abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219302202
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219302209
Laatste bericht uit vorige topic:

quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 11:49 schreef Louuuu_lou het volgende:
AM was gisterochtend nog zo hoopvol🙊😬

“Ik hoop dat hij echt mijn boek heeft gelezen (hij zei van wel) en dat hij er een positieve draai aan geeft”

>>> klonk inderdaad als een heeeeele positieve draai ja 😝
pi_219302240
Geweldige titel!

Waar is Tim eigenlijk te luisteren vanmiddag?
pi_219302278
AM: Tim gaat vast zeggen dat ik alles perfect doe!
Tim: hou mijn glas vast, moet ik de instanties gaan inschakelen?

Ik ga mijn vergadering om 16.00 verplaatsen denk ik haha
pi_219302292
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 11:53 schreef Harper het volgende:
Geweldige titel!

Waar is Tim eigenlijk te luisteren vanmiddag?
YouTube kanaal van Boos of op spotify/andere podcast app, daar heet de podcast radio boos
pi_219302301
Zo, ik ren even naar de winkel voor een paar zakken popcorn 🫣
pi_219302348
Ik ben misschien mosterd na de maaltijd, maar AM is nu wel héél naïef bezig, denk ik. Dat hele “Tim heeft mijn boek gelezen dus ik hoop dat hij er een positieve draai aan gaat geven” voelt echt alsof ze zichzelf iets wijsmaakt. Ze praat alles weer keurig haar straatje in zodra het over de veiligheid van de kinderen gaat.

Daarnaast vind ik die uitspraak “ik voel mezelf soms niet meer veilig” ook opvallend. Het komt bijna over alsof ze dat nu alvast benoemt, zodat ze er later op kan terugvallen als de kritiek verder oploopt.
  Moderator / Colorchick donderdag 20 november 2025 @ 12:06:36 #8
382129 crew  Donna
pi_219302376
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:00 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik ben misschien mosterd na de maaltijd, maar AM is nu wel héél naïef bezig, denk ik. Dat hele “Tim heeft mijn boek gelezen dus ik hoop dat hij er een positieve draai aan gaat geven” voelt echt alsof ze zichzelf iets wijsmaakt. Ze praat alles weer keurig haar straatje in zodra het over de veiligheid van de kinderen gaat.

Daarnaast vind ik die uitspraak “ik voel mezelf soms niet meer veilig” ook opvallend. Het komt bijna over alsof ze dat nu alvast benoemt, zodat ze er later op kan terugvallen als de kritiek verder oploopt.
Verbaas me er nog steeds over dat er mensen zijn die niet in zien dat ze dat allemaal zelf doet. Ze zorgt er helemaal zelf voor dat ze zich steeds minder veilig voelt.
pi_219302378
De ondergang van demammavan *O*
pi_219302386
Maar for fucks sake, ik heb vandaag een balansdag... dat gaat niet zo. ;(
pi_219302390
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:06 schreef Donna het volgende:

[..]
Verbaas me er nog steeds over dat er mensen zijn die niet in zien dat ze dat allemaal zelf doet. Ze zorgt er helemaal zelf voor dat ze zich steeds minder veilig voelt.
Ja het is niet dat ze wordt gedwongen om dit te doen. Als ze zich echt zo onveilig voelt, stop je er toch mee.
  Moderator / Colorchick donderdag 20 november 2025 @ 12:09:17 #12
382129 crew  Donna
pi_219302391
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:08 schreef ZombieQueen het volgende:
Ja een handje popcorn zal het niet bij blijven, hopelijk.

Gelukkig is 'mijn' popcorn nog 1+1 gratis bij de Poiesz. Volg me voor meer van dit soort tips. _O-
pi_219302392
Even zorgen dat mijn dochter toch een speelafspraakje heeft vanmiddag, niet hier, want die podcast moet ik wel luisteren 🍿
pi_219302395
Ik zit vast klaar met een bak popcorn in ieder geval! Ik denk dat Tim haar behoorlijk aan gaat pakken.
Ze dekt zich al in: voel mij niet veilig, en ze bellen zonder voorgesprek etc....
Ik hoop dat ze flink van jetje krijgt en dat Tim oprecht een melding bij instanties doet.
Want voor een moeder die zelf als kind zoveel onveiligheid (haar woorden) heeft gekend, beschermd ze haar kinderen wel bar slecht.....
pi_219302398
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:08 schreef ZombieQueen het volgende:
dan doe je dat maar morgen hahaha
pi_219302411
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:09 schreef Donna het volgende:

[..]

Gelukkig is 'mijn' popcorn nog 1+1 gratis bij de Poiesz. Volg me voor meer van dit soort tips. _O-
Dan ga ik in gestrekte draf naar de Poiesz. :Y
pi_219302421
Is het al 16:00?
pi_219302426
Shit, andere tijdzone, dat zou dan nachtwerk worden. Morgen erg vroeg op en druk programma, dus ik verwacht wel een uitgebreide samenvatting hier!

#kijktlief
pi_219302432
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 11:42 schreef DientjeF het volgende:
Verkeerde strategie van AM denk ik!
Als je maar blijft roepen dat het de schuld is van Tim, dan krijg je de bal teruggekaatst.
Dacht ze met haar uitspraken over haat hiermee weg te komen…
En totaal onvoorbereid moeten beginnen aan een gesprek met Tim, dat is voor een planner als AM desastreus.
Ja, ze werd voor het blok gezet en doet daardoor uitspraken die (terecht) tegen haar zullen worden gebruikt.

Maar zij en de volgmoekes zullen wel zeggen dat hij ook haat verspreid. En dat is niet eerlijk, oh nee! #calimero

Want AM doet het allemaal uit liefde, in overleg en de kinderen stemmen in met haar posts.
pi_219302433
Oh wow en bij zijn eigen insta van Tim staat: hoe een momfluencer openlijk toegeeft hoe ze haar kinderen uitbuit.

Oei oei, hij trapt dus niet in de verhaaltjes. Hoewel ze vooral zal hebben zitten zwammen van: ik deed het ooit heeeeel slecht enz maar nu denk ik er bewust over na.
pi_219302438
Ik heb nog nooit een aflevering geluisterd van die podcast, vandaag wordt de eerste haha.

Ze gaat het toch weer wegzetten als haat en het overgrote deel van haar volgers zal het daar mee eens zijn. Er zal niet snel een ondergang van AM zijn denk ik, ze vraagt chat gpt gewoon weer even om een tekst om het recht te breien.
pi_219302440
Deels ook show hè… het moet wel spannend zijn?

Waarschijnlijk geeft ze weer een draai eraan. Maar ik de hoofd mama flu heb ervan geleerd en heb nu DE kennis hoe het beter moet.

Zelfs de secretaris heeft mij benaderd bla bla

Eigenlijk zouden velen daarover moeten gaan klagen. Dat die uitnodiging per direct word ingetrokken.
pi_219302446
Ik heb er zin in! Ga tussentijds de kerstboom opzetten haha …
pi_219302449
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:20 schreef Flipflop12 het volgende:
Oh wow en bij zijn eigen insta van Tim staat: hoe een momfluencer openlijk toegeeft hoe ze haar kinderen uitbuit.

Oei oei, hij trapt dus niet in de verhaaltjes. Hoewel ze vooral zal hebben zitten zwammen van: ik deed het ooit heeeeel slecht enz maar nu denk ik er bewust over na.
Waarschijnlijk waar bla bla verhaaltjes die wij al jaren moeten aanhoren, de herhalingen…

Ze wilde Tim? Ze krijgt Tim 💪🏻💪🏻
pi_219302468
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:20 schreef Flipflop12 het volgende:

Ja, en mooi hoe die zegt; moet ik hier nou instanties voor inschakelen?

haha
  Moderator donderdag 20 november 2025 @ 12:25:47 #26
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219302473
Shit, ik heb een lege agenda op werk vandaag, behalve één meeting om 16u |:) _O-

Zal deondergangvan daarna wel luisteren.

(Ik vind het ook wel grappig dat ze nu al zegt: zonder voorgesprek, wordt ineens gebruikt, blablabla. Alsof ze zelf niet een volwassen vrouw is die kan zeggen: ik wil dit gesprek best met je voeren, maar niet zo voor het blok. Je kunt gewoon ophangen hè :P )
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219302571
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:23 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik heb er zin in! Ga tussentijds de kerstboom opzetten haha …
Om alvast in de feeststemming te komen. _O-
pi_219302638
Instanties hadden allang moeten ingrijpen. Mijn kinderen weigeren soms al een foto tijdens een familie kerst gourmet. Deze jongeren staan jarenlang onder enorme druk! Er word zelfs gefilmd in bad 🙃🤪
pi_219302726
AM stopt niet door een podcast van Tim. Ze gaat gewoon weer blaten dat het zo belangrijk is om "respectvol in gesprek te gaan". Dat zij zo goed heeft nagedacht over alle risico's en het goed voelt hoe ze het nu doet. Vervolgens gaan alle volgmoekes nog even flink tekeer dat Tim haar heeft overvallen met het gesprek en dat ze het echt fantastisch doet als moeder.
pi_219302739
Ik erger me bij AM echt zo enorm aan dat we gaan 'richting' en 'richting' de signeersessies moeten stempels mee.
🙈 wat dan? Pleur je ze halverwege de reis het raam uit? Ga je richting Assen om vervolgens weer om te keren?

#bestsellerauteur
pi_219302754
Wanneer gaat minibelle nou eens optreden tegen het gedrag van Maen? Ze slaapt al dagen op de kamer van Lotus die op haar beurt verplicht moet verkassen naar de kamer van Maen. Ik vind het echt absurd dat iedereen daar maar mee moet bewegen met de jongste. Kan me niet voorstellen dat het de onderlinge band goed doet..
pi_219302757
Ervan bewust zijnde dat teasers ook behoorlijk verdraaid kunnen worden om juist views te genereren ben ik opzich wel benieuwd. Tim lijkt echt in shock te zijn.

Als dit inderdaad een schokkende podcast blijkt te zijn hoop ik echt dat het veel teweeg gaat brengen. Niet voor de influencers in kwestie maar wel voor hun kinderen. Kinderen verdienen een goede basis, het oplossen van dingen die daarin zijn misgegaan is zó moeilijk. Wat of op welke manier dan ook.
pi_219302763
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:51 schreef Jenn1806 het volgende:
AM stopt niet door een podcast van Tim. Ze gaat gewoon weer blaten dat het zo belangrijk is om "respectvol in gesprek te gaan". Dat zij zo goed heeft nagedacht over alle risico's en het goed voelt hoe ze het nu doet. Vervolgens gaan alle volgmoekes nog even flink tekeer dat Tim haar heeft overvallen met het gesprek en dat ze het echt fantastisch doet als moeder.
Precies, de teaser is spannend maar ik denk dat het met een sisser afloopt
En Anneke v Delden zal wel weer een kaarsje branden.
pi_219302866
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik erger me bij AM echt zo enorm aan dat we gaan 'richting' en 'richting' de signeersessies moeten stempels mee.
🙈 wat dan? Pleur je ze halverwege de reis het raam uit? Ga je richting Assen om vervolgens weer om te keren?

#bestsellerauteur
Hetzelfde met "het stukje". We besteden aandacht aan het stukje relatie bv.
Ze gebruikt het te pas en onpas.
pi_219302997
Je zou maar precies vandaag een vrije dag hebben genomen!🍿
Ik ga als de sodemieter alles wat ik wilde doen voor 16 uur doen, zodat ik optijd (😆) klaar zit voor de podcast 🤗
pi_219303032
Ik verwacht wel een verslag van ieder die kan luisteren!
pi_219303146
Ik vind het toch wel stuitend dat ze telkens zegt ‘de lieve mensen zijn met meer’.

Dat zal wel, maar het doet er NIETS aan af dat jij je kinderen inzet voor je businessmodel voor jezelf en daarbij onvoldoende rekening houdt (en ze onvoldoende beschermt) met je kinderen.
pi_219303147
Het feit dat Annemarie zelf nog niets heeft gezegd over dat het om 4uur online komt en over de teaser zegt al wel veel over hoe ze zich erover voelt.
pi_219303177
De lieve mensen zijn met meer is zeker waar.
AM en haar volgers en haar juichvee
( zoals die idiote ex-non) horen daar alleen helaas niet altijd bij.

Ik vind het allemaal wel heel triest voor die kinderen, ook die podcast weer, wat daar ook gezegd zal worden.

Deze kinderen verdienen een normaal leven en vooral rust en privacy. Door dit soort dingen gaat dat ook niet lukken.

Ik begrijp dat stupide gefilmd op school trouwens ook niet zo goed. Waarom wordt de telefoon van AM niet verboden op het schoolplein? Nergens voor nodig en onveilig ook voor de rest . Ookal brengt ze uiteraard niemand herkenbaar in beeld, dan nog is het echt not done zoiets.
pi_219303182
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 13:34 schreef Livaes het volgende:
Het feit dat Annemarie zelf nog niets heeft gezegd over dat het om 4uur online komt en over de teaser zegt al wel veel over hoe ze zich erover voelt.
Omg zie ik nu pas. Dit beloofd wat. Ik ga er ook klaar voor zitten, finally!!
pi_219303240
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 13:19 schreef Harper het volgende:
Ik verwacht wel een verslag van ieder die kan luisteren!
Ik ook🙂
Ik wil blijven.
pi_219303247
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 13:34 schreef Livaes het volgende:
Terwijl zij ook niet weet wat hij na het gesprek heeft gezegd.
Maar ik vond haar "ik hoop dat ie er een positieve draai aangeeft" ook weer heel veel zeggend.
Hij is te kritisch voor haar, ze kan zich er niet onderuit lullen en ze kan hem aan de telefoon niet blokkeren 🙈
pi_219303250
En ergens doet het me wel weer wat voor die kinderen. Je zal vandaag maar naar school gaan, zoals de tweeling, met de wetenschap dat er een hele aflevering van Boos over je moeder is gemaakt... Hoop voor ze dat klasgenootjes er niet al te veel van mee krijgen.

Arme kinderen.
pi_219303252
Ben ik de enige die dit ook een onveilige situatie vindt voor de (kleine) kids? Je mama aangepakt in de media
pi_219303260
Kinderen gaan om 16:00 op de tablets zodat ik die podcast kan beluisteren. Ik zal notuleren. :Y
pi_219303263
The home and the kid ligt weer jankend voor het scherm en we weten nog steeds de situatie niet (echt). Of je vertelt de shit in grote lijnen of je houdt op met bleren voor het scherm
pi_219303287
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 13:56 schreef ZombieQueen het volgende:
Kinderen gaan om 16:00 op de tablets zodat ik die podcast kan beluisteren. Ik zal notuleren. :Y
Ik zat al te hopen dat er zo een afspraak/speelwens is 😂
pi_219303289
Ik vraag me toch altijd af waar Mirjam (van IJsland) vandaan komt. Ze hebben elkaar in IJsland leren keren. Maar ze woont dus in de buurt? Zou ze een soort groupie zijn die ook snel heeft geboekt toen AM het noemde.
Pas na die reis zagen we haar op school en bij het mannengroepje van paardrijden. Heeft ze dan alles verplaatst? Hoe zit dit? Zoveeeeel vragen
pi_219303298
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:07 schreef ZombieQueen het volgende:
De ondergang van demammavan *O*
Ik moet het nog zien. Die vrouw heeft wel een enorme plaat hè..
pi_219303310
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 14:00 schreef KeurigeKakatoe het volgende:

[..]
Ik zat al te hopen dat er zo een afspraak/speelwens is 😂
Normaal mogen ze een half uur later op de tablet. Maar nood breekt wet. :+ Ik ben echt rete benieuwd haha.
pi_219303339
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 13:55 schreef Iris2.0 het volgende:
Ben ik de enige die dit ook een onveilige situatie vindt voor de (kleine) kids? Je mama aangepakt in de media
Ik denk er net zo over.
pi_219303354
Ik dacht dat Sanneke haar moeder nog zou komen maar ik zie ze alleen maar samen.
Wel weer in een eettentje dus dat is weer afgevinkt
pi_219303357
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 14:01 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vraag me toch altijd af waar Mirjam (van IJsland) vandaan komt. Ze hebben elkaar in IJsland leren keren. Maar ze woont dus in de buurt? Zou ze een soort groupie zijn die ook snel heeft geboekt toen AM het noemde.
Pas na die reis zagen we haar op school en bij het mannengroepje van paardrijden. Heeft ze dan alles verplaatst? Hoe zit dit? Zoveeeeel vragen
Nee toch? Ze kent haar via de manege dacht ik?
pi_219303373
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 14:10 schreef Earring het volgende:
Ik dacht dat Sanneke haar moeder nog zou komen maar ik zie ze alleen maar samen.
Wel weer in een eettentje dus dat is weer afgevinkt
Die kan ook bij Mijan zijn toch? Die zie of hoor je ook niet in de uiteten / terugrit naar park fragmenten.
pi_219303379
quote:
Ja aan 1 kant is dit treurig. Maar de kinderen kennen niet anders. Dus die vinden alles normaal. En gaan niet in verzet
Er wordt al jaren over AM gepraat op fora. Allemaal verwondering dat dit door gaat en door kan gaan. Hoe ga je dit ooit stoppen als er niet voor de kinderen wordt opgekomen.
De enige die dit kon stoppen zonder verdere schade voor de kids waren Maarten en AM. En zij doen het niet.
Misschien worden ze wakker… en de gevolgen van dit alles ligt echt bij de leiding van het gezin.
pi_219303380
Even gekeken bij Boos. Zou AM niet gewoon gezegd hebben dat zij en zij alleen bepaalt wat ze van haar gezin deelt online? Dat zag ik haar de afgelopen week ook steeds zeggen, dat zij dat zelf bepalen en dat anderen daar geen barst mee te maken hebben.

Tja, dat vond de vader van het gezin jn Ruinerwold ook, maar helaas voor hem ( en voor AM) is dat niet helemaal hoe het werkt.
pi_219303383
quote:
Haar kind(eren) zit(ten) ook bij AM haar kinderen op school, ze rijdt ook paard bij die manege dus ze kennen elkaar al heel wat jaartjes. Wonen ook niet ver van elkaar.
pi_219303407
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 14:14 schreef Yoehoo het volgende:

[..]
Ja aan 1 kant is dit treurig. Maar de kinderen kennen niet anders. Dus die vinden alles normaal. En gaan niet in verzet
Er wordt al jaren over AM gepraat op fora. Allemaal verwondering dat dit door gaat en door kan gaan. Hoe ga je dit ooit stoppen als er niet voor de kinderen wordt opgekomen.
De enige die dit kon stoppen zonder verdere schade voor de kids waren Maarten en AM. En zij doen het niet.
Misschien worden ze wakker… en de gevolgen van dit alles ligt echt bij de leiding van het gezin.
Ik denk zeker dat het goed is om instanties mee te laten kijken in dit gezin. Je bent toch snel geneigd om weg te kijken of, vooral, te bagatelliseren. Hierdoor kunnen dingen soms lang door gaan, terwijl ze eigenlijk niet door de beugel kunnen.
pi_219303417
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:09 schreef Donna het volgende:

[..]

Heb je een linkje?
pi_219303422
Milou plant zelfs wanneer ze gaat opruimen...
pi_219303459
quote:
M.i. zitten die kinderen al jarenlang in een onveilige situatie. Daar verandert een uitzending van BOOS niets aan. Het is aan A en M om de verantwoordelijkheid te pakken en te zorgen dat hun kinderen uit die onveilige situatie worden gehaald. Dit geldt voor alle ouders die geld verdienen door hun kinderen te exploiteren.
Ik wil blijven.
pi_219303463
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:55 schreef Jenn1806 het volgende:
Wanneer gaat minibelle nou eens optreden tegen het gedrag van Maen? Ze slaapt al dagen op de kamer van Lotus die op haar beurt verplicht moet verkassen naar de kamer van Maen. Ik vind het echt absurd dat iedereen daar maar mee moet bewegen met de jongste. Kan me niet voorstellen dat het de onderlinge band goed doet..
Ik heb medelijden met Lotus, die moet het allemaal maar pikken
pi_219303468
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 14:22 schreef Miepje77 het volgende:
Milou plant zelfs wanneer ze gaat opruimen...
En wat als er niks op te ruimen is op dat tijdstip? Wat zou ze dan doen?
pi_219303472
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 14:12 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Die kan ook bij Mijan zijn toch? Die zie of hoor je ook niet in de uiteten / terugrit naar park fragmenten.
Zou kunnen ja. Uitgenodigd worden en dan niet mee lunchen. Kijk bij hun nergens meer van op
  Moderator / Colorchick donderdag 20 november 2025 @ 14:31:10 #65
382129 crew  Donna
pi_219303486
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 14:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Heb je een linkje?
Privé wel. Ik ga dat hier niet noemen hoor haha, straks krijg ik inspector Sam achter me aan. :X
pi_219303492
quote:
Volgens mij is mirjam er al heel lang hoor... al voor ijsland
pi_219303495
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 14:31 schreef Donna het volgende:

[..]
Privé wel. Ik ga dat hier niet noemen hoor haha, straks krijg ik inspector Sam achter me aan. :X
😂
pi_219303501
Zou AM vandaag wel een uur rust nemen, of zou ze stijf staan van de stress
  Moderator / Colorchick donderdag 20 november 2025 @ 14:34:19 #69
382129 crew  Donna
pi_219303506
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 14:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Volgens mij is mirjam er al heel lang hoor... al voor ijsland
Toen was ze nog Mirjam van Schoolplein, maar das niet hip.
pi_219303541
quote:
Ze hebben elkaar niet in IJsland leren kennen, ze gingen samen naar IJsland.
Volgens mij kennen ze elkaar van paardrijden. En heeft kinderen op dezelfde basisschool.
pi_219303576
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 13:55 schreef Jannetje91 het volgende:
En ergens doet het me wel weer wat voor die kinderen. Je zal vandaag maar naar school gaan, zoals de tweeling, met de wetenschap dat er een hele aflevering van Boos over je moeder is gemaakt... Hoop voor ze dat klasgenootjes er niet al te veel van mee krijgen.

Arme kinderen.
Dat weten we nog niet he? Misschien is zij onderdeel van de podcast. En misschien gaat het ‘uitbuiten/instanties inlichten?’ over een andere fluflu.
pi_219303583
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 14:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
M.i. zitten die kinderen al jarenlang in een onveilige situatie. Daar verandert een uitzending van BOOS niets aan. Het is aan A en M om de verantwoordelijkheid te pakken en te zorgen dat hun kinderen uit die onveilige situatie worden gehaald. Dit geldt voor alle ouders die geld verdienen door hun kinderen te exploiteren.
Dit. AM mag niet aan de tand gevoeld worden omdat het zielig/onveilig zou zijn voor de kinderen?
Het moet niet gekker worden zeg.
Het idee is juist de onveilige situatie die AM (en Maarten, en andere momfluencers) voor haar kinderen creëert te stoppen.
pi_219303587
Ik moet trouwens nog zien of AM er echt zo slecht vanaf komt vanmiddag.

[ Bericht 2% gewijzigd door Harper op 20-11-2025 14:56:21 ]
pi_219303608
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 14:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat weten we nog niet he? Misschien is zij onderdeel van de podcast. En misschien gaat het ‘uitbuiten/instanties inlichten?’ over een andere fluflu.
Hij noemde dat toch nadat hij het telefoongesprek met AM beëindigde?
  Moderator donderdag 20 november 2025 @ 14:57:33 #75
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219303635
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 14:28 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Als je taaktober zag, valt er daar altijd wel iets op te ruimen O-)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_219303642
Met haar denktank. Alsof zij het uitgevonden heeft. Alsof de misbruiker vindt dat er echt goede en duidelijke regels moeten komen aan misbruik. Dat is nl goed voor iedereen terwijl die ondertussen blijft misbruiken.
Die heeft een balk in haar oog. Niet te doen.. Een balk en een bijzonder laag IQ.
Als haar kinderen dit ooit lezen: Sorry. Sorry dat jullie haar als moeder hebben. Zij had beter moeten weten maar is te debiel daarvoor
Go hard or go home
pi_219303672
En ze gaat niet luisteren maar laat dat de kinderen doen, ik zou toch echt eerst zelf willen horen wat er gezegd wordt.

En ze wil Sam meenemen, lekker nuttig, die doet eraan mee.
pi_219303676
Ik hoop dat Tim en zijn team AM zo hard aanpakken. In het belang van de kinderen die daar geen stem hebben.

Maar ik ben er bang voor, AM heeft wel veel trouwe domme fans die haar op haar blauwe ogen geloven.
pi_219303677
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 15:00 schreef Noek het volgende:
Met haar denktank. Alsof zij het uitgevonden heeft. Alsof de misbruiker vindt dat er echt goede en duidelijke regels moeten komen aan misbruik. Dat is nl goed voor iedereen terwijl die ondertussen blijft misbruiken.
Die heeft een balk in haar oog. Niet te doen.. Een balk en een bijzonder laag IQ.
Als haar kinderen dit ooit lezen: Sorry. Sorry dat jullie haar als moeder hebben. Zij had beter moeten weten maar is te debiel daarvoor
Spijker op z’n kop.
Ik wil blijven.
pi_219303783
quote:

[..]
Ze kan beter dan nog de optie erbij zetten 'opruimen of poepen'
pi_219303800
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 15:00 schreef Noek het volgende:
🎯
pi_219303878
AM had moeten zeggen dat ze op dat moment niet kon, maar later. Want nu was ze niet voorbereid en heeft ze er dingen uitgeflapt. Les 1 van de cursus Communicatie.
Ik vraag me af of het straks echt zo smeuïg is als wordt voorgesteld, maar ben wel heel benieuwd.
pi_219303939
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 14:45 schreef Harper het volgende:
Ik moet trouwens nog zien of AM er echt zo slecht vanaf komt vanmiddag.
Ik ook. Hoeft voor mij ook niet per se. Ik vind het wel goed dat hier aandacht aan besteed wordt en ik denk zelfs dat Annemarie wel blij is dat ze door Tim Hoffman (sic) gebeld is.

Ik blijf mij ook afvragen of Annemarie het probleem echt niet snapt of niet wil snappen.
pi_219303969
quote:

[..]
Ik heb medelijden met Lotus, die moet het allemaal maar pikken
En psycho educatie volgen omdat ‘Lotus anders is en zich niet goed kan uiten’… :'(
pi_219303997
Of AM het nu snappen wil of niet, doordat ze “overvallen” is met het telefoontje van Tim, heeft ze geen riedeltje voor kunnen bereiden.

Bij de interviews die ze doet is dat wel. Dus ik denk dat op deze manier wel haar ware aard naar boven komt.
pi_219303999
Jvp. Ik begin me te irriteren, weet niet wat het is. Net of stelt ze niks meer voor zonder de Bollens. En dan de geruchten dat ze heeft uitgesproken met Koen verder te willen, zou ze dan toch de fangirl zijn die het leven en dus de man wou? Houdt me bezig 🤣
pi_219304007
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 14:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in! Aanname van mijn kant inderdaad.
pi_219304023
Boos heeft nu een langer stukje geuploaden klinkt echt niet goed hoor.
pi_219304027
Eet popcorn en luistert
pi_219304036
Ik heb 'm ook opgezet, thee en kruidnoten erbij >:)
Gaat tot nu toe over Tim z'n haartransplantatie :')
pi_219304064
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 15:56 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En psycho educatie volgen omdat ‘Lotus anders is en zich niet goed kan uiten’… :'(
Mini belle wil zo graag dat haar kinderen ergens in excelleren,dat ze vergeet dat het vooral heel fijn is om gewoon kind te kunnen zijn.

Zeker meer dan een jaar geleden had ze weer hele stoere lijstjes gedeeld met de schema’s van de kinderen met alle clubjes etc, toen deed ze nog lacherig dat Belle en Lotus nooit na school konden afspreken met klasgenootjes.

Een tijd daarna had ze het al over buitensluiten van Lotus omdat ze nooit kon afspreken en aantal weken geleden benoemde ze dat Lotus last had van pesters op school.

Heb zo ontzettend met dat meisje te doen.
  donderdag 20 november 2025 @ 16:09:55 #92
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219304073
Sanneke heeft een toevoeging gedaan op Threads. Maar echt, deze uitleg maakt het misschien nog wel erger? Kinderen hebben omdat het ‘moet’, doe even normaal.

Het bericht; Dit is niet ‘ik ben zoveel beter en leuker’ bedoeld. Kinderen die speelden waren klein. Bankjes zijn ook letterlijk voor kindjes en we zijn op een vakantiepark maar ouders lopen erbij alsof ze op strafkamp zijn. Erger nog; er is een groot hekwerk om binnen of buiten te komen. Ouders gaan buiten ergens koffie zitten drinken zonder zicht te hebben op hun kinderen. Ik vraag me af of sommigen kinderen hebben omdat het ‘moet’. Het zag er gewoon nogal lullig uit op zo’n kinderbankje op een rijtje. 😅

En eigenlijk vind ik er wel iets van als je kind ballen uit handen rukt van baby’s en je bent zelf nergens te bekennen. 🤷🏼♀
pi_219304079
Ik luister de podcast versneld. Gaat dus echt alleen over AM. 😬😬😬
pi_219304092
Oeh, ze komt er niet lekker uit.
En volledig terecht
Wat heerlie dat ze ook daar haar kinderen aan blootstelt.
Mafklapper
Go hard or go home
pi_219304098
En dit heeft ze zelf gedaan hè. Ze heeft zelf de stappen gezet want ze lag in de luwte. En die kinderen mogen vnv weer de maatschappij in.
Go hard or go home
pi_219304104
Ik kan nog niet luisteren maar lees wat er onder de video staat:
.....En dachten we: komt die haat niet door iets anders? Bijvoorbeeld dat je je acht kinderen kinderarbeid zou laten verrichten? We besloten haar te bellen, en het werd een gesprek dat, nou ja, luister het maar gewoon.

Hij snapt het.
pi_219304106
Ze zeggen dat AM geen verantwoordelijkheid neemt voor haar eigen acties. Ze geeft anderen de schuld. Zoals Tim is de schuldige voor de haatreacties.

Maar AM liked wel de haatreacties naar Tim toe.
pi_219304107
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 16:19 schreef ZombieQueen het volgende:
Ze zeggen dat ze geen verantwoordelijkheid neemt voor haar eigen acties. Ze geeft anderen de schuld. Zoals Tim is de schuldige voor de haatreacties.
Oef. Zo is het natuurlijk precies.
pi_219304110
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 14:15 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Haar kind(eren) zit(ten) ook bij AM haar kinderen op school, ze rijdt ook paard bij die manege dus ze kennen elkaar al heel wat jaartjes. Wonen ook niet ver van elkaar.
Ah oké. Dan begrijp ik niet waarom AM haar altijd (van IJsland) noemt.
pi_219304135
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 16:00 schreef Iris2.0 het volgende:
Jvp. Ik begin me te irriteren, weet niet wat het is. Net of stelt ze niks meer voor zonder de Bollens. En dan de geruchten dat ze heeft uitgesproken met Koen verder te willen, zou ze dan toch de fangirl zijn die het leven en dus de man wou? Houdt me bezig 🤣
Het viel me op dat het vooral veel samenwerkingen zijn, maar goed dat vind ik bij Michelle ook. Ik vind het bij JVP erg schrijnend om te zien dat ze haar hele indentiteit en leven aan Michelle en Koen heeft aangepast. Schokkend ook wel. Ik denk dat ze hiermee ook veel vrienden kwijt is geraakt en daarom nu maar een klein wereldje heeft, althans zo ziet het eruit (ze is voornamelijk bij haar ouders).

Ik ga zo de podcast luisteren, heel benieuwd 🍿
pi_219304137
Wel goed hoor, Tim haalt aan dat AM het continu heeft over haat die ze krijgt, maar vervolgens wel zelf alle haat reacties die over hem gaan, liket. Tot nu toe lijkt het alsof hij er wel echt goed in is gedoken.

Ze halen ook continu alles aan waarin ze zichzelf tegenspreekt. Dat wordt een lange uitzending gok ik😆
pi_219304145
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 16:21 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ah oké. Dan begrijp ik niet waarom AM haar altijd (van IJsland) noemt.
Omdat ze pas voor het eerst echt in beeld kwam voor de volgers voor/tijdens/na de reis na het paardrijden op IJsland.
pi_219304147
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 16:28 schreef Jannetje91 het volgende:
Wel goed hoor, Tim haalt aan dat AM het continu heeft over haat die ze krijgt, maar vervolgens wel zelf alle haat reacties die over hem gaan, liket. Tot nu toe lijkt het alsof hij er wel echt goed in is gedoken.

Ze halen ook continu alles aan waarin ze zichzelf tegenspreekt. Dat wordt een lange uitzending gok ik😆
55 minuten inclusief 8 minuten kletsen vooraf. Ik ben op 25 minuten nu maar moet echt weg inmiddels. Vanavond door!!
pi_219304149
Moeder van 8 die haar gezin wil delen aldus AM. En vervolgens 10.000. -30.000 opstrijken
Go hard or go home
pi_219304156
Oooh AM klinkt echt heel bang en nerveus.
pi_219304157
Ze wordt vastgeluld en haar politieke correcte uh antwoorden zijn flinterdun.
Gefeliciteerd met je eigen graf te hebben gegraven. En gooi die kinderen er ook maar in.
Go hard or go home
pi_219304166
Sanneke reageert op álle reacties onder de post van Boos. En zelf maar afgeven op ouders die op hun telefoon zitten terwijl hun kind speelt.
pi_219304167
Veel ja ja ja van AM. Ze weet gewoon geen antwoorden te geven.
pi_219304181
Ik ben nu bij het stuk dat ze AM gaan bellen. De spanning en angst druipt er vanaf. Toch jammer dat daar geen beeld bij zit.

Oke, haatleedvermaak reactie dit, sorry.
pi_219304185
Ze is tergend dom en geen goede ouder. Ze is wel sluw en heeft nul reflectie.
Go hard or go home
pi_219304195
Tim zegt; de krantenkop klopt helemaal niet.
(Dat Tim verantwoordelijk is voor de haatreacties)
AM; sinds je het hebt aangekaart is er wat in gang gezet. Ze durfde niet naar Eva Jinek.

Ze blijft maar vast lullen.
pi_219304197
haha Tim noemt haar letterlijk een doorn in het oog.
pi_219304198
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 16:40 schreef Noek het volgende:
Ze is tergend dom en geen goede ouder. Ze is wel sluw en heeft nul reflectie.
Ze snapt het echt niet.
pi_219304201
Ik lees op instagram van Boos, dat het interview/ artikel van het AD inmiddels offline is, na vragen van Boos.
pi_219304205
Deze discussie legt mooi de iq verschillen bloot (AM, Sanneke oa). Ze lijken het punt domweg niet te begrijpen.
Bizar.
pi_219304212
Och jongens wat is ze dom en achterbaks
pi_219304220
Alle volgers, ook Sanneke, van AM vinden het niet eerlijk dat ze niet heeft mogen voorbereiden en het is geknipt en geplakt. Nee dit is nou precies hoe het een keer moest zijn. Niet haar riedeltje, alles herhalen en voorbereide zinnetjes. Gewoon eens een keer de waarheid.
pi_219304225
En maar zeggen dat ze haar inkomen niet nodig hebben. Lijkt me stug toch? Dat het alleen maar 'extra' is?
pi_219304229
Ze blijft er bij; zij zijn er van overtuigd dat de kinderen er niet onder lijden. Ze mogen als ouders zelf beslissen wat ze doen.
pi_219304235
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 16:50 schreef Mola_Mola het volgende:
En maar zeggen dat ze haar inkomen niet nodig hebben. Lijkt me stug toch? Dat het alleen maar 'extra' is?
20K per maand extra is een behoorlijke extra..... ze wil dat geld gewoon binnen harken over de rug van de kinderen.
pi_219304244
Het telefoongesprek is erger dan ik me kon voorstellen.
pi_219304246
AM zegt ook nog dat haar man het inkomen binnen brengt fulltime.....en maar liegen
pi_219304247
ik heb er een wijntje bij gepakt, wil nog iemand?

( ik kan me gewoon niet voorstellen dat het aantal volgers nu niet gaat afnemen bij AM)
pi_219304253
Ze zegt ook gewoon "de voordelen voor ONS wegen zwaarder dan de nadelen"
Ik ben in shock.
pi_219304259
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 16:50 schreef Mola_Mola het volgende:
Dat is onzin. Maarten is zelfs een dag minder gaan werken zodat AM meer kon gaan “werken”.
pi_219304261
Ik vond het echt wel schokkend, ik heb nog een tijdje gedacht dat Annemarie deed alsof ze het niet snapte (ze kan best vlot praten en lijkt daardoor best slim) en zich dom hield, maar ze snapt het gewoon écht niet. Alles draait om haar en haar beleving en dat is wat telt.

Ik voelde de frustratie van Tim en de eindredacteur, want ze snapte het punt niet en de vragen niet en draaide alleen maar haar standaard verhaal af.

Ik ben er een beetje stil van. Dit is echt wel ernstig.
pi_219304268
Och Sanneke zet zichzelf ook heerlijk voor emmer in de reacties op de post van Boos op instagram. Dat AM toegeeft en het nu echt anders doet. En er andere influncers zijn die alles gesponsord krijgen van fiets tot vakantie en kleding. Echt Sanneke, doe je ogen eens open en kijk wat je ziet. Het is bij AM een groot reclameblok, alles is een samenwerking. Sanneke snapt het kennelijk ook al niet. Wat een niveau.
pi_219304272
Ach wat een treurnis die AM. Die gaat geen leuk weekend tegemoet.
pi_219304283
Wat kunnen sommigen zichzelf toch heerlijk klem kletsen. AM krijgt daar toch wel de eerste prijs voor hoor 😂

Domme antwoorden die Tim meteen oppikt en op doorpakt, vragen ontwijken door wollige en nietszeggende antwoorden te geven en als een dom schaap mee blaten met Tim en eigenlijk gewoon toegeven vet te profiteren van haar kinderen en daar ook gewoon lekker mee door willen gaan. Zij heeft precies niets geleerd of veranderd. Maar er moet wel ruimte zijn voor nuance zegt ze. Koekkoek die is echt niet helemaal fris hoor.
pi_219304291
Ik denk dat AM het echt wel snapt. Ze kan (wil?) eenvoudigweg niet meer terug en blijft proberen haar straatje schoon te vegen.

Waarschijnlijk barst de discussie tussen de volgmoekes en de kritische volgers nu los en kan AM zich weer wentelen in haar slachtofferrol onder de noemer haat. Want kijk eens wat ze na deze aflevering allemaal voor 'haat' krijgt..oh oh die Tim HofFman toch, hoe durft ie!
pi_219304309
Vraag me af of de winkels die haar ontvangen voor de boekpromotie dit ook weten…..
pi_219304318
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 16:53 schreef ZombieQueen het volgende:
Het telefoongesprek is erger dan ik me kon voorstellen.
Wat komt ze er slecht vanaf
En Tim vraagt berichten te sturen met de andere kant. Dus dames jullie kunnen de haatberichten die jullie krigen sturen
pi_219304322
Je ziet onder reacties gelijk wie kamp AM zijn en absoluut helemaal niks nada noppes geloven wat er allemaal wordt gezegd. Als je het leest is AM er gewoon i geluisd en dat is heel zielig voor dr🤪🤪
pi_219304323
Helemaal geluisterd. Echt schokkend wat ze zegt. En dat ze de haat reactie die voor Tim zijn gewoon liked. Dat mag wel😣
Omdat het voor haar voordelen oplevert gaat ze door met vloggen maar kijkt dus niet naar het welzijn van het kind wat geadviseerd wordt door experts
pi_219304324
Ik hoop dat Tim zal plaatsnemen in de denktank om mee te helpen aan een oplossing samen met mensen met uiteenlopende standpunten, aldus AM.
Die vrouw heeft geen plaat voor haar kop, maar de gehele Chinese muur.
Ik snap sowieso niet waarom zij wordt uitgenodigd voor zo’n denktank. Lekker voorbeeld geven ze hiermee af.
pi_219304327
Mooi ook dat het artikel van AD offline is gehaald wegens slechte journalistiek 😂
pi_219304333
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:09 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik hoop dat Tim zal plaatsnemen in de denktank om mee te helpen aan een oplossing samen met mensen met uiteenlopende standpunten, aldus AM.
Die vrouw heeft geen plaat voor haar kop, maar de gehele Chinese muur.
Ik snap sowieso niet waarom zij wordt uitgenodigd voor zo’n denktank. Lekker voorbeeld geven ze hiermee af.
Zij noemde express de staatssecretaris om indruk te maken
pi_219304344
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:

#bestsellerauteur
Ja idd. Alsof ze nooit aankomt. Sofie Nagelkerke schrijft dat ook altijd.
pi_219304352
Al die mensen in de comments ook, die doen alsof ze haar en het gezin door en door kennen (zonder ze echt te kennen). Dat is nou precies het probleem 😂
pi_219304355
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:11 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik krijg echt plaatsvervangende schaamte, ze lult zichzelf compleet vast 🤣
Ze geilt echt op zichzelf dat ze in die denktank mag en dat ze met die staatssecretaris heeft gesproken.
pi_219304369
Jeetje wat vond ik het einde van het gesprek met AM frustrerend. Ze kiest letterlijk geld boven het welzijn van haar kinderen en ziet totaal niet in dat ze fout bezig is. Wauw
pi_219304376
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jeetje wat vond ik het einde van het gesprek met AM frustrerend. Ze kiest letterlijk geld boven het welzijn van haar kinderen en ziet totaal niet in dat ze fout bezig is. Wauw
Dat er nog zoveel mensen haar verdedigen en al helemaal straks na deze podcast. Ze zegt letterlijk dat ze het doet voor het geld.
pi_219304378
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
ze zegt eigenlijk : wij roken met de kinderen gewoon in de auto met de ramen dicht, want wij kiezen daarvoor en vinden niet dat het kwaad kan .
pi_219304381
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:11 schreef Earring het volgende:

[..]
Waar ze nog steeds de naam niet van weet of kan onthouden.

Echt ik hoop dat dit nog veel breder opgepakt wordt. Ze wilde ook maar niet zeggen dat haar “expert” Marina van de Wal is, de geweldige zelfbenoemde psycholoog. Die mij overigens geblokkeerd had nadat ik haar een kritische vraag gesteld had over het uitbuiten van kinderen dan wel kinderarbeid waar AM aan doet.
pi_219304385
Onze Deb vindt ook iets
pi_219304389
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:20 schreef poohenzo het volgende:

[..]
ze zegt eigenlijk : wij roken met de kinderen gewoon in de auto met de ramen dicht, want wij kiezen daarvoor en vinden niet dat het kwaad kan .
Ondanks dat we weten dat het wel kwaad kan. Maarja, wij zijn de ouders. En ik heb zelf ook experts om mij heen, 1 tje heeft zelfs een halfjaar verpleegkunde gestudeerd en zegt dat het niet zoveel kwaad kan om met de ramen dicht te roken
pi_219304390
De podcast stelt mij overigens niet teleur. Tim gaat er met een gestrekt been in gelukkig.
pi_219304407
AM is er stil van, zou ze in een hoekje zitten huilen?
pi_219304410
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:22 schreef Iris2.0 het volgende:
Onze Deb vindt ook iets
Waar en wat? Wij uit het land der geblokkeerden zijn nieuwsgierig.
pi_219304419
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:26 schreef Rimboequeen het volgende:
AM is er stil van, zou ze in een hoekje zitten huilen?
#deondergangvan
pi_219304421
❤ Tim, spijker op z’n kop!
pi_219304444
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:27 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik ook!!!

Man man man… ik kan die comments onder de Insta-post van BOOS echt niet meer aan. Hoe kun je zo verblind zijn dat je alles blijft rechtpraten wat Annemarie doet? Het is bijna fascinerend hoeveel mensen compleet weigeren hun hersens te gebruiken zodra er kritiek komt op haar social media gebruik.

Het is echt bizar om te zien hoe sommigen zonder nadenken alles klakkeloos verdedigen, alsof kritisch denken ineens optioneel is. Het gaat hier notabene over kinderen die jarenlang online zijn gezet, en toch blijven ze roepen dat het “niet zo zwart wit ” is. Je vraagt je af of sommigen überhaupt begrijpen wat er speelt.

Wat een niveau, zeg.
pi_219304446
AM zal vanavond wel komen met een post of storie over dat ze zonder respect is behandeld en de lieve mensen zijn met meer blablabla
pi_219304448
AM die nog even een story erin gooit dat de kinderen trots zijn op haar optreden. Als ik haar was zou eens even een flinke pauze nemen en een maandje offline gaan. Ik snap niet dat ze zich niet kapot schaamt
pi_219304454
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:33 schreef poohenzo het volgende:
AM die nog even een story erin gooit dat de kinderen trots zijn op haar optreden. Als ik haar was zou eens even een flinke pauze nemen en een maandje levenslang offline gaan. Ik snap niet dat ze zich niet kapot schaamt
pi_219304455
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:03 schreef Jannetje91 het volgende:
Ik denk dat AM het echt wel snapt. Ze kan (wil?) eenvoudigweg niet meer terug en blijft proberen haar straatje schoon te vegen.

Waarschijnlijk barst de discussie tussen de volgmoekes en de kritische volgers nu los en kan AM zich weer wentelen in haar slachtofferrol onder de noemer haat. Want kijk eens wat ze na deze aflevering allemaal voor 'haat' krijgt..oh oh die Tim HofFman toch, hoe durft ie!
Nee, ze snapt het niet. Ze gaf aan dat iemand anders (dus van buiten het gezin!) moest aangeven dat het niet zo handig was om je kind elke dag slapend in bed te filmen. Ze is daarmee gestopt omdat iemand anders dat zei. Zelf vond ze het alleen maar schattig en onschuldig.

Dat geeft wat mij betreft perfect weer dat ze het niet snapt en slimmer overkomt dan ze is. Ze snapt niet dat een slaapkamer en een bed een veilige plek zouden moeten zijn. Dat slapen privé zou moeten zijn. Ze snapt niet dat ze het zelf ook niet leuk zou vinden als Maarten of een van de kinderen haar elke nacht slapend op IG zou zetten (want een slapend iemand is toch schattig).
pi_219304467
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:34 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Nee, ze snapt het niet. Ze gaf aan dat iemand anders (dus van buiten het gezin!) moest aangeven dat het niet zo handig was om je kind elke dag slapend in bed te filmen. Ze is daarmee gestopt omdat iemand anders dat zei. Zelf vond ze het alleen maar schattig en onschuldig.

Dat geeft wat meer betreft perfect weer dat ze het niet snapt en slimmer overkomt dan ze is. Ze snapt niet dat een slaapkamer en een bed een veilige plek zouden moeten zijn. Dat slapen privé zou moeten zijn. Ze snapt niet dat ze het zelf ook niet leuk zou vinden als Maarten of een van de kinderen haar elke nacht slapend op IG zou zetten.
Die “expert” waar de heel de tijd naar refereert zal wel de buurvrouw zijn. No way dat ze echt een expert om hulp heeft gevraagd, het boeit haar namelijk niks!
pi_219304480
quote:
AM die nog even een story erin gooit dat de kinderen trots zijn op haar optreden. Als ik haar was zou eens even een flinke pauze nemen en een maandje offline gaan. Ik snap niet dat ze zich niet kapot schaamt
Zagen jullie die blik van Julia? Ik vond dat een blik die iets anders zei dan trots, ik zag bezorgdheid
pi_219304493
‘Mijn focus ligt vooral op het voorlichten van andere ouders zodat de fouten die ik heb gemaakt niet opnieuw gemaakt hoeven te worden. Jammer dat Tim dat niet wil horen’

Dit zegt ze alleen maar om het voor haarzelf te verdedigen. Want alsnog zijn er dagelijks 50+ stories van haar kinderen op het internet. Ze zet haar kinderen alsnog onbetaald in voor reclame.

Tim wil dat niet horen omdat het onzin is. Kijk, als ze nou helemaal van het internet was afgegaan of alleen haarzelf voortaan in beeld had gebracht, dan had ze voorlichting kunnen geven over haar fouten. Namelijk het inzetten van haar (jonge) kinderen (sommigen al vanaf de bevalling) voor geld terwijl experts zeggen dat het schadelijk kan zijn.
pi_219304496
En wat ik dus ook ronduit schokkend vind: ze schrijft dat het haar risico is dat de kinderen haar dit later kwalijk nemen. Weer dat vanuit zichzelf redeneren. Geen woord er over dat het voor de kinderen vervelend is dat ze er schade van ondervinden (terwijl dat nou net de essentie is).

Bizar.

Ik ben niet echt een fan van Tim Hofman, maar ik kon mij hier totaal in zijn woorden vinden.
pi_219304500
Ze mogen van mij allemaal een verbod krijgen op het exploiteren van hun kinderen. Iedereen die hier besproken wordt doet dat. De één voor 20 tot 30K p/m, de ander voor een paar oorbellen. M.i. allemaal even fout.
Ik wil blijven.
pi_219304502
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:39 schreef Livaes het volgende:

[..]
Zagen jullie die blik van Julia? Ik vond dat een blik die iets anders zei dan trots, ik zag bezorgdheid
ja nu je het zegt.....maar ja, inmiddels bang dat haar zakgeld in gevaar komt en wellicht ook ongerust over hoe AM hierop reageert achter de schermen.
pi_219304506
Demammavan dacht dat een hoop geblèr en aandacht trekkerij door Tim Hoffman te noemen wel handig zou zijn voor haar boek promotie.
Goed dat hij niet in haar praatjes trapt, ik denk dat ze daar geen rekening mee heeft gehouden 😂
pi_219304510
Gaat vast leuk worden, die signeersessies van AM. Heel relaxt zal ze er niet staan gok ik zo.
pi_219304512
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:39 schreef Livaes het volgende:

[..]
Mijn dochter is even oud en die zou mij vermoorden als ik onderwerp van BOOS was
pi_219304536
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 16:56 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vond het echt wel schokkend, ik heb nog een tijdje gedacht dat Annemarie deed alsof ze het niet snapte (ze kan best vlot praten en lijkt daardoor best slim) en zich dom hield, maar ze snapt het gewoon écht niet. Alles draait om haar en haar beleving en dat is wat telt.

Ik voelde de frustratie van Tim en de eindredacteur, want ze snapte het punt niet en de vragen niet en draaide alleen maar haar standaard verhaal af.

Ik ben er een beetje stil van. Dit is echt wel ernstig.
Ze snapt de vragen volgens mij oprecht gewoon niet.

En dan Sanneke die onder post reageert die snapt het ook niet
pi_219304556
AM weet heus wel dat ze fout bezig is maar ja.....geld hè en de aandacht en bevestiging waar ze al haar hele leven naar snakt. Ze zou beter psychische hulp zoeken om aan haarzelf te werken en als dat een beetje op orde is een leuke baan. Bij de Hema of Appie, daar is ze immers groot fan van.
pi_219304557
quote:
Onze Deb vindt ook iets
Wat zegt ze?
pi_219304560
En AM met haar experts 🫣 die Maria vd Wal zeker?
pi_219304570
Ja, precies. De kinderen zijn trots op JOU. De grote Annemarie show. Niet in het belang van hen maar wel over hun rug.
Kinderen zijn loyaal tot en met. How can make this about me: Pas in mijn 40e kon ik objectief kijken naar hoe chaotisch het gezin was en hoe onveilig en onvoorspelbaar mijn jeugd eigenlijk was.
Ook ouders die hun belang boven onze gevoelens stelden.

Momfluencers laten iig wel zien hoe incapabel mensen eigenlijk zijn voor zo'n grote taak.
Go hard or go home
pi_219304574
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
En AM met haar experts 🫣 die Maria vd Wal zeker?
Ik gok die Marina inderdaad, zelfbenoemd psycholoog. En misschien ook die ex non, dat onnozele mens.
pi_219304587
Sanneke heeft op een gegeven moment bedacht dat alle influencers elkaar moeten steunen en dat doet ze volmondig. Mijn hemel, zo vermoeiend.
pi_219304588
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:41 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Mijn focus ligt vooral op het voorlichten van andere ouders zodat de fouten die ik heb gemaakt niet opnieuw gemaakt hoeven te worden. Jammer dat Tim dat niet wil horen

Dit zegt ze alleen maar om het voor haarzelf te verdedigen. Want alsnog zijn er dagelijks 50+ stories van haar kinderen op het internet. Ze zet haar kinderen alsnog onbetaald in voor reclame.

Tim wil dat niet horen omdat het onzin is. Kijk, als ze nou helemaal van het internet was afgegaan of alleen haarzelf voortaan in beeld had gebracht, dan had ze voorlichting kunnen geven over haar fouten. Namelijk het inzetten van haar (jonge) kinderen (sommigen al vanaf de bevalling) voor geld terwijl experts zeggen dat het schadelijk kan zijn.
En weer legt ze de schuld bij een ander
pi_219304594
Maar ze benoemd al weken, dan niet maanden in haar stories. Ze had toch gewoon klaar moeten zijn voor zijn telefoontje. Ze had zich hier echt wel op kunnen voorbereiden. Dan had ze misschien de schade enigzins kunnen beperken.
pi_219304601
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 16:56 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Dat is onzin. Maarten is zelfs een dag minder gaan werken zodat AM meer kon gaan “werken”.
Ze schreef toch 'Ik breng inmiddels het hoofdinkomen binnen'?
pi_219304617
Bij hvk, krijgen die kinderen nu alleen aardappelkroketjes te eten?!
pi_219304621
En ze is toch niet gestopt want Ot en Sien doet ze gewoon nog voor Lot en Jet
pi_219304630
Die verwijzing steeds naar "de lieve mensen zijn met meer" daar heb ik moeite mee. Het zijn namelijk óók de lieve mensen die oprecht bezorgd zijn wat zo'n momfluencer instagram account doet met de kinderen. Nu worden die mensen die kritisch zijn voor het gemak ingedeeld onder 'haters' en in een adem genoemd met die paar mensen die veel te ver gaan met dreigen of schelden in haar DM. En juist dat is zwart/wit van haarzelf, daar zit geen nuance. Er zit ook bij kritische geluiden een zorg, een oprechte bedoeling, achter.

Ik had gehoopt dat AM na de eerste uitzending van Tim Hofman tot inzicht was gekomen en had gezegd: ik heb fouten gemaakt, het is langzaam gegroeid waardoor ik het niet 123 doorhad en ik zal dat wellicht wel blijven doen maar ik ga mijn account wel anders vormgeven om de kinderen, die jullie allemaal zo leuk vinden, te beschermen. Dus Demammavan gaat vanaf nu over de mamma zelf en niet meer over de jonge kinderen.

Maar goed: het zal wel heel lastig zijn als je hele identiteit inmiddels verbonden is met het merk wat je hebt neergezet. (ten kosten van je kinderen).
  Moderator donderdag 20 november 2025 @ 18:06:30 #179
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219304631
Deze podcast was inderdaad alles waar ik op gehoopt had. Het meest rake vond ik nog wel dat op een gegeven moment Marije zei dat het niet meer om de intenties gaat, en ik geloof dat dát gedeelte vooral aan AM voorbij gaat. Het gaat hierbij niet om de intenties, want die kunnen vertroebelen als je een ouder bent. Dat lijkt me ook heel erg normaal, jouw eigen kind vind je (hopelijk) altijd de liefste, de leukste en de knapste. Juist daarom moeten mensen van buitenaf dit reguleren. Je kúnt het simpelweg niet inschatten. Ook iets wat op dit moment alleen maar heel tof lijkt, kan achteraf onhandig blijken. Ik snap gewoon NIET dat ze dat niet wil zien.
pi_219304642
Gisteren praatte AM zichzelf nog moed in door te zeggen dat het een fijn gesprek was en ze zich niet voor kon stellen dat Tim hier een negatieve draai aan zou geven. How little did she know.
pi_219304649
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:46 schreef ZombieQueen het volgende:
Gaat vast leuk worden, die signeersessies van AM. Heel relaxt zal ze er niet staan gok ik zo.
Je hoorde ook enorme spanning in haar stem toen ze thuis kwam met Lot en Jet. Overdreven enthousiast om het te verbloemen.
pi_219304662
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:06 schreef Zininzomer het volgende:
Die verwijzing steeds naar "de lieve mensen zijn met meer" daar heb ik moeite mee. Het zijn namelijk óók de lieve mensen die oprecht bezorgd zijn wat zo'n momfluencer instagram account doet met de kinderen. Nu worden die mensen die kritisch zijn voor het gemak ingedeeld onder 'haters' en in een adem genoemd met die paar mensen die veel te ver gaan met dreigen of schelden in haar DM. En juist dat is zwart/wit van haarzelf, daar zit geen nuance. Er zit ook bij kritische geluiden een zorg, een oprechte bedoeling, achter.

Ik had gehoopt dat AM na de eerste uitzending van Tim Hofman tot inzicht was gekomen en had gezegd: ik heb fouten gemaakt, het is langzaam gegroeid waardoor ik het niet 123 doorhad en ik zal dat wellicht wel blijven doen maar ik ga mijn account wel anders vormgeven om de kinderen, die jullie allemaal zo leuk vinden, te beschermen. Dus Demammavan gaat vanaf nu over de mamma zelf en niet meer over de jonge kinderen.

Maar goed: het zal wel heel lastig zijn als je hele identiteit inmiddels verbonden is met het merk wat je hebt neergezet. (ten kosten van je kinderen).
Ik ben het hier zo mee ens.
Heb al vaker gezegd dat ik veel verslavingsgedrag herken bij haar.

Zelf zal ze het niet kunnen, maar ik hoop dat Maarten eindelijk eens een keer ballen toont nu.
pi_219304666
AM heeft duidelijk de essentie gemist. Maar
MG schat ik niet dom in.. zou hij dan ook niet aan het denken worden gezet?
pi_219304668
En reken maar dat ook de uitgever van haar boek zal moeten handelen. Ze hebben haar (dom genoeg) binnengetrokken als melkkoe door haar fanbase maar dit schaadt ook hun reputatie.
pi_219304681
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:08 schreef Juulia het volgende:
Gisteren praatte AM zichzelf nog moed in door te zeggen dat het een fijn gesprek was en ze zich niet voor kon stellen dat Tim hier een negatieve draai aan zou geven. How little did she know.
Die heeft echt een gigantisch bord voor haar hoofd
pi_219304683
Man wat een rake vragen en opmerkingen maakte hij. En ze bleef maar dralen. Geen concrete antwoorden.
Haar intentie is goed, zij maakt deze keus.
Maar de goede intenties van haar eigen ouders dan? Waren die niet goed? Die hebben iig NIETS op straat gegooid.
En ze verdienden ook geen 25 k per maand aan haar.
Een normale baan zoeken, wat zeg jij nou.
En ze doet geen samenwerkingen met de knd meer. Ze vergeet er geloof ik wel een paar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Geertje_G op 20-11-2025 21:04:33 ]
pi_219304685
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:27 schreef Nieve het volgende:

[..]
Dit zegt Debbie:

Ik vraag me wel af : had ie je niet
vooraf beseft dat het maken van het topic over momfluencers kamper zou maken? Ja het heeft dingen ir werking qezet (ik heb ook eea veranderd na deze uitzending) en dus ook dit extreme haat gedrag Mensen die dus letterlijk verwijzer haar iou en vanuit die visie dinger doen en zeggen die iemands leven echt beïnvloeden? Dat maakt dar toch dat iullie item ook voor onveiligheid zorgt voor sommige vloggers? Annemarie kan dat ook als een feit hardmaken. Maar dat is dar ten neqatieve van iullie en dát kan natuurlijk niet. Tenminste, het voelt heel erg alsof BOOS dingen nooit fout doet.
32
k waardeer iullie inzet en vind Boos een fantastisch programma. Het zou noq beter worden wanneer beide als gelijken in gesprek gaan en iemand dus van te voren weet dat hij/zij penaderd gaat worden en zich net zo goed kan voorbereiden. Ik kan me voorstellen dat bii een zwaar gesprek als dit, dat ie vanuit stress niet alles precies zegt zoals ie ze bedoelt.
pi_219304689
Ik ben benieuwd of er luisteraars zijn die even langsgaan bij zo'n signeersessie. Gewoon, om kritische vragen te kunnen stellen.
Of zou dat onder stalking/bedreiging/haat vallen?

Ik dacht trouwens heel even dat ze ging zeggen dat Julia haar expert was.
pi_219304713
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:19 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Dit zegt Debbie:

vooraf beseft dat het maken van het topic over momfluencers kamper zou maken? Ja het heeft dingen ir werking qezet (ik heb ook eea veranderd na deze uitzending) en dus ook dit extreme haat gedrag Mensen die dus letterlijk verwijzer haar iou en vanuit die visie dinger doen en zeggen die iemands leven echt beïnvloeden? Dat maakt dar toch dat iullie item ook voor onveiligheid zorgt voor sommige vloggers? Annemarie kan dat ook als een feit hardmaken. Maar dat is dar ten neqatieve van iullie en dát kan natuurlijk niet. Tenminste, het voelt heel erg alsof BOOS dingen nooit fout doet.
32
k waardeer iullie inzet en vind Boos een fantastisch programma. Het zou noq beter worden wanneer beide als gelijken in gesprek gaan en iemand dus van te voren weet dat hij/zij penaderd gaat worden en zich net zo goed kan voorbereiden. Ik kan me voorstellen dat bii een zwaar gesprek als dit, dat ie vanuit stress niet alles precies zegt zoals ie ze bedoelt.
Als is niet helemaal lekker gekopieerd, hoe dat weer kan. Maar volgens mij leesbaar
pi_219304728
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:19 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Dit zegt Debbie:

32
Haha. Het fenomeen hoor en wederhoor is haar onbekend? Am riep heel hard om aandacht. Am kreeg aandacht. Am kruipt in slachtofferrol. Had gehoopt dat Tim zou zeggen wat ben jij goed bezig vrouw?!
Het is toch werkelijk niet te geloven allemaal.
Bedankt voor het posten!
Kan de reacties van Sanneke helaas ook niet lezen, maar de reacties op haar gelukkig wel. Drukke meid wel.
Zou vriendinnetje Kluijvert er ook nog iets over kwijt willen? Of zou ze zich realiseren dat het pr technisch voor haar als journalist (ofzo?) Geen reclame is om het op te nemen voor iemand die haar kinderen uitbuit.

Hoe lang roepen forummers al niet dat slapende Lotje niet ok is? Maar ja, dat specifieke laken moest in beeld natuurlijk.
pi_219304736
Ik denk niet dat er bij MG ineens wel een lampje gaat branden. Deze mensen denken alleen aan de inkomsten, dus ze gaan echt niet stoppen, dan lopen ze 35K mis per maand.

Debbie zit weer verlegen om nieuwe volgers door even te benoemen dat zij het een en ander veranderd heeft n.a.v. de uitzending. Tijd dat Tik Hofman ook eens in haar duikt en haar onwaarheden mbt Long COVID.
pi_219304738
“Jammer dat Tim dat niet wil horen.” Nee Tim wil horen wat jouw beweegredenen zijn om er toch mee door te gaan terwijl je toegeeft dat het het fout is.
pi_219304764
AM zegt dat er experts met haar (content) meekijken en haar adviseren, Tim vraagt tot 3 of 4x toe welke experts dat dan zijn, hier komt geen antwoord op.
Ze klinkt heel nerveus en ze kan zich niet onder de kritiek uit lullen.
Het ligt vooral aan alle anderen en niet aan haar, zij bedoeld het goed.

Ik vind het wel positief dat ze toegeeft dat ze over de rug van haar kinderen geld heeft verdiend, dat is iig een begin (om ook iets positiefs te benoemen), dat dat nu nog steeds zo is vergeet ze dan weer even.
Ze zegt nu geen contracten meer met de minderjarige kinderen aan te nemen, maar Ot&Sien is toch altijd met de minderjarige kinderen? En die krijgen nu dus niet betaald, want ze neemt geen contracten meer aan waarbij de minderjarige in beeld moeten.

Ze zegt ook als Lot zegt dat ze het niet wil dat AM filmt dat ze het dan niet doet, terwijl er wel eens in haar stories letterlijk door Jet of Lot gezegd wordt 'geen foto maken mama'.
En zij hebben besloten dat wij er achter staan, wat de experts zeggen is kennelijk onzin, want het brengt ook veel goeds. Namelijk een stukje inkijk in het gezin, geen idee waarom dat nou precies positief is?
(Tim had haar hier wel wat beter uit mogen laten praten, hij ging er wel veel doorheen).

'De voordelen voor ons zijn groter' 'sommige kinderen kunnen het ook echt heel leuk vinden'.

Een kind van 5 weet dat toch niet?

Ze zegt ook in het afgelopen jaar veel veranderd hebben in haar content.
Voorbeeld: geen fotoshoots waarbij de fotograaf bepaald hoe lang het duurt. En eerder in de podcast zegt ze geen slapende Lot meer te filmen, vanwege de kwetsbaarheid (hier zou ze door 1 van haar 'experts' op zijn gewezen).
Verder is er volgens mij ook echt precies niks veranderd.
pi_219304770
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:26 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik denk niet dat er bij MG ineens wel een lampje gaat branden. Deze mensen denken alleen aan de inkomsten, dus ze gaan echt niet stoppen, dan lopen ze 35K mis per maand.

Debbie zit weer verlegen om nieuwe volgers door even te benoemen dat zij het een en ander veranderd heeft n.a.v. de uitzending. Tijd dat Tik Hofman ook eens in haar duikt en haar onwaarheden mbt Long COVID.
Het bewijst maar weer hoe egoïstisch mensen worden van geld. Geld verblindt.
pi_219304774
'Tim is zelf de grootste reality kneus' = geliket door AM

'Tim Hofman spuugt alleen maar gif' - geliket door AM

'Die Tim Hofman heeft wel voor meer ellende gezorgd, zou accuut van de buis moeten worden geweerd' geliket door AM

Ik ben oprecht geschokt. De lieve mensen zijn met meer: nou daar hoort AM definitief niet bij. Niet te geloven.
pi_219304781
En wat journalistiek had Tim ook een prima punt: de journalistiek krijgt nu expliciet de schuld van iets, waar ze eenvoudigweg geen schuld aan hebben. Dat is een onwenselijke ontwikkeling.

Annemarie had zich duidelijk wel voorbereid op een gesprek/confrontatie en een verhaal ingestudeerd, en ik denk (vrees een beetje) dat ze oprecht in haar goede bedoelingen gelooft en dus ook gelooft dat ze een sterk verhaal heeft. Wat ook wel weer past in het verhaal van de essentie niet snappen en het onvermogen zichzelf in een ander te verplaatsen.

Dat maakt haar geen onsympathiek mens, maar geeft te meer aan dat er regels moeten komen en dat je, helaas, de verantwoordelijkheid niet bij ouders kunt leggen. Het is goed dat ze mee gaat doen aan de denktank denk ik, het geeft een mooie inkijk naar de beweegredenen en het verslavend aspect.
pi_219304805
Benieuwd of Hester Zitvast en Brenda Kluiver nog iets liken of met een reactie komen. Of de broer van.
pi_219304808
Het punt of je kind een contract heeft of niet, of meewerkt aan samenwerkingen of niet is helemaal niet relevant in deze. Feit is dat die momfluencers draaien op de content met en van hun kinderen. Als zij haar kinderen zou weglaten, of als een Judith Bob weglaat bijvoorbeeld dan haken er veel mensen af = minder inkomsten.
Je hoeft je kind dus niet specifiek voor reclame in te zetten om aan ze te verdienen en dat punt lijkt maar niet aan te komen bij hen. Een kind heeft het recht om veilig en in privacy op te groeien en aan dat recht moet je gewoon niet tornen. Al helemaal niet om het voor jezelf goed te praten.
pi_219304819
Ik heb ook geluisterd. Oeh, die Tim.
Het feit dat AM alle haatreacties tegen Tim liket, maar zelf oproept de haatreacties tegen haar en negatieve reviews over haar boek te negeren maakt dat ze echt door de mand valt hoor.

DE staatssecretaris (zou ze weten dat er meer zijn?)…
Net een boek uitgebracht (ze moest het noemen!)…

Het stukje haat, dat hoort er een stukje bij. Het stukje dat nadat jij het hebt aangekaart…
Een stukje aandacht voor dit stuk. Het stukje geld. Een stukje ondernemen. Het stukje contract met de kinderen. Dat stukje inkijkje in ons gezin.

En verder vooral heel veel ja, ja, ja, ja, ja, ja, maar….

Ze kwam er helemaal niet uit toen Tim vroeg waarom ze er toch mee doorgaat.
Een zeer scherp einde.

En hoe kan ze nu beweren dat haar minderjarige kinderen niet meer meewerken aan campagnes? Elke week moeten er weer gespeeld worden met drukkemamma meuk. Ot en Sien. Laarzen. Weekendjes weg. Premieres. AH. Hema. Ect etc.
  donderdag 20 november 2025 @ 18:47:12 #200
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219304836
Holy shit, waarom had ik zo’n drukke werkdag vandaag. Snel de kinderen op bed, want ik heb wat te lezen en te luisteren vanavond.
Graag verwijderen
pi_219304852
Die reactie van Sanneke. Ze heeft alleen niet de volledige 55 min geluisterd. Domme domme doos
pi_219304855
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:33 schreef sunny_8953 het volgende:

'Die Tim Hofman heeft wel voor meer ellende gezorgd, zou accuut van de buis moeten worden geweerd' geliket door AM

Ik ben oprecht geschokt. De lieve mensen zijn met meer: nou daar hoort AM definitief niet bij. Niet te geloven.
En toch zat ik te wachten op het moment dat hij haar hiermee confronteerde....gemiste kans
pi_219304858
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:49 schreef Muurbloem7 het volgende:
Die reactie van Sanneke. Ze heeft alleen niet de volledige 55 min geluisterd. Domme domme doos
Dat antwoord van Tim van heel goed
Luister het eerst maar eens helemaal!
pi_219304873
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:40 schreef Nieve het volgende:
Het punt of je kind een contract heeft of niet, of meewerkt aan samenwerkingen of niet is helemaal niet relevant in deze. Feit is dat die momfluencers draaien op de content met en van hun kinderen. Als zij haar kinderen zou weglaten, of als een Judith Bob weglaat bijvoorbeeld dan haken er veel mensen af = minder inkomsten.
Je hoeft je kind dus niet specifiek voor reclame in te zetten om aan ze te verdienen en dat punt lijkt maar niet aan te komen bij hen. Een kind heeft het recht om veilig en in privacy op te groeien en aan dat recht moet je gewoon niet tornen. Al helemaal niet om het voor jezelf goed te praten.
Precies. Ze heeft haar hele platform, haar publiek, gebouwd op content over de kinderen. Zoals ze jaren terug ook zelf aangaf (bij dat item over die loden leeuw bijvoorbeeld, toen was er ook al veel kritiek op haar handelen). En ze houdt dat publiek vast door content over de kinderen te blijven maken. Want tja, daar gaat het algoritme zo lekker op (…) Ook zonder expliciete kind-gerelateerde samenwerkingen blijven die kinderen haar uithangbord en het fundament van haar account.
pi_219304886
Echt onvoorstelbaar deze podcast. En ze heeft het volkomen over zichzelf afgeroepen want ze hadden duidelijk nog nooit van haar gehoord totdat zij zélf overal boos en Tim hofman begon te taggen en te benoemen. Tja, dan kun je het krijgen. En als je dan ook nog eens zo’n slecht verhaal hebt, my god.
pi_219304898
Ik vind het wel echt een verademing om een keer een gesprek te zien/horen waarin ze kritische vragen kijkt. In plaats van die oeverloze kritiekloze Libelle-promopraatjes die zij “interviews” noemt
pi_219304912
quote:
Ja precies dit. Het gaat helemaal
Niet alleen om de letterlijk betaalde campagnes. Het gaat erom dat het account alleen maar zo groot kan zijn door stelselmatig je kinderen als content te gebruiken.

Zonder dat, geen volgers. Dus ja, de kinderen zijn de spil achter iedere euro omzet.

Dat komt jammer genoeg niet genoeg naar voren in die uitzending (en ook niet in de vorige uitzending trouwens).

Het gaat vooral over kinderarbeid, terwijl ik denk dat het continu een camera voor je neus hebben, dat alles met volgers gedeeld wordt, nog vele malen schadelijker is, dan het opnemen van een betaalde samenwerking.
pi_219304988
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:26 schreef Gooischevrouw het volgende:

Misschien kan hij het fenomeen sickfluencers
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM zegt dat er experts met haar (content) meekijken en haar adviseren, Tim vraagt tot 3 of 4x toe welke experts dat dan zijn, hier komt geen antwoord op.
Ze klinkt heel nerveus en ze kan zich niet onder de kritiek uit lullen.
Het ligt vooral aan alle anderen en niet aan haar, zij bedoeld het goed.

Ik vind het wel positief dat ze toegeeft dat ze over de rug van haar kinderen geld heeft verdiend, dat is iig een begin (om ook iets positiefs te benoemen), dat dat nu nog steeds zo is vergeet ze dan weer even.
Ze zegt nu geen contracten meer met de minderjarige kinderen aan te nemen, maar Ot&Sien is toch altijd met de minderjarige kinderen? En die krijgen nu dus niet betaald, want ze neemt geen contracten meer aan waarbij de minderjarige in beeld moeten.

Ze zegt ook als Lot zegt dat ze het niet wil dat AM filmt dat ze het dan niet doet, terwijl er wel eens in haar stories letterlijk door Jet of Lot gezegd wordt 'geen foto maken mama'.
En zij hebben besloten dat wij er achter staan, wat de experts zeggen is kennelijk onzin, want het brengt ook veel goeds. Namelijk een stukje inkijk in het gezin, geen idee waarom dat nou precies positief is?
(Tim had haar hier wel wat beter uit mogen laten praten, hij ging er wel veel doorheen).

'De voordelen voor ons zijn groter' 'sommige kinderen kunnen het ook echt heel leuk vinden'.

Een kind van 5 weet dat toch niet?

Ze zegt ook in het afgelopen jaar veel veranderd hebben in haar content.
Voorbeeld: geen fotoshoots waarbij de fotograaf bepaald hoe lang het duurt. En eerder in de podcast zegt ze geen slapende Lot meer te filmen, vanwege de kwetsbaarheid (hier zou ze door 1 van haar 'experts' op zijn gewezen).
Verder is er volgens mij ook echt precies niks veranderd.
en die zooi van drukke mama’s word ook door de kinderen gepromoot
pi_219305026
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:39 schreef Johanna38 het volgende:
Benieuwd of Hester Zitvast en Brenda Kluiver nog iets liken of met een reactie komen. Of de broer van.
Debroervan zit ook met popcorn klaar denk ik
pi_219305029
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 19:01 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Ja precies dit. Het gaat helemaal
Niet alleen om de letterlijk betaalde campagnes. Het gaat erom dat het account alleen maar zo groot kan zijn door stelselmatig je kinderen als content te gebruiken.

Zonder dat, geen volgers. Dus ja, de kinderen zijn de spil achter iedere euro omzet.

Dat komt jammer genoeg niet genoeg naar voren in die uitzending (en ook niet in de vorige uitzending trouwens).

Het gaat vooral over kinderarbeid, terwijl ik denk dat het continu een camera voor je neus hebben, dat alles met volgers gedeeld wordt, nog vele malen schadelijker is, dan het opnemen van een betaalde samenwerking.
Hier 100% mee eens, jammer dat Tim dit niet ook naar voren heeft gebracht. Dit was een goed argument geweest ook.
  donderdag 20 november 2025 @ 19:13:15 #211
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_219305034
‘ wij vinden dat we onze kinderen hier niet mee schaden’

Bizar
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_219305071
Hoe heet die site/app ook alweer waar je statistieken kunt zien van instagram etc.
Had het op mijn vorige telefoon, maar die is vorige week gecrasht. Ben benieuwd wat dit gaat doen met haar volgers.
Al denk ik dat ze een harde kern "fans" heeft die haar blijven volgen.
  donderdag 20 november 2025 @ 19:16:41 #213
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219305072
quote:
Precies!
Graag verwijderen
pi_219305077
En op het laatst in de podcast, nog even de kers op de taart: ad artikel offline want eenzijdig en onvolledig, geen kritische vragen gesteld en geen hoor en wederhoor gepleegd. Kabam.

En dat allemaal aan de vooravond van het begin van haar boektoertje. Perfecte timing als je het mij vraagt.
pi_219305087
Dat worden weer bossen bloemen en extra kado’s bij signeersessie. Want de lieve mensen zijn met meer
pi_219305106
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:33 schreef sunny_8953 het volgende:

Dat miste ik wel, had graag gehad dat Tim hier naar vroeg.
pi_219305119
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 19:16 schreef Marianka het volgende:
Hoe heet die site/app ook alweer waar je statistieken kunt zien van instagram etc.
Had het op mijn vorige telefoon, maar die is vorige week gecrasht. Ben benieuwd wat dit gaat doen met haar volgers.
Ik denk dat ze er een hoop volgers bij krijgt juist..
pi_219305126
Ik denk dat iedereen die bij Boos reageert en het eens is met Tim nu door AM, Debbie en Sanneke geblokkeerd wordt.
Net als toen met dat influencekanaal
pi_219305142
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 19:23 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ik denk dat ze er een hoop volgers bij krijgt juist..
Dat denk ik ook. Men wil toch kijken of het klopt en afhaken zullen er niet veel
pi_219305146
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 19:21 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Dat miste ik wel, had graag gehad dat Tim hier naar vroeg.
Ik heb dat niet per se gemist, maar had het leuk gevonden om haar daarover te horen hakkelen.

of valt dit nu onder haat?🤐
pi_219305167
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:43 schreef Harper het volgende:
Ik heb ook geluisterd. Oeh, die Tim.
Het feit dat AM alle haatreacties tegen Tim liket, maar zelf oproept de haatreacties tegen haar en negatieve reviews over haar boek te negeren maakt dat ze echt door de mand valt hoor.

DE staatssecretaris (zou ze weten dat er meer zijn?)…
Net een boek uitgebracht (ze moest het noemen!)…

Het stukje haat, dat hoort er een stukje bij. Het stukje dat nadat jij het hebt aangekaart…
Een stukje aandacht voor dit stuk. Het stukje geld. Een stukje ondernemen. Het stukje contract met de kinderen. Dat stukje inkijkje in ons gezin.

En verder vooral heel veel ja, ja, ja, ja, ja, ja, maar….

Ze kwam er helemaal niet uit toen Tim vroeg waarom ze er toch mee doorgaat.
Een zeer scherp einde.

En hoe kan ze nu beweren dat haar minderjarige kinderen niet meer meewerken aan campagnes? Elke week moeten er weer gespeeld worden met drukkemamma meuk. Ot en Sien. Laarzen. Weekendjes weg. Premieres. AH. Hema. Ect etc.
Al die stukjes inderdaad. Dat was wel een stukje ongemak soms.
pi_219305176
quote:
Socialblade
pi_219305179
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij hvk, krijgen die kinderen nu alleen aardappelkroketjes te eten?!
Geef ze lekker eten dan eten ze wel
🤣is het motto. En dan daarvoor" helaas moetver gekookt worden, ja alleen voor zichzelf.
pi_219305188
quote:
Was dat niet social blade of iets?!

Edit: mosterd, again 🤣 story of my life
pi_219305190
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 19:31 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Socialblade
Dank! Dat was m idd!
pi_219305231
quote:
Onze Deb vindt ook iets
Zag alleen haar post van dat aandacht trekken voor haar lc, dat gezonde mensen niet begrijpen dat ze van niks doen moe wordt
pi_219305355
Sanneke is zich verder voor schut aan het zetten in de comments, manman wat een niveau.
Ze zegt ook dat sommige gezinnen de Efteling gesponserd krijgen voor een mooie glimlach.
Nou, ik denk wel te weten wat mevrouw zelf zou doen als ze het aangeboden krijgt. :')
pi_219305384
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 19:24 schreef Earring het volgende:
Ik denk dat iedereen die bij Boos reageert en het eens is met Tim nu door AM, Debbie en Sanneke geblokkeerd wordt.
Net als toen met dat influencekanaal
De blokkendoos zal overstromen
pi_219305387
Maarten komt thuis en maakt er een grapje van 🤦♀
pi_219305449
Ik moet de podcast nog luisteren, ik ben sowieso een vaste luisteraar.

Ik vind het sowieso heel goed dat Am eens merkt dat ze niet zomaar dingen kan roepen, niet op haar eigen kanaal en niet in een interview.
Ze noemt iemand met naam en toenaam en blijft hem ook taggen en vindt dat ze maar van alles mag zeggen zonder enige onderbouwing.

Heel goed dat Tim het heeft opgepakt.
pi_219305471
Ik heb alles geluisterd. De fanclub heeft zich weer uitgeleefd met allemaal bizarre non-argumenten onder het boos-account.

Ze had dit interview beter niet kunnen doen, want ze komt niet goed ut de verf. Ik ben benieuwd wat het met haar volgersaantal zal doen.
pi_219305484
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 19:17 schreef sunny_8953 het volgende:
En op het laatst in de podcast, nog even de kers op de taart: ad artikel offline want eenzijdig en onvolledig, geen kritische vragen gesteld en geen hoor en wederhoor gepleegd. Kabam.

En dat allemaal aan de vooravond van het begin van haar boektoertje. Perfecte timing als je het mij vraagt.
Nou, dat mag ook nog even met het artikel van dezusvankluijverT. Maar goed, dat was een interview, dus dan hoeft het wellicht niet.
pi_219305497
Ik word echt chagrijnig en gefrustreerd van die comments onder de BOOSpost. Echt, wat een enorme platen voor ieders hoofd.
pi_219305560
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 20:02 schreef Liesv88 het volgende:
Ik word echt chagrijnig en gefrustreerd van die comments onder de BOOSpost. Echt, wat een enorme platen voor ieders hoofd.
Verschrikkelijk he. Niet te geloven ook, en mensen met serieuze argumenten worden afgezeken. Triest stelletje .
pi_219305596
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 19:49 schreef Nieve het volgende:
Sanneke is zich verder voor schut aan het zetten in de comments, manman wat een niveau.
Ze zegt ook dat sommige gezinnen de Efteling gesponserd krijgen voor een mooie glimlach.
Nou, ik denk wel te weten wat mevrouw zelf zou doen als ze het aangeboden krijgt. :')
Maar waarom zou dit erger zijn dan kinderen die, vrijwel dagelijks, reclame moeten maken van alle nutteloze zooi die binnen stroomt (niet alleen bij AM, maar zij is nu ff een mooi voorbeeld)?
Snapt Sanneke nu echt niet dat ze zo nog dommer overkomt.

En ik vind de hele discussie van 'er is geknipt' ook nutteloos, want dat zal bij het AD interview ook gedaan zijn maar dan is het in AM haar voordeel en dan hoor je haar er niet over.

Ze heeft zich niet beseft dat door Tim constant te benoemen ze zijn aandacht heeft gevestigd en dat dit niet positief uitpakt.
'Wij vinden het niet schadelijk' 'de voordelen wegen voor ONS (wie is ons?) zwaarer'.nee AM, JIJ en MG (laten we die vergeten) worden er financieel beter van. Dat zijn de voordelen, niks meer, niks minder.
pi_219305597
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 20:08 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Verschrikkelijk he. Niet te geloven ook, en mensen met serieuze argumenten worden afgezeken. Triest stelletje .
Het is duidelijk dat al die kontenkruipers van hetzelfde twijfelachtige niveau zijn als AM zelf.
pi_219305664
@sofiegraafland heeft een hele collectie creamy op haar Vinted gezet 😂
pi_219305875

[ Bericht 100% gewijzigd door Weerikier op 20-11-2025 20:43:29 (1x is genoeg) ]
pi_219305885
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 20:39 schreef Weerikier het volgende:
Zo dan! Die podcast! Ik heb genoten, hè hè eindelijk de waarheid die gezegd werd.
Wat er nu zou moeten gebeuren; bedrijven moeten zich echt terug trekken en geen samenwerkingen meer aangaan met dit soort influencers die over de ruggen van minderjarige kinderen geld verdienen.

Eens kijken hoelang @:demamavan nog door gaat met vloggen als er geen 20k per maand meer binnen komt, er geen gratis weekendjes weg en ritjes te paard meer worden aangeboden en de 3e auto weg moet omdat dat toch wat te prijzig wordt allemaal.

Dan blijft er weinig over hoor, van die influencer die het zogenaamd allemaal voor de "lieve mensen"doet.
pi_219305893
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 20:02 schreef Liesv88 het volgende:
De fans zijn echt heel dom. Iemand reageert dat ze AM graag volgt maar dat ze er eigenlijk ook wel iets van vindt dat ze geld verdient over de rug van haar kinderen. Dat ze daar zelf aan meewerkt door AM te volgen heeft ze blijkbaar niet door.
Ik wil blijven.
pi_219305958
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 20:17 schreef slowie het volgende:
@:sofiegraafland heeft een hele collectie creamy op haar Vinted gezet 😂
Tot zover de fijne creamies 🤦♀
pi_219305963
Dat het niet "eerlijk" is dat ze onvoorbereid dit gesprek in ging slaat natuurlijk nergens op. Als je ergens voor staat, en dat doet Anne, want ze verkondigt het elke dag en overal, dan moet je dit gesprek gewoon kunnen voeren.

Verder ben ik er, na haar jaren te volgen, nog steeds niet achter of ze nu echt zo dom is of alleen echt zo dom doet.
Soms denk ik dat het het gewoon niet snapt.
Maar als ik dan zie hoe geslepen ze is, hoe ze vanaf het begin bezig is geweest het perfect plaatje neer te zetten om geld te verdienen met haar kanaal, hoe zoveel dingen echt leken maar jaren laten pas samenwerkingen bleken etc, dan kan ze gewoon niet zo dom zijn.
pi_219305983
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 20:51 schreef Harper het volgende:
Dat het niet "eerlijk" is dat ze onvoorbereid dit gesprek in ging slaat natuurlijk nergens op. Als je ergens voor staat, en dat doet Anne, want ze verkondigt het elke dag en overal, dan moet je dit gesprek gewoon kunnen voeren.

Verder ben ik er, na haar jaren te volgen, nog steeds niet achter of ze nu echt zo dom is of alleen echt zo dom doet.
Maar als ik dan zie hoe geslepen ze is, hoe ze vanaf het begin bezig is geweest het perfect plaatje neer te zetten om geld te verdienen met haar kanaal, hoe zoveel dingen echt leken maar jaren laten pas samenwerkingen bleken etc, dan kan ze gewoon niet zo dom zijn.
Dit deel ik wel; ben je zo dom of doe je maar zo?
Ze doet niks wat niet voorbereid is, maar houdt zich van de domme.
Een ander moment denk ik weer dat ze echt gewoon dom is, haar taalgebruik helpt daar ook niet bij.

Wat ik alleen echt niet begrijp steeds, ze zegt 20.000 - 35.000 euro per maand aan omzet(?) te hebben, maar zegt ook dat ze haar salaris niet nodig hebben? Heeft ze zelf een 0 te veel toegevoegd? Waarom is MG überhaupt nog aan het werk als je vrouw dit per maand binnen harkt? (Ik snap dat omzet niet direct winst in, maar ook dan houdt ze nog genoeg over denk ik).
pi_219305986
Maar hoe is het mogelijk dat ze gisteren niet kon bedenken dat dit negatief neergezet ging worden? Je voelt tijdens zo'n gesprek toch ook wel dat dit niet echt lekkere reclame is?
pi_219305987
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 20:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Tot zover de fijne creamies 🤦♀
Maar dit wordt toch gedragen als ondergoed? Ik zou dat echt nooit tweedehands kopen 🙈
pi_219305993
Even afgezien dat ik de manier waarop verwerpelijk en onbegrijpelijk vind is AM natuurlijk wel een geweldige marketeer. Zij heeft een plaatje van haar gezin weten neer te zetten, waarmee ze veel volgers heeft weten te vinden en een geweldige inkomstenbron. AM is heel goed in staat gebleken om mensen te laten geloven in haar product "het grote gezin". Daar heb ik wel oprecht bewondering voor en ik denk dat als ze een gewone commerciele baan zou zoeken, daar echt steengoed in zou zijn. Het is gewoon niet ok hoe onveilig ze het maakt voor haar eigen kinderen en dit afschuift op de boze buitenwereld. Juist tegen die boze buitenwereld moet je je kinderen beschermen. Die verantwoordelijkheid kun je nooit en te nimmer alleen maar buiten jezelf leggen.
pi_219305995
quote:
Ja julia en Jim , die krijgen het meeste geld van allemaal en snoepreisjes, die zijn ook opjectief
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219306003
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 20:54 schreef Mamavan1meisje het volgende:
Maar hoe is het mogelijk dat ze gisteren niet kon bedenken dat dit negatief neergezet ging worden? Je voelt tijdens zo'n gesprek toch ook wel dat dit niet echt lekkere reclame is?
Ik denk dat ze dat heel goed weet. Negatieve aandacht is ook aandacht he? En ramptoeristen zijn ook toeristen. En allemaal maar kijken en klikken…
pi_219306019
Sanne denkt dat er een verschil zit tussen #gesponsord of #uitgenodigd wat betreft je kinderen inzetten op social media 😂
pi_219306058
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 20:51 schreef Harper het volgende:

Ik denk dat ze daar ook gewoon goed in is. Jammer dat ze dat talent niet op een andere manier heeft besloten te benutten.

En ze had zich duidelijk wel voorbereid en draaide vrij automatisch haar riedel af. Helaas was het elke keer geen echt antwoord op de vraag.
pi_219306064
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 21:04 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik denk dat ze daar ook gewoon goed in is. Jammer dat ze dat talent niet op een andere manier heeft besloten te benutten.

En ze had zich duidelijk wel voorbereid en draaide vrij automatisch haar riedel af. Helaas was het elke keer geen echt antwoord op de vraag.
En als je al maanden Tim tagged, dan wist je dat dit belletje zou komen.
pi_219306078
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 21:05 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
En als je al maanden Tim tagged, dan wist je dat dit belletje zou komen.
Volgens mij heeft ze hem nooit getagd, ze gebruikte zijn naam als hastag. Volgens mij is Tim zijn aandacht pas gewekt na het AD artikel.
In de podcast geeft hij aan niet te weten wie ze was en zich heeft moeten verdiepen erin.
Denk dat ze hem expres niet getagd heeft en alleen als hastag gebruikt heeft.
pi_219306085
En ondertussen schooit Debbie om een voerapparaat voor de katten
pi_219306120
AM koketteerde ooit met 'Ik zie mijn gezin als een bedrijf'.
pi_219306122
Hey Sanneke doe eens dom. Ok, ho maar weer... :|W
pi_219306140
Ik baal nu bijna dat ik geen anoniem account heb, ik moet echt op mijn handen zitten om niet te reageren op Sanneke...
Nu zegt ze weer dat het niet gaat om kinderen online delen. Ze zit weer vanaf die misplaatste high horse te roeptoeteren, maar het punt ontgaat haar ondertussen volledig. Wat een vertoning.
Ik begrijp ook haar drang niet om AM zo te verdedigen. Voelt ze zich aangevallen wellicht?

[ Bericht 0% gewijzigd door Nieve op 20-11-2025 21:27:22 ]
pi_219306151
Sanneke wil er naar mijn idee zelf meer volgers uithalen, meeliften voor meer centen.
pi_219306190
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 21:22 schreef papierentas het volgende:
Sanneke wil er naar mijn idee zelf meer volgers uithalen, meeliften voor meer centen.
Precies. En dan in de inner circle van Marietje belanden.
pi_219306193
Er was er ook iemand die schreef iets in de trant van: Toch bijzonder dat jullie zoveel weten, maar dat jullie haar niet volgen.

Mijn gok is dat al die mensen al door Am zijn geblokkeerd _O-
pi_219306198
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 21:22 schreef papierentas het volgende:
Volgens mij praat Sanneke over Patricia Boudewijns als voorbeeld:
“ nee ik bedoel echt andere gezinnen. Die elke vakantie gaan vliegen, uitjes hebben naar Disney en de Efteling en daar overal moeten lachen. Die een nieuwe fiets krijgen voor hun verjaardag en heel enthousiast moeten reageren. Een nieuw bed en nog nooit zo geweldig hebben geslapen”.

Toevallig vliegt Patricia elke vakantie, ging ze laatst uitgenodigd naar de Efteling, kreeg de tweeling een nieuwe fiets voor hun verjaardag én kreeg een van de meiden afgelopen dagen een nieuw bed.

😂😂

Oh en ergens is Sannek gewoon jaloers op dit leven. Want zij bedelt en bietst toch gewoon om dit ook te krijgen? Zij is echt geen haar beter. Of nouja, ergens wel: zij doet dit niet. Maar dat is puur omdat ze het niet krijgt.
pi_219306218
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 21:20 schreef Nieve het volgende:
Ik baal nu bijna dat ik geen anoniem account heb, ik moet echt op mijn handen zitten om niet te reageren op Sanneke...
Nu zegt ze weer dat het niet gaat om kinderen online delen. Ze zit weer vanaf die misplaatste high horse te roeptoeteren, maar het punt ontgaat haar ondertussen volledig. Wat een vertoning.
Ik begrijp ook haar drang niet om AM zo te verdedigen. Voelt ze zich aangevallen wellicht?
Ik kan haar reacties niet zien want ik ben geblokkeerd. Maar Sanneke maakt zelf ook dankbaar gebruik van haar kind. Ze vertelde laatst nog dat ze dit jaar meer inkomsten had dan andere jaren. En laten we eerlijk zijn, ze weet zelf ook wel dat dat niet door haar gezellige snoetje komt.
Ik wil blijven.
pi_219306223
Ze is ook druk bezig geweest met swifferen: onder haar win-post stonden eerder op de avond uitbuit- en kinderarbeid-posts. Ze zijn nu allemaal weg.
pi_219306232
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 20:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ja julia en Jim , die krijgen het meeste geld van allemaal en snoepreisjes, die zijn ook opjectief
Ik vond het vooral opvallend DAT Sam er "ineens" was.
Die was er vast niet zomaar...

En hoe kan ze dit nou een "optreden" noemen... Wat een onnozel wicht
pi_219306235
Ik denk niet dat Tim een podcast over AM ging maken, zonder haar van tevoren in te lichten dat hij haar gaat bellen en ook zal hij niet uit het niets haar telefoonnummer hebben. Dat AM "verrast doet" past in haar strategisch denken en doen wat ze nu al jarenlang doet. Wat zij doet met haar trouwe volgers is investeren in contact, reageert ongetwijfeld veelvuldig op DM's en met haar "ik praat jullie straks bij" stories, geeft ze het gevoel dat deze volgers "een onderdeel van de familie zijn". Noch is zij dom en onnozel in haar wens om "andere ouders te behoeden voor de fouten die zij persoonlijk heeft gemaakt". Deze vrouw is verslaafd aan haar eigen succes, kan haar geluk niet op dat ze bakken vol met geld binnenharkt waarmee ze voornamelijk haar oudste 3 kinderen kan "fêteren" en meer verdient dan haar al goed verdienende man (ligt het aan mij of maakt ze steeds meer snerende opmerkingen over M?). Ze zal haar eigen kind(eren) verkopen voor geld. Oh wacht ...

In de story vandaag waar Lot met een takje op het raam slaat en AM de voordeur opendoet, filmt ze nog even specifiek, heel snel doch expres, op de sleutelhanger bord een sticker met de woorden "seks vlogger" wat achter haar naam is geplakt (ik heb een screenshot). Dit zegt alles over wat voor "piemel kleien en ga je lekker van poepen" type AM is. Ordinair en gewoonweg zonder schaamte misbruiken van voornamelijk haar jongste 4 dochters voor financieel gewin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 20-11-2025 21:45:16 ]
pi_219306282
quote:
Was zij niet op vakantie? Waaron heeft zij hier tijd voor?
pi_219306287
quote:
Echt hoor, ga lekker genieten van je vakantie ofzo, je zet jezelf alleen maar onwijs voor schut
pi_219306289
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 21:37 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ze is ook druk bezig geweest met swifferen: onder haar win-post stonden eerder op de avond uitbuit- en kinderarbeid-posts. Ze zijn nu allemaal weg.
Er staan nog wat onder de post van het AD artikel
pi_219306303
Die AM fans hebben allemaal heel veel last van cognitieve dissonantie
pi_219306322
Ik heb wat narigheid in mijn privesfeer en heb nog niet de podcast kunnen luisteren, maar wel hier wat bij gelezen. Fijn dat Annemarie niet wegkwam met haar standaard kwebbelverhaal. Ze durfde niet naar Eva Jinek, maar kreeg wel Tim Hofman op haar nek (en ik moet om zulke karma wel wat gniffelen 🤭). Morgen ga ik luisteren.
pi_219306328
De kids van MB moesten ook weer geld binnenhalen
pi_219306368
AM en M gaan samen naar de podcast kijken. Zullen er samen ongetwijfeld hartelijk om moeten gaan lachen bij een rood wijntje en morgen gewoon weer "lachend naar de bank". M is nét zo geïnvesteerd in deze business als z'n vrouw, anders zou je toch horendol worden van dag in dag uit die telefoon in je gezicht of, nog erger, in die van je jonge/kleine dochters.
pi_219306376
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 22:00 schreef Shuri het volgende:
Ik heb wat narigheid in mijn privesfeer en heb nog niet de podcast kunnen luisteren, maar wel hier wat bij gelezen. Fijn dat Annemarie niet wegkwam met haar standaard kwebbelverhaal. Ze durfde niet naar Eva Jinek, maar kreeg wel Tim Hofman op haar nek (en ik moet om zulke karma wel wat gniffelen 🤭). Morgen ga ik luisteren.
😘 voor jou
pi_219306419
quote:
Oh bah, veel sterkte.
pi_219306446
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 22:02 schreef Hyacinth het volgende:
Ik luisterde vandaag haar podcast met Iris en vond het heel opvallend dat ze noemde dat Iris altijd vrij snel een preek geeft over Michelle . Heb het idee dat zijnzoch verheven voelt boven Michelle en dat het een heel ongezonde vriendschap is
pi_219306455
Ik zat even op youtube te lezen en iemand schreef in de comments: "Ik denk dat deze vrouw dacht dat ze heel redelijk overkwam, maar wat ze zei was bizar."

Ik denk dat dat inderdaad weleens het geval zou kunnen zijn.

Afgezien van dat zal Annemarie natuurlijk gewoon verteld zijn dat haar gesprek opgenomen werd voor de uitzending en zal de redactie van Boos ook aan het nummer gekomen zijn (zoals iemand anders ook schreef) en had Annemarie haar one liners paraat. Ik snapte ook wel dat Tim haar daarin onderbrak, want ze verviel steeds automatisch in haar eigen promotiepraat (wisten jullie dat ze een boek heeft geschreven?).

Jammer ook dat veel volgers het ook niet lijken te snappen. Ook als je iemand aardig vindt, ze een soort vriendin is en je haar inspirerend vindt, kun je ook afkeuren wat ze doet. Dat kan gewoon naast elkaar bestaan.
pi_219306463
De eerste 1000 volgers zijn al weg bij AM. In de middag had ze er 97.4
pi_219306464
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 22:02 schreef Hyacinth het volgende:
Ik dacht hetzelfde. K en J moesten eerder ook in de Borgjes. Nu moeten de kinderen eraan geloven.
Ik wil blijven.
pi_219306466
quote:
Wat naar voor jou 🫂
Ik wil blijven.
  donderdag 20 november 2025 @ 22:46:47 #279
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219306517
Alles is al gezegd, heb er niks vernieuwends aan toe te voegen. Wil alleen nog even zeggen dat Tim en zijn eindredacteur niet teleurstellen en er goed doorheen geprikt hebben en ik kan me 100% vinden in hoe ze dit gesprek gevoerd hebben. Ondanks dat AM zich momenteel groot houdt op Instagram hakt dit er wel in denk ik. Het lijkt me oprecht ook wel heftig om jezelf en dit óver jezelf te horen. Ze zal het wegwuiven, de storm over laten waaien en vooral blijven roepen dat de lieve mensen met meer zijn, maar impact moet dit wel hebben op het gezin. Het is alleen jammer dat het totaal niks zal veranderen in haar handelen.
Graag verwijderen
pi_219306522
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 22:13 schreef Cattolica het volgende:
AM en M gaan samen naar de podcast kijken. Zullen er samen ongetwijfeld hartelijk om moeten gaan lachen bij een rood wijntje en morgen gewoon weer "lachend naar de bank". M is nét zo geïnvesteerd in deze business als z'n vrouw, anders zou je toch horendol worden van dag in dag uit die telefoon in je gezicht of, nog erger, in die van je jonge/kleine dochters.
Door die 30000 per maand lachen ze iedereen uit
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219306542
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 22:28 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Ik luisterde vandaag haar podcast met Iris en vond het heel opvallend dat ze noemde dat Iris altijd vrij snel een preek geeft over Michelle . Heb het idee dat zijnzoch verheven voelt boven Michelle en dat het een heel ongezonde vriendschap is
Ik vind Iris echt zo iemand waar je ver uit de buurt bij moet blijven
pi_219306546
quote:
Sterkte!
pi_219306575
Reactie van het AD vond ik wel goed trouwens. Mooi dat ze zo reageerden.
pi_219306588
En om ook met wat positiefs te zeggen: ik vind dat een van de tweeling echt een enorm leuke kledingsmaak heeft!
pi_219306590
Am is ook uit de top 60 met haar boek
pi_219306594
Ben benieuwd naar de volgende story/stories van AM. Zal ze erop reageren, of is ze ‘te druk’ ivm de signeer sessies? Of zal ze alleen reacties van haar volgers posten die het voor haar opnemen?

Ik weet het echt niet. Wat denken jullie?
pi_219306602
Milou gaat om 21.00uur nog strijken en was vouwen. Nu doe ik dat ook vaak s avonds (exclusief het strijken), maar ik heb gewoon een baan. Wat heeft zij toch allemaal te doen overdag dat ze daar niet ff de tijd voor heeft.
  donderdag 20 november 2025 @ 23:08:58 #288
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219306605
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 23:05 schreef Overrozen14 het volgende:
Ze was er vorige week al uit toch?
Graag verwijderen
pi_219306608
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 23:02 schreef Tarantelle het volgende:
Reactie van het AD vond ik wel goed trouwens. Mooi dat ze zo reageerden.
Tja. Natuurlijk best gek dat ze wel in eerste instantie zo´n artikel/interview met AM plaatsen. Zonder gedegen vooronderzoek.
pi_219306614
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 23:05 schreef Overrozen14 het volgende:
Dat was ze vorige week toch al?
pi_219306633
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 23:06 schreef proud_mami het volgende:
Ben benieuwd naar de volgende story/stories van AM. Zal ze erop reageren, of is ze ‘te druk’ ivm de signeer sessies? Of zal ze alleen reacties van haar volgers posten die het voor haar opnemen?

Ik weet het echt niet. Wat denken jullie?
Ik denk een korte reactie, slachtofferrol en de lieve mensen zijn met meer. En morgen full speed over op die boekhandeltripjes. En verder verwacht ik dat ze het eerst laat rusten. Kan ook niet anders omdat ze niks wil of kan veranderen. ‘De kinderen vinden het leuk’ dat soort opmerkingen tussendoor en verder vooral een charme-offensief met veel ‘oh gekke ik, ik doe ook maar wat’.
pi_219306656
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 22:32 schreef Overrozen14 het volgende:
De eerste 1000 volgers zijn al weg bij AM. In de middag had ze er 97.4
Het lijkt ook alsof ze haar posts onder haar abonnement heeft gedeactiveerd of zelfs verwijderd want daar staat nu niets meer.
pi_219306701
Duurt wel lang vanavond voordat AM met een lacherige reaktie komt over hoe verkeerd Tim het allemaal ziet … of zou ze toch geschrokken zijn?
pi_219306722
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 23:41 schreef poohenzo het volgende:
Duurt wel lang vanavond voordat AM met een lacherige reaktie komt over hoe verkeerd Tim het allemaal ziet … of zou ze toch geschrokken zijn?
Die voelt zich echt slecht hoor! Zij staat dit weekend in het middelpunt terwijl ze nu natuurlijk eigenlijk zou willen onderduiken. Vind het wel heel sneu voor de kids..zeker die op de middelbare school
  Moderator / Colorchick vrijdag 21 november 2025 @ 00:06:47 #295
382129 crew  Donna
pi_219306756
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 23:52 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
Die voelt zich echt slecht hoor! Zij staat dit weekend in het middelpunt terwijl ze nu natuurlijk eigenlijk zou willen onderduiken. Vind het wel heel sneu voor de kids..zeker die op de middelbare school
Al vanaf het begin dat ze naast haar schoenen ging lopen kon ze weten dat dit een keer ging 'backfiren' en de kinderen daar dan ook van zouden horen. Elke dag, elke ochtend weer, koos ze er opnieuw voor om er toch mee door te gaan. Nog ruim voor de geboorte van Lot ging ze al veel te ver en inmiddels zijn we 5 (?) jaar verder en ze/het is alleen maar erger geworden. Het was niet de vraag of, maar wanneer ze het deksel op de neus zou krijgen.
Denk dat ze nu wel een zere neus heeft.
pi_219306764
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 23:41 schreef poohenzo het volgende:
Ze zegt zojuist trots op het interview te zijn en nog niet alle reacties te willen lezen, maar wat ze tot nu toe heeft gezien is positief. Niets om ons over te verbazen, ben ik bang.
pi_219306765
Ze is trots op het interview en wat ze de afgelopen uren aan reacties heeft gezien is positief. Wat een heerlijk struisvogelgedrag!
  Moderator / Colorchick vrijdag 21 november 2025 @ 00:11:24 #298
382129 crew  Donna
pi_219306766
_O-
Lol ja. Met de oogkleppen op is het allemaal positief.
pi_219306779
AM wist dondersgoed wat het zou losmaken om Tim's naam meerdere keren te gebruiken als reden voor de haatreacties die zij kreeg. Het is click bait, rage bait en zoals ik een rijke Amerikaanse influencer eens hoorde zeggen "met complimenten verdien ik 100 dollar en met haatreacties verdien ik 1000 dollar".
pi_219306783
Trots zijn op een interview waarin je vertelt dat je je kinderen uitbuit en dat je geld belangrijker vindt dan het welzijn van je kinderen. 🫠 ongelooflijk
pi_219306800
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 00:10 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ze zegt zojuist trots op het interview te zijn en nog niet alle reacties te willen lezen, maar wat ze tot nu toe heeft gezien is positief. Niets om ons over te verbazen, ben ik bang.
In welke wereld leeft zij 🤦♀
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')