Die getallen kloppen niet, maar evengoed wel opmerkelijk inderdaad. Het is titanium, het sterkste materiaal wat je kan gebruiken. Aardig lesje scheikunde.quote:Op zondag 23 november 2025 11:13 schreef opgebaarde het volgende:
De rear skids van Norris en Piastri waren even dik. 8,88 en 8,93. Dat is knap toevallig of toch razend knap dat die ingenieurs de slijtage vooraf zo goed kunnen uitrekenen
Dat was de meest bizarre ooit. Echter gat was toen volgens mij 11 punten met 2 wedstrijden te gaan?quote:
Dit jaar zit die weer in zijn rol van de ultieme underdogquote:Op zondag 23 november 2025 11:15 schreef Peterselieman het volgende:
Het is bizar dat Max nog steeds in de titelrace zit
Gelukkig is het nu gecorrigeerd. De stewards hadden copy paste gedaan ipv de getallen aan te passenquote:Op zondag 23 november 2025 11:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Die getallen kloppen niet, maar evengoed wel opmerkelijk inderdaad. Het is titanium, het sterkste materiaal wat je kan gebruiken. Aardig lesje scheikunde.
quote:
Dit is vooral psychologisch een zeer harde klap lijkt me. Gaat ook leuk worden met nog 2 races te gaan, gaan ze die Papayas wat hoger afstellen om risico op herhaling te verkleinen of gaan ze volle bak ? En Piastri, gaat hij voor zijn kans of speelt hij wingman ? Dit gaat leuk worden.quote:Op zondag 23 november 2025 11:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Minimaal zo goed als 'er beiden aftetsen' dit
ik heb de link van x.com even gewijzigd naar twitter.com zodat je tweet zichtbaar isquote:
Oh, dacht dat dit dingen altijd maar matig zichbaar waren, ik zie altijd alleen maar een wit vlakje zonder iets er inquote:Op zondag 23 november 2025 11:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de link van x.com even gewijzigd naar twitter.com zodat je twee zichtbaar is
neequote:Op zondag 23 november 2025 11:23 schreef Zwoerd het volgende:
Mag Antonelli nu ook nog een rondje in de lego cadillac?
McLaren had deze al lang in de pocket moeten hebbenquote:Op zondag 23 november 2025 11:22 schreef opgebaarde het volgende:
Aan de ene kant bizar dat Verstappen zoveel punten bij elkaar heeft kunnen schrapen. Andere kant doet die Spaanse GP en iirc 11 punten nu wel veel pijn
in feedback staat er ook een heel topic over met een workaroundquote:Op zondag 23 november 2025 11:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, dacht dat dit dingen altijd maar matig zichbaar waren, ik zie altijd alleen maar een wit vlakje zonder iets er in
| 1 | [x]https://twitter.com/_bertman_/status/1992515886738190705[/x] |
Max zit nu weer in het koppie van Lando, kan niet andersquote:
DSQEDquote:Op zondag 23 november 2025 11:26 schreef beantherio het volgende:
Net wakker geworden na vannacht de race gezien te hebben. Is er nog wat gebeurd?
Beide McLarens DSQquote:Op zondag 23 november 2025 11:26 schreef beantherio het volgende:
Net wakker geworden na vannacht de race gezien te hebben. Is er nog wat gebeurd?
Gedoetjes, ik post ze wel gewoon niet meerquote:Op zondag 23 november 2025 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
in feedback staat er ook een heel topic over met een workaround
[ code verwijderd ]
eerst de tweet plaatsen, de x-en er om in tagjes en dan x.xom aanpassen naar twitter.com en dan werkt het
Als je gewoon de knop met de vogel gebruikt komt de x er niet voor en staan de laatste cijfers er dubbel ook nog...
of je posts ze en ik pas ze aanquote:Op zondag 23 november 2025 11:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gedoetjes, ik post ze wel gewoon niet meer
quote:Op zondag 23 november 2025 11:26 schreef beantherio het volgende:
Dit alles maakt de keus in Brazilië om de hele auto om te gooien nog beterquote:
Toen vielen ze natuurlijk uit in de sprintquote:Op zondag 23 november 2025 11:28 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Laten ze nu net volgende week weer weinig data hebben ivm sprintweekend
saai, maar de uren er na superspannend.quote:
Dit is beter, omdat Max nu heeft gewonnen met beide McLarens op de baan. Hij heeft ze verslagen, terwijl beide wagens dus niet conform regs over de finish kwamen.quote:Op zondag 23 november 2025 11:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Veel makkelijkerquote:
Aged like milkquote:
?quote:Op zondag 23 november 2025 11:32 schreef Zipportal het volgende:
User @:3rr0r droomt nog over oliebollen met mayo.
Minimaal staat er he?quote:Op zondag 23 november 2025 11:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is beter, omdat Max nu heeft gewonnen met beide McLarens op de baan. Hij heeft ze verslagen, terwijl beide wagens dus niet conform regs over de finish kwamen.
Dat is zoveel beter dan dat ze zichzelf er af tetsen.
Nah. Iemand heeft de onderkant van de mclarens opgemeten.quote:Op zondag 23 november 2025 11:26 schreef beantherio het volgende:
Dit is wel een grove fout, al denk ik dat Norris als hij op kop gebleven was er misschien net mee weg was gekomen, in turbulentie rijden heeft wel invloed.quote:Op zondag 23 november 2025 11:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Onbegrijpelijk. Ik heb hier maanden moeten lezen hoe de FIA McLaren bevooroordeelt maar vooral Verstappen tegenwerkt.
En nu dit!
Nog geen post op HET nieuws.quote:Op zondag 23 november 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
?
die was hier gewoon braaf vanmorgen
Jij hebt zeker X?quote:
quote:Op zondag 23 november 2025 11:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker X?
Ik niet trouwens
Wel toffe bijnaamquote:Op zondag 23 november 2025 11:35 schreef -XOR- het volgende:
AKA gaat hier trouwens zelfs met strafje van P17 naar het podium.
They only sing when they are winningquote:Op zondag 23 november 2025 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zuur zijn zit in de Engelse aard
Wegkomen met een te dunne vloer, denk het niet.quote:Op zondag 23 november 2025 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is wel een grove fout, al denk ik dat Norris als hij op kop gebleven was er misschien net mee weg was gekomen, in turbulentie rijden heeft wel invloed.
Wel vreemd dat een team dat al kampioen is, zo gokt.
Misschien kunnen ze voor de views nog even snel een gevecht organiseren?quote:Op zondag 23 november 2025 11:41 schreef THEFXR het volgende:
In zulke gevallen mis je toch altijd de camera op de koppen van Zak en Jos
#priceless
Met minder slijtage, dat scheelt echt wel.quote:Op zondag 23 november 2025 11:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wegkomen met een te dunne vloer, denk het niet.
Max die papaya insurance beltquote:Op zondag 23 november 2025 11:43 schreef LTVDK het volgende:
Nu al zin in de T-Max van Lollipopman deze week
Innit mate.quote:Op zondag 23 november 2025 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zuur zijn zit in de Engelse aard
Ik zie Norris niet buiten de top 3 eindigen in een race. Er is echt nog een incident bij Norris nodig de komende 2 races om Max aan de titel te helpen.quote:
Spannend houden tot aan de laatste race....quote:Op zondag 23 november 2025 11:47 schreef Zwansen het volgende:
Wel irritant dat ze ons steeds hoop blijven geven
Je zag vandaag toch ook weer dat hij last van Verstappen heeft als die in z'n nek hijgt, hij verneukte het toch echt zelf weer bij de eerste bocht.quote:Op zondag 23 november 2025 11:46 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik zie Norris niet buiten de top 3 eindigen in een race. Er is echt nog een incident bij Norris nodig de komende 2 races om Max aan de titel te helpen.
Hoop is uitgestelde teleurstellingquote:Op zondag 23 november 2025 11:47 schreef Zwansen het volgende:
Wel irritant dat ze ons steeds hoop blijven geven
First turn incident kunnen we wel regelen hoor.quote:Op zondag 23 november 2025 11:46 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik zie Norris niet buiten de top 3 eindigen in een race. Er is echt nog een incident bij Norris nodig de komende 2 races om Max aan de titel te helpen.
Die postrace scrutenering is echt zo enorm belangrijk. Daarom is een uitslag nooit zeker tot het moment dat ie bevestigd wordt.quote:Op zondag 23 november 2025 11:43 schreef Droopie het volgende:
The plank and skid wear was checked on car numbers 81, 04, 16, 44, 01, 63, 12, 06, 55 and and 27.
https://www.fia.com/docum(...)son/season-2025-2071
Verder checken ze hartstikke veel dingen bij bijna alle auto's, wist ik niet.
Ja zo gefocust om Max te blokken dat die heel zijn racelijn mistquote:Op zondag 23 november 2025 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zag vandaag toch ook weer dat hij last van Verstappen heeft als die in z'n nek hijgt, hij verneukte het toch echt zelf weer bij de eerste bocht.
En hij eindigt zelfs met een brandstof-issue aan het einde alsnog gewoon als 2e.quote:Op zondag 23 november 2025 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zag vandaag toch ook weer dat hij last van Verstappen heeft als die in z'n nek hijgt, hij verneukte het toch echt zelf weer bij de eerste bocht.
Jij moet een astrolijn beginnen met die gavequote:Op zondag 23 november 2025 06:06 schreef greysbones het volgende:
een DSQ voor Mclaren vanwege plank slijtage zou kunnen
Volgens mij was het een DSQ en het gas minderen was vanwege de vloer.quote:Op zondag 23 november 2025 11:51 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En hij eindigt zelfs met een brandstof-issue aan het einde alsnog gewoon als 2e.
Als ze de auto hoger moeten zetten?quote:Op zondag 23 november 2025 11:46 schreef Breekfast het volgende:
[..]
is dat al bevestigd? in het vierkantje gaf Lando daar geen antwoord op, die hield het op een sensor.quote:Op zondag 23 november 2025 11:51 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En hij eindigt zelfs met een brandstof-issue aan het einde alsnog gewoon als 2e.
Wauwquote:Op zondag 23 november 2025 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij moet een astrolijn beginnen met die gave
Piastri en Norris die de Ferrari coureurs in de Sad Dunes gezelschap houden en troost bieden, tot Zak er uit komt en iedereen er nog dieper in slaat?quote:
Had met de slijtage te maken, ze kunnen dat niet exact meten maar wel constateren dat het niet de goeie kant op gaat.quote:Op zondag 23 november 2025 11:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
is dat al bevestigd? in het vierkantje gaf Lando daar geen antwoord op, die hield het op een sensor.
het is natuurlijk een klotecircuit voor de bodem, dit hobbelige stratencircuit met al die putdeksels.quote:Op zondag 23 november 2025 11:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als ze de auto hoger moeten zetten?
Volgende race de McLarens in SUV'squote:Op zondag 23 november 2025 11:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als ze de auto hoger moeten zetten?
Ja, zal je zien dat het in Qatar weer kut is, NO GRIP!quote:Op zondag 23 november 2025 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoop is uitgestelde teleurstelling
Dit is echt zo'n Ferrari actie dat dit de enige echte realistische optie is.quote:Op zondag 23 november 2025 11:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Piastri en Norris die de Ferrari coureurs in de Sad Dunes gezelschap houden en troost bieden, tot Zak er uit komt en iedereen er nog dieper in slaat?
Noem het maar flauw, de druk staat er bij hun op, nog zo'n grove fout en het is klaar, of het risico niet nemen en te langzaam zijn.quote:
Alleen lukt het 9 teams het wel om het goed af te stellen en nota bene het team dat het WCC al lang en breed binnen heeft verkloot hetquote:Op zondag 23 november 2025 11:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het is natuurlijk een klotecircuit voor de bodem, dit hobbelige stratencircuit met al die putdeksels.
vorig jaar was er ook al veel om te doen, en daarvoor monteerde teams zelfs extra skidpads.
Dit seizoen is een enorme achtbaan van emoties.quote:Op zondag 23 november 2025 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoop is uitgestelde teleurstelling
Qua Formule 1 haalt niets het bij 2021quote:Op zondag 23 november 2025 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit seizoen is een enorme achtbaan van emoties.
2010 was objectief beter. Sorry.quote:Op zondag 23 november 2025 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Qua Formule 1 haalt niets het bij 2021
In 2021 begaf mijn hart tijdens de laatste race.quote:
Ze zaten met z'n drieen in de auto achterin. dat was zegmaar de greenroom, maar dan volledig roze.quote:
Als die start tekenend was voor Norris's geestelijke toestand voor de race dan zal dat de afgelopen uren niet beter geworden zijn. Norris blijft een stresskip: ook als ie er goed voor staat.quote:Op zondag 23 november 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
“Lando Norris tried to play Max Verstappen at his own game, the problem is that he doesn’t know the rules of that game.”
DC stelt nooit teleur.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 23 november 2025 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In 2021 begaf mijn hart tijdens de laatste race.
Kat, hier zijn we het toch oneens met elkaar.quote:
Denk je dat hij dat nog niet door had?quote:Op zondag 23 november 2025 12:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ze zaten met z'n drieen in de auto achterin. dat was zegmaar de greenroom, maar dan volledig roze.
Vanwege de nieuwe sponsor LEGO.
Oh en er was nog een extra show met Mickey Mouse en een fontein, voor de nieuwe sponsor Disney.
Daarom is het dan ook leuk dat het weer dichtbij zit in het kampioenschap.quote:Op zondag 23 november 2025 12:04 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als die start tekenend was voor Norris's geestelijke toestand voor de race dan zal dat de afgelopen uren niet beter geworden zijn. Norris blijft een stresskip: ook als ie er goed voor staat.
Wat ook een podium had kunnen zijn als ze Piastri gecoverd hadden na diens pitstop.quote:Op zondag 23 november 2025 11:27 schreef franklop het volgende:
Leclerc mist dus het podium op 0,1
Hij heeft ook altijd pech. Ze moeten altijd Charles hebben
quote:Op zondag 23 november 2025 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij moet een astrolijn beginnen met die gave
Dus Mclaren heeft niet alleen hun eigen race verneukt.quote:Op zondag 23 november 2025 12:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat ook een podium had kunnen zijn als ze Piastri gecoverd hadden na diens pitstop.
Oops. nouja, ik loop achter.quote:Op zondag 23 november 2025 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Denk je dat hij dat nog niet door had?
Astrobonesquote:
Ferrari strategen eerder.quote:Op zondag 23 november 2025 12:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus Mclaren heeft niet alleen hun eigen race verneukt.
quote:
Nu weet ie wel hoe die andere heet.quote:
eerlijk is eelijk.... het was ook een kleine kans...quote:
quote:
2 a 3 haren dik.quote:Op zondag 23 november 2025 12:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerlijk is eelijk.... het was ook een kleine kans...
van Lando
The relevant measurements were RHS Front 8.88mm, RHS Rear 8.93mm.
van Oscar
The relevant measurements were LHS Front 8.96mm, RHS Front 8.74mm, RHS Rear 8.90mm.
Tja, regels zijn regels. Als Max dit was overkomen waren we ook boos maar je doet er niks aan.quote:Op zondag 23 november 2025 12:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
2 a 3 haren dik.
Daar hebben we het over.
Ik vind het eigenlijk net wel prettig dat mclaren beide coureurs laat rijden ipv een van de twee als een Bottas in te zetten.quote:Op zondag 23 november 2025 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
McLaren had deze al lang in de pocket moeten hebben
Pijn
Voor hen ja
Nee. Eerder dat de marges in de F1 zo klein zijn. Dat bedoel ik.quote:Op zondag 23 november 2025 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, regels zijn regels. Als Max dit was overkomen waren we ook boos maar je doet er niks aan.
2 a 3 haren nadat de 1mm speling er al af is he.quote:Op zondag 23 november 2025 12:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
2 a 3 haren dik.
Daar hebben we het over.
Eens hoor. Bizar is hetquote:Op zondag 23 november 2025 12:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Eerder dat de marges in de F1 zo klein zijn. Dat bedoel ik.
Niet dat het oneerlijk is naar de een of ander.
Het is 10mm +/- 0,2mm.quote:Op zondag 23 november 2025 12:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
2 a 3 haren nadat de 1mm speling er al af is he.
Het is 10mm maar de FIA geeft ze 1mm speling. Op zich al raar maar goed.
Ja nou weet ik het niet meerquote:
Was toch 9? Iemand had de regel copy/paste hier vanmorgen en daar stond 9mmquote:
Het is 10mm met 1mm speling, dus onder 9mm is fout.quote:Op zondag 23 november 2025 12:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nou weet ik het niet meer
Waar komt die 9mm dan vandaan?
10 mm beginnen ze mee en na afloop moet er minimaal 9mm over zijn, dacht ik.quote:Op zondag 23 november 2025 12:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nou weet ik het niet meer
Waar komt die 9mm dan vandaan?
quote:The thickness of the plank assembly measured normal to the lower surface must be
10mm ± 0.2mm and must be uniform when new. A minimum thickness of 9mm will be
accepted due to wear, and conformity to this provision will be checked at the
peripheries of the designated holes.
Technical Delegate’s Reportquote:Op zondag 23 november 2025 12:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was toch 9? Iemand had de regel copy/paste hier vanmorgen en daar stond 9mm
Nee. Het is 10mm +/-0,2mmquote:Op zondag 23 november 2025 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is 10mm met 1mm speling, dus onder 9mm is fout.
Het "overkomt" ook niemand, he. De teams nemen bewust risico met het afstellen van de auto. Ze kunnen makkelijk voorkomen dat die plank zoveel afslijt, maar ja, dan zijn ze langzamer.quote:Op zondag 23 november 2025 12:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Eerder dat de marges in de F1 zo klein zijn. Dat bedoel ik.
Niet dat het oneerlijk is naar de een of ander.
nee, onder de 9 is fout. 9 is de minimum thickness requiredquote:
die 10 +- 0,2 kwam uit het document van Hamilton destijds.quote:
Dat is als die nieuw is.quote:
Regulations:quote:
Tussen 10 en 9 mm is normale slijtage. Meer slijtage is niet toegestaan.quote:Op zondag 23 november 2025 12:25 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Het is 10mm +/-0,2mm maar als ondergrens hanteren ze 9mm.
Ik concludeer daar uit dat ze in geval van minder dan 9mm sowieso dsq opleggen en tussen de 10 en 9 indien er verzachtende omstandigheden zijn kunnen kiezen om dat niet te doen.
kortom ze krijgen een milimeter van de FIA zoals hier boven is aangegeven door Taradoquote:Op zondag 23 november 2025 12:25 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Het is 10mm +/-0,2mm maar als ondergrens hanteren ze 9mm.
Ik concludeer daar uit dat ze in geval van minder dan 9mm sowieso dsq opleggen en tussen de 10 en 9 indien er verzachtende omstandigheden zijn kunnen kiezen om dat niet te doen.
Dat gaf ikzelf ook al aan. Had alleen gemist dat die 10mm was als hij nieuw was.quote:Op zondag 23 november 2025 12:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
kortom ze krijgen een milimeter van de FIA zoals hier boven is aangegeven door Tarado
Zeker. Norris gaat nu het mentaal spelletje niet aankunnen is mijn gokquote:Op zondag 23 november 2025 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik reken me nog niet rijk maar dit schept wel veel kansen.
Ga je geld verdienen als Max WK wordtquote:Op zondag 23 november 2025 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik reken me nog niet rijk maar dit schept wel veel kansen.
Hij kende de regels van de MaxGame al niet bij de startquote:Op zondag 23 november 2025 12:29 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zeker. Norris gaat nu het mentaal spelletje niet aankunnen is mijn gok
het is nu aangepast inmiddelsquote:Op zondag 23 november 2025 11:36 schreef Nizno het volgende:
https://www.formula1.com/(...)as-vegas/race-result
laat ze dan als ze die twee er niet tussen uit halen in elk geval de punten goed zetten
quote:Teambaas Andrea Stella heeft reageert namens het team uit Woking op de diskwalificatie. "Na de Grand Prix van Las Vegas bleek dat we artikel 3.5.9 van het technisch reglement hadden overtreden, dat een minimale skid-dikte (de dikte van de vloerplank, red.) van 9 millimeter voorschrijft. Auto 4 bleek een maximale afwijking van 0,12 millimeter te hebben bij de achterste skid en auto 81 een maximale afwijking van 0,26 millimeter bij de achterste skid."
"Tijdens de race ondervonden beide auto's onverwachts veel (last van, red.) porpoising, wat niet was waargenomen tijdens de trainingen, wat leidde tot overmatig contact met de grond. We onderzoeken de redenen voor dit gedrag van de auto, inclusief het effect van onopzettelijke schade aan beide auto's, die we na de race hebben ontdekt en die leidde tot een toename van de beweging van de vloer."
"Zoals de FIA opmerkte, was de overtreding onopzettelijk, was er geen sprake van een opzettelijke poging om de regels te omzeilen en waren er ook verzachtende omstandigheden. We bieden Lando en Oscar onze excuses aan voor het verlies van de punten vandaag, op een cruciaal moment in hun kampioenschapscampagnes na twee sterke prestaties van hen gedurende het hele weekend. Als team bieden we ook onze excuses aan aan onze partners en fans, wier steun zo belangrijk voor ons is."
"Hoewel deze uitkomst buitengewoon teleurstellend is, blijven we ons volledig concentreren op de laatste twee races van het seizoen", zegt Stella tot slot.
Je zag het nu al bij de start. Lando was zo gebrand op het achter 'm houden van Verstappen dat-ie van de baan vloogquote:Op zondag 23 november 2025 12:29 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zeker. Norris gaat nu het mentaal spelletje niet aankunnen is mijn gok
Beetje veel woorden voor nodig om te zeggen dat ze er een potje van hebben gemaaktquote:
De mijne ook.quote:Op zondag 23 november 2025 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In 2021 begaf mijn hart tijdens de laatste race.
ja en spreken over verzachtende omstandigheden.... als excuus gebruiken dat je minder longruns kon doen en hierdoor niet wist dat je zo laag zat... euh okquote:Op zondag 23 november 2025 12:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Beetje veel woorden voor nodig om te zeggen dat ze er een potje van hebben gemaakt
Zelfde argumentatie als bij de stewards.quote:Op zondag 23 november 2025 12:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Beetje veel woorden voor nodig om te zeggen dat ze er een potje van hebben gemaakt
das nog maar 16 punten in te halen voor Maxquote:Op zondag 23 november 2025 12:39 schreef pmponer het volgende:
Ja en ze concentreren zich niet op de sprint, kan ook voordelig zijn
Als je het niet weet moet je de auto hoger afstellenquote:Op zondag 23 november 2025 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en spreken over verzachtende omstandigheden.... als excuus gebruiken dat je minder longruns kon doen en hierdoor niet wist dat je zo laag zat... euh ok
De sitenaam zegt al genoegquote:Op zondag 23 november 2025 12:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://racingnews365.nl/(...)ie-norris-en-piastri
Kan nog steeds.quote:Op zondag 23 november 2025 12:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://racingnews365.nl/(...)ie-norris-en-piastri
quote:Teambaas Andrea Stella heeft reageert
Max kampioen in Las Vegas was leukquote:Op zondag 23 november 2025 12:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dit maakt het allemaal wel interessanter.
Zeg eerlijk, dit is toch vele malen leuker waar een Verstappen of Hamilton in Mexico of eerder al kampioen is?
Die plank zal dus de volgende races omhoog geschroefd moeten worden, de andere teams gaan ze hopelijk dan ook in de nek hijgenquote:Op zondag 23 november 2025 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je het niet weet moet je de auto hoger afstellen
Net zoals de rest van de teams die geen problemen haddenquote:Op zondag 23 november 2025 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en spreken over verzachtende omstandigheden.... als excuus gebruiken dat je minder longruns kon doen en hierdoor niet wist dat je zo laag zat... euh ok
en als Max hem wint?quote:Op zondag 23 november 2025 12:51 schreef Breekfast het volgende:
Als Norris de titel alsnog gewoon pakt dan is het wel een titel met weinig glans. Veruit de beste auto, en toch enkel met hangen en wurgen de titel binnenslepen.
Max is dit jaar nog niet in de race om de titel geweest en toch maakt hij er nog steeds kans opquote:Op zondag 23 november 2025 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als Max hem wint?
dan was het ook hangen en wurgen
Dat zou voor Max legendarisch zijn. Met een auto dat in het middenveld thuishoort de titel binnenslepen.quote:Op zondag 23 november 2025 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als Max hem wint?
dus eigenlijk nog erger dan hangen en wurgenquote:Op zondag 23 november 2025 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max is dit jaar nog niet in de race om de titel geweest en toch maakt hij er nog steeds kans op
Groot verschil is natuurlijk dat de auto van McLaren vele malen beter is. Dat Max überhaupt zo dichtbij komt zegt veel over zijn kwaliteiten als coureur. Zonder Max Verstappen zou RBR amper boven de midfield uitkomen.quote:Op zondag 23 november 2025 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als Max hem wint?
Zonder Yuki mee te tellen was RBR alsnog 4e in de standquote:Op zondag 23 november 2025 12:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Groot verschil is natuurlijk dat de auto van McLaren vele malen beter is. Dat Max überhaupt zo dichtbij komt zegt veel over zijn kwaliteiten als coureur. Zonder Max Verstappen zou RBR amper boven de midfield uitkomen.
quote:
quote:Op zondag 23 november 2025 12:43 schreef Nizno het volgende:
Andrea Stella statement on double McLaren disqualification
"Following the Las Vegas Grand Prix, we were found in breach of Article 3.5.9 of the Technical Regulations, which requires a minimum of 9mm skid thickness.
"Car 4 was found in breach by a maximum of 0.12mm of the rearmost skid and Car 81 by a maximum of 0.26mm of the rearmost skid.
"During the race, both cars experienced unexpected, high levels of porpoising not seen in the Practice sessions, which led to excessive contact with the ground. We are investigating the reasons for this behaviour of the car, including the effect of accidental damage sustained by both cars, which we found after the race, and that led to an increase of movement of the floor.
"As the FIA noted, the breach was unintentional, there was no deliberate attempt to circumvent the regulations, and mitigating circumstances also existed.
"We apologise to Lando and Oscar for the loss of points today, at a critical time in their Championship campaigns after two strong performances from them all weekend. As a team, we also apologise to our partners and fans, whose support means so much.
"While this outcome is extremely disappointing, we remain fully focused on the last two races of the season."
Ja, omdat Verstappen zo goed is.quote:Op zondag 23 november 2025 12:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zonder Yuki mee te tellen was RBR alsnog 4e in de stand
Heb er een hele meetkamer vol van staan op het werk, mooi spul inderdaad!quote:Op zondag 23 november 2025 10:48 schreef Droopie het volgende:
https://www.judgetool.com(...)05-01m-res-mdh-25mb/
MITUTOYO , altijd al een goed en eerlijk product gevonden.
quote:Op zondag 23 november 2025 12:59 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
=edit
Godverdomme wat is dat voor gekut met gifjes altijd hier.
gewoon een goeie site pakken, die site is gewoon gekutquote:Op zondag 23 november 2025 12:59 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
=edit
Godverdomme wat is dat voor gekut met gifjes altijd hier.
Gelukkig is daar het Britse journaille voor uitgevonden hè.quote:Op zondag 23 november 2025 12:51 schreef Breekfast het volgende:
Als Norris de titel alsnog gewoon pakt dan is het wel een titel met weinig glans. Veruit de beste auto, en toch enkel met hangen en wurgen de titel binnenslepen.
Is zeker vreemd en gebrek aan zelfvertrouwen lijkt het om zo erg de grens op te zoeken. Maar dat Piastri het ook had blijkt wel dat het echt een foute calculatie is en niet dat ze dachten wel voorop in vrije lucht te rijden met Norris.quote:Op zondag 23 november 2025 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is wel een grove fout, al denk ik dat Norris als hij op kop gebleven was er misschien net mee weg was gekomen, in turbulentie rijden heeft wel invloed.
Wel vreemd dat een team dat al kampioen is, zo gokt.
Integendeel. Dan heeft hij onder maximale mentale druk en de vele fouten van zijn team toch gezegevierd. Het zou het ultieme WK zijn, volledig vergelijkbaar met 2021quote:Op zondag 23 november 2025 12:51 schreef Breekfast het volgende:
Nou nee, maar als hij de titel pakt is het gewoon verdiend.quote:Op zondag 23 november 2025 13:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Integendeel. Dan heeft hij onder maximale mentale druk en de vele fouten van zijn team toch gezegevierd. Het zou het ultieme WK zijn, volledig vergelijkbaar met 2021
quote:Op zondag 23 november 2025 13:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Integendeel. Dan heeft hij onder maximale mentale druk en de vele fouten van zijn team toch gezegevierd. Het zou het ultieme WK zijn, volledig vergelijkbaar met 2021
Ik dacht dat jij afgehaakt was met F1 volgen na de Hongarije kwalificatie?quote:
Verschilt per bookmaker. Toen ik het enkele jaren geleden nog deed ging het meestal op basis van de stand op het moment van de podiumceremonie.quote:Op zondag 23 november 2025 10:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoe werkt dat als je bij de TOTO op Lando had ingezet?
Was ik ook. Ik ben weer aangehaaktquote:Op zondag 23 november 2025 13:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij afgehaakt was met F1 volgen na de Hongarije kwalificatie?
Dat laatste is wellicht wat overdreven, maar met Canada, Zandvoort en dit alsnog de titel pakken zou gewoon sowieso verdiend zijn dan.quote:Op zondag 23 november 2025 13:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet eens een beetje vergelijkbaar, maar zelfs volledig vergelijkbaarquote:Op zondag 23 november 2025 13:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is nog steedsquote:Op zondag 23 november 2025 13:10 schreef heywoodu het volgende:
Ik had deze klaar staan, vergeten op Invoeren te drukken...geen idee of 'ie inmiddels beantwoord is
[..]
Verschilt per bookmaker. Toen ik het enkele jaren geleden nog deed ging het meestal op basis van de stand op het moment van de podiumceremonie.
Sommige dingen gaan wat lastig als je een komma hebtquote:Op zondag 23 november 2025 13:06 schreef Nizno het volgende:
een reactie in r/McLarenFormula1
[ afbeelding ]
Ik zou hem eerder in een uitroepteken meppen
Als je aan het eind van het seizoen de meeste punten hebt, heb je sowieso het kampioenschap verdiend.quote:Op zondag 23 november 2025 13:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat laatste is wellicht wat overdreven, maar met Canada, Zandvoort en dit alsnog de titel pakken zou gewoon sowieso verdiend zijn dan.
Geluid in die auto was ook ruk,je kon er haast niks van verstaanquote:Op zondag 23 november 2025 12:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Oops. nouja, ik loop achter.
Eerlijk gezegd had ik de green room ook gemist, totdat ik mij realiseerde dat ze erg lang in die auto zaten.
Achteraf gezien had Norris beter Verstappen en zichzelf er af kunnen tetsen tien hij terug op de baan na de 1e bocht en ze elkaar bijna raakten. Toen was zijn plank nog goed.quote:Op zondag 23 november 2025 11:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
dan was Oscar dichterbij gekomenquote:Op zondag 23 november 2025 13:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Achteraf gezien had Norris beter Verstappen en zichzelf er af kunnen tetsen tien hij terug op de baan na de 1e bocht en ze elkaar bijna raakten. Toen was zijn plank nog goed.
Klopt, maar het is de gewoonte hier om elkaar uit de tent te lokken, of met een gekleurde bril te bekijkenquote:Op zondag 23 november 2025 13:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat laatste is wellicht wat overdreven, maar met Canada, Zandvoort en dit alsnog de titel pakken zou gewoon sowieso verdiend zijn dan.
heb hier ook nog wel een latjequote:Op zondag 23 november 2025 13:16 schreef wdn het volgende:
Op NED1 trekken ze der een echte plank bij om het uit te leggen.
Voor de mensen die zich niet kunnen voorstellen hoe een plank eruitziet.quote:Op zondag 23 november 2025 13:16 schreef wdn het volgende:
zoals jij nu idd aan het doen bentquote:Op zondag 23 november 2025 13:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Klopt, maar het is de gewoonte hier om elkaar uit de tent te lokken, of met een gekleurde bril te bekijken
Op NED 1 claimen ze dat McLaren blokjes gebruikte die ze niet meer zouden mogen gebruiken maar het was geen regel.quote:Op zondag 23 november 2025 13:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Achteraf gezien had Norris beter Verstappen en zichzelf er af kunnen tetsen tien hij terug op de baan na de 1e bocht en ze elkaar bijna raakten. Toen was zijn plank nog goed.
Ik dacht dat ze bij de publieke omroepen moesten bezuinigen?quote:Op zondag 23 november 2025 13:16 schreef wdn het volgende:
Niet eens. Piastri en Norris hebben bijna 90% van het seizoen de beste auto gehad en er gewoon veel te weinig uitgehaald, terwijl RBR grote moeite had om de auto van Max af te stellen, dat lukt ze eigenlijk pas goed richting einde seizoen.quote:Op zondag 23 november 2025 13:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Tja, je zou moeten kijken wie de meeste baad heeft gehad bij die punten verdeling.quote:Op zondag 23 november 2025 13:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je aan het eind van het seizoen de meeste punten hebt, heb je sowieso het kampioenschap verdiend.
Je zou alleen verwachten dat met de superieure auto van McLaren het wat makkelijker was geweest voor Lando dan wel Oscar om de titel te pakken. Maar goed, het feit dat ze de punten verdeeld hebben speelt daar ook een grote rol in.
McLaren heeft punten verdeeld over de 2 coureurs. Maanden geleden hadden we het er al over.quote:Op zondag 23 november 2025 13:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Niet eens. Piastri en Norris hebben bijna 90% van het seizoen de beste auto gehad en er gewoon veel te weinig uitgehaald, terwijl grote RBR moeite had om de auto van Max af te stellen, dat lukt ze iegenlijk pas goed richting einde seizoen.
Had Max in in die mclaren gereden dan was het WK nu al een uitgemaakte zaak, en niet zo'n beetje ook.
Wat ik al noemde, toen lag piastri voor. Dan hadden ze nu ook niet lekker gezeten.quote:Op zondag 23 november 2025 13:20 schreef wdn het volgende:
[..]
McLaren heeft punten verdeeld over de 2 coureurs. Maanden geleden hadden we het er al over.
Ze hadden voor 1 coureur moeten kiezen en dan de 2de maar slachtofferen.
Eens, maar dan hadden ze wel een ander rijdersduo moeten kiezen.quote:Op zondag 23 november 2025 13:20 schreef wdn het volgende:
[..]
McLaren heeft punten verdeeld over de 2 coureurs. Maanden geleden hadden we het er al over.
Ze hebben er alsnog veel te weinig mee gedaan, zeker in het begin van het seizoen hadden ze op basis van de auto meer 1-2tjes moeten scoren.quote:Op zondag 23 november 2025 13:20 schreef wdn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2025 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga je geld verdienen als Max WK wordt![]()
![]()
Dat weet je ook niet want eerste seizoenshelft was Piastri de betere en dat is hij nu duidelijk niet meer.quote:Op zondag 23 november 2025 13:20 schreef wdn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2025 13:36 schreef Zorro het volgende:
Kan iemand hier even de naam Norris overheen sjoppen
[ afbeelding ]
Sommige mensen kunnen ook alles hequote:Op zondag 23 november 2025 13:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen dank.
Een situatieschets. @:rambodirk
Nee joh, wie kijkt er nou door een roze bril?quote:Op zondag 23 november 2025 13:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Klopt, maar het is de gewoonte hier om elkaar uit de tent te lokken, of met een gekleurde bril te bekijken
Bij wie?quote:Op zondag 23 november 2025 13:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik moet een Photoshop cursus bij user @:Nizo gaan volgen.
Nizo?quote:Op zondag 23 november 2025 13:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik moet een Photoshop cursus bij user @:Nizo gaan volgen.
quote:Op zondag 23 november 2025 13:36 schreef Zorro het volgende:
Kan iemand hier even de naam Norris overheen sjoppen
[ afbeelding ]
Ik deed gewoon chatgptquote:Op zondag 23 november 2025 14:06 schreef Nattekat het volgende:
Ja verdomme, mijn photoshop was net te traag met renderen
Alleen moet dan linksboven nog een afbeelding van Lando staanquote:
Deze konden ook omhoog gezet worden en waren heel goed met hobbels, een beetje te goed voor die mannetjes.quote:
quote:Op zondag 23 november 2025 13:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kimi heeft wel een podiumceremonie samen met zijn grote idool gemist hierdoor.
Boeie, anders vreten de vegans dat wel op aan soja plantagesquote:Op zondag 23 november 2025 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kost drie voetbalvelden aan tropisch regenwoud in de Amazone, maar dan heb je ook wat!
Ik heb een ChatGPT abo om mijn schuldgevoel af te kopenquote:Op zondag 23 november 2025 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kost drie voetbalvelden aan tropisch regenwoud in de Amazone, maar dan heb je ook wat!
Na een DSQ zou ik ook zo'n kop trekken.quote:Op zondag 23 november 2025 14:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen moet dan linksboven nog een afbeelding van Lando staan
Ik durft niet te hopen, maar toch...quote:Op zondag 23 november 2025 14:18 schreef Evenstar het volgende:
Holy shit ...
Kans nog steeds minimaal, maar Norris nu wel onder druk en je zag vandaag al dat Max echt altijd in hoofd van Norris zit.
Pas na Abu Dhabi weten we het zeker.quote:Op zondag 23 november 2025 14:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik durft niet te hopen, maar toch...
Ik wacht met smart opde Lollipopmanquote:Op zondag 23 november 2025 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Jep, memes zijn goud vandaag.
Die heeft al een kort filmpje over de DSQ.quote:Op zondag 23 november 2025 14:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik wacht met smart opde Lollipopman
Nou nee, want in 2021 won de beste coureur de titel. Dat zou het dit het niet zijn. Wel de beste McLaren-coureur trouwens.quote:Op zondag 23 november 2025 13:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lijkt wel AI.quote:
Kan het nogquote:Op zondag 23 november 2025 14:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het komt van de officiële F1 social media kanalen.
Norris doet het prima de afgelopen races, maar ben heel benieuwd hoe hij het nu gaat doen met de druk er vol op. Mag geen fouten meer maken. Hij zit ook echt teveel met Max in zijn hoofd, terwijl dat echt niet nodig is.quote:Op zondag 23 november 2025 14:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik durft niet te hopen, maar toch...
De race was ook weer een mentale klap voor Norris. Op pole starten, gelijk na de eerste bocht de leiding alweer kwijt zijn, dan tot 5 seconden achter Verstappen terecht komen en je engineer horen zeggen "ok, pak 'm maar" en vervolgens trekt Verstappen dat gat naar 18 seconden in een handjevol rondenquote:Op zondag 23 november 2025 14:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Norris doet het prima de afgelopen races, maar ben heel benieuwd hoe hij het nu gaat doen met de druk er vol op. Mag geen fouten meer maken. Hij zit ook echt teveel met Max in zijn hoofd, terwijl dat echt niet nodig is.
Ook vandaag in de auto naar podium, dat hij dan zijn lego auto voor die van Max moet zettenAls je het daar van moet hebben. Ja, tuurlijk was het een grapje, dit dat, maar als het eerste wat bij je opkomt is dat je je Lego auto niet achter die van Max wil hebben staan dan woont Max daar wel gezellig in zijn bovenkamer
Ook omdat hij moest liften en coasten vanwege de brandstof.quote:Op zondag 23 november 2025 14:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
De race was ook weer een mentale klap voor Norris. Op pole starten, gelijk na de eerste bocht de leiding alweer kwijt zijn, dan tot 5 seconden achter Verstappen terecht komen en je engineer horen zeggen "ok, pak 'm maar" en vervolgens trekt Verstappen dat gat naar 18 seconden in een handjevol ronden
Ik vergelijk het seizoen ook niet helemaal 1 op 1 maar meer de spaningsopbouw naar de laatste race toen de nr 2 ook steeds dichterbij kwam. En ook toen werd de opgejaagde net nog WDC.quote:Op zondag 23 november 2025 14:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nou nee, want in 2021 won de beste coureur de titel. Dat zou het dit het niet zijn. Wel de beste McLaren-coureur trouwens.
2021 met dit verder vlakke jaar vergelijken getuigt van weinig historisch besef trouwens.
Wat in feite helemaal niet nodig is, Max moet beide wedstrijden winnen (er van uitgaande dat ze beide na elkaar eindigen in de sprint) en Norris hoeft dan slechts 3e of 4e te worden in de twee laatste races.quote:Op zondag 23 november 2025 14:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Norris doet het prima de afgelopen races, maar ben heel benieuwd hoe hij het nu gaat doen met de druk er vol op. Mag geen fouten meer maken. Hij zit ook echt teveel met Max in zijn hoofd, terwijl dat echt niet nodig is.
Ook vandaag in de auto naar podium, dat hij dan zijn lego auto voor die van Max moet zettenAls je het daar van moet hebben. Ja, tuurlijk was het een grapje, dit dat, maar als het eerste wat bij je opkomt is dat je je Lego auto niet achter die van Max wil hebben staan dan woont Max daar wel gezellig in zijn bovenkamer
quote:Red Bull Racing 391
Max Verstappen 366
quote:Op zondag 23 november 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook omdat hij moest liften en coasten vanwege de brandstof. plank
Totaal onvergelijkbaarquote:Op zondag 23 november 2025 14:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik vergelijk het seizoen ook niet helemaal 1 op 1 maar meer de spaningsopbouw naar de laatste race toen de nr 2 ook steeds dichterbij kwam. En ook toen werd de opgejaagde net nog WDC.
Dat was met Perez ook al zo. En eigenlijk elke teamgenoot sinds Ricciardo.quote:Op zondag 23 november 2025 14:55 schreef LTVDK het volgende:
Ook wel bizar dit trouwens, 3e in de WCC met slechts 25 puntjes van Yuki
[..]
Ze hebben in ieder geval nieuwe plankjes nodigquote:Op zondag 23 november 2025 15:01 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hoeveel races oud zijn de versnellingsbak en mgu's van Norris en Piastri? Max heeft in Brazilië nog onderdelen vervangen en een grid penalty gepakt, hoe groot is de kans dat ze dat bij McLaren nog moeten doen in de laatste twee races?
Dat was zo mooiquote:Op zondag 23 november 2025 14:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
De race was ook weer een mentale klap voor Norris. Op pole starten, gelijk na de eerste bocht de leiding alweer kwijt zijn, dan tot 5 seconden achter Verstappen terecht komen en je engineer horen zeggen "ok, pak 'm maar" en vervolgens trekt Verstappen dat gat naar 18 seconden in een handjevol ronden
Volgend jaar Hadjar.quote:Op zondag 23 november 2025 14:55 schreef LTVDK het volgende:
Ook wel bizar dit trouwens, 3e in de WCC met slechts 25 puntjes van Yuki
[..]
Hadjar zal denk ik hetzelfde lot ondergaan.quote:Op zondag 23 november 2025 15:11 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Volgend jaar Hadjar.
Kan me niet indenken RB betreffende dat ze Tsunoda daar willen houden.
Eens, ik denk ook dat het gat tussen Norris en Verstappen net wat te groot is om echt in Lando z'n hoofd te gaan leven.quote:Op zondag 23 november 2025 14:53 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wat in feite helemaal niet nodig is, Max moet beide wedstrijden winnen (er van uitgaande dat ze beide na elkaar eindigen in de sprint) en Norris hoeft dan slechts 3e of 4e te worden in de twee laatste races.
Met de McLaren is dat geen moeilijke opgave, in tegenstelling tot Max die het uiterste uit zijn Red Bull moet gaan halen in beide races.
Op z'n minst kan je zeggen dat Hadjar met een schone lei begint omdat de regels op de schop gaan.quote:Op zondag 23 november 2025 15:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hadjar zal denk ik hetzelfde lot ondergaan.
Dat is waar.quote:Op zondag 23 november 2025 15:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eens, ik denk ook dat het gat tussen Norris en Verstappen net wat te groot is om echt in Lando z'n hoofd te gaan leven.
[..]
Op z'n minst kan je zeggen dat Hadjar met een schone lei begint omdat de regels op de schop gaan.
Hij is niet gebonden aan het pad dat RBR sinds de 2022 regelwijzigingen is ingeslagen.
Zal veel afhangen van hoe de auto gaat uitpakken met de nieuwe reglementen. Als Verstappen er niet meteen goed mee overweg kan zou het nog best wel kunnen dat de verschillen niet zo groot zijn. Perez kon ook een periode aardig bijblijven aan het begin van deze regs.quote:Op zondag 23 november 2025 15:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien wel, maar als je ziet wat hij in de racing Bull presteert, denk ik dat hij die kans wel krijgt.quote:Op zondag 23 november 2025 15:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je al ziet wat Norris bij de start deed vandaag.. was ook totaal onnodig risico. Helemaal als de media een week lang nog lekker loopt te zuigen bij hem.quote:Op zondag 23 november 2025 15:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eens, ik denk ook dat het gat tussen Norris en Verstappen net wat te groot is om echt in Lando z'n hoofd te gaan leven.
[..]
Op z'n minst kan je zeggen dat Hadjar met een schone lei begint omdat de regels op de schop gaan.
Hij is niet gebonden aan het pad dat RBR sinds de 2022 regelwijzigingen is ingeslagen.
Nee ze zag er echt zo uit. Brrrquote:Op zondag 23 november 2025 14:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
True.
Foto is op z'n minst geretoucheerd, als dan niet met AI.
Het hang niet zozeer van Verstappen z'n vermogen af om ermee om te gaan verwacht ik.quote:Op zondag 23 november 2025 15:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zal veel afhangen van hoe de auto gaat uitpakken met de nieuwe reglementen. Als Verstappen er niet meteen goed mee overweg kan zou het nog best wel kunnen dat de verschillen niet zo groot zijn. Perez kon ook een periode aardig bijblijven aan het begin van deze regs.
En ik schat Hajdar hoger in dan Perez.
Ik help je met hopen.quote:Op zondag 23 november 2025 15:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als je al ziet wat Norris bij de start deed vandaag.. was ook totaal onnodig risico. Helemaal als de media een week lang nog lekker loopt te zuigen bij hem.
Maar nog 1 keer zo’n geintje als dit en Norris is het allemaal kwijt. Parkeer hem in de bandenstapel, en hij is hem ook kwijt. Kortom, druk staat er echt wel op bij Norris.quote:Op zondag 23 november 2025 14:53 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wat in feite helemaal niet nodig is, Max moet beide wedstrijden winnen (er van uitgaande dat ze beide na elkaar eindigen in de sprint) en Norris hoeft dan slechts 3e of 4e te worden in de twee laatste races.
Met de McLaren is dat geen moeilijke opgave, in tegenstelling tot Max die het uiterste uit zijn Red Bull moet gaan halen in beide races.
Norris is redelijk stabiel, maar er kan natuurlijk altijd wat gebeurenquote:Op zondag 23 november 2025 15:23 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Maar nog 1 keer zo’n geintje als dit en Norris is het allemaal kwijt. Parkeer hem in de bandenstapel, en hij is hem ook kwijt. Kortom, druk staat er echt wel op bij Norris.
Ik heb zo’n voorgevoel dat Russell nog een of andere move gaat doen die beslissend gaat zijn voor dit WK.
Ja, dit weekend ook meerdere keren benoemd door Viaplay dat de monteurs en de rest van de crew van de teams er echt he-le-maal doorheen zitten.quote:Op zondag 23 november 2025 15:22 schreef Watmoetjenou het volgende:
Trouwens wel even een flinke verhuizing in een week ben Vegas naar Saoedi Arabië
Norris is stabiel als hij geen druk voelt. Hier bij de start ging het al meteen mis omdat Max naast hem zat.quote:Op zondag 23 november 2025 15:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Norris is redelijk stabiel, maar er kan natuurlijk altijd wat gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |