abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 29 november 2025 @ 20:29:42 #76
184769 crew  Deisyy
pi_219372790
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:11 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat heb ik al een keer of 10 gevraagd.
Heel onnodig dit, net als de post van @NineMilka
Houd het een beetje normaal onder elkaar alsjeblieft, als iemands manier van posten je niet aanstaat kan je scrollen hoor.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219372793
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat vind ik lief om te lezen.
Dankjewel.
Ik moet ook zeggen dat ik net even gedacht heb om te stoppen met dit forum.
Als je een andere mening hebt wordt je daar continu op aangevallen. In mijn geval is dat vaak als ik reageer op Mb, ja ik heb dan vaak een andere mening, maar goed dat is niet verkeerd toch?
Mag ik dan niet schrijven hoe ik erover denk omdat ik bang moet zijn voor boze reacties?
Laten we elkaar gewoon respecteren
Nou, ik hoop van harte dat jij hier gewoon jouw mening blijft schrijven en je zeker niet laat wegjagen. Het zal wat zijn dat anderen gaan bepalen welke mening jij (óf ik óf anderen) wel of niet mogen hebben.
  Moderator zaterdag 29 november 2025 @ 20:30:58 #78
184769 crew  Deisyy
pi_219372801
En onderlinge fitties gaan we niet in de topic uitvechten, hier wordt over de influencers gepost en niet over elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 29-11-2025 20:42:59 ]
pi_219372813
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat vind ik lief om te lezen.
Dankjewel.
Ik moet ook zeggen dat ik net even gedacht heb om te stoppen met dit forum.
Als je een andere mening hebt wordt je daar continu op aangevallen. In mijn geval is dat vaak als ik reageer op Mb, ja ik heb dan vaak een andere mening, maar goed dat is niet verkeerd toch?
Mag ik dan niet schrijven hoe ik erover denk omdat ik bang moet zijn voor boze reacties?
Laten we elkaar gewoon respecteren

[ Bericht 18% gewijzigd door Die_van_verderop op 29-11-2025 20:34:31 (Lees na het plaatsen de reacties van de mods. ) ]
  Moderator zaterdag 29 november 2025 @ 20:33:16 #80
184769 crew  Deisyy
pi_219372822
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:32 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik lees vooral mee, schrijf minder actief mee. Maar eerlijk? Soms lees ik een reactie zonder te zien van wie, maar als het alleen maar halleluja MB is weet ik wel gelijk van wie. En moet ik ook weleens hard zuchten. Om daarna weer verder te scrollen. Ik snap gewoon niet zo goed waarom je op iedereen wat aan te merken hebt, behalve op MB. Want bij haar praat je alles goed. Best irritant.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:30 schreef Deisyy het volgende:
En onderlinge fitties gaan we niet in de topic uitvechten, hier wordt over fe influencers gepost en niet over elkaar.
Het is klaar nu hoor, iedereen heeft recht op zijn mening.
pi_219372828
Een tijd geleden werd al eens genoemd door iemand dat het haar niet zou verbazen als Tamara toch weer verder gaat met haar man.
Met haar posts van vandaag laat ze naar mijn mening ook wel blijken dat de deur nog op een kier staat.
Wel heftig om te lezen dat het Spanje plan inderdaad niet haar wens wat. Had ze bijna met een stoet kleine kinderen daar in het dorre binnenland gezeten.
I can't help it, if I'm lucky
pi_219372843
Het is klaar nu hoor, iedereen heeft recht op zijn mening.
Ik was mijn reactie al aan het verwijderen toen ik jouw reacties zag. Excuses.
pi_219372969
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:10 schreef Earring het volgende:

[..]
Van alles? Dat valt best mee hoor
Henrike neemt het altijd op voor MB en dan vind niet iedereen leuk
MB afbranden mag wel maar daar tegenin is niet gewenst.
En ik volg MB niet eens (geblokkeerd) dus ben verder neutraal in deze

En nu weer over de fluflu’s ipv forummers
Ik ben op een account ook geblokkeerd door MB (nooit gereageerd op iets), volg haar nu met een andere maar ik scroll door haar stories in rap tempo óf ik klik vaker niet op haar account. Ik vind het hele trio (M, K en J) nietszeggend qua persoonlijkheid en content en MB GENIETTTTTTTT (!) van de aandacht en het controversieel zijn. Het lijkt mij een verwaand, verwend, strategisch, poppedijntje die krijgt wat, wanneer en van wie ze het wil; ook al gooit ze daarmee andermans bestaan helemaal ondersteboven. En voor de rest wens ik haar alles wat haar hartje begeert, maar is ze voor mij té saai om er verder nog een woord aan vuil te maken.
pi_219372977
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:34 schreef Missinglink24 het volgende:
Een tijd geleden werd al eens genoemd door iemand dat het haar niet zou verbazen als Tamara toch weer verder gaat met haar man.
Met haar posts van vandaag laat ze naar mijn mening ook wel blijken dat de deur nog op een kier staat.
Wel heftig om te lezen dat het Spanje plan inderdaad niet haar wens wat. Had ze bijna met een stoet kleine kinderen daar in het dorre binnenland gezeten.
Net als bij de Jelies
pi_219373023
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:30 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Nou, ik hoop van harte dat jij hier gewoon jouw mening blijft schrijven en je zeker niet laat wegjagen. Het zal wat zijn dat anderen gaan bepalen welke mening jij (óf ik óf anderen) wel of niet mogen hebben.
Dankjewel
  zaterdag 29 november 2025 @ 21:00:55 #86
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219373056
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:29 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Heel onnodig dit, net als de post van @:NineMilka
Houd het een beetje normaal onder elkaar alsjeblieft, als iemands manier van posten je niet aanstaat kan je scrollen hoor.
Volgens mij stelde ik op een gewone en nette manier de vraag.
Graag verwijderen
pi_219373155
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:41 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Gezond leven helpt wel, maar mijn vader, die best gezond leefde, is toch vrij jong overleden. Garanties heb je helaas niet.
Gezond leven heeft geen zin als e moeder je opa en oma verband uit jouw leven.....Dan zie je ze alsnog niet meer.
  zaterdag 29 november 2025 @ 21:20:26 #88
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219373211
De 9 dagen oude baby van junoordzij ligt in haar piepjonge leventje al fijn reclame voor Daaloumaa.
Graag verwijderen
pi_219373214
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 19:59 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik heb niks met haar maar waarom is ze rrn gierige profiteur als ze gewoon het juiste bedrag aan KGB wil ontvangen gebaseerd op haar werkelijke inkomen?

Mocht ze teveel krijgen moet dit gewoon weer terug en dat weet ze zelf ook prima.

En laat haar lekker vraagstickers gebruiken, niemand wordt gedwongen ze in te vullen toch.
Ze wil het doen op basis van haar inkomen van 2025 en ‘ziet dan wel of het in 2026 klopt’. Ik ken niemand die graag de gok neemt dat er dik terugbetaald moet worden, met het idee om het lekker op een spaarrekening te zetten. Ik ken persoonlijk alleen maar mensen die zeggen ‘ik zet m’n inkomen bewust hoger, zodat ik in ieder geval niet terug hoef te betalen’.
pi_219373245
quote:
Het verbaasde me vooral ook dat ze ergens antwoord op geeft en dan schrijft ' Of we ooit weer samen gaan wonen met de kinderen geen idee. dit zeg ik niet tegen hem maar het is natuurlijk vaker niet goed gegaan '
Hoezo praat je over iemand buiten hem om, en weet de buurvrouw en ik het wel maar hij zelf niet. Vaag allemaal.
  zaterdag 29 november 2025 @ 21:25:25 #91
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_219373246
quote:
Ik herken ergens wel wat je zegt. Ik heb de deur voor mijn nu inmiddels ex-partner op een kiertje gehouden. Altijd hou je hoop dat als je wordt gezegd 'ik ga er wat aan doen' of 'ik ga hulp zoeken', maar als je inmiddels meerdere teleurstellingen te verduren gehad hebt, dan is de deur dicht de beste optie. Ik heb hetzelfde gedaan, het kostte me veel slapeloze nachten en verdriet. Nu de knoop eenmaal door is, merkte ik pas wat een bak energie het kostte. En die had ik voor mijzelf en onze dochter hard nodig!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_219373262
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:20 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ze wil het doen op basis van haar inkomen van 2025 en ‘ziet dan wel of het in 2026 klopt’. Ik ken niemand die graag de gok neemt dat er dik terugbetaald moet worden, met het idee om het lekker op een spaarrekening te zetten. Ik ken persoonlijk alleen maar mensen die zeggen ‘ik zet m’n inkomen bewust hoger, zodat ik in ieder geval niet terug hoef te betalen’.
Het mag ook niet. Ze heeft eerder ook verteld dat ze wist dat ze teveel kgb ontving en dat ze dat apart zette (rente trekken) om later terug te betalen. Hetzelfde geldt voor bijv. je hypotheekrente aftrek. Die moet je ook naar waarheid invullen. In elk geval niet zo dat je meer ontvangt dan waar je recht op hebt.
pi_219373264
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:20 schreef NineMilka het volgende:
De 9 dagen oude baby van junoordzij ligt in haar piepjonge leventje al fijn reclame voor Daaloumaa.
En toch likete (schrijf je dat zo?) junoordzijl wel die post van BOOS over AM. Zou ze zichzelf niet als momfluencer zien? Maar ze verdient toch geld dmv haar gezin ondanks smileys op het hoofd?

Opvallend trouwens dat er weinig momfluencers zijn die het boetekleed aantrekken nav die uitzending. Lieke die wel trots laat zien dat ze het boek van AM leest, maar geen opmerkingen verder.
Is dat de tactiek van doodzwijgen en weer doorrrr?
pi_219373280
MB en haar kapotte knie. Gaan we weer. Applaus!
En Tim in beeld. En door!
pi_219373285
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:20 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Hoe dan ook komt de belastingdienst alles weer terug halen.
Dus tsja ze doet maar.
I can't help it, if I'm lucky
pi_219373291
Oh natuurlijk gaat mb padellen met haar kapotte knie… 🙈 Helemaal passend in het luxe poes plaatje in Spanje
En dan lekker contrast met jvp die zelf haar nagels weer doet en aan de pizzarette zit. Zoals ik gisteren al zei, bijna ‘saai’ maar zoveel meer herkenbaar en normaal…
pi_219373294
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:20 schreef NineMilka het volgende:
Heel kwalijk
pi_219373305
MW (geen MB meer)

Tim is gelanceerd in de filmpjes van Mies.

Dikke vinger naar Koen, denk ik.
pi_219373309
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:30 schreef JaNeeDan het volgende:
MB en haar kapotte knie. Gaan we weer. Applaus!
En Tim in beeld. En door!
Maandag weer maximaal janken.
pi_219373326
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:35 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Maandag weer maximaal janken.
100%. Maar ook maximaal alles overhebben voor mooie plaatjes en ❤.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')