abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219376130
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 12:10 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Gaat dit over Tim? Zo ja, waar staat dit? Op Insta? Onder welke post (foto)? Kan het niet vinden nl. Dank alvast!
Dit zegt ze in de podcast die vandaag online is gekomen. Ze gelooft gelukkig zelf nog wel maximaal in haar eigen verhalen.
pi_219376261
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:34 schreef Hope88 het volgende:
Ach die arme MB.. het zal je maar overkomen hé, om de haverklap verliefd worden op iemand wat gewoon niet tegen te houden is, hoe hard je ook probeert!
‘So wat is jouwn status nu?’ Praat eens goed Nederlands Iris, alsjeblieft…
pi_219376319
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 12:31 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
‘So wat is jouwn status nu?’ Praat eens goed Nederlands Iris, alsjeblieft…
En MB die in elke zin “een soort van” zegt. Taalarmoede is maximaal.
pi_219376360
Minibelle, jeetje… Alles in haar berichten schreeuwt dat het meisje maximaal VMBO advies zal krijgen. Waarom accepteert moeder dat niet gewoon? Zo’n meisje wordt doodongelukkig als je haar zo’n ‘havo denkniveau’ school door de strot gaat duwen, alleen maar omdat moeder vindt dat zij dat nivequ heeft maar het er niet uit komt omdat ze ‘anders denkend’ is. Ook nog eens 6 ipv 5 jaar havo. Laat het meisje alsjeblieft gewoon ontdekken wat ze wil tijdens 4 jaar vmbo…
pi_219376364
MB heeft echt issues hoor sorry. Eerst al zo smoorverliefd op Jacqueline dat ze het niet kon tegenhouden en nu weer tot over haar oren op Tim. En in de tussentijd maakte ze meerdere gezinnen kapot waaronder die van haarzelf, maar lekker bezig blijven meid 🙄 Kop in het zand en weer een nieuwe stedentrip.
pi_219376406
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zat vooral met verbazing te kijken naar haar gezicht tussen die slingers. Ik kan mijn vinger er niet op leggen maar ik vind haar uitdrukking eng. Bijna psycho.
Een tijd geleden had ze altijd zo’n manische hysterische blik in haar ogen.
En ze ziet bij iemand slingers voorbij komen, dus zij moet die ook hebben
pi_219376488
Wat dat betreft deelt miss Walkie deels een goed inzicht.

Ze IS namelijk nog dat jonge meisje. Ze gedraagt zich nog als een puber die alle kanten opvliegt, steeds maar hoteldebotel is, de grootste verhalen ophangt ( dat van die knie is zo herkenbaar bij kinderen die aandacht tekort hebben, want of haar verhaalt is overdreven of ze echt echt zover dat ze met een gehavende knie toch gaat padellen: beide is te zot voor woorden voor een volwassen vrouw.)
Hopt van bff naar bff, een puberale obsessie voor haar lichaam enz.

Tis een en al onvolwassen gedrag. Menig puber maakt betere keuzes.
pi_219376617
Michelle denkt met haar poes ipv haar hersenen.
En dat is prima hè, deed ik ook toen ik jong was. Maar zij moest zo nodig trouwen op dr 21ste en 4 kinderen voor dr 30ste krijgen. Dan heb je verantwoordelijkheid, dan heb je je te gedragen. En dan ga je niet online al je liefdes escapades mwt zowel mannen als vrouwen etaleren. En gedraag je je zo in de anonimiteit is 1 ding. Maar zij vindt het wel handig dat ook nog ff aan iedereen te tonen, podcastje erbij, lekker bezig hoor.
pi_219376626
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Jenn1806 het volgende:
MB heeft echt issues hoor sorry. Eerst al zo smoorverliefd op Jacqueline dat ze het niet kon tegenhouden en nu weer tot over haar oren op Tim. En in de tussentijd maakte ze meerdere gezinnen kapot waaronder die van haarzelf, maar lekker bezig blijven meid 🙄 Kop in het zand en weer een nieuwe stedentrip.
Dit dus. Ze heeft zo haar best gedaan om hem niet leuk te vinden. Dat zei ze destijds van JvP ook.
En hoppa, naast de ten of us nog een gezin naar de kloten. (Ja, ik weet dat JvP en Tim hier zelf ook aan mee hebben gedaan).

Ik snap wel waarom Koen er helemaal klaar mee is/ was
pi_219376645
Niet normaal daar, die zooi bij hvk. Waarom blijft ze dat toch filmen? Wat een chaos
  Moderator zondag 30 november 2025 @ 13:32:08 #211
184769 crew  Deisyy
pi_219376651
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:26 schreef lila01 het volgende:

[..]
Dit dus. Ze heeft zo haar best gedaan om hem niet leuk te vinden. Dat zei ze destijds van JvP ook.
En hoppa, naast de ten of us nog een gezin naar de kloten. (Ja, ik weet dat JvP en Tim hier zelf ook aan mee hebben gedaan).

Ik snap wel waarom Koen er helemaal klaar mee is/ was
Koen vond het anders wel prima twee dames in zijn bed _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219376660
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Koen vond het anders wel prima twee dames in zijn bed _O-
Good for him!
pi_219376668
Maar ook trots dat Tim nu wel drinkt en het zelfs lekker gaat vinden..
En dat ze nu eindelijk de lampen weer uit kan doen samen na een avondje weg..
  Moderator zondag 30 november 2025 @ 13:36:26 #214
184769 crew  Deisyy
pi_219376679
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:34 schreef lila01 het volgende:

[..]
Good for him!
Good for them all, helaas werkte het niet, dat is dan weer jammer voor allemaal.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219376700
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:35 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar ook trots dat Tim nu wel drinkt en het zelfs lekker gaat vinden..
En dat ze nu eindelijk de lampen weer uit kan doen samen na een avondje weg..
Ik heb blijkbaar weer niet lang genoeg geluisterd😬 Trots dat iemand drinkt? Nog een bevestiging dat ze zich als een puber gedraagt. Wat jij schrijft klinkt alsof ze nog helemaal niet toe was en is aan een leven met daarin de verantwoordelijkheden die bij een volwassene horen. In haar geval een leven met vier kinderen.
pi_219376725
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb blijkbaar weer niet lang genoeg geluisterd😬 Trots dat iemand drinkt? Nog een bevestiging dat ze zich als een puber gedraagt.
Jaaa richting einde… ze had eerst heel gemeen tegen hem gedaan want ging niet werken ( toen ze nog “probeerde” haar gevoelens tegen te houden) ze houd van een wijntje ala je uit/eten bent en dat zit hij me een cola.. dat is zooooo niet gezellig… maar inm drinkt hij wel.. en zei hij na 3 dagen dat ie het zelfs lekker ging vinden.
pi_219376779
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:42 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Jaaa richting einde… ze had eerst heel gemeen tegen hem gedaan want ging niet werken ( toen ze nog “probeerde” haar gevoelens tegen te houden) ze houd van een wijntje ala je uit/eten bent en dat zit hij me een cola.. dat is zooooo niet gezellig… maar inm drinkt hij wel.. en zei hij na 3 dagen dat ie het zelfs lekker ging vinden.
Nou wat fijn! Eind goed, al goed. En ze leefden en dronken nog lang en gezellig. Voor een jaar of 2/3. Daarna wordt ze weer verliefd op de volgende.
pi_219376811
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Niet normaal daar, die zooi bij hvk. Waarom blijft ze dat toch filmen? Wat een chaos
Ik zit er met hartkloppingen naar te kijken; bij deze vrouw zit een steekje los. Dat huis is ook zo piepklein. Hoe dan ook moet ze meer de handen uit de mouwen steken om die chaos bij te benen, want op een dag staat Veilig Thuis bij der op de stoep.
pi_219376841
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb blijkbaar weer niet lang genoeg geluisterd😬 Trots dat iemand drinkt? Nog een bevestiging dat ze zich als een puber gedraagt. Wat jij schrijft klinkt alsof ze nog helemaal niet toe was en is aan een leven met daarin de verantwoordelijkheden die bij een volwassene horen. In haar geval een leven met vier kinderen.
Ik vind haar drinkgedrag overdadig, en opmerkingen zoals deze bewijst maar weer dat ze drankgebruik normaliseert.

Zou Tim eigenlijk vrijgezel geweest zijn toen hij met Mb begon?
pi_219376843
Esmee van Leijden kwam net voorbij op mijn insta met een post waarin ze zich afvraagt of zij hun kinderen genoeg hebben kunnen beschermen. Uit de reacties maak ik op dat dit te maken heeft met een ontuchtzaak op de basisschool waar hun kinderen naartoe gaan.
Vooropgesteld dat niemand het recht heeft om iets met een kind te doen! Nooit!
Maar jezelf afvragen of je je kinderen voldoende beschermt terwijl je je kinderen deelt met 50K, veelal onbekenden? Dan heb je het echt niet begrepen.
pi_219376869
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:59 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind haar drinkgedrag overdadig, en opmerkingen zoals deze bewijst maar weer dat ze drankgebruik normaliseert.

Zou Tim eigenlijk vrijgezel geweest zijn toen hij met Mb begon?
Haar drankgebruik is niet normaal.

Volgens mij las ik laatst dat Tim afgelopen zomer in overleg met zijn vrouw een baan in België aan heeft genomen. Die beelden in dat PSV stadion van MB en hoogstwaarschijnlijk Tim zijn al veel ouder.
pi_219376903
Ellen, die van Koen, staat ook weer vreemd te dansen op insta in een te kort jurkje
  zondag 30 november 2025 @ 14:32:12 #223
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219377085
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 14:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Volgens mij las ik laatst dat Tim afgelopen zomer in overleg met zijn vrouw een baan in België aan heeft genomen. Die beelden in dat PSV stadion van MB en hoogstwaarschijnlijk Tim zijn al veel ouder.
Het heeft er inderdaad wel alle schijn van dat er al iets tussen MB en haar nieuwe lover begon te spelen toen ze beiden nog in een relatie zaten.

En iemand hier voorspelde het laatst al dat ze natuurlijk ging zeggen dat ze het tegen geprobeerd heeft te houden. And here we are.
Graag verwijderen
pi_219377131
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 14:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ellen, die van Koen, staat ook weer vreemd te dansen op insta in een te kort jurkje
😂😂
pi_219377147
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 14:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Ja in kan me niet precies meer herinneren hoe oud die beelden in het PSV stadion zijn maar al best wel oud volgens mij, misschien al wel een jaar geleden? Was toen ze daar ineens die skybox hadden die ook zo mysterieus ineens verdwenen was.

Maar Michelle is gewoon een egoïstische vrouw. Zij moet en zal krijgen wat en wie ze wil en daar moet alles voor wijken. Belangen van anderen zijn daaraan ondergeschikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')