Ik deed gewoon chatgptquote:Op zondag 23 november 2025 14:06 schreef Nattekat het volgende:
Ja verdomme, mijn photoshop was net te traag met renderen
Alleen moet dan linksboven nog een afbeelding van Lando staanquote:
Deze konden ook omhoog gezet worden en waren heel goed met hobbels, een beetje te goed voor die mannetjes.quote:
quote:Op zondag 23 november 2025 13:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kimi heeft wel een podiumceremonie samen met zijn grote idool gemist hierdoor.
Boeie, anders vreten de vegans dat wel op aan soja plantagesquote:Op zondag 23 november 2025 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kost drie voetbalvelden aan tropisch regenwoud in de Amazone, maar dan heb je ook wat!
Ik heb een ChatGPT abo om mijn schuldgevoel af te kopenquote:Op zondag 23 november 2025 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kost drie voetbalvelden aan tropisch regenwoud in de Amazone, maar dan heb je ook wat!
Na een DSQ zou ik ook zo'n kop trekken.quote:Op zondag 23 november 2025 14:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen moet dan linksboven nog een afbeelding van Lando staan
Ik durft niet te hopen, maar toch...quote:Op zondag 23 november 2025 14:18 schreef Evenstar het volgende:
Holy shit ...
Kans nog steeds minimaal, maar Norris nu wel onder druk en je zag vandaag al dat Max echt altijd in hoofd van Norris zit.
Pas na Abu Dhabi weten we het zeker.quote:Op zondag 23 november 2025 14:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik durft niet te hopen, maar toch...
Ik wacht met smart opde Lollipopmanquote:Op zondag 23 november 2025 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Jep, memes zijn goud vandaag.
Die heeft al een kort filmpje over de DSQ.quote:Op zondag 23 november 2025 14:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik wacht met smart opde Lollipopman
Nou nee, want in 2021 won de beste coureur de titel. Dat zou het dit het niet zijn. Wel de beste McLaren-coureur trouwens.quote:Op zondag 23 november 2025 13:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Integendeel. Dan heeft hij onder maximale mentale druk en de vele fouten van zijn team toch gezegevierd. Het zou het ultieme WK zijn, volledig vergelijkbaar met 2021
Lijkt wel AI.quote:
Kan het nogquote:Op zondag 23 november 2025 14:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het komt van de officiële F1 social media kanalen.
Norris doet het prima de afgelopen races, maar ben heel benieuwd hoe hij het nu gaat doen met de druk er vol op. Mag geen fouten meer maken. Hij zit ook echt teveel met Max in zijn hoofd, terwijl dat echt niet nodig is.quote:Op zondag 23 november 2025 14:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik durft niet te hopen, maar toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |