En als je al maanden Tim tagged, dan wist je dat dit belletje zou komen.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:04 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar ook gewoon goed in is. Jammer dat ze dat talent niet op een andere manier heeft besloten te benutten.
En ze had zich duidelijk wel voorbereid en draaide vrij automatisch haar riedel af. Helaas was het elke keer geen echt antwoord op de vraag.
Volgens mij heeft ze hem nooit getagd, ze gebruikte zijn naam als hastag. Volgens mij is Tim zijn aandacht pas gewekt na het AD artikel.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:05 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
En als je al maanden Tim tagged, dan wist je dat dit belletje zou komen.
Precies. En dan in de inner circle van Marietje belanden.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:22 schreef papierentas het volgende:
Sanneke wil er naar mijn idee zelf meer volgers uithalen, meeliften voor meer centen.
Volgens mij praat Sanneke over Patricia Boudewijns als voorbeeld:quote:Op donderdag 20 november 2025 21:22 schreef papierentas het volgende:
Sanneke wil er naar mijn idee zelf meer volgers uithalen, meeliften voor meer centen.
Ik kan haar reacties niet zien want ik ben geblokkeerd. Maar Sanneke maakt zelf ook dankbaar gebruik van haar kind. Ze vertelde laatst nog dat ze dit jaar meer inkomsten had dan andere jaren. En laten we eerlijk zijn, ze weet zelf ook wel dat dat niet door haar gezellige snoetje komt.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:20 schreef Nieve het volgende:
Ik baal nu bijna dat ik geen anoniem account heb, ik moet echt op mijn handen zitten om niet te reageren op Sanneke...
Nu zegt ze weer dat het niet gaat om kinderen online delen. Ze zit weer vanaf die misplaatste high horse te roeptoeteren, maar het punt ontgaat haar ondertussen volledig. Wat een vertoning.
Ik begrijp ook haar drang niet om AM zo te verdedigen. Voelt ze zich aangevallen wellicht?
Ik vond het vooral opvallend DAT Sam er "ineens" was.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ja julia en Jim , die krijgen het meeste geld van allemaal en snoepreisjes, die zijn ook opjectief
Was zij niet op vakantie? Waaron heeft zij hier tijd voor?quote:Op donderdag 20 november 2025 21:20 schreef Nieve het volgende:
Ik baal nu bijna dat ik geen anoniem account heb, ik moet echt op mijn handen zitten om niet te reageren op Sanneke...
Nu zegt ze weer dat het niet gaat om kinderen online delen. Ze zit weer vanaf die misplaatste high horse te roeptoeteren, maar het punt ontgaat haar ondertussen volledig. Wat een vertoning.
Ik begrijp ook haar drang niet om AM zo te verdedigen. Voelt ze zich aangevallen wellicht?
Echt hoor, ga lekker genieten van je vakantie ofzo, je zet jezelf alleen maar onwijs voor schutquote:Op donderdag 20 november 2025 21:20 schreef Nieve het volgende:
Er staan nog wat onder de post van het AD artikelquote:Op donderdag 20 november 2025 21:37 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ze is ook druk bezig geweest met swifferen: onder haar win-post stonden eerder op de avond uitbuit- en kinderarbeid-posts. Ze zijn nu allemaal weg.
😘 voor jouquote:Op donderdag 20 november 2025 22:00 schreef Shuri het volgende:
Ik heb wat narigheid in mijn privesfeer en heb nog niet de podcast kunnen luisteren, maar wel hier wat bij gelezen. Fijn dat Annemarie niet wegkwam met haar standaard kwebbelverhaal. Ze durfde niet naar Eva Jinek, maar kreeg wel Tim Hofman op haar nek (en ik moet om zulke karma wel wat gniffelen 🤭). Morgen ga ik luisteren.
Oh bah, veel sterkte.quote:Op donderdag 20 november 2025 22:00 schreef Shuri het volgende:
Ik heb wat narigheid in mijn privesfeer en heb nog niet de podcast kunnen luisteren, maar wel hier wat bij gelezen. Fijn dat Annemarie niet wegkwam met haar standaard kwebbelverhaal. Ze durfde niet naar Eva Jinek, maar kreeg wel Tim Hofman op haar nek (en ik moet om zulke karma wel wat gniffelen 🤭). Morgen ga ik luisteren.
Ik luisterde vandaag haar podcast met Iris en vond het heel opvallend dat ze noemde dat Iris altijd vrij snel een preek geeft over Michelle . Heb het idee dat zijnzoch verheven voelt boven Michelle en dat het een heel ongezonde vriendschap isquote:Op donderdag 20 november 2025 22:02 schreef Hyacinth het volgende:
De kids van MB moesten ook weer geld binnenhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |