Je hoorde ook enorme spanning in haar stem toen ze thuis kwam met Lot en Jet. Overdreven enthousiast om het te verbloemen.quote:Op donderdag 20 november 2025 17:46 schreef ZombieQueen het volgende:
Gaat vast leuk worden, die signeersessies van AM. Heel relaxt zal ze er niet staan gok ik zo.
Ik ben het hier zo mee ens.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:06 schreef Zininzomer het volgende:
Die verwijzing steeds naar "de lieve mensen zijn met meer" daar heb ik moeite mee. Het zijn namelijk óók de lieve mensen die oprecht bezorgd zijn wat zo'n momfluencer instagram account doet met de kinderen. Nu worden die mensen die kritisch zijn voor het gemak ingedeeld onder 'haters' en in een adem genoemd met die paar mensen die veel te ver gaan met dreigen of schelden in haar DM. En juist dat is zwart/wit van haarzelf, daar zit geen nuance. Er zit ook bij kritische geluiden een zorg, een oprechte bedoeling, achter.
Ik had gehoopt dat AM na de eerste uitzending van Tim Hofman tot inzicht was gekomen en had gezegd: ik heb fouten gemaakt, het is langzaam gegroeid waardoor ik het niet 123 doorhad en ik zal dat wellicht wel blijven doen maar ik ga mijn account wel anders vormgeven om de kinderen, die jullie allemaal zo leuk vinden, te beschermen. Dus Demammavan gaat vanaf nu over de mamma zelf en niet meer over de jonge kinderen.
Maar goed: het zal wel heel lastig zijn als je hele identiteit inmiddels verbonden is met het merk wat je hebt neergezet. (ten kosten van je kinderen).
Die heeft echt een gigantisch bord voor haar hoofdquote:Op donderdag 20 november 2025 18:08 schreef Juulia het volgende:
Gisteren praatte AM zichzelf nog moed in door te zeggen dat het een fijn gesprek was en ze zich niet voor kon stellen dat Tim hier een negatieve draai aan zou geven. How little did she know.
Dit zegt Debbie:quote:Op donderdag 20 november 2025 17:27 schreef Nieve het volgende:
[..]
Waar en wat? Wij uit het land der geblokkeerden zijn nieuwsgierig.
Als is niet helemaal lekker gekopieerd, hoe dat weer kan. Maar volgens mij leesbaarquote:Op donderdag 20 november 2025 18:19 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Dit zegt Debbie:
Ik vraag me wel af : had ie je niet
vooraf beseft dat het maken van het topic over momfluencers kamper zou maken? Ja het heeft dingen ir werking qezet (ik heb ook eea veranderd na deze uitzending) en dus ook dit extreme haat gedrag Mensen die dus letterlijk verwijzer haar iou en vanuit die visie dinger doen en zeggen die iemands leven echt beïnvloeden? Dat maakt dar toch dat iullie item ook voor onveiligheid zorgt voor sommige vloggers? Annemarie kan dat ook als een feit hardmaken. Maar dat is dar ten neqatieve van iullie en dát kan natuurlijk niet. Tenminste, het voelt heel erg alsof BOOS dingen nooit fout doet.
32
k waardeer iullie inzet en vind Boos een fantastisch programma. Het zou noq beter worden wanneer beide als gelijken in gesprek gaan en iemand dus van te voren weet dat hij/zij penaderd gaat worden en zich net zo goed kan voorbereiden. Ik kan me voorstellen dat bii een zwaar gesprek als dit, dat ie vanuit stress niet alles precies zegt zoals ie ze bedoelt.
Haha. Het fenomeen hoor en wederhoor is haar onbekend? Am riep heel hard om aandacht. Am kreeg aandacht. Am kruipt in slachtofferrol. Had gehoopt dat Tim zou zeggen wat ben jij goed bezig vrouw?!quote:Op donderdag 20 november 2025 18:19 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Dit zegt Debbie:
Ik vraag me wel af : had ie je niet
vooraf beseft dat het maken van het topic over momfluencers kamper zou maken? Ja het heeft dingen ir werking qezet (ik heb ook eea veranderd na deze uitzending) en dus ook dit extreme haat gedrag Mensen die dus letterlijk verwijzer haar iou en vanuit die visie dinger doen en zeggen die iemands leven echt beïnvloeden? Dat maakt dar toch dat iullie item ook voor onveiligheid zorgt voor sommige vloggers? Annemarie kan dat ook als een feit hardmaken. Maar dat is dar ten neqatieve van iullie en dát kan natuurlijk niet. Tenminste, het voelt heel erg alsof BOOS dingen nooit fout doet.
32
k waardeer iullie inzet en vind Boos een fantastisch programma. Het zou noq beter worden wanneer beide als gelijken in gesprek gaan en iemand dus van te voren weet dat hij/zij penaderd gaat worden en zich net zo goed kan voorbereiden. Ik kan me voorstellen dat bii een zwaar gesprek als dit, dat ie vanuit stress niet alles precies zegt zoals ie ze bedoelt.
Het bewijst maar weer hoe egoïstisch mensen worden van geld. Geld verblindt.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:26 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik denk niet dat er bij MG ineens wel een lampje gaat branden. Deze mensen denken alleen aan de inkomsten, dus ze gaan echt niet stoppen, dan lopen ze 35K mis per maand.
Debbie zit weer verlegen om nieuwe volgers door even te benoemen dat zij het een en ander veranderd heeft n.a.v. de uitzending. Tijd dat Tik Hofman ook eens in haar duikt en haar onwaarheden mbt Long COVID.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |