Dit is wel een grove fout, al denk ik dat Norris als hij op kop gebleven was er misschien net mee weg was gekomen, in turbulentie rijden heeft wel invloed.quote:Op zondag 23 november 2025 11:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Onbegrijpelijk. Ik heb hier maanden moeten lezen hoe de FIA McLaren bevooroordeelt maar vooral Verstappen tegenwerkt.
En nu dit!
Nog geen post op HET nieuws.quote:Op zondag 23 november 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
?
die was hier gewoon braaf vanmorgen
Jij hebt zeker X?quote:
quote:Op zondag 23 november 2025 11:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker X?
Ik niet trouwens
Wel toffe bijnaamquote:Op zondag 23 november 2025 11:35 schreef -XOR- het volgende:
AKA gaat hier trouwens zelfs met strafje van P17 naar het podium.
They only sing when they are winningquote:Op zondag 23 november 2025 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zuur zijn zit in de Engelse aard
Wegkomen met een te dunne vloer, denk het niet.quote:Op zondag 23 november 2025 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is wel een grove fout, al denk ik dat Norris als hij op kop gebleven was er misschien net mee weg was gekomen, in turbulentie rijden heeft wel invloed.
Wel vreemd dat een team dat al kampioen is, zo gokt.
Misschien kunnen ze voor de views nog even snel een gevecht organiseren?quote:Op zondag 23 november 2025 11:41 schreef THEFXR het volgende:
In zulke gevallen mis je toch altijd de camera op de koppen van Zak en Jos
#priceless
Met minder slijtage, dat scheelt echt wel.quote:Op zondag 23 november 2025 11:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wegkomen met een te dunne vloer, denk het niet.
Max die papaya insurance beltquote:Op zondag 23 november 2025 11:43 schreef LTVDK het volgende:
Nu al zin in de T-Max van Lollipopman deze week
Innit mate.quote:Op zondag 23 november 2025 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zuur zijn zit in de Engelse aard
Ik zie Norris niet buiten de top 3 eindigen in een race. Er is echt nog een incident bij Norris nodig de komende 2 races om Max aan de titel te helpen.quote:
Spannend houden tot aan de laatste race....quote:Op zondag 23 november 2025 11:47 schreef Zwansen het volgende:
Wel irritant dat ze ons steeds hoop blijven geven
Je zag vandaag toch ook weer dat hij last van Verstappen heeft als die in z'n nek hijgt, hij verneukte het toch echt zelf weer bij de eerste bocht.quote:Op zondag 23 november 2025 11:46 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik zie Norris niet buiten de top 3 eindigen in een race. Er is echt nog een incident bij Norris nodig de komende 2 races om Max aan de titel te helpen.
Hoop is uitgestelde teleurstellingquote:Op zondag 23 november 2025 11:47 schreef Zwansen het volgende:
Wel irritant dat ze ons steeds hoop blijven geven
First turn incident kunnen we wel regelen hoor.quote:Op zondag 23 november 2025 11:46 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik zie Norris niet buiten de top 3 eindigen in een race. Er is echt nog een incident bij Norris nodig de komende 2 races om Max aan de titel te helpen.
Die postrace scrutenering is echt zo enorm belangrijk. Daarom is een uitslag nooit zeker tot het moment dat ie bevestigd wordt.quote:Op zondag 23 november 2025 11:43 schreef Droopie het volgende:
The plank and skid wear was checked on car numbers 81, 04, 16, 44, 01, 63, 12, 06, 55 and and 27.
https://www.fia.com/docum(...)son/season-2025-2071
Verder checken ze hartstikke veel dingen bij bijna alle auto's, wist ik niet.
Ja zo gefocust om Max te blokken dat die heel zijn racelijn mistquote:Op zondag 23 november 2025 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zag vandaag toch ook weer dat hij last van Verstappen heeft als die in z'n nek hijgt, hij verneukte het toch echt zelf weer bij de eerste bocht.
En hij eindigt zelfs met een brandstof-issue aan het einde alsnog gewoon als 2e.quote:Op zondag 23 november 2025 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zag vandaag toch ook weer dat hij last van Verstappen heeft als die in z'n nek hijgt, hij verneukte het toch echt zelf weer bij de eerste bocht.
Jij moet een astrolijn beginnen met die gavequote:Op zondag 23 november 2025 06:06 schreef greysbones het volgende:
een DSQ voor Mclaren vanwege plank slijtage zou kunnen
Volgens mij was het een DSQ en het gas minderen was vanwege de vloer.quote:Op zondag 23 november 2025 11:51 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En hij eindigt zelfs met een brandstof-issue aan het einde alsnog gewoon als 2e.
Als ze de auto hoger moeten zetten?quote:Op zondag 23 november 2025 11:46 schreef Breekfast het volgende:
[..]
is dat al bevestigd? in het vierkantje gaf Lando daar geen antwoord op, die hield het op een sensor.quote:Op zondag 23 november 2025 11:51 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En hij eindigt zelfs met een brandstof-issue aan het einde alsnog gewoon als 2e.
Wauwquote:Op zondag 23 november 2025 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij moet een astrolijn beginnen met die gave
Piastri en Norris die de Ferrari coureurs in de Sad Dunes gezelschap houden en troost bieden, tot Zak er uit komt en iedereen er nog dieper in slaat?quote:
Had met de slijtage te maken, ze kunnen dat niet exact meten maar wel constateren dat het niet de goeie kant op gaat.quote:Op zondag 23 november 2025 11:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
is dat al bevestigd? in het vierkantje gaf Lando daar geen antwoord op, die hield het op een sensor.
het is natuurlijk een klotecircuit voor de bodem, dit hobbelige stratencircuit met al die putdeksels.quote:Op zondag 23 november 2025 11:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als ze de auto hoger moeten zetten?
Volgende race de McLarens in SUV'squote:Op zondag 23 november 2025 11:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als ze de auto hoger moeten zetten?
Ja, zal je zien dat het in Qatar weer kut is, NO GRIP!quote:Op zondag 23 november 2025 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoop is uitgestelde teleurstelling
Dit is echt zo'n Ferrari actie dat dit de enige echte realistische optie is.quote:Op zondag 23 november 2025 11:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Piastri en Norris die de Ferrari coureurs in de Sad Dunes gezelschap houden en troost bieden, tot Zak er uit komt en iedereen er nog dieper in slaat?
Noem het maar flauw, de druk staat er bij hun op, nog zo'n grove fout en het is klaar, of het risico niet nemen en te langzaam zijn.quote:
Alleen lukt het 9 teams het wel om het goed af te stellen en nota bene het team dat het WCC al lang en breed binnen heeft verkloot hetquote:Op zondag 23 november 2025 11:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het is natuurlijk een klotecircuit voor de bodem, dit hobbelige stratencircuit met al die putdeksels.
vorig jaar was er ook al veel om te doen, en daarvoor monteerde teams zelfs extra skidpads.
Dit seizoen is een enorme achtbaan van emoties.quote:Op zondag 23 november 2025 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoop is uitgestelde teleurstelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |