Ben benieuwd hoe lang 'heel lang' is in Michelle haar wereld. Ongeveer net zo lang als het moment waarop het filmpje bij PSV werd opgenomen?quote:Op zondag 30 november 2025 17:24 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies heeft "heel lang geprobeerd om Tim niet leuk te vinden". Komt jullie dat ook zo bekend voor? Net als toen ze "heel hard had gevochten" tegen haar gevoelens voor Jacqueline. Met zowel Jacq als Tim was ze allang in een full blown relatie toen ze met die tekst kwam.
Echt wonderbaarlijk. Hoe kan je als chronisch zieke of iemand met chronische pijn (de klachten zijn vaak namelijk soortgelijk) gewoon niet bij stilstaan.quote:Op zondag 30 november 2025 19:48 schreef Beertjeteddy het volgende:
Nog geen tijd gehad om bij te lezen ivm het PAIS protest wat ik op de voet heb gevolgd.
Echt iedereen die ik ken met LC heeft vandaag meerdere stories eraan gewijd, een post van zichzelf en wie ontbreekt? Debbie. Als je zulke erge longcovid heb, hoe kan het dan toch zo zijn dat je er niks over deelt of zo weinig dat het je eigenlijk helemaal niks lijkt te boeien?
Of zal Debbie zichzelf dan toch nog een beetje schuldig voelen omdat ze helemaal niet zo ziek is als ze beweert? Ik heb heel veel lieve vrienden op instagram met longcovid en ik heb echt niks anders voorbij zien komen!
Ach, de WIA is binnen, hoeft niet meer te werken voor haar geld en in haar kleine kring kan ze zielig blijven doen. En de mensen die doodziek op bed liggen of werkelijk aan huis gekluisterd zijn door deze ziekte krijgen soms helemaal niks, raken erdoor financieel en mentaal verstrikt. Er zijn zelfs mensen die zo ziek zijn, dat zij geen uitweg meer zien en gaan voor euthanasie.
Ik zal echt nooit dit soort mensen snappen. En dat wil ik ook niet. Maar als je niet (zo) ziek bent is het dieptriest dat je ervoor zorgt indirect dat een ander ervoor moet vechten die werkelijk ziek is. Dat een ander moet vechten voor bijvoorbeeld een rolstoel en zij 'm in haar schoot geworpen krijgt. Waarvan het huis zo ontiegelijk bevuild is omdat ze niks meer kunnen en hop, WMO zodat Debbie op haar telefoon kan Tiktokken. 🤢
Ik neem een slechte vibe waar. Een hoop bullshit zie ik ook.quote:Op zondag 30 november 2025 15:42 schreef Sstt1993 het volgende:
Debbie met haar wapperende hand op TT, wat is dit 😂?
Hier een auralezer in de zaal?
Ze heeft het gedeeld in haar stories. Verder druk met haar aura en het kinderfeestje van Roy.quote:Op zondag 30 november 2025 19:48 schreef Beertjeteddy het volgende:
Nog geen tijd gehad om bij te lezen ivm het PAIS protest wat ik op de voet heb gevolgd.
Echt iedereen die ik ken met LC heeft vandaag meerdere stories eraan gewijd, een post van zichzelf en wie ontbreekt? Debbie. Als je zulke erge longcovid heb, hoe kan het dan toch zo zijn dat je er niks over deelt of zo weinig dat het je eigenlijk helemaal niks lijkt te boeien?
Of zal Debbie zichzelf dan toch nog een beetje schuldig voelen omdat ze helemaal niet zo ziek is als ze beweert? Ik heb heel veel lieve vrienden op instagram met longcovid en ik heb echt niks anders voorbij zien komen!
Ach, de WIA is binnen, hoeft niet meer te werken voor haar geld en in haar kleine kring kan ze zielig blijven doen. En de mensen die doodziek op bed liggen of werkelijk aan huis gekluisterd zijn door deze ziekte krijgen soms helemaal niks, raken erdoor financieel en mentaal verstrikt. Er zijn zelfs mensen die zo ziek zijn, dat zij geen uitweg meer zien en gaan voor euthanasie.
Ik zal echt nooit dit soort mensen snappen. En dat wil ik ook niet. Maar als je niet (zo) ziek bent is het dieptriest dat je ervoor zorgt indirect dat een ander ervoor moet vechten die werkelijk ziek is. Dat een ander moet vechten voor bijvoorbeeld een rolstoel en zij 'm in haar schoot geworpen krijgt. Waarvan het huis zo ontiegelijk bevuild is omdat ze niks meer kunnen en hop, WMO zodat Debbie op haar telefoon kan Tiktokken. 🤢
Hear hearquote:Op zondag 30 november 2025 14:47 schreef Moondance het volgende:
[..]
Ja in kan me niet precies meer herinneren hoe oud die beelden in het PSV stadion zijn maar al best wel oud volgens mij, misschien al wel een jaar geleden? Was toen ze daar ineens die skybox hadden die ook zo mysterieus ineens verdwenen was.
Maar Michelle is gewoon een egoïstische vrouw. Zij moet en zal krijgen wat en wie ze wil en daar moet alles voor wijken. Belangen van anderen zijn daaraan ondergeschikt.
Tamara volgens mijquote:Op zondag 30 november 2025 18:05 schreef Earring het volgende:
[..]
Oh ja vreselijk die elven. Wie ging nou alweer nog meer doen? Milou of iemand anders die we hier noemen. Ik weet het niet meer
Ze deelt iets en daarna het bericht dat de veel te dure katten snoepjes er weer aan komen... hele bijzondere posts achter elkaar.. beetje gelijk aan op haar all inclusive strandbedje watermeloenen etenquote:Op zondag 30 november 2025 19:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft het gedeeld in haar stories. Verder druk met haar aura en het kinderfeestje van Roy.
Als je de juice mag geloven is het het vreemdgaan van Mies die de poly heeft doen klappen. J en K konden niet in de boerderie blijven. Zij hebben misschien even een time out (ook voor de kinderen).quote:Op zondag 30 november 2025 17:17 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Michelle maakt geen meerdere gezinnen kapot hoor, dat doet Tim en deed Jacqueline zelf. Het zijn volwassen mensen die bewust keuzes hebben gemaakt. Niemand anders dan zijzelf dragen de verantwoordelijkheid voor het klappen van hun huwelijk. Het is echt te makkelijk om alles op Michelle te gooien, alsof de rest geen eigen wil of aandeel heeft gehad in dit hele drama.
Dat gezegd hebbende, vind ik ook dat MB issues heeft. Eerst compleet smoorverliefd op Jacqueline, en nu dat niet meer werkt ineens over haar oren op Tim. Het oogt allemaal nogal wispelturig en impulsief. Ondertussen vlucht ze vrolijk van stedentrip naar stedentrip, alsof je zo je problemen kunt ontlopen. Tja het is maar net waar je zin in hebt.
Maar laten we wel eerlijk blijven, de puinhopen in die gezinnen zijn niet door haar alleen veroorzaakt.
Naar mijn mening ook.quote:Op zondag 30 november 2025 12:54 schreef Jenn1806 het volgende:
MB heeft echt issues hoor sorry. Eerst al zo smoorverliefd op Jacqueline dat ze het niet kon tegenhouden en nu weer tot over haar oren op Tim. En in de tussentijd maakte ze meerdere gezinnen kapot waaronder die van haarzelf, maar lekker bezig blijven meid 🙄 Kop in het zand en weer een nieuwe stedentrip.
Neeeeeequote:Op zondag 30 november 2025 17:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Joejoe jongens, zitten jullie ook al klaar voor de avonturen van de kerstelven die morgen gaan beginnen 🥳🥳 (ze kan beter die energie in iets nuttigers steken, maar goed)
Ik volg een jonge vrouw en moeder met LC, en ik volg Debbie met een kwart oog, maar die ik volg is gewoonweg letterlijk aan het bed gekluisterd. Er zijn wellicht diverse vormen van LC, ik heb geen idee, maar tussen Debbie en degene die ik volg, zit een wereld van verschil. Wat Debbie doet, kan de andere vrouw alleen maar van dromen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:48 schreef Beertjeteddy het volgende:
Omdat ze het hier heeft meegelezen ja. Maar echt iedereen met longcovid of PAIS ziektes die ik ken heeft dus ook aan de online demonstratie meegedaan. Simpel, een foto van jezelf uploaden met een verhaal en misschien een demonstratie tekst of plaatje erbij met de #niethersteld #hetpaisprotest tussen 14:00 en 17:00. En Debbie als je toch meeleest: Mosterd en dat je oh zo druk bent is geen excuus, als je zo ziek bent wilt je op alle mogelijke manieren meedoen!quote:Op zondag 30 november 2025 19:54 schreef KeurigeKakatoe het volgende:
[..]
Echt wonderbaarlijk. Hoe kan je als chronisch zieke of iemand met chronische pijn (de klachten zijn vaak namelijk soortgelijk) gewoon niet bij stilstaan.
Wel een shirtje aan met een hardloop wedstrijd maar op geen enkel vlak aandacht hiervoor. Maargoed, ze je reactie vast lezen zo en er dan aandacht aan schenken.
Correctie: er was 1 repost in de ochtend en spontaan nu ook een post.
Er zijn heel veel verschillende gradaties van longcovid.quote:Op zondag 30 november 2025 20:34 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik volg een jonge vrouw en moeder met LC, en ik volg Debbie met een kwart oog, maar die ik volg is gewoonweg letterlijk aan het bed gekluisterd. Er zijn wellicht diverse vormen van LC, ik heb geen idee, maar tussen Debbie en degene die ik volg, zit een wereld van verschil. Wat Debbie doet, kan de andere vrouw alleen maar van dromen.
Ze was vast te moe om te posten, na het kinderfeestje van Royquote:Op zondag 30 november 2025 19:48 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vroeg haar waarom ze er niet bij was, en ze zei dat ze er niet toe in staat was...quote:Op zondag 30 november 2025 21:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze was vast te moe om te posten, na het kinderfeestje van Roy
Op zondag 30 november 2025 19:46 schreef Die_van_verderop het volgende:
Wauw, omdat ik nu een nieuw iemand hier uitleg geef over hoe longcovid zichzelf kan manifesteren omdat ze bij Debbie een beeld zien wat naar mijn idee niet kloppend is?quote:Op zondag 30 november 2025 21:16 schreef Snaky het volgende:
Misschien een apart topic openen om met longcovid lotgenoten ervaringen te delen?
Niet instaat om naar het UWV te gaan, niet instaat om naar het protest te gaan ( zelfs niet eens online wat ik bedgebonden mensen heb zien posten! ) maar ach gelukkig is ze wel instaat het kinderfeestje voor Roy te organiseren. Helaas niet voor haar eigen kinderen maar ach.quote:Op zondag 30 november 2025 21:24 schreef popje het volgende:
[..]
Ik vroeg haar waarom ze er niet bij was, en ze zei dat ze er niet toe in staat was...
Ik denk niet dat het onaardig was bedoeld, zo heb ik het niet gelezen, maar ik snap ook jouw reactie volkomen. Ik waardeer jouw uitleg en dat je ons inzicht geeft in een bestaan waarbij ik mij niets kan voorstellen.quote:Op zondag 30 november 2025 21:42 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Wauw, omdat ik nu een nieuw iemand hier uitleg geef over hoe longcovid zichzelf kan manifesteren omdat ze bij Debbie een beeld zien wat naar mijn idee niet kloppend is?
Ik lees hier zo vaak dingen die totaal niet relevant zijn of lees pagina's lang verhalen van influencers die mij niet boeien.
Tja, ik zou zeggen dan scrol je eventjes die enkele posts door. Daarbij betrek ik alsnog een influencer erbij omdat zij zegt de ziekte te hebben dus moet prima kunnen. Scroll gewoon even door. Ook dat is een optie, want ik had het uitgelegd wat het voor mij inhoud en wat mij betreft is het daarna ook klaar. want heeft iemand een inkijkje wat longcovid inhoud. Dit soort reacties zijn imo veel storender en zorgen er juist voor dat dáár weer een discussie over oplaait. Onnodig als je het mij vraagt.
Wauw.quote:Op zondag 30 november 2025 21:42 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Wauw, omdat ik nu een nieuw iemand hier uitleg geef over hoe longcovid zichzelf kan manifesteren omdat ze bij Debbie een beeld zien wat naar mijn idee niet kloppend is?
Ik lees hier zo vaak dingen die totaal niet relevant zijn of lees pagina's lang verhalen van influencers die mij niet boeien.
Tja, ik zou zeggen dan scrol je eventjes die enkele posts door. Daarbij betrek ik alsnog een influencer erbij omdat zij zegt de ziekte te hebben dus moet prima kunnen. Scroll gewoon even door. Ook dat is een optie, want ik had het uitgelegd wat het voor mij inhoud en wat mij betreft is het daarna ook klaar. want heeft iemand een inkijkje wat longcovid inhoud. Dit soort reacties zijn imo veel storender en zorgen er juist voor dat dáár weer een discussie over oplaait. Onnodig als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |