abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219373652
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 22:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt maar toch vind ik daar een groot verschil in zitten.
Even bij het koekjes bakken voorbeeld te blijven, dat zegt verder niks over kind.
Wel wat anders dan AM waarbij we zo ontzettend veel (intieme) prive info over de kinderen te zien krijgen.
Klopt, dat zegt niks over het kind. Het kind wordt wel met 60K vreemden gedeeld. Ik vind het ziek.
pi_219373700
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 15:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Die meid van mijngeldzaken mag weleens op zoek gaan naar een goede deal voor zonbescherming. Die New Balance linkjes kennen we nu wel en zonbescherming kan ze zelf ook wel gebruiken.
Ik vind het account geen klap meer aan. Ze is alleen maar op vakantie. Leuk voor haar hoor, maar daar volg ik haar niet voor.
pi_219373720
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 22:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Klopt, dat zegt niks over het kind. Het kind wordt wel met 60K vreemden gedeeld. Ik vind het ziek.
Ja het zou mijn keuze ook niet zijn
I can't help it, if I'm lucky
pi_219373721
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 22:28 schreef Roesssst het volgende:

[..]
Ik vind het account geen klap meer aan. Ze is alleen maar op vakantie. Leuk voor haar hoor, maar daar volg ik haar niet voor.
Ik volgde haar toen haar huis werd opgeleverd. Dat vond ik leuk. Al gauw afgehaakt omdat ik kriegel werd van de vele linkjes en haar hand die ze 100x door haar haar haalt. Vandaag kwam ze voorbij, roodverbrand🦞
pi_219373799
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 22:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik volgde haar toen haar huis werd opgeleverd. Dat vond ik leuk. Al gauw afgehaakt omdat ik kriegel werd van de vele linkjes en haar hand die ze 100x door haar haar haalt. Vandaag kwam ze voorbij, roodverbrand🦞
Ja die hand door haar haar! En iedere keer maar melden hoeveel ze wel verdiend met haar insta en haar baan.
Tijd om te stoppen met volgen.
pi_219373801
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:51 schreef Beertjeteddy het volgende:

Maar onze WIA Debbie die allerlei zooi koopt moet geld inzamelen voor een PS5 voor Roy...
Als ze nou eens gewoon zelf minder troep koopt kan ze het makkelijk betalen! Bah, dit vind ik zulk smerig gedrag dat je zielig gaat lopen bedelen bij andere mensen terwijl je zelf van alles koopt en de grootste zooi.

Dit! En wat een enthousiasme hoor ik ook bij Roy en vrienden 🫣

[ Bericht 12% gewijzigd door Donna op 30-11-2025 09:24:30 ]
  zaterdag 29 november 2025 @ 22:46:31 #132
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219373839
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:48 schreef Cattolica het volgende:
Juud noemt, meen ik, in één van haar belastingdienst stories dat ze een uitkering heeft. Geen idee welke (maakt ook niet uit) maar mag ze daarbij grenzeloos bijverdienen?
Ze was zelfstandige en had zich goed verzekerd tegen arbeidsongeschiktheid, daar krijgt ze nu een uitkering van.
pi_219373890
Moet ook wel lachen dat MB zegt dat ze heel ‘picky’ is als het om hotels gaat. Wat vindt ze dan leuk aan het hotel op Mallorca? Dat is een bunker met uitzicht op een blinde muur.
pi_219373899
MB/MW/whatever;
Zooo toevallig dat Wolfje nu ineens gedropt wordt in de stories. Komt echt niet omdat die podcast aflevering over daten binnenkort online komt natuurlijk... Nee is toeval, kunnen ze weer tig veren in hun eigen r**t stoppen dat ze like, you know, allltijd eerlijk zijn.
pi_219373916
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 22:40 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dit! En wat een enthousiasme hoor ik ook bij Roy en vrienden 🫣
Welkom op mijn kinderfeestje vibes. Wat chips en ranja erbij en op tijd afgelopen. Morgen weer op tijd uit bed voor de kinderen. Want zieke vrouw.

[ Bericht 9% gewijzigd door JaNeeDan op 29-11-2025 23:07:28 ]
pi_219373919
Bah, vind ik echt misselijk, Debbie geeft zichzelf een reisje naar The Gambia voor dr verjaardag en geeft per maand weet ik niet hoeveel geld uit aan selfcare, en voor dr man die opvoeding en huishouden in zn eentje draait gaat ze liggen bedelen bij vrienden voor geld. Echt alle schaamte voorbij die vrouw..
pi_219373931
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:01 schreef opwegnaar het volgende:
Bah, vind ik echt misselijk, Debbie geeft zichzelf een reisje naar The Gambia voor dr verjaardag en geeft per maand weet ik niet hoeveel geld uit aan selfcare, en voor dr man die opvoeding en huishouden in zn eentje draait gaat ze liggen bedelen bij vrienden voor geld. Echt alle schaamte voorbij die vrouw..
Dat ze bijdragen zegt ook wel wat. Gaan dus ook mee in haar idioterie.
pi_219373980
Het geld van de puzzels zal ze wel zelf houden. Met haar: ik gun Opa alles. Die man hoeft dat echt niet. Maar hij krijgt wel weer een kerstbal met foto of fotokalender, fotomok ofzo
  Moderator / Colorchick zaterdag 29 november 2025 @ 23:22:20 #139
382129 crew  Donna
pi_219374029
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 22:40 schreef Roesssst het volgende:

[..]
Ja die hand door haar haar! En iedere keer maar melden hoeveel ze wel verdiend met haar insta en haar baan.
Tijd om te stoppen met volgen.
Ze reageerde ook altijd veel op en bij anderen. Nu ze 'groot' geworden is, is dat ook grotendeels voorbij en dan vind ik er persoonlijk niks meer aan.
pi_219374143
MB en haar knie. Bijzonder wel. Iris postte gister ook over het padellen. Maar daar werd niets gezegd over gore perikelen omtrent die knie. Ik vermoed dat MB weer eens aan het jokken is :+
pi_219374208
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Welkom op mijn kinderfeestje vibes. Wat chips en ranja erbij en op tijd afgelopen. Morgen weer op tijd uit bed voor de kinderen. Want zieke vrouw.
Debbie vluchtte ook snel naar boven, haar nest in.
Die slingers die er hingen ook 🫣
pi_219374219
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:13 schreef Earring het volgende:
Het geld van de puzzels zal ze wel zelf houden. Met haar: ik gun Opa alles. Die man hoeft dat echt niet. Maar hij krijgt wel weer een kerstbal met foto of fotokalender, fotomok ofzo
Of een Debbie kussen 🥰 wie wil dat nu niet?
pi_219374220
MB

Ja hoor, de soft launch van de Wolf is een feit.
Zo voorspelbaar.

O, en even een kapotte knie teruggezet.
pi_219374259
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:57 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Oja, hoe kon ik die vergeten 😂
pi_219374286
Ik vind de plaatjes van Milou in Brugge wel leuk.
pi_219374315
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 00:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vind de plaatjes van Milou in Brugge wel leuk.
Ziet er leuk uit inderdaad!
pi_219374413
Het ongemak bij Roy straalt eraf. Hij mag trouwens eerst de kids naar bed brengen waarschijnlijk. Debbie is moe van de huiskamer versieren en smeert m snel naar d’r nest..
pi_219374707
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 23:57 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Retteketet, dan maar met een kussen naar bed.
pi_219374863
Als het slecht gaat zijn de vriendinnen van Michelle in beeld, dikke tranen. Nu gaat het goed, zijn haar twee OG vriendinnen nergens te zien.

Ik denk dat MB gewoon van diverse walletjes aan het eten was. De relatie met Koen was niet veel soeps. Ze werd verliefd op Jaap, die kwam erbij, maar het heeft de relatie met Koen niet geholpen. Misschien even een opleving, maar in de tijd dat ze bezig waren met de boerderij was ze dus ook met Tim aan het flikflooien. Zie beelden in het stadion van PSV. Ik vraag me af of ze destijds ook met Maxine (die van klm) en Faye bone aan het flikflooien was. Daar was ze een tijd ook helemaal besties mee. Nu niets meer van te zien of horen.

Je merkte al langere tijd dat het niet boterde. Koen die afstandelijker werd, MB aan het afvallen en vaker naar de psycholoog wat ze ook uitgebreid deelde (wat ik trouwens echt knap van haar vind. Goed dat ze laat zien dat iedereen wel eens de hulp van een psycholoog nodig heeft en dat dat niet raar is). Vervolgens ging ze net op het laatste moment de achternaam van hun kinderen veranderen. En toen dacht ik al dat dit niet lang zou duren.

Ook wel trieste at haar ouders dachten dat zij als enige over zou blijven in de relatie in die aflevering van het mooiste meisje uit de klas. Terwijl hun eigen dochter meerdere gezinnen en mensen kapot heeft gemaakt. Hopelijk zijn ze trots op hun dochter.

En dan steeds weer dat gepraat in superlatieven. Inderdaad erg veel humblebrag. En weer die kapotte knie. Joh meid geef toe dat je hebt overdreven. Geef toe dat je veel te jong moeder bent geworden en nu je jeugd aan het inhalen bent.

Er wordt veel op andere moeders gehaat die hun kinderen veel laten zien maar MBWolf kan er ook wat van. Hoe vaak ik niet die jongste twee in bad heb gezien of in ondergoed rennen. Daar wordt alleen minder wat van gezegd dan bij anderen.

Ik denk dat het co-ouderschap haar wel bevalt. Overdag kinderen naar school. Schoonmaakster, oppasser, oma in huis wanneer de kinderen er weer zijn zodat ze daarbij hulp nodig heeft. En dan van het weekend lekker met de nieuwe op pad. Zij heeft het goed voor mekaar hoor. En dan nog Koen en JvP die bij JolieNoe aan het werk zijn. Kan Michelle tussendoor nog fotos schieten in een outfit en dan is zij ook alweer klaar.

Ben benieuwd of jvp dingen anders had aangepakt als ze wist hoe haar leven er nu uit ziet. Van een nieuwbouw vrijstaande villa naar een zwervend bestaan met haar kinderen. En nee als je niet gelukkig bent in een relatie moet je er zeker niet in blijven hangen, maar ik vraag me af of ze harder eraan zou hebben gewerkt als ze wist wat de uitkomst zou zijn.

Hoe is het trouwens met Mathilde Beverlo? Die zie je ook haast niet meer na de bruiloft.
pi_219374947
Kan ik hier mijn bankrekening laten zien ? Ik heb geen volgers maar wil graag een Nitendo swtch 2
😂😂
Het is wel makkelijk als al je volgers je geld geven , maar dan heb je toch wel een plaat voor je kop. Als je dat gaat vragen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')