk voor Roy trouwens, dat hij een kinderfeestje mocht geven 😊 zou hij morgen ook mogen trakteren op zijn werk?
Dit wilde ik net schrijven. Beter proberen meid! Bij JvP heeft ze ook heel erg haar best gedaan om het tegen te houden, is toen ook niet gelukt. Nu weer niet. Zij kan beter alleen blijven i.p.v. relatie hoppen.quote:Op zondag 30 november 2025 11:13 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Maar ze heeft echt heel erg (maximaal) geprobeerd om het tegen te houden hoor.
Haar ruggengraat is blijkbaar niet zo heel sterk. Ben benieuwd hoe lang ze dit volhoudt, tot er weer iemand anders komt waarbij het echt niet tegen te houden was.
Ik zat vooral met verbazing te kijken naar haar gezicht tussen die slingers. Ik kan mijn vinger er niet op leggen maar ik vind haar uitdrukking eng. Bijna psycho.quote:Op zondag 30 november 2025 11:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ook fijn dat Debbie zich extra jarig voelde door plastic meuk slingers... 👍
Ik denk dat zij vindt dat ze goed bezig is aangezien het gezicht van haar dochter niet in beeld komt. Maar ze verdient inderdaad evengoed geld met ze. Ook plaatst ze wel vrijwel elke dag gesprekjes met haar dochter online. Die, behalve dat het niet om aan te horen is, natuurlijk privé zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:28 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
En toch likete (schrijf je dat zo?) junoordzijl wel die post van BOOS over AM. Zou ze zichzelf niet als momfluencer zien? Maar ze verdient toch geld dmv haar gezin ondanks smileys op het hoofd?
Dit vond ik ook apart om te lezen, dat ze geprobeerd heeft het tegen te houden, net als bij jvp. Kan ze zichzelf niet in de hand houden ofzo? Verslaafd aan aandacht?quote:Op zondag 30 november 2025 11:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit wilde ik net schrijven. Beter proberen meid! Bij JvP heeft ze ook heel erg haar best gedaan om het tegen te houden, is toen ook niet gelukt. Nu weer niet. Zij kan beter alleen blijven i.p.v. relatie hoppen.
Zij is verslaafd aan veel. Maar niet aan rust en stabiliteit. Echt heel sneu voor haar kinderen. Ik heb het idee dat MB nooit tevreden is met wat ze heeft.quote:Op zondag 30 november 2025 11:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dit vond ik ook apart om te lezen, dat ze geprobeerd heeft het tegen te houden, net als bij jvp. Kan ze zichzelf niet in de hand houden ofzo? Verslaafd aan aandacht?
Vind het vooral bijzonder dat ze zijn 35ste viert alsof hij 6 word 😂 miste alleen nog de dino opblaas ballon (gelukkig had hij wel een helium ballon!)quote:Op zondag 30 november 2025 11:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zat vooral met verbazing te kijken naar haar gezicht tussen die slingers. Ik kan mijn vinger er niet op leggen maar ik vind haar uitdrukking eng. Bijna psycho.
Zij heeft net zo'n die-hard fanbase als AM. Ongelovelijk, allemaal oeh, ahhh en hartjes. Die adoratie van "influencers die er uiteindelijk op uit zijn om je allerlei meuk te verkopen" zal ik nooit kunnen begrijpen. En deze vrouw hopt ook nog eens van het ene bed naar het andere en doet vervolgens alsof ze zo'n onschuldig meisje is.quote:Op zondag 30 november 2025 11:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB is zo ongeloofwaardig eerdere podcasts nee hoor geen man en iris die suggereerde alsof zij nog bij Koen terug zou komen. En nu ineens is er al langere tijd iemand dat wist iris natuurlijk ook al lang
JvP is net zo ongeloofwaardig als MB. Tijdens de poly liet ze nooit zien dat ze normale dingen met haar kinderen deed. En nu moet ze weer zieltjes winnen. Ik zou me doodschamen als ik als moeder mijn kinderen zo had meegesleept in mijn drang naar een ander leven om vervolgens in weer een tijdelijke woning te belanden. Ze hebben er met z’n drieën een potje van gemaakt en daar zijn zeven kinderen bij betrokken en heel Instagram kan meegenieten.quote:Op zondag 30 november 2025 11:50 schreef Annika2016 het volgende:
Iemand postte in het vorige topic dat Jacqueline (van MB) nu saai is om te volgen. Maar zij post toch juist de dagelijkse leuke normale dingen. Ook wat ze met haar kids onderneemt. Naar de bios, zwembad, wandelen in de bossen. Voor de poly volgde ik haar al en was ze ook een moeder die thuis was en heel veel met de jongens (toen 2) deed.
MB doet alsof ze alles voor haar kids over heeft, maar ik heb haar nog nooit in een bos/speeltuin/bios/kinderboederij of zwembad (enkel op vakantie) gezien. De echt leuke dingen doen de anderen uit de familie/oppas met haar kids. En laten we niet komen met; ja dat deelt ze mssn niet, MB deelt alles waar ze eventueel beter van wordt en die kids worden hele dagen geexposed op Social media. Zelfs als ze de school inlopen, alleen naar voetbal fietsen, in bad zitten onder de douche staan en als ze zich aan het omkleden zijn.
Kinderen worden vanmiddag door MB weer omgekocht met een voetbal pakje, even snel gekocht op het vliegveld.
Zouden ze wel officieel gescheiden zijn?quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:34 schreef Missinglink24 het volgende:
Gaat dit over Tim? Zo ja, waar staat dit? Op Insta? Onder welke post (foto)? Kan het niet vinden nl. Dank alvast!quote:Op zondag 30 november 2025 11:13 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Maar ze heeft echt heel erg (maximaal) geprobeerd om het tegen te houden hoor.
Haar ruggengraat is blijkbaar niet zo heel sterk. Ben benieuwd hoe lang ze dit volhoudt, tot er weer iemand anders komt waarbij het echt niet tegen te houden was.
Dit zegt ze in de podcast die vandaag online is gekomen. Ze gelooft gelukkig zelf nog wel maximaal in haar eigen verhalen.quote:Op zondag 30 november 2025 12:10 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Gaat dit over Tim? Zo ja, waar staat dit? Op Insta? Onder welke post (foto)? Kan het niet vinden nl. Dank alvast!
‘So wat is jouwn status nu?’ Praat eens goed Nederlands Iris, alsjeblieft…quote:Op zondag 30 november 2025 11:34 schreef Hope88 het volgende:
Ach die arme MB.. het zal je maar overkomen hé, om de haverklap verliefd worden op iemand wat gewoon niet tegen te houden is, hoe hard je ook probeert!
En MB die in elke zin “een soort van” zegt. Taalarmoede is maximaal.quote:Op zondag 30 november 2025 12:31 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
‘So wat is jouwn status nu?’ Praat eens goed Nederlands Iris, alsjeblieft…
Een tijd geleden had ze altijd zo’n manische hysterische blik in haar ogen.quote:Op zondag 30 november 2025 11:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zat vooral met verbazing te kijken naar haar gezicht tussen die slingers. Ik kan mijn vinger er niet op leggen maar ik vind haar uitdrukking eng. Bijna psycho.
Dit dus. Ze heeft zo haar best gedaan om hem niet leuk te vinden. Dat zei ze destijds van JvP ook.quote:Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Jenn1806 het volgende:
MB heeft echt issues hoor sorry. Eerst al zo smoorverliefd op Jacqueline dat ze het niet kon tegenhouden en nu weer tot over haar oren op Tim. En in de tussentijd maakte ze meerdere gezinnen kapot waaronder die van haarzelf, maar lekker bezig blijven meid 🙄 Kop in het zand en weer een nieuwe stedentrip.
Koen vond het anders wel prima twee dames in zijn bedquote:Op zondag 30 november 2025 13:26 schreef lila01 het volgende:
[..]
Dit dus. Ze heeft zo haar best gedaan om hem niet leuk te vinden. Dat zei ze destijds van JvP ook.
En hoppa, naast de ten of us nog een gezin naar de kloten. (Ja, ik weet dat JvP en Tim hier zelf ook aan mee hebben gedaan).
Ik snap wel waarom Koen er helemaal klaar mee is/ was
Good for him!quote:Op zondag 30 november 2025 13:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koen vond het anders wel prima twee dames in zijn bed
Good for them all, helaas werkte het niet, dat is dan weer jammer voor allemaal.quote:
Ik heb blijkbaar weer niet lang genoeg geluisterd😬 Trots dat iemand drinkt? Nog een bevestiging dat ze zich als een puber gedraagt. Wat jij schrijft klinkt alsof ze nog helemaal niet toe was en is aan een leven met daarin de verantwoordelijkheden die bij een volwassene horen. In haar geval een leven met vier kinderen.quote:Op zondag 30 november 2025 13:35 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar ook trots dat Tim nu wel drinkt en het zelfs lekker gaat vinden..
En dat ze nu eindelijk de lampen weer uit kan doen samen na een avondje weg..
Jaaa richting einde… ze had eerst heel gemeen tegen hem gedaan want ging niet werken ( toen ze nog “probeerde” haar gevoelens tegen te houden) ze houd van een wijntje ala je uit/eten bent en dat zit hij me een cola.. dat is zooooo niet gezellig… maar inm drinkt hij wel.. en zei hij na 3 dagen dat ie het zelfs lekker ging vinden.quote:Op zondag 30 november 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar weer niet lang genoeg geluisterd😬 Trots dat iemand drinkt? Nog een bevestiging dat ze zich als een puber gedraagt.
Nou wat fijn! Eind goed, al goed. En ze leefden en dronken nog lang en gezellig. Voor een jaar of 2/3. Daarna wordt ze weer verliefd op de volgende.quote:Op zondag 30 november 2025 13:42 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Jaaa richting einde… ze had eerst heel gemeen tegen hem gedaan want ging niet werken ( toen ze nog “probeerde” haar gevoelens tegen te houden) ze houd van een wijntje ala je uit/eten bent en dat zit hij me een cola.. dat is zooooo niet gezellig… maar inm drinkt hij wel.. en zei hij na 3 dagen dat ie het zelfs lekker ging vinden.
Ik zit er met hartkloppingen naar te kijken; bij deze vrouw zit een steekje los. Dat huis is ook zo piepklein. Hoe dan ook moet ze meer de handen uit de mouwen steken om die chaos bij te benen, want op een dag staat Veilig Thuis bij der op de stoep.quote:Op zondag 30 november 2025 13:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Niet normaal daar, die zooi bij hvk. Waarom blijft ze dat toch filmen? Wat een chaos
Ik vind haar drinkgedrag overdadig, en opmerkingen zoals deze bewijst maar weer dat ze drankgebruik normaliseert.quote:Op zondag 30 november 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar weer niet lang genoeg geluisterd😬 Trots dat iemand drinkt? Nog een bevestiging dat ze zich als een puber gedraagt. Wat jij schrijft klinkt alsof ze nog helemaal niet toe was en is aan een leven met daarin de verantwoordelijkheden die bij een volwassene horen. In haar geval een leven met vier kinderen.
Haar drankgebruik is niet normaal.quote:Op zondag 30 november 2025 13:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind haar drinkgedrag overdadig, en opmerkingen zoals deze bewijst maar weer dat ze drankgebruik normaliseert.
Zou Tim eigenlijk vrijgezel geweest zijn toen hij met Mb begon?
Het heeft er inderdaad wel alle schijn van dat er al iets tussen MB en haar nieuwe lover begon te spelen toen ze beiden nog in een relatie zaten.quote:Op zondag 30 november 2025 14:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Haar drankgebruik is niet normaal.
Volgens mij las ik laatst dat Tim afgelopen zomer in overleg met zijn vrouw een baan in België aan heeft genomen. Die beelden in dat PSV stadion van MB en hoogstwaarschijnlijk Tim zijn al veel ouder.
😂😂quote:Op zondag 30 november 2025 14:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ellen, die van Koen, staat ook weer vreemd te dansen op insta in een te kort jurkje
Ja in kan me niet precies meer herinneren hoe oud die beelden in het PSV stadion zijn maar al best wel oud volgens mij, misschien al wel een jaar geleden? Was toen ze daar ineens die skybox hadden die ook zo mysterieus ineens verdwenen was.quote:Op zondag 30 november 2025 14:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Haar drankgebruik is niet normaal.
Volgens mij las ik laatst dat Tim afgelopen zomer in overleg met zijn vrouw een baan in België aan heeft genomen. Die beelden in dat PSV stadion van MB en hoogstwaarschijnlijk Tim zijn al veel ouder.
Vandaag is het verjaardagsfeestje van M? Ben benieuwd of er veel mensen zijn. Laatst huilde ze nog dat veel mensen überhaupt nog niet eens op kraamvisite waren geweest.quote:Op zondag 30 november 2025 15:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke filmt vanaf de bank hoe Dion staat te stofzuigen 🤦♀
Er was in ieder geval een vriendin met ook nog het goede kado!quote:Op zondag 30 november 2025 15:51 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Vandaag is het verjaardagsfeestje van M? Ben benieuwd of er veel mensen zijn. Laatst huilde ze nog dat veel mensen überhaupt nog niet eens op kraamvisite waren geweest.
😂 ze doet weer een hypeje in hoop op meer bereikbaarheid 😂 je ziet dat er een kind aandacht van haar wilt en in haar aura zit dus lekker boeiend wat men zou zien haar aura is verstoord (en zij doet gestoord)quote:Op zondag 30 november 2025 15:42 schreef Sstt1993 het volgende:
Debbie met haar wapperende hand op TT, wat is dit 😂?
Hier een auralezer in de zaal?
🤦🏼♀ niet dat je bang bent dat het niet gaat werken omdat er 6 kids bij betrokken zijn of andere redenen waarom het geen goed plan is om halsoverkop een ‘nieuwe’ relatie in te duiken. Nee, maar omdat het niet gezellig is omdat iemand niet drinkt 🤦🏼♀ wat een niveau zeg!quote:Op zondag 30 november 2025 13:42 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Jaaa richting einde… ze had eerst heel gemeen tegen hem gedaan want ging niet werken ( toen ze nog “probeerde” haar gevoelens tegen te houden) ze houd van een wijntje ala je uit/eten bent en dat zit hij me een cola.. dat is zooooo niet gezellig… maar inm drinkt hij wel.. en zei hij na 3 dagen dat ie het zelfs lekker ging vinden.
Godzijdank! Wedden dat ze toch nog iets zal hebben om over te huilen klagen?quote:Op zondag 30 november 2025 15:59 schreef Earring het volgende:
[..]
Er was in ieder geval een vriendin met ook nog het goede kado!
Die is echt van lotje getiktquote:Op zondag 30 november 2025 15:42 schreef Sstt1993 het volgende:
2 fietsjes, zag ik dat nou goed. Kan het jochie op ochtend op het ene fietsje naar buiten op middag op de andere 🤪🤪quote:Op zondag 30 november 2025 15:59 schreef Earring het volgende:
[..]
Er was in ieder geval een vriendin met ook nog het goede kado!
😂quote:Op zondag 30 november 2025 16:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😂 ze doet weer een hypeje in hoop op meer bereikbaarheid 😂 je ziet dat er een kind aandacht van haar wilt en in haar aura zit dus lekker boeiend wat men zou zien haar aura is verstoord (en zij doet gestoord)
Wel grappig mensen zeggen dat ze groen zien... wat staat voor goede gezondheid zowel lichamelijk als geestelijk 😂👍
Waar is te lezen dat die Tim in beeld komt?quote:Op zondag 30 november 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar weer niet lang genoeg geluisterd😬 Trots dat iemand drinkt? Nog een bevestiging dat ze zich als een puber gedraagt. Wat jij schrijft klinkt alsof ze nog helemaal niet toe was en is aan een leven met daarin de verantwoordelijkheden die bij een volwassene horen. In haar geval een leven met vier kinderen.
De podcast die vandaag op Instagram is gezet.quote:Op zondag 30 november 2025 16:36 schreef popje het volgende:
[..]
Waar is te lezen dat die Tim in beeld komt?
Dat ene fietsje kreeg ze van vriendin, die had het over en had gevraagd of ze het nog wilde. En omdat Sanneke denkt dat er ooit veel vriendjes komen spelen lijkt dat haar leuk als extra. Oei dat worden weer extra virussen hoor met ‘al die andere kinderen’quote:Op zondag 30 november 2025 16:24 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
2 fietsjes, zag ik dat nou goed. Kan het jochie op ochtend op het ene fietsje naar buiten op middag op de andere 🤪🤪
Kind is 1 geworden, tegen de tijd dat de vriendjes komen spelen passen ze allang niet meer op deze fietsjes 🤭quote:Op zondag 30 november 2025 16:54 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat ene fietsje kreeg ze van vriendin, die had het over en had gevraagd of ze het nog wilde. En omdat Sanneke denkt dat er ooit veel vriendjes komen spelen lijkt dat haar leuk als extra. Oei dat worden weer extra virussen hoor met ‘al die andere kinderen’
💯 Ze maken er echt een soort wedstrijd van, en er zijn genoeg mensen die daar blind in mee gaan. Ze zijn alle drie zo ongeloofwaardig als wat. Ik durf zelfs te wedden dat het binnen de kortste keren uitkomt dat JvP en KB samen zijn. Ze houden iedereen “aan het lijntje”, en de één is geen haar beter dan de ander. Het enige waar ik nog medelijden mee heb, zijn die zeven kinderen die overal in meegesleept worden.quote:Op zondag 30 november 2025 12:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
JvP is net zo ongeloofwaardig als MB. Tijdens de poly liet ze nooit zien dat ze normale dingen met haar kinderen deed. En nu moet ze weer zieltjes winnen. Ik zou me doodschamen als ik als moeder mijn kinderen zo had meegesleept in mijn drang naar een ander leven om vervolgens in weer een tijdelijke woning te belanden. Ze hebben er met z’n drieën een potje van gemaakt en daar zijn zeven kinderen bij betrokken en heel Instagram kan meegenieten.
Spot on!quote:Op zondag 30 november 2025 16:10 schreef proud_mami het volgende:
[..]
🤦🏼♀ niet dat je bang bent dat het niet gaat werken omdat er 6 kids bij betrokken zijn of andere redenen waarom het geen goed plan is om halsoverkop een ‘nieuwe’ relatie in te duiken. Nee, maar omdat het niet gezellig is omdat iemand niet drinkt 🤦🏼♀ wat een niveau zeg!
Michelle maakt geen meerdere gezinnen kapot hoor, dat doet Tim en deed Jacqueline zelf. Het zijn volwassen mensen die bewust keuzes hebben gemaakt. Niemand anders dan zijzelf dragen de verantwoordelijkheid voor het klappen van hun huwelijk. Het is echt te makkelijk om alles op Michelle te gooien, alsof de rest geen eigen wil of aandeel heeft gehad in dit hele drama.quote:Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Jenn1806 het volgende:
MB heeft echt issues hoor sorry. Eerst al zo smoorverliefd op Jacqueline dat ze het niet kon tegenhouden en nu weer tot over haar oren op Tim. En in de tussentijd maakte ze meerdere gezinnen kapot waaronder die van haarzelf, maar lekker bezig blijven meid 🙄 Kop in het zand en weer een nieuwe stedentrip.
Credits naar Jacq en Koen die tenminste hun ouderrol serieus nemen. Weet niet of die ook aan de boemel zijn, maar Mies vergeet dat internet forever is, ook al heeft ze het nog zo met Iris geregisseerd.quote:Op zondag 30 november 2025 17:23 schreef papierentas het volgende:
Wat een show die MB. 1 september zogezegd uit elkaar, eind november de nieuwe vlam al mee op reis (al was hij er 2 weken geleden ook bij dacht ik). Dat hele huwelijk en die Poly zaten dan echt zo diep niet. Ze kan best stoppen met alle jankverhalen, het is allemaal een grote show.
Daar heb je gelijk in, KB/Jacqueline/Tim zijn absoluut mede schuldig hieraan. Al vind ik zelf dat MB toch een glansrol heeft hierin, zij lijkt degene te zijn die van verliefdheid naar verliefdheid hopt en nooit tevreden lijkt te zijn. Ik hoop dat ze beide hun kinderen niet te snel hierin meeslepen. Al was Tim er natuurlijk laatst wel bij met die brunch..quote:Op zondag 30 november 2025 17:17 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Michelle maakt geen meerdere gezinnen kapot hoor, dat doet Tim en deed Jacqueline zelf. Het zijn volwassen mensen die bewust keuzes hebben gemaakt. Niemand anders dan zijzelf dragen de verantwoordelijkheid voor het klappen van hun huwelijk. Het is echt te makkelijk om alles op Michelle te gooien, alsof de rest geen eigen wil of aandeel heeft gehad in dit hele drama.
Dat gezegd hebbende, vind ik ook dat MB issues heeft. Eerst compleet smoorverliefd op Jacqueline, en nu dat niet meer werkt ineens over haar oren op Tim. Het oogt allemaal nogal wispelturig en impulsief. Ondertussen vlucht ze vrolijk van stedentrip naar stedentrip, alsof je zo je problemen kunt ontlopen. Tja het is maar net waar je zin in hebt.
Maar laten we wel eerlijk blijven, de puinhopen in die gezinnen zijn niet door haar alleen veroorzaakt.
Mijn indruk is dat het vooral Mies is die op jacht is/bevestiging zoekt. Vergeet niet dat de juicechannels meldden dat Mies tijdens de poly met verschillende mensen (m/v) vreemdging.quote:Op zondag 30 november 2025 17:27 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, KB/Jacqueline/Tim zijn absoluut mede schuldig hieraan. Al vind ik zelf dat MB toch een glansrol heeft hierin, zij lijkt degene te zijn die van verliefdheid naar verliefdheid hopt en nooit tevreden lijkt te zijn. Ik hoop dat ze beide hun kinderen niet te snel hierin meeslepen. Al was Tim er natuurlijk laatst wel bij met die brunch..
Haha dacht ik ook alquote:Op zondag 30 november 2025 17:09 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Kind is 1 geworden, tegen de tijd dat de vriendjes komen spelen passen ze allang niet meer op deze fietsjes 🤭
Mijn indruk is dat het vooral Mies is die op jacht is/bevestiging zoekt. Vergeet niet dat de juicechannels meldden dat Mies tijdens de poly met verschillende mensen (m/v) vreemdging.quote:Op zondag 30 november 2025 17:27 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, KB/Jacqueline/Tim zijn absoluut mede schuldig hieraan. Al vind ik zelf dat MB toch een glansrol heeft hierin, zij lijkt degene te zijn die van verliefdheid naar verliefdheid hopt en nooit tevreden lijkt te zijn. Ik hoop dat ze beide hun kinderen niet te snel hierin meeslepen. Al was Tim er natuurlijk laatst wel bij met die brunch..
Er zijn wel 4/7 kinderen in het spel, denk dat Tim dat wat serieuzer nam. Mies ruilt nu de bonuskinderen ("die voelden als haar eigen") in voor 2 nieuwe bonuskinderen.quote:Op zondag 30 november 2025 17:35 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Koen is ook geen echte vent, wat heeft die met zich laten sollen
Aan de verwachting van haar ouders moeten voldoen. Toch overduidelijk dat die ouders zichzelf aanbidden en dat leven moesten Koen en Michelle ook. Jammer voor die ouders werkt dat niet zoquote:Op zondag 30 november 2025 08:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Oh ja vreselijk die elven. Wie ging nou alweer nog meer doen? Milou of iemand anders die we hier noemen. Ik weet het niet meerquote:Op zondag 30 november 2025 17:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Joejoe jongens, zitten jullie ook al klaar voor de avonturen van de kerstelven die morgen gaan beginnen 🥳🥳 (ze kan beter die energie in iets nuttigers steken, maar goed)
Geen idee, maar een paar jaar geleden had Debbie die Laura aangespoort om in haar webwinkel die elven en zooi te gaan verkopen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:05 schreef Earring het volgende:
[..]
Oh ja vreselijk die elven. Wie ging nou alweer nog meer doen? Milou of iemand anders die we hier noemen. Ik weet het niet meer
Zeker! Wel jammer dat ze dit jaar alleen op hoogte fratsen uithalen aangezien Deb niet kan bukken.quote:Op zondag 30 november 2025 17:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Joejoe jongens, zitten jullie ook al klaar voor de avonturen van de kerstelven die morgen gaan beginnen 🥳🥳 (ze kan beter die energie in iets nuttigers steken, maar goed)
Die weet van gekkigheid niet wat ze moet doen om aandacht te krijgen.quote:Op zondag 30 november 2025 15:42 schreef Sstt1993 het volgende:
Opzich snap ik wel dat er geen contact meer is met de kids van JvP. Daar hebben die kids helemaal niks meer aanquote:Op zondag 30 november 2025 11:10 schreef Weerikier het volgende:
Michelle Bollen, ik heb eigenlijk geen woorden voor haar. Wat een moeilijke vrouw. Ik vind haar heel egoïstisch. Je hebt dan 4 kinderen en had zogenaamd ook nog 3 geweldige bonus zoons, hoor je nooit meer wat over, die liefde zat duidelijk niet zo diep. Was een mooi plaatje voor instagram maar verder niets. En dan begin je een poly, helemaal geweldig ,wat een liefde, totaal geen jaloezie, 7 kinderen erin mee gesleept. Papa en mama en extra vrouw lekker met zn 3en in bed, flikflooien in het zwembad op vakantie met die kinderen ernaast, moeten die kinderen maar allemaal normaal vinden. En dan denk ik; prima, doe wat je niet laten kan. Maar het allerergste is dat alles online staat, alles moet gedeeld worden. Er staan fotos op MB dr insta dat ze gewoon boven op JvP zit, fotos dat ze intiem op een standbedje zitten met ook nog eens een suggestieve tekst erbij. Lijkt mij vreselijk als dat soort dingen online zouden staan van je ouders.
En nu is de poly geklapt, hele huwelijk en 2 gezinnen kapot en mevrouw heeft binnen een paar weken al een andere gozer. Moet je opletten, straks staat MB weer met nieuwe geweldige bonus kindjes op insta, die van die nieuwe lover. En kan "de klaver" weer vriendjes worden met nieuwe broertjes en zusjes. Totdat mama weer is uit gekeken op de s*x met die gozer en de hele boel weer opgedoekt wordt en ze op zoek gaat naar de volgende.
Een beetje? Scary m*therf*ckerquote:Op zondag 30 november 2025 11:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vind het vooral bijzonder dat ze zijn 35ste viert alsof hij 6 word 😂 miste alleen nog de dino opblaas ballon (gelukkig had hij wel een helium ballon!)
En tja ze kijkt met dit soort hysterische dingen altijd een beetje eng..
Daarbij krijgen de kids weer voor een paar jaar nieuwe bonussen. Al die bonussen blijven zien maakt het wel ingewikkeld.quote:Op zondag 30 november 2025 18:18 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Opzich snap ik wel dat er geen contact meer is met de kids van JvP. Daar hebben die kids helemaal niks meer aan
Zouden de elven ook in de rollie mogen?quote:Op zondag 30 november 2025 18:15 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Zeker! Wel jammer dat ze dit jaar alleen op hoogte fratsen uithalen aangezien Deb niet kan bukken.
Nou vond hem er soms ook afgepeigerd uitzien... Vond dat ook wel sneu, ga er maar aan staan als man, 2 gewillige vrouwen 🤣🤣🤣quote:Op zondag 30 november 2025 13:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koen vond het anders wel prima twee dames in zijn bed
In de rollie en in bed vermoedelijk.quote:Op zondag 30 november 2025 18:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zouden de elven ook in de rollie mogen?
En dat liep toen volgens mij helemaal niet zo want ik had t idee dat ze t jaar erna nog een restje moest verkopen, of zo😂quote:Op zondag 30 november 2025 18:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Geen idee, maar een paar jaar geleden had Debbie die Laura aangespoort om in haar webwinkel die elven en zooi te gaan verkopen.
Debbie zal wel weer een hoop zooi op temu voor die krengen besteld hebben
Maar wel steeds naar de winkels, uit eten, Sinterklaas vieren. O ze was/ is zo ziek.quote:Op zondag 30 november 2025 18:32 schreef Earring het volgende:
DBM met haar: een vrouw kan niet ziek zijn want de was stapelt op!
Zo ziek was ze niet om een wasmachine aan te zetten toch? En hoezo kan haar derde kind dat niet doen?
Vragen, vrageb
Vind deze opmerking nergens op slaan, het is niet zijn schuld dat zijn partner vreemd gaat en op iedereen en zijn/haar moeder verliefd wordt.quote:Op zondag 30 november 2025 17:35 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Koen is ook geen echte vent, wat heeft die met zich laten sollen
Ze heeft nu natuurlijk weer heel veel energie omdar haar nieuwe pilletjes haar zo fantastisch helpen. Vet veel zin in! #sarcasmeuitquote:Op zondag 30 november 2025 17:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
En dan een reactie onder die podcast “Ik hoop dat je vindt wat je bij Koen tekort kwam. En daarmee de rust om samen te genieten.” Misschien moet Michelle eerst eens bij zichzelf te rade gaan wat ze bij zichzelf tekort komt en daaraan gaan werken.quote:Op zondag 30 november 2025 19:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Als je de tijdlijn volgens de poly zou volgen zou MB helemaal niet zo lang die verliefdheid tegen gehouden hebben, want zolang zijn ze officieel nog niet uit elkaar.
Dus hoe je het ook wendt of keert, ergens is een enorm lulverhaal opgehangen 😅
Zal dit dan ECHT het zetje zijn om lekker met haar zoon te gaan wandelen zodat hij kan crossen op het fietsje. Ze zegt al: “straks in de tuin”. Dus vast niet.quote:Op zondag 30 november 2025 16:24 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
2 fietsjes, zag ik dat nou goed. Kan het jochie op ochtend op het ene fietsje naar buiten op middag op de andere 🤪🤪
Ben benieuwd hoe lang 'heel lang' is in Michelle haar wereld. Ongeveer net zo lang als het moment waarop het filmpje bij PSV werd opgenomen?quote:Op zondag 30 november 2025 17:24 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies heeft "heel lang geprobeerd om Tim niet leuk te vinden". Komt jullie dat ook zo bekend voor? Net als toen ze "heel hard had gevochten" tegen haar gevoelens voor Jacqueline. Met zowel Jacq als Tim was ze allang in een full blown relatie toen ze met die tekst kwam.
Echt wonderbaarlijk. Hoe kan je als chronisch zieke of iemand met chronische pijn (de klachten zijn vaak namelijk soortgelijk) gewoon niet bij stilstaan.quote:Op zondag 30 november 2025 19:48 schreef Beertjeteddy het volgende:
Nog geen tijd gehad om bij te lezen ivm het PAIS protest wat ik op de voet heb gevolgd.
Echt iedereen die ik ken met LC heeft vandaag meerdere stories eraan gewijd, een post van zichzelf en wie ontbreekt? Debbie. Als je zulke erge longcovid heb, hoe kan het dan toch zo zijn dat je er niks over deelt of zo weinig dat het je eigenlijk helemaal niks lijkt te boeien?
Of zal Debbie zichzelf dan toch nog een beetje schuldig voelen omdat ze helemaal niet zo ziek is als ze beweert? Ik heb heel veel lieve vrienden op instagram met longcovid en ik heb echt niks anders voorbij zien komen!
Ach, de WIA is binnen, hoeft niet meer te werken voor haar geld en in haar kleine kring kan ze zielig blijven doen. En de mensen die doodziek op bed liggen of werkelijk aan huis gekluisterd zijn door deze ziekte krijgen soms helemaal niks, raken erdoor financieel en mentaal verstrikt. Er zijn zelfs mensen die zo ziek zijn, dat zij geen uitweg meer zien en gaan voor euthanasie.
Ik zal echt nooit dit soort mensen snappen. En dat wil ik ook niet. Maar als je niet (zo) ziek bent is het dieptriest dat je ervoor zorgt indirect dat een ander ervoor moet vechten die werkelijk ziek is. Dat een ander moet vechten voor bijvoorbeeld een rolstoel en zij 'm in haar schoot geworpen krijgt. Waarvan het huis zo ontiegelijk bevuild is omdat ze niks meer kunnen en hop, WMO zodat Debbie op haar telefoon kan Tiktokken. 🤢
Ik neem een slechte vibe waar. Een hoop bullshit zie ik ook.quote:Op zondag 30 november 2025 15:42 schreef Sstt1993 het volgende:
Ze heeft het gedeeld in haar stories. Verder druk met haar aura en het kinderfeestje van Roy.quote:Op zondag 30 november 2025 19:48 schreef Beertjeteddy het volgende:
Nog geen tijd gehad om bij te lezen ivm het PAIS protest wat ik op de voet heb gevolgd.
Echt iedereen die ik ken met LC heeft vandaag meerdere stories eraan gewijd, een post van zichzelf en wie ontbreekt? Debbie. Als je zulke erge longcovid heb, hoe kan het dan toch zo zijn dat je er niks over deelt of zo weinig dat het je eigenlijk helemaal niks lijkt te boeien?
Of zal Debbie zichzelf dan toch nog een beetje schuldig voelen omdat ze helemaal niet zo ziek is als ze beweert? Ik heb heel veel lieve vrienden op instagram met longcovid en ik heb echt niks anders voorbij zien komen!
Ach, de WIA is binnen, hoeft niet meer te werken voor haar geld en in haar kleine kring kan ze zielig blijven doen. En de mensen die doodziek op bed liggen of werkelijk aan huis gekluisterd zijn door deze ziekte krijgen soms helemaal niks, raken erdoor financieel en mentaal verstrikt. Er zijn zelfs mensen die zo ziek zijn, dat zij geen uitweg meer zien en gaan voor euthanasie.
Ik zal echt nooit dit soort mensen snappen. En dat wil ik ook niet. Maar als je niet (zo) ziek bent is het dieptriest dat je ervoor zorgt indirect dat een ander ervoor moet vechten die werkelijk ziek is. Dat een ander moet vechten voor bijvoorbeeld een rolstoel en zij 'm in haar schoot geworpen krijgt. Waarvan het huis zo ontiegelijk bevuild is omdat ze niks meer kunnen en hop, WMO zodat Debbie op haar telefoon kan Tiktokken. 🤢
Hear hearquote:Op zondag 30 november 2025 14:47 schreef Moondance het volgende:
[..]
Ja in kan me niet precies meer herinneren hoe oud die beelden in het PSV stadion zijn maar al best wel oud volgens mij, misschien al wel een jaar geleden? Was toen ze daar ineens die skybox hadden die ook zo mysterieus ineens verdwenen was.
Maar Michelle is gewoon een egoïstische vrouw. Zij moet en zal krijgen wat en wie ze wil en daar moet alles voor wijken. Belangen van anderen zijn daaraan ondergeschikt.
Tamara volgens mijquote:Op zondag 30 november 2025 18:05 schreef Earring het volgende:
[..]
Oh ja vreselijk die elven. Wie ging nou alweer nog meer doen? Milou of iemand anders die we hier noemen. Ik weet het niet meer
Ze deelt iets en daarna het bericht dat de veel te dure katten snoepjes er weer aan komen... hele bijzondere posts achter elkaar.. beetje gelijk aan op haar all inclusive strandbedje watermeloenen etenquote:Op zondag 30 november 2025 19:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft het gedeeld in haar stories. Verder druk met haar aura en het kinderfeestje van Roy.
Als je de juice mag geloven is het het vreemdgaan van Mies die de poly heeft doen klappen. J en K konden niet in de boerderie blijven. Zij hebben misschien even een time out (ook voor de kinderen).quote:Op zondag 30 november 2025 17:17 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Michelle maakt geen meerdere gezinnen kapot hoor, dat doet Tim en deed Jacqueline zelf. Het zijn volwassen mensen die bewust keuzes hebben gemaakt. Niemand anders dan zijzelf dragen de verantwoordelijkheid voor het klappen van hun huwelijk. Het is echt te makkelijk om alles op Michelle te gooien, alsof de rest geen eigen wil of aandeel heeft gehad in dit hele drama.
Dat gezegd hebbende, vind ik ook dat MB issues heeft. Eerst compleet smoorverliefd op Jacqueline, en nu dat niet meer werkt ineens over haar oren op Tim. Het oogt allemaal nogal wispelturig en impulsief. Ondertussen vlucht ze vrolijk van stedentrip naar stedentrip, alsof je zo je problemen kunt ontlopen. Tja het is maar net waar je zin in hebt.
Maar laten we wel eerlijk blijven, de puinhopen in die gezinnen zijn niet door haar alleen veroorzaakt.
Naar mijn mening ook.quote:Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Jenn1806 het volgende:
Neeeeeequote:Op zondag 30 november 2025 17:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik volg een jonge vrouw en moeder met LC, en ik volg Debbie met een kwart oog, maar die ik volg is gewoonweg letterlijk aan het bed gekluisterd. Er zijn wellicht diverse vormen van LC, ik heb geen idee, maar tussen Debbie en degene die ik volg, zit een wereld van verschil. Wat Debbie doet, kan de andere vrouw alleen maar van dromen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:48 schreef Beertjeteddy het volgende:
Omdat ze het hier heeft meegelezen ja. Maar echt iedereen met longcovid of PAIS ziektes die ik ken heeft dus ook aan de online demonstratie meegedaan. Simpel, een foto van jezelf uploaden met een verhaal en misschien een demonstratie tekst of plaatje erbij met de #niethersteld #hetpaisprotest tussen 14:00 en 17:00. En Debbie als je toch meeleest: Mosterd en dat je oh zo druk bent is geen excuus, als je zo ziek bent wilt je op alle mogelijke manieren meedoen!quote:Op zondag 30 november 2025 19:54 schreef KeurigeKakatoe het volgende:
[..]
Echt wonderbaarlijk. Hoe kan je als chronisch zieke of iemand met chronische pijn (de klachten zijn vaak namelijk soortgelijk) gewoon niet bij stilstaan.
Wel een shirtje aan met een hardloop wedstrijd maar op geen enkel vlak aandacht hiervoor. Maargoed, ze je reactie vast lezen zo en er dan aandacht aan schenken.
Correctie: er was 1 repost in de ochtend en spontaan nu ook een post.
Er zijn heel veel verschillende gradaties van longcovid.quote:Op zondag 30 november 2025 20:34 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik volg een jonge vrouw en moeder met LC, en ik volg Debbie met een kwart oog, maar die ik volg is gewoonweg letterlijk aan het bed gekluisterd. Er zijn wellicht diverse vormen van LC, ik heb geen idee, maar tussen Debbie en degene die ik volg, zit een wereld van verschil. Wat Debbie doet, kan de andere vrouw alleen maar van dromen.
Ze was vast te moe om te posten, na het kinderfeestje van Royquote:Op zondag 30 november 2025 19:48 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vroeg haar waarom ze er niet bij was, en ze zei dat ze er niet toe in staat was...quote:Op zondag 30 november 2025 21:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze was vast te moe om te posten, na het kinderfeestje van Roy
Op zondag 30 november 2025 19:46 schreef Die_van_verderop het volgende:
Wauw, omdat ik nu een nieuw iemand hier uitleg geef over hoe longcovid zichzelf kan manifesteren omdat ze bij Debbie een beeld zien wat naar mijn idee niet kloppend is?quote:Op zondag 30 november 2025 21:16 schreef Snaky het volgende:
Misschien een apart topic openen om met longcovid lotgenoten ervaringen te delen?
Niet instaat om naar het UWV te gaan, niet instaat om naar het protest te gaan ( zelfs niet eens online wat ik bedgebonden mensen heb zien posten! ) maar ach gelukkig is ze wel instaat het kinderfeestje voor Roy te organiseren. Helaas niet voor haar eigen kinderen maar ach.quote:Op zondag 30 november 2025 21:24 schreef popje het volgende:
[..]
Ik vroeg haar waarom ze er niet bij was, en ze zei dat ze er niet toe in staat was...
Ik denk niet dat het onaardig was bedoeld, zo heb ik het niet gelezen, maar ik snap ook jouw reactie volkomen. Ik waardeer jouw uitleg en dat je ons inzicht geeft in een bestaan waarbij ik mij niets kan voorstellen.quote:Op zondag 30 november 2025 21:42 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Wauw, omdat ik nu een nieuw iemand hier uitleg geef over hoe longcovid zichzelf kan manifesteren omdat ze bij Debbie een beeld zien wat naar mijn idee niet kloppend is?
Ik lees hier zo vaak dingen die totaal niet relevant zijn of lees pagina's lang verhalen van influencers die mij niet boeien.
Tja, ik zou zeggen dan scrol je eventjes die enkele posts door. Daarbij betrek ik alsnog een influencer erbij omdat zij zegt de ziekte te hebben dus moet prima kunnen. Scroll gewoon even door. Ook dat is een optie, want ik had het uitgelegd wat het voor mij inhoud en wat mij betreft is het daarna ook klaar. want heeft iemand een inkijkje wat longcovid inhoud. Dit soort reacties zijn imo veel storender en zorgen er juist voor dat dáár weer een discussie over oplaait. Onnodig als je het mij vraagt.
Wauw.quote:Op zondag 30 november 2025 21:42 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Wauw, omdat ik nu een nieuw iemand hier uitleg geef over hoe longcovid zichzelf kan manifesteren omdat ze bij Debbie een beeld zien wat naar mijn idee niet kloppend is?
Ik lees hier zo vaak dingen die totaal niet relevant zijn of lees pagina's lang verhalen van influencers die mij niet boeien.
Tja, ik zou zeggen dan scrol je eventjes die enkele posts door. Daarbij betrek ik alsnog een influencer erbij omdat zij zegt de ziekte te hebben dus moet prima kunnen. Scroll gewoon even door. Ook dat is een optie, want ik had het uitgelegd wat het voor mij inhoud en wat mij betreft is het daarna ook klaar. want heeft iemand een inkijkje wat longcovid inhoud. Dit soort reacties zijn imo veel storender en zorgen er juist voor dat dáár weer een discussie over oplaait. Onnodig als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |