Heeft ze dat onder volgers gedaan? Of onder familie/vrienden/collega’s, als in ‘in plaats van allemaal kleine cadeaus’?quote:Op zondag 30 november 2025 07:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Kan ik hier mijn bankrekening laten zien ? Ik heb geen volgers maar wil graag een Nitendo swtch 2
😂😂
Het is wel makkelijk als al je volgers je geld geven , maar dan heb je toch wel een plaat voor je kop. Als je dat gaat vragen
Onder volgers kan ik mij niet voorstellen, dan had iemand van hier het vast voorbij zien komen. Familie en vrienden verwacht ik wel. Maar kom op, voor weet ik hoeveel geld p/m meuk bestellen kan ook. Dan had ze ook dit zelf als cadeau kunnen kopen.quote:Op zondag 30 november 2025 08:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Heeft ze dat onder volgers gedaan? Of onder familie/vrienden/collega’s, als in ‘in plaats van allemaal kleine cadeaus’?
Dat ging volgens mij over uitsluitsel over de insta straf. Overigens gebruikt ze ook geen ‘betaald partnerschap’ meer sinds de straf dus blijkbaar mag ze helemaal geen geld genererende content plaatsen!quote:Op zondag 30 november 2025 08:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zei AM van de week niet zoiets als ‘vanavond weten we meer’? Is daar nog iets over gezegd wat Het nu was, of was het gewoon een teaser, dat ze veel DMs zou krijgen met ‘oh, ik ben zoooo nieuwsgierig / hoop dat het iets leuks is / kan niet wachten, groetjes je trouwste fen’ ?
Niet ik die dit 3x moest lezen om te begrijpen dat je niet Jaap, maar Sjaak bedoelde😂.quote:Op zondag 30 november 2025 06:58 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
Als het slecht gaat zijn de vriendinnen van Michelle in beeld, dikke tranen. Nu gaat het goed, zijn haar twee OG vriendinnen nergens te zien.
Ik denk dat MB gewoon van diverse walletjes aan het eten was. De relatie met Koen was niet veel soeps. Ze werd verliefd op Jaap, die kwam erbij, maar het heeft de relatie met Koen niet geholpen. Misschien even een opleving, maar in de tijd dat ze bezig waren met de boerderij was ze dus ook met Tim aan het flikflooien. Zie beelden in het stadion van PSV. Ik vraag me af of ze destijds ook met Maxine (die van klm) en Faye bone aan het flikflooien was. Daar was ze een tijd ook helemaal besties mee. Nu niets meer van te zien of horen.
Je merkte al langere tijd dat het niet boterde. Koen die afstandelijker werd, MB aan het afvallen en vaker naar de psycholoog wat ze ook uitgebreid deelde (wat ik trouwens echt knap van haar vind. Goed dat ze laat zien dat iedereen wel eens de hulp van een psycholoog nodig heeft en dat dat niet raar is). Vervolgens ging ze net op het laatste moment de achternaam van hun kinderen veranderen. En toen dacht ik al dat dit niet lang zou duren.
Ook wel trieste at haar ouders dachten dat zij als enige over zou blijven in de relatie in die aflevering van het mooiste meisje uit de klas. Terwijl hun eigen dochter meerdere gezinnen en mensen kapot heeft gemaakt. Hopelijk zijn ze trots op hun dochter.
En dan steeds weer dat gepraat in superlatieven. Inderdaad erg veel humblebrag. En weer die kapotte knie. Joh meid geef toe dat je hebt overdreven. Geef toe dat je veel te jong moeder bent geworden en nu je jeugd aan het inhalen bent.
Er wordt veel op andere moeders gehaat die hun kinderen veel laten zien maar MBWolf kan er ook wat van. Hoe vaak ik niet die jongste twee in bad heb gezien of in ondergoed rennen. Daar wordt alleen minder wat van gezegd dan bij anderen.
Ik denk dat het co-ouderschap haar wel bevalt. Overdag kinderen naar school. Schoonmaakster, oppasser, oma in huis wanneer de kinderen er weer zijn zodat ze daarbij hulp nodig heeft. En dan van het weekend lekker met de nieuwe op pad. Zij heeft het goed voor mekaar hoor. En dan nog Koen en JvP die bij JolieNoe aan het werk zijn. Kan Michelle tussendoor nog fotos schieten in een outfit en dan is zij ook alweer klaar.
Ben benieuwd of jvp dingen anders had aangepakt als ze wist hoe haar leven er nu uit ziet. Van een nieuwbouw vrijstaande villa naar een zwervend bestaan met haar kinderen. En nee als je niet gelukkig bent in een relatie moet je er zeker niet in blijven hangen, maar ik vraag me af of ze harder eraan zou hebben gewerkt als ze wist wat de uitkomst zou zijn.
Hoe is het trouwens met Mathilde Beverlo? Die zie je ook haast niet meer na de bruiloft.
Is dat de KLM stewardess Maxime? Ik had haar nooit gelinkt met MB totdat Maxime afgelopen zomer zei dat ze had afgesproken met MB "die ze al zolang niet had gezien". Ik dacht toen al wat een opvallende vriendschap. Ik vind Maxime wat onbehouwen met een donkere (mannen) stem en een enorme ijdeltuit met dat constante intense gestaar in de camera. Ben benieuwd waar ooit die vriendschap is ontstaan.quote:Op zondag 30 november 2025 06:58 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
Ik vraag me af of ze destijds ook met Maxine (die van klm) en Faye bone aan het flikflooien was. Daar was ze een tijd ook helemaal besties mee. Nu niets meer van te zien of horen.
En de mensen gingen bijna over hun nek. Jeeeej weer vol de aandacht!quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:57 schreef lila01 het volgende:
MB
Ja hoor, de soft launch van de Wolf is een feit.
Zo voorspelbaar.
O, en even een kapotte knie teruggezet.
Misschien houdt ze die newborn baby nu uit beeld. Dat juich ik dan wel weer toe.quote:Op zondag 30 november 2025 08:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Niet ik die dit 3x moest lezen om te begrijpen dat je niet Jaap, maar Sjaak bedoelde😂.
Ik denk idd dat Michelle haar jeugd probeert in te halen, dat ze iets gemist heeft en dat nu wel heeft. Ik heb het gevoel dat haar vriendschappen allemaal vrij oppervlakkig zijn, iedereen komt ff voorbij als liefste of bestie, slechts een aantal (vooral die waar ze mee werkt) zie je vaker voorbij komen.
Er was een vriendin met baby, ging ze iedere dag heen om baby te knuffelen, die is al een tijdje niet in beeld geweest volgens mij.
Mathilde posts 1x in de zoveel tijd een enorme update aan stories, maar is niet super actief (meer).
Eigenlijk een soort MB dusquote:Op zondag 30 november 2025 08:36 schreef Cattolica het volgende:
[..]
IIk vind Maxime wat onbehouwen met een donkere (mannen) stem en een enorme ijdeltuit met dat constante intense gestaar in de camera.
Ik vind het echt heeeeel bizar. Alles draait daar om presteren. En alles wordt betrokken op haar zelf.quote:Op zondag 30 november 2025 08:19 schreef Tarantelle het volgende:
Minibelle: het lijkt wel of die moeder (van vader hoor ik nooit wat) een school voor zichzelf aan het kiezen is. Vreselijk hoe sturend ze is over de toekomst van haar kind. Alsof een kind nu al met 10 jaar weet dat ze kunstacademie wil gaan doen. Ik vind het echt sneu, waarom leer je je kind niet gewoon dat ze zelf keuzes in het leven mag maken?
Ballet of tennis. En uitzonderlijk hoogbegaafd onderwijs uiteraard.quote:Op zondag 30 november 2025 08:52 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ik vind het echt heeeeel bizar. Alles draait daar om presteren. En alles wordt betrokken op haar zelf.
Topsport, kunstacademie en toneel. En ben benieuwd wat ze met de kleinste hoogbegaafde gaan doen....
Ja, dat laatste is zeker zo. En als ze het aan familie en vrienden is gevraagd onder het mom van ‘zullen we 1 cadeau kopen’ dan vind ik het raar dat ze doet voorkomen alsof zij dat voor haar hubbie heeft gekocht, van de geschoolde centjes.quote:Op zondag 30 november 2025 08:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Onder volgers kan ik mij niet voorstellen, dan had iemand van hier het vast voorbij zien komen. Familie en vrienden verwacht ik wel. Maar kom op, voor weet ik hoeveel geld p/m meuk bestellen kan ook. Dan had ze ook dit zelf als cadeau kunnen kopen.
Ja zij ja!quote:Op zondag 30 november 2025 08:36 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Is dat de KLM stewardess Maxime? Ik had haar nooit gelinkt met MB totdat Maxime afgelopen zomer zei dat ze had afgesproken met MB "die ze al zolang niet had gezien". Ik dacht toen al wat een opvallende vriendschap. Ik vind Maxime wat onbehouwen met een donkere (mannen) stem en een enorme ijdeltuit met dat constante intense gestaar in de camera. Ben benieuwd waar ooit die vriendschap is ontstaan.
Oh echt?! Oeh, die stoute Maxime toch; dát had ik weer niet achter haar gezocht 😉. Ik meen dat haar man leraar op een lagere school is en een lange tijd thuis is (geweest) met een burn-out. Ook zij post haar kinderen veelvuldig, die nu in de "poep, pies en piemel" leeftijd zijn en wat zij maar reuze-grappig vindt; beetje een AM wat dat betreft.quote:Op zondag 30 november 2025 09:27 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
[..]
Ja zij ja! Zij heeft toch ook een open relatie samen met haar man. Was destijds heel ophef op het viva forum.
En waarom moet dat meisje perse havo/vwo? Ik heb het idee dat dit meisje juist veel gelukkiger zou worden van iets met de handen doen ipv de hele dag met de neus in de boekenquote:Op zondag 30 november 2025 08:19 schreef Tarantelle het volgende:
Minibelle: het lijkt wel of die moeder (van vader hoor ik nooit wat) een school voor zichzelf aan het kiezen is. Vreselijk hoe sturend ze is over de toekomst van haar kind. Alsof een kind nu al met 10 jaar weet dat ze kunstacademie wil gaan doen. Ik vind het echt sneu, waarom leer je je kind niet gewoon dat ze zelf keuzes in het leven mag maken?
Dit! Op zich niets mis met een gezamenlijk cadeau van familie en vrienden... maar wel dat je het claimed als cadeau!quote:Op zondag 30 november 2025 09:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is zeker zo. En als ze het aan familie en vrienden is gevraagd onder het mom van ‘zullen we 1 cadeau kopen’ dan vind ik het raar dat ze doet voorkomen alsof zij dat voor haar hubbie heeft gekocht, van de geschoolde centjes.
Ja die swingen met een ander stel, die ook vaak op hun Instagram staan. Dat is inmiddels best oud nieuws toch?quote:Op zondag 30 november 2025 09:46 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Oh echt?! Oeh, die stoute Maxime toch; dát had ik weer niet achter haar gezocht 😉. Ik meen dat haar man leraar op een lagere school is en een lange tijd thuis is (geweest) met een burn-out. Ook zij post haar kinderen veelvuldig, die nu in de "poep, pies en piemel" leeftijd zijn en wat zij maar reuze-grappig vindt; beetje een AM wat dat betreft.
Dit denk ik ookquote:Op zondag 30 november 2025 08:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Niet ik die dit 3x moest lezen om te begrijpen dat je niet Jaap, maar Sjaak bedoelde😂.
Ik denk idd dat Michelle haar jeugd probeert in te halen, dat ze iets gemist heeft en dat nu wel heeft. Ik heb het gevoel dat haar vriendschappen allemaal vrij oppervlakkig zijn, iedereen komt ff voorbij als liefste of bestie, slechts een aantal (vooral die waar ze mee werkt) zie je vaker voorbij komen.
Er was een vriendin met baby, ging ze iedere dag heen om baby te knuffelen, die is al een tijdje niet in beeld geweest volgens mij.
Mathilde posts 1x in de zoveel tijd een enorme update aan stories, maar is niet super actief (meer).
Ik zat honderd jaar geleden op het Viva forum voor Colin Farrell die toen "hot & happening" was 😉. Daarna nooit meer een "forummer" geweest, totdat ik een half jaar geleden op AM stuitte, ik naar haar ging Googelen en hier terechtkwam. Dus ik ben nagenoeg compleet onwetend in het land van "influencers".quote:Op zondag 30 november 2025 09:58 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ja die swingen met een ander stel, die ook vaak op hun Instagram staan. Dat is inmiddels best oud nieuws toch?
Maar dat doet ze uiteraard nog wel. Er is niet veel veranderd.quote:Op zondag 30 november 2025 08:31 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Dat ging volgens mij over uitsluitsel over de insta straf. Overigens gebruikt ze ook geen ‘betaald partnerschap’ meer sinds de straf dus blijkbaar mag ze helemaal geen geld genererende content plaatsen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |