abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219304852
Die reactie van Sanneke. Ze heeft alleen niet de volledige 55 min geluisterd. Domme domme doos
pi_219304855
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:33 schreef sunny_8953 het volgende:
'Tim is zelf de grootste reality kneus' = geliket door AM

'Tim Hofman spuugt alleen maar gif' - geliket door AM

'Die Tim Hofman heeft wel voor meer ellende gezorgd, zou accuut van de buis moeten worden geweerd' geliket door AM

Ik ben oprecht geschokt. De lieve mensen zijn met meer: nou daar hoort AM definitief niet bij. Niet te geloven.
En toch zat ik te wachten op het moment dat hij haar hiermee confronteerde....gemiste kans
pi_219304858
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:49 schreef Muurbloem7 het volgende:
Die reactie van Sanneke. Ze heeft alleen niet de volledige 55 min geluisterd. Domme domme doos
Dat antwoord van Tim van heel goed
Luister het eerst maar eens helemaal!
pi_219304873
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:40 schreef Nieve het volgende:
Het punt of je kind een contract heeft of niet, of meewerkt aan samenwerkingen of niet is helemaal niet relevant in deze. Feit is dat die momfluencers draaien op de content met en van hun kinderen. Als zij haar kinderen zou weglaten, of als een Judith Bob weglaat bijvoorbeeld dan haken er veel mensen af = minder inkomsten.
Je hoeft je kind dus niet specifiek voor reclame in te zetten om aan ze te verdienen en dat punt lijkt maar niet aan te komen bij hen. Een kind heeft het recht om veilig en in privacy op te groeien en aan dat recht moet je gewoon niet tornen. Al helemaal niet om het voor jezelf goed te praten.
Precies. Ze heeft haar hele platform, haar publiek, gebouwd op content over de kinderen. Zoals ze jaren terug ook zelf aangaf (bij dat item over die loden leeuw bijvoorbeeld, toen was er ook al veel kritiek op haar handelen). En ze houdt dat publiek vast door content over de kinderen te blijven maken. Want tja, daar gaat het algoritme zo lekker op (…) Ook zonder expliciete kind-gerelateerde samenwerkingen blijven die kinderen haar uithangbord en het fundament van haar account.
pi_219304886
Echt onvoorstelbaar deze podcast. En ze heeft het volkomen over zichzelf afgeroepen want ze hadden duidelijk nog nooit van haar gehoord totdat zij zélf overal boos en Tim hofman begon te taggen en te benoemen. Tja, dan kun je het krijgen. En als je dan ook nog eens zo’n slecht verhaal hebt, my god.
pi_219304898
Ik vind het wel echt een verademing om een keer een gesprek te zien/horen waarin ze kritische vragen kijkt. In plaats van die oeverloze kritiekloze Libelle-promopraatjes die zij “interviews” noemt
pi_219304912
quote:
Het punt of je kind een contract heeft of niet, of meewerkt aan samenwerkingen of niet is helemaal niet relevant in deze. Feit is dat die momfluencers draaien op de content met en van hun kinderen. Als zij haar kinderen zou weglaten, of als een Judith Bob weglaat bijvoorbeeld dan haken er veel mensen af = minder inkomsten.
Je hoeft je kind dus niet specifiek voor reclame in te zetten om aan ze te verdienen en dat punt lijkt maar niet aan te komen bij hen. Een kind heeft het recht om veilig en in privacy op te groeien en aan dat recht moet je gewoon niet tornen. Al helemaal niet om het voor jezelf goed te praten.
Ja precies dit. Het gaat helemaal
Niet alleen om de letterlijk betaalde campagnes. Het gaat erom dat het account alleen maar zo groot kan zijn door stelselmatig je kinderen als content te gebruiken.

Zonder dat, geen volgers. Dus ja, de kinderen zijn de spil achter iedere euro omzet.

Dat komt jammer genoeg niet genoeg naar voren in die uitzending (en ook niet in de vorige uitzending trouwens).

Het gaat vooral over kinderarbeid, terwijl ik denk dat het continu een camera voor je neus hebben, dat alles met volgers gedeeld wordt, nog vele malen schadelijker is, dan het opnemen van een betaalde samenwerking.
pi_219304988
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:26 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik denk niet dat er bij MG ineens wel een lampje gaat branden. Deze mensen denken alleen aan de inkomsten, dus ze gaan echt niet stoppen, dan lopen ze 35K mis per maand.

Debbie zit weer verlegen om nieuwe volgers door even te benoemen dat zij het een en ander veranderd heeft n.a.v. de uitzending. Tijd dat Tik Hofman ook eens in haar duikt en haar onwaarheden mbt Long COVID.
Misschien kan hij het fenomeen sickfluencers
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM zegt dat er experts met haar (content) meekijken en haar adviseren, Tim vraagt tot 3 of 4x toe welke experts dat dan zijn, hier komt geen antwoord op.
Ze klinkt heel nerveus en ze kan zich niet onder de kritiek uit lullen.
Het ligt vooral aan alle anderen en niet aan haar, zij bedoeld het goed.

Ik vind het wel positief dat ze toegeeft dat ze over de rug van haar kinderen geld heeft verdiend, dat is iig een begin (om ook iets positiefs te benoemen), dat dat nu nog steeds zo is vergeet ze dan weer even.
Ze zegt nu geen contracten meer met de minderjarige kinderen aan te nemen, maar Ot&Sien is toch altijd met de minderjarige kinderen? En die krijgen nu dus niet betaald, want ze neemt geen contracten meer aan waarbij de minderjarige in beeld moeten.

Ze zegt ook als Lot zegt dat ze het niet wil dat AM filmt dat ze het dan niet doet, terwijl er wel eens in haar stories letterlijk door Jet of Lot gezegd wordt 'geen foto maken mama'.
En zij hebben besloten dat wij er achter staan, wat de experts zeggen is kennelijk onzin, want het brengt ook veel goeds. Namelijk een stukje inkijk in het gezin, geen idee waarom dat nou precies positief is?
(Tim had haar hier wel wat beter uit mogen laten praten, hij ging er wel veel doorheen).

'De voordelen voor ons zijn groter' 'sommige kinderen kunnen het ook echt heel leuk vinden'.

Een kind van 5 weet dat toch niet?

Ze zegt ook in het afgelopen jaar veel veranderd hebben in haar content.
Voorbeeld: geen fotoshoots waarbij de fotograaf bepaald hoe lang het duurt. En eerder in de podcast zegt ze geen slapende Lot meer te filmen, vanwege de kwetsbaarheid (hier zou ze door 1 van haar 'experts' op zijn gewezen).
Verder is er volgens mij ook echt precies niks veranderd.
en die zooi van drukke mama’s word ook door de kinderen gepromoot
pi_219305026
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:39 schreef Johanna38 het volgende:
Benieuwd of Hester Zitvast en Brenda Kluiver nog iets liken of met een reactie komen. Of de broer van.
Debroervan zit ook met popcorn klaar denk ik
pi_219305029
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 19:01 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Ja precies dit. Het gaat helemaal
Niet alleen om de letterlijk betaalde campagnes. Het gaat erom dat het account alleen maar zo groot kan zijn door stelselmatig je kinderen als content te gebruiken.

Zonder dat, geen volgers. Dus ja, de kinderen zijn de spil achter iedere euro omzet.

Dat komt jammer genoeg niet genoeg naar voren in die uitzending (en ook niet in de vorige uitzending trouwens).

Het gaat vooral over kinderarbeid, terwijl ik denk dat het continu een camera voor je neus hebben, dat alles met volgers gedeeld wordt, nog vele malen schadelijker is, dan het opnemen van een betaalde samenwerking.
Hier 100% mee eens, jammer dat Tim dit niet ook naar voren heeft gebracht. Dit was een goed argument geweest ook.
  donderdag 20 november 2025 @ 19:13:15 #211
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_219305034
‘ wij vinden dat we onze kinderen hier niet mee schaden’

Bizar
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_219305071
Hoe heet die site/app ook alweer waar je statistieken kunt zien van instagram etc.
Had het op mijn vorige telefoon, maar die is vorige week gecrasht. Ben benieuwd wat dit gaat doen met haar volgers.
Al denk ik dat ze een harde kern "fans" heeft die haar blijven volgen.
  donderdag 20 november 2025 @ 19:16:41 #213
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219305072
quote:
Precies!
Graag verwijderen
pi_219305077
En op het laatst in de podcast, nog even de kers op de taart: ad artikel offline want eenzijdig en onvolledig, geen kritische vragen gesteld en geen hoor en wederhoor gepleegd. Kabam.

En dat allemaal aan de vooravond van het begin van haar boektoertje. Perfecte timing als je het mij vraagt.
pi_219305087
Dat worden weer bossen bloemen en extra kado’s bij signeersessie. Want de lieve mensen zijn met meer
pi_219305106
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:33 schreef sunny_8953 het volgende:
'Tim is zelf de grootste reality kneus' = geliket door AM

'Tim Hofman spuugt alleen maar gif' - geliket door AM

'Die Tim Hofman heeft wel voor meer ellende gezorgd, zou accuut van de buis moeten worden geweerd' geliket door AM

Ik ben oprecht geschokt. De lieve mensen zijn met meer: nou daar hoort AM definitief niet bij. Niet te geloven.
Dat miste ik wel, had graag gehad dat Tim hier naar vroeg.
pi_219305119
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 19:16 schreef Marianka het volgende:
Hoe heet die site/app ook alweer waar je statistieken kunt zien van instagram etc.
Had het op mijn vorige telefoon, maar die is vorige week gecrasht. Ben benieuwd wat dit gaat doen met haar volgers.
Ik denk dat ze er een hoop volgers bij krijgt juist..
pi_219305126
Ik denk dat iedereen die bij Boos reageert en het eens is met Tim nu door AM, Debbie en Sanneke geblokkeerd wordt.
Net als toen met dat influencekanaal
pi_219305142
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 19:23 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ik denk dat ze er een hoop volgers bij krijgt juist..
Dat denk ik ook. Men wil toch kijken of het klopt en afhaken zullen er niet veel
pi_219305146
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 19:21 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Dat miste ik wel, had graag gehad dat Tim hier naar vroeg.
Ik heb dat niet per se gemist, maar had het leuk gevonden om haar daarover te horen hakkelen.

of valt dit nu onder haat?🤐
pi_219305167
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:43 schreef Harper het volgende:
Ik heb ook geluisterd. Oeh, die Tim.
Het feit dat AM alle haatreacties tegen Tim liket, maar zelf oproept de haatreacties tegen haar en negatieve reviews over haar boek te negeren maakt dat ze echt door de mand valt hoor.

DE staatssecretaris (zou ze weten dat er meer zijn?)…
Net een boek uitgebracht (ze moest het noemen!)…

Het stukje haat, dat hoort er een stukje bij. Het stukje dat nadat jij het hebt aangekaart…
Een stukje aandacht voor dit stuk. Het stukje geld. Een stukje ondernemen. Het stukje contract met de kinderen. Dat stukje inkijkje in ons gezin.

En verder vooral heel veel ja, ja, ja, ja, ja, ja, maar….

Ze kwam er helemaal niet uit toen Tim vroeg waarom ze er toch mee doorgaat.
Een zeer scherp einde.

En hoe kan ze nu beweren dat haar minderjarige kinderen niet meer meewerken aan campagnes? Elke week moeten er weer gespeeld worden met drukkemamma meuk. Ot en Sien. Laarzen. Weekendjes weg. Premieres. AH. Hema. Ect etc.
Al die stukjes inderdaad. Dat was wel een stukje ongemak soms.
pi_219305176
quote:
Socialblade
pi_219305179
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij hvk, krijgen die kinderen nu alleen aardappelkroketjes te eten?!
Geef ze lekker eten dan eten ze wel
🤣is het motto. En dan daarvoor" helaas moetver gekookt worden, ja alleen voor zichzelf.
pi_219305188
quote:
Was dat niet social blade of iets?!

Edit: mosterd, again 🤣 story of my life
pi_219305190
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 19:31 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Socialblade
Dank! Dat was m idd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: