abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219375666
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 10:10 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik zat honderd jaar geleden op het Viva forum voor Colin Farrell die toen "hot & happening" was 😉. Daarna nooit meer een "forummer" geweest, totdat ik een half jaar geleden op AM stuitte, ik naar haar ging Googelen en hier terechtkwam. Dus ik ben nagenoeg compleet onwetend in het land van "influencers".
Dat is wel even geleden 🫣😆
pi_219375675
Wel leuk voor Roy trouwens, dat hij een kinderfeestje mocht geven 😊 zou hij morgen ook mogen trakteren op zijn werk?
pi_219375685
AM gaf aan dat ze vandaag wel online zou zijn op haar subscriberskanaal. Wat is dan precies de ‘straf’?
pi_219375737
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 09:46 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Oh echt?! Oeh, die stoute Maxime toch; dát had ik weer niet achter haar gezocht 😉. Ik meen dat haar man leraar op een lagere school is en een lange tijd thuis is (geweest) met een burn-out. Ook zij post haar kinderen veelvuldig, die nu in de "poep, pies en piemel" leeftijd zijn en wat zij maar reuze-grappig vindt; beetje een AM wat dat betreft.
Dit kwam volgens mij naar buiten dat ze toen overal regenbogen neerzette en met glitters strooien op insta. Heel vermoeiende vrouw
pi_219375876
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 10:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar dat doet ze uiteraard nog wel. Er is niet veel veranderd.
Klopt, maar dan lekker met een enkele #ad in de stories. Regels zijn er niet voor Annemarie!
pi_219375915
Michelle Bollen, ik heb eigenlijk geen woorden voor haar. Wat een moeilijke vrouw. Ik vind haar heel egoïstisch. Je hebt dan 4 kinderen en had zogenaamd ook nog 3 geweldige bonus zoons, hoor je nooit meer wat over, die liefde zat duidelijk niet zo diep. Was een mooi plaatje voor instagram maar verder niets. En dan begin je een poly, helemaal geweldig ,wat een liefde, totaal geen jaloezie, 7 kinderen erin mee gesleept. Papa en mama en extra vrouw lekker met zn 3en in bed, flikflooien in het zwembad op vakantie met die kinderen ernaast, moeten die kinderen maar allemaal normaal vinden. En dan denk ik; prima, doe wat je niet laten kan. Maar het allerergste is dat alles online staat, alles moet gedeeld worden. Er staan fotos op MB dr insta dat ze gewoon boven op JvP zit, fotos dat ze intiem op een standbedje zitten met ook nog eens een suggestieve tekst erbij. Lijkt mij vreselijk als dat soort dingen online zouden staan van je ouders.
En nu is de poly geklapt, hele huwelijk en 2 gezinnen kapot en mevrouw heeft binnen een paar weken al een andere gozer. Moet je opletten, straks staat MB weer met nieuwe geweldige bonus kindjes op insta, die van die nieuwe lover. En kan "de klaver" weer vriendjes worden met nieuwe broertjes en zusjes. Totdat mama weer is uit gekeken op de s*x met die gozer en de hele boel weer opgedoekt wordt en ze op zoek gaat naar de volgende.
pi_219375924
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 10:29 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat is wel even geleden 🫣😆
De tijd vliegt! Ja, heel lang, ik denk zo'n minstens 15 jaar.
pi_219375925
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 10:41 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Dit kwam volgens mij naar buiten dat ze toen overal regenbogen neerzette en met glitters strooien op insta. Heel vermoeiende vrouw
Ik ben gestopt met volgen. Steeds die overdreven kus foto’s met haar man. Hij werkt als directeur op een basisschool, moet je toch niet willen dat ouders jou steeds zo zien. Iedere pauze even facetimen, echt ieuwwww
pi_219375931
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:03 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Klopt, maar dan lekker met een enkele #ad in de stories. Regels zijn er niet voor Annemarie!
Nee dat laat ze ook iedere dag zien met dat filmen op de fiets.
pi_219375932
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:10 schreef Weerikier het volgende:
Michelle Bollen, ik heb eigenlijk geen woorden voor haar. Wat een moeilijke vrouw. Ik vind haar heel egoïstisch. Je hebt dan 4 kinderen en had zogenaamd ook nog 3 geweldige bonus zoons, hoor je nooit meer wat over, die liefde zat duidelijk niet zo diep. Was een mooi plaatje voor instagram maar verder niets. En dan begin je een poly, helemaal geweldig ,wat een liefde, totaal geen jaloezie, 7 kinderen erin mee gesleept. Papa en mama en extra vrouw lekker met zn 3en in bed, flikflooien in het zwembad op vakantie met die kinderen ernaast, moeten die kinderen maar allemaal normaal vinden. En dan denk ik; prima, doe wat je niet laten kan. Maar het allerergste is dat alles online staat, alles moet gedeeld worden. Er staan fotos op MB dr insta dat ze gewoon boven op JvP zit, fotos dat ze intiem op een standbedje zitten met ook nog eens een suggestieve tekst erbij. Lijkt mij vreselijk als dat soort dingen online zouden staan van je ouders.
En nu is de poly geklapt, hele huwelijk en 2 gezinnen kapot en mevrouw heeft binnen een paar weken al een andere gozer. Moet je opletten, straks staat MB weer met nieuwe geweldige bonus kindjes op insta, die van die nieuwe lover. En kan "de klaver" weer vriendjes worden met nieuwe broertjes en zusjes. Totdat mama weer is uit gekeken op de s*x met die gozer en de hele boel weer opgedoekt wordt en ze op zoek gaat naar de volgende.
Maar ze heeft echt heel erg (maximaal) geprobeerd om het tegen te houden hoor.
Haar ruggengraat is blijkbaar niet zo heel sterk. Ben benieuwd hoe lang ze dit volhoudt, tot er weer iemand anders komt waarbij het echt niet tegen te houden was.
pi_219375954
[/quote]0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:13 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik ben gestopt met volgen. Steeds die overdreven kus foto’s met haar man. Hij werkt als directeur op een basisschool, moet je toch niet willen dat ouders jou steeds zo zien. Iedere pauze even facetimen, echt ieuwwww
[/quote]

Oh directeur nog wel, ik dacht als leraar en dat vond ik al genânt genoeg met zo'n vrouw ✌️. Ze is zó vol van zichzelf, eng gewoon.
pi_219375959
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 10:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wel leuk voor Roy trouwens, dat hij een kinderfeestje mocht geven 😊 zou hij morgen ook mogen trakteren op zijn werk?
Ook fijn dat Debbie zich extra jarig voelde door plastic meuk slingers... 👍
pi_219375963
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:13 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Haar ruggengraat is blijkbaar niet zo heel sterk. Ben benieuwd hoe lang ze dit volhoudt, tot er weer iemand anders komt waarbij het echt niet tegen te houden was.
Dit wilde ik net schrijven. Beter proberen meid! Bij JvP heeft ze ook heel erg haar best gedaan om het tegen te houden, is toen ook niet gelukt. Nu weer niet. Zij kan beter alleen blijven i.p.v. relatie hoppen.
pi_219375966
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ook fijn dat Debbie zich extra jarig voelde door plastic meuk slingers... 👍
Ik zat vooral met verbazing te kijken naar haar gezicht tussen die slingers. Ik kan mijn vinger er niet op leggen maar ik vind haar uitdrukking eng. Bijna psycho.
pi_219376001
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:28 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
En toch likete (schrijf je dat zo?) junoordzijl wel die post van BOOS over AM. Zou ze zichzelf niet als momfluencer zien? Maar ze verdient toch geld dmv haar gezin ondanks smileys op het hoofd?
Ik denk dat zij vindt dat ze goed bezig is aangezien het gezicht van haar dochter niet in beeld komt. Maar ze verdient inderdaad evengoed geld met ze. Ook plaatst ze wel vrijwel elke dag gesprekjes met haar dochter online. Die, behalve dat het niet om aan te horen is, natuurlijk privé zijn.

En bijzonder: ze gaat prat op het feit dat ze zogenaamd op een volwassen manier met haar dochter praat. Maar als je dan aan je volgers vertelt dat je dochter "een dagje bij de kindjes gaat spelen" (ipv dat ze naar de opvang gaat), heb je het niet zo goed begrepen vind ik.
pi_219376011
Ach die arme MB.. het zal je maar overkomen hé, om de haverklap verliefd worden op iemand wat gewoon niet tegen te houden is, hoe hard je ook probeert!
pi_219376012
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit wilde ik net schrijven. Beter proberen meid! Bij JvP heeft ze ook heel erg haar best gedaan om het tegen te houden, is toen ook niet gelukt. Nu weer niet. Zij kan beter alleen blijven i.p.v. relatie hoppen.
Dit vond ik ook apart om te lezen, dat ze geprobeerd heeft het tegen te houden, net als bij jvp. Kan ze zichzelf niet in de hand houden ofzo? Verslaafd aan aandacht?
pi_219376025
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:34 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dit vond ik ook apart om te lezen, dat ze geprobeerd heeft het tegen te houden, net als bij jvp. Kan ze zichzelf niet in de hand houden ofzo? Verslaafd aan aandacht?
Zij is verslaafd aan veel. Maar niet aan rust en stabiliteit. Echt heel sneu voor haar kinderen. Ik heb het idee dat MB nooit tevreden is met wat ze heeft.
pi_219376032
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zat vooral met verbazing te kijken naar haar gezicht tussen die slingers. Ik kan mijn vinger er niet op leggen maar ik vind haar uitdrukking eng. Bijna psycho.
Vind het vooral bijzonder dat ze zijn 35ste viert alsof hij 6 word 😂 miste alleen nog de dino opblaas ballon (gelukkig had hij wel een helium ballon!)

En tja ze kijkt met dit soort hysterische dingen altijd een beetje eng..
pi_219376051
MB is zo ongeloofwaardig eerdere podcasts nee hoor geen man en iris die suggereerde alsof zij nog bij Koen terug zou komen. En nu ineens is er al langere tijd iemand dat wist iris natuurlijk ook al lang
pi_219376061
Iemand postte in het vorige topic dat Jacqueline (van MB) nu saai is om te volgen. Maar zij post toch juist de dagelijkse leuke normale dingen. Ook wat ze met haar kids onderneemt. Naar de bios, zwembad, wandelen in de bossen. Voor de poly volgde ik haar al en was ze ook een moeder die thuis was en heel veel met de jongens (toen 2) deed.
MB doet alsof ze alles voor haar kids over heeft, maar ik heb haar nog nooit in een bos/speeltuin/bios/kinderboederij of zwembad (enkel op vakantie) gezien. De echt leuke dingen doen de anderen uit de familie/oppas met haar kids. En laten we niet komen met; ja dat deelt ze mssn niet, MB deelt alles waar ze eventueel beter van wordt en die kids worden hele dagen geexposed op Social media. Zelfs als ze de school inlopen, alleen naar voetbal fietsen, in bad zitten onder de douche staan en als ze zich aan het omkleden zijn.

Kinderen worden vanmiddag door MB weer omgekocht met een voetbal pakje, even snel gekocht op het vliegveld.
pi_219376095
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB is zo ongeloofwaardig eerdere podcasts nee hoor geen man en iris die suggereerde alsof zij nog bij Koen terug zou komen. En nu ineens is er al langere tijd iemand dat wist iris natuurlijk ook al lang
Zij heeft net zo'n die-hard fanbase als AM. Ongelovelijk, allemaal oeh, ahhh en hartjes. Die adoratie van "influencers die er uiteindelijk op uit zijn om je allerlei meuk te verkopen" zal ik nooit kunnen begrijpen. En deze vrouw hopt ook nog eens van het ene bed naar het andere en doet vervolgens alsof ze zo'n onschuldig meisje is.
pi_219376108
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:50 schreef Annika2016 het volgende:
Iemand postte in het vorige topic dat Jacqueline (van MB) nu saai is om te volgen. Maar zij post toch juist de dagelijkse leuke normale dingen. Ook wat ze met haar kids onderneemt. Naar de bios, zwembad, wandelen in de bossen. Voor de poly volgde ik haar al en was ze ook een moeder die thuis was en heel veel met de jongens (toen 2) deed.
MB doet alsof ze alles voor haar kids over heeft, maar ik heb haar nog nooit in een bos/speeltuin/bios/kinderboederij of zwembad (enkel op vakantie) gezien. De echt leuke dingen doen de anderen uit de familie/oppas met haar kids. En laten we niet komen met; ja dat deelt ze mssn niet, MB deelt alles waar ze eventueel beter van wordt en die kids worden hele dagen geexposed op Social media. Zelfs als ze de school inlopen, alleen naar voetbal fietsen, in bad zitten onder de douche staan en als ze zich aan het omkleden zijn.

Kinderen worden vanmiddag door MB weer omgekocht met een voetbal pakje, even snel gekocht op het vliegveld.
JvP is net zo ongeloofwaardig als MB. Tijdens de poly liet ze nooit zien dat ze normale dingen met haar kinderen deed. En nu moet ze weer zieltjes winnen. Ik zou me doodschamen als ik als moeder mijn kinderen zo had meegesleept in mijn drang naar een ander leven om vervolgens in weer een tijdelijke woning te belanden. Ze hebben er met z’n drieën een potje van gemaakt en daar zijn zeven kinderen bij betrokken en heel Instagram kan meegenieten.
pi_219376109
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 20:34 schreef Missinglink24 het volgende:
Een tijd geleden werd al eens genoemd door iemand dat het haar niet zou verbazen als Tamara toch weer verder gaat met haar man.
Met haar posts van vandaag laat ze naar mijn mening ook wel blijken dat de deur nog op een kier staat.
Wel heftig om te lezen dat het Spanje plan inderdaad niet haar wens wat. Had ze bijna met een stoet kleine kinderen daar in het dorre binnenland gezeten.
Zouden ze wel officieel gescheiden zijn?

Ik geloof best dat ze het beste voor de kinderen willen maar ik vraag me af of de huidige situatie ook niet voor onrust/verwarring zorgt. Papa is er normaal gesproken op zaterdag naar vrijdag ging niet goed dus deze zaterdag niet. Wel bij het afzwemmen van de een maar niet bij de ander.
Al snap ik ook dat hij de kinderen wil zien.
pi_219376121
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:13 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Gaat dit over Tim? Zo ja, waar staat dit? Op Insta? Onder welke post (foto)? Kan het niet vinden nl. Dank alvast!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')