abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219377293
Sanneke filmt vanaf de bank hoe Dion staat te stofzuigen 🤦♀
pi_219377559
Debbie met haar wapperende hand op TT, wat is dit 😂?
Hier een auralezer in de zaal?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sstt1993 op 30-11-2025 15:42:45 (Typefoutje) ]
pi_219377638
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 15:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke filmt vanaf de bank hoe Dion staat te stofzuigen 🤦♀
Vandaag is het verjaardagsfeestje van M? Ben benieuwd of er veel mensen zijn. Laatst huilde ze nog dat veel mensen überhaupt nog niet eens op kraamvisite waren geweest.
pi_219377694
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 15:51 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Vandaag is het verjaardagsfeestje van M? Ben benieuwd of er veel mensen zijn. Laatst huilde ze nog dat veel mensen überhaupt nog niet eens op kraamvisite waren geweest.
Er was in ieder geval een vriendin met ook nog het goede kado!
pi_219377768
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 15:42 schreef Sstt1993 het volgende:
😂 ze doet weer een hypeje in hoop op meer bereikbaarheid 😂 je ziet dat er een kind aandacht van haar wilt en in haar aura zit dus lekker boeiend wat men zou zien haar aura is verstoord (en zij doet gestoord)

Wel grappig mensen zeggen dat ze groen zien... wat staat voor goede gezondheid zowel lichamelijk als geestelijk 😂👍
pi_219377785
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:42 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Jaaa richting einde… ze had eerst heel gemeen tegen hem gedaan want ging niet werken ( toen ze nog “probeerde” haar gevoelens tegen te houden) ze houd van een wijntje ala je uit/eten bent en dat zit hij me een cola.. dat is zooooo niet gezellig… maar inm drinkt hij wel.. en zei hij na 3 dagen dat ie het zelfs lekker ging vinden.
🤦🏼♀ niet dat je bang bent dat het niet gaat werken omdat er 6 kids bij betrokken zijn of andere redenen waarom het geen goed plan is om halsoverkop een ‘nieuwe’ relatie in te duiken. Nee, maar omdat het niet gezellig is omdat iemand niet drinkt 🤦🏼♀ wat een niveau zeg!
pi_219377845
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 15:59 schreef Earring het volgende:

[..]
Godzijdank! Wedden dat ze toch nog iets zal hebben om over te huilen klagen?
pi_219377906
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 15:42 schreef Sstt1993 het volgende:
Die is echt van lotje getikt
pi_219377915
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 15:59 schreef Earring het volgende:

[..]
2 fietsjes, zag ik dat nou goed. Kan het jochie op ochtend op het ene fietsje naar buiten op middag op de andere 🤪🤪
pi_219377917
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 16:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂 ze doet weer een hypeje in hoop op meer bereikbaarheid 😂 je ziet dat er een kind aandacht van haar wilt en in haar aura zit dus lekker boeiend wat men zou zien haar aura is verstoord (en zij doet gestoord)

Wel grappig mensen zeggen dat ze groen zien... wat staat voor goede gezondheid zowel lichamelijk als geestelijk 😂👍
😂
  zondag 30 november 2025 @ 16:36:39 #236
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219378022
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb blijkbaar weer niet lang genoeg geluisterd😬 Trots dat iemand drinkt? Nog een bevestiging dat ze zich als een puber gedraagt. Wat jij schrijft klinkt alsof ze nog helemaal niet toe was en is aan een leven met daarin de verantwoordelijkheden die bij een volwassene horen. In haar geval een leven met vier kinderen.
Waar is te lezen dat die Tim in beeld komt?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219378076
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 16:36 schreef popje het volgende:

[..]
Waar is te lezen dat die Tim in beeld komt?
De podcast die vandaag op Instagram is gezet.
pi_219378206
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 16:24 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
2 fietsjes, zag ik dat nou goed. Kan het jochie op ochtend op het ene fietsje naar buiten op middag op de andere 🤪🤪
Dat ene fietsje kreeg ze van vriendin, die had het over en had gevraagd of ze het nog wilde. En omdat Sanneke denkt dat er ooit veel vriendjes komen spelen lijkt dat haar leuk als extra. Oei dat worden weer extra virussen hoor met ‘al die andere kinderen’
pi_219378464
HVK heeft een overdaad aan speelgoed rotzooi.
Die kinderen zijn totaal het overzicht kwijt en zij ook.
pi_219378473
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 16:54 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat ene fietsje kreeg ze van vriendin, die had het over en had gevraagd of ze het nog wilde. En omdat Sanneke denkt dat er ooit veel vriendjes komen spelen lijkt dat haar leuk als extra. Oei dat worden weer extra virussen hoor met ‘al die andere kinderen’
Kind is 1 geworden, tegen de tijd dat de vriendjes komen spelen passen ze allang niet meer op deze fietsjes 🤭
pi_219378481
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 12:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
JvP is net zo ongeloofwaardig als MB. Tijdens de poly liet ze nooit zien dat ze normale dingen met haar kinderen deed. En nu moet ze weer zieltjes winnen. Ik zou me doodschamen als ik als moeder mijn kinderen zo had meegesleept in mijn drang naar een ander leven om vervolgens in weer een tijdelijke woning te belanden. Ze hebben er met z’n drieën een potje van gemaakt en daar zijn zeven kinderen bij betrokken en heel Instagram kan meegenieten.
💯 Ze maken er echt een soort wedstrijd van, en er zijn genoeg mensen die daar blind in mee gaan. Ze zijn alle drie zo ongeloofwaardig als wat. Ik durf zelfs te wedden dat het binnen de kortste keren uitkomt dat JvP en KB samen zijn. Ze houden iedereen “aan het lijntje”, en de één is geen haar beter dan de ander. Het enige waar ik nog medelijden mee heb, zijn die zeven kinderen die overal in meegesleept worden.

MB komt in die podcast zo ontzettend dom over, bijna alsof je naar een onzekere zestienjarige zit te luisteren. En JvP blijft haar foto’s zo strategisch plaatsen dat ze met de dag kinderachtiger overkomt. Het is echt triest dat dit circus zich gewoon blijft afspelen terwijl heel Instagram kan meekijken.
pi_219378653
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 16:10 schreef proud_mami het volgende:

[..]
🤦🏼♀ niet dat je bang bent dat het niet gaat werken omdat er 6 kids bij betrokken zijn of andere redenen waarom het geen goed plan is om halsoverkop een ‘nieuwe’ relatie in te duiken. Nee, maar omdat het niet gezellig is omdat iemand niet drinkt 🤦🏼♀ wat een niveau zeg!
Spot on!
pi_219378659
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Jenn1806 het volgende:
MB heeft echt issues hoor sorry. Eerst al zo smoorverliefd op Jacqueline dat ze het niet kon tegenhouden en nu weer tot over haar oren op Tim. En in de tussentijd maakte ze meerdere gezinnen kapot waaronder die van haarzelf, maar lekker bezig blijven meid 🙄 Kop in het zand en weer een nieuwe stedentrip.
Michelle maakt geen meerdere gezinnen kapot hoor, dat doet Tim en deed Jacqueline zelf. Het zijn volwassen mensen die bewust keuzes hebben gemaakt. Niemand anders dan zijzelf dragen de verantwoordelijkheid voor het klappen van hun huwelijk. Het is echt te makkelijk om alles op Michelle te gooien, alsof de rest geen eigen wil of aandeel heeft gehad in dit hele drama.

Dat gezegd hebbende, vind ik ook dat MB issues heeft. Eerst compleet smoorverliefd op Jacqueline, en nu dat niet meer werkt ineens over haar oren op Tim. Het oogt allemaal nogal wispelturig en impulsief. Ondertussen vlucht ze vrolijk van stedentrip naar stedentrip, alsof je zo je problemen kunt ontlopen. Tja het is maar net waar je zin in hebt.

Maar laten we wel eerlijk blijven, de puinhopen in die gezinnen zijn niet door haar alleen veroorzaakt.
pi_219378761
Wat een show die MB. 1 september zogezegd uit elkaar, eind november de nieuwe vlam al mee op reis (al was hij er 2 weken geleden ook bij dacht ik). Dat hele huwelijk en die Poly zaten dan echt zo diep niet. Ze kan best stoppen met alle jankverhalen, het is allemaal een grote show.
pi_219378786
Mies heeft "heel lang geprobeerd om Tim niet leuk te vinden". Komt jullie dat ook zo bekend voor? Net als toen ze "heel hard had gevochten" tegen haar gevoelens voor Jacqueline. Met zowel Jacq als Tim was ze allang in een full blown relatie toen ze met die tekst kwam.

Mies doet gewoon waar Mies zin in heeft, zonder aan de consequenties op langere termijn te denken. Ook nu weer twee relaties stuk. En een hoop ellende voor de kinderen.

En die podcast met die zogenaamde verlegen "bekentenis" 🤨. Denk dat ze thuis weer wat besties kwijt is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 30-11-2025 17:27:58 (Typfout) ]
pi_219378845
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 17:23 schreef papierentas het volgende:
Wat een show die MB. 1 september zogezegd uit elkaar, eind november de nieuwe vlam al mee op reis (al was hij er 2 weken geleden ook bij dacht ik). Dat hele huwelijk en die Poly zaten dan echt zo diep niet. Ze kan best stoppen met alle jankverhalen, het is allemaal een grote show.
Credits naar Jacq en Koen die tenminste hun ouderrol serieus nemen. Weet niet of die ook aan de boemel zijn, maar Mies vergeet dat internet forever is, ook al heeft ze het nog zo met Iris geregisseerd.
pi_219378847
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 17:17 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Michelle maakt geen meerdere gezinnen kapot hoor, dat doet Tim en deed Jacqueline zelf. Het zijn volwassen mensen die bewust keuzes hebben gemaakt. Niemand anders dan zijzelf dragen de verantwoordelijkheid voor het klappen van hun huwelijk. Het is echt te makkelijk om alles op Michelle te gooien, alsof de rest geen eigen wil of aandeel heeft gehad in dit hele drama.

Dat gezegd hebbende, vind ik ook dat MB issues heeft. Eerst compleet smoorverliefd op Jacqueline, en nu dat niet meer werkt ineens over haar oren op Tim. Het oogt allemaal nogal wispelturig en impulsief. Ondertussen vlucht ze vrolijk van stedentrip naar stedentrip, alsof je zo je problemen kunt ontlopen. Tja het is maar net waar je zin in hebt.

Maar laten we wel eerlijk blijven, de puinhopen in die gezinnen zijn niet door haar alleen veroorzaakt.
Daar heb je gelijk in, KB/Jacqueline/Tim zijn absoluut mede schuldig hieraan. Al vind ik zelf dat MB toch een glansrol heeft hierin, zij lijkt degene te zijn die van verliefdheid naar verliefdheid hopt en nooit tevreden lijkt te zijn. Ik hoop dat ze beide hun kinderen niet te snel hierin meeslepen. Al was Tim er natuurlijk laatst wel bij met die brunch..
pi_219378906
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 17:27 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in, KB/Jacqueline/Tim zijn absoluut mede schuldig hieraan. Al vind ik zelf dat MB toch een glansrol heeft hierin, zij lijkt degene te zijn die van verliefdheid naar verliefdheid hopt en nooit tevreden lijkt te zijn. Ik hoop dat ze beide hun kinderen niet te snel hierin meeslepen. Al was Tim er natuurlijk laatst wel bij met die brunch..
Mijn indruk is dat het vooral Mies is die op jacht is/bevestiging zoekt. Vergeet niet dat de juicechannels meldden dat Mies tijdens de poly met verschillende mensen (m/v) vreemdging.
pi_219378975
Koen is ook geen echte vent, wat heeft die met zich laten sollen
pi_219378979
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 17:09 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Kind is 1 geworden, tegen de tijd dat de vriendjes komen spelen passen ze allang niet meer op deze fietsjes 🤭
Haha dacht ik ook al
Er staat op de doos 2-6 en niemand heeft haar verteld dat dat niet hoeft te kloppen 😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')