Als het slecht gaat zijn de vriendinnen van Michelle in beeld, dikke tranen. Nu gaat het goed, zijn haar twee OG vriendinnen nergens te zien.
Ik denk dat MB gewoon van diverse walletjes aan het eten was. De relatie met Koen was niet veel soeps. Ze werd verliefd op Jaap, die kwam erbij, maar het heeft de relatie met Koen niet geholpen. Misschien even een opleving, maar in de tijd dat ze bezig waren met de boerderij was ze dus ook met Tim aan het flikflooien. Zie beelden in het stadion van PSV. Ik vraag me af of ze destijds ook met Maxine (die van klm) en Faye bone aan het flikflooien was. Daar was ze een tijd ook helemaal besties mee. Nu niets meer van te zien of horen.
Je merkte al langere tijd dat het niet boterde. Koen die afstandelijker werd, MB aan het afvallen en vaker naar de psycholoog wat ze ook uitgebreid deelde (wat ik trouwens echt knap van haar vind. Goed dat ze laat zien dat iedereen wel eens de hulp van een psycholoog nodig heeft en dat dat niet raar is). Vervolgens ging ze net op het laatste moment de achternaam van hun kinderen veranderen. En toen dacht ik al dat dit niet lang zou duren.
Ook wel trieste at haar ouders dachten dat zij als enige over zou blijven in de relatie in die aflevering van het mooiste meisje uit de klas. Terwijl hun eigen dochter meerdere gezinnen en mensen kapot heeft gemaakt. Hopelijk zijn ze trots op hun dochter.
En dan steeds weer dat gepraat in superlatieven. Inderdaad erg veel humblebrag. En weer die kapotte knie. Joh meid geef toe dat je hebt overdreven. Geef toe dat je veel te jong moeder bent geworden en nu je jeugd aan het inhalen bent.
Er wordt veel op andere moeders gehaat die hun kinderen veel laten zien maar MBWolf kan er ook wat van. Hoe vaak ik niet die jongste twee in bad heb gezien of in ondergoed rennen. Daar wordt alleen minder wat van gezegd dan bij anderen.
Ik denk dat het co-ouderschap haar wel bevalt. Overdag kinderen naar school. Schoonmaakster, oppasser, oma in huis wanneer de kinderen er weer zijn zodat ze daarbij hulp nodig heeft. En dan van het weekend lekker met de nieuwe op pad. Zij heeft het goed voor mekaar hoor. En dan nog Koen en JvP die bij JolieNoe aan het werk zijn. Kan Michelle tussendoor nog fotos schieten in een outfit en dan is zij ook alweer klaar.
Ben benieuwd of jvp dingen anders had aangepakt als ze wist hoe haar leven er nu uit ziet. Van een nieuwbouw vrijstaande villa naar een zwervend bestaan met haar kinderen. En nee als je niet gelukkig bent in een relatie moet je er zeker niet in blijven hangen, maar ik vraag me af of ze harder eraan zou hebben gewerkt als ze wist wat de uitkomst zou zijn.
Hoe is het trouwens met Mathilde Beverlo? Die zie je ook haast niet meer na de bruiloft.