abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219304261
Ik vond het echt wel schokkend, ik heb nog een tijdje gedacht dat Annemarie deed alsof ze het niet snapte (ze kan best vlot praten en lijkt daardoor best slim) en zich dom hield, maar ze snapt het gewoon écht niet. Alles draait om haar en haar beleving en dat is wat telt.

Ik voelde de frustratie van Tim en de eindredacteur, want ze snapte het punt niet en de vragen niet en draaide alleen maar haar standaard verhaal af.

Ik ben er een beetje stil van. Dit is echt wel ernstig.
pi_219304268
Och Sanneke zet zichzelf ook heerlijk voor emmer in de reacties op de post van Boos op instagram. Dat AM toegeeft en het nu echt anders doet. En er andere influncers zijn die alles gesponsord krijgen van fiets tot vakantie en kleding. Echt Sanneke, doe je ogen eens open en kijk wat je ziet. Het is bij AM een groot reclameblok, alles is een samenwerking. Sanneke snapt het kennelijk ook al niet. Wat een niveau.
pi_219304272
Ach wat een treurnis die AM. Die gaat geen leuk weekend tegemoet.
pi_219304283
Wat kunnen sommigen zichzelf toch heerlijk klem kletsen. AM krijgt daar toch wel de eerste prijs voor hoor 😂

Domme antwoorden die Tim meteen oppikt en op doorpakt, vragen ontwijken door wollige en nietszeggende antwoorden te geven en als een dom schaap mee blaten met Tim en eigenlijk gewoon toegeven vet te profiteren van haar kinderen en daar ook gewoon lekker mee door willen gaan. Zij heeft precies niets geleerd of veranderd. Maar er moet wel ruimte zijn voor nuance zegt ze. Koekkoek die is echt niet helemaal fris hoor.
pi_219304291
Ik denk dat AM het echt wel snapt. Ze kan (wil?) eenvoudigweg niet meer terug en blijft proberen haar straatje schoon te vegen.

Waarschijnlijk barst de discussie tussen de volgmoekes en de kritische volgers nu los en kan AM zich weer wentelen in haar slachtofferrol onder de noemer haat. Want kijk eens wat ze na deze aflevering allemaal voor 'haat' krijgt..oh oh die Tim HofFman toch, hoe durft ie!
pi_219304309
Vraag me af of de winkels die haar ontvangen voor de boekpromotie dit ook weten…..
pi_219304318
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 16:53 schreef ZombieQueen het volgende:
Het telefoongesprek is erger dan ik me kon voorstellen.
Wat komt ze er slecht vanaf
En Tim vraagt berichten te sturen met de andere kant. Dus dames jullie kunnen de haatberichten die jullie krigen sturen
pi_219304322
Je ziet onder reacties gelijk wie kamp AM zijn en absoluut helemaal niks nada noppes geloven wat er allemaal wordt gezegd. Als je het leest is AM er gewoon i geluisd en dat is heel zielig voor dr🤪🤪
pi_219304323
Helemaal geluisterd. Echt schokkend wat ze zegt. En dat ze de haat reactie die voor Tim zijn gewoon liked. Dat mag wel😣
Omdat het voor haar voordelen oplevert gaat ze door met vloggen maar kijkt dus niet naar het welzijn van het kind wat geadviseerd wordt door experts
pi_219304324
Ik hoop dat Tim zal plaatsnemen in de denktank om mee te helpen aan een oplossing samen met mensen met uiteenlopende standpunten, aldus AM.
Die vrouw heeft geen plaat voor haar kop, maar de gehele Chinese muur.
Ik snap sowieso niet waarom zij wordt uitgenodigd voor zo’n denktank. Lekker voorbeeld geven ze hiermee af.
pi_219304327
Mooi ook dat het artikel van AD offline is gehaald wegens slechte journalistiek 😂
pi_219304333
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:09 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik hoop dat Tim zal plaatsnemen in de denktank om mee te helpen aan een oplossing samen met mensen met uiteenlopende standpunten, aldus AM.
Die vrouw heeft geen plaat voor haar kop, maar de gehele Chinese muur.
Ik snap sowieso niet waarom zij wordt uitgenodigd voor zo’n denktank. Lekker voorbeeld geven ze hiermee af.
Zij noemde express de staatssecretaris om indruk te maken
pi_219304344
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik erger me bij AM echt zo enorm aan dat we gaan 'richting' en 'richting' de signeersessies moeten stempels mee.
🙈 wat dan? Pleur je ze halverwege de reis het raam uit? Ga je richting Assen om vervolgens weer om te keren?

#bestsellerauteur
Ja idd. Alsof ze nooit aankomt. Sofie Nagelkerke schrijft dat ook altijd.
pi_219304352
Al die mensen in de comments ook, die doen alsof ze haar en het gezin door en door kennen (zonder ze echt te kennen). Dat is nou precies het probleem 😂
pi_219304355
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:11 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik krijg echt plaatsvervangende schaamte, ze lult zichzelf compleet vast 🤣
Ze geilt echt op zichzelf dat ze in die denktank mag en dat ze met die staatssecretaris heeft gesproken.
pi_219304369
Jeetje wat vond ik het einde van het gesprek met AM frustrerend. Ze kiest letterlijk geld boven het welzijn van haar kinderen en ziet totaal niet in dat ze fout bezig is. Wauw
pi_219304376
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jeetje wat vond ik het einde van het gesprek met AM frustrerend. Ze kiest letterlijk geld boven het welzijn van haar kinderen en ziet totaal niet in dat ze fout bezig is. Wauw
Dat er nog zoveel mensen haar verdedigen en al helemaal straks na deze podcast. Ze zegt letterlijk dat ze het doet voor het geld.
pi_219304378
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
ze zegt eigenlijk : wij roken met de kinderen gewoon in de auto met de ramen dicht, want wij kiezen daarvoor en vinden niet dat het kwaad kan .
pi_219304381
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:11 schreef Earring het volgende:

[..]
Waar ze nog steeds de naam niet van weet of kan onthouden.

Echt ik hoop dat dit nog veel breder opgepakt wordt. Ze wilde ook maar niet zeggen dat haar “expert” Marina van de Wal is, de geweldige zelfbenoemde psycholoog. Die mij overigens geblokkeerd had nadat ik haar een kritische vraag gesteld had over het uitbuiten van kinderen dan wel kinderarbeid waar AM aan doet.
pi_219304385
Onze Deb vindt ook iets
pi_219304389
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:20 schreef poohenzo het volgende:

[..]
ze zegt eigenlijk : wij roken met de kinderen gewoon in de auto met de ramen dicht, want wij kiezen daarvoor en vinden niet dat het kwaad kan .
Ondanks dat we weten dat het wel kwaad kan. Maarja, wij zijn de ouders. En ik heb zelf ook experts om mij heen, 1 tje heeft zelfs een halfjaar verpleegkunde gestudeerd en zegt dat het niet zoveel kwaad kan om met de ramen dicht te roken
pi_219304390
De podcast stelt mij overigens niet teleur. Tim gaat er met een gestrekt been in gelukkig.
pi_219304407
AM is er stil van, zou ze in een hoekje zitten huilen?
pi_219304410
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:22 schreef Iris2.0 het volgende:
Onze Deb vindt ook iets
Waar en wat? Wij uit het land der geblokkeerden zijn nieuwsgierig.
pi_219304419
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:26 schreef Rimboequeen het volgende:
AM is er stil van, zou ze in een hoekje zitten huilen?
#deondergangvan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')