abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219371547
Ik vind wel dat ze veel zooi cadeautjes heeft voor de kinderen.
pi_219371550
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:35 schreef Earring het volgende:

[..]
Niet zeuren over dat aantal he? 🤭
Want ze vieren het niet met een opa en oma en ze doen niet aan Kerstkadootjes en zij vind het zelf leuk. Waarom ze het nu vieren ipv vrijdag weet ik verder niet.
Misschien moet ze sporten 😂
Tot haar neus weer eens kriebelt, dan gaat ze niet sporten🤣
pi_219371551
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:18 schreef WinnieWana het volgende:
30 cadeaus ongeveer voor 2 kinderen bij de dbm.

Kom ik aan met 4 cadeaus per kind <O)
Ik ook (4 zeker geen 30) en nog 1 bij opa en oma dus 5 totaal... Waarom überhaupt 30?

Edit... met kerst erbij komen we ook nog niet tot 30 😂 denk dat we sint+kerst max op 10 zitten en dan vooral nuttige dingen

[ Bericht 9% gewijzigd door DeEnigeEchteLouca op 29-11-2025 18:03:41 ]
pi_219371575
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:35 schreef Earring het volgende:

[..]
Niet zeuren over dat aantal he? 🤭
Want ze vieren het niet met een opa en oma en ze doen niet aan Kerstkadootjes en zij vind het zelf leuk. Waarom ze het nu vieren ipv vrijdag weet ik verder niet.
Misschien moet ze sporten 😂
En ze is zo vaak bij haar moeder maar viert dus geen sinterklaas met haar moeder of bij haar schoonouders (en ook geen kerst), beetje gek vind ik. (En veel inderdaad)
pi_219371625
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 15:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat hij het wel prima vindt zo. Anders zou ik verwachten dat hij al met de kinderen was vertrokken. Of ze kunnen niet anders i.v.m. bijv. financiële verplichtingen.
Mogelijk dat zijn geloof nog enige invloed heeft.
pi_219371626
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 13:06 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Off topic, zou jij na het einde van een zin een spatie willen tikken i.p.v. een enter? Ik denk dat jouw teksten dan een stuk prettiger lezen.
Dat heb ik al een keer of 10 gevraagd.
pi_219371667
Doe zooi bij HVK 😲😲en dan waren ze vanmiddag ook nog weg!
pi_219371671
AM die gezond wil blijven omdat ze Lot wil zien trouwen en kinderen zien krijgen. MG zijn vader was best jong.
Dat dat niks met gezondheid te maken heeft om kleinkinderen te krijgen weten we allemaal. Zeker na haar breuk met haar ouders. Die hadden de jongsten ook graag nog zien opgroeien.
Daar heeft een supplement of boulderen niet bij geholpen
pi_219371738
Demammavan: "Ik heb een tijdje geboulderd". Ja, je hebt een tijdje een samenwerking gehad en toen de samenwerking voorbij was, was het ook weer einde boulderen. Nu heb je een samenwerking met buitensporten en zodra die voorbij is, is het ook weer einde sporten. Wat een onzin weer.

Oja, en je bent tegen supplementen, maar omdat je geld kunt verdienen ben je ineens fan. En van die vieze (sorry, mijn mening) eiwitrepen is Annemarie ook ineens fan. Maar dat heeft uiteraard niets met geld te maken...
pi_219371756
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:21 schreef Earring het volgende:
AM die gezond wil blijven omdat ze Lot wil zien trouwen en kinderen zien krijgen. MG zijn vader was best jong.
Dat dat niks met gezondheid te maken heeft om kleinkinderen te krijgen weten we allemaal. Zeker na haar breuk met haar ouders. Die hadden de jongsten ook graag nog zien opgroeien.
Gezond leven helpt wel, maar mijn vader, die best gezond leefde, is toch vrij jong overleden. Garanties heb je helaas niet.
pi_219371784
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:55 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Wat mij betreft gaat Sinterklaas om wat de kinderen willen. Op het verlanglijstje van mijn kind stonden ook altijd speelgoeddingen van het zogenaamde andere geslacht. Ik kocht met Sinterklaas en de rest van het jaar dingen die het kind leuk vond (en niet wat d emaatschappij vond dat ik moest kopen). Hetzelfde geldt voor kleding.
Zeg toch ook niks over of dat goed is of niet. Ik probeer mijn kids zowel jongen als meiden ook te prikkelen met nieuw speelgoed, totaal iets anders dan iets kopen voor jongens en meisjesje. Op de verlanglijst staat toch vaak iets in het verlengde van wat ze al hebben of wat voor dr hand ligt. Je suggereert met wat de maatschappij vinet of vond nu dat ik bedoel dar hij geen meisjesspullen mag of kan hebben, mijn zoon van 4 loopt ook dagelijks in een jurk maar bouwt de mooiste dingen van lego..
pi_219371788
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:36 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: "Ik heb een tijdje geboulderd". Ja, je hebt een tijdje een samenwerking gehad en toen de samenwerking voorbij was, was het ook weer einde boulderen. Nu heb je een samenwerking met buitensporten en zodra die voorbij is, is het ook weer einde sporten. Wat een onzin weer.

Oja, en je bent tegen supplementen, maar omdat je geld kunt verdienen ben je ineens fan. En van die vieze (sorry, mijn mening) eiwitrepen is Annemarie ook ineens fan. Maar dat heeft uiteraard niets met geld te maken...
Dit! Zo doorzichtig allemaal!
pi_219371791
Ik krijg weer echt de kriebels bij Judith. Ze gaat meer toeslagen uit laten betalen omdat ze dan kan blijven sparen, dat is echt haar enige doel. Ik vind haar hierin echt een gierige profiteur als ik eerlijk ben. En het irriteert me mateloos dat ze daar weer zo’n stomme vraagsticker voor gebruikte terwijl ze zelf al een beslissing had genomen, maar ja, dat bereik van haar he…
pi_219371888
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:21 schreef Earring het volgende:
Touché.
En daarbij: misschien wil Lot wel helemaal niet trouwen en/of kinderen krijgen.

Ook zegt ze: Het benauwD mij soms dat ik volgend jaar 50 word.
Twee stories later: Ik kijk er oprecht ook heel erg naar uit om 50 te worden.
:?
pi_219371909
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:11 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat heb ik al een keer of 10 gevraagd.
Tjezus... zit ik hier op school of iets?
Waarom vind je het nodig om daar nog even je plasje over te doen, ik had het wel gelezen hoor.En 10 keer is lichtelijk overdreven.
Al vaker gezegd: zitten we hier voor de flu flus of om mede forumleden terecht te wijzen? Het zijn steeds dezelfde. Scroll gewoon door.
Er zijn ook mensen met dyslexie, slechtziend, of mensen die moeite hebben met typen.
Misschien wat minder letten op kleine dingen en hier reageren waar het om gaat.
Dankjewel
pi_219372037
Judith zegt altijd geen toeslagen nodig te hebben om rond te komen. En nu schrijft ze van wel. Ik snap het niet meer..
pi_219372125
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 19:18 schreef Miepje77 het volgende:
Judith zegt altijd geen toeslagen nodig te hebben om rond te komen. En nu schrijft ze van wel. Ik snap het niet meer..
Dat dacht ik ook. Ze zei zelfs eens dat ze geen toeslagen kreeg alleen maar kinderbijslag
pi_219372411
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:47 schreef Danielle_ het volgende:
Ik krijg weer echt de kriebels bij Judith. Ze gaat meer toeslagen uit laten betalen omdat ze dan kan blijven sparen, dat is echt haar enige doel. Ik vind haar hierin echt een gierige profiteur als ik eerlijk ben. En het irriteert me mateloos dat ze daar weer zo’n stomme vraagsticker voor gebruikte terwijl ze zelf al een beslissing had genomen, maar ja, dat bereik van haar he…
Ik vind haar denkwijze echt vreemd
pi_219372526
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 19:06 schreef Henrike het volgende:

[..]
Tjezus... zit ik hier op school of iets?
Waarom vind je het nodig om daar nog even je plasje over te doen, ik had het wel gelezen hoor.En 10 keer is lichtelijk overdreven.
Al vaker gezegd: zitten we hier voor de flu flus of om mede forumleden terecht te wijzen? Het zijn steeds dezelfde. Scroll gewoon door.
Er zijn ook mensen met dyslexie, slechtziend, of mensen die moeite hebben met typen.
Misschien wat minder letten op kleine dingen en hier reageren waar het om gaat.
Dankjewel
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geprobeerd heb om hier niet op te reageren. Ik ben nieuw op dit forum, ik ken niemand, en ik weet niets van de onderlinge verstandhoudingen, maar het sneren richting (in dit geval) Henrike de afgelopen dagen is écht onaardig en onnodig. Ik onderstreep wat ze hier zegt van harte; negeren en doorscrollen want als buitenstaander vind ik het niet fijn om te zien wanneer iemand buitengesloten wordt.
pi_219372530
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:47 schreef Danielle_ het volgende:
Ik heb niks met haar maar waarom is ze rrn gierige profiteur als ze gewoon het juiste bedrag aan KGB wil ontvangen gebaseerd op haar werkelijke inkomen?

Mocht ze teveel krijgen moet dit gewoon weer terug en dat weet ze zelf ook prima.

En laat haar lekker vraagstickers gebruiken, niemand wordt gedwongen ze in te vullen toch.
I can't help it, if I'm lucky
pi_219372545
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 19:58 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geprobeerd heb om hier niet op te reageren. Ik ben nieuw op dit forum, ik ken niemand, en ik weet niets van de onderlinge verstandhoudingen, maar het sneren richting (in dit geval) Henrike de afgelopen dagen is écht onaardig en onnodig. Ik onderstreep wat ze hier zegt van harte; negeren en doorscrollen want als buitenstaander vind ik het niet fijn om te zien wanneer iemand buitengesloten wordt.
Er is dan ook vanalles aan vooraf gegaan
pi_219372636
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
*Reactie verwijderd, staat al ergens anders.

[ Bericht 20% gewijzigd door Cattolica op 29-11-2025 20:57:50 ]
pi_219372660
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Van alles? Dat valt best mee hoor
Henrike neemt het altijd op voor MB en dan vind niet iedereen leuk
MB afbranden mag wel maar daar tegenin is niet gewenst.
En ik volg MB niet eens (geblokkeerd) dus ben verder neutraal in deze

En nu weer over de fluflu’s ipv forummers
pi_219372726
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 19:58 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dat vind ik lief om te lezen.
Dankjewel.
Ik moet ook zeggen dat ik net even gedacht heb om te stoppen met dit forum.
Als je een andere mening hebt wordt je daar continu op aangevallen. In mijn geval is dat vaak als ik reageer op Mb, ja ik heb dan vaak een andere mening, maar goed dat is niet verkeerd toch?
Mag ik dan niet schrijven hoe ik erover denk omdat ik bang moet zijn voor boze reacties?
Laten we elkaar gewoon respecteren
pi_219372777
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat vind ik lief om te lezen.
Dankjewel.
Ik moet ook zeggen dat ik net even gedacht heb om te stoppen met dit forum.
Als je een andere mening hebt wordt je daar continu op aangevallen. In mijn geval is dat vaak als ik reageer op Mb, ja ik heb dan vaak een andere mening, maar goed dat is niet verkeerd toch?
Mag ik dan niet schrijven hoe ik erover denk omdat ik bang moet zijn voor boze reacties?
Laten we elkaar gewoon respecteren
Nee hoor, doe je ding!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')