abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219304617
Bij hvk, krijgen die kinderen nu alleen aardappelkroketjes te eten?!
pi_219304621
En ze is toch niet gestopt want Ot en Sien doet ze gewoon nog voor Lot en Jet
pi_219304630
Die verwijzing steeds naar "de lieve mensen zijn met meer" daar heb ik moeite mee. Het zijn namelijk óók de lieve mensen die oprecht bezorgd zijn wat zo'n momfluencer instagram account doet met de kinderen. Nu worden die mensen die kritisch zijn voor het gemak ingedeeld onder 'haters' en in een adem genoemd met die paar mensen die veel te ver gaan met dreigen of schelden in haar DM. En juist dat is zwart/wit van haarzelf, daar zit geen nuance. Er zit ook bij kritische geluiden een zorg, een oprechte bedoeling, achter.

Ik had gehoopt dat AM na de eerste uitzending van Tim Hofman tot inzicht was gekomen en had gezegd: ik heb fouten gemaakt, het is langzaam gegroeid waardoor ik het niet 123 doorhad en ik zal dat wellicht wel blijven doen maar ik ga mijn account wel anders vormgeven om de kinderen, die jullie allemaal zo leuk vinden, te beschermen. Dus Demammavan gaat vanaf nu over de mamma zelf en niet meer over de jonge kinderen.

Maar goed: het zal wel heel lastig zijn als je hele identiteit inmiddels verbonden is met het merk wat je hebt neergezet. (ten kosten van je kinderen).
  Moderator donderdag 20 november 2025 @ 18:06:30 #179
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219304631
Deze podcast was inderdaad alles waar ik op gehoopt had. Het meest rake vond ik nog wel dat op een gegeven moment Marije zei dat het niet meer om de intenties gaat, en ik geloof dat dát gedeelte vooral aan AM voorbij gaat. Het gaat hierbij niet om de intenties, want die kunnen vertroebelen als je een ouder bent. Dat lijkt me ook heel erg normaal, jouw eigen kind vind je (hopelijk) altijd de liefste, de leukste en de knapste. Juist daarom moeten mensen van buitenaf dit reguleren. Je kúnt het simpelweg niet inschatten. Ook iets wat op dit moment alleen maar heel tof lijkt, kan achteraf onhandig blijken. Ik snap gewoon NIET dat ze dat niet wil zien.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219304642
Gisteren praatte AM zichzelf nog moed in door te zeggen dat het een fijn gesprek was en ze zich niet voor kon stellen dat Tim hier een negatieve draai aan zou geven. How little did she know.
pi_219304649
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:46 schreef ZombieQueen het volgende:
Gaat vast leuk worden, die signeersessies van AM. Heel relaxt zal ze er niet staan gok ik zo.
Je hoorde ook enorme spanning in haar stem toen ze thuis kwam met Lot en Jet. Overdreven enthousiast om het te verbloemen.
pi_219304662
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:06 schreef Zininzomer het volgende:
Die verwijzing steeds naar "de lieve mensen zijn met meer" daar heb ik moeite mee. Het zijn namelijk óók de lieve mensen die oprecht bezorgd zijn wat zo'n momfluencer instagram account doet met de kinderen. Nu worden die mensen die kritisch zijn voor het gemak ingedeeld onder 'haters' en in een adem genoemd met die paar mensen die veel te ver gaan met dreigen of schelden in haar DM. En juist dat is zwart/wit van haarzelf, daar zit geen nuance. Er zit ook bij kritische geluiden een zorg, een oprechte bedoeling, achter.

Ik had gehoopt dat AM na de eerste uitzending van Tim Hofman tot inzicht was gekomen en had gezegd: ik heb fouten gemaakt, het is langzaam gegroeid waardoor ik het niet 123 doorhad en ik zal dat wellicht wel blijven doen maar ik ga mijn account wel anders vormgeven om de kinderen, die jullie allemaal zo leuk vinden, te beschermen. Dus Demammavan gaat vanaf nu over de mamma zelf en niet meer over de jonge kinderen.

Maar goed: het zal wel heel lastig zijn als je hele identiteit inmiddels verbonden is met het merk wat je hebt neergezet. (ten kosten van je kinderen).
Ik ben het hier zo mee ens.
Heb al vaker gezegd dat ik veel verslavingsgedrag herken bij haar.

Zelf zal ze het niet kunnen, maar ik hoop dat Maarten eindelijk eens een keer ballen toont nu.
pi_219304666
AM heeft duidelijk de essentie gemist. Maar
MG schat ik niet dom in.. zou hij dan ook niet aan het denken worden gezet?
pi_219304668
En reken maar dat ook de uitgever van haar boek zal moeten handelen. Ze hebben haar (dom genoeg) binnengetrokken als melkkoe door haar fanbase maar dit schaadt ook hun reputatie.
pi_219304681
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:08 schreef Juulia het volgende:
Gisteren praatte AM zichzelf nog moed in door te zeggen dat het een fijn gesprek was en ze zich niet voor kon stellen dat Tim hier een negatieve draai aan zou geven. How little did she know.
Die heeft echt een gigantisch bord voor haar hoofd
pi_219304683
Man wat een rake vragen en opmerkingen maakte hij. En ze bleef maar dralen. Geen concrete antwoorden.
Haar intentie is goed, zij maakt deze keus.
Maar de goede intenties van haar eigen ouders dan? Waren die niet goed? Die hebben iig NIETS op straat gegooid.
En ze verdienden ook geen 25 k per maand aan haar.
Een normale baan zoeken, wat zeg jij nou.
En ze doet geen samenwerkingen met de knd meer. Ze vergeet er geloof ik wel een paar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Geertje_G op 20-11-2025 21:04:33 ]
pi_219304685
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 17:27 schreef Nieve het volgende:

[..]
Waar en wat? Wij uit het land der geblokkeerden zijn nieuwsgierig.
Dit zegt Debbie:

Ik vraag me wel af : had ie je niet
vooraf beseft dat het maken van het topic over momfluencers kamper zou maken? Ja het heeft dingen ir werking qezet (ik heb ook eea veranderd na deze uitzending) en dus ook dit extreme haat gedrag Mensen die dus letterlijk verwijzer haar iou en vanuit die visie dinger doen en zeggen die iemands leven echt beïnvloeden? Dat maakt dar toch dat iullie item ook voor onveiligheid zorgt voor sommige vloggers? Annemarie kan dat ook als een feit hardmaken. Maar dat is dar ten neqatieve van iullie en dát kan natuurlijk niet. Tenminste, het voelt heel erg alsof BOOS dingen nooit fout doet.
32
k waardeer iullie inzet en vind Boos een fantastisch programma. Het zou noq beter worden wanneer beide als gelijken in gesprek gaan en iemand dus van te voren weet dat hij/zij penaderd gaat worden en zich net zo goed kan voorbereiden. Ik kan me voorstellen dat bii een zwaar gesprek als dit, dat ie vanuit stress niet alles precies zegt zoals ie ze bedoelt.
pi_219304689
Ik ben benieuwd of er luisteraars zijn die even langsgaan bij zo'n signeersessie. Gewoon, om kritische vragen te kunnen stellen.
Of zou dat onder stalking/bedreiging/haat vallen?

Ik dacht trouwens heel even dat ze ging zeggen dat Julia haar expert was.
pi_219304713
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:19 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Dit zegt Debbie:

vooraf beseft dat het maken van het topic over momfluencers kamper zou maken? Ja het heeft dingen ir werking qezet (ik heb ook eea veranderd na deze uitzending) en dus ook dit extreme haat gedrag Mensen die dus letterlijk verwijzer haar iou en vanuit die visie dinger doen en zeggen die iemands leven echt beïnvloeden? Dat maakt dar toch dat iullie item ook voor onveiligheid zorgt voor sommige vloggers? Annemarie kan dat ook als een feit hardmaken. Maar dat is dar ten neqatieve van iullie en dát kan natuurlijk niet. Tenminste, het voelt heel erg alsof BOOS dingen nooit fout doet.
32
k waardeer iullie inzet en vind Boos een fantastisch programma. Het zou noq beter worden wanneer beide als gelijken in gesprek gaan en iemand dus van te voren weet dat hij/zij penaderd gaat worden en zich net zo goed kan voorbereiden. Ik kan me voorstellen dat bii een zwaar gesprek als dit, dat ie vanuit stress niet alles precies zegt zoals ie ze bedoelt.
Als is niet helemaal lekker gekopieerd, hoe dat weer kan. Maar volgens mij leesbaar
pi_219304728
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:19 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Dit zegt Debbie:

32
Haha. Het fenomeen hoor en wederhoor is haar onbekend? Am riep heel hard om aandacht. Am kreeg aandacht. Am kruipt in slachtofferrol. Had gehoopt dat Tim zou zeggen wat ben jij goed bezig vrouw?!
Het is toch werkelijk niet te geloven allemaal.
Bedankt voor het posten!
Kan de reacties van Sanneke helaas ook niet lezen, maar de reacties op haar gelukkig wel. Drukke meid wel.
Zou vriendinnetje Kluijvert er ook nog iets over kwijt willen? Of zou ze zich realiseren dat het pr technisch voor haar als journalist (ofzo?) Geen reclame is om het op te nemen voor iemand die haar kinderen uitbuit.

Hoe lang roepen forummers al niet dat slapende Lotje niet ok is? Maar ja, dat specifieke laken moest in beeld natuurlijk.
pi_219304736
Ik denk niet dat er bij MG ineens wel een lampje gaat branden. Deze mensen denken alleen aan de inkomsten, dus ze gaan echt niet stoppen, dan lopen ze 35K mis per maand.

Debbie zit weer verlegen om nieuwe volgers door even te benoemen dat zij het een en ander veranderd heeft n.a.v. de uitzending. Tijd dat Tik Hofman ook eens in haar duikt en haar onwaarheden mbt Long COVID.
pi_219304738
“Jammer dat Tim dat niet wil horen.” Nee Tim wil horen wat jouw beweegredenen zijn om er toch mee door te gaan terwijl je toegeeft dat het het fout is.
pi_219304764
AM zegt dat er experts met haar (content) meekijken en haar adviseren, Tim vraagt tot 3 of 4x toe welke experts dat dan zijn, hier komt geen antwoord op.
Ze klinkt heel nerveus en ze kan zich niet onder de kritiek uit lullen.
Het ligt vooral aan alle anderen en niet aan haar, zij bedoeld het goed.

Ik vind het wel positief dat ze toegeeft dat ze over de rug van haar kinderen geld heeft verdiend, dat is iig een begin (om ook iets positiefs te benoemen), dat dat nu nog steeds zo is vergeet ze dan weer even.
Ze zegt nu geen contracten meer met de minderjarige kinderen aan te nemen, maar Ot&Sien is toch altijd met de minderjarige kinderen? En die krijgen nu dus niet betaald, want ze neemt geen contracten meer aan waarbij de minderjarige in beeld moeten.

Ze zegt ook als Lot zegt dat ze het niet wil dat AM filmt dat ze het dan niet doet, terwijl er wel eens in haar stories letterlijk door Jet of Lot gezegd wordt 'geen foto maken mama'.
En zij hebben besloten dat wij er achter staan, wat de experts zeggen is kennelijk onzin, want het brengt ook veel goeds. Namelijk een stukje inkijk in het gezin, geen idee waarom dat nou precies positief is?
(Tim had haar hier wel wat beter uit mogen laten praten, hij ging er wel veel doorheen).

'De voordelen voor ons zijn groter' 'sommige kinderen kunnen het ook echt heel leuk vinden'.

Een kind van 5 weet dat toch niet?

Ze zegt ook in het afgelopen jaar veel veranderd hebben in haar content.
Voorbeeld: geen fotoshoots waarbij de fotograaf bepaald hoe lang het duurt. En eerder in de podcast zegt ze geen slapende Lot meer te filmen, vanwege de kwetsbaarheid (hier zou ze door 1 van haar 'experts' op zijn gewezen).
Verder is er volgens mij ook echt precies niks veranderd.
pi_219304770
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 18:26 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik denk niet dat er bij MG ineens wel een lampje gaat branden. Deze mensen denken alleen aan de inkomsten, dus ze gaan echt niet stoppen, dan lopen ze 35K mis per maand.

Debbie zit weer verlegen om nieuwe volgers door even te benoemen dat zij het een en ander veranderd heeft n.a.v. de uitzending. Tijd dat Tik Hofman ook eens in haar duikt en haar onwaarheden mbt Long COVID.
Het bewijst maar weer hoe egoïstisch mensen worden van geld. Geld verblindt.
pi_219304774
'Tim is zelf de grootste reality kneus' = geliket door AM

'Tim Hofman spuugt alleen maar gif' - geliket door AM

'Die Tim Hofman heeft wel voor meer ellende gezorgd, zou accuut van de buis moeten worden geweerd' geliket door AM

Ik ben oprecht geschokt. De lieve mensen zijn met meer: nou daar hoort AM definitief niet bij. Niet te geloven.
pi_219304781
En wat journalistiek had Tim ook een prima punt: de journalistiek krijgt nu expliciet de schuld van iets, waar ze eenvoudigweg geen schuld aan hebben. Dat is een onwenselijke ontwikkeling.

Annemarie had zich duidelijk wel voorbereid op een gesprek/confrontatie en een verhaal ingestudeerd, en ik denk (vrees een beetje) dat ze oprecht in haar goede bedoelingen gelooft en dus ook gelooft dat ze een sterk verhaal heeft. Wat ook wel weer past in het verhaal van de essentie niet snappen en het onvermogen zichzelf in een ander te verplaatsen.

Dat maakt haar geen onsympathiek mens, maar geeft te meer aan dat er regels moeten komen en dat je, helaas, de verantwoordelijkheid niet bij ouders kunt leggen. Het is goed dat ze mee gaat doen aan de denktank denk ik, het geeft een mooie inkijk naar de beweegredenen en het verslavend aspect.
pi_219304805
Benieuwd of Hester Zitvast en Brenda Kluiver nog iets liken of met een reactie komen. Of de broer van.
pi_219304808
Het punt of je kind een contract heeft of niet, of meewerkt aan samenwerkingen of niet is helemaal niet relevant in deze. Feit is dat die momfluencers draaien op de content met en van hun kinderen. Als zij haar kinderen zou weglaten, of als een Judith Bob weglaat bijvoorbeeld dan haken er veel mensen af = minder inkomsten.
Je hoeft je kind dus niet specifiek voor reclame in te zetten om aan ze te verdienen en dat punt lijkt maar niet aan te komen bij hen. Een kind heeft het recht om veilig en in privacy op te groeien en aan dat recht moet je gewoon niet tornen. Al helemaal niet om het voor jezelf goed te praten.
pi_219304819
Ik heb ook geluisterd. Oeh, die Tim.
Het feit dat AM alle haatreacties tegen Tim liket, maar zelf oproept de haatreacties tegen haar en negatieve reviews over haar boek te negeren maakt dat ze echt door de mand valt hoor.

DE staatssecretaris (zou ze weten dat er meer zijn?)…
Net een boek uitgebracht (ze moest het noemen!)…

Het stukje haat, dat hoort er een stukje bij. Het stukje dat nadat jij het hebt aangekaart…
Een stukje aandacht voor dit stuk. Het stukje geld. Een stukje ondernemen. Het stukje contract met de kinderen. Dat stukje inkijkje in ons gezin.

En verder vooral heel veel ja, ja, ja, ja, ja, ja, maar….

Ze kwam er helemaal niet uit toen Tim vroeg waarom ze er toch mee doorgaat.
Een zeer scherp einde.

En hoe kan ze nu beweren dat haar minderjarige kinderen niet meer meewerken aan campagnes? Elke week moeten er weer gespeeld worden met drukkemamma meuk. Ot en Sien. Laarzen. Weekendjes weg. Premieres. AH. Hema. Ect etc.
  donderdag 20 november 2025 @ 18:47:12 #200
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219304836
Holy shit, waarom had ik zo’n drukke werkdag vandaag. Snel de kinderen op bed, want ik heb wat te lezen en te luisteren vanavond.
Graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')