Nu wel, net nog niet.quote:Op zondag 23 november 2025 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Keihard gelachen om hoe je jezelf voor lul zet.
Dom van jequote:Op zondag 23 november 2025 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Keihard gelachen om hoe je jezelf voor lul zet.
Ahja na een F5 die ook. Ik moest mn aandacht verdelen tussen de sneeuw en ditquote:
Dit lijkt me tot nu toe de meest duidelijke hint, voor zover je dat nog echt een hint kunt noemenquote:Op zondag 23 november 2025 10:44 schreef gbm het volgende:
Stand op de F1 website is al aangepast iig
quote:Op zondag 23 november 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het document werd voor die post gedeeld.
Ik zag de tweet eerder dan dat het bij de Decision documenten stond. En ja, ik heb ververst.quote:Op zondag 23 november 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het document werd voor die post gedeeld.
Die officiėle documenten zijn nog beterquote:Op zondag 23 november 2025 10:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit lijkt me tot nu toe de meest duidelijke hint, voor zover je dat nog echt een hint kunt noemen
Ben jij het, Jezus?quote:Op zondag 23 november 2025 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, kan ik eindelijk opstaan.
Nee, Stig.quote:
Geen idee wat daar bij die jongen is gebeurd sinds Zandvoort.quote:Op zondag 23 november 2025 10:49 schreef Nattekat het volgende:
Maar het kampioenschap leeft nog
Zelfs na COTA had ik je nooit geloofd als je had gezegd dat Verstappen Piastri voorbij zou gaan voor Qatar. Wat een enorme meltdown.
Nee, doen ze nooitquote:Op zondag 23 november 2025 10:48 schreef Tarado het volgende:
Krijgen we nog een nieuwe podium ceremonie?
Ik zag de Tweet binnenkomen en zei toen meteen dat het officieel wasquote:Op zondag 23 november 2025 10:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zag de tweet eerder dan dat het bij de Decision documenten stond. En ja, ik heb ververst.
Verse motor is 10 plekken gridstraf en in Abu Dhabi is het moeilijker inhalen (vraag maar aan Alonso), dus dat vraag ik me af.quote:Op zondag 23 november 2025 10:48 schreef franklop het volgende:
24 punten is nog steeds groot gat. Zelfs als Norris met een motor issue zou uitvallen kan hij met een verse motor en een zege in AD het nog binnen hengelen
Behalve bij Fisicellaquote:
de tering, een micrometer van 1900 dollarquote:Op zondag 23 november 2025 10:48 schreef Droopie het volgende:
https://www.judgetool.com(...)05-01m-res-mdh-25mb/
MITUTOYO , altijd al een goed en eerlijk product gevonden.
Verkeerde joint genomen.quote:Op zondag 23 november 2025 10:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen idee wat daar bij die jongen is gebeurd sinds Zandvoort.
Als je het zelf maar gelooftquote:Op zondag 23 november 2025 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag de Tweet binnenkomen en zei toen meteen dat het officieel was
Toen deelde jij het terwijl ik zat te kloten, en daarna zei Whiskers dat het nog niet officieel was. Duidelijke tijdlijn.
Straatfeest.quote:
Als hij uitvalt door motor issue is het toch 'gratis' wissel?quote:Op zondag 23 november 2025 10:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Verse motor is 10 plekken gridstraf en in Abu Dhabi is het moeilijker inhalen (vraag maar aan Alonso), dus dat vraag ik me af.
Komop Max.quote:Op zondag 23 november 2025 10:50 schreef wdn het volgende:
Norris 390 punten
Piastri 366 punten
Verstappen 366 punten
Volgens mij niet.quote:Op zondag 23 november 2025 10:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Als hij uitvalt door motor issue is het toch 'gratis' wissel?
Nee. Wisselen is altijd gratis, één motor te veel is altijd gridstraf.quote:Op zondag 23 november 2025 10:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Als hij uitvalt door motor issue is het toch 'gratis' wissel?
I stand corrected.quote:
Voor 1900 dollar heb je iig geen hoger beroep aan je broek als FIA.quote:Op zondag 23 november 2025 10:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
de tering, een micrometer van 1900 dollar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |