Dit is wel een grove fout, al denk ik dat Norris als hij op kop gebleven was er misschien net mee weg was gekomen, in turbulentie rijden heeft wel invloed.quote:Op zondag 23 november 2025 11:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Onbegrijpelijk. Ik heb hier maanden moeten lezen hoe de FIA McLaren bevooroordeelt maar vooral Verstappen tegenwerkt.
En nu dit!
Nog geen post op HET nieuws.quote:Op zondag 23 november 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
?
die was hier gewoon braaf vanmorgen
Jij hebt zeker X?quote:
quote:Op zondag 23 november 2025 11:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker X?
Ik niet trouwens
Wel toffe bijnaamquote:Op zondag 23 november 2025 11:35 schreef -XOR- het volgende:
AKA gaat hier trouwens zelfs met strafje van P17 naar het podium.
They only sing when they are winningquote:Op zondag 23 november 2025 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zuur zijn zit in de Engelse aard
Wegkomen met een te dunne vloer, denk het niet.quote:Op zondag 23 november 2025 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is wel een grove fout, al denk ik dat Norris als hij op kop gebleven was er misschien net mee weg was gekomen, in turbulentie rijden heeft wel invloed.
Wel vreemd dat een team dat al kampioen is, zo gokt.
Misschien kunnen ze voor de views nog even snel een gevecht organiseren?quote:Op zondag 23 november 2025 11:41 schreef THEFXR het volgende:
In zulke gevallen mis je toch altijd de camera op de koppen van Zak en Jos
#priceless
Met minder slijtage, dat scheelt echt wel.quote:Op zondag 23 november 2025 11:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wegkomen met een te dunne vloer, denk het niet.
Max die papaya insurance beltquote:Op zondag 23 november 2025 11:43 schreef LTVDK het volgende:
Nu al zin in de T-Max van Lollipopman deze week
Innit mate.quote:Op zondag 23 november 2025 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zuur zijn zit in de Engelse aard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |