Ik heb een tr gezet om het de mods te vragen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:12 schreef Miepje77 het volgende:
Ah shit het moest de vloggende rode vlag worden als titel... Kan iemand dat wijzigen?
Ach, heeft ze weer een nieuw medisch probleem verzonnen/zelf gediagnosticeerd...quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Pffff dbm weer.... iedere nacht moet haar dochter braken... nee niet van spanning maar omdat ze haar eten niet verteerd... die zelfde dochter die niets eet... dus welk eten?
Echt waarom zet je dit op deze overdreven manier online?? Dit gaat toch ooit terug komen bij die kinderen?
En iedere nacht spugen. Je hoort dr dr anders nooit over. Maar dat is toch niet gezond? Ook slecht voor je slokdarm qua zuuraanvalquote:Op zaterdag 29 november 2025 11:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Pffff dbm weer.... iedere nacht moet haar dochter braken... nee niet van spanning maar omdat ze haar eten niet verteerd... die zelfde dochter die niets eet... dus welk eten?
Echt waarom zet je dit op deze overdreven manier online?? Dit gaat toch ooit terug komen bij die kinderen?
Wat te denken van die tandjes en dat zuur iedere nachtquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:15 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En iedere nacht spugen. Je hoort dr dr anders nooit over. Maar dat is toch niet gezond? Ook slecht voor je slokdarm qua zuuraanval
Precies, ze had het echt wel gemeld als het kind iedere nacht spuugtquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:15 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En iedere nacht spugen. Je hoort dr dr anders nooit over. Maar dat is toch niet gezond? Ook slecht voor je slokdarm qua zuuraanval
Maarrrr de nagels zijn dan wel weer in kerst stylequote:Op zaterdag 29 november 2025 12:03 schreef Nieve het volgende:
Na de krokante trui van Judith zie ik bij Debbie al dagenlang alleen maar pyjamabroeken. Ok, het zijn verschillende dus krokant zijn ze misschien niet maar als je alleen maar pyjama's draagt helpt dat ook niet echt om in een actievere mindset te komen.
Ik zie hem iig vaker op kantoor dan MB. En hij zag iig wel het belang van aanwezigheid tijdens Blackfriday. Want hij was er wel.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Maar zal Koen nog wel veel op de zaak zijn? Omdat hij ander werk zoekt?
Klopt en het ergste vind ik dat Roy dit allemaal toestaat.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:44 schreef IlseMarije het volgende:
Dat Debbie van alles verzint voor aandacht moet zij weten, dat zij haar leven in bed WIL liggen ed echt be my guest maar de kinderen zijn het slachtoffer en daar kan ik heel boos om worden. De kinderen krijgen amper aandacht van hun moeder, zien hun moeder in bed liggen etc dat vormt een kind. Debbie zou beter moeten weten, zij heeft vroeger minder aandacht gehad van haar ouders doordat ze een broer met een beperking had en een zus die vroeg moeder werd en nu herhaalt de geschiedenis zich. (Helaas zie je dat vaker bij influencers)
Triest, heel triest 😞
Wat mij opviel waren de fouten van de leerkracht😬quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:15 schreef Nieve het volgende:
Woord voor woord eens met Gooischevrouw in het vorige topic. Als je haar langer volgt kun je er niet omheen dat er niets klopt van wat Debbie zegt.
Verder viel het me op dat ze alleen een stukje rapport van haar wonderkind deelde om mee op te scheppen, maar haar middelste zoon zal er vast tegelijkertijd ook eentje hebben gekregen en daar lees je niet van. Treurig.
Off topic, zou jij na het einde van een zin een spatie willen tikken i.p.v. een enter? Ik denk dat jouw teksten dan een stuk prettiger lezen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:00 schreef Henrike het volgende:
Nu een heel
Stuk in de Volkskrant over o.a. lc patiënten die al dagen weken maanden op bed liggen.
Zal Debbie niet zijn gevraagd?
Of hadden ze haar door?
Zou ze dat ook niet gewoon verzonnen hebben, dat ze minder aandacht kreeg? Ik ben opgegroeid met een broer met meerdere beperkingen maar ben echt niet verknipt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:44 schreef IlseMarije het volgende:
Dat Debbie van alles verzint voor aandacht moet zij weten, dat zij haar leven in bed WIL liggen ed echt be my guest maar de kinderen zijn het slachtoffer en daar kan ik heel boos om worden. De kinderen krijgen amper aandacht van hun moeder, zien hun moeder in bed liggen etc dat vormt een kind. Debbie zou beter moeten weten, zij heeft vroeger minder aandacht gehad van haar ouders doordat ze een broer met een beperking had en een zus die vroeg moeder werd en nu herhaalt de geschiedenis zich. (Helaas zie je dat vaker bij influencers)
Triest, heel triest 😞
quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:12 schreef Miepje77 het volgende:
Ah shit het moest de vloggende rode vlag worden als titel... Kan iemand dat wijzigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |