abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219369468
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219369480
Ah shit het moest de vloggende rode vlag worden als titel... Kan iemand dat wijzigen?
pi_219369493
DBM's dochter moest vannacht spugen en ze vond het vooral heel erg vervelend voor zichzelf, dat ze wakker werd gemaakt door haar en dat ze de zooi moest opruimen (threads).

Dochter had boven om de gang gespuugd en ze moest daardoor vannacht de HELE bovenverdieping poetsen? Dus kind spuugt op de gang en dan ga je ALLE slaapkamers poetsen?
pi_219369496
Woord voor woord eens met Gooischevrouw in het vorige topic. Als je haar langer volgt kun je er niet omheen dat er niets klopt van wat Debbie zegt.

Verder viel het me op dat ze alleen een stukje rapport van haar wonderkind deelde om mee op te scheppen, maar haar middelste zoon zal er vast tegelijkertijd ook eentje hebben gekregen en daar lees je niet van. Treurig.
pi_219369515
Ik heb
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:12 schreef Miepje77 het volgende:
Ah shit het moest de vloggende rode vlag worden als titel... Kan iemand dat wijzigen?
Ik heb een tr gezet om het de mods te vragen.

Ik heb met lc ook geen ziekenhuistraject doorlopen en volgens mij veel anderen ook niet.
Wel multidisciplinair team.
pi_219369628
Bij Minibelle staat ook de toekomst van Lotus al vast🥳🥳. Heerlijk voor dat meisje😥
pi_219369699
..

[ Bericht 99% gewijzigd door Noor_ op 29-11-2025 15:17:01 ]
pi_219369708
Pffff dbm weer.... iedere nacht moet haar dochter braken... nee niet van spanning maar omdat ze haar eten niet verteerd... die zelfde dochter die niets eet... dus welk eten?
Echt waarom zet je dit op deze overdreven manier online?? Dit gaat toch ooit terug komen bij die kinderen?
pi_219369776
Ach, h
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Pffff dbm weer.... iedere nacht moet haar dochter braken... nee niet van spanning maar omdat ze haar eten niet verteerd... die zelfde dochter die niets eet... dus welk eten?
Echt waarom zet je dit op deze overdreven manier online?? Dit gaat toch ooit terug komen bij die kinderen?
Ach, heeft ze weer een nieuw medisch probleem verzonnen/zelf gediagnosticeerd...
pi_219369780
Na de krokante trui van Judith zie ik bij Debbie al dagenlang alleen maar pyjamabroeken. Ok, het zijn verschillende dus krokant zijn ze misschien niet maar als je alleen maar pyjama's draagt helpt dat ook niet echt om in een actievere mindset te komen.
pi_219369835
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En iedere nacht spugen. Je hoort dr dr anders nooit over. Maar dat is toch niet gezond? Ook slecht voor je slokdarm qua zuuraanval
pi_219369852
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:15 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En iedere nacht spugen. Je hoort dr dr anders nooit over. Maar dat is toch niet gezond? Ook slecht voor je slokdarm qua zuuraanval
Wat te denken van die tandjes en dat zuur iedere nacht
pi_219369971
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:15 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Precies, ze had het echt wel gemeld als het kind iedere nacht spuugt
pi_219369973
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:03 schreef Nieve het volgende:
Na de krokante trui van Judith zie ik bij Debbie al dagenlang alleen maar pyjamabroeken. Ok, het zijn verschillende dus krokant zijn ze misschien niet maar als je alleen maar pyjama's draagt helpt dat ook niet echt om in een actievere mindset te komen.
Maarrrr de nagels zijn dan wel weer in kerst style
pi_219369989
Debbie heeft nu ook raad en advies over medicatie in een lc groep.
Daarna worden de reacties uitgezet want medicatie advies mag niet.
Zelf wil ze nooit tips en advies maar blijkbaar geldt dat niet voor haar.
pi_219369994
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet
Maar zal Koen nog wel veel op de zaak zijn? Omdat hij ander werk zoekt?
Ik zie hem iig vaker op kantoor dan MB. En hij zag iig wel het belang van aanwezigheid tijdens Blackfriday. Want hij was er wel.
pi_219369998
Dat Debbie van alles verzint voor aandacht moet zij weten, dat zij haar leven in bed WIL liggen ed echt be my guest maar de kinderen zijn het slachtoffer en daar kan ik heel boos om worden. De kinderen krijgen amper aandacht van hun moeder, zien hun moeder in bed liggen etc dat vormt een kind. Debbie zou beter moeten weten, zij heeft vroeger minder aandacht gehad van haar ouders doordat ze een broer met een beperking had en een zus die vroeg moeder werd en nu herhaalt de geschiedenis zich. (Helaas zie je dat vaker bij influencers)

Triest, heel triest 😞
pi_219370054
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:44 schreef IlseMarije het volgende:
Dat Debbie van alles verzint voor aandacht moet zij weten, dat zij haar leven in bed WIL liggen ed echt be my guest maar de kinderen zijn het slachtoffer en daar kan ik heel boos om worden. De kinderen krijgen amper aandacht van hun moeder, zien hun moeder in bed liggen etc dat vormt een kind. Debbie zou beter moeten weten, zij heeft vroeger minder aandacht gehad van haar ouders doordat ze een broer met een beperking had en een zus die vroeg moeder werd en nu herhaalt de geschiedenis zich. (Helaas zie je dat vaker bij influencers)

Triest, heel triest 😞
Klopt en het ergste vind ik dat Roy dit allemaal toestaat.
Ik ben van mening dat als hij iets strenger zou zijn en iets minder toegeeflijk dat Debbie daar meer gebaat is.
pi_219370067
Nu een heel
Stuk in de Volkskrant over o.a. lc patiënten die al dagen weken maanden op bed liggen.
Zal Debbie niet zijn gevraagd?
Of hadden ze haar door?
pi_219370082
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:15 schreef Nieve het volgende:
Woord voor woord eens met Gooischevrouw in het vorige topic. Als je haar langer volgt kun je er niet omheen dat er niets klopt van wat Debbie zegt.

Verder viel het me op dat ze alleen een stukje rapport van haar wonderkind deelde om mee op te scheppen, maar haar middelste zoon zal er vast tegelijkertijd ook eentje hebben gekregen en daar lees je niet van. Treurig.
Wat mij opviel waren de fouten van de leerkracht😬
  zaterdag 29 november 2025 @ 13:06:31 #21
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219370088
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 13:00 schreef Henrike het volgende:
Nu een heel
Stuk in de Volkskrant over o.a. lc patiënten die al dagen weken maanden op bed liggen.
Zal Debbie niet zijn gevraagd?
Of hadden ze haar door?
Off topic, zou jij na het einde van een zin een spatie willen tikken i.p.v. een enter? Ik denk dat jouw teksten dan een stuk prettiger lezen.
Graag verwijderen
pi_219370104
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:44 schreef IlseMarije het volgende:

Triest, heel triest 😞
Zou ze dat ook niet gewoon verzonnen hebben, dat ze minder aandacht kreeg? Ik ben opgegroeid met een broer met meerdere beperkingen maar ben echt niet verknipt.
pi_219370126
Hvk:
Ik begrijp echt wel dat je er een rommel van kunt hebben met zoveel kinderen in zo'n klein huis. Maar zij laat ze ook werkelijk als een stel sloopkogels door het huis gaan.
Met laarzen aan over de bank lopen, in de vroege ochtend met pannendeksels slaan, elkaar bijten en pesten.
En dan krijgen ze een reep chocola en lopen met dat grote stuk al afhappend door het huis.
Ja zo krijg je er ook ook een bende van lijkt mij.
pi_219370127
Die bank bij Debbie, komt vast zoveel troep uit omdat ze er zo vaak aangekoekt op ligt. Waarom dat ze dat in het weekend, en niet als de kinderen op school zijn, niet logisch. Je hoort een kind ‘mama’ zeggen en om aandacht vragen maar Debbie zegt niks terug
  Forum Admin zaterdag 29 november 2025 @ 13:33:21 #25
58651 crew  murp
murp
pi_219370169
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:12 schreef Miepje77 het volgende:
^O^
pi_219370173
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 13:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die bank bij Debbie, komt vast zoveel troep uit omdat ze er zo vaak aangekoekt op ligt. Waarom dat ze dat in het weekend, en niet als de kinderen op school zijn, niet logisch. Je hoort een kind ‘mama’ zeggen en om aandacht vragen maar Debbie zegt niks terug
Nee dat dus.Als je de energie een keer hebt na een week in pyjama, doe dan wat met de kinderen. Al is het een blokje om
pi_219370178
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 13:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zou ze dat ook niet gewoon verzonnen hebben, dat ze minder aandacht kreeg? Ik ben opgegroeid met een broer met meerdere beperkingen maar ben echt niet verknipt.
Je komt er pas achter als je influencer bent dat je verknipt bent.
Hier ook hoor, genoeg meegemaakt, rottige jeugd gehad, maar ik ben niet dat ik verknipt. Anderen denken daar misschien weer anders over.
pi_219370267
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 13:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zij reageert zelden op de kinderen. Van de week vroeg één van de kinderen wat er in die pot zat. Ging ze uitleggen dat het gegroeid was. Dat was de vraag niet! Pas na meerdere keren vragen gaf ze antwoord.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 29-11-2025 14:15:05 ]
pi_219370282
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:58 schreef Henrike het volgende:

[..]
Klopt en het ergste vind ik dat Roy dit allemaal toestaat.
Ik ben van mening dat als hij iets strenger zou zijn en iets minder toegeeflijk dat Debbie daar meer gebaat is.
Ze zijn beide “schuldig” aan het verwaarlozen van hun kinderen.
pi_219370296
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 13:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ben opgegroeid met een broer en een zusje met een beperking (en een vader zie ziek was) en dit zou ik ook nooit doen. Ik heb zelf ook een beperking (lichamelijk dan) maar mijn volwassen kinderen zijn ook echt niet zo. (Hoor nooit klachten ;) )

En Debbie is goed in liegen dus wie weet wat ze over haar jeugd gelogen heeft inderdaad.
pi_219370383
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 13:54 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij reageert zelden op de kinderen. Van de week vroeg één van de kinderen wat er in die pot zat. Ging ze uitleggen dat het gegroeid was. Dat was de vraag niet! Pas na meerdere keren vragen gaf ze antwoord.
ze heeft alleen oog voorzichzelf
pi_219370459
Ik vind Juud ook steeds dommer worden met het gezeik over de belastingdienst.
Open gewoon ff je toeslagen app (of log in online) dan zie je het maandbedrag staan. Kies klik klaar.
Daarvoor hoef je niet te doen alsof je de brief nog eens goed gelezen hebt blablabla
En als ze het zwaar heeft in januari en februari had ze misschien een trampoline of switch ff niet of later kunnen kopen. Wat een gewouwel weer.
Zij doet alsof ze het financieel heel slecht heeft maar geloof er weinig van.
pi_219370493
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 14:48 schreef AppelsEieren het volgende:
Open gewoon ff je toeslagen app (of log in online) dan zie je het maandbedrag staan. Kies klik klaar.
Daarvoor hoef je niet te doen alsof je de brief nog eens goed gelezen hebt blablabla
En als ze het zwaar heeft in januari en februari had ze misschien een trampoline of switch ff niet of later kunnen kopen. Wat een gewouwel weer.
Ze heeft ook al eerder iets gedeeld over de berekening van haar toeslagen waardoor ik dacht: je doet net of je alles weet en snapt maar hier snap je dan weer niks van.
pi_219370496
Zij betaalt heel veel dngen in januari voor 1 jaar (voor korting). Dat maakt de maand januari financieel zwaarder. Maar daar heeft ze al geld voor opzij gezet, dus het valt allemaal wel wat mee.
pi_219370615
Die meid van mijngeldzaken mag weleens op zoek gaan naar een goede deal voor zonbescherming. Die New Balance linkjes kennen we nu wel en zonbescherming kan ze zelf ook wel gebruiken.
pi_219370740
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 14:48 schreef AppelsEieren het volgende:
Ze heeft overal een potje voor en ze heeft beleggingen/aandelen (ofzoiets, ik weet niet hoe dat werkt). Ze heeft het echt niet slecht. Ze is gewoon vrij gierig 🙈
pi_219370832
Ellen (terug naar de liefde) heeft ook een bijzondere kledingsmaak. Echt een outfit voor het feestje van haar jarig zoontje. Dat feest wat ze bij de ex viert want zij kan dat niet aan, dat filmpje opnemen kost dan weer geen energie ofzo? Oh wacht daarna even mediteren dan kan ze weer tegenaan
pi_219370833
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:58 schreef Henrike het volgende:

Mijn god. Het is haar partner. Niet haar spiritueel leider. Als die het niet trekt kan die gewoon weg. Strenger zijn tegen je partner. yikes
Go hard or go home
pi_219370917
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 15:21 schreef Noek het volgende:

[..]
Mijn god. Het is haar partner. Niet haar spiritueel leider. Als die het niet trekt kan die gewoon weg. Strenger zijn tegen je partner. yikes
Eerlijk gezegd denk ik dat hij het wel prima vindt zo. Anders zou ik verwachten dat hij al met de kinderen was vertrokken. Of ze kunnen niet anders i.v.m. bijv. financiële verplichtingen.
pi_219370996
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 15:21 schreef Earring het volgende:
Ellen (terug naar de liefde) heeft ook een bijzondere kledingsmaak. Echt een outfit voor het feestje van haar jarig zoontje. Dat feest wat ze bij de ex viert want zij kan dat niet aan, dat filmpje opnemen kost dan weer geen energie ofzo? Oh wacht daarna even mediteren dan kan ze weer tegenaan
Ik vind haar echt kostelijk vermaak 😂. Hoe serieus kan je jezelf nemen? Zit zij niet in midlifecrisis, denkende dat ze een seksbom is??
pi_219371342
😂 Debbie die opa elke euro gunt dus bieden heeft geen zin... dezelfde Debbie die steeds naar afloop van een puzzel verkoop het berichtje van opa deelt dat het aan Debbie besteed word
pi_219371373
30 cadeaus ongeveer voor 2 kinderen bij de dbm.

Kom ik aan met 4 cadeaus per kind <O)
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219371398
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 15:21 schreef Noek het volgende:

[..]
Zon man kan toch zeggen kom eens uit bed, en zet je er even overheen.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219371426
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:18 schreef WinnieWana het volgende:

En als je die cadeaus ziet zou je denken dat ze twee meiden heeft 🫣 En een Nintendo spel voor 12+... Maar ik ben ook gewoon niet gewend uit mijn eigen omgeving dat er jongens zijn die (zo lijkt het bij dbm) uitsluitend met "meidenspeelgoed" spelen. Die van mij liepen op de opvang wel eens in een prinsessenjurk en eentje wilde heel graag een magic mixie (en kreeg die ook) maar verder is het hier alleen maar Pokemon, hot wheels, auto's, dino's enz enz 😂
pi_219371427
quote:

Zwaar overdreven idd
pi_219371432
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:28 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
En als je die cadeaus ziet zou je denken dat ze twee meiden heeft 🫣 En een Nintendo spel voor 12+... Maar ik ben ook gewoon niet gewend uit mijn eigen omgeving dat er jongens zijn die (zo lijkt het bij dbm) uitsluitend met "meidenspeelgoed" spelen. Die van mij liepen op de opvang wel eens in een prinsessenjurk en eentje wilde heel graag een magic mixie (en kreeg die ook) maar verder is het hier alleen maar Pokemon, hot wheels, auto's, dino's enz enz 😂
Ze voldoer iig wel aan zijn behoefte maar ik zou een mix hebbwn gedaan denk ik, ook voor hem om te ontdekken
pi_219371436
Zouden er op dat werk van haar man ook mensen zijn die haar wel een wee volgen? #gniffel
pi_219371455
quote:

Niet zeuren over dat aantal he? 🤭
Want ze vieren het niet met een opa en oma en ze doen niet aan Kerstkadootjes en zij vind het zelf leuk. Waarom ze het nu vieren ipv vrijdag weet ik verder niet.
Misschien moet ze sporten 😂

[ Bericht 1% gewijzigd door Earring op 29-11-2025 17:41:33 ]
pi_219371494
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Zon man kan toch zeggen kom eens uit bed, en zet je er even overheen.
Zie je Roy dat doen? Hij laat het volledig gebeuren, ten koste van zijn kinderen. Roy en Debbie zijn kinderen met kinderen.
pi_219371544
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:30 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ze voldoer iig wel aan zijn behoefte maar ik zou een mix hebbwn gedaan denk ik, ook voor hem om te ontdekken
Wat mij betreft gaat Sinterklaas om wat de kinderen willen. Op het verlanglijstje van mijn kind stonden ook altijd speelgoeddingen van het zogenaamde andere geslacht. Ik kocht met Sinterklaas en de rest van het jaar dingen die het kind leuk vond (en niet wat d emaatschappij vond dat ik moest kopen). Hetzelfde geldt voor kleding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')