Zag alleen haar post van dat aandacht trekken voor haar lc, dat gezonde mensen niet begrijpen dat ze van niks doen moe wordtquote:
De blokkendoos zal overstromenquote:Op donderdag 20 november 2025 19:24 schreef Earring het volgende:
Ik denk dat iedereen die bij Boos reageert en het eens is met Tim nu door AM, Debbie en Sanneke geblokkeerd wordt.
Net als toen met dat influencekanaal
Nou, dat mag ook nog even met het artikel van dezusvankluijverT. Maar goed, dat was een interview, dus dan hoeft het wellicht niet.quote:Op donderdag 20 november 2025 19:17 schreef sunny_8953 het volgende:
En op het laatst in de podcast, nog even de kers op de taart: ad artikel offline want eenzijdig en onvolledig, geen kritische vragen gesteld en geen hoor en wederhoor gepleegd. Kabam.
En dat allemaal aan de vooravond van het begin van haar boektoertje. Perfecte timing als je het mij vraagt.
Verschrikkelijk he. Niet te geloven ook, en mensen met serieuze argumenten worden afgezeken. Triest stelletje .quote:Op donderdag 20 november 2025 20:02 schreef Liesv88 het volgende:
Ik word echt chagrijnig en gefrustreerd van die comments onder de BOOSpost. Echt, wat een enorme platen voor ieders hoofd.
Maar waarom zou dit erger zijn dan kinderen die, vrijwel dagelijks, reclame moeten maken van alle nutteloze zooi die binnen stroomt (niet alleen bij AM, maar zij is nu ff een mooi voorbeeld)?quote:Op donderdag 20 november 2025 19:49 schreef Nieve het volgende:
Sanneke is zich verder voor schut aan het zetten in de comments, manman wat een niveau.
Ze zegt ook dat sommige gezinnen de Efteling gesponserd krijgen voor een mooie glimlach.
Nou, ik denk wel te weten wat mevrouw zelf zou doen als ze het aangeboden krijgt.
Het is duidelijk dat al die kontenkruipers van hetzelfde twijfelachtige niveau zijn als AM zelf.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:08 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he. Niet te geloven ook, en mensen met serieuze argumenten worden afgezeken. Triest stelletje .
quote:Op donderdag 20 november 2025 20:39 schreef Weerikier het volgende:
Zo dan! Die podcast! Ik heb genoten, hè hè eindelijk de waarheid die gezegd werd.
Wat er nu zou moeten gebeuren; bedrijven moeten zich echt terug trekken en geen samenwerkingen meer aangaan met dit soort influencers die over de ruggen van minderjarige kinderen geld verdienen.
Eens kijken hoelang @:demamavan nog door gaat met vloggen als er geen 20k per maand meer binnen komt, er geen gratis weekendjes weg en ritjes te paard meer worden aangeboden en de 3e auto weg moet omdat dat toch wat te prijzig wordt allemaal.
Dan blijft er weinig over hoor, van die influencer die het zogenaamd allemaal voor de "lieve mensen"doet.
De fans zijn echt heel dom. Iemand reageert dat ze AM graag volgt maar dat ze er eigenlijk ook wel iets van vindt dat ze geld verdient over de rug van haar kinderen. Dat ze daar zelf aan meewerkt door AM te volgen heeft ze blijkbaar niet door.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:02 schreef Liesv88 het volgende:
Ik word echt chagrijnig en gefrustreerd van die comments onder de BOOSpost. Echt, wat een enorme platen voor ieders hoofd.
Tot zover de fijne creamies 🤦♀quote:Op donderdag 20 november 2025 20:17 schreef slowie het volgende:
@:sofiegraafland heeft een hele collectie creamy op haar Vinted gezet 😂
Dit deel ik wel; ben je zo dom of doe je maar zo?quote:Op donderdag 20 november 2025 20:51 schreef Harper het volgende:
Dat het niet "eerlijk" is dat ze onvoorbereid dit gesprek in ging slaat natuurlijk nergens op. Als je ergens voor staat, en dat doet Anne, want ze verkondigt het elke dag en overal, dan moet je dit gesprek gewoon kunnen voeren.
Verder ben ik er, na haar jaren te volgen, nog steeds niet achter of ze nu echt zo dom is of alleen echt zo dom doet.
Soms denk ik dat het het gewoon niet snapt.
Maar als ik dan zie hoe geslepen ze is, hoe ze vanaf het begin bezig is geweest het perfect plaatje neer te zetten om geld te verdienen met haar kanaal, hoe zoveel dingen echt leken maar jaren laten pas samenwerkingen bleken etc, dan kan ze gewoon niet zo dom zijn.
Maar dit wordt toch gedragen als ondergoed? Ik zou dat echt nooit tweedehands kopen 🙈quote:Op donderdag 20 november 2025 20:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Tot zover de fijne creamies 🤦♀
Ja julia en Jim , die krijgen het meeste geld van allemaal en snoepreisjes, die zijn ook opjectiefquote:Op donderdag 20 november 2025 17:33 schreef poohenzo het volgende:
AM die nog even een story erin gooit dat de kinderen trots zijn op haar optreden. Als ik haar was zou eens even een flinke pauze nemen en een maandje offline gaan. Ik snap niet dat ze zich niet kapot schaamt
Ik denk dat ze dat heel goed weet. Negatieve aandacht is ook aandacht he? En ramptoeristen zijn ook toeristen. En allemaal maar kijken en klikken…quote:Op donderdag 20 november 2025 20:54 schreef Mamavan1meisje het volgende:
Maar hoe is het mogelijk dat ze gisteren niet kon bedenken dat dit negatief neergezet ging worden? Je voelt tijdens zo'n gesprek toch ook wel dat dit niet echt lekkere reclame is?
Ik denk dat ze daar ook gewoon goed in is. Jammer dat ze dat talent niet op een andere manier heeft besloten te benutten.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:51 schreef Harper het volgende:
Dat het niet "eerlijk" is dat ze onvoorbereid dit gesprek in ging slaat natuurlijk nergens op. Als je ergens voor staat, en dat doet Anne, want ze verkondigt het elke dag en overal, dan moet je dit gesprek gewoon kunnen voeren.
Verder ben ik er, na haar jaren te volgen, nog steeds niet achter of ze nu echt zo dom is of alleen echt zo dom doet.
Soms denk ik dat het het gewoon niet snapt.
Maar als ik dan zie hoe geslepen ze is, hoe ze vanaf het begin bezig is geweest het perfect plaatje neer te zetten om geld te verdienen met haar kanaal, hoe zoveel dingen echt leken maar jaren laten pas samenwerkingen bleken etc, dan kan ze gewoon niet zo dom zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |