abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219379112
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 17:27 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in, KB/Jacqueline/Tim zijn absoluut mede schuldig hieraan. Al vind ik zelf dat MB toch een glansrol heeft hierin, zij lijkt degene te zijn die van verliefdheid naar verliefdheid hopt en nooit tevreden lijkt te zijn. Ik hoop dat ze beide hun kinderen niet te snel hierin meeslepen. Al was Tim er natuurlijk laatst wel bij met die brunch..
Mijn indruk is dat het vooral Mies is die op jacht is/bevestiging zoekt. Vergeet niet dat de juicechannels meldden dat Mies tijdens de poly met verschillende mensen (m/v) vreemdging.
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 17:35 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Koen is ook geen echte vent, wat heeft die met zich laten sollen
Er zijn wel 4/7 kinderen in het spel, denk dat Tim dat wat serieuzer nam. Mies ruilt nu de bonuskinderen ("die voelden als haar eigen") in voor 2 nieuwe bonuskinderen.

Ze is ook heel voorspelbaar, door nu net te doen alsof ze overvallen is door haar gevoelens voor Tim. Wees dan eerlijk en geef toe dat je al 2 jaar met hem vreemdgaat. Hij heeft eindelijk voor haar gekozen, kan me voorstellen dat dit voor Koen heel zuur is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 30-11-2025 17:44:00 (Typfout ) ]
pi_219379348
Joejoe jongens, zitten jullie ook al klaar voor de avonturen van de kerstelven die morgen gaan beginnen 🥳🥳 (ze kan beter die energie in iets nuttigers steken, maar goed)
pi_219379491
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 08:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Niet ik die dit 3x moest lezen om te begrijpen dat je niet Jaap, maar Sjaak bedoelde😂.
Ik denk idd dat Michelle haar jeugd probeert in te halen, dat ze iets gemist heeft en dat nu wel heeft. Ik heb het gevoel dat haar vriendschappen allemaal vrij oppervlakkig zijn, iedereen komt ff voorbij als liefste of bestie, slechts een aantal (vooral die waar ze mee werkt) zie je vaker voorbij komen.
Er was een vriendin met baby, ging ze iedere dag heen om baby te knuffelen, die is al een tijdje niet in beeld geweest volgens mij.

Mathilde posts 1x in de zoveel tijd een enorme update aan stories, maar is niet super actief (meer).
Aan de verwachting van haar ouders moeten voldoen. Toch overduidelijk dat die ouders zichzelf aanbidden en dat leven moesten Koen en Michelle ook. Jammer voor die ouders werkt dat niet zo
pi_219379572
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 17:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Joejoe jongens, zitten jullie ook al klaar voor de avonturen van de kerstelven die morgen gaan beginnen 🥳🥳 (ze kan beter die energie in iets nuttigers steken, maar goed)
Oh ja vreselijk die elven. Wie ging nou alweer nog meer doen? Milou of iemand anders die we hier noemen. Ik weet het niet meer
pi_219379645
En zou AM dat foeilelijke Debbie-als-elf kussen weer op de bank/in bed/in bad zetten? Hahahihihoho
pi_219379668
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 18:05 schreef Earring het volgende:

[..]
Oh ja vreselijk die elven. Wie ging nou alweer nog meer doen? Milou of iemand anders die we hier noemen. Ik weet het niet meer
Geen idee, maar een paar jaar geleden had Debbie die Laura aangespoort om in haar webwinkel die elven en zooi te gaan verkopen.

Debbie zal wel weer een hoop zooi op temu voor die krengen besteld hebben
pi_219379806
quote:
Zeker! Wel jammer dat ze dit jaar alleen op hoogte fratsen uithalen aangezien Deb niet kan bukken.
pi_219379841
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 15:42 schreef Sstt1993 het volgende:
Debbie met haar wapperende hand op TT, wat is dit 😂?
Hier een auralezer in de zaal?
Die weet van gekkigheid niet wat ze moet doen om aandacht te krijgen.
pi_219379865
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:10 schreef Weerikier het volgende:
Michelle Bollen, ik heb eigenlijk geen woorden voor haar. Wat een moeilijke vrouw. Ik vind haar heel egoïstisch. Je hebt dan 4 kinderen en had zogenaamd ook nog 3 geweldige bonus zoons, hoor je nooit meer wat over, die liefde zat duidelijk niet zo diep. Was een mooi plaatje voor instagram maar verder niets. En dan begin je een poly, helemaal geweldig ,wat een liefde, totaal geen jaloezie, 7 kinderen erin mee gesleept. Papa en mama en extra vrouw lekker met zn 3en in bed, flikflooien in het zwembad op vakantie met die kinderen ernaast, moeten die kinderen maar allemaal normaal vinden. En dan denk ik; prima, doe wat je niet laten kan. Maar het allerergste is dat alles online staat, alles moet gedeeld worden. Er staan fotos op MB dr insta dat ze gewoon boven op JvP zit, fotos dat ze intiem op een standbedje zitten met ook nog eens een suggestieve tekst erbij. Lijkt mij vreselijk als dat soort dingen online zouden staan van je ouders.
En nu is de poly geklapt, hele huwelijk en 2 gezinnen kapot en mevrouw heeft binnen een paar weken al een andere gozer. Moet je opletten, straks staat MB weer met nieuwe geweldige bonus kindjes op insta, die van die nieuwe lover. En kan "de klaver" weer vriendjes worden met nieuwe broertjes en zusjes. Totdat mama weer is uit gekeken op de s*x met die gozer en de hele boel weer opgedoekt wordt en ze op zoek gaat naar de volgende.
Opzich snap ik wel dat er geen contact meer is met de kids van JvP. Daar hebben die kids helemaal niks meer aan
pi_219379972
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vind het vooral bijzonder dat ze zijn 35ste viert alsof hij 6 word 😂 miste alleen nog de dino opblaas ballon (gelukkig had hij wel een helium ballon!)

En tja ze kijkt met dit soort hysterische dingen altijd een beetje eng..
Een beetje? Scary m*therf*cker
pi_219379988
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 18:18 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Opzich snap ik wel dat er geen contact meer is met de kids van JvP. Daar hebben die kids helemaal niks meer aan
Daarbij krijgen de kids weer voor een paar jaar nieuwe bonussen. Al die bonussen blijven zien maakt het wel ingewikkeld.
pi_219380027
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 18:15 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Zeker! Wel jammer dat ze dit jaar alleen op hoogte fratsen uithalen aangezien Deb niet kan bukken.
Zouden de elven ook in de rollie mogen?
pi_219380043
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 18:23 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Een beetje? Scary m*therf*cker
😆
pi_219380136
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Koen vond het anders wel prima twee dames in zijn bed _O-
Nou vond hem er soms ook afgepeigerd uitzien... Vond dat ook wel sneu, ga er maar aan staan als man, 2 gewillige vrouwen 🤣🤣🤣
pi_219380204
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 18:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zouden de elven ook in de rollie mogen?
In de rollie en in bed vermoedelijk.
Verwachtingen zijn hoog!
pi_219380207
DBM met haar: een vrouw kan niet ziek zijn want de was stapelt op!
Zo ziek was ze niet om een wasmachine aan te zetten toch? En hoezo kan haar derde kind dat niet doen?
Vragen, vrageb
pi_219380228
Sanneke zegt ‘M vindt boekjes heel leuk maar we vergeten vaak om hem voor te lezen’

Wat doet ze de hele dag? De hut chalet opruimen en schoonmaken lijkt me niet. Voorlezen dus ook niet. Op de loopband: njet. Naar buiten voor een wandeling: te koud/nat/wind. Er op uit met de bakfiets/het OV/een boodschap doen: daar moet Peppie voor mee.

Dan blijft scrollen, threadsen, commentaar leven/klagen over alles en iedereen zo’n beetje over?
pi_219380513
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 18:10 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Geen idee, maar een paar jaar geleden had Debbie die Laura aangespoort om in haar webwinkel die elven en zooi te gaan verkopen.

Debbie zal wel weer een hoop zooi op temu voor die krengen besteld hebben
En dat liep toen volgens mij helemaal niet zo want ik had t idee dat ze t jaar erna nog een restje moest verkopen, of zo😂
pi_219380662
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 18:32 schreef Earring het volgende:
DBM met haar: een vrouw kan niet ziek zijn want de was stapelt op!
Zo ziek was ze niet om een wasmachine aan te zetten toch? En hoezo kan haar derde kind dat niet doen?
Vragen, vrageb
Maar wel steeds naar de winkels, uit eten, Sinterklaas vieren. O ze was/ is zo ziek.
pi_219381109
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 17:35 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Koen is ook geen echte vent, wat heeft die met zich laten sollen
Vind deze opmerking nergens op slaan, het is niet zijn schuld dat zijn partner vreemd gaat en op iedereen en zijn/haar moeder verliefd wordt.
Voor t zelfde geld heeft hij uit alle macht geprobeerd zijn gezin bij elkaar te houden en had hij dit niet aan zien komen.
Ik heb geen idee of t zo gegaan is en bij elkaar blijven voor de kinderen ben ik zeker geen voorstander van, maar je weet niet hoe het onderling ging en of hij zomaar met zich heeft laten sollen.
pi_219381134
Als je de tijdlijn volgens de poly zou volgen zou MB helemaal niet zo lang die verliefdheid tegen gehouden hebben, want zolang zijn ze officieel nog niet uit elkaar.
Dus hoe je het ook wendt of keert, ergens is een enorm lulverhaal opgehangen 😅
pi_219381240
quote:
Ze heeft nu natuurlijk weer heel veel energie omdar haar nieuwe pilletjes haar zo fantastisch helpen. Vet veel zin in! #sarcasmeuit
pi_219381260
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 19:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Als je de tijdlijn volgens de poly zou volgen zou MB helemaal niet zo lang die verliefdheid tegen gehouden hebben, want zolang zijn ze officieel nog niet uit elkaar.
Dus hoe je het ook wendt of keert, ergens is een enorm lulverhaal opgehangen 😅
En dan een reactie onder die podcast “Ik hoop dat je vindt wat je bij Koen tekort kwam. En daarmee de rust om samen te genieten.” Misschien moet Michelle eerst eens bij zichzelf te rade gaan wat ze bij zichzelf tekort komt en daaraan gaan werken.
En bij degenen die het opnemen voor Michelle vraag ik me af of ze ook zo zouden reageren als Mies een man was die zo met zijn vrouw en kinderen zou omgaan.
pi_219381275
Nog geen tijd gehad om bij te lezen ivm het PAIS protest wat ik op de voet heb gevolgd.

Echt iedereen die ik ken met LC heeft vandaag meerdere stories eraan gewijd, een post van zichzelf en wie ontbreekt? Debbie. Als je zulke erge longcovid heb, hoe kan het dan toch zo zijn dat je er niks over deelt of zo weinig dat het je eigenlijk helemaal niks lijkt te boeien?
Of zal Debbie zichzelf dan toch nog een beetje schuldig voelen omdat ze helemaal niet zo ziek is als ze beweert? Ik heb heel veel lieve vrienden op instagram met longcovid en ik heb echt niks anders voorbij zien komen!

Ach, de WIA is binnen, hoeft niet meer te werken voor haar geld en in haar kleine kring kan ze zielig blijven doen. En de mensen die doodziek op bed liggen of werkelijk aan huis gekluisterd zijn door deze ziekte krijgen soms helemaal niks, raken erdoor financieel en mentaal verstrikt. Er zijn zelfs mensen die zo ziek zijn, dat zij geen uitweg meer zien en gaan voor euthanasie.

Ik zal echt nooit dit soort mensen snappen. En dat wil ik ook niet. Maar als je niet (zo) ziek bent is het dieptriest dat je ervoor zorgt indirect dat een ander ervoor moet vechten die werkelijk ziek is. Dat een ander moet vechten voor bijvoorbeeld een rolstoel en zij 'm in haar schoot geworpen krijgt. Waarvan het huis zo ontiegelijk bevuild is omdat ze niks meer kunnen en hop, WMO zodat Debbie op haar telefoon kan Tiktokken. 🤢
pi_219381281
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 16:24 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
2 fietsjes, zag ik dat nou goed. Kan het jochie op ochtend op het ene fietsje naar buiten op middag op de andere 🤪🤪
Zal dit dan ECHT het zetje zijn om lekker met haar zoon te gaan wandelen zodat hij kan crossen op het fietsje. Ze zegt al: “straks in de tuin”. Dus vast niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')