Op insta heet ze nog steeds Bollen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:35 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MW (geen MB meer)
Tim is gelanceerd in de filmpjes van Mies.
Dikke vinger naar Koen, denk ik.
Ja, dat vond ik ook opvallend! Ziet ze dan niet haar eigen aandeel hierin? Ze heeft haar oudste op een gegeven moment wel minder ingezet voor reclame (ik herinner me de babyvoedingspotjes nog, maar daarna is ze er bewuster mee omgegaan volgens mij). Maar deze baby wordt gewoon keihard weer ingezet voor reclame.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:28 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
En toch likete (schrijf je dat zo?) junoordzijl wel die post van BOOS over AM. Zou ze zichzelf niet als momfluencer zien? Maar ze verdient toch geld dmv haar gezin ondanks smileys op het hoofd?
Opvallend trouwens dat er weinig momfluencers zijn die het boetekleed aantrekken nav die uitzending. Lieke die wel trots laat zien dat ze het boek van AM leest, maar geen opmerkingen verder.
Is dat de tactiek van doodzwijgen en weer doorrrr?
Je kinderen delen is niet normaal. Ook niet wanneer je er koekjes mee bakt en dat zonodig moet delen met duizenden onbekenden.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:39 schreef SterreKaatje het volgende:
@:deisyy Wat ik me dan wel afvraag is waarom Henrike alle ruimte krijgt om steeds en opnieuw een epistel over zichzelf en ter verdediging van haarzelf te schrijven (terwijl zij degene is die onrust veroorzaakt) en ieder ander die daar negatief op reageert, gewist en terecht gewezen wordt. Kan hier 1 lijn in getrokken worden? Dan bewaren we denk ik veel meer de rust alhier!!
Over tot de orde van de dag: Ik vind Milou soms echt teveel, maar zij is wel een van de weinige fluflu's die verder een normaal leven lijkt te leiden. Veel tijd en leuke dingen met haar kinderen, op stap met haar vriendinnen, actief binnen school enz.
Noemt zichzelf gewoon nog MBquote:Op zaterdag 29 november 2025 21:35 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MW (geen MB meer)
Tim is gelanceerd in de filmpjes van Mies.
Dikke vinger naar Koen, denk ik.
Ik vind het wel een enorm verschil of je een algemene activiteit zoals koekjes bakken of speeltuin deelt, of dat je allerlei prive info (medisch, driftbuien, sociale problemen, menstruatie) van je kinderen online gooit.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je kinderen delen is niet normaal. Ook niet wanneer je er koekjes mee bakt en dat zonodig moet delen met duizenden onbekenden.
In beide gevallen gaat het om kinderen die geen inbreng hebben en geen idee hebben dat ze worden geëxploiteerd.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:48 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een enorm verschil of je een algemene activiteit zoals koekjes bakken of speeltuin deelt, of dat je allerlei prive info (medisch, driftbuien, sociale problemen, menstruatie) van je kinderen online gooit.
Volgens mij doet Milou dat niet.
Ja eens. En iedereen vindt er wat van en alleen maar omdat moeders alles moet filmen en delen met willekeurige mensen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In beide gevallen gaat het om kinderen die geen inbreng hebben en geen idee hebben dat ze worden geëxploiteerd.
Ik volg een andere influencer die voor 80% over mode etc. post en 20% procent haar kinderen; anoniem, maar toch niet helemaal en alsnog geestdriftig het ermee eens zijn dat kinderen niet gepost mogen/hoeven worden. Dit terwijl haar man hun kinderen wél post, geheel niet anoniem en die ze ook nog eens duimpjes omhoog geeft. Cognitieve dissonantie heet dat ook, geloof ik. Het ene zeggen, maar het tegenovergestelde doen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:45 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook opvallend! Ziet ze dan niet haar eigen aandeel hierin? Ze heeft haar oudste op een gegeven moment wel minder ingezet voor reclame (ik herinner me de babyvoedingspotjes nog, maar daarna is ze er bewuster mee omgegaan volgens mij). Maar deze baby wordt gewoon keihard weer ingezet voor reclame.
Zou hij ook zo’n inzamelingsactie hebben gedaan voor die all inclusive vakantie die zij voor haar verjaardag kreeg?quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:51 schreef Beertjeteddy het volgende:
Maar onze WIA Debbie die allerlei zooi koopt moet geld inzamelen voor een PS5 voor Roy...
Als ze nou eens gewoon zelf minder troep koopt kan ze het makkelijk betalen! Bah, dit vind ik zulk smerig gedrag dat je zielig gaat lopen bedelen bij andere mensen terwijl je zelf van alles koopt en de grootste zooi.
Klopt maar toch vind ik daar een groot verschil in zitten.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In beide gevallen gaat het om kinderen die geen inbreng hebben en geen idee hebben dat ze worden geëxploiteerd.
Ik vind het stuitend en bizar om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:00 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Zou hij ook zo’n inzamelingsactie hebben gedaan voor die all inclusive vakantie die zij voor haar verjaardag kreeg?
Maar goed, zielig is hij ook niet. Hij is blijkbaar gewoon gelukkig met deze vrouw, dus hij zal dit ook wel prima vinden.
Heel vreselijk. Echt een typisch flu flu stijltje. Terwijl ik MB en LB eigenlijk heel verschillend vind, zijn ze allebei wel erg goed in heel veel woorden zeggen zonder echt iets te zeggen, en in humble bragging.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:03 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik erger me zo aan de manier waarop MB en andere flu's schrijven. Een zin en dan een woord. Geluksmomentje.
Zo fijn dat Joeri alles doet. Liefde. Echt vreselijk. Ben ik de enige?
Nee, herkenbaar hoor. Het is populair taalgebruik onder influencers.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:03 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik erger me zo aan de manier waarop MB en andere flu's schrijven. Een zin en dan een woord. Geluksmomentje.
Zo fijn dat Joeri alles doet. Liefde. Echt vreselijk. Ben ik de enige?
Echt pure taalarmoede vind ik het.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:06 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Nee, herkenbaar hoor. Het is populair taalgebruik onder influencers.
Ik meende wat plaatsvervangende schaamte bij Roy te zien.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind het stuitend en bizar om eerlijk te zijn.
Met Roy heb ik absoluut geen medelijden, maar de mensen waar zij het geld vanaf troggelt wel. Hoe kan je zo in elkaar zitten. Koop gewoon minder troep Debbie, dan kan je prima van je WIA een playstation kopen. Tegenwoordig zijn ze geen 500 euro meer.
Weet ik, maar op haar badjas stond al MW, dus kan het hier ook 😁quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Op insta heet ze nog steeds Bollen.
Ja, en een hoog ‘kijk mij eens authentieke mooie teksten schrijven’-gehalte. Al is het tegenovergestelde waar, want het is alles behalve authentiek en vooral heel erg 13 in een dozijn.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:07 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Echt pure taalarmoede vind ik het.
Ze vindt het maar wat mooi in het wereldje van Iris. Zoals iemand het hier noemde 'humble bragging', valse bescheidenheid.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:43 schreef Jenn1806 het volgende:
MB die het weer heeft over dat ze zichzelf nog steeds ziet als klein meisje uit een klein dorp, went nooit, not normal blabla. Je ziet deze mening in ieder geval niet terug in de beelden die ze deelt, dat is een en al glamour.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |