Die getallen kloppen niet, maar evengoed wel opmerkelijk inderdaad. Het is titanium, het sterkste materiaal wat je kan gebruiken. Aardig lesje scheikunde.quote:Op zondag 23 november 2025 11:13 schreef opgebaarde het volgende:
De rear skids van Norris en Piastri waren even dik. 8,88 en 8,93. Dat is knap toevallig of toch razend knap dat die ingenieurs de slijtage vooraf zo goed kunnen uitrekenen
Dat was de meest bizarre ooit. Echter gat was toen volgens mij 11 punten met 2 wedstrijden te gaan?quote:
Dit jaar zit die weer in zijn rol van de ultieme underdogquote:Op zondag 23 november 2025 11:15 schreef Peterselieman het volgende:
Het is bizar dat Max nog steeds in de titelrace zit
Gelukkig is het nu gecorrigeerd. De stewards hadden copy paste gedaan ipv de getallen aan te passenquote:Op zondag 23 november 2025 11:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Die getallen kloppen niet, maar evengoed wel opmerkelijk inderdaad. Het is titanium, het sterkste materiaal wat je kan gebruiken. Aardig lesje scheikunde.
quote:
Dit is vooral psychologisch een zeer harde klap lijkt me. Gaat ook leuk worden met nog 2 races te gaan, gaan ze die Papayas wat hoger afstellen om risico op herhaling te verkleinen of gaan ze volle bak ? En Piastri, gaat hij voor zijn kans of speelt hij wingman ? Dit gaat leuk worden.quote:Op zondag 23 november 2025 11:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Minimaal zo goed als 'er beiden aftetsen' dit
ik heb de link van x.com even gewijzigd naar twitter.com zodat je tweet zichtbaar isquote:
Oh, dacht dat dit dingen altijd maar matig zichbaar waren, ik zie altijd alleen maar een wit vlakje zonder iets er inquote:Op zondag 23 november 2025 11:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de link van x.com even gewijzigd naar twitter.com zodat je twee zichtbaar is
neequote:Op zondag 23 november 2025 11:23 schreef Zwoerd het volgende:
Mag Antonelli nu ook nog een rondje in de lego cadillac?
McLaren had deze al lang in de pocket moeten hebbenquote:Op zondag 23 november 2025 11:22 schreef opgebaarde het volgende:
Aan de ene kant bizar dat Verstappen zoveel punten bij elkaar heeft kunnen schrapen. Andere kant doet die Spaanse GP en iirc 11 punten nu wel veel pijn
in feedback staat er ook een heel topic over met een workaroundquote:Op zondag 23 november 2025 11:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, dacht dat dit dingen altijd maar matig zichbaar waren, ik zie altijd alleen maar een wit vlakje zonder iets er in
| 1 | [x]https://twitter.com/_bertman_/status/1992515886738190705[/x] |
Max zit nu weer in het koppie van Lando, kan niet andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |