Is zeker vreemd en gebrek aan zelfvertrouwen lijkt het om zo erg de grens op te zoeken. Maar dat Piastri het ook had blijkt wel dat het echt een foute calculatie is en niet dat ze dachten wel voorop in vrije lucht te rijden met Norris.quote:Op zondag 23 november 2025 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is wel een grove fout, al denk ik dat Norris als hij op kop gebleven was er misschien net mee weg was gekomen, in turbulentie rijden heeft wel invloed.
Wel vreemd dat een team dat al kampioen is, zo gokt.
Integendeel. Dan heeft hij onder maximale mentale druk en de vele fouten van zijn team toch gezegevierd. Het zou het ultieme WK zijn, volledig vergelijkbaar met 2021quote:Op zondag 23 november 2025 12:51 schreef Breekfast het volgende:
Als Norris de titel alsnog gewoon pakt dan is het wel een titel met weinig glans. Veruit de beste auto, en toch enkel met hangen en wurgen de titel binnenslepen.
Nou nee, maar als hij de titel pakt is het gewoon verdiend.quote:Op zondag 23 november 2025 13:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Integendeel. Dan heeft hij onder maximale mentale druk en de vele fouten van zijn team toch gezegevierd. Het zou het ultieme WK zijn, volledig vergelijkbaar met 2021
quote:Op zondag 23 november 2025 13:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Integendeel. Dan heeft hij onder maximale mentale druk en de vele fouten van zijn team toch gezegevierd. Het zou het ultieme WK zijn, volledig vergelijkbaar met 2021
Ik dacht dat jij afgehaakt was met F1 volgen na de Hongarije kwalificatie?quote:
Verschilt per bookmaker. Toen ik het enkele jaren geleden nog deed ging het meestal op basis van de stand op het moment van de podiumceremonie.quote:Op zondag 23 november 2025 10:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoe werkt dat als je bij de TOTO op Lando had ingezet?
Was ik ook. Ik ben weer aangehaaktquote:Op zondag 23 november 2025 13:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij afgehaakt was met F1 volgen na de Hongarije kwalificatie?
Dat laatste is wellicht wat overdreven, maar met Canada, Zandvoort en dit alsnog de titel pakken zou gewoon sowieso verdiend zijn dan.quote:Op zondag 23 november 2025 13:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet eens een beetje vergelijkbaar, maar zelfs volledig vergelijkbaarquote:Op zondag 23 november 2025 13:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is nog steedsquote:Op zondag 23 november 2025 13:10 schreef heywoodu het volgende:
Ik had deze klaar staan, vergeten op Invoeren te drukken...geen idee of 'ie inmiddels beantwoord is
[..]
Verschilt per bookmaker. Toen ik het enkele jaren geleden nog deed ging het meestal op basis van de stand op het moment van de podiumceremonie.
Sommige dingen gaan wat lastig als je een komma hebtquote:Op zondag 23 november 2025 13:06 schreef Nizno het volgende:
een reactie in r/McLarenFormula1
[ afbeelding ]
Ik zou hem eerder in een uitroepteken meppen
Als je aan het eind van het seizoen de meeste punten hebt, heb je sowieso het kampioenschap verdiend.quote:Op zondag 23 november 2025 13:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat laatste is wellicht wat overdreven, maar met Canada, Zandvoort en dit alsnog de titel pakken zou gewoon sowieso verdiend zijn dan.
Geluid in die auto was ook ruk,je kon er haast niks van verstaanquote:Op zondag 23 november 2025 12:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Oops. nouja, ik loop achter.
Eerlijk gezegd had ik de green room ook gemist, totdat ik mij realiseerde dat ze erg lang in die auto zaten.
Achteraf gezien had Norris beter Verstappen en zichzelf er af kunnen tetsen tien hij terug op de baan na de 1e bocht en ze elkaar bijna raakten. Toen was zijn plank nog goed.quote:Op zondag 23 november 2025 11:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Minimaal zo goed als 'er beiden aftetsen' dit
dan was Oscar dichterbij gekomenquote:Op zondag 23 november 2025 13:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Achteraf gezien had Norris beter Verstappen en zichzelf er af kunnen tetsen tien hij terug op de baan na de 1e bocht en ze elkaar bijna raakten. Toen was zijn plank nog goed.
Klopt, maar het is de gewoonte hier om elkaar uit de tent te lokken, of met een gekleurde bril te bekijkenquote:Op zondag 23 november 2025 13:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat laatste is wellicht wat overdreven, maar met Canada, Zandvoort en dit alsnog de titel pakken zou gewoon sowieso verdiend zijn dan.
heb hier ook nog wel een latjequote:Op zondag 23 november 2025 13:16 schreef wdn het volgende:
Op NED1 trekken ze der een echte plank bij om het uit te leggen.
Voor de mensen die zich niet kunnen voorstellen hoe een plank eruitziet.quote:Op zondag 23 november 2025 13:16 schreef wdn het volgende:
zoals jij nu idd aan het doen bentquote:Op zondag 23 november 2025 13:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Klopt, maar het is de gewoonte hier om elkaar uit de tent te lokken, of met een gekleurde bril te bekijken
Op NED 1 claimen ze dat McLaren blokjes gebruikte die ze niet meer zouden mogen gebruiken maar het was geen regel.quote:Op zondag 23 november 2025 13:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Achteraf gezien had Norris beter Verstappen en zichzelf er af kunnen tetsen tien hij terug op de baan na de 1e bocht en ze elkaar bijna raakten. Toen was zijn plank nog goed.
Ik dacht dat ze bij de publieke omroepen moesten bezuinigen?quote:Op zondag 23 november 2025 13:16 schreef wdn het volgende:
Niet eens. Piastri en Norris hebben bijna 90% van het seizoen de beste auto gehad en er gewoon veel te weinig uitgehaald, terwijl RBR grote moeite had om de auto van Max af te stellen, dat lukt ze eigenlijk pas goed richting einde seizoen.quote:Op zondag 23 november 2025 13:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |