Wat komt ze er slecht vanafquote:Op donderdag 20 november 2025 16:53 schreef ZombieQueen het volgende:
Het telefoongesprek is erger dan ik me kon voorstellen.
Zij noemde express de staatssecretaris om indruk te makenquote:Op donderdag 20 november 2025 17:09 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik hoop dat Tim zal plaatsnemen in de denktank om mee te helpen aan een oplossing samen met mensen met uiteenlopende standpunten, aldus AM.
Die vrouw heeft geen plaat voor haar kop, maar de gehele Chinese muur.
Ik snap sowieso niet waarom zij wordt uitgenodigd voor zo’n denktank. Lekker voorbeeld geven ze hiermee af.
Ja idd. Alsof ze nooit aankomt. Sofie Nagelkerke schrijft dat ook altijd.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik erger me bij AM echt zo enorm aan dat we gaan 'richting' en 'richting' de signeersessies moeten stempels mee.
🙈 wat dan? Pleur je ze halverwege de reis het raam uit? Ga je richting Assen om vervolgens weer om te keren?
#bestsellerauteur
Ik krijg echt plaatsvervangende schaamte, ze lult zichzelf compleet vast 🤣quote:Op donderdag 20 november 2025 17:11 schreef Earring het volgende:
[..]
Zij noemde express de staatssecretaris om indruk te maken
Dat er nog zoveel mensen haar verdedigen en al helemaal straks na deze podcast. Ze zegt letterlijk dat ze het doet voor het geld.quote:Op donderdag 20 november 2025 17:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jeetje wat vond ik het einde van het gesprek met AM frustrerend. Ze kiest letterlijk geld boven het welzijn van haar kinderen en ziet totaal niet in dat ze fout bezig is. Wauw
ze zegt eigenlijk : wij roken met de kinderen gewoon in de auto met de ramen dicht, want wij kiezen daarvoor en vinden niet dat het kwaad kan .quote:Op donderdag 20 november 2025 17:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jeetje wat vond ik het einde van het gesprek met AM frustrerend. Ze kiest letterlijk geld boven het welzijn van haar kinderen en ziet totaal niet in dat ze fout bezig is. Wauw
Waar ze nog steeds de naam niet van weet of kan onthouden.quote:Op donderdag 20 november 2025 17:11 schreef Earring het volgende:
[..]
Zij noemde express de staatssecretaris om indruk te maken
Ondanks dat we weten dat het wel kwaad kan. Maarja, wij zijn de ouders. En ik heb zelf ook experts om mij heen, 1 tje heeft zelfs een halfjaar verpleegkunde gestudeerd en zegt dat het niet zoveel kwaad kan om met de ramen dicht te rokenquote:Op donderdag 20 november 2025 17:20 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ze zegt eigenlijk : wij roken met de kinderen gewoon in de auto met de ramen dicht, want wij kiezen daarvoor en vinden niet dat het kwaad kan .
#deondergangvanquote:Op donderdag 20 november 2025 17:26 schreef Rimboequeen het volgende:
AM is er stil van, zou ze in een hoekje zitten huilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |