abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219381315
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 17:24 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies heeft "heel lang geprobeerd om Tim niet leuk te vinden". Komt jullie dat ook zo bekend voor? Net als toen ze "heel hard had gevochten" tegen haar gevoelens voor Jacqueline. Met zowel Jacq als Tim was ze allang in een full blown relatie toen ze met die tekst kwam.
Ben benieuwd hoe lang 'heel lang' is in Michelle haar wereld. Ongeveer net zo lang als het moment waarop het filmpje bij PSV werd opgenomen?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219381328
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 19:48 schreef Beertjeteddy het volgende:
Nog geen tijd gehad om bij te lezen ivm het PAIS protest wat ik op de voet heb gevolgd.

Echt iedereen die ik ken met LC heeft vandaag meerdere stories eraan gewijd, een post van zichzelf en wie ontbreekt? Debbie. Als je zulke erge longcovid heb, hoe kan het dan toch zo zijn dat je er niks over deelt of zo weinig dat het je eigenlijk helemaal niks lijkt te boeien?
Of zal Debbie zichzelf dan toch nog een beetje schuldig voelen omdat ze helemaal niet zo ziek is als ze beweert? Ik heb heel veel lieve vrienden op instagram met longcovid en ik heb echt niks anders voorbij zien komen!

Ach, de WIA is binnen, hoeft niet meer te werken voor haar geld en in haar kleine kring kan ze zielig blijven doen. En de mensen die doodziek op bed liggen of werkelijk aan huis gekluisterd zijn door deze ziekte krijgen soms helemaal niks, raken erdoor financieel en mentaal verstrikt. Er zijn zelfs mensen die zo ziek zijn, dat zij geen uitweg meer zien en gaan voor euthanasie.

Ik zal echt nooit dit soort mensen snappen. En dat wil ik ook niet. Maar als je niet (zo) ziek bent is het dieptriest dat je ervoor zorgt indirect dat een ander ervoor moet vechten die werkelijk ziek is. Dat een ander moet vechten voor bijvoorbeeld een rolstoel en zij 'm in haar schoot geworpen krijgt. Waarvan het huis zo ontiegelijk bevuild is omdat ze niks meer kunnen en hop, WMO zodat Debbie op haar telefoon kan Tiktokken. 🤢
Echt wonderbaarlijk. Hoe kan je als chronisch zieke of iemand met chronische pijn (de klachten zijn vaak namelijk soortgelijk) gewoon niet bij stilstaan.

Wel een shirtje aan met een hardloop wedstrijd maar op geen enkel vlak aandacht hiervoor. Maargoed, ze je reactie vast lezen zo en er dan aandacht aan schenken.

Correctie: er was 1 repost in de ochtend en spontaan nu ook een post.
  zondag 30 november 2025 @ 19:55:25 #278
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219381335
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 15:42 schreef Sstt1993 het volgende:
Debbie met haar wapperende hand op TT, wat is dit 😂?
Hier een auralezer in de zaal?
Ik neem een slechte vibe waar. Een hoop bullshit zie ik ook.
Graag verwijderen
pi_219381373
quote:
Nog geen tijd gehad om bij te lezen ivm het PAIS protest wat ik op de voet heb gevolgd.

Echt iedereen die ik ken met LC heeft vandaag meerdere stories eraan gewijd, een post van zichzelf en wie ontbreekt? Debbie. Als je zulke erge longcovid heb, hoe kan het dan toch zo zijn dat je er niks over deelt of zo weinig dat het je eigenlijk helemaal niks lijkt te boeien?
Of zal Debbie zichzelf dan toch nog een beetje schuldig voelen omdat ze helemaal niet zo ziek is als ze beweert? Ik heb heel veel lieve vrienden op instagram met longcovid en ik heb echt niks anders voorbij zien komen!

Ach, de WIA is binnen, hoeft niet meer te werken voor haar geld en in haar kleine kring kan ze zielig blijven doen. En de mensen die doodziek op bed liggen of werkelijk aan huis gekluisterd zijn door deze ziekte krijgen soms helemaal niks, raken erdoor financieel en mentaal verstrikt. Er zijn zelfs mensen die zo ziek zijn, dat zij geen uitweg meer zien en gaan voor euthanasie.

Ik zal echt nooit dit soort mensen snappen. En dat wil ik ook niet. Maar als je niet (zo) ziek bent is het dieptriest dat je ervoor zorgt indirect dat een ander ervoor moet vechten die werkelijk ziek is. Dat een ander moet vechten voor bijvoorbeeld een rolstoel en zij 'm in haar schoot geworpen krijgt. Waarvan het huis zo ontiegelijk bevuild is omdat ze niks meer kunnen en hop, WMO zodat Debbie op haar telefoon kan Tiktokken. 🤢
Ze heeft het gedeeld in haar stories. Verder druk met haar aura en het kinderfeestje van Roy.
pi_219381629
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 14:47 schreef Moondance het volgende:

[..]
Ja in kan me niet precies meer herinneren hoe oud die beelden in het PSV stadion zijn maar al best wel oud volgens mij, misschien al wel een jaar geleden? Was toen ze daar ineens die skybox hadden die ook zo mysterieus ineens verdwenen was.

Maar Michelle is gewoon een egoïstische vrouw. Zij moet en zal krijgen wat en wie ze wil en daar moet alles voor wijken. Belangen van anderen zijn daaraan ondergeschikt.
Hear hear

Weet je dat verhaal nog van de vorige x in Moraira? Toen de vrouwen Mies heftig zoenend bij de lift in het hotel hadden gezien? Wedden dat Tim er toen ook al was?
pi_219381684
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 18:05 schreef Earring het volgende:

[..]
Oh ja vreselijk die elven. Wie ging nou alweer nog meer doen? Milou of iemand anders die we hier noemen. Ik weet het niet meer
Tamara volgens mij

Iemand had het hier overigens laatst over dat Tamara wel vaak pizza of patat voorschotelt, ondanks dat ze idd ook vaak fatsoenlijk kookt. Maar idd vandaag pizza als lunch, ook voor het kind dat niet wilde ontbijten van de buikpijn 🙈 Snap ik toch echt niet… En de Zhoufamily die alleen een oliebol in haar zieke kind krijgt, ik ben niet heilig, maar ik,vind het wel bijzondere keuzes 😬

En MB en de launch van Wolf… pffffff wat een hitsige puber is dat zeg…
pi_219381698
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 19:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft het gedeeld in haar stories. Verder druk met haar aura en het kinderfeestje van Roy.
Ze deelt iets en daarna het bericht dat de veel te dure katten snoepjes er weer aan komen... hele bijzondere posts achter elkaar.. beetje gelijk aan op haar all inclusive strandbedje watermeloenen eten
pi_219381743
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 17:17 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Michelle maakt geen meerdere gezinnen kapot hoor, dat doet Tim en deed Jacqueline zelf. Het zijn volwassen mensen die bewust keuzes hebben gemaakt. Niemand anders dan zijzelf dragen de verantwoordelijkheid voor het klappen van hun huwelijk. Het is echt te makkelijk om alles op Michelle te gooien, alsof de rest geen eigen wil of aandeel heeft gehad in dit hele drama.

Dat gezegd hebbende, vind ik ook dat MB issues heeft. Eerst compleet smoorverliefd op Jacqueline, en nu dat niet meer werkt ineens over haar oren op Tim. Het oogt allemaal nogal wispelturig en impulsief. Ondertussen vlucht ze vrolijk van stedentrip naar stedentrip, alsof je zo je problemen kunt ontlopen. Tja het is maar net waar je zin in hebt.

Maar laten we wel eerlijk blijven, de puinhopen in die gezinnen zijn niet door haar alleen veroorzaakt.
Als je de juice mag geloven is het het vreemdgaan van Mies die de poly heeft doen klappen. J en K konden niet in de boerderie blijven. Zij hebben misschien even een time out (ook voor de kinderen).

Mies is toch echt de gemene deler in het uitelkaar vallen van de gezinnen. Dat is mijn mening op basis van wat er gedeeld is op Insta en juice.

Tim was er mss nog niet aan toe om zijn gezin te verlaten, vandaar dat Mies de poly wilde redden ("gesmeekt"). J en K waren er klaar mee.
pi_219381767
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Jenn1806 het volgende:
MB heeft echt issues hoor sorry. Eerst al zo smoorverliefd op Jacqueline dat ze het niet kon tegenhouden en nu weer tot over haar oren op Tim. En in de tussentijd maakte ze meerdere gezinnen kapot waaronder die van haarzelf, maar lekker bezig blijven meid 🙄 Kop in het zand en weer een nieuwe stedentrip.
Naar mijn mening ook.
pi_219381819
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 17:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Joejoe jongens, zitten jullie ook al klaar voor de avonturen van de kerstelven die morgen gaan beginnen 🥳🥳 (ze kan beter die energie in iets nuttigers steken, maar goed)
Neeeeee
pi_219381903
Ik vind het leuk, die kerstelfen! Ook bij Debbie.

Helaas ben ik geblokkeerd, dus ik zal ze echt op moeten zoeken en daar ben ik vaak te lui voor. Maar ik can eat my heart out bij Tamara. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.

Ik vind die elfen heel erg leuk, maar ik zou er echt niet aan moeten denken om elke dag weer iets te bedenken/doen. Daar heb ik echt te veel een leven voor.

(meervoud van elf = elfen)
pi_219381987
quote:

Ik volg een jonge vrouw en moeder met LC, en ik volg Debbie met een kwart oog, maar die ik volg is gewoonweg letterlijk aan het bed gekluisterd. Er zijn wellicht diverse vormen van LC, ik heb geen idee, maar tussen Debbie en degene die ik volg, zit een wereld van verschil. Wat Debbie doet, kan de andere vrouw alleen maar van dromen.
pi_219382227
Misschien ben ik
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 19:54 schreef KeurigeKakatoe het volgende:

[..]
Echt wonderbaarlijk. Hoe kan je als chronisch zieke of iemand met chronische pijn (de klachten zijn vaak namelijk soortgelijk) gewoon niet bij stilstaan.

Wel een shirtje aan met een hardloop wedstrijd maar op geen enkel vlak aandacht hiervoor. Maargoed, ze je reactie vast lezen zo en er dan aandacht aan schenken.

Correctie: er was 1 repost in de ochtend en spontaan nu ook een post.
Omdat ze het hier heeft meegelezen ja. Maar echt iedereen met longcovid of PAIS ziektes die ik ken heeft dus ook aan de online demonstratie meegedaan. Simpel, een foto van jezelf uploaden met een verhaal en misschien een demonstratie tekst of plaatje erbij met de #niethersteld #hetpaisprotest tussen 14:00 en 17:00. En Debbie als je toch meeleest: Mosterd en dat je oh zo druk bent is geen excuus, als je zo ziek bent wilt je op alle mogelijke manieren meedoen!
En de smoes wist ik niet is ook bullshit: In de weken hiervoor en zelfs in de media is het geweest dat dit protest zal op deze datum zal plaatsvinden.
Als je inderdaad werkelijk waar zo ziek bent als Debbie doe je hier aan mee. Maar ja Debbie denkt alleen maar aan zichzelf blijkbaar. Stuitend hoe weinig je hier dan over deelt en alleen maar over bullshit zoals het kinderfeestje van je man en je achterlijke kerstelfjes onzin en hoe belangrijk je zogenaamde aura op TikTok is.

Debbie, je bent echt af.
pi_219382299
Wist niet dat een uitkering zo simpel te verkrijgen was… ze is waarschijnlijk sterk in communiceren en zielig doen bij de huisarts voor een verwijzing. De meeste echt zieke mensen die ik ken, klagen zelden, maken hun ziekte juist minder erg etcetera.

Wij ontbijten ook weleens bij de MC 🤭🤣. Tamara kookt altijd uitgebreid, toch een feestje voor de kids om eens gek te doen.

Ik denk dat Michelle eeuwig opzoek naar zijn naar de ware liefde.
pi_219382456
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 20:34 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik volg een jonge vrouw en moeder met LC, en ik volg Debbie met een kwart oog, maar die ik volg is gewoonweg letterlijk aan het bed gekluisterd. Er zijn wellicht diverse vormen van LC, ik heb geen idee, maar tussen Debbie en degene die ik volg, zit een wereld van verschil. Wat Debbie doet, kan de andere vrouw alleen maar van dromen.
Er zijn heel veel verschillende gradaties van longcovid.

Ik heb zelf contact met heel veel lotgenoten. Van best veel kunnen tot bed gekluisterd.

Ik zelf ben dankbaar dat ik huisgebonden ben ipv bedgebonden. Ik kan zelf eigenlijk zonder de hulp van mijn man nergens komen, ik kan mijn eigen huis niet schoonhouden zoals ik zou willen maar doe wat ik kan. Liggend of zittend. Soms zittend een wasje wegvouwen op bed. Soms als het goed gaat ( 1x in de 4/5 weken ) kan ik er heel eventjes op uit met mijn electrische fiets, circa 300 meter verderop op een rustig moment een kleine boodschap halen. Momentjes dat ik even alles negeer en mezelf even mens kan voelen, nuttig en waardevol. Al kom ik dan alsnog huilend thuis van de prikkels en vermoeidheid en vergeet ik altijd wel iets van de bij wijze van 5 boodschappen.
Dat ik de dagen ervoor en erna verschrikkelijk veel last heb van PEM neem ik dan voor lief.
Soms heb ik zulke PEM dat ik dagenlang in bed lig of op de bank.
Tijdje geleden een operatie gehad voor 1 van mijn andere ziektes die ik heb, sindsdien ben ik helaas eigenlijk nog verder afgetakelt en kan ik nog minder.

Ik droom ook van wat Debbie kan, dan was ik zo ziek nog niet. En ik krijg geen WMO, geen WIA want niet ziek genoeg en geen hulpmiddelen. En dan konden wij ons traject voor een kindje dan wel opstarten. Dat gaat nu gewoon niet. Ik ben te ziek om voor mezelf te zorgen, laat staan een kleintje.

Ik kijk al een hele hoop minder op social media maar zo iemand als Debbie blijft voor mij pijnlijk en misschien heeft ze wel longcovid maar dan heeft ze een hele milde vorm en vooral een vorm die ze aan en uit kan zetten wanneer zij wilt.
pi_219382630
Misschien een apart topic openen om met longcovid lotgenoten ervaringen te delen?
pi_219382660
quote:

Ze was vast te moe om te posten, na het kinderfeestje van Roy
pi_219382683
Ik vond het wel leuk dat Debbie het “feestje” voor Roy geregeld had. Ook al kwam het misschien wat kinderachtig over. Hij heeft vast een leuke avond gehad met wat vrienden.
  zondag 30 november 2025 @ 21:24:34 #294
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219382707
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 21:19 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze was vast te moe om te posten, na het kinderfeestje van Roy
Ik vroeg haar waarom ze er niet bij was, en ze zei dat ze er niet toe in staat was...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219382755
Mb: ze zijn in ieder geval weer snel aan het vegen bij de podcast insta comments
pi_219382892
[quote]0s.gif Op zondag 30 november 2025 19:46 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
En dan een reactie onder die podcast “Ik hoop dat je vindt wat je bij Koen tekort kwam. En daarmee de rust om samen te genieten.” Misschien moet Michelle eerst eens bij zichzelf te rade gaan wat ze bij zichzelf tekort komt en daaraan gaan werken.
En bij degenen die het opnemen voor Michelle vraag ik me af of ze ook zo zouden reageren als Mies een man was die zo met zijn vrouw en kinderen zou omgaan.

Wat ze bij Koen tekort kwam vond ze bij Jacqueline. Voor eventjes dan, want voor Mies zal het nooit genoeg zijn. Prima hoor, als er niet 4 kinderen in het spel waren. Denk dat het bij Mies altijd chaos zal blijven. (Ook als ze zegt blij te zijn dat Tim nu eindelijk ook graag drinkt, ze is serieus niet goed bij haar hoofd).
pi_219382922
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 21:16 schreef Snaky het volgende:
Misschien een apart topic openen om met longcovid lotgenoten ervaringen te delen?
Wauw, omdat ik nu een nieuw iemand hier uitleg geef over hoe longcovid zichzelf kan manifesteren omdat ze bij Debbie een beeld zien wat naar mijn idee niet kloppend is?

Ik lees hier zo vaak dingen die totaal niet relevant zijn of lees pagina's lang verhalen van influencers die mij niet boeien.

Tja, ik zou zeggen dan scrol je eventjes die enkele posts door. Daarbij betrek ik alsnog een influencer erbij omdat zij zegt de ziekte te hebben dus moet prima kunnen. Scroll gewoon even door. Ook dat is een optie, want ik had het uitgelegd wat het voor mij inhoud en wat mij betreft is het daarna ook klaar. want heeft iemand een inkijkje wat longcovid inhoud. Dit soort reacties zijn imo veel storender en zorgen er juist voor dat dáár weer een discussie over oplaait. Onnodig als je het mij vraagt.
pi_219382941
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 21:24 schreef popje het volgende:

[..]
Ik vroeg haar waarom ze er niet bij was, en ze zei dat ze er niet toe in staat was...
Niet instaat om naar het UWV te gaan, niet instaat om naar het protest te gaan ( zelfs niet eens online wat ik bedgebonden mensen heb zien posten! ) maar ach gelukkig is ze wel instaat het kinderfeestje voor Roy te organiseren. Helaas niet voor haar eigen kinderen maar ach.
pi_219383008
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 21:42 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Wauw, omdat ik nu een nieuw iemand hier uitleg geef over hoe longcovid zichzelf kan manifesteren omdat ze bij Debbie een beeld zien wat naar mijn idee niet kloppend is?

Ik lees hier zo vaak dingen die totaal niet relevant zijn of lees pagina's lang verhalen van influencers die mij niet boeien.

Tja, ik zou zeggen dan scrol je eventjes die enkele posts door. Daarbij betrek ik alsnog een influencer erbij omdat zij zegt de ziekte te hebben dus moet prima kunnen. Scroll gewoon even door. Ook dat is een optie, want ik had het uitgelegd wat het voor mij inhoud en wat mij betreft is het daarna ook klaar. want heeft iemand een inkijkje wat longcovid inhoud. Dit soort reacties zijn imo veel storender en zorgen er juist voor dat dáár weer een discussie over oplaait. Onnodig als je het mij vraagt.
Ik denk niet dat het onaardig was bedoeld, zo heb ik het niet gelezen, maar ik snap ook jouw reactie volkomen. Ik waardeer jouw uitleg en dat je ons inzicht geeft in een bestaan waarbij ik mij niets kan voorstellen.
pi_219383061
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 21:42 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]

Wauw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')