Ik heb een tr gezet om het de mods te vragen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:12 schreef Miepje77 het volgende:
Ah shit het moest de vloggende rode vlag worden als titel... Kan iemand dat wijzigen?
Ach, heeft ze weer een nieuw medisch probleem verzonnen/zelf gediagnosticeerd...quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Pffff dbm weer.... iedere nacht moet haar dochter braken... nee niet van spanning maar omdat ze haar eten niet verteerd... die zelfde dochter die niets eet... dus welk eten?
Echt waarom zet je dit op deze overdreven manier online?? Dit gaat toch ooit terug komen bij die kinderen?
En iedere nacht spugen. Je hoort dr dr anders nooit over. Maar dat is toch niet gezond? Ook slecht voor je slokdarm qua zuuraanvalquote:Op zaterdag 29 november 2025 11:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Pffff dbm weer.... iedere nacht moet haar dochter braken... nee niet van spanning maar omdat ze haar eten niet verteerd... die zelfde dochter die niets eet... dus welk eten?
Echt waarom zet je dit op deze overdreven manier online?? Dit gaat toch ooit terug komen bij die kinderen?
Wat te denken van die tandjes en dat zuur iedere nachtquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:15 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En iedere nacht spugen. Je hoort dr dr anders nooit over. Maar dat is toch niet gezond? Ook slecht voor je slokdarm qua zuuraanval
Precies, ze had het echt wel gemeld als het kind iedere nacht spuugtquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:15 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En iedere nacht spugen. Je hoort dr dr anders nooit over. Maar dat is toch niet gezond? Ook slecht voor je slokdarm qua zuuraanval
Maarrrr de nagels zijn dan wel weer in kerst stylequote:Op zaterdag 29 november 2025 12:03 schreef Nieve het volgende:
Na de krokante trui van Judith zie ik bij Debbie al dagenlang alleen maar pyjamabroeken. Ok, het zijn verschillende dus krokant zijn ze misschien niet maar als je alleen maar pyjama's draagt helpt dat ook niet echt om in een actievere mindset te komen.
Ik zie hem iig vaker op kantoor dan MB. En hij zag iig wel het belang van aanwezigheid tijdens Blackfriday. Want hij was er wel.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Maar zal Koen nog wel veel op de zaak zijn? Omdat hij ander werk zoekt?
Klopt en het ergste vind ik dat Roy dit allemaal toestaat.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:44 schreef IlseMarije het volgende:
Dat Debbie van alles verzint voor aandacht moet zij weten, dat zij haar leven in bed WIL liggen ed echt be my guest maar de kinderen zijn het slachtoffer en daar kan ik heel boos om worden. De kinderen krijgen amper aandacht van hun moeder, zien hun moeder in bed liggen etc dat vormt een kind. Debbie zou beter moeten weten, zij heeft vroeger minder aandacht gehad van haar ouders doordat ze een broer met een beperking had en een zus die vroeg moeder werd en nu herhaalt de geschiedenis zich. (Helaas zie je dat vaker bij influencers)
Triest, heel triest 😞
Wat mij opviel waren de fouten van de leerkracht😬quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:15 schreef Nieve het volgende:
Woord voor woord eens met Gooischevrouw in het vorige topic. Als je haar langer volgt kun je er niet omheen dat er niets klopt van wat Debbie zegt.
Verder viel het me op dat ze alleen een stukje rapport van haar wonderkind deelde om mee op te scheppen, maar haar middelste zoon zal er vast tegelijkertijd ook eentje hebben gekregen en daar lees je niet van. Treurig.
Off topic, zou jij na het einde van een zin een spatie willen tikken i.p.v. een enter? Ik denk dat jouw teksten dan een stuk prettiger lezen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:00 schreef Henrike het volgende:
Nu een heel
Stuk in de Volkskrant over o.a. lc patiënten die al dagen weken maanden op bed liggen.
Zal Debbie niet zijn gevraagd?
Of hadden ze haar door?
Zou ze dat ook niet gewoon verzonnen hebben, dat ze minder aandacht kreeg? Ik ben opgegroeid met een broer met meerdere beperkingen maar ben echt niet verknipt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:44 schreef IlseMarije het volgende:
Dat Debbie van alles verzint voor aandacht moet zij weten, dat zij haar leven in bed WIL liggen ed echt be my guest maar de kinderen zijn het slachtoffer en daar kan ik heel boos om worden. De kinderen krijgen amper aandacht van hun moeder, zien hun moeder in bed liggen etc dat vormt een kind. Debbie zou beter moeten weten, zij heeft vroeger minder aandacht gehad van haar ouders doordat ze een broer met een beperking had en een zus die vroeg moeder werd en nu herhaalt de geschiedenis zich. (Helaas zie je dat vaker bij influencers)
Triest, heel triest 😞
quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:12 schreef Miepje77 het volgende:
Ah shit het moest de vloggende rode vlag worden als titel... Kan iemand dat wijzigen?
Nee dat dus.Als je de energie een keer hebt na een week in pyjama, doe dan wat met de kinderen. Al is het een blokje omquote:Op zaterdag 29 november 2025 13:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die bank bij Debbie, komt vast zoveel troep uit omdat ze er zo vaak aangekoekt op ligt. Waarom dat ze dat in het weekend, en niet als de kinderen op school zijn, niet logisch. Je hoort een kind ‘mama’ zeggen en om aandacht vragen maar Debbie zegt niks terug
Je komt er pas achter als je influencer bent dat je verknipt bent.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zou ze dat ook niet gewoon verzonnen hebben, dat ze minder aandacht kreeg? Ik ben opgegroeid met een broer met meerdere beperkingen maar ben echt niet verknipt.
Zij reageert zelden op de kinderen. Van de week vroeg één van de kinderen wat er in die pot zat. Ging ze uitleggen dat het gegroeid was. Dat was de vraag niet! Pas na meerdere keren vragen gaf ze antwoord.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die bank bij Debbie, komt vast zoveel troep uit omdat ze er zo vaak aangekoekt op ligt. Waarom dat ze dat in het weekend, en niet als de kinderen op school zijn, niet logisch. Je hoort een kind ‘mama’ zeggen en om aandacht vragen maar Debbie zegt niks terug
Ze zijn beide “schuldig” aan het verwaarlozen van hun kinderen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:58 schreef Henrike het volgende:
[..]
Klopt en het ergste vind ik dat Roy dit allemaal toestaat.
Ik ben van mening dat als hij iets strenger zou zijn en iets minder toegeeflijk dat Debbie daar meer gebaat is.
Ik ben opgegroeid met een broer en een zusje met een beperking (en een vader zie ziek was) en dit zou ik ook nooit doen. Ik heb zelf ook een beperking (lichamelijk dan) maar mijn volwassen kinderen zijn ook echt niet zo. (Hoor nooit klachtenquote:Op zaterdag 29 november 2025 13:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zou ze dat ook niet gewoon verzonnen hebben, dat ze minder aandacht kreeg? Ik ben opgegroeid met een broer met meerdere beperkingen maar ben echt niet verknipt.
ze heeft alleen oog voorzichzelfquote:Op zaterdag 29 november 2025 13:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zij reageert zelden op de kinderen. Van de week vroeg één van de kinderen wat er in die pot zat. Ging ze uitleggen dat het gegroeid was. Dat was de vraag niet! Pas na meerdere keren vragen gaf ze antwoord.
Ze heeft ook al eerder iets gedeeld over de berekening van haar toeslagen waardoor ik dacht: je doet net of je alles weet en snapt maar hier snap je dan weer niks van.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:48 schreef AppelsEieren het volgende:
Ik vind Juud ook steeds dommer worden met het gezeik over de belastingdienst.
Open gewoon ff je toeslagen app (of log in online) dan zie je het maandbedrag staan. Kies klik klaar.
Daarvoor hoef je niet te doen alsof je de brief nog eens goed gelezen hebt blablabla
En als ze het zwaar heeft in januari en februari had ze misschien een trampoline of switch ff niet of later kunnen kopen. Wat een gewouwel weer.
Zij doet alsof ze het financieel heel slecht heeft maar geloof er weinig van.
Ze heeft overal een potje voor en ze heeft beleggingen/aandelen (ofzoiets, ik weet niet hoe dat werkt). Ze heeft het echt niet slecht. Ze is gewoon vrij gierig 🙈quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:48 schreef AppelsEieren het volgende:
Ik vind Juud ook steeds dommer worden met het gezeik over de belastingdienst.
Open gewoon ff je toeslagen app (of log in online) dan zie je het maandbedrag staan. Kies klik klaar.
Daarvoor hoef je niet te doen alsof je de brief nog eens goed gelezen hebt blablabla
En als ze het zwaar heeft in januari en februari had ze misschien een trampoline of switch ff niet of later kunnen kopen. Wat een gewouwel weer.
Zij doet alsof ze het financieel heel slecht heeft maar geloof er weinig van.
Mijn god. Het is haar partner. Niet haar spiritueel leider. Als die het niet trekt kan die gewoon weg. Strenger zijn tegen je partner. yikesquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:58 schreef Henrike het volgende:
Ik ben van mening dat als hij iets strenger zou zijn en iets minder toegeeflijk dat Debbie daar meer gebaat is.
Eerlijk gezegd denk ik dat hij het wel prima vindt zo. Anders zou ik verwachten dat hij al met de kinderen was vertrokken. Of ze kunnen niet anders i.v.m. bijv. financiële verplichtingen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn god. Het is haar partner. Niet haar spiritueel leider. Als die het niet trekt kan die gewoon weg. Strenger zijn tegen je partner. yikes
Ik vind haar echt kostelijk vermaak 😂. Hoe serieus kan je jezelf nemen? Zit zij niet in midlifecrisis, denkende dat ze een seksbom is??quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:21 schreef Earring het volgende:
Ellen (terug naar de liefde) heeft ook een bijzondere kledingsmaak. Echt een outfit voor het feestje van haar jarig zoontje. Dat feest wat ze bij de ex viert want zij kan dat niet aan, dat filmpje opnemen kost dan weer geen energie ofzo? Oh wacht daarna even mediteren dan kan ze weer tegenaan
Zon man kan toch zeggen kom eens uit bed, en zet je er even overheen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn god. Het is haar partner. Niet haar spiritueel leider. Als die het niet trekt kan die gewoon weg. Strenger zijn tegen je partner. yikes
En als je die cadeaus ziet zou je denken dat ze twee meiden heeft 🫣 En een Nintendo spel voor 12+... Maar ik ben ook gewoon niet gewend uit mijn eigen omgeving dat er jongens zijn die (zo lijkt het bij dbm) uitsluitend met "meidenspeelgoed" spelen. Die van mij liepen op de opvang wel eens in een prinsessenjurk en eentje wilde heel graag een magic mixie (en kreeg die ook) maar verder is het hier alleen maar Pokemon, hot wheels, auto's, dino's enz enz 😂quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:18 schreef WinnieWana het volgende:
30 cadeaus ongeveer voor 2 kinderen bij de dbm.
Kom ik aan met 4 cadeaus per kind
Zwaar overdreven iddquote:Op zaterdag 29 november 2025 17:18 schreef WinnieWana het volgende:
Ze voldoer iig wel aan zijn behoefte maar ik zou een mix hebbwn gedaan denk ik, ook voor hem om te ontdekkenquote:Op zaterdag 29 november 2025 17:28 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
En als je die cadeaus ziet zou je denken dat ze twee meiden heeft 🫣 En een Nintendo spel voor 12+... Maar ik ben ook gewoon niet gewend uit mijn eigen omgeving dat er jongens zijn die (zo lijkt het bij dbm) uitsluitend met "meidenspeelgoed" spelen. Die van mij liepen op de opvang wel eens in een prinsessenjurk en eentje wilde heel graag een magic mixie (en kreeg die ook) maar verder is het hier alleen maar Pokemon, hot wheels, auto's, dino's enz enz 😂
Niet zeuren over dat aantal he? 🤭quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:18 schreef WinnieWana het volgende:
Zie je Roy dat doen? Hij laat het volledig gebeuren, ten koste van zijn kinderen. Roy en Debbie zijn kinderen met kinderen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Zon man kan toch zeggen kom eens uit bed, en zet je er even overheen.
Wat mij betreft gaat Sinterklaas om wat de kinderen willen. Op het verlanglijstje van mijn kind stonden ook altijd speelgoeddingen van het zogenaamde andere geslacht. Ik kocht met Sinterklaas en de rest van het jaar dingen die het kind leuk vond (en niet wat d emaatschappij vond dat ik moest kopen). Hetzelfde geldt voor kleding.quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:30 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ze voldoer iig wel aan zijn behoefte maar ik zou een mix hebbwn gedaan denk ik, ook voor hem om te ontdekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |