abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219369468
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219369480
Ah shit het moest de vloggende rode vlag worden als titel... Kan iemand dat wijzigen?
pi_219369493
DBM's dochter moest vannacht spugen en ze vond het vooral heel erg vervelend voor zichzelf, dat ze wakker werd gemaakt door haar en dat ze de zooi moest opruimen (threads).

Dochter had boven om de gang gespuugd en ze moest daardoor vannacht de HELE bovenverdieping poetsen? Dus kind spuugt op de gang en dan ga je ALLE slaapkamers poetsen?
pi_219369496
Woord voor woord eens met Gooischevrouw in het vorige topic. Als je haar langer volgt kun je er niet omheen dat er niets klopt van wat Debbie zegt.

Verder viel het me op dat ze alleen een stukje rapport van haar wonderkind deelde om mee op te scheppen, maar haar middelste zoon zal er vast tegelijkertijd ook eentje hebben gekregen en daar lees je niet van. Treurig.
pi_219369515
Ik heb
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:12 schreef Miepje77 het volgende:
Ah shit het moest de vloggende rode vlag worden als titel... Kan iemand dat wijzigen?
Ik heb een tr gezet om het de mods te vragen.

Ik heb met lc ook geen ziekenhuistraject doorlopen en volgens mij veel anderen ook niet.
Wel multidisciplinair team.
pi_219369628
Bij Minibelle staat ook de toekomst van Lotus al vast🥳🥳. Heerlijk voor dat meisje😥
pi_219369699
..

[ Bericht 99% gewijzigd door Noor_ op 29-11-2025 15:17:01 ]
pi_219369708
Pffff dbm weer.... iedere nacht moet haar dochter braken... nee niet van spanning maar omdat ze haar eten niet verteerd... die zelfde dochter die niets eet... dus welk eten?
Echt waarom zet je dit op deze overdreven manier online?? Dit gaat toch ooit terug komen bij die kinderen?
pi_219369776
Ach, h
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Pffff dbm weer.... iedere nacht moet haar dochter braken... nee niet van spanning maar omdat ze haar eten niet verteerd... die zelfde dochter die niets eet... dus welk eten?
Echt waarom zet je dit op deze overdreven manier online?? Dit gaat toch ooit terug komen bij die kinderen?
Ach, heeft ze weer een nieuw medisch probleem verzonnen/zelf gediagnosticeerd...
pi_219369780
Na de krokante trui van Judith zie ik bij Debbie al dagenlang alleen maar pyjamabroeken. Ok, het zijn verschillende dus krokant zijn ze misschien niet maar als je alleen maar pyjama's draagt helpt dat ook niet echt om in een actievere mindset te komen.
pi_219369835
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En iedere nacht spugen. Je hoort dr dr anders nooit over. Maar dat is toch niet gezond? Ook slecht voor je slokdarm qua zuuraanval
pi_219369852
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:15 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En iedere nacht spugen. Je hoort dr dr anders nooit over. Maar dat is toch niet gezond? Ook slecht voor je slokdarm qua zuuraanval
Wat te denken van die tandjes en dat zuur iedere nacht
pi_219369971
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:15 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Precies, ze had het echt wel gemeld als het kind iedere nacht spuugt
pi_219369973
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:03 schreef Nieve het volgende:
Na de krokante trui van Judith zie ik bij Debbie al dagenlang alleen maar pyjamabroeken. Ok, het zijn verschillende dus krokant zijn ze misschien niet maar als je alleen maar pyjama's draagt helpt dat ook niet echt om in een actievere mindset te komen.
Maarrrr de nagels zijn dan wel weer in kerst style
pi_219369989
Debbie heeft nu ook raad en advies over medicatie in een lc groep.
Daarna worden de reacties uitgezet want medicatie advies mag niet.
Zelf wil ze nooit tips en advies maar blijkbaar geldt dat niet voor haar.
pi_219369994
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet
Maar zal Koen nog wel veel op de zaak zijn? Omdat hij ander werk zoekt?
Ik zie hem iig vaker op kantoor dan MB. En hij zag iig wel het belang van aanwezigheid tijdens Blackfriday. Want hij was er wel.
pi_219369998
Dat Debbie van alles verzint voor aandacht moet zij weten, dat zij haar leven in bed WIL liggen ed echt be my guest maar de kinderen zijn het slachtoffer en daar kan ik heel boos om worden. De kinderen krijgen amper aandacht van hun moeder, zien hun moeder in bed liggen etc dat vormt een kind. Debbie zou beter moeten weten, zij heeft vroeger minder aandacht gehad van haar ouders doordat ze een broer met een beperking had en een zus die vroeg moeder werd en nu herhaalt de geschiedenis zich. (Helaas zie je dat vaker bij influencers)

Triest, heel triest 😞
pi_219370054
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:44 schreef IlseMarije het volgende:
Dat Debbie van alles verzint voor aandacht moet zij weten, dat zij haar leven in bed WIL liggen ed echt be my guest maar de kinderen zijn het slachtoffer en daar kan ik heel boos om worden. De kinderen krijgen amper aandacht van hun moeder, zien hun moeder in bed liggen etc dat vormt een kind. Debbie zou beter moeten weten, zij heeft vroeger minder aandacht gehad van haar ouders doordat ze een broer met een beperking had en een zus die vroeg moeder werd en nu herhaalt de geschiedenis zich. (Helaas zie je dat vaker bij influencers)

Triest, heel triest 😞
Klopt en het ergste vind ik dat Roy dit allemaal toestaat.
Ik ben van mening dat als hij iets strenger zou zijn en iets minder toegeeflijk dat Debbie daar meer gebaat is.
pi_219370067
Nu een heel
Stuk in de Volkskrant over o.a. lc patiënten die al dagen weken maanden op bed liggen.
Zal Debbie niet zijn gevraagd?
Of hadden ze haar door?
pi_219370082
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:15 schreef Nieve het volgende:
Woord voor woord eens met Gooischevrouw in het vorige topic. Als je haar langer volgt kun je er niet omheen dat er niets klopt van wat Debbie zegt.

Verder viel het me op dat ze alleen een stukje rapport van haar wonderkind deelde om mee op te scheppen, maar haar middelste zoon zal er vast tegelijkertijd ook eentje hebben gekregen en daar lees je niet van. Treurig.
Wat mij opviel waren de fouten van de leerkracht😬
  zaterdag 29 november 2025 @ 13:06:31 #21
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219370088
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 13:00 schreef Henrike het volgende:
Nu een heel
Stuk in de Volkskrant over o.a. lc patiënten die al dagen weken maanden op bed liggen.
Zal Debbie niet zijn gevraagd?
Of hadden ze haar door?
Off topic, zou jij na het einde van een zin een spatie willen tikken i.p.v. een enter? Ik denk dat jouw teksten dan een stuk prettiger lezen.
Graag verwijderen
pi_219370104
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:44 schreef IlseMarije het volgende:

Triest, heel triest 😞
Zou ze dat ook niet gewoon verzonnen hebben, dat ze minder aandacht kreeg? Ik ben opgegroeid met een broer met meerdere beperkingen maar ben echt niet verknipt.
pi_219370126
Hvk:
Ik begrijp echt wel dat je er een rommel van kunt hebben met zoveel kinderen in zo'n klein huis. Maar zij laat ze ook werkelijk als een stel sloopkogels door het huis gaan.
Met laarzen aan over de bank lopen, in de vroege ochtend met pannendeksels slaan, elkaar bijten en pesten.
En dan krijgen ze een reep chocola en lopen met dat grote stuk al afhappend door het huis.
Ja zo krijg je er ook ook een bende van lijkt mij.
pi_219370127
Die bank bij Debbie, komt vast zoveel troep uit omdat ze er zo vaak aangekoekt op ligt. Waarom dat ze dat in het weekend, en niet als de kinderen op school zijn, niet logisch. Je hoort een kind ‘mama’ zeggen en om aandacht vragen maar Debbie zegt niks terug
  Forum Admin zaterdag 29 november 2025 @ 13:33:21 #25
58651 crew  murp
murp
pi_219370169
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:12 schreef Miepje77 het volgende:
^O^
pi_219370173
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 13:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die bank bij Debbie, komt vast zoveel troep uit omdat ze er zo vaak aangekoekt op ligt. Waarom dat ze dat in het weekend, en niet als de kinderen op school zijn, niet logisch. Je hoort een kind ‘mama’ zeggen en om aandacht vragen maar Debbie zegt niks terug
Nee dat dus.Als je de energie een keer hebt na een week in pyjama, doe dan wat met de kinderen. Al is het een blokje om
pi_219370178
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 13:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zou ze dat ook niet gewoon verzonnen hebben, dat ze minder aandacht kreeg? Ik ben opgegroeid met een broer met meerdere beperkingen maar ben echt niet verknipt.
Je komt er pas achter als je influencer bent dat je verknipt bent.
Hier ook hoor, genoeg meegemaakt, rottige jeugd gehad, maar ik ben niet dat ik verknipt. Anderen denken daar misschien weer anders over.
pi_219370267
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 13:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zij reageert zelden op de kinderen. Van de week vroeg één van de kinderen wat er in die pot zat. Ging ze uitleggen dat het gegroeid was. Dat was de vraag niet! Pas na meerdere keren vragen gaf ze antwoord.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 29-11-2025 14:15:05 ]
pi_219370282
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:58 schreef Henrike het volgende:

[..]
Klopt en het ergste vind ik dat Roy dit allemaal toestaat.
Ik ben van mening dat als hij iets strenger zou zijn en iets minder toegeeflijk dat Debbie daar meer gebaat is.
Ze zijn beide “schuldig” aan het verwaarlozen van hun kinderen.
pi_219370296
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 13:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ben opgegroeid met een broer en een zusje met een beperking (en een vader zie ziek was) en dit zou ik ook nooit doen. Ik heb zelf ook een beperking (lichamelijk dan) maar mijn volwassen kinderen zijn ook echt niet zo. (Hoor nooit klachten ;) )

En Debbie is goed in liegen dus wie weet wat ze over haar jeugd gelogen heeft inderdaad.
pi_219370383
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 13:54 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij reageert zelden op de kinderen. Van de week vroeg één van de kinderen wat er in die pot zat. Ging ze uitleggen dat het gegroeid was. Dat was de vraag niet! Pas na meerdere keren vragen gaf ze antwoord.
ze heeft alleen oog voorzichzelf
pi_219370459
Ik vind Juud ook steeds dommer worden met het gezeik over de belastingdienst.
Open gewoon ff je toeslagen app (of log in online) dan zie je het maandbedrag staan. Kies klik klaar.
Daarvoor hoef je niet te doen alsof je de brief nog eens goed gelezen hebt blablabla
En als ze het zwaar heeft in januari en februari had ze misschien een trampoline of switch ff niet of later kunnen kopen. Wat een gewouwel weer.
Zij doet alsof ze het financieel heel slecht heeft maar geloof er weinig van.
pi_219370493
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 14:48 schreef AppelsEieren het volgende:
Open gewoon ff je toeslagen app (of log in online) dan zie je het maandbedrag staan. Kies klik klaar.
Daarvoor hoef je niet te doen alsof je de brief nog eens goed gelezen hebt blablabla
En als ze het zwaar heeft in januari en februari had ze misschien een trampoline of switch ff niet of later kunnen kopen. Wat een gewouwel weer.
Ze heeft ook al eerder iets gedeeld over de berekening van haar toeslagen waardoor ik dacht: je doet net of je alles weet en snapt maar hier snap je dan weer niks van.
pi_219370496
Zij betaalt heel veel dngen in januari voor 1 jaar (voor korting). Dat maakt de maand januari financieel zwaarder. Maar daar heeft ze al geld voor opzij gezet, dus het valt allemaal wel wat mee.
pi_219370615
Die meid van mijngeldzaken mag weleens op zoek gaan naar een goede deal voor zonbescherming. Die New Balance linkjes kennen we nu wel en zonbescherming kan ze zelf ook wel gebruiken.
pi_219370740
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 14:48 schreef AppelsEieren het volgende:
Ze heeft overal een potje voor en ze heeft beleggingen/aandelen (ofzoiets, ik weet niet hoe dat werkt). Ze heeft het echt niet slecht. Ze is gewoon vrij gierig 🙈
pi_219370832
Ellen (terug naar de liefde) heeft ook een bijzondere kledingsmaak. Echt een outfit voor het feestje van haar jarig zoontje. Dat feest wat ze bij de ex viert want zij kan dat niet aan, dat filmpje opnemen kost dan weer geen energie ofzo? Oh wacht daarna even mediteren dan kan ze weer tegenaan
pi_219370833
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:58 schreef Henrike het volgende:

Mijn god. Het is haar partner. Niet haar spiritueel leider. Als die het niet trekt kan die gewoon weg. Strenger zijn tegen je partner. yikes
Go hard or go home
pi_219370917
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 15:21 schreef Noek het volgende:

[..]
Mijn god. Het is haar partner. Niet haar spiritueel leider. Als die het niet trekt kan die gewoon weg. Strenger zijn tegen je partner. yikes
Eerlijk gezegd denk ik dat hij het wel prima vindt zo. Anders zou ik verwachten dat hij al met de kinderen was vertrokken. Of ze kunnen niet anders i.v.m. bijv. financiële verplichtingen.
pi_219370996
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 15:21 schreef Earring het volgende:
Ellen (terug naar de liefde) heeft ook een bijzondere kledingsmaak. Echt een outfit voor het feestje van haar jarig zoontje. Dat feest wat ze bij de ex viert want zij kan dat niet aan, dat filmpje opnemen kost dan weer geen energie ofzo? Oh wacht daarna even mediteren dan kan ze weer tegenaan
Ik vind haar echt kostelijk vermaak 😂. Hoe serieus kan je jezelf nemen? Zit zij niet in midlifecrisis, denkende dat ze een seksbom is??
pi_219371342
😂 Debbie die opa elke euro gunt dus bieden heeft geen zin... dezelfde Debbie die steeds naar afloop van een puzzel verkoop het berichtje van opa deelt dat het aan Debbie besteed word
pi_219371373
30 cadeaus ongeveer voor 2 kinderen bij de dbm.

Kom ik aan met 4 cadeaus per kind <O)
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219371398
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 15:21 schreef Noek het volgende:

[..]
Zon man kan toch zeggen kom eens uit bed, en zet je er even overheen.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219371426
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:18 schreef WinnieWana het volgende:

En als je die cadeaus ziet zou je denken dat ze twee meiden heeft 🫣 En een Nintendo spel voor 12+... Maar ik ben ook gewoon niet gewend uit mijn eigen omgeving dat er jongens zijn die (zo lijkt het bij dbm) uitsluitend met "meidenspeelgoed" spelen. Die van mij liepen op de opvang wel eens in een prinsessenjurk en eentje wilde heel graag een magic mixie (en kreeg die ook) maar verder is het hier alleen maar Pokemon, hot wheels, auto's, dino's enz enz 😂
pi_219371427
quote:

Zwaar overdreven idd
pi_219371432
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:28 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
En als je die cadeaus ziet zou je denken dat ze twee meiden heeft 🫣 En een Nintendo spel voor 12+... Maar ik ben ook gewoon niet gewend uit mijn eigen omgeving dat er jongens zijn die (zo lijkt het bij dbm) uitsluitend met "meidenspeelgoed" spelen. Die van mij liepen op de opvang wel eens in een prinsessenjurk en eentje wilde heel graag een magic mixie (en kreeg die ook) maar verder is het hier alleen maar Pokemon, hot wheels, auto's, dino's enz enz 😂
Ze voldoer iig wel aan zijn behoefte maar ik zou een mix hebbwn gedaan denk ik, ook voor hem om te ontdekken
pi_219371436
Zouden er op dat werk van haar man ook mensen zijn die haar wel een wee volgen? #gniffel
pi_219371455
quote:

Niet zeuren over dat aantal he? 🤭
Want ze vieren het niet met een opa en oma en ze doen niet aan Kerstkadootjes en zij vind het zelf leuk. Waarom ze het nu vieren ipv vrijdag weet ik verder niet.
Misschien moet ze sporten 😂

[ Bericht 1% gewijzigd door Earring op 29-11-2025 17:41:33 ]
pi_219371494
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Zon man kan toch zeggen kom eens uit bed, en zet je er even overheen.
Zie je Roy dat doen? Hij laat het volledig gebeuren, ten koste van zijn kinderen. Roy en Debbie zijn kinderen met kinderen.
pi_219371544
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:30 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ze voldoer iig wel aan zijn behoefte maar ik zou een mix hebbwn gedaan denk ik, ook voor hem om te ontdekken
Wat mij betreft gaat Sinterklaas om wat de kinderen willen. Op het verlanglijstje van mijn kind stonden ook altijd speelgoeddingen van het zogenaamde andere geslacht. Ik kocht met Sinterklaas en de rest van het jaar dingen die het kind leuk vond (en niet wat d emaatschappij vond dat ik moest kopen). Hetzelfde geldt voor kleding.
pi_219371547
Ik vind wel dat ze veel zooi cadeautjes heeft voor de kinderen.
pi_219371550
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:35 schreef Earring het volgende:

[..]
Want ze vieren het niet met een opa en oma en ze doen niet aan Kerstkadootjes en zij vind het zelf leuk. Waarom ze het nu vieren ipv vrijdag weet ik verder niet.
Tot haar neus weer eens kriebelt, dan gaat ze niet sporten🤣
pi_219371551
quote:

Ik ook (4 zeker geen 30) en nog 1 bij opa en oma dus 5 totaal... Waarom überhaupt 30?

Edit... met kerst erbij komen we ook nog niet tot 30 😂 denk dat we sint+kerst max op 10 zitten en dan vooral nuttige dingen

[ Bericht 9% gewijzigd door DeEnigeEchteLouca op 29-11-2025 18:03:41 ]
pi_219371575
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:35 schreef Earring het volgende:

[..]
En ze is zo vaak bij haar moeder maar viert dus geen sinterklaas met haar moeder of bij haar schoonouders (en ook geen kerst), beetje gek vind ik. (En veel inderdaad)
pi_219371625
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 15:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat hij het wel prima vindt zo. Anders zou ik verwachten dat hij al met de kinderen was vertrokken. Of ze kunnen niet anders i.v.m. bijv. financiële verplichtingen.
Mogelijk dat zijn geloof nog enige invloed heeft.
pi_219371626
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 13:06 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Off topic, zou jij na het einde van een zin een spatie willen tikken i.p.v. een enter? Ik denk dat jouw teksten dan een stuk prettiger lezen.
Dat heb ik al een keer of 10 gevraagd.
pi_219371667
Doe zooi bij HVK 😲😲en dan waren ze vanmiddag ook nog weg!
pi_219371671
AM die gezond wil blijven omdat ze Lot wil zien trouwen en kinderen zien krijgen. MG zijn vader was best jong.
Dat dat niks met gezondheid te maken heeft om kleinkinderen te krijgen weten we allemaal. Zeker na haar breuk met haar ouders. Die hadden de jongsten ook graag nog zien opgroeien.
Daar heeft een supplement of boulderen niet bij geholpen
pi_219371738
Demammavan: "Ik heb een tijdje geboulderd". Ja, je hebt een tijdje een samenwerking gehad en toen de samenwerking voorbij was, was het ook weer einde boulderen. Nu heb je een samenwerking met buitensporten en zodra die voorbij is, is het ook weer einde sporten. Wat een onzin weer.

Oja, en je bent tegen supplementen, maar omdat je geld kunt verdienen ben je ineens fan. En van die vieze (sorry, mijn mening) eiwitrepen is Annemarie ook ineens fan. Maar dat heeft uiteraard niets met geld te maken...
pi_219371756
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:21 schreef Earring het volgende:
AM die gezond wil blijven omdat ze Lot wil zien trouwen en kinderen zien krijgen. MG zijn vader was best jong.
Dat dat niks met gezondheid te maken heeft om kleinkinderen te krijgen weten we allemaal. Zeker na haar breuk met haar ouders. Die hadden de jongsten ook graag nog zien opgroeien.
Gezond leven helpt wel, maar mijn vader, die best gezond leefde, is toch vrij jong overleden. Garanties heb je helaas niet.
pi_219371784
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:55 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Wat mij betreft gaat Sinterklaas om wat de kinderen willen. Op het verlanglijstje van mijn kind stonden ook altijd speelgoeddingen van het zogenaamde andere geslacht. Ik kocht met Sinterklaas en de rest van het jaar dingen die het kind leuk vond (en niet wat d emaatschappij vond dat ik moest kopen). Hetzelfde geldt voor kleding.
Zeg toch ook niks over of dat goed is of niet. Ik probeer mijn kids zowel jongen als meiden ook te prikkelen met nieuw speelgoed, totaal iets anders dan iets kopen voor jongens en meisjesje. Op de verlanglijst staat toch vaak iets in het verlengde van wat ze al hebben of wat voor dr hand ligt. Je suggereert met wat de maatschappij vinet of vond nu dat ik bedoel dar hij geen meisjesspullen mag of kan hebben, mijn zoon van 4 loopt ook dagelijks in een jurk maar bouwt de mooiste dingen van lego..
pi_219371788
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:36 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: "Ik heb een tijdje geboulderd". Ja, je hebt een tijdje een samenwerking gehad en toen de samenwerking voorbij was, was het ook weer einde boulderen. Nu heb je een samenwerking met buitensporten en zodra die voorbij is, is het ook weer einde sporten. Wat een onzin weer.

Oja, en je bent tegen supplementen, maar omdat je geld kunt verdienen ben je ineens fan. En van die vieze (sorry, mijn mening) eiwitrepen is Annemarie ook ineens fan. Maar dat heeft uiteraard niets met geld te maken...
Dit! Zo doorzichtig allemaal!
pi_219371791
Ik krijg weer echt de kriebels bij Judith. Ze gaat meer toeslagen uit laten betalen omdat ze dan kan blijven sparen, dat is echt haar enige doel. Ik vind haar hierin echt een gierige profiteur als ik eerlijk ben. En het irriteert me mateloos dat ze daar weer zo’n stomme vraagsticker voor gebruikte terwijl ze zelf al een beslissing had genomen, maar ja, dat bereik van haar he…
pi_219371888
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:21 schreef Earring het volgende:
Touché.
En daarbij: misschien wil Lot wel helemaal niet trouwen en/of kinderen krijgen.

Ook zegt ze: Het benauwD mij soms dat ik volgend jaar 50 word.
Twee stories later: Ik kijk er oprecht ook heel erg naar uit om 50 te worden.
:?
pi_219371909
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:11 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Tjezus... zit ik hier op school of iets?
Waarom vind je het nodig om daar nog even je plasje over te doen, ik had het wel gelezen hoor.En 10 keer is lichtelijk overdreven.
Al vaker gezegd: zitten we hier voor de flu flus of om mede forumleden terecht te wijzen? Het zijn steeds dezelfde. Scroll gewoon door.
Er zijn ook mensen met dyslexie, slechtziend, of mensen die moeite hebben met typen.
Misschien wat minder letten op kleine dingen en hier reageren waar het om gaat.
Dankjewel
pi_219372037
Judith zegt altijd geen toeslagen nodig te hebben om rond te komen. En nu schrijft ze van wel. Ik snap het niet meer..
pi_219372125
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 19:18 schreef Miepje77 het volgende:
Judith zegt altijd geen toeslagen nodig te hebben om rond te komen. En nu schrijft ze van wel. Ik snap het niet meer..
Dat dacht ik ook. Ze zei zelfs eens dat ze geen toeslagen kreeg alleen maar kinderbijslag
pi_219372411
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:47 schreef Danielle_ het volgende:
Ik krijg weer echt de kriebels bij Judith. Ze gaat meer toeslagen uit laten betalen omdat ze dan kan blijven sparen, dat is echt haar enige doel. Ik vind haar hierin echt een gierige profiteur als ik eerlijk ben. En het irriteert me mateloos dat ze daar weer zo’n stomme vraagsticker voor gebruikte terwijl ze zelf al een beslissing had genomen, maar ja, dat bereik van haar he…
Ik vind haar denkwijze echt vreemd
pi_219372526
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 19:06 schreef Henrike het volgende:

[..]
Tjezus... zit ik hier op school of iets?
Waarom vind je het nodig om daar nog even je plasje over te doen, ik had het wel gelezen hoor.En 10 keer is lichtelijk overdreven.
Al vaker gezegd: zitten we hier voor de flu flus of om mede forumleden terecht te wijzen? Het zijn steeds dezelfde. Scroll gewoon door.
Er zijn ook mensen met dyslexie, slechtziend, of mensen die moeite hebben met typen.
Misschien wat minder letten op kleine dingen en hier reageren waar het om gaat.
Dankjewel
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geprobeerd heb om hier niet op te reageren. Ik ben nieuw op dit forum, ik ken niemand, en ik weet niets van de onderlinge verstandhoudingen, maar het sneren richting (in dit geval) Henrike de afgelopen dagen is écht onaardig en onnodig. Ik onderstreep wat ze hier zegt van harte; negeren en doorscrollen want als buitenstaander vind ik het niet fijn om te zien wanneer iemand buitengesloten wordt.
pi_219372530
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:47 schreef Danielle_ het volgende:
Ik heb niks met haar maar waarom is ze rrn gierige profiteur als ze gewoon het juiste bedrag aan KGB wil ontvangen gebaseerd op haar werkelijke inkomen?

Mocht ze teveel krijgen moet dit gewoon weer terug en dat weet ze zelf ook prima.

En laat haar lekker vraagstickers gebruiken, niemand wordt gedwongen ze in te vullen toch.
I can't help it, if I'm lucky
pi_219372545
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 19:58 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geprobeerd heb om hier niet op te reageren. Ik ben nieuw op dit forum, ik ken niemand, en ik weet niets van de onderlinge verstandhoudingen, maar het sneren richting (in dit geval) Henrike de afgelopen dagen is écht onaardig en onnodig. Ik onderstreep wat ze hier zegt van harte; negeren en doorscrollen want als buitenstaander vind ik het niet fijn om te zien wanneer iemand buitengesloten wordt.
Er is dan ook vanalles aan vooraf gegaan
pi_219372636
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
*Reactie verwijderd, staat al ergens anders.

[ Bericht 20% gewijzigd door Cattolica op 29-11-2025 20:57:50 ]
pi_219372660
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Van alles? Dat valt best mee hoor
Henrike neemt het altijd op voor MB en dan vind niet iedereen leuk
MB afbranden mag wel maar daar tegenin is niet gewenst.
En ik volg MB niet eens (geblokkeerd) dus ben verder neutraal in deze

En nu weer over de fluflu’s ipv forummers
pi_219372726
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 19:58 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dat vind ik lief om te lezen.
Dankjewel.
Ik moet ook zeggen dat ik net even gedacht heb om te stoppen met dit forum.
Als je een andere mening hebt wordt je daar continu op aangevallen. In mijn geval is dat vaak als ik reageer op Mb, ja ik heb dan vaak een andere mening, maar goed dat is niet verkeerd toch?
Mag ik dan niet schrijven hoe ik erover denk omdat ik bang moet zijn voor boze reacties?
Laten we elkaar gewoon respecteren
pi_219372777
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dankjewel.
Als je een andere mening hebt wordt je daar continu op aangevallen. In mijn geval is dat vaak als ik reageer op Mb, ja ik heb dan vaak een andere mening, maar goed dat is niet verkeerd toch?
Mag ik dan niet schrijven hoe ik erover denk omdat ik bang moet zijn voor boze reacties?
Nee hoor, doe je ding!
  Moderator zaterdag 29 november 2025 @ 20:29:42 #76
184769 crew  Deisyy
pi_219372790
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:11 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Heel onnodig dit, net als de post van @NineMilka
Houd het een beetje normaal onder elkaar alsjeblieft, als iemands manier van posten je niet aanstaat kan je scrollen hoor.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219372793
quote:

[..]
Dankjewel.
Nou, ik hoop van harte dat jij hier gewoon jouw mening blijft schrijven en je zeker niet laat wegjagen. Het zal wat zijn dat anderen gaan bepalen welke mening jij (óf ik óf anderen) wel of niet mogen hebben.
  Moderator zaterdag 29 november 2025 @ 20:30:58 #78
184769 crew  Deisyy
pi_219372801
En onderlinge fitties gaan we niet in de topic uitvechten, hier wordt over de influencers gepost en niet over elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 29-11-2025 20:42:59 ]
pi_219372813
quote:

[..]
Dankjewel.

[ Bericht 18% gewijzigd door Die_van_verderop op 29-11-2025 20:34:31 (Lees na het plaatsen de reacties van de mods. ) ]
  Moderator zaterdag 29 november 2025 @ 20:33:16 #80
184769 crew  Deisyy
pi_219372822
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:32 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik lees vooral mee, schrijf minder actief mee. Maar eerlijk? Soms lees ik een reactie zonder te zien van wie, maar als het alleen maar halleluja MB is weet ik wel gelijk van wie. En moet ik ook weleens hard zuchten. Om daarna weer verder te scrollen. Ik snap gewoon niet zo goed waarom je op iedereen wat aan te merken hebt, behalve op MB. Want bij haar praat je alles goed. Best irritant.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:30 schreef Deisyy het volgende:
En onderlinge fitties gaan we niet in de topic uitvechten, hier wordt over fe influencers gepost en niet over elkaar.
Het is klaar nu hoor, iedereen heeft recht op zijn mening.
pi_219372828
Een tijd geleden werd al eens genoemd door iemand dat het haar niet zou verbazen als Tamara toch weer verder gaat met haar man.
Met haar posts van vandaag laat ze naar mijn mening ook wel blijken dat de deur nog op een kier staat.
Wel heftig om te lezen dat het Spanje plan inderdaad niet haar wens wat. Had ze bijna met een stoet kleine kinderen daar in het dorre binnenland gezeten.
pi_219372843
Het is klaar nu hoor, iedereen heeft recht op zijn mening.
Ik was mijn reactie al aan het verwijderen toen ik jouw reacties zag. Excuses.
pi_219372969
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:10 schreef Earring het volgende:

[..]
Van alles? Dat valt best mee hoor
Henrike neemt het altijd op voor MB en dan vind niet iedereen leuk
MB afbranden mag wel maar daar tegenin is niet gewenst.
En ik volg MB niet eens (geblokkeerd) dus ben verder neutraal in deze

En nu weer over de fluflu’s ipv forummers
Ik ben op een account ook geblokkeerd door MB (nooit gereageerd op iets), volg haar nu met een andere maar ik scroll door haar stories in rap tempo óf ik klik vaker niet op haar account. Ik vind het hele trio (M, K en J) nietszeggend qua persoonlijkheid en content en MB GENIETTTTTTTT (!) van de aandacht en het controversieel zijn. Het lijkt mij een verwaand, verwend, strategisch, poppedijntje die krijgt wat, wanneer en van wie ze het wil; ook al gooit ze daarmee andermans bestaan helemaal ondersteboven. En voor de rest wens ik haar alles wat haar hartje begeert, maar is ze voor mij té saai om er verder nog een woord aan vuil te maken.
pi_219372977
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:34 schreef Missinglink24 het volgende:
Een tijd geleden werd al eens genoemd door iemand dat het haar niet zou verbazen als Tamara toch weer verder gaat met haar man.
Met haar posts van vandaag laat ze naar mijn mening ook wel blijken dat de deur nog op een kier staat.
Wel heftig om te lezen dat het Spanje plan inderdaad niet haar wens wat. Had ze bijna met een stoet kleine kinderen daar in het dorre binnenland gezeten.
Net als bij de Jelies
pi_219373023
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:30 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Nou, ik hoop van harte dat jij hier gewoon jouw mening blijft schrijven en je zeker niet laat wegjagen. Het zal wat zijn dat anderen gaan bepalen welke mening jij (óf ik óf anderen) wel of niet mogen hebben.
Dankjewel
  zaterdag 29 november 2025 @ 21:00:55 #86
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219373056
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:29 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Heel onnodig dit, net als de post van @:NineMilka
Houd het een beetje normaal onder elkaar alsjeblieft, als iemands manier van posten je niet aanstaat kan je scrollen hoor.
Volgens mij stelde ik op een gewone en nette manier de vraag.
Graag verwijderen
pi_219373155
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:41 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Gezond leven helpt wel, maar mijn vader, die best gezond leefde, is toch vrij jong overleden. Garanties heb je helaas niet.
Gezond leven heeft geen zin als e moeder je opa en oma verband uit jouw leven.....Dan zie je ze alsnog niet meer.
  zaterdag 29 november 2025 @ 21:20:26 #88
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219373211
De 9 dagen oude baby van junoordzij ligt in haar piepjonge leventje al fijn reclame voor Daaloumaa.
Graag verwijderen
pi_219373214
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 19:59 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik heb niks met haar maar waarom is ze rrn gierige profiteur als ze gewoon het juiste bedrag aan KGB wil ontvangen gebaseerd op haar werkelijke inkomen?

Mocht ze teveel krijgen moet dit gewoon weer terug en dat weet ze zelf ook prima.

En laat haar lekker vraagstickers gebruiken, niemand wordt gedwongen ze in te vullen toch.
Ze wil het doen op basis van haar inkomen van 2025 en ‘ziet dan wel of het in 2026 klopt’. Ik ken niemand die graag de gok neemt dat er dik terugbetaald moet worden, met het idee om het lekker op een spaarrekening te zetten. Ik ken persoonlijk alleen maar mensen die zeggen ‘ik zet m’n inkomen bewust hoger, zodat ik in ieder geval niet terug hoef te betalen’.
pi_219373245
quote:
Het verbaasde me vooral ook dat ze ergens antwoord op geeft en dan schrijft ' Of we ooit weer samen gaan wonen met de kinderen geen idee. dit zeg ik niet tegen hem maar het is natuurlijk vaker niet goed gegaan '
Hoezo praat je over iemand buiten hem om, en weet de buurvrouw en ik het wel maar hij zelf niet. Vaag allemaal.
  zaterdag 29 november 2025 @ 21:25:25 #91
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_219373246
quote:
Ik herken ergens wel wat je zegt. Ik heb de deur voor mijn nu inmiddels ex-partner op een kiertje gehouden. Altijd hou je hoop dat als je wordt gezegd 'ik ga er wat aan doen' of 'ik ga hulp zoeken', maar als je inmiddels meerdere teleurstellingen te verduren gehad hebt, dan is de deur dicht de beste optie. Ik heb hetzelfde gedaan, het kostte me veel slapeloze nachten en verdriet. Nu de knoop eenmaal door is, merkte ik pas wat een bak energie het kostte. En die had ik voor mijzelf en onze dochter hard nodig!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_219373262
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:20 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ze wil het doen op basis van haar inkomen van 2025 en ‘ziet dan wel of het in 2026 klopt’. Ik ken niemand die graag de gok neemt dat er dik terugbetaald moet worden, met het idee om het lekker op een spaarrekening te zetten. Ik ken persoonlijk alleen maar mensen die zeggen ‘ik zet m’n inkomen bewust hoger, zodat ik in ieder geval niet terug hoef te betalen’.
Het mag ook niet. Ze heeft eerder ook verteld dat ze wist dat ze teveel kgb ontving en dat ze dat apart zette (rente trekken) om later terug te betalen. Hetzelfde geldt voor bijv. je hypotheekrente aftrek. Die moet je ook naar waarheid invullen. In elk geval niet zo dat je meer ontvangt dan waar je recht op hebt.
pi_219373264
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:20 schreef NineMilka het volgende:
De 9 dagen oude baby van junoordzij ligt in haar piepjonge leventje al fijn reclame voor Daaloumaa.
En toch likete (schrijf je dat zo?) junoordzijl wel die post van BOOS over AM. Zou ze zichzelf niet als momfluencer zien? Maar ze verdient toch geld dmv haar gezin ondanks smileys op het hoofd?

Opvallend trouwens dat er weinig momfluencers zijn die het boetekleed aantrekken nav die uitzending. Lieke die wel trots laat zien dat ze het boek van AM leest, maar geen opmerkingen verder.
Is dat de tactiek van doodzwijgen en weer doorrrr?
pi_219373280
MB en haar kapotte knie. Gaan we weer. Applaus!
En Tim in beeld. En door!
pi_219373285
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:20 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Hoe dan ook komt de belastingdienst alles weer terug halen.
Dus tsja ze doet maar.
pi_219373291
Oh natuurlijk gaat mb padellen met haar kapotte knie… 🙈 Helemaal passend in het luxe poes plaatje in Spanje
En dan lekker contrast met jvp die zelf haar nagels weer doet en aan de pizzarette zit. Zoals ik gisteren al zei, bijna ‘saai’ maar zoveel meer herkenbaar en normaal…
pi_219373294
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:20 schreef NineMilka het volgende:
Heel kwalijk
pi_219373305
MW (geen MB meer)

Tim is gelanceerd in de filmpjes van Mies.

Dikke vinger naar Koen, denk ik.
pi_219373309
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:30 schreef JaNeeDan het volgende:
MB en haar kapotte knie. Gaan we weer. Applaus!
En Tim in beeld. En door!
Maandag weer maximaal janken.
pi_219373326
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:35 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Maandag weer maximaal janken.
100%. Maar ook maximaal alles overhebben voor mooie plaatjes en ❤.
pi_219373328
@Deisyy Wat ik me dan wel afvraag is waarom Henrike alle ruimte krijgt om steeds en opnieuw een epistel over zichzelf en ter verdediging van haarzelf te schrijven (terwijl zij degene is die onrust veroorzaakt) en ieder ander die daar negatief op reageert, gewist en terecht gewezen wordt. Kan hier 1 lijn in getrokken worden? Dan bewaren we denk ik veel meer de rust alhier!!

Over tot de orde van de dag: Ik vind Milou soms echt teveel, maar zij is wel een van de weinige fluflu's die verder een normaal leven lijkt te leiden. Veel tijd en leuke dingen met haar kinderen, op stap met haar vriendinnen, actief binnen school enz.
pi_219373332
quote:
MW (geen MB meer)

Op insta heet ze nog steeds Bollen.
pi_219373349
Eigenlijk zou er een soort meldpunt moeten zijn van overschrijdend/verwaarlozend/ ander gedrag dat niet door de beugel kan van die influencers met kinderen…
HVK is weer zo sneu allemaal en zou echt opvoedingsondersteuning moeten krijgen.
Minibelle die weer een enorme druk op Lotus legt (en waarom is een school met een verplicht atelier op zaterdag geaccepteerd???)
Dbm die weer de medische toestand van haar kind online gooit
En ga zo maar door…
pi_219373354
MB die het weer heeft over dat ze zichzelf nog steeds ziet als klein meisje uit een klein dorp, went nooit, not normal blabla. Je ziet deze mening in ieder geval niet terug in de beelden die ze deelt, dat is een en al glamour.
  zaterdag 29 november 2025 @ 21:45:19 #105
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219373372
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:28 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
En toch likete (schrijf je dat zo?) junoordzijl wel die post van BOOS over AM. Zou ze zichzelf niet als momfluencer zien? Maar ze verdient toch geld dmv haar gezin ondanks smileys op het hoofd?

Opvallend trouwens dat er weinig momfluencers zijn die het boetekleed aantrekken nav die uitzending. Lieke die wel trots laat zien dat ze het boek van AM leest, maar geen opmerkingen verder.
Is dat de tactiek van doodzwijgen en weer doorrrr?
Ja, dat vond ik ook opvallend! Ziet ze dan niet haar eigen aandeel hierin? Ze heeft haar oudste op een gegeven moment wel minder ingezet voor reclame (ik herinner me de babyvoedingspotjes nog, maar daarna is ze er bewuster mee omgegaan volgens mij). Maar deze baby wordt gewoon keihard weer ingezet voor reclame.
Graag verwijderen
pi_219373375
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:39 schreef SterreKaatje het volgende:
@:deisyy Wat ik me dan wel afvraag is waarom Henrike alle ruimte krijgt om steeds en opnieuw een epistel over zichzelf en ter verdediging van haarzelf te schrijven (terwijl zij degene is die onrust veroorzaakt) en ieder ander die daar negatief op reageert, gewist en terecht gewezen wordt. Kan hier 1 lijn in getrokken worden? Dan bewaren we denk ik veel meer de rust alhier!!

Over tot de orde van de dag: Ik vind Milou soms echt teveel, maar zij is wel een van de weinige fluflu's die verder een normaal leven lijkt te leiden. Veel tijd en leuke dingen met haar kinderen, op stap met haar vriendinnen, actief binnen school enz.
Je kinderen delen is niet normaal. Ook niet wanneer je er koekjes mee bakt en dat zonodig moet delen met duizenden onbekenden.
pi_219373376
quote:
MW (geen MB meer)

Noemt zichzelf gewoon nog MB
pi_219373386
Juud noemt, meen ik, in één van haar belastingdienst stories dat ze een uitkering heeft. Geen idee welke (maakt ook niet uit) maar mag ze daarbij grenzeloos bijverdienen?
pi_219373388
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Je kinderen delen is niet normaal. Ook niet wanneer je er koekjes mee bakt en dat zonodig moet delen met duizenden onbekenden.
Ik vind het wel een enorm verschil of je een algemene activiteit zoals koekjes bakken of speeltuin deelt, of dat je allerlei prive info (medisch, driftbuien, sociale problemen, menstruatie) van je kinderen online gooit.
Volgens mij doet Milou dat niet.
pi_219373417
Maar onze WIA Debbie die allerlei zooi koopt moet geld inzamelen voor een PS5 voor Roy...
Als ze nou eens gewoon zelf minder troep koopt kan ze het makkelijk betalen! Bah, dit vind ik zulk smerig gedrag dat je zielig gaat lopen bedelen bij andere mensen terwijl je zelf van alles koopt en de grootste zooi.

[ Bericht 28% gewijzigd door Donna op 30-11-2025 09:23:14 ]
pi_219373423
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:48 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik vind het wel een enorm verschil of je een algemene activiteit zoals koekjes bakken of speeltuin deelt, of dat je allerlei prive info (medisch, driftbuien, sociale problemen, menstruatie) van je kinderen online gooit.
Volgens mij doet Milou dat niet.
In beide gevallen gaat het om kinderen die geen inbreng hebben en geen idee hebben dat ze worden geëxploiteerd.
pi_219373451
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
In beide gevallen gaat het om kinderen die geen inbreng hebben en geen idee hebben dat ze worden geëxploiteerd.
Ja eens. En iedereen vindt er wat van en alleen maar omdat moeders alles moet filmen en delen met willekeurige mensen.

Ik vind Minibelle ook wel heftig hoor. Arme meisjes. En ik ben bekend met een andere weg in het leven bewandelen dan de gebruikelijke, maar om nou al die stappen met naam en toenaam zo de ether in te slingeren…Kwalijk!
pi_219373456
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:45 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ja, dat vond ik ook opvallend! Ziet ze dan niet haar eigen aandeel hierin? Ze heeft haar oudste op een gegeven moment wel minder ingezet voor reclame (ik herinner me de babyvoedingspotjes nog, maar daarna is ze er bewuster mee omgegaan volgens mij). Maar deze baby wordt gewoon keihard weer ingezet voor reclame.
Ik volg een andere influencer die voor 80% over mode etc. post en 20% procent haar kinderen; anoniem, maar toch niet helemaal en alsnog geestdriftig het ermee eens zijn dat kinderen niet gepost mogen/hoeven worden. Dit terwijl haar man hun kinderen wél post, geheel niet anoniem en die ze ook nog eens duimpjes omhoog geeft. Cognitieve dissonantie heet dat ook, geloof ik. Het ene zeggen, maar het tegenovergestelde doen.
  zaterdag 29 november 2025 @ 22:00:29 #114
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219373481
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:51 schreef Beertjeteddy het volgende:

Maar onze WIA Debbie die allerlei zooi koopt moet geld inzamelen voor een PS5 voor Roy...
Als ze nou eens gewoon zelf minder troep koopt kan ze het makkelijk betalen! Bah, dit vind ik zulk smerig gedrag dat je zielig gaat lopen bedelen bij andere mensen terwijl je zelf van alles koopt en de grootste zooi.
Zou hij ook zo’n inzamelingsactie hebben gedaan voor die all inclusive vakantie die zij voor haar verjaardag kreeg?

Maar goed, zielig is hij ook niet. Hij is blijkbaar gewoon gelukkig met deze vrouw, dus hij zal dit ook wel prima vinden.

[ Bericht 10% gewijzigd door Donna op 30-11-2025 09:23:56 ]
Graag verwijderen
pi_219373498
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Klopt maar toch vind ik daar een groot verschil in zitten.
Even bij het koekjes bakken voorbeeld te blijven, dat zegt verder niks over kind.
Wel wat anders dan AM waarbij we zo ontzettend veel (intieme) prive info over de kinderen te zien krijgen.
pi_219373500
Ik erger me zo aan de manier waarop MB en andere flu's schrijven. Een zin en dan een woord. Geluksmomentje.
Zo fijn dat Joeri alles doet. Liefde. Echt vreselijk. Ben ik de enige?
pi_219373506
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 22:00 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Zou hij ook zo’n inzamelingsactie hebben gedaan voor die all inclusive vakantie die zij voor haar verjaardag kreeg?

Maar goed, zielig is hij ook niet. Hij is blijkbaar gewoon gelukkig met deze vrouw, dus hij zal dit ook wel prima vinden.
Ik vind het stuitend en bizar om eerlijk te zijn.
Met Roy heb ik absoluut geen medelijden, maar de mensen waar zij het geld vanaf troggelt wel. Hoe kan je zo in elkaar zitten. Koop gewoon minder troep Debbie, dan kan je prima van je WIA een playstation kopen. Tegenwoordig zijn ze geen 500 euro meer.
pi_219373535
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 22:03 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik erger me zo aan de manier waarop MB en andere flu's schrijven. Een zin en dan een woord. Geluksmomentje.
Heel vreselijk. Echt een typisch flu flu stijltje. Terwijl ik MB en LB eigenlijk heel verschillend vind, zijn ze allebei wel erg goed in heel veel woorden zeggen zonder echt iets te zeggen, en in humble bragging.
  zaterdag 29 november 2025 @ 22:06:59 #119
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219373536
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 22:03 schreef meesterinbreekster het volgende:
Nee, herkenbaar hoor. Het is populair taalgebruik onder influencers.
Graag verwijderen
pi_219373548
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 22:06 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Nee, herkenbaar hoor. Het is populair taalgebruik onder influencers.
Echt pure taalarmoede vind ik het.
pi_219373551
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 22:04 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind het stuitend en bizar om eerlijk te zijn.
Met Roy heb ik absoluut geen medelijden, maar de mensen waar zij het geld vanaf troggelt wel. Hoe kan je zo in elkaar zitten. Koop gewoon minder troep Debbie, dan kan je prima van je WIA een playstation kopen. Tegenwoordig zijn ze geen 500 euro meer.
Ik meende wat plaatsvervangende schaamte bij Roy te zien.
En dan leuk moeten reageren natuurlijk want je wordt online geslingerd
pi_219373578
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Op insta heet ze nog steeds Bollen.
Weet ik, maar op haar badjas stond al MW, dus kan het hier ook 😁
  zaterdag 29 november 2025 @ 22:10:49 #123
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219373579
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 22:07 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Echt pure taalarmoede vind ik het.
Ja, en een hoog ‘kijk mij eens authentieke mooie teksten schrijven’-gehalte. Al is het tegenovergestelde waar, want het is alles behalve authentiek en vooral heel erg 13 in een dozijn.
Graag verwijderen
pi_219373590
Eén man en een paardenkop heeft ze geregeld voor Roy zo te horen, awkward. :')
pi_219373623
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:43 schreef Jenn1806 het volgende:
MB die het weer heeft over dat ze zichzelf nog steeds ziet als klein meisje uit een klein dorp, went nooit, not normal blabla. Je ziet deze mening in ieder geval niet terug in de beelden die ze deelt, dat is een en al glamour.
Ze vindt het maar wat mooi in het wereldje van Iris. Zoals iemand het hier noemde 'humble bragging', valse bescheidenheid.
pi_219373652
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 22:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt maar toch vind ik daar een groot verschil in zitten.
Even bij het koekjes bakken voorbeeld te blijven, dat zegt verder niks over kind.
Wel wat anders dan AM waarbij we zo ontzettend veel (intieme) prive info over de kinderen te zien krijgen.
Klopt, dat zegt niks over het kind. Het kind wordt wel met 60K vreemden gedeeld. Ik vind het ziek.
pi_219373700
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 15:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Die meid van mijngeldzaken mag weleens op zoek gaan naar een goede deal voor zonbescherming. Die New Balance linkjes kennen we nu wel en zonbescherming kan ze zelf ook wel gebruiken.
Ik vind het account geen klap meer aan. Ze is alleen maar op vakantie. Leuk voor haar hoor, maar daar volg ik haar niet voor.
pi_219373720
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 22:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Klopt, dat zegt niks over het kind. Het kind wordt wel met 60K vreemden gedeeld. Ik vind het ziek.
Ja het zou mijn keuze ook niet zijn
pi_219373721
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 22:28 schreef Roesssst het volgende:

[..]
Ik vind het account geen klap meer aan. Ze is alleen maar op vakantie. Leuk voor haar hoor, maar daar volg ik haar niet voor.
Ik volgde haar toen haar huis werd opgeleverd. Dat vond ik leuk. Al gauw afgehaakt omdat ik kriegel werd van de vele linkjes en haar hand die ze 100x door haar haar haalt. Vandaag kwam ze voorbij, roodverbrand🦞
pi_219373799
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 22:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik volgde haar toen haar huis werd opgeleverd. Dat vond ik leuk. Al gauw afgehaakt omdat ik kriegel werd van de vele linkjes en haar hand die ze 100x door haar haar haalt. Vandaag kwam ze voorbij, roodverbrand🦞
Ja die hand door haar haar! En iedere keer maar melden hoeveel ze wel verdiend met haar insta en haar baan.
Tijd om te stoppen met volgen.
pi_219373801
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:51 schreef Beertjeteddy het volgende:

Dit! En wat een enthousiasme hoor ik ook bij Roy en vrienden 🫣

[ Bericht 12% gewijzigd door Donna op 30-11-2025 09:24:30 ]
  zaterdag 29 november 2025 @ 22:46:31 #132
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219373839
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:48 schreef Cattolica het volgende:
Juud noemt, meen ik, in één van haar belastingdienst stories dat ze een uitkering heeft. Geen idee welke (maakt ook niet uit) maar mag ze daarbij grenzeloos bijverdienen?
Ze was zelfstandige en had zich goed verzekerd tegen arbeidsongeschiktheid, daar krijgt ze nu een uitkering van.
pi_219373890
Moet ook wel lachen dat MB zegt dat ze heel ‘picky’ is als het om hotels gaat. Wat vindt ze dan leuk aan het hotel op Mallorca? Dat is een bunker met uitzicht op een blinde muur.
pi_219373899
MB/MW/whatever;
Zooo toevallig dat Wolfje nu ineens gedropt wordt in de stories. Komt echt niet omdat die podcast aflevering over daten binnenkort online komt natuurlijk... Nee is toeval, kunnen ze weer tig veren in hun eigen r**t stoppen dat ze like, you know, allltijd eerlijk zijn.
pi_219373916
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 22:40 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dit! En wat een enthousiasme hoor ik ook bij Roy en vrienden 🫣
Welkom op mijn kinderfeestje vibes. Wat chips en ranja erbij en op tijd afgelopen. Morgen weer op tijd uit bed voor de kinderen. Want zieke vrouw.

[ Bericht 9% gewijzigd door JaNeeDan op 29-11-2025 23:07:28 ]
pi_219373919
Bah, vind ik echt misselijk, Debbie geeft zichzelf een reisje naar The Gambia voor dr verjaardag en geeft per maand weet ik niet hoeveel geld uit aan selfcare, en voor dr man die opvoeding en huishouden in zn eentje draait gaat ze liggen bedelen bij vrienden voor geld. Echt alle schaamte voorbij die vrouw..
pi_219373931
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:01 schreef opwegnaar het volgende:
Bah, vind ik echt misselijk, Debbie geeft zichzelf een reisje naar The Gambia voor dr verjaardag en geeft per maand weet ik niet hoeveel geld uit aan selfcare, en voor dr man die opvoeding en huishouden in zn eentje draait gaat ze liggen bedelen bij vrienden voor geld. Echt alle schaamte voorbij die vrouw..
Dat ze bijdragen zegt ook wel wat. Gaan dus ook mee in haar idioterie.
pi_219373980
Het geld van de puzzels zal ze wel zelf houden. Met haar: ik gun Opa alles. Die man hoeft dat echt niet. Maar hij krijgt wel weer een kerstbal met foto of fotokalender, fotomok ofzo
  Moderator / Colorchick zaterdag 29 november 2025 @ 23:22:20 #139
382129 crew  Donna
pi_219374029
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 22:40 schreef Roesssst het volgende:

[..]
Ja die hand door haar haar! En iedere keer maar melden hoeveel ze wel verdiend met haar insta en haar baan.
Tijd om te stoppen met volgen.
Ze reageerde ook altijd veel op en bij anderen. Nu ze 'groot' geworden is, is dat ook grotendeels voorbij en dan vind ik er persoonlijk niks meer aan.
pi_219374143
MB en haar knie. Bijzonder wel. Iris postte gister ook over het padellen. Maar daar werd niets gezegd over gore perikelen omtrent die knie. Ik vermoed dat MB weer eens aan het jokken is :+
pi_219374208
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Welkom op mijn kinderfeestje vibes. Wat chips en ranja erbij en op tijd afgelopen. Morgen weer op tijd uit bed voor de kinderen. Want zieke vrouw.
Debbie vluchtte ook snel naar boven, haar nest in.
Die slingers die er hingen ook 🫣
pi_219374219
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:13 schreef Earring het volgende:
Het geld van de puzzels zal ze wel zelf houden. Met haar: ik gun Opa alles. Die man hoeft dat echt niet. Maar hij krijgt wel weer een kerstbal met foto of fotokalender, fotomok ofzo
Of een Debbie kussen 🥰 wie wil dat nu niet?
pi_219374220
MB

Ja hoor, de soft launch van de Wolf is een feit.
Zo voorspelbaar.

O, en even een kapotte knie teruggezet.
pi_219374259
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:57 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Oja, hoe kon ik die vergeten 😂
pi_219374286
Ik vind de plaatjes van Milou in Brugge wel leuk.
pi_219374315
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 00:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vind de plaatjes van Milou in Brugge wel leuk.
Ziet er leuk uit inderdaad!
pi_219374413
Het ongemak bij Roy straalt eraf. Hij mag trouwens eerst de kids naar bed brengen waarschijnlijk. Debbie is moe van de huiskamer versieren en smeert m snel naar d’r nest..
pi_219374707
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:57 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Retteketet, dan maar met een kussen naar bed.
pi_219374863
Als het slecht gaat zijn de vriendinnen van Michelle in beeld, dikke tranen. Nu gaat het goed, zijn haar twee OG vriendinnen nergens te zien.

Ik denk dat MB gewoon van diverse walletjes aan het eten was. De relatie met Koen was niet veel soeps. Ze werd verliefd op Jaap, die kwam erbij, maar het heeft de relatie met Koen niet geholpen. Misschien even een opleving, maar in de tijd dat ze bezig waren met de boerderij was ze dus ook met Tim aan het flikflooien. Zie beelden in het stadion van PSV. Ik vraag me af of ze destijds ook met Maxine (die van klm) en Faye bone aan het flikflooien was. Daar was ze een tijd ook helemaal besties mee. Nu niets meer van te zien of horen.

Je merkte al langere tijd dat het niet boterde. Koen die afstandelijker werd, MB aan het afvallen en vaker naar de psycholoog wat ze ook uitgebreid deelde (wat ik trouwens echt knap van haar vind. Goed dat ze laat zien dat iedereen wel eens de hulp van een psycholoog nodig heeft en dat dat niet raar is). Vervolgens ging ze net op het laatste moment de achternaam van hun kinderen veranderen. En toen dacht ik al dat dit niet lang zou duren.

Ook wel trieste at haar ouders dachten dat zij als enige over zou blijven in de relatie in die aflevering van het mooiste meisje uit de klas. Terwijl hun eigen dochter meerdere gezinnen en mensen kapot heeft gemaakt. Hopelijk zijn ze trots op hun dochter.

En dan steeds weer dat gepraat in superlatieven. Inderdaad erg veel humblebrag. En weer die kapotte knie. Joh meid geef toe dat je hebt overdreven. Geef toe dat je veel te jong moeder bent geworden en nu je jeugd aan het inhalen bent.

Er wordt veel op andere moeders gehaat die hun kinderen veel laten zien maar MBWolf kan er ook wat van. Hoe vaak ik niet die jongste twee in bad heb gezien of in ondergoed rennen. Daar wordt alleen minder wat van gezegd dan bij anderen.

Ik denk dat het co-ouderschap haar wel bevalt. Overdag kinderen naar school. Schoonmaakster, oppasser, oma in huis wanneer de kinderen er weer zijn zodat ze daarbij hulp nodig heeft. En dan van het weekend lekker met de nieuwe op pad. Zij heeft het goed voor mekaar hoor. En dan nog Koen en JvP die bij JolieNoe aan het werk zijn. Kan Michelle tussendoor nog fotos schieten in een outfit en dan is zij ook alweer klaar.

Ben benieuwd of jvp dingen anders had aangepakt als ze wist hoe haar leven er nu uit ziet. Van een nieuwbouw vrijstaande villa naar een zwervend bestaan met haar kinderen. En nee als je niet gelukkig bent in een relatie moet je er zeker niet in blijven hangen, maar ik vraag me af of ze harder eraan zou hebben gewerkt als ze wist wat de uitkomst zou zijn.

Hoe is het trouwens met Mathilde Beverlo? Die zie je ook haast niet meer na de bruiloft.
pi_219374947
Kan ik hier mijn bankrekening laten zien ? Ik heb geen volgers maar wil graag een Nitendo swtch 2
😂😂
Het is wel makkelijk als al je volgers je geld geven , maar dan heb je toch wel een plaat voor je kop. Als je dat gaat vragen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219374984
AM vertelde een tijdje geleden dat haar betaalde samenwerkingen herkenbaar waren doordat ze er een blokje omheen zet.
Wat schetst mijn verbazing dat er bij de boekpresentatie, waar ze vrijdag naartoe ging, ook een blokje omheen was gezet.
Zou het echt zo zijn dat ze er voor betaald kreeg om daarnaartoe te gaan?
Dan leven we toch echt in een doorgeslagen wereld...
pi_219375063
Zei AM van de week niet zoiets als ‘vanavond weten we meer’? Is daar nog iets over gezegd wat Het nu was, of was het gewoon een teaser, dat ze veel DMs zou krijgen met ‘oh, ik ben zoooo nieuwsgierig / hoop dat het iets leuks is / kan niet wachten, groetjes je trouwste fen’ ?
pi_219375069
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 07:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Kan ik hier mijn bankrekening laten zien ? Ik heb geen volgers maar wil graag een Nitendo swtch 2
😂😂
Het is wel makkelijk als al je volgers je geld geven , maar dan heb je toch wel een plaat voor je kop. Als je dat gaat vragen
Heeft ze dat onder volgers gedaan? Of onder familie/vrienden/collega’s, als in ‘in plaats van allemaal kleine cadeaus’?
pi_219375086
Minibelle: het lijkt wel of die moeder (van vader hoor ik nooit wat) een school voor zichzelf aan het kiezen is. Vreselijk hoe sturend ze is over de toekomst van haar kind. Alsof een kind nu al met 10 jaar weet dat ze kunstacademie wil gaan doen. Ik vind het echt sneu, waarom leer je je kind niet gewoon dat ze zelf keuzes in het leven mag maken?
pi_219375124
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 08:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Heeft ze dat onder volgers gedaan? Of onder familie/vrienden/collega’s, als in ‘in plaats van allemaal kleine cadeaus’?
Onder volgers kan ik mij niet voorstellen, dan had iemand van hier het vast voorbij zien komen. Familie en vrienden verwacht ik wel. Maar kom op, voor weet ik hoeveel geld p/m meuk bestellen kan ook. Dan had ze ook dit zelf als cadeau kunnen kopen.
pi_219375126
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 08:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zei AM van de week niet zoiets als ‘vanavond weten we meer’? Is daar nog iets over gezegd wat Het nu was, of was het gewoon een teaser, dat ze veel DMs zou krijgen met ‘oh, ik ben zoooo nieuwsgierig / hoop dat het iets leuks is / kan niet wachten, groetjes je trouwste fen’ ?
Dat ging volgens mij over uitsluitsel over de insta straf. Overigens gebruikt ze ook geen ‘betaald partnerschap’ meer sinds de straf dus blijkbaar mag ze helemaal geen geld genererende content plaatsen!
pi_219375140
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 06:58 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
Als het slecht gaat zijn de vriendinnen van Michelle in beeld, dikke tranen. Nu gaat het goed, zijn haar twee OG vriendinnen nergens te zien.

Ik denk dat MB gewoon van diverse walletjes aan het eten was. De relatie met Koen was niet veel soeps. Ze werd verliefd op Jaap, die kwam erbij, maar het heeft de relatie met Koen niet geholpen. Misschien even een opleving, maar in de tijd dat ze bezig waren met de boerderij was ze dus ook met Tim aan het flikflooien. Zie beelden in het stadion van PSV. Ik vraag me af of ze destijds ook met Maxine (die van klm) en Faye bone aan het flikflooien was. Daar was ze een tijd ook helemaal besties mee. Nu niets meer van te zien of horen.

Je merkte al langere tijd dat het niet boterde. Koen die afstandelijker werd, MB aan het afvallen en vaker naar de psycholoog wat ze ook uitgebreid deelde (wat ik trouwens echt knap van haar vind. Goed dat ze laat zien dat iedereen wel eens de hulp van een psycholoog nodig heeft en dat dat niet raar is). Vervolgens ging ze net op het laatste moment de achternaam van hun kinderen veranderen. En toen dacht ik al dat dit niet lang zou duren.

Ook wel trieste at haar ouders dachten dat zij als enige over zou blijven in de relatie in die aflevering van het mooiste meisje uit de klas. Terwijl hun eigen dochter meerdere gezinnen en mensen kapot heeft gemaakt. Hopelijk zijn ze trots op hun dochter.

En dan steeds weer dat gepraat in superlatieven. Inderdaad erg veel humblebrag. En weer die kapotte knie. Joh meid geef toe dat je hebt overdreven. Geef toe dat je veel te jong moeder bent geworden en nu je jeugd aan het inhalen bent.

Er wordt veel op andere moeders gehaat die hun kinderen veel laten zien maar MBWolf kan er ook wat van. Hoe vaak ik niet die jongste twee in bad heb gezien of in ondergoed rennen. Daar wordt alleen minder wat van gezegd dan bij anderen.

Ik denk dat het co-ouderschap haar wel bevalt. Overdag kinderen naar school. Schoonmaakster, oppasser, oma in huis wanneer de kinderen er weer zijn zodat ze daarbij hulp nodig heeft. En dan van het weekend lekker met de nieuwe op pad. Zij heeft het goed voor mekaar hoor. En dan nog Koen en JvP die bij JolieNoe aan het werk zijn. Kan Michelle tussendoor nog fotos schieten in een outfit en dan is zij ook alweer klaar.

Ben benieuwd of jvp dingen anders had aangepakt als ze wist hoe haar leven er nu uit ziet. Van een nieuwbouw vrijstaande villa naar een zwervend bestaan met haar kinderen. En nee als je niet gelukkig bent in een relatie moet je er zeker niet in blijven hangen, maar ik vraag me af of ze harder eraan zou hebben gewerkt als ze wist wat de uitkomst zou zijn.

Hoe is het trouwens met Mathilde Beverlo? Die zie je ook haast niet meer na de bruiloft.
Niet ik die dit 3x moest lezen om te begrijpen dat je niet Jaap, maar Sjaak bedoelde😂.
Ik denk idd dat Michelle haar jeugd probeert in te halen, dat ze iets gemist heeft en dat nu wel heeft. Ik heb het gevoel dat haar vriendschappen allemaal vrij oppervlakkig zijn, iedereen komt ff voorbij als liefste of bestie, slechts een aantal (vooral die waar ze mee werkt) zie je vaker voorbij komen.
Er was een vriendin met baby, ging ze iedere dag heen om baby te knuffelen, die is al een tijdje niet in beeld geweest volgens mij.

Mathilde posts 1x in de zoveel tijd een enorme update aan stories, maar is niet super actief (meer).
pi_219375143
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 06:58 schreef Bubbeltjeswater het volgende:

Ik vraag me af of ze destijds ook met Maxine (die van klm) en Faye bone aan het flikflooien was. Daar was ze een tijd ook helemaal besties mee. Nu niets meer van te zien of horen.
Is dat de KLM stewardess Maxime? Ik had haar nooit gelinkt met MB totdat Maxime afgelopen zomer zei dat ze had afgesproken met MB "die ze al zolang niet had gezien". Ik dacht toen al wat een opvallende vriendschap. Ik vind Maxime wat onbehouwen met een donkere (mannen) stem en een enorme ijdeltuit met dat constante intense gestaar in de camera. Ben benieuwd waar ooit die vriendschap is ontstaan.
pi_219375150
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:57 schreef lila01 het volgende:
MB

Ja hoor, de soft launch van de Wolf is een feit.
Zo voorspelbaar.

O, en even een kapotte knie teruggezet.

En de mensen gingen bijna over hun nek. Jeeeej weer vol de aandacht!
pi_219375171
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 08:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Niet ik die dit 3x moest lezen om te begrijpen dat je niet Jaap, maar Sjaak bedoelde😂.
Ik denk idd dat Michelle haar jeugd probeert in te halen, dat ze iets gemist heeft en dat nu wel heeft. Ik heb het gevoel dat haar vriendschappen allemaal vrij oppervlakkig zijn, iedereen komt ff voorbij als liefste of bestie, slechts een aantal (vooral die waar ze mee werkt) zie je vaker voorbij komen.
Er was een vriendin met baby, ging ze iedere dag heen om baby te knuffelen, die is al een tijdje niet in beeld geweest volgens mij.

Mathilde posts 1x in de zoveel tijd een enorme update aan stories, maar is niet super actief (meer).
Misschien houdt ze die newborn baby nu uit beeld. Dat juich ik dan wel weer toe.
pi_219375175
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 08:36 schreef Cattolica het volgende:

[..]
IIk vind Maxime wat onbehouwen met een donkere (mannen) stem en een enorme ijdeltuit met dat constante intense gestaar in de camera.
Eigenlijk een soort MB dus :')
pi_219375210
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 08:19 schreef Tarantelle het volgende:
Minibelle: het lijkt wel of die moeder (van vader hoor ik nooit wat) een school voor zichzelf aan het kiezen is. Vreselijk hoe sturend ze is over de toekomst van haar kind. Alsof een kind nu al met 10 jaar weet dat ze kunstacademie wil gaan doen. Ik vind het echt sneu, waarom leer je je kind niet gewoon dat ze zelf keuzes in het leven mag maken?
Ik vind het echt heeeeel bizar. Alles draait daar om presteren. En alles wordt betrokken op haar zelf.
Topsport, kunstacademie en toneel. En ben benieuwd wat ze met de kleinste hoogbegaafde gaan doen....
pi_219375270
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 08:52 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ik vind het echt heeeeel bizar. Alles draait daar om presteren. En alles wordt betrokken op haar zelf.
Topsport, kunstacademie en toneel. En ben benieuwd wat ze met de kleinste hoogbegaafde gaan doen....
Ballet of tennis. En uitzonderlijk hoogbegaafd onderwijs uiteraard.
pi_219375279
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 08:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Onder volgers kan ik mij niet voorstellen, dan had iemand van hier het vast voorbij zien komen. Familie en vrienden verwacht ik wel. Maar kom op, voor weet ik hoeveel geld p/m meuk bestellen kan ook. Dan had ze ook dit zelf als cadeau kunnen kopen.
Ja, dat laatste is zeker zo. En als ze het aan familie en vrienden is gevraagd onder het mom van ‘zullen we 1 cadeau kopen’ dan vind ik het raar dat ze doet voorkomen alsof zij dat voor haar hubbie heeft gekocht, van de geschoolde centjes.
  Moderator / Colorchick zondag 30 november 2025 @ 09:22:26 #165
382129 crew  Donna
pi_219375320
Niet hier over de reclames beginnen aub.

Ja het is bekend en gemeld bij de reclameboer.

Nee schijnbaar kunnen ze om welke reden dan ook niet tijdelijk uit.

Ja met een abbo is de reclame wel echt weg, anders was ik hier ook allang niet meer. 😅

En de meeste mods zijn er ook alles behalve blij mee.

[ Bericht 33% gewijzigd door Donna op 30-11-2025 09:27:58 ]
pi_219375338
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 08:36 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Is dat de KLM stewardess Maxime? Ik had haar nooit gelinkt met MB totdat Maxime afgelopen zomer zei dat ze had afgesproken met MB "die ze al zolang niet had gezien". Ik dacht toen al wat een opvallende vriendschap. Ik vind Maxime wat onbehouwen met een donkere (mannen) stem en een enorme ijdeltuit met dat constante intense gestaar in de camera. Ben benieuwd waar ooit die vriendschap is ontstaan.
Ja zij ja!

[ Bericht 5% gewijzigd door Bubbeltjeswater op 30-11-2025 18:16:29 (Weg) ]
pi_219375365
Zit beetje de podcast te luisteren/doorheen skippen maar volgend mij geeft mb euhmm mw idd toe dat ze niet meer alleen is..
En dat ze het niet daten noemt omdat ze elkaar al kennen.. die gingen echt wel al met elkaar maar nu dan mag iedereen het weten al…

[ Bericht 36% gewijzigd door Loveischocolala op 30-11-2025 09:36:35 (Daten toevoeging ) ]
pi_219375463
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 09:27 schreef Bubbeltjeswater het volgende:

[..]
Ja zij ja! Zij heeft toch ook een open relatie samen met haar man. Was destijds heel ophef op het viva forum.
Oh echt?! Oeh, die stoute Maxime toch; dát had ik weer niet achter haar gezocht 😉. Ik meen dat haar man leraar op een lagere school is en een lange tijd thuis is (geweest) met een burn-out. Ook zij post haar kinderen veelvuldig, die nu in de "poep, pies en piemel" leeftijd zijn en wat zij maar reuze-grappig vindt; beetje een AM wat dat betreft.
pi_219375466
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 08:19 schreef Tarantelle het volgende:
En waarom moet dat meisje perse havo/vwo? Ik heb het idee dat dit meisje juist veel gelukkiger zou worden van iets met de handen doen ipv de hele dag met de neus in de boeken
pi_219375467
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 09:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, dat laatste is zeker zo. En als ze het aan familie en vrienden is gevraagd onder het mom van ‘zullen we 1 cadeau kopen’ dan vind ik het raar dat ze doet voorkomen alsof zij dat voor haar hubbie heeft gekocht, van de geschoolde centjes.
Dit! Op zich niets mis met een gezamenlijk cadeau van familie en vrienden... maar wel dat je het claimed als cadeau!
En dan zelf voor honderden euro's cadeaus krijgen! Vergeet niet dat ze toen naast haar the Gambia trip ook een zonnebril van 500 kreeg van Roy...
pi_219375521
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 09:46 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Oh echt?! Oeh, die stoute Maxime toch; dát had ik weer niet achter haar gezocht 😉. Ik meen dat haar man leraar op een lagere school is en een lange tijd thuis is (geweest) met een burn-out. Ook zij post haar kinderen veelvuldig, die nu in de "poep, pies en piemel" leeftijd zijn en wat zij maar reuze-grappig vindt; beetje een AM wat dat betreft.
Ja die swingen met een ander stel, die ook vaak op hun Instagram staan. Dat is inmiddels best oud nieuws toch?
pi_219375557
quote:

[..]

Dit denk ik ook
pi_219375577
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 09:58 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Ja die swingen met een ander stel, die ook vaak op hun Instagram staan. Dat is inmiddels best oud nieuws toch?
Ik zat honderd jaar geleden op het Viva forum voor Colin Farrell die toen "hot & happening" was 😉. Daarna nooit meer een "forummer" geweest, totdat ik een half jaar geleden op AM stuitte, ik naar haar ging Googelen en hier terechtkwam. Dus ik ben nagenoeg compleet onwetend in het land van "influencers".
pi_219375609
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 08:31 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Dat ging volgens mij over uitsluitsel over de insta straf. Overigens gebruikt ze ook geen ‘betaald partnerschap’ meer sinds de straf dus blijkbaar mag ze helemaal geen geld genererende content plaatsen!
Maar dat doet ze uiteraard nog wel. Er is niet veel veranderd.
pi_219375657
Marketingvrouw haalt maar weer eens haar "rage bait" stokpaardje van stal. Dat kinderen ook in het openbaar kinderen mogen zijn; dus rondrennen, kabaal maken, boodschappen op de band leggen terwijl er een rij staat etc. Dit heeft ze eerder gedaan en meesmuilend toegegeven dat ze dit deed om reactie's uit te lokken. Zelf benoemt ze continue haar eigen autisme en heeft al meerdere keren gezegd dat ze zo blij is dat wanneer haar man uit het werk komt, dat hij de kinderen kan overnemen en dat ze (schoon)ouders heeft die oppassen.
pi_219375666
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 10:10 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik zat honderd jaar geleden op het Viva forum voor Colin Farrell die toen "hot & happening" was 😉. Daarna nooit meer een "forummer" geweest, totdat ik een half jaar geleden op AM stuitte, ik naar haar ging Googelen en hier terechtkwam. Dus ik ben nagenoeg compleet onwetend in het land van "influencers".
Dat is wel even geleden 🫣😆
pi_219375675
Wel leuk voor Roy trouwens, dat hij een kinderfeestje mocht geven 😊 zou hij morgen ook mogen trakteren op zijn werk?
pi_219375685
AM gaf aan dat ze vandaag wel online zou zijn op haar subscriberskanaal. Wat is dan precies de ‘straf’?
pi_219375737
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 09:46 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dit kwam volgens mij naar buiten dat ze toen overal regenbogen neerzette en met glitters strooien op insta. Heel vermoeiende vrouw
pi_219375876
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 10:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar dat doet ze uiteraard nog wel. Er is niet veel veranderd.
Klopt, maar dan lekker met een enkele #ad in de stories. Regels zijn er niet voor Annemarie!
pi_219375915
Michelle Bollen, ik heb eigenlijk geen woorden voor haar. Wat een moeilijke vrouw. Ik vind haar heel egoïstisch. Je hebt dan 4 kinderen en had zogenaamd ook nog 3 geweldige bonus zoons, hoor je nooit meer wat over, die liefde zat duidelijk niet zo diep. Was een mooi plaatje voor instagram maar verder niets. En dan begin je een poly, helemaal geweldig ,wat een liefde, totaal geen jaloezie, 7 kinderen erin mee gesleept. Papa en mama en extra vrouw lekker met zn 3en in bed, flikflooien in het zwembad op vakantie met die kinderen ernaast, moeten die kinderen maar allemaal normaal vinden. En dan denk ik; prima, doe wat je niet laten kan. Maar het allerergste is dat alles online staat, alles moet gedeeld worden. Er staan fotos op MB dr insta dat ze gewoon boven op JvP zit, fotos dat ze intiem op een standbedje zitten met ook nog eens een suggestieve tekst erbij. Lijkt mij vreselijk als dat soort dingen online zouden staan van je ouders.
En nu is de poly geklapt, hele huwelijk en 2 gezinnen kapot en mevrouw heeft binnen een paar weken al een andere gozer. Moet je opletten, straks staat MB weer met nieuwe geweldige bonus kindjes op insta, die van die nieuwe lover. En kan "de klaver" weer vriendjes worden met nieuwe broertjes en zusjes. Totdat mama weer is uit gekeken op de s*x met die gozer en de hele boel weer opgedoekt wordt en ze op zoek gaat naar de volgende.
pi_219375924
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 10:29 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat is wel even geleden 🫣😆
De tijd vliegt! Ja, heel lang, ik denk zo'n minstens 15 jaar.
pi_219375925
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 10:41 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Dit kwam volgens mij naar buiten dat ze toen overal regenbogen neerzette en met glitters strooien op insta. Heel vermoeiende vrouw
Ik ben gestopt met volgen. Steeds die overdreven kus foto’s met haar man. Hij werkt als directeur op een basisschool, moet je toch niet willen dat ouders jou steeds zo zien. Iedere pauze even facetimen, echt ieuwwww
pi_219375931
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:03 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Klopt, maar dan lekker met een enkele #ad in de stories. Regels zijn er niet voor Annemarie!
Nee dat laat ze ook iedere dag zien met dat filmen op de fiets.
pi_219375932
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:10 schreef Weerikier het volgende:
Michelle Bollen, ik heb eigenlijk geen woorden voor haar. Wat een moeilijke vrouw. Ik vind haar heel egoïstisch. Je hebt dan 4 kinderen en had zogenaamd ook nog 3 geweldige bonus zoons, hoor je nooit meer wat over, die liefde zat duidelijk niet zo diep. Was een mooi plaatje voor instagram maar verder niets. En dan begin je een poly, helemaal geweldig ,wat een liefde, totaal geen jaloezie, 7 kinderen erin mee gesleept. Papa en mama en extra vrouw lekker met zn 3en in bed, flikflooien in het zwembad op vakantie met die kinderen ernaast, moeten die kinderen maar allemaal normaal vinden. En dan denk ik; prima, doe wat je niet laten kan. Maar het allerergste is dat alles online staat, alles moet gedeeld worden. Er staan fotos op MB dr insta dat ze gewoon boven op JvP zit, fotos dat ze intiem op een standbedje zitten met ook nog eens een suggestieve tekst erbij. Lijkt mij vreselijk als dat soort dingen online zouden staan van je ouders.
En nu is de poly geklapt, hele huwelijk en 2 gezinnen kapot en mevrouw heeft binnen een paar weken al een andere gozer. Moet je opletten, straks staat MB weer met nieuwe geweldige bonus kindjes op insta, die van die nieuwe lover. En kan "de klaver" weer vriendjes worden met nieuwe broertjes en zusjes. Totdat mama weer is uit gekeken op de s*x met die gozer en de hele boel weer opgedoekt wordt en ze op zoek gaat naar de volgende.
Maar ze heeft echt heel erg (maximaal) geprobeerd om het tegen te houden hoor.
Haar ruggengraat is blijkbaar niet zo heel sterk. Ben benieuwd hoe lang ze dit volhoudt, tot er weer iemand anders komt waarbij het echt niet tegen te houden was.
pi_219375954
[/quote]0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:13 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik ben gestopt met volgen. Steeds die overdreven kus foto’s met haar man. Hij werkt als directeur op een basisschool, moet je toch niet willen dat ouders jou steeds zo zien. Iedere pauze even facetimen, echt ieuwwww
[/quote]

Oh directeur nog wel, ik dacht als leraar en dat vond ik al genânt genoeg met zo'n vrouw ✌️. Ze is zó vol van zichzelf, eng gewoon.
pi_219375959
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 10:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wel leuk voor Roy trouwens, dat hij een kinderfeestje mocht geven 😊 zou hij morgen ook mogen trakteren op zijn werk?
Ook fijn dat Debbie zich extra jarig voelde door plastic meuk slingers... 👍
pi_219375963
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:13 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Haar ruggengraat is blijkbaar niet zo heel sterk. Ben benieuwd hoe lang ze dit volhoudt, tot er weer iemand anders komt waarbij het echt niet tegen te houden was.
Dit wilde ik net schrijven. Beter proberen meid! Bij JvP heeft ze ook heel erg haar best gedaan om het tegen te houden, is toen ook niet gelukt. Nu weer niet. Zij kan beter alleen blijven i.p.v. relatie hoppen.
pi_219375966
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ook fijn dat Debbie zich extra jarig voelde door plastic meuk slingers... 👍
Ik zat vooral met verbazing te kijken naar haar gezicht tussen die slingers. Ik kan mijn vinger er niet op leggen maar ik vind haar uitdrukking eng. Bijna psycho.
pi_219376001
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:28 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Ik denk dat zij vindt dat ze goed bezig is aangezien het gezicht van haar dochter niet in beeld komt. Maar ze verdient inderdaad evengoed geld met ze. Ook plaatst ze wel vrijwel elke dag gesprekjes met haar dochter online. Die, behalve dat het niet om aan te horen is, natuurlijk privé zijn.

En bijzonder: ze gaat prat op het feit dat ze zogenaamd op een volwassen manier met haar dochter praat. Maar als je dan aan je volgers vertelt dat je dochter "een dagje bij de kindjes gaat spelen" (ipv dat ze naar de opvang gaat), heb je het niet zo goed begrepen vind ik.
pi_219376011
Ach die arme MB.. het zal je maar overkomen hé, om de haverklap verliefd worden op iemand wat gewoon niet tegen te houden is, hoe hard je ook probeert!
pi_219376012
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit wilde ik net schrijven. Beter proberen meid! Bij JvP heeft ze ook heel erg haar best gedaan om het tegen te houden, is toen ook niet gelukt. Nu weer niet. Zij kan beter alleen blijven i.p.v. relatie hoppen.
Dit vond ik ook apart om te lezen, dat ze geprobeerd heeft het tegen te houden, net als bij jvp. Kan ze zichzelf niet in de hand houden ofzo? Verslaafd aan aandacht?
pi_219376025
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:34 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dit vond ik ook apart om te lezen, dat ze geprobeerd heeft het tegen te houden, net als bij jvp. Kan ze zichzelf niet in de hand houden ofzo? Verslaafd aan aandacht?
Zij is verslaafd aan veel. Maar niet aan rust en stabiliteit. Echt heel sneu voor haar kinderen. Ik heb het idee dat MB nooit tevreden is met wat ze heeft.
pi_219376032
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zat vooral met verbazing te kijken naar haar gezicht tussen die slingers. Ik kan mijn vinger er niet op leggen maar ik vind haar uitdrukking eng. Bijna psycho.
Vind het vooral bijzonder dat ze zijn 35ste viert alsof hij 6 word 😂 miste alleen nog de dino opblaas ballon (gelukkig had hij wel een helium ballon!)

En tja ze kijkt met dit soort hysterische dingen altijd een beetje eng..
pi_219376051
MB is zo ongeloofwaardig eerdere podcasts nee hoor geen man en iris die suggereerde alsof zij nog bij Koen terug zou komen. En nu ineens is er al langere tijd iemand dat wist iris natuurlijk ook al lang
pi_219376061
Iemand postte in het vorige topic dat Jacqueline (van MB) nu saai is om te volgen. Maar zij post toch juist de dagelijkse leuke normale dingen. Ook wat ze met haar kids onderneemt. Naar de bios, zwembad, wandelen in de bossen. Voor de poly volgde ik haar al en was ze ook een moeder die thuis was en heel veel met de jongens (toen 2) deed.
MB doet alsof ze alles voor haar kids over heeft, maar ik heb haar nog nooit in een bos/speeltuin/bios/kinderboederij of zwembad (enkel op vakantie) gezien. De echt leuke dingen doen de anderen uit de familie/oppas met haar kids. En laten we niet komen met; ja dat deelt ze mssn niet, MB deelt alles waar ze eventueel beter van wordt en die kids worden hele dagen geexposed op Social media. Zelfs als ze de school inlopen, alleen naar voetbal fietsen, in bad zitten onder de douche staan en als ze zich aan het omkleden zijn.

Kinderen worden vanmiddag door MB weer omgekocht met een voetbal pakje, even snel gekocht op het vliegveld.
pi_219376095
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB is zo ongeloofwaardig eerdere podcasts nee hoor geen man en iris die suggereerde alsof zij nog bij Koen terug zou komen. En nu ineens is er al langere tijd iemand dat wist iris natuurlijk ook al lang
Zij heeft net zo'n die-hard fanbase als AM. Ongelovelijk, allemaal oeh, ahhh en hartjes. Die adoratie van "influencers die er uiteindelijk op uit zijn om je allerlei meuk te verkopen" zal ik nooit kunnen begrijpen. En deze vrouw hopt ook nog eens van het ene bed naar het andere en doet vervolgens alsof ze zo'n onschuldig meisje is.
pi_219376108
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:50 schreef Annika2016 het volgende:
Iemand postte in het vorige topic dat Jacqueline (van MB) nu saai is om te volgen. Maar zij post toch juist de dagelijkse leuke normale dingen. Ook wat ze met haar kids onderneemt. Naar de bios, zwembad, wandelen in de bossen. Voor de poly volgde ik haar al en was ze ook een moeder die thuis was en heel veel met de jongens (toen 2) deed.
MB doet alsof ze alles voor haar kids over heeft, maar ik heb haar nog nooit in een bos/speeltuin/bios/kinderboederij of zwembad (enkel op vakantie) gezien. De echt leuke dingen doen de anderen uit de familie/oppas met haar kids. En laten we niet komen met; ja dat deelt ze mssn niet, MB deelt alles waar ze eventueel beter van wordt en die kids worden hele dagen geexposed op Social media. Zelfs als ze de school inlopen, alleen naar voetbal fietsen, in bad zitten onder de douche staan en als ze zich aan het omkleden zijn.

Kinderen worden vanmiddag door MB weer omgekocht met een voetbal pakje, even snel gekocht op het vliegveld.
JvP is net zo ongeloofwaardig als MB. Tijdens de poly liet ze nooit zien dat ze normale dingen met haar kinderen deed. En nu moet ze weer zieltjes winnen. Ik zou me doodschamen als ik als moeder mijn kinderen zo had meegesleept in mijn drang naar een ander leven om vervolgens in weer een tijdelijke woning te belanden. Ze hebben er met z’n drieën een potje van gemaakt en daar zijn zeven kinderen bij betrokken en heel Instagram kan meegenieten.
pi_219376109
quote:
Zouden ze wel officieel gescheiden zijn?

Ik geloof best dat ze het beste voor de kinderen willen maar ik vraag me af of de huidige situatie ook niet voor onrust/verwarring zorgt. Papa is er normaal gesproken op zaterdag naar vrijdag ging niet goed dus deze zaterdag niet. Wel bij het afzwemmen van de een maar niet bij de ander.
Al snap ik ook dat hij de kinderen wil zien.
pi_219376121
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:13 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Gaat dit over Tim? Zo ja, waar staat dit? Op Insta? Onder welke post (foto)? Kan het niet vinden nl. Dank alvast!
pi_219376130
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 12:10 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Gaat dit over Tim? Zo ja, waar staat dit? Op Insta? Onder welke post (foto)? Kan het niet vinden nl. Dank alvast!
Dit zegt ze in de podcast die vandaag online is gekomen. Ze gelooft gelukkig zelf nog wel maximaal in haar eigen verhalen.
pi_219376261
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:34 schreef Hope88 het volgende:
Ach die arme MB.. het zal je maar overkomen hé, om de haverklap verliefd worden op iemand wat gewoon niet tegen te houden is, hoe hard je ook probeert!
‘So wat is jouwn status nu?’ Praat eens goed Nederlands Iris, alsjeblieft…
pi_219376319
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 12:31 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
‘So wat is jouwn status nu?’ Praat eens goed Nederlands Iris, alsjeblieft…
En MB die in elke zin “een soort van” zegt. Taalarmoede is maximaal.
pi_219376360
Minibelle, jeetje… Alles in haar berichten schreeuwt dat het meisje maximaal VMBO advies zal krijgen. Waarom accepteert moeder dat niet gewoon? Zo’n meisje wordt doodongelukkig als je haar zo’n ‘havo denkniveau’ school door de strot gaat duwen, alleen maar omdat moeder vindt dat zij dat nivequ heeft maar het er niet uit komt omdat ze ‘anders denkend’ is. Ook nog eens 6 ipv 5 jaar havo. Laat het meisje alsjeblieft gewoon ontdekken wat ze wil tijdens 4 jaar vmbo…
pi_219376364
MB heeft echt issues hoor sorry. Eerst al zo smoorverliefd op Jacqueline dat ze het niet kon tegenhouden en nu weer tot over haar oren op Tim. En in de tussentijd maakte ze meerdere gezinnen kapot waaronder die van haarzelf, maar lekker bezig blijven meid 🙄 Kop in het zand en weer een nieuwe stedentrip.
pi_219376406
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een tijd geleden had ze altijd zo’n manische hysterische blik in haar ogen.
En ze ziet bij iemand slingers voorbij komen, dus zij moet die ook hebben
pi_219376488
Wat dat betreft deelt miss Walkie deels een goed inzicht.

Ze IS namelijk nog dat jonge meisje. Ze gedraagt zich nog als een puber die alle kanten opvliegt, steeds maar hoteldebotel is, de grootste verhalen ophangt ( dat van die knie is zo herkenbaar bij kinderen die aandacht tekort hebben, want of haar verhaalt is overdreven of ze echt echt zover dat ze met een gehavende knie toch gaat padellen: beide is te zot voor woorden voor een volwassen vrouw.)
Hopt van bff naar bff, een puberale obsessie voor haar lichaam enz.

Tis een en al onvolwassen gedrag. Menig puber maakt betere keuzes.
pi_219376617
Michelle denkt met haar poes ipv haar hersenen.
En dat is prima hè, deed ik ook toen ik jong was. Maar zij moest zo nodig trouwen op dr 21ste en 4 kinderen voor dr 30ste krijgen. Dan heb je verantwoordelijkheid, dan heb je je te gedragen. En dan ga je niet online al je liefdes escapades mwt zowel mannen als vrouwen etaleren. En gedraag je je zo in de anonimiteit is 1 ding. Maar zij vindt het wel handig dat ook nog ff aan iedereen te tonen, podcastje erbij, lekker bezig hoor.
pi_219376626
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Jenn1806 het volgende:
MB heeft echt issues hoor sorry. Eerst al zo smoorverliefd op Jacqueline dat ze het niet kon tegenhouden en nu weer tot over haar oren op Tim. En in de tussentijd maakte ze meerdere gezinnen kapot waaronder die van haarzelf, maar lekker bezig blijven meid 🙄 Kop in het zand en weer een nieuwe stedentrip.
Dit dus. Ze heeft zo haar best gedaan om hem niet leuk te vinden. Dat zei ze destijds van JvP ook.
En hoppa, naast de ten of us nog een gezin naar de kloten. (Ja, ik weet dat JvP en Tim hier zelf ook aan mee hebben gedaan).

Ik snap wel waarom Koen er helemaal klaar mee is/ was
pi_219376645
Niet normaal daar, die zooi bij hvk. Waarom blijft ze dat toch filmen? Wat een chaos
  Moderator zondag 30 november 2025 @ 13:32:08 #211
184769 crew  Deisyy
pi_219376651
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:26 schreef lila01 het volgende:

[..]
Dit dus. Ze heeft zo haar best gedaan om hem niet leuk te vinden. Dat zei ze destijds van JvP ook.
En hoppa, naast de ten of us nog een gezin naar de kloten. (Ja, ik weet dat JvP en Tim hier zelf ook aan mee hebben gedaan).

Ik snap wel waarom Koen er helemaal klaar mee is/ was
Koen vond het anders wel prima twee dames in zijn bed _O-
pi_219376660
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Good for him!
pi_219376668
Maar ook trots dat Tim nu wel drinkt en het zelfs lekker gaat vinden..
En dat ze nu eindelijk de lampen weer uit kan doen samen na een avondje weg..
  Moderator zondag 30 november 2025 @ 13:36:26 #214
184769 crew  Deisyy
pi_219376679
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:34 schreef lila01 het volgende:

[..]
Good for him!
Good for them all, helaas werkte het niet, dat is dan weer jammer voor allemaal.
pi_219376700
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:35 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar ook trots dat Tim nu wel drinkt en het zelfs lekker gaat vinden..
En dat ze nu eindelijk de lampen weer uit kan doen samen na een avondje weg..
Ik heb blijkbaar weer niet lang genoeg geluisterd😬 Trots dat iemand drinkt? Nog een bevestiging dat ze zich als een puber gedraagt. Wat jij schrijft klinkt alsof ze nog helemaal niet toe was en is aan een leven met daarin de verantwoordelijkheden die bij een volwassene horen. In haar geval een leven met vier kinderen.
pi_219376725
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb blijkbaar weer niet lang genoeg geluisterd😬 Trots dat iemand drinkt? Nog een bevestiging dat ze zich als een puber gedraagt.
Jaaa richting einde… ze had eerst heel gemeen tegen hem gedaan want ging niet werken ( toen ze nog “probeerde” haar gevoelens tegen te houden) ze houd van een wijntje ala je uit/eten bent en dat zit hij me een cola.. dat is zooooo niet gezellig… maar inm drinkt hij wel.. en zei hij na 3 dagen dat ie het zelfs lekker ging vinden.
pi_219376779
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:42 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Jaaa richting einde… ze had eerst heel gemeen tegen hem gedaan want ging niet werken ( toen ze nog “probeerde” haar gevoelens tegen te houden) ze houd van een wijntje ala je uit/eten bent en dat zit hij me een cola.. dat is zooooo niet gezellig… maar inm drinkt hij wel.. en zei hij na 3 dagen dat ie het zelfs lekker ging vinden.
Nou wat fijn! Eind goed, al goed. En ze leefden en dronken nog lang en gezellig. Voor een jaar of 2/3. Daarna wordt ze weer verliefd op de volgende.
pi_219376811
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Niet normaal daar, die zooi bij hvk. Waarom blijft ze dat toch filmen? Wat een chaos
Ik zit er met hartkloppingen naar te kijken; bij deze vrouw zit een steekje los. Dat huis is ook zo piepklein. Hoe dan ook moet ze meer de handen uit de mouwen steken om die chaos bij te benen, want op een dag staat Veilig Thuis bij der op de stoep.
pi_219376841
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb blijkbaar weer niet lang genoeg geluisterd😬 Trots dat iemand drinkt? Nog een bevestiging dat ze zich als een puber gedraagt. Wat jij schrijft klinkt alsof ze nog helemaal niet toe was en is aan een leven met daarin de verantwoordelijkheden die bij een volwassene horen. In haar geval een leven met vier kinderen.
Ik vind haar drinkgedrag overdadig, en opmerkingen zoals deze bewijst maar weer dat ze drankgebruik normaliseert.

Zou Tim eigenlijk vrijgezel geweest zijn toen hij met Mb begon?
pi_219376843
Esmee van Leijden kwam net voorbij op mijn insta met een post waarin ze zich afvraagt of zij hun kinderen genoeg hebben kunnen beschermen. Uit de reacties maak ik op dat dit te maken heeft met een ontuchtzaak op de basisschool waar hun kinderen naartoe gaan.
Vooropgesteld dat niemand het recht heeft om iets met een kind te doen! Nooit!
Maar jezelf afvragen of je je kinderen voldoende beschermt terwijl je je kinderen deelt met 50K, veelal onbekenden? Dan heb je het echt niet begrepen.
pi_219376869
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:59 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind haar drinkgedrag overdadig, en opmerkingen zoals deze bewijst maar weer dat ze drankgebruik normaliseert.

Zou Tim eigenlijk vrijgezel geweest zijn toen hij met Mb begon?
Haar drankgebruik is niet normaal.

Volgens mij las ik laatst dat Tim afgelopen zomer in overleg met zijn vrouw een baan in België aan heeft genomen. Die beelden in dat PSV stadion van MB en hoogstwaarschijnlijk Tim zijn al veel ouder.
pi_219376903
Ellen, die van Koen, staat ook weer vreemd te dansen op insta in een te kort jurkje
  zondag 30 november 2025 @ 14:32:12 #223
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219377085
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 14:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Volgens mij las ik laatst dat Tim afgelopen zomer in overleg met zijn vrouw een baan in België aan heeft genomen. Die beelden in dat PSV stadion van MB en hoogstwaarschijnlijk Tim zijn al veel ouder.
Het heeft er inderdaad wel alle schijn van dat er al iets tussen MB en haar nieuwe lover begon te spelen toen ze beiden nog in een relatie zaten.

En iemand hier voorspelde het laatst al dat ze natuurlijk ging zeggen dat ze het tegen geprobeerd heeft te houden. And here we are.
Graag verwijderen
pi_219377131
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 14:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ellen, die van Koen, staat ook weer vreemd te dansen op insta in een te kort jurkje
😂😂
pi_219377147
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 14:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Ja in kan me niet precies meer herinneren hoe oud die beelden in het PSV stadion zijn maar al best wel oud volgens mij, misschien al wel een jaar geleden? Was toen ze daar ineens die skybox hadden die ook zo mysterieus ineens verdwenen was.

Maar Michelle is gewoon een egoïstische vrouw. Zij moet en zal krijgen wat en wie ze wil en daar moet alles voor wijken. Belangen van anderen zijn daaraan ondergeschikt.
pi_219377293
Sanneke filmt vanaf de bank hoe Dion staat te stofzuigen 🤦♀
pi_219377559
Debbie met haar wapperende hand op TT, wat is dit 😂?
Hier een auralezer in de zaal?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sstt1993 op 30-11-2025 15:42:45 (Typefoutje) ]
pi_219377638
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 15:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke filmt vanaf de bank hoe Dion staat te stofzuigen 🤦♀
Vandaag is het verjaardagsfeestje van M? Ben benieuwd of er veel mensen zijn. Laatst huilde ze nog dat veel mensen überhaupt nog niet eens op kraamvisite waren geweest.
pi_219377694
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 15:51 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Vandaag is het verjaardagsfeestje van M? Ben benieuwd of er veel mensen zijn. Laatst huilde ze nog dat veel mensen überhaupt nog niet eens op kraamvisite waren geweest.
Er was in ieder geval een vriendin met ook nog het goede kado!
pi_219377768
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 15:42 schreef Sstt1993 het volgende:
😂 ze doet weer een hypeje in hoop op meer bereikbaarheid 😂 je ziet dat er een kind aandacht van haar wilt en in haar aura zit dus lekker boeiend wat men zou zien haar aura is verstoord (en zij doet gestoord)

Wel grappig mensen zeggen dat ze groen zien... wat staat voor goede gezondheid zowel lichamelijk als geestelijk 😂👍
pi_219377785
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:42 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
🤦🏼♀ niet dat je bang bent dat het niet gaat werken omdat er 6 kids bij betrokken zijn of andere redenen waarom het geen goed plan is om halsoverkop een ‘nieuwe’ relatie in te duiken. Nee, maar omdat het niet gezellig is omdat iemand niet drinkt 🤦🏼♀ wat een niveau zeg!
pi_219377845
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 15:59 schreef Earring het volgende:

[..]
Godzijdank! Wedden dat ze toch nog iets zal hebben om over te huilen klagen?
pi_219377906
quote:
Die is echt van lotje getikt
pi_219377915
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 15:59 schreef Earring het volgende:

[..]
2 fietsjes, zag ik dat nou goed. Kan het jochie op ochtend op het ene fietsje naar buiten op middag op de andere 🤪🤪
pi_219377917
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 16:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂 ze doet weer een hypeje in hoop op meer bereikbaarheid 😂 je ziet dat er een kind aandacht van haar wilt en in haar aura zit dus lekker boeiend wat men zou zien haar aura is verstoord (en zij doet gestoord)

Wel grappig mensen zeggen dat ze groen zien... wat staat voor goede gezondheid zowel lichamelijk als geestelijk 😂👍
😂
  zondag 30 november 2025 @ 16:36:39 #236
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219378022
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Waar is te lezen dat die Tim in beeld komt?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219378076
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 16:36 schreef popje het volgende:

[..]
Waar is te lezen dat die Tim in beeld komt?
De podcast die vandaag op Instagram is gezet.
pi_219378206
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 16:24 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
2 fietsjes, zag ik dat nou goed. Kan het jochie op ochtend op het ene fietsje naar buiten op middag op de andere 🤪🤪
Dat ene fietsje kreeg ze van vriendin, die had het over en had gevraagd of ze het nog wilde. En omdat Sanneke denkt dat er ooit veel vriendjes komen spelen lijkt dat haar leuk als extra. Oei dat worden weer extra virussen hoor met ‘al die andere kinderen’
pi_219378464
HVK heeft een overdaad aan speelgoed rotzooi.
Die kinderen zijn totaal het overzicht kwijt en zij ook.
pi_219378473
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 16:54 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat ene fietsje kreeg ze van vriendin, die had het over en had gevraagd of ze het nog wilde. En omdat Sanneke denkt dat er ooit veel vriendjes komen spelen lijkt dat haar leuk als extra. Oei dat worden weer extra virussen hoor met ‘al die andere kinderen’
Kind is 1 geworden, tegen de tijd dat de vriendjes komen spelen passen ze allang niet meer op deze fietsjes 🤭
pi_219378481
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 12:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
JvP is net zo ongeloofwaardig als MB. Tijdens de poly liet ze nooit zien dat ze normale dingen met haar kinderen deed. En nu moet ze weer zieltjes winnen. Ik zou me doodschamen als ik als moeder mijn kinderen zo had meegesleept in mijn drang naar een ander leven om vervolgens in weer een tijdelijke woning te belanden. Ze hebben er met z’n drieën een potje van gemaakt en daar zijn zeven kinderen bij betrokken en heel Instagram kan meegenieten.
💯 Ze maken er echt een soort wedstrijd van, en er zijn genoeg mensen die daar blind in mee gaan. Ze zijn alle drie zo ongeloofwaardig als wat. Ik durf zelfs te wedden dat het binnen de kortste keren uitkomt dat JvP en KB samen zijn. Ze houden iedereen “aan het lijntje”, en de één is geen haar beter dan de ander. Het enige waar ik nog medelijden mee heb, zijn die zeven kinderen die overal in meegesleept worden.

MB komt in die podcast zo ontzettend dom over, bijna alsof je naar een onzekere zestienjarige zit te luisteren. En JvP blijft haar foto’s zo strategisch plaatsen dat ze met de dag kinderachtiger overkomt. Het is echt triest dat dit circus zich gewoon blijft afspelen terwijl heel Instagram kan meekijken.
pi_219378653
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 16:10 schreef proud_mami het volgende:

[..]
🤦🏼♀ niet dat je bang bent dat het niet gaat werken omdat er 6 kids bij betrokken zijn of andere redenen waarom het geen goed plan is om halsoverkop een ‘nieuwe’ relatie in te duiken. Nee, maar omdat het niet gezellig is omdat iemand niet drinkt 🤦🏼♀ wat een niveau zeg!
Spot on!
pi_219378659
quote:
Michelle maakt geen meerdere gezinnen kapot hoor, dat doet Tim en deed Jacqueline zelf. Het zijn volwassen mensen die bewust keuzes hebben gemaakt. Niemand anders dan zijzelf dragen de verantwoordelijkheid voor het klappen van hun huwelijk. Het is echt te makkelijk om alles op Michelle te gooien, alsof de rest geen eigen wil of aandeel heeft gehad in dit hele drama.

Dat gezegd hebbende, vind ik ook dat MB issues heeft. Eerst compleet smoorverliefd op Jacqueline, en nu dat niet meer werkt ineens over haar oren op Tim. Het oogt allemaal nogal wispelturig en impulsief. Ondertussen vlucht ze vrolijk van stedentrip naar stedentrip, alsof je zo je problemen kunt ontlopen. Tja het is maar net waar je zin in hebt.

Maar laten we wel eerlijk blijven, de puinhopen in die gezinnen zijn niet door haar alleen veroorzaakt.
pi_219378761
Wat een show die MB. 1 september zogezegd uit elkaar, eind november de nieuwe vlam al mee op reis (al was hij er 2 weken geleden ook bij dacht ik). Dat hele huwelijk en die Poly zaten dan echt zo diep niet. Ze kan best stoppen met alle jankverhalen, het is allemaal een grote show.
pi_219378786
Mies heeft "heel lang geprobeerd om Tim niet leuk te vinden". Komt jullie dat ook zo bekend voor? Net als toen ze "heel hard had gevochten" tegen haar gevoelens voor Jacqueline. Met zowel Jacq als Tim was ze allang in een full blown relatie toen ze met die tekst kwam.

Mies doet gewoon waar Mies zin in heeft, zonder aan de consequenties op langere termijn te denken. Ook nu weer twee relaties stuk. En een hoop ellende voor de kinderen.

En die podcast met die zogenaamde verlegen "bekentenis" 🤨. Denk dat ze thuis weer wat besties kwijt is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 30-11-2025 17:27:58 (Typfout) ]
pi_219378845
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 17:23 schreef papierentas het volgende:
Wat een show die MB. 1 september zogezegd uit elkaar, eind november de nieuwe vlam al mee op reis (al was hij er 2 weken geleden ook bij dacht ik). Dat hele huwelijk en die Poly zaten dan echt zo diep niet. Ze kan best stoppen met alle jankverhalen, het is allemaal een grote show.
Credits naar Jacq en Koen die tenminste hun ouderrol serieus nemen. Weet niet of die ook aan de boemel zijn, maar Mies vergeet dat internet forever is, ook al heeft ze het nog zo met Iris geregisseerd.
pi_219378847
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 17:17 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Michelle maakt geen meerdere gezinnen kapot hoor, dat doet Tim en deed Jacqueline zelf. Het zijn volwassen mensen die bewust keuzes hebben gemaakt. Niemand anders dan zijzelf dragen de verantwoordelijkheid voor het klappen van hun huwelijk. Het is echt te makkelijk om alles op Michelle te gooien, alsof de rest geen eigen wil of aandeel heeft gehad in dit hele drama.

Dat gezegd hebbende, vind ik ook dat MB issues heeft. Eerst compleet smoorverliefd op Jacqueline, en nu dat niet meer werkt ineens over haar oren op Tim. Het oogt allemaal nogal wispelturig en impulsief. Ondertussen vlucht ze vrolijk van stedentrip naar stedentrip, alsof je zo je problemen kunt ontlopen. Tja het is maar net waar je zin in hebt.

Maar laten we wel eerlijk blijven, de puinhopen in die gezinnen zijn niet door haar alleen veroorzaakt.
Daar heb je gelijk in, KB/Jacqueline/Tim zijn absoluut mede schuldig hieraan. Al vind ik zelf dat MB toch een glansrol heeft hierin, zij lijkt degene te zijn die van verliefdheid naar verliefdheid hopt en nooit tevreden lijkt te zijn. Ik hoop dat ze beide hun kinderen niet te snel hierin meeslepen. Al was Tim er natuurlijk laatst wel bij met die brunch..
pi_219378906
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 17:27 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in, KB/Jacqueline/Tim zijn absoluut mede schuldig hieraan. Al vind ik zelf dat MB toch een glansrol heeft hierin, zij lijkt degene te zijn die van verliefdheid naar verliefdheid hopt en nooit tevreden lijkt te zijn. Ik hoop dat ze beide hun kinderen niet te snel hierin meeslepen. Al was Tim er natuurlijk laatst wel bij met die brunch..
Mijn indruk is dat het vooral Mies is die op jacht is/bevestiging zoekt. Vergeet niet dat de juicechannels meldden dat Mies tijdens de poly met verschillende mensen (m/v) vreemdging.
pi_219378975
Koen is ook geen echte vent, wat heeft die met zich laten sollen
pi_219378979
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 17:09 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Kind is 1 geworden, tegen de tijd dat de vriendjes komen spelen passen ze allang niet meer op deze fietsjes 🤭
Haha dacht ik ook al
Er staat op de doos 2-6 en niemand heeft haar verteld dat dat niet hoeft te kloppen 😂
pi_219379112
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 17:27 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Mijn indruk is dat het vooral Mies is die op jacht is/bevestiging zoekt. Vergeet niet dat de juicechannels meldden dat Mies tijdens de poly met verschillende mensen (m/v) vreemdging.
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 17:35 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Er zijn wel 4/7 kinderen in het spel, denk dat Tim dat wat serieuzer nam. Mies ruilt nu de bonuskinderen ("die voelden als haar eigen") in voor 2 nieuwe bonuskinderen.

Ze is ook heel voorspelbaar, door nu net te doen alsof ze overvallen is door haar gevoelens voor Tim. Wees dan eerlijk en geef toe dat je al 2 jaar met hem vreemdgaat. Hij heeft eindelijk voor haar gekozen, kan me voorstellen dat dit voor Koen heel zuur is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 30-11-2025 17:44:00 (Typfout ) ]
pi_219379348
Joejoe jongens, zitten jullie ook al klaar voor de avonturen van de kerstelven die morgen gaan beginnen 🥳🥳 (ze kan beter die energie in iets nuttigers steken, maar goed)
pi_219379491
quote:

[..]

Aan de verwachting van haar ouders moeten voldoen. Toch overduidelijk dat die ouders zichzelf aanbidden en dat leven moesten Koen en Michelle ook. Jammer voor die ouders werkt dat niet zo
pi_219379572
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 17:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Joejoe jongens, zitten jullie ook al klaar voor de avonturen van de kerstelven die morgen gaan beginnen 🥳🥳 (ze kan beter die energie in iets nuttigers steken, maar goed)
Oh ja vreselijk die elven. Wie ging nou alweer nog meer doen? Milou of iemand anders die we hier noemen. Ik weet het niet meer
pi_219379645
En zou AM dat foeilelijke Debbie-als-elf kussen weer op de bank/in bed/in bad zetten? Hahahihihoho
pi_219379668
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 18:05 schreef Earring het volgende:

[..]
Oh ja vreselijk die elven. Wie ging nou alweer nog meer doen? Milou of iemand anders die we hier noemen. Ik weet het niet meer
Geen idee, maar een paar jaar geleden had Debbie die Laura aangespoort om in haar webwinkel die elven en zooi te gaan verkopen.

Debbie zal wel weer een hoop zooi op temu voor die krengen besteld hebben
pi_219379806
quote:
Zeker! Wel jammer dat ze dit jaar alleen op hoogte fratsen uithalen aangezien Deb niet kan bukken.
pi_219379841
quote:
Die weet van gekkigheid niet wat ze moet doen om aandacht te krijgen.
pi_219379865
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:10 schreef Weerikier het volgende:
Opzich snap ik wel dat er geen contact meer is met de kids van JvP. Daar hebben die kids helemaal niks meer aan
pi_219379972
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vind het vooral bijzonder dat ze zijn 35ste viert alsof hij 6 word 😂 miste alleen nog de dino opblaas ballon (gelukkig had hij wel een helium ballon!)

En tja ze kijkt met dit soort hysterische dingen altijd een beetje eng..
Een beetje? Scary m*therf*cker
pi_219379988
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 18:18 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Opzich snap ik wel dat er geen contact meer is met de kids van JvP. Daar hebben die kids helemaal niks meer aan
Daarbij krijgen de kids weer voor een paar jaar nieuwe bonussen. Al die bonussen blijven zien maakt het wel ingewikkeld.
pi_219380027
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 18:15 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Zeker! Wel jammer dat ze dit jaar alleen op hoogte fratsen uithalen aangezien Deb niet kan bukken.
Zouden de elven ook in de rollie mogen?
pi_219380043
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 18:23 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Een beetje? Scary m*therf*cker
😆
pi_219380136
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nou vond hem er soms ook afgepeigerd uitzien... Vond dat ook wel sneu, ga er maar aan staan als man, 2 gewillige vrouwen 🤣🤣🤣
pi_219380204
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 18:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zouden de elven ook in de rollie mogen?
In de rollie en in bed vermoedelijk.
Verwachtingen zijn hoog!
pi_219380207
DBM met haar: een vrouw kan niet ziek zijn want de was stapelt op!
Zo ziek was ze niet om een wasmachine aan te zetten toch? En hoezo kan haar derde kind dat niet doen?
Vragen, vrageb
pi_219380228
Sanneke zegt ‘M vindt boekjes heel leuk maar we vergeten vaak om hem voor te lezen’

Wat doet ze de hele dag? De hut chalet opruimen en schoonmaken lijkt me niet. Voorlezen dus ook niet. Op de loopband: njet. Naar buiten voor een wandeling: te koud/nat/wind. Er op uit met de bakfiets/het OV/een boodschap doen: daar moet Peppie voor mee.

Dan blijft scrollen, threadsen, commentaar leven/klagen over alles en iedereen zo’n beetje over?
pi_219380513
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 18:10 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Geen idee, maar een paar jaar geleden had Debbie die Laura aangespoort om in haar webwinkel die elven en zooi te gaan verkopen.

Debbie zal wel weer een hoop zooi op temu voor die krengen besteld hebben
En dat liep toen volgens mij helemaal niet zo want ik had t idee dat ze t jaar erna nog een restje moest verkopen, of zo😂
pi_219380662
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 18:32 schreef Earring het volgende:
DBM met haar: een vrouw kan niet ziek zijn want de was stapelt op!
Zo ziek was ze niet om een wasmachine aan te zetten toch? En hoezo kan haar derde kind dat niet doen?
Vragen, vrageb
Maar wel steeds naar de winkels, uit eten, Sinterklaas vieren. O ze was/ is zo ziek.
pi_219381109
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 17:35 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Vind deze opmerking nergens op slaan, het is niet zijn schuld dat zijn partner vreemd gaat en op iedereen en zijn/haar moeder verliefd wordt.
Voor t zelfde geld heeft hij uit alle macht geprobeerd zijn gezin bij elkaar te houden en had hij dit niet aan zien komen.
Ik heb geen idee of t zo gegaan is en bij elkaar blijven voor de kinderen ben ik zeker geen voorstander van, maar je weet niet hoe het onderling ging en of hij zomaar met zich heeft laten sollen.
pi_219381134
Als je de tijdlijn volgens de poly zou volgen zou MB helemaal niet zo lang die verliefdheid tegen gehouden hebben, want zolang zijn ze officieel nog niet uit elkaar.
Dus hoe je het ook wendt of keert, ergens is een enorm lulverhaal opgehangen 😅
pi_219381240
quote:
Ze heeft nu natuurlijk weer heel veel energie omdar haar nieuwe pilletjes haar zo fantastisch helpen. Vet veel zin in! #sarcasmeuit
pi_219381260
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 19:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Als je de tijdlijn volgens de poly zou volgen zou MB helemaal niet zo lang die verliefdheid tegen gehouden hebben, want zolang zijn ze officieel nog niet uit elkaar.
Dus hoe je het ook wendt of keert, ergens is een enorm lulverhaal opgehangen 😅
En dan een reactie onder die podcast “Ik hoop dat je vindt wat je bij Koen tekort kwam. En daarmee de rust om samen te genieten.” Misschien moet Michelle eerst eens bij zichzelf te rade gaan wat ze bij zichzelf tekort komt en daaraan gaan werken.
En bij degenen die het opnemen voor Michelle vraag ik me af of ze ook zo zouden reageren als Mies een man was die zo met zijn vrouw en kinderen zou omgaan.
pi_219381275
Nog geen tijd gehad om bij te lezen ivm het PAIS protest wat ik op de voet heb gevolgd.

Echt iedereen die ik ken met LC heeft vandaag meerdere stories eraan gewijd, een post van zichzelf en wie ontbreekt? Debbie. Als je zulke erge longcovid heb, hoe kan het dan toch zo zijn dat je er niks over deelt of zo weinig dat het je eigenlijk helemaal niks lijkt te boeien?
Of zal Debbie zichzelf dan toch nog een beetje schuldig voelen omdat ze helemaal niet zo ziek is als ze beweert? Ik heb heel veel lieve vrienden op instagram met longcovid en ik heb echt niks anders voorbij zien komen!

Ach, de WIA is binnen, hoeft niet meer te werken voor haar geld en in haar kleine kring kan ze zielig blijven doen. En de mensen die doodziek op bed liggen of werkelijk aan huis gekluisterd zijn door deze ziekte krijgen soms helemaal niks, raken erdoor financieel en mentaal verstrikt. Er zijn zelfs mensen die zo ziek zijn, dat zij geen uitweg meer zien en gaan voor euthanasie.

Ik zal echt nooit dit soort mensen snappen. En dat wil ik ook niet. Maar als je niet (zo) ziek bent is het dieptriest dat je ervoor zorgt indirect dat een ander ervoor moet vechten die werkelijk ziek is. Dat een ander moet vechten voor bijvoorbeeld een rolstoel en zij 'm in haar schoot geworpen krijgt. Waarvan het huis zo ontiegelijk bevuild is omdat ze niks meer kunnen en hop, WMO zodat Debbie op haar telefoon kan Tiktokken. 🤢
pi_219381281
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 16:24 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Zal dit dan ECHT het zetje zijn om lekker met haar zoon te gaan wandelen zodat hij kan crossen op het fietsje. Ze zegt al: “straks in de tuin”. Dus vast niet.
pi_219381315
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 17:24 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies heeft "heel lang geprobeerd om Tim niet leuk te vinden". Komt jullie dat ook zo bekend voor? Net als toen ze "heel hard had gevochten" tegen haar gevoelens voor Jacqueline. Met zowel Jacq als Tim was ze allang in een full blown relatie toen ze met die tekst kwam.
Ben benieuwd hoe lang 'heel lang' is in Michelle haar wereld. Ongeveer net zo lang als het moment waarop het filmpje bij PSV werd opgenomen?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219381328
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 19:48 schreef Beertjeteddy het volgende:
Nog geen tijd gehad om bij te lezen ivm het PAIS protest wat ik op de voet heb gevolgd.

Echt iedereen die ik ken met LC heeft vandaag meerdere stories eraan gewijd, een post van zichzelf en wie ontbreekt? Debbie. Als je zulke erge longcovid heb, hoe kan het dan toch zo zijn dat je er niks over deelt of zo weinig dat het je eigenlijk helemaal niks lijkt te boeien?
Of zal Debbie zichzelf dan toch nog een beetje schuldig voelen omdat ze helemaal niet zo ziek is als ze beweert? Ik heb heel veel lieve vrienden op instagram met longcovid en ik heb echt niks anders voorbij zien komen!

Ach, de WIA is binnen, hoeft niet meer te werken voor haar geld en in haar kleine kring kan ze zielig blijven doen. En de mensen die doodziek op bed liggen of werkelijk aan huis gekluisterd zijn door deze ziekte krijgen soms helemaal niks, raken erdoor financieel en mentaal verstrikt. Er zijn zelfs mensen die zo ziek zijn, dat zij geen uitweg meer zien en gaan voor euthanasie.

Ik zal echt nooit dit soort mensen snappen. En dat wil ik ook niet. Maar als je niet (zo) ziek bent is het dieptriest dat je ervoor zorgt indirect dat een ander ervoor moet vechten die werkelijk ziek is. Dat een ander moet vechten voor bijvoorbeeld een rolstoel en zij 'm in haar schoot geworpen krijgt. Waarvan het huis zo ontiegelijk bevuild is omdat ze niks meer kunnen en hop, WMO zodat Debbie op haar telefoon kan Tiktokken. 🤢
Echt wonderbaarlijk. Hoe kan je als chronisch zieke of iemand met chronische pijn (de klachten zijn vaak namelijk soortgelijk) gewoon niet bij stilstaan.

Wel een shirtje aan met een hardloop wedstrijd maar op geen enkel vlak aandacht hiervoor. Maargoed, ze je reactie vast lezen zo en er dan aandacht aan schenken.

Correctie: er was 1 repost in de ochtend en spontaan nu ook een post.
  zondag 30 november 2025 @ 19:55:25 #278
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219381335
quote:
Ik neem een slechte vibe waar. Een hoop bullshit zie ik ook.
Graag verwijderen
pi_219381373
quote:

Ze heeft het gedeeld in haar stories. Verder druk met haar aura en het kinderfeestje van Roy.
pi_219381629
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 14:47 schreef Moondance het volgende:

[..]
Ja in kan me niet precies meer herinneren hoe oud die beelden in het PSV stadion zijn maar al best wel oud volgens mij, misschien al wel een jaar geleden? Was toen ze daar ineens die skybox hadden die ook zo mysterieus ineens verdwenen was.

Maar Michelle is gewoon een egoïstische vrouw. Zij moet en zal krijgen wat en wie ze wil en daar moet alles voor wijken. Belangen van anderen zijn daaraan ondergeschikt.
Hear hear

Weet je dat verhaal nog van de vorige x in Moraira? Toen de vrouwen Mies heftig zoenend bij de lift in het hotel hadden gezien? Wedden dat Tim er toen ook al was?
pi_219381684
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 18:05 schreef Earring het volgende:

[..]
Tamara volgens mij

Iemand had het hier overigens laatst over dat Tamara wel vaak pizza of patat voorschotelt, ondanks dat ze idd ook vaak fatsoenlijk kookt. Maar idd vandaag pizza als lunch, ook voor het kind dat niet wilde ontbijten van de buikpijn 🙈 Snap ik toch echt niet… En de Zhoufamily die alleen een oliebol in haar zieke kind krijgt, ik ben niet heilig, maar ik,vind het wel bijzondere keuzes 😬

En MB en de launch van Wolf… pffffff wat een hitsige puber is dat zeg…
pi_219381698
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 19:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft het gedeeld in haar stories. Verder druk met haar aura en het kinderfeestje van Roy.
Ze deelt iets en daarna het bericht dat de veel te dure katten snoepjes er weer aan komen... hele bijzondere posts achter elkaar.. beetje gelijk aan op haar all inclusive strandbedje watermeloenen eten
pi_219381743
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 17:17 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]

Als je de juice mag geloven is het het vreemdgaan van Mies die de poly heeft doen klappen. J en K konden niet in de boerderie blijven. Zij hebben misschien even een time out (ook voor de kinderen).

Mies is toch echt de gemene deler in het uitelkaar vallen van de gezinnen. Dat is mijn mening op basis van wat er gedeeld is op Insta en juice.

Tim was er mss nog niet aan toe om zijn gezin te verlaten, vandaar dat Mies de poly wilde redden ("gesmeekt"). J en K waren er klaar mee.
pi_219381767
quote:
Naar mijn mening ook.
pi_219381819
quote:
Neeeeee
pi_219381903
Ik vind het leuk, die kerstelfen! Ook bij Debbie.

Helaas ben ik geblokkeerd, dus ik zal ze echt op moeten zoeken en daar ben ik vaak te lui voor. Maar ik can eat my heart out bij Tamara. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.

Ik vind die elfen heel erg leuk, maar ik zou er echt niet aan moeten denken om elke dag weer iets te bedenken/doen. Daar heb ik echt te veel een leven voor.

(meervoud van elf = elfen)
pi_219381987
quote:

Ik volg een jonge vrouw en moeder met LC, en ik volg Debbie met een kwart oog, maar die ik volg is gewoonweg letterlijk aan het bed gekluisterd. Er zijn wellicht diverse vormen van LC, ik heb geen idee, maar tussen Debbie en degene die ik volg, zit een wereld van verschil. Wat Debbie doet, kan de andere vrouw alleen maar van dromen.
pi_219382227
Misschien ben ik
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 19:54 schreef KeurigeKakatoe het volgende:

[..]
Echt wonderbaarlijk. Hoe kan je als chronisch zieke of iemand met chronische pijn (de klachten zijn vaak namelijk soortgelijk) gewoon niet bij stilstaan.

Wel een shirtje aan met een hardloop wedstrijd maar op geen enkel vlak aandacht hiervoor. Maargoed, ze je reactie vast lezen zo en er dan aandacht aan schenken.

Correctie: er was 1 repost in de ochtend en spontaan nu ook een post.
Omdat ze het hier heeft meegelezen ja. Maar echt iedereen met longcovid of PAIS ziektes die ik ken heeft dus ook aan de online demonstratie meegedaan. Simpel, een foto van jezelf uploaden met een verhaal en misschien een demonstratie tekst of plaatje erbij met de #niethersteld #hetpaisprotest tussen 14:00 en 17:00. En Debbie als je toch meeleest: Mosterd en dat je oh zo druk bent is geen excuus, als je zo ziek bent wilt je op alle mogelijke manieren meedoen!
En de smoes wist ik niet is ook bullshit: In de weken hiervoor en zelfs in de media is het geweest dat dit protest zal op deze datum zal plaatsvinden.
Als je inderdaad werkelijk waar zo ziek bent als Debbie doe je hier aan mee. Maar ja Debbie denkt alleen maar aan zichzelf blijkbaar. Stuitend hoe weinig je hier dan over deelt en alleen maar over bullshit zoals het kinderfeestje van je man en je achterlijke kerstelfjes onzin en hoe belangrijk je zogenaamde aura op TikTok is.

Debbie, je bent echt af.
pi_219382299
Wist niet dat een uitkering zo simpel te verkrijgen was… ze is waarschijnlijk sterk in communiceren en zielig doen bij de huisarts voor een verwijzing. De meeste echt zieke mensen die ik ken, klagen zelden, maken hun ziekte juist minder erg etcetera.

Wij ontbijten ook weleens bij de MC 🤭🤣. Tamara kookt altijd uitgebreid, toch een feestje voor de kids om eens gek te doen.

Ik denk dat Michelle eeuwig opzoek naar zijn naar de ware liefde.
pi_219382456
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 20:34 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik volg een jonge vrouw en moeder met LC, en ik volg Debbie met een kwart oog, maar die ik volg is gewoonweg letterlijk aan het bed gekluisterd. Er zijn wellicht diverse vormen van LC, ik heb geen idee, maar tussen Debbie en degene die ik volg, zit een wereld van verschil. Wat Debbie doet, kan de andere vrouw alleen maar van dromen.
Er zijn heel veel verschillende gradaties van longcovid.

Ik heb zelf contact met heel veel lotgenoten. Van best veel kunnen tot bed gekluisterd.

Ik zelf ben dankbaar dat ik huisgebonden ben ipv bedgebonden. Ik kan zelf eigenlijk zonder de hulp van mijn man nergens komen, ik kan mijn eigen huis niet schoonhouden zoals ik zou willen maar doe wat ik kan. Liggend of zittend. Soms zittend een wasje wegvouwen op bed. Soms als het goed gaat ( 1x in de 4/5 weken ) kan ik er heel eventjes op uit met mijn electrische fiets, circa 300 meter verderop op een rustig moment een kleine boodschap halen. Momentjes dat ik even alles negeer en mezelf even mens kan voelen, nuttig en waardevol. Al kom ik dan alsnog huilend thuis van de prikkels en vermoeidheid en vergeet ik altijd wel iets van de bij wijze van 5 boodschappen.
Dat ik de dagen ervoor en erna verschrikkelijk veel last heb van PEM neem ik dan voor lief.
Soms heb ik zulke PEM dat ik dagenlang in bed lig of op de bank.
Tijdje geleden een operatie gehad voor 1 van mijn andere ziektes die ik heb, sindsdien ben ik helaas eigenlijk nog verder afgetakelt en kan ik nog minder.

Ik droom ook van wat Debbie kan, dan was ik zo ziek nog niet. En ik krijg geen WMO, geen WIA want niet ziek genoeg en geen hulpmiddelen. En dan konden wij ons traject voor een kindje dan wel opstarten. Dat gaat nu gewoon niet. Ik ben te ziek om voor mezelf te zorgen, laat staan een kleintje.

Ik kijk al een hele hoop minder op social media maar zo iemand als Debbie blijft voor mij pijnlijk en misschien heeft ze wel longcovid maar dan heeft ze een hele milde vorm en vooral een vorm die ze aan en uit kan zetten wanneer zij wilt.
pi_219382630
Misschien een apart topic openen om met longcovid lotgenoten ervaringen te delen?
pi_219382660
quote:

Ze was vast te moe om te posten, na het kinderfeestje van Roy
pi_219382683
Ik vond het wel leuk dat Debbie het “feestje” voor Roy geregeld had. Ook al kwam het misschien wat kinderachtig over. Hij heeft vast een leuke avond gehad met wat vrienden.
  zondag 30 november 2025 @ 21:24:34 #294
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219382707
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 21:19 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze was vast te moe om te posten, na het kinderfeestje van Roy
Ik vroeg haar waarom ze er niet bij was, en ze zei dat ze er niet toe in staat was...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219382755
Mb: ze zijn in ieder geval weer snel aan het vegen bij de podcast insta comments
pi_219382892
[quote]0s.gif Op zondag 30 november 2025 19:46 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
En dan een reactie onder die podcast “Ik hoop dat je vindt wat je bij Koen tekort kwam. En daarmee de rust om samen te genieten.” Misschien moet Michelle eerst eens bij zichzelf te rade gaan wat ze bij zichzelf tekort komt en daaraan gaan werken.
En bij degenen die het opnemen voor Michelle vraag ik me af of ze ook zo zouden reageren als Mies een man was die zo met zijn vrouw en kinderen zou omgaan.

Wat ze bij Koen tekort kwam vond ze bij Jacqueline. Voor eventjes dan, want voor Mies zal het nooit genoeg zijn. Prima hoor, als er niet 4 kinderen in het spel waren. Denk dat het bij Mies altijd chaos zal blijven. (Ook als ze zegt blij te zijn dat Tim nu eindelijk ook graag drinkt, ze is serieus niet goed bij haar hoofd).
pi_219382922
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 21:16 schreef Snaky het volgende:
Misschien een apart topic openen om met longcovid lotgenoten ervaringen te delen?
Wauw, omdat ik nu een nieuw iemand hier uitleg geef over hoe longcovid zichzelf kan manifesteren omdat ze bij Debbie een beeld zien wat naar mijn idee niet kloppend is?

Ik lees hier zo vaak dingen die totaal niet relevant zijn of lees pagina's lang verhalen van influencers die mij niet boeien.

Tja, ik zou zeggen dan scrol je eventjes die enkele posts door. Daarbij betrek ik alsnog een influencer erbij omdat zij zegt de ziekte te hebben dus moet prima kunnen. Scroll gewoon even door. Ook dat is een optie, want ik had het uitgelegd wat het voor mij inhoud en wat mij betreft is het daarna ook klaar. want heeft iemand een inkijkje wat longcovid inhoud. Dit soort reacties zijn imo veel storender en zorgen er juist voor dat dáár weer een discussie over oplaait. Onnodig als je het mij vraagt.
pi_219382941
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 21:24 schreef popje het volgende:

[..]
Ik vroeg haar waarom ze er niet bij was, en ze zei dat ze er niet toe in staat was...
Niet instaat om naar het UWV te gaan, niet instaat om naar het protest te gaan ( zelfs niet eens online wat ik bedgebonden mensen heb zien posten! ) maar ach gelukkig is ze wel instaat het kinderfeestje voor Roy te organiseren. Helaas niet voor haar eigen kinderen maar ach.
pi_219383008
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 21:42 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Wauw, omdat ik nu een nieuw iemand hier uitleg geef over hoe longcovid zichzelf kan manifesteren omdat ze bij Debbie een beeld zien wat naar mijn idee niet kloppend is?

Ik lees hier zo vaak dingen die totaal niet relevant zijn of lees pagina's lang verhalen van influencers die mij niet boeien.

Tja, ik zou zeggen dan scrol je eventjes die enkele posts door. Daarbij betrek ik alsnog een influencer erbij omdat zij zegt de ziekte te hebben dus moet prima kunnen. Scroll gewoon even door. Ook dat is een optie, want ik had het uitgelegd wat het voor mij inhoud en wat mij betreft is het daarna ook klaar. want heeft iemand een inkijkje wat longcovid inhoud. Dit soort reacties zijn imo veel storender en zorgen er juist voor dat dáár weer een discussie over oplaait. Onnodig als je het mij vraagt.
Ik denk niet dat het onaardig was bedoeld, zo heb ik het niet gelezen, maar ik snap ook jouw reactie volkomen. Ik waardeer jouw uitleg en dat je ons inzicht geeft in een bestaan waarbij ik mij niets kan voorstellen.
pi_219383061
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 21:42 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]

Wauw.
pi_219383065
En door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')