Nu wel, net nog niet.quote:Op zondag 23 november 2025 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Keihard gelachen om hoe je jezelf voor lul zet.
Dom van jequote:Op zondag 23 november 2025 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Keihard gelachen om hoe je jezelf voor lul zet.
Ahja na een F5 die ook. Ik moest mn aandacht verdelen tussen de sneeuw en ditquote:
Dit lijkt me tot nu toe de meest duidelijke hint, voor zover je dat nog echt een hint kunt noemenquote:Op zondag 23 november 2025 10:44 schreef gbm het volgende:
Stand op de F1 website is al aangepast iig
quote:Op zondag 23 november 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het document werd voor die post gedeeld.
Ik zag de tweet eerder dan dat het bij de Decision documenten stond. En ja, ik heb ververst.quote:Op zondag 23 november 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het document werd voor die post gedeeld.
Die officiėle documenten zijn nog beterquote:Op zondag 23 november 2025 10:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit lijkt me tot nu toe de meest duidelijke hint, voor zover je dat nog echt een hint kunt noemen
Ben jij het, Jezus?quote:Op zondag 23 november 2025 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, kan ik eindelijk opstaan.
Nee, Stig.quote:
Geen idee wat daar bij die jongen is gebeurd sinds Zandvoort.quote:Op zondag 23 november 2025 10:49 schreef Nattekat het volgende:
Maar het kampioenschap leeft nog
Zelfs na COTA had ik je nooit geloofd als je had gezegd dat Verstappen Piastri voorbij zou gaan voor Qatar. Wat een enorme meltdown.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |