Om alvast in de feeststemming te komen.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:23 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik heb er zin in! Ga tussentijds de kerstboom opzetten haha …
Precies, de teaser is spannend maar ik denk dat het met een sisser aflooptquote:Op donderdag 20 november 2025 12:51 schreef Jenn1806 het volgende:
AM stopt niet door een podcast van Tim. Ze gaat gewoon weer blaten dat het zo belangrijk is om "respectvol in gesprek te gaan". Dat zij zo goed heeft nagedacht over alle risico's en het goed voelt hoe ze het nu doet. Vervolgens gaan alle volgmoekes nog even flink tekeer dat Tim haar heeft overvallen met het gesprek en dat ze het echt fantastisch doet als moeder.
Hetzelfde met "het stukje". We besteden aandacht aan het stukje relatie bv.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik erger me bij AM echt zo enorm aan dat we gaan 'richting' en 'richting' de signeersessies moeten stempels mee.
🙈 wat dan? Pleur je ze halverwege de reis het raam uit? Ga je richting Assen om vervolgens weer om te keren?
#bestsellerauteur
Omg zie ik nu pas. Dit beloofd wat. Ik ga er ook klaar voor zitten, finally!!quote:Op donderdag 20 november 2025 13:34 schreef Livaes het volgende:
Het feit dat Annemarie zelf nog niets heeft gezegd over dat het om 4uur online komt en over de teaser zegt al wel veel over hoe ze zich erover voelt.
Ik ook🙂quote:Op donderdag 20 november 2025 13:19 schreef Harper het volgende:
Ik verwacht wel een verslag van ieder die kan luisteren!
Terwijl zij ook niet weet wat hij na het gesprek heeft gezegd.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:34 schreef Livaes het volgende:
Het feit dat Annemarie zelf nog niets heeft gezegd over dat het om 4uur online komt en over de teaser zegt al wel veel over hoe ze zich erover voelt.
Ik zat al te hopen dat er zo een afspraak/speelwens is 😂quote:Op donderdag 20 november 2025 13:56 schreef ZombieQueen het volgende:
Kinderen gaan om 16:00 op de tablets zodat ik die podcast kan beluisteren. Ik zal notuleren.
Normaal mogen ze een half uur later op de tablet. Maar nood breekt wet.quote:Op donderdag 20 november 2025 14:00 schreef KeurigeKakatoe het volgende:
[..]
Ik zat al te hopen dat er zo een afspraak/speelwens is 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |