abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219306064
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 21:04 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik denk dat ze daar ook gewoon goed in is. Jammer dat ze dat talent niet op een andere manier heeft besloten te benutten.

En ze had zich duidelijk wel voorbereid en draaide vrij automatisch haar riedel af. Helaas was het elke keer geen echt antwoord op de vraag.
En als je al maanden Tim tagged, dan wist je dat dit belletje zou komen.
pi_219306078
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 21:05 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
En als je al maanden Tim tagged, dan wist je dat dit belletje zou komen.
Volgens mij heeft ze hem nooit getagd, ze gebruikte zijn naam als hastag. Volgens mij is Tim zijn aandacht pas gewekt na het AD artikel.
In de podcast geeft hij aan niet te weten wie ze was en zich heeft moeten verdiepen erin.
Denk dat ze hem expres niet getagd heeft en alleen als hastag gebruikt heeft.
pi_219306085
En ondertussen schooit Debbie om een voerapparaat voor de katten
pi_219306120
AM koketteerde ooit met 'Ik zie mijn gezin als een bedrijf'.
pi_219306122
Hey Sanneke doe eens dom. Ok, ho maar weer... :|W
pi_219306140
Ik baal nu bijna dat ik geen anoniem account heb, ik moet echt op mijn handen zitten om niet te reageren op Sanneke...
Nu zegt ze weer dat het niet gaat om kinderen online delen. Ze zit weer vanaf die misplaatste high horse te roeptoeteren, maar het punt ontgaat haar ondertussen volledig. Wat een vertoning.
Ik begrijp ook haar drang niet om AM zo te verdedigen. Voelt ze zich aangevallen wellicht?

[ Bericht 0% gewijzigd door Nieve op 20-11-2025 21:27:22 ]
pi_219306151
Sanneke wil er naar mijn idee zelf meer volgers uithalen, meeliften voor meer centen.
pi_219306190
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 21:22 schreef papierentas het volgende:
Sanneke wil er naar mijn idee zelf meer volgers uithalen, meeliften voor meer centen.
Precies. En dan in de inner circle van Marietje belanden.
pi_219306193
Er was er ook iemand die schreef iets in de trant van: Toch bijzonder dat jullie zoveel weten, maar dat jullie haar niet volgen.

Mijn gok is dat al die mensen al door Am zijn geblokkeerd _O-
pi_219306198
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 21:22 schreef papierentas het volgende:
Volgens mij praat Sanneke over Patricia Boudewijns als voorbeeld:
“ nee ik bedoel echt andere gezinnen. Die elke vakantie gaan vliegen, uitjes hebben naar Disney en de Efteling en daar overal moeten lachen. Die een nieuwe fiets krijgen voor hun verjaardag en heel enthousiast moeten reageren. Een nieuw bed en nog nooit zo geweldig hebben geslapen”.

Toevallig vliegt Patricia elke vakantie, ging ze laatst uitgenodigd naar de Efteling, kreeg de tweeling een nieuwe fiets voor hun verjaardag én kreeg een van de meiden afgelopen dagen een nieuw bed.

😂😂

Oh en ergens is Sannek gewoon jaloers op dit leven. Want zij bedelt en bietst toch gewoon om dit ook te krijgen? Zij is echt geen haar beter. Of nouja, ergens wel: zij doet dit niet. Maar dat is puur omdat ze het niet krijgt.
pi_219306218
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 21:20 schreef Nieve het volgende:
Ik baal nu bijna dat ik geen anoniem account heb, ik moet echt op mijn handen zitten om niet te reageren op Sanneke...
Nu zegt ze weer dat het niet gaat om kinderen online delen. Ze zit weer vanaf die misplaatste high horse te roeptoeteren, maar het punt ontgaat haar ondertussen volledig. Wat een vertoning.
Ik begrijp ook haar drang niet om AM zo te verdedigen. Voelt ze zich aangevallen wellicht?
Ik kan haar reacties niet zien want ik ben geblokkeerd. Maar Sanneke maakt zelf ook dankbaar gebruik van haar kind. Ze vertelde laatst nog dat ze dit jaar meer inkomsten had dan andere jaren. En laten we eerlijk zijn, ze weet zelf ook wel dat dat niet door haar gezellige snoetje komt.
Ik wil blijven.
pi_219306223
Ze is ook druk bezig geweest met swifferen: onder haar win-post stonden eerder op de avond uitbuit- en kinderarbeid-posts. Ze zijn nu allemaal weg.
pi_219306232
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 20:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ja julia en Jim , die krijgen het meeste geld van allemaal en snoepreisjes, die zijn ook opjectief
Ik vond het vooral opvallend DAT Sam er "ineens" was.
Die was er vast niet zomaar...

En hoe kan ze dit nou een "optreden" noemen... Wat een onnozel wicht
pi_219306235
Ik denk niet dat Tim een podcast over AM ging maken, zonder haar van tevoren in te lichten dat hij haar gaat bellen en ook zal hij niet uit het niets haar telefoonnummer hebben. Dat AM "verrast doet" past in haar strategisch denken en doen wat ze nu al jarenlang doet. Wat zij doet met haar trouwe volgers is investeren in contact, reageert ongetwijfeld veelvuldig op DM's en met haar "ik praat jullie straks bij" stories, geeft ze het gevoel dat deze volgers "een onderdeel van de familie zijn". Noch is zij dom en onnozel in haar wens om "andere ouders te behoeden voor de fouten die zij persoonlijk heeft gemaakt". Deze vrouw is verslaafd aan haar eigen succes, kan haar geluk niet op dat ze bakken vol met geld binnenharkt waarmee ze voornamelijk haar oudste 3 kinderen kan "fêteren" en meer verdient dan haar al goed verdienende man (ligt het aan mij of maakt ze steeds meer snerende opmerkingen over M?). Ze zal haar eigen kind(eren) verkopen voor geld. Oh wacht ...

In de story vandaag waar Lot met een takje op het raam slaat en AM de voordeur opendoet, filmt ze nog even specifiek, heel snel doch expres, op de sleutelhanger bord een sticker met de woorden "seks vlogger" wat achter haar naam is geplakt (ik heb een screenshot). Dit zegt alles over wat voor "piemel kleien en ga je lekker van poepen" type AM is. Ordinair en gewoonweg zonder schaamte misbruiken van voornamelijk haar jongste 4 dochters voor financieel gewin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 20-11-2025 21:45:16 ]
pi_219306282
quote:
Was zij niet op vakantie? Waaron heeft zij hier tijd voor?
pi_219306287
quote:
Echt hoor, ga lekker genieten van je vakantie ofzo, je zet jezelf alleen maar onwijs voor schut
pi_219306289
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 21:37 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ze is ook druk bezig geweest met swifferen: onder haar win-post stonden eerder op de avond uitbuit- en kinderarbeid-posts. Ze zijn nu allemaal weg.
Er staan nog wat onder de post van het AD artikel
pi_219306303
Die AM fans hebben allemaal heel veel last van cognitieve dissonantie
pi_219306322
Ik heb wat narigheid in mijn privesfeer en heb nog niet de podcast kunnen luisteren, maar wel hier wat bij gelezen. Fijn dat Annemarie niet wegkwam met haar standaard kwebbelverhaal. Ze durfde niet naar Eva Jinek, maar kreeg wel Tim Hofman op haar nek (en ik moet om zulke karma wel wat gniffelen 🤭). Morgen ga ik luisteren.
pi_219306328
De kids van MB moesten ook weer geld binnenhalen
pi_219306368
AM en M gaan samen naar de podcast kijken. Zullen er samen ongetwijfeld hartelijk om moeten gaan lachen bij een rood wijntje en morgen gewoon weer "lachend naar de bank". M is nét zo geïnvesteerd in deze business als z'n vrouw, anders zou je toch horendol worden van dag in dag uit die telefoon in je gezicht of, nog erger, in die van je jonge/kleine dochters.
pi_219306376
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 22:00 schreef Shuri het volgende:
Ik heb wat narigheid in mijn privesfeer en heb nog niet de podcast kunnen luisteren, maar wel hier wat bij gelezen. Fijn dat Annemarie niet wegkwam met haar standaard kwebbelverhaal. Ze durfde niet naar Eva Jinek, maar kreeg wel Tim Hofman op haar nek (en ik moet om zulke karma wel wat gniffelen 🤭). Morgen ga ik luisteren.
😘 voor jou
pi_219306419
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 22:00 schreef Shuri het volgende:
Oh bah, veel sterkte.
pi_219306446
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 22:02 schreef Hyacinth het volgende:
De kids van MB moesten ook weer geld binnenhalen
Ik luisterde vandaag haar podcast met Iris en vond het heel opvallend dat ze noemde dat Iris altijd vrij snel een preek geeft over Michelle . Heb het idee dat zijnzoch verheven voelt boven Michelle en dat het een heel ongezonde vriendschap is
pi_219306455
Ik zat even op youtube te lezen en iemand schreef in de comments: "Ik denk dat deze vrouw dacht dat ze heel redelijk overkwam, maar wat ze zei was bizar."

Ik denk dat dat inderdaad weleens het geval zou kunnen zijn.

Afgezien van dat zal Annemarie natuurlijk gewoon verteld zijn dat haar gesprek opgenomen werd voor de uitzending en zal de redactie van Boos ook aan het nummer gekomen zijn (zoals iemand anders ook schreef) en had Annemarie haar one liners paraat. Ik snapte ook wel dat Tim haar daarin onderbrak, want ze verviel steeds automatisch in haar eigen promotiepraat (wisten jullie dat ze een boek heeft geschreven?).

Jammer ook dat veel volgers het ook niet lijken te snappen. Ook als je iemand aardig vindt, ze een soort vriendin is en je haar inspirerend vindt, kun je ook afkeuren wat ze doet. Dat kan gewoon naast elkaar bestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')