Ik deed gewoon chatgptquote:Op zondag 23 november 2025 14:06 schreef Nattekat het volgende:
Ja verdomme, mijn photoshop was net te traag met renderen
Alleen moet dan linksboven nog een afbeelding van Lando staanquote:
Deze konden ook omhoog gezet worden en waren heel goed met hobbels, een beetje te goed voor die mannetjes.quote:
quote:Op zondag 23 november 2025 13:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kimi heeft wel een podiumceremonie samen met zijn grote idool gemist hierdoor.
Boeie, anders vreten de vegans dat wel op aan soja plantagesquote:Op zondag 23 november 2025 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kost drie voetbalvelden aan tropisch regenwoud in de Amazone, maar dan heb je ook wat!
Ik heb een ChatGPT abo om mijn schuldgevoel af te kopenquote:Op zondag 23 november 2025 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kost drie voetbalvelden aan tropisch regenwoud in de Amazone, maar dan heb je ook wat!
Na een DSQ zou ik ook zo'n kop trekken.quote:Op zondag 23 november 2025 14:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen moet dan linksboven nog een afbeelding van Lando staan
Ik durft niet te hopen, maar toch...quote:Op zondag 23 november 2025 14:18 schreef Evenstar het volgende:
Holy shit ...
Kans nog steeds minimaal, maar Norris nu wel onder druk en je zag vandaag al dat Max echt altijd in hoofd van Norris zit.
Pas na Abu Dhabi weten we het zeker.quote:Op zondag 23 november 2025 14:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik durft niet te hopen, maar toch...
Ik wacht met smart opde Lollipopmanquote:Op zondag 23 november 2025 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Jep, memes zijn goud vandaag.
Die heeft al een kort filmpje over de DSQ.quote:Op zondag 23 november 2025 14:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik wacht met smart opde Lollipopman
Nou nee, want in 2021 won de beste coureur de titel. Dat zou het dit het niet zijn. Wel de beste McLaren-coureur trouwens.quote:Op zondag 23 november 2025 13:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Integendeel. Dan heeft hij onder maximale mentale druk en de vele fouten van zijn team toch gezegevierd. Het zou het ultieme WK zijn, volledig vergelijkbaar met 2021
Lijkt wel AI.quote:
Kan het nogquote:Op zondag 23 november 2025 14:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het komt van de officiële F1 social media kanalen.
Norris doet het prima de afgelopen races, maar ben heel benieuwd hoe hij het nu gaat doen met de druk er vol op. Mag geen fouten meer maken. Hij zit ook echt teveel met Max in zijn hoofd, terwijl dat echt niet nodig is.quote:Op zondag 23 november 2025 14:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik durft niet te hopen, maar toch...
De race was ook weer een mentale klap voor Norris. Op pole starten, gelijk na de eerste bocht de leiding alweer kwijt zijn, dan tot 5 seconden achter Verstappen terecht komen en je engineer horen zeggen "ok, pak 'm maar" en vervolgens trekt Verstappen dat gat naar 18 seconden in een handjevol rondenquote:Op zondag 23 november 2025 14:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Norris doet het prima de afgelopen races, maar ben heel benieuwd hoe hij het nu gaat doen met de druk er vol op. Mag geen fouten meer maken. Hij zit ook echt teveel met Max in zijn hoofd, terwijl dat echt niet nodig is.
Ook vandaag in de auto naar podium, dat hij dan zijn lego auto voor die van Max moet zettenAls je het daar van moet hebben. Ja, tuurlijk was het een grapje, dit dat, maar als het eerste wat bij je opkomt is dat je je Lego auto niet achter die van Max wil hebben staan dan woont Max daar wel gezellig in zijn bovenkamer
Ook omdat hij moest liften en coasten vanwege de brandstof.quote:Op zondag 23 november 2025 14:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
De race was ook weer een mentale klap voor Norris. Op pole starten, gelijk na de eerste bocht de leiding alweer kwijt zijn, dan tot 5 seconden achter Verstappen terecht komen en je engineer horen zeggen "ok, pak 'm maar" en vervolgens trekt Verstappen dat gat naar 18 seconden in een handjevol ronden
Ik vergelijk het seizoen ook niet helemaal 1 op 1 maar meer de spaningsopbouw naar de laatste race toen de nr 2 ook steeds dichterbij kwam. En ook toen werd de opgejaagde net nog WDC.quote:Op zondag 23 november 2025 14:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nou nee, want in 2021 won de beste coureur de titel. Dat zou het dit het niet zijn. Wel de beste McLaren-coureur trouwens.
2021 met dit verder vlakke jaar vergelijken getuigt van weinig historisch besef trouwens.
Wat in feite helemaal niet nodig is, Max moet beide wedstrijden winnen (er van uitgaande dat ze beide na elkaar eindigen in de sprint) en Norris hoeft dan slechts 3e of 4e te worden in de twee laatste races.quote:Op zondag 23 november 2025 14:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Norris doet het prima de afgelopen races, maar ben heel benieuwd hoe hij het nu gaat doen met de druk er vol op. Mag geen fouten meer maken. Hij zit ook echt teveel met Max in zijn hoofd, terwijl dat echt niet nodig is.
Ook vandaag in de auto naar podium, dat hij dan zijn lego auto voor die van Max moet zettenAls je het daar van moet hebben. Ja, tuurlijk was het een grapje, dit dat, maar als het eerste wat bij je opkomt is dat je je Lego auto niet achter die van Max wil hebben staan dan woont Max daar wel gezellig in zijn bovenkamer
quote:Red Bull Racing 391
Max Verstappen 366
quote:Op zondag 23 november 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook omdat hij moest liften en coasten vanwege de brandstof. plank
Totaal onvergelijkbaarquote:Op zondag 23 november 2025 14:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik vergelijk het seizoen ook niet helemaal 1 op 1 maar meer de spaningsopbouw naar de laatste race toen de nr 2 ook steeds dichterbij kwam. En ook toen werd de opgejaagde net nog WDC.
Dat was met Perez ook al zo. En eigenlijk elke teamgenoot sinds Ricciardo.quote:Op zondag 23 november 2025 14:55 schreef LTVDK het volgende:
Ook wel bizar dit trouwens, 3e in de WCC met slechts 25 puntjes van Yuki
[..]
Ze hebben in ieder geval nieuwe plankjes nodigquote:Op zondag 23 november 2025 15:01 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hoeveel races oud zijn de versnellingsbak en mgu's van Norris en Piastri? Max heeft in Brazilië nog onderdelen vervangen en een grid penalty gepakt, hoe groot is de kans dat ze dat bij McLaren nog moeten doen in de laatste twee races?
Dat was zo mooiquote:Op zondag 23 november 2025 14:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
De race was ook weer een mentale klap voor Norris. Op pole starten, gelijk na de eerste bocht de leiding alweer kwijt zijn, dan tot 5 seconden achter Verstappen terecht komen en je engineer horen zeggen "ok, pak 'm maar" en vervolgens trekt Verstappen dat gat naar 18 seconden in een handjevol ronden
Volgend jaar Hadjar.quote:Op zondag 23 november 2025 14:55 schreef LTVDK het volgende:
Ook wel bizar dit trouwens, 3e in de WCC met slechts 25 puntjes van Yuki
[..]
Hadjar zal denk ik hetzelfde lot ondergaan.quote:Op zondag 23 november 2025 15:11 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Volgend jaar Hadjar.
Kan me niet indenken RB betreffende dat ze Tsunoda daar willen houden.
Eens, ik denk ook dat het gat tussen Norris en Verstappen net wat te groot is om echt in Lando z'n hoofd te gaan leven.quote:Op zondag 23 november 2025 14:53 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wat in feite helemaal niet nodig is, Max moet beide wedstrijden winnen (er van uitgaande dat ze beide na elkaar eindigen in de sprint) en Norris hoeft dan slechts 3e of 4e te worden in de twee laatste races.
Met de McLaren is dat geen moeilijke opgave, in tegenstelling tot Max die het uiterste uit zijn Red Bull moet gaan halen in beide races.
Op z'n minst kan je zeggen dat Hadjar met een schone lei begint omdat de regels op de schop gaan.quote:Op zondag 23 november 2025 15:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hadjar zal denk ik hetzelfde lot ondergaan.
Dat is waar.quote:Op zondag 23 november 2025 15:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eens, ik denk ook dat het gat tussen Norris en Verstappen net wat te groot is om echt in Lando z'n hoofd te gaan leven.
[..]
Op z'n minst kan je zeggen dat Hadjar met een schone lei begint omdat de regels op de schop gaan.
Hij is niet gebonden aan het pad dat RBR sinds de 2022 regelwijzigingen is ingeslagen.
Zal veel afhangen van hoe de auto gaat uitpakken met de nieuwe reglementen. Als Verstappen er niet meteen goed mee overweg kan zou het nog best wel kunnen dat de verschillen niet zo groot zijn. Perez kon ook een periode aardig bijblijven aan het begin van deze regs.quote:Op zondag 23 november 2025 15:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien wel, maar als je ziet wat hij in de racing Bull presteert, denk ik dat hij die kans wel krijgt.quote:Op zondag 23 november 2025 15:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je al ziet wat Norris bij de start deed vandaag.. was ook totaal onnodig risico. Helemaal als de media een week lang nog lekker loopt te zuigen bij hem.quote:Op zondag 23 november 2025 15:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eens, ik denk ook dat het gat tussen Norris en Verstappen net wat te groot is om echt in Lando z'n hoofd te gaan leven.
[..]
Op z'n minst kan je zeggen dat Hadjar met een schone lei begint omdat de regels op de schop gaan.
Hij is niet gebonden aan het pad dat RBR sinds de 2022 regelwijzigingen is ingeslagen.
Nee ze zag er echt zo uit. Brrrquote:Op zondag 23 november 2025 14:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
True.
Foto is op z'n minst geretoucheerd, als dan niet met AI.
Het hang niet zozeer van Verstappen z'n vermogen af om ermee om te gaan verwacht ik.quote:Op zondag 23 november 2025 15:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zal veel afhangen van hoe de auto gaat uitpakken met de nieuwe reglementen. Als Verstappen er niet meteen goed mee overweg kan zou het nog best wel kunnen dat de verschillen niet zo groot zijn. Perez kon ook een periode aardig bijblijven aan het begin van deze regs.
En ik schat Hajdar hoger in dan Perez.
Ik help je met hopen.quote:Op zondag 23 november 2025 15:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als je al ziet wat Norris bij de start deed vandaag.. was ook totaal onnodig risico. Helemaal als de media een week lang nog lekker loopt te zuigen bij hem.
Maar nog 1 keer zo’n geintje als dit en Norris is het allemaal kwijt. Parkeer hem in de bandenstapel, en hij is hem ook kwijt. Kortom, druk staat er echt wel op bij Norris.quote:Op zondag 23 november 2025 14:53 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wat in feite helemaal niet nodig is, Max moet beide wedstrijden winnen (er van uitgaande dat ze beide na elkaar eindigen in de sprint) en Norris hoeft dan slechts 3e of 4e te worden in de twee laatste races.
Met de McLaren is dat geen moeilijke opgave, in tegenstelling tot Max die het uiterste uit zijn Red Bull moet gaan halen in beide races.
Norris is redelijk stabiel, maar er kan natuurlijk altijd wat gebeurenquote:Op zondag 23 november 2025 15:23 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Maar nog 1 keer zo’n geintje als dit en Norris is het allemaal kwijt. Parkeer hem in de bandenstapel, en hij is hem ook kwijt. Kortom, druk staat er echt wel op bij Norris.
Ik heb zo’n voorgevoel dat Russell nog een of andere move gaat doen die beslissend gaat zijn voor dit WK.
Ja, dit weekend ook meerdere keren benoemd door Viaplay dat de monteurs en de rest van de crew van de teams er echt he-le-maal doorheen zitten.quote:Op zondag 23 november 2025 15:22 schreef Watmoetjenou het volgende:
Trouwens wel even een flinke verhuizing in een week ben Vegas naar Saoedi Arabië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |