abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219302202
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219302209
Laatste bericht uit vorige topic:

quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 11:49 schreef Louuuu_lou het volgende:
AM was gisterochtend nog zo hoopvol🙊😬

“Ik hoop dat hij echt mijn boek heeft gelezen (hij zei van wel) en dat hij er een positieve draai aan geeft”

>>> klonk inderdaad als een heeeeele positieve draai ja 😝
pi_219302240
Geweldige titel!

Waar is Tim eigenlijk te luisteren vanmiddag?
pi_219302278
AM: Tim gaat vast zeggen dat ik alles perfect doe!
Tim: hou mijn glas vast, moet ik de instanties gaan inschakelen?

Ik ga mijn vergadering om 16.00 verplaatsen denk ik haha
pi_219302292
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 11:53 schreef Harper het volgende:
Geweldige titel!

Waar is Tim eigenlijk te luisteren vanmiddag?
YouTube kanaal van Boos of op spotify/andere podcast app, daar heet de podcast radio boos
pi_219302301
Zo, ik ren even naar de winkel voor een paar zakken popcorn 🫣
pi_219302348
Ik ben misschien mosterd na de maaltijd, maar AM is nu wel héél naïef bezig, denk ik. Dat hele “Tim heeft mijn boek gelezen dus ik hoop dat hij er een positieve draai aan gaat geven” voelt echt alsof ze zichzelf iets wijsmaakt. Ze praat alles weer keurig haar straatje in zodra het over de veiligheid van de kinderen gaat.

Daarnaast vind ik die uitspraak “ik voel mezelf soms niet meer veilig” ook opvallend. Het komt bijna over alsof ze dat nu alvast benoemt, zodat ze er later op kan terugvallen als de kritiek verder oploopt.
  Moderator / Colorchick donderdag 20 november 2025 @ 12:06:36 #8
382129 crew  Donna
pi_219302376
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:00 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik ben misschien mosterd na de maaltijd, maar AM is nu wel héél naïef bezig, denk ik. Dat hele “Tim heeft mijn boek gelezen dus ik hoop dat hij er een positieve draai aan gaat geven” voelt echt alsof ze zichzelf iets wijsmaakt. Ze praat alles weer keurig haar straatje in zodra het over de veiligheid van de kinderen gaat.

Daarnaast vind ik die uitspraak “ik voel mezelf soms niet meer veilig” ook opvallend. Het komt bijna over alsof ze dat nu alvast benoemt, zodat ze er later op kan terugvallen als de kritiek verder oploopt.
Verbaas me er nog steeds over dat er mensen zijn die niet in zien dat ze dat allemaal zelf doet. Ze zorgt er helemaal zelf voor dat ze zich steeds minder veilig voelt.
pi_219302378
De ondergang van demammavan *O*
pi_219302386
Maar for fucks sake, ik heb vandaag een balansdag... dat gaat niet zo. ;(
pi_219302390
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:06 schreef Donna het volgende:

[..]
Verbaas me er nog steeds over dat er mensen zijn die niet in zien dat ze dat allemaal zelf doet. Ze zorgt er helemaal zelf voor dat ze zich steeds minder veilig voelt.
Ja het is niet dat ze wordt gedwongen om dit te doen. Als ze zich echt zo onveilig voelt, stop je er toch mee.
  Moderator / Colorchick donderdag 20 november 2025 @ 12:09:17 #12
382129 crew  Donna
pi_219302391
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:08 schreef ZombieQueen het volgende:
Ja een handje popcorn zal het niet bij blijven, hopelijk.

Gelukkig is 'mijn' popcorn nog 1+1 gratis bij de Poiesz. Volg me voor meer van dit soort tips. _O-
pi_219302392
Even zorgen dat mijn dochter toch een speelafspraakje heeft vanmiddag, niet hier, want die podcast moet ik wel luisteren 🍿
pi_219302395
Ik zit vast klaar met een bak popcorn in ieder geval! Ik denk dat Tim haar behoorlijk aan gaat pakken.
Ze dekt zich al in: voel mij niet veilig, en ze bellen zonder voorgesprek etc....
Ik hoop dat ze flink van jetje krijgt en dat Tim oprecht een melding bij instanties doet.
Want voor een moeder die zelf als kind zoveel onveiligheid (haar woorden) heeft gekend, beschermd ze haar kinderen wel bar slecht.....
pi_219302398
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:08 schreef ZombieQueen het volgende:
dan doe je dat maar morgen hahaha
pi_219302411
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:09 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja een handje popcorn zal het niet bij blijven, hopelijk.

Gelukkig is 'mijn' popcorn nog 1+1 gratis bij de Poiesz. Volg me voor meer van dit soort tips. _O-
Dan ga ik in gestrekte draf naar de Poiesz. :Y
pi_219302421
Is het al 16:00?
pi_219302426
Shit, andere tijdzone, dat zou dan nachtwerk worden. Morgen erg vroeg op en druk programma, dus ik verwacht wel een uitgebreide samenvatting hier!

#kijktlief
pi_219302432
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 11:42 schreef DientjeF het volgende:
Verkeerde strategie van AM denk ik!
Als je maar blijft roepen dat het de schuld is van Tim, dan krijg je de bal teruggekaatst.
Dacht ze met haar uitspraken over haat hiermee weg te komen…
En totaal onvoorbereid moeten beginnen aan een gesprek met Tim, dat is voor een planner als AM desastreus.
Ja, ze werd voor het blok gezet en doet daardoor uitspraken die (terecht) tegen haar zullen worden gebruikt.

Maar zij en de volgmoekes zullen wel zeggen dat hij ook haat verspreid. En dat is niet eerlijk, oh nee! #calimero

Want AM doet het allemaal uit liefde, in overleg en de kinderen stemmen in met haar posts.
pi_219302433
Oh wow en bij zijn eigen insta van Tim staat: hoe een momfluencer openlijk toegeeft hoe ze haar kinderen uitbuit.

Oei oei, hij trapt dus niet in de verhaaltjes. Hoewel ze vooral zal hebben zitten zwammen van: ik deed het ooit heeeeel slecht enz maar nu denk ik er bewust over na.
pi_219302438
Ik heb nog nooit een aflevering geluisterd van die podcast, vandaag wordt de eerste haha.

Ze gaat het toch weer wegzetten als haat en het overgrote deel van haar volgers zal het daar mee eens zijn. Er zal niet snel een ondergang van AM zijn denk ik, ze vraagt chat gpt gewoon weer even om een tekst om het recht te breien.
pi_219302440
Deels ook show hè… het moet wel spannend zijn?

Waarschijnlijk geeft ze weer een draai eraan. Maar ik de hoofd mama flu heb ervan geleerd en heb nu DE kennis hoe het beter moet.

Zelfs de secretaris heeft mij benaderd bla bla

Eigenlijk zouden velen daarover moeten gaan klagen. Dat die uitnodiging per direct word ingetrokken.
pi_219302446
Ik heb er zin in! Ga tussentijds de kerstboom opzetten haha …
pi_219302449
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:20 schreef Flipflop12 het volgende:
Oh wow en bij zijn eigen insta van Tim staat: hoe een momfluencer openlijk toegeeft hoe ze haar kinderen uitbuit.

Oei oei, hij trapt dus niet in de verhaaltjes. Hoewel ze vooral zal hebben zitten zwammen van: ik deed het ooit heeeeel slecht enz maar nu denk ik er bewust over na.
Waarschijnlijk waar bla bla verhaaltjes die wij al jaren moeten aanhoren, de herhalingen…

Ze wilde Tim? Ze krijgt Tim 💪🏻💪🏻
pi_219302468
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 12:20 schreef Flipflop12 het volgende:

Ja, en mooi hoe die zegt; moet ik hier nou instanties voor inschakelen?

haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')