Qua Formule 1 haalt niets het bij 2021quote:Op zondag 23 november 2025 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit seizoen is een enorme achtbaan van emoties.
2010 was objectief beter. Sorry.quote:Op zondag 23 november 2025 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Qua Formule 1 haalt niets het bij 2021
In 2021 begaf mijn hart tijdens de laatste race.quote:
Ze zaten met z'n drieen in de auto achterin. dat was zegmaar de greenroom, maar dan volledig roze.quote:
Als die start tekenend was voor Norris's geestelijke toestand voor de race dan zal dat de afgelopen uren niet beter geworden zijn. Norris blijft een stresskip: ook als ie er goed voor staat.quote:Op zondag 23 november 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
“Lando Norris tried to play Max Verstappen at his own game, the problem is that he doesn’t know the rules of that game.”
DC stelt nooit teleur.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 23 november 2025 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In 2021 begaf mijn hart tijdens de laatste race.
Kat, hier zijn we het toch oneens met elkaar.quote:
Denk je dat hij dat nog niet door had?quote:Op zondag 23 november 2025 12:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ze zaten met z'n drieen in de auto achterin. dat was zegmaar de greenroom, maar dan volledig roze.
Vanwege de nieuwe sponsor LEGO.
Oh en er was nog een extra show met Mickey Mouse en een fontein, voor de nieuwe sponsor Disney.
Daarom is het dan ook leuk dat het weer dichtbij zit in het kampioenschap.quote:Op zondag 23 november 2025 12:04 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als die start tekenend was voor Norris's geestelijke toestand voor de race dan zal dat de afgelopen uren niet beter geworden zijn. Norris blijft een stresskip: ook als ie er goed voor staat.
Wat ook een podium had kunnen zijn als ze Piastri gecoverd hadden na diens pitstop.quote:Op zondag 23 november 2025 11:27 schreef franklop het volgende:
Leclerc mist dus het podium op 0,1
Hij heeft ook altijd pech. Ze moeten altijd Charles hebben
quote:Op zondag 23 november 2025 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij moet een astrolijn beginnen met die gave
Dus Mclaren heeft niet alleen hun eigen race verneukt.quote:Op zondag 23 november 2025 12:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat ook een podium had kunnen zijn als ze Piastri gecoverd hadden na diens pitstop.
Oops. nouja, ik loop achter.quote:Op zondag 23 november 2025 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Denk je dat hij dat nog niet door had?
Astrobonesquote:
Ferrari strategen eerder.quote:Op zondag 23 november 2025 12:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus Mclaren heeft niet alleen hun eigen race verneukt.
quote:
Nu weet ie wel hoe die andere heet.quote:
eerlijk is eelijk.... het was ook een kleine kans...quote:
quote:
2 a 3 haren dik.quote:Op zondag 23 november 2025 12:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerlijk is eelijk.... het was ook een kleine kans...
van Lando
The relevant measurements were RHS Front 8.88mm, RHS Rear 8.93mm.
van Oscar
The relevant measurements were LHS Front 8.96mm, RHS Front 8.74mm, RHS Rear 8.90mm.
Tja, regels zijn regels. Als Max dit was overkomen waren we ook boos maar je doet er niks aan.quote:Op zondag 23 november 2025 12:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
2 a 3 haren dik.
Daar hebben we het over.
Ik vind het eigenlijk net wel prettig dat mclaren beide coureurs laat rijden ipv een van de twee als een Bottas in te zetten.quote:Op zondag 23 november 2025 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
McLaren had deze al lang in de pocket moeten hebben
Pijn
Voor hen ja
Nee. Eerder dat de marges in de F1 zo klein zijn. Dat bedoel ik.quote:Op zondag 23 november 2025 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, regels zijn regels. Als Max dit was overkomen waren we ook boos maar je doet er niks aan.
2 a 3 haren nadat de 1mm speling er al af is he.quote:Op zondag 23 november 2025 12:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
2 a 3 haren dik.
Daar hebben we het over.
Eens hoor. Bizar is hetquote:Op zondag 23 november 2025 12:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Eerder dat de marges in de F1 zo klein zijn. Dat bedoel ik.
Niet dat het oneerlijk is naar de een of ander.
Het is 10mm +/- 0,2mm.quote:Op zondag 23 november 2025 12:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
2 a 3 haren nadat de 1mm speling er al af is he.
Het is 10mm maar de FIA geeft ze 1mm speling. Op zich al raar maar goed.
Ja nou weet ik het niet meerquote:
Was toch 9? Iemand had de regel copy/paste hier vanmorgen en daar stond 9mmquote:
Het is 10mm met 1mm speling, dus onder 9mm is fout.quote:Op zondag 23 november 2025 12:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nou weet ik het niet meer
Waar komt die 9mm dan vandaan?
10 mm beginnen ze mee en na afloop moet er minimaal 9mm over zijn, dacht ik.quote:Op zondag 23 november 2025 12:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nou weet ik het niet meer
Waar komt die 9mm dan vandaan?
quote:The thickness of the plank assembly measured normal to the lower surface must be
10mm ± 0.2mm and must be uniform when new. A minimum thickness of 9mm will be
accepted due to wear, and conformity to this provision will be checked at the
peripheries of the designated holes.
Technical Delegate’s Reportquote:Op zondag 23 november 2025 12:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was toch 9? Iemand had de regel copy/paste hier vanmorgen en daar stond 9mm
Nee. Het is 10mm +/-0,2mmquote:Op zondag 23 november 2025 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is 10mm met 1mm speling, dus onder 9mm is fout.
Het "overkomt" ook niemand, he. De teams nemen bewust risico met het afstellen van de auto. Ze kunnen makkelijk voorkomen dat die plank zoveel afslijt, maar ja, dan zijn ze langzamer.quote:Op zondag 23 november 2025 12:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Eerder dat de marges in de F1 zo klein zijn. Dat bedoel ik.
Niet dat het oneerlijk is naar de een of ander.
nee, onder de 9 is fout. 9 is de minimum thickness requiredquote:
die 10 +- 0,2 kwam uit het document van Hamilton destijds.quote:
Dat is als die nieuw is.quote:
Regulations:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |