Eens, maar 100 km reizen om te wandelen is toch niks? Ga dan wat eten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:34 schreef Cupfighter het volgende:
Een date heeft voor mij als doel elkaar beter te leren kennen, ik wil ook eerst graag videobellen omdat ik geen zin heb 100 km te reizen voor iemand die niet bestaat.
Wat te gaan doen op de eerste date is afhankelijk wat zij ook leuk vindt, ik vind lunchen of een drankje ergens doen wel leuk of een wandeling.
Intieme dingen is voor mij niet echt iets wat perse nodig is dat lijkt me fijner als je elkaar al een paar gezien hebt en er meer sprake is van een relatie
Dat zal het vast zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jij hebt of teveel vrije tijd of weinig eisen.
Gaan eten heeft ook mijn voorkeur maar ik wil ook best reizen voor een wandeling, over het betalen van eten maak ik me niet zo druk dat wil ik die eerste keer best doen voor iemandquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:35 schreef Ansa het volgende:
[..]
Eens, maar 100 km reizen om te wandelen is toch niks? Ga dan wat eten.
Ik betaal mijn eigen deel als er geen 2e date in zit.
Komt dit niet uit The Matrix? Als je een blauwe pil slikt dan blijf je onwetend, en kies je voor een rode pil dan kom je achter de waarheid.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:38 schreef gianni61 het volgende:
je hebt het nu al een paar topics over redpillen en ik heb nog steeds geen idee waar je het over hebt
Heerlijk toch, zulke aannamesquote:
Is iets anders.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:36 schreef golfer het volgende:
Je bent nogal geobsedeerd over daten?
R&P / Multidaters
Redpill is Andrew Tategedachtenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:45 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Komt dit niet uit The Matrix? Als je een blauwe pil slikt dan blijf je onwetend, en kies je voor een rode pil dan kom je achter de waarheid.
Op mijn leeftijd is 90% bezet of heeft kinderen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:48 schreef Marsenal het volgende:
Ik weet niet hoe het is om te daten in het internet-dating tijdperk dus dit soort topics komen op mij nogal dystopisch over.
Ik vroeg meisjes altijd uit als ik ze al één of een paar keer heb ontmoet en we hadden geflirt of in elk geval reageerde ze oke als ik probeerde te flirten met haar waardoor ik dacht dat er een kans was dat een date leuk zou zijn.
Dan ging ik eten ergens of iets leuks doen en wat drinken ofzo en gewoon samen rondhangen ergens in de stad.
Dit zou nog steeds het datingleven kunnen zijn want mensen ontmoeten nog steeds vreemden op werk of school of ergens anders die potentieel de liefde van het leven kunnen zijn maar toch doet het meerendeel van mensen de start van een ontmoeting tegenwoordig via hun telefoon en een app en dan moet er inderdaad eerst gevideobelt worden en dat lijkt me ontzettend kut en ongemakkelijk en sollicitatie-achtig en dat zou ik echt nooit doen.
Ga eens naar buiten joh
Liever een naief meisje dat alles pikt?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
TS klinkt als een red flag op pootjes. Waarschijnlijk een hoop gezeik.
Zou niet daten.
Ja, terecht dat je die mannen insta blokt. Als je met die gedachten rondloopt is er iets niet helemaal goed.quote:
Liever geen meisjes die valse dilemmas verzinnen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Liever een naief meisje dat alles pikt?
quote:
Geen wonder dat het nooit iets wordt als je blijkbaar niet met je dates wilt praten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:27 schreef Ansa het volgende:
De date is eten of een activiteit ( tentoonstelling, film). Koffiedates vind ik te vrijblijvend. Ik heb weinig tijd en ga niet 40 minuten reizen voor een wandeling.
Wat bedoel je hier precies met commitment?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:27 schreef Ansa het volgende:
Zoenen doe ik alleen nog bij commitment. Seks twijfel ik nog over, ik heb geen zin meer in seks en dat een man het daarna afkapt.
Wellicht dat ik enkele weken wacht.
En jullie?
Er tussen in, geen dame die me wil overheersen daar heb ik al teveel slechte ervaringen mee gehad maar iemand die overal ja op zegt zou denk ik ook niet bij mij passen, een beetje pit dus maar niet zoveel dat ik zelf amper inbreng hebquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik vaker, ik weet natuurlijk niet wat je leeftijd is, maar ondertussen is 1 op de 5 Nederlanders alleenstaand, en ik kan onder mijn kennissenkring het aantal alleenstaande dertigers en veertigers niet meer op één hand tellen. Een spontane ontmoeting met een andere alleenstaande lijkt me niet ongewoon, toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd is 90% bezet of heeft kinderen.
Ik wil niemand overheersen. Ik vertrek als mijn grenzen overschreden worden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er tussen in, geen dame die me wil overheersen daar heb ik al teveel slechte ervaringen mee gehad maar iemand die overal ja op zegt zou denk ik ook niet bij mij passen, een beetje pit dus maar niet zoveel dat ik zelf amper inbreng heb
36.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:13 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik vaker, ik weet natuurlijk niet wat je leeftijd is, maar ondertussen is 1 op de 5 Nederlanders alleenstaand, en ik kan onder mijn kennissenkring het aantal alleenstaande dertigers en veertigers niet meer op één hand tellen. Een spontane ontmoeting met een andere alleenstaande lijkt me niet ongewoon, toch?
Dat begrijp ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik wil niemand overheersen. Ik vertrek als mijn grenzen overschreden worden.
Voor mij is er dan geen tweede date als jij andere dates hebt na onze eerste date.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Voor mij is daten ook iets serieus en ik vind het ook belangrijk dat je eerlijk en respectvol met elkaar omgaat.
Ik krijg maar weinig matches op dating sites, dus helaas heb ik maar zelden een date.
Een date is inderdaad bedoeld om elkaar beter te leren kennen. De kans dat een date uiteindelijk uitgroeit tot een relatie is niet zo heel groot, dus in principe zou ik wel met meerdere vrouwen tegelijk daten omdat ik anders mogelijk een kans op een relatie zou laten lopen. Omdat ik zo weinig matches op dating sites krijg, is de kans dat ik ooit in de situatie kom dat ik meerdere vrouwen zou kunnen daten ook maar heel klein.
Met sex kan ik in principe wachten. Ik vind op een bepaalde manier dat het aan de vrouw is om te bepalen waneer er gesext wordt.
Het gaat inderdaad mis dan, ook met het idee dat het bestaan zo maakbaar is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
36.
Hij moet hoogopgeleid, monogaam, kindvrij, en mijn type zijn. Daar gaat het al mis.
En welke leeftijd mag je date hebben?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:14 schreef Ansa het volgende:
36.
Hij moet hoogopgeleid, monogaam, kindvrij, en mijn type zijn. Daar gaat het al mis.
Je kan tijdens al die dingen praten, en ervoor ook.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[..]
Geen wonder dat het nooit iets wordt als je blijkbaar niet met je dates wilt praten.
34-44.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En welke leeftijd mag je date hebben?
En wat is "jouw type"?
Onzin. Ik heb tig mannen gedate en ik word niet gelukkig met een tokkie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:17 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad mis dan, ook met het idee dat het bestaan zo maakbaar is.
Je potentiele partner moet je type zijn, maar je moet vooral iemand leuk vinden en diegene jou, zoals jullie zijn. Daar begint het. Als je op voorhand gaat filteren dan blijft er weinig over voor de liefde.
WETEN JULLIE NOG DAT IS, KINDEREN? LIEFDE?
Eerst iemand leuk vinden, dán daar een relatie mee willen. Dat is de juiste volgorde.
Een relatie willen om het idee een relatie te hebben, dat wordt niks. Het is geen auto. Je wil een relatie, maar je weet nog niet eens met wie! Dat is er wat mis is met de datingscene anno 2025. De volgorde is verkeerd om.
Zo spontaan is het allemaal niet, er zit een plan en een gedachte achter waar je niet in mee moet willen gaan. Toeval bestaat niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:13 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik vaker, ik weet natuurlijk niet wat je leeftijd is, maar ondertussen is 1 op de 5 Nederlanders alleenstaand, en ik kan onder mijn kennissenkring het aantal alleenstaande dertigers en veertigers niet meer op één hand tellen. Een spontane ontmoeting met een andere alleenstaande lijkt me niet ongewoon, toch?
Die mannen blijkbaar ook niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb tig mannen gedate en ik word niet gelukkig met een tokkie.
De poel is niet breed, met je wensenlijst, ik snap het.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb tig mannen gedate en ik word niet gelukkig met een tokkie.
Dit klinkt als een wespennest waar ik uit zou blijvenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zo spontaan is het allemaal niet, er zit een plan en een gedachte achter waar je niet in mee moet willen gaan. Toeval bestaat niet.
Op dat punt ben ik inmiddels ook beland.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit klinkt als een wespennest waar ik uit zou blijven
Ik vermoed dat TS wat nare ervaringen heeft meegemaakt. Maar vervolgens prijst ze zichzelf totaal uit de markt. Dat mag natuurlijk, maar waarom dan überhaupt nog proberen te daten?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:36 schreef golfer het volgende:
Je bent nogal geobsedeerd over daten?
R&P / Multidaters
Ik wil iemand die op me lijkt qua drive en volwassenheid.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De poel is niet breed, met je wensenlijst, ik snap het.
Het probleem is ook dat mannen vaak een minder lang lijstje hebben. Ik houd ook van ambitieuze vrouwen, maar als het middelbare school dropout-kassameisje van de jumbo lief lacht en gewoon altijd vrolijk doet en me het leven niet zuur maakt als ik een keer de keuken niet opruim maakt die ook gewoon kans. Voor vrouwen is de poel daardoor echt kleiner.
Ik word ongelukkig met iemand zonder drive die ik fysiek onaantrekkelijk vind. Ik blijf dan liever alleen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat TS wat nare ervaringen heeft meegemaakt. Maar vervolgens prijst ze zichzelf totaal uit de markt. Dat mag natuurlijk, maar waarom dan überhaupt nog proberen te daten?
Ik wil niet zomaar een alleenstaande. Ik wil maar een iemand die echt bij mij past.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zo spontaan is het allemaal niet, er zit een plan en een gedachte achter waar je niet in mee moet willen gaan. Toeval bestaat niet.
Ja, misschien zit daar het probleem. Ik kan natuurlijk als hoogopgeleide, monogame, en kindvrije man alleen maar voor mezelf spreken, maar ik zou inderdaad verlangen naar wat meer volwassenheid bij een vrouw.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik wil iemand die op me lijkt qua drive en volwassenheid.
Je probeert me nu te neggen, doorzichtig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, misschien zit daar het probleem. Ik kan natuurlijk als hoogopgeleide, monogame, en kindvrije man alleen maar voor mezelf spreken, maar ik zou inderdaad verlangen naar wat meer volwassenheid bij een vrouw.
Passen is meten en meten is weten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik wil niet zomaar een alleenstaande. Ik wil maar een iemand die echt bij mij past.
Ja en dat kan respectvol een tegelijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Passen is meten en meten is weten.
Klinkt goed. Wanneer begint het?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:44 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja en dat kan respectvol een tegelijk.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
36.
Wandelen vind ik geen date. Maar ik heb ook geen seks met dates.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:46 schreef DJKoster het volgende:
Maar goed, om de TT vraag te beantwoorden:
Hapje eten, als het gezellig is daarna wat drinken en als het heeel gezellig is dan samen naar huis.
Maar het kan ook gewoon een korte koffie-date of wandeling zijn.
Maar vooral gewoon gaan en zien hoe het loopt, na 5 minuten afkappen is ook helemaal prima.
Prima, dat wisten we al 100x. Mag je helemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:15 schreef Ansa het volgende:
[..]
Wandelen vind ik geen date. Maar ik heb ook geen seks met dates.
Waarom investeer je niet in een date? Moet ze je " verdienen"?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:16 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Prima, dat wisten we al 100x. Mag je helemaal zelf weten.
Je vraag was wat de doorsnee Fok!ker doet op een date en daar antwoord ik op.
Hij investeert toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:36 schreef Ansa het volgende:
[..]
Waarom investeer je niet in een date? Moet ze je " verdienen"?
Een wandeldate, daar kan je er 50 van op een dag hebben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hij investeert toch?
En niemand hoort het te verdienen.
Het klikt of het klikt niet.
Eens, maar dat krijg je wel met multidaten. Een soort love island waar de vent achterover zit en vrouwen hem moeten overwinnen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hij investeert toch?
En niemand hoort het te verdienen.
Het klikt of het klikt niet.
Tegenwoordig zou het eerder andersom zijn, want het aantal mannen dat op zoek is naar een vrouw is wel een stuk groter dan het aantal vrouwen dat op zoek is naar een man.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:54 schreef Ansa het volgende:
Eens, maar dat krijg je wel met multidaten. Een soort love island waar de vent achterover zit en vrouwen hem moeten overwinnen.
Dit kan ik me maar moeilijk voorstellen, in mijn kennissenkring is het juist andersom.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:54 schreef Ansa het volgende:
[..]
Eens, maar dat krijg je wel met multidaten. Een soort love island waar de vent achterover zit en vrouwen hem moeten overwinnen.
Wel een flinke wandeling door het bos dan he.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een wandeldate, daar kan je er 50 van op een dag hebben.
Zie mijn multidate topic en het lelijke man topic. Twee mannen die zich al zo opstelden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou het eerder andersom zijn, want het aantal mannen dat op zoek is naar een vrouw is wel een stuk groter dan het aantal vrouwen dat op zoek is naar een man.
15 tot 16 uur wandelen is mij nog te casual. Ik ga het liefst 24 uur speedhiken in de Dolomieten, dan heb je echt even aandacht voor elkaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:12 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Wel een flinke wandeling door het bos dan he.
Ik investeer in zoverre dat de date op dat moment alle aandacht heeft. En mijn voorkeur heeft het dat het ook geen 'agenda-punt' is: 15-16u wandelen en daarna weer verder met andere dingen.
Maar als het zo spontaan loopt kan het ook een lunchdate tussendoor zijn, ook prima.
Ik zou never nooit op een afgelegen plek afspreken...quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:12 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Wel een flinke wandeling door het bos dan he.
Ik investeer in zoverre dat de date op dat moment alle aandacht heeft. En mijn voorkeur heeft het dat het ook geen 'agenda-punt' is: 15-16u wandelen en daarna weer verder met andere dingen.
Maar als het zo spontaan loopt kan het ook een lunchdate tussendoor zijn, ook prima.
Eens maar dat verwachten zulke mannen wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:57 schreef Aberkullie het volgende:
Daarbij is niemand zo leuk als je hem/haar moet overwinnen
Zou ik eens kijken naar een ander typequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:15 schreef Ansa het volgende:
[..]
Eens maar dat verwachten zulke mannen wel.
Ik begrijp ook niet waar je die vandaan gehaald hebt. Ik denk dat verreweg de meeste mannen absoluut niet zo zijn, want het hele dating gebeuren is voor de meeste mannen gewoon afzien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:14 schreef Ansa het volgende:
Zie mijn multidate topic en het lelijke man topic. Twee mannen die zich al zo opstelden.
Gefrustreerd omdat haar laatste date/relatie/iets niet zo lekker liep.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:12 schreef Lienekien het volgende:
Dus je hebt al een jaar geen date meer gehad, uit vrije keuze, maar je opent het ene na het andere topic over date-gedoe.
Waarom?
Veel effectiever dan een museum of vooral de bioscoop... Daar hoor je niet eens te praten..quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je vraagt naar de mening van mede usersquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over al die vorige accounts waaronder TS hetzelfde al regelmatig heeft aangekaart.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:08 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Gefrustreerd omdat haar laatste date/relatie/iets niet zo lekker liep.
Maar het is inmiddels wel een beetje niveau troll geworden omdat ze ook in andere relatie en date topics zooi post
Oeh, is dit die britney? Of hoe zij heette, zou een hoop verklaren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over al die vorige accounts waaronder TS hetzelfde al regelmatig heeft aangekaart.
Nee, die niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, is dit die britney? Of hoe zij heette, zou een hoop verklaren.
Nee, niet uit vrije keuze. Omdat men respectloos is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:12 schreef Lienekien het volgende:
Dus je hebt al een jaar geen date meer gehad, uit vrije keuze, maar je opent het ene na het andere topic over date-gedoe.
Waarom?
Goedzo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je vraagt naar de mening van mede users
Om hun meningen vervolgens af te schieten
Als je niet zoekt, dan vind je dus ook niet die mannen die wél aan je wensen voldoen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:05 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, niet uit vrije keuze. Omdat men respectloos is.
Ja lekker gratis met 10 anderen diezelfde dag.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Veel effectiever dan een museum of vooral de bioscoop... Daar hoor je niet eens te praten..
Ik zoen vaak op de tweede date, of vroeger dus aan het einde van de eerste. Vandaar mijn regel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:35 schreef Hexagon het volgende:
Voor mij was een date een keertje wat gaan drinken. Is het niks, dan ga je na twee drankjes naar huis. Is het leuk, dan blijf je lekker doorgaan. Ik probeerde ook gewoon snel zoiets te regelen. Ik wilde altijd een paar dingen van haar weten en als ik dat wist vroeg ik haar op date. Dus daar deed ik geen weken over.
Ik had soms wel drie dates tegelijk in de agenda staan. Zolang het een eerste date is dan betekent dat nog niks. Pas als het zoenen of meer werd ging of andere dates afzeggen.
Je persoonlijkheid afleidend aan de topics die je opent, blijf je ook echt wel alleen. Maak je maar geen zorgen.quote:
Ja, hoe durf ik grenzen te stellen en me niet te laten gebruiken!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:30 schreef flyguy het volgende:
[..]
Je persoonlijkheid afleidend aan de topics die je opent, blijf je ook echt wel alleen. Maak je maar geen zorgen.
Er is vast een een incel op fok die toehaptquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:30 schreef flyguy het volgende:
[..]
Je persoonlijkheid afleidend aan de topics die je opent, blijf je ook echt wel alleen. Maak je maar geen zorgen.
Je bent bijna of misschien zelfs gewoon agressief met reagerenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, hoe durf ik grenzen te stellen en me niet te laten gebruiken!
Er is een verschil tussen grenzen stellen, je niet laten gebruiken en liever alleen blijven dan settelen en in allerlei topics op een forum je klagende beklag te doen en te verwachten dat mensen jou in alles gelijk geven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, hoe durf ik grenzen te stellen en me niet te laten gebruiken!
Als een zoen zoveel voor jou betekent, zou je kunnen overwegen om wat langer te wachten met de eerste zoen totdat je wat meer zekerheid over je date hebt. Hetzelfde geldt voor sex.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:07 schreef Ansa het volgende:
Ik zoen vaak op de tweede date, of vroeger dus aan het einde van de eerste. Vandaar mijn regel.
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als een zoen zoveel voor jou betekent, zou je kunnen overwegen om wat langer te wachten met de eerste zoen totdat je wat meer zekerheid over je date hebt. Hetzelfde geldt voor sex.
Ik verwacht niks. De vraag is waarom jij mij de les komt lezen. Ik kan nu tegen mijn omgeving gaan zeuren, of ik klaag op een forum en ga daarna verder.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen grenzen stellen, je niet laten gebruiken en liever alleen blijven dan settelen en in allerlei topics op een forum je klagende beklag te doen en te verwachten dat mensen jou in alles gelijk geven.
Waarom maak je je dan druk om dates en wil je"commitment"? Dan blijf je toch alleen, als je een consessie vrij leven wil?quote:
Ik wil een partner die mij ziet als meer dan een stuk vlees.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:23 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Waarom maak je je dan druk om dates en wil je"commitment"? Dan blijf je toch alleen, als je een consessie vrij leven wil?
Ik heb nou niet echt het idee dat je ‘verder’ aan het gaan bent. Je blijft nog heerlijk hangen in je slachtofferrol.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik verwacht niks. De vraag is waarom jij mij de les komt lezen. Ik kan nu tegen mijn omgeving gaan zeuren, of ik klaag op een forum en ga daarna verder.
Genoeg mannen die je behandelen als een prinses, maar jij wilt een George Clooney en geeft die mannen dus gewoon geen kans.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 01:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik wil een partner die mij ziet als meer dan een stuk vlees.
Multidaters willen uiterlijke en sociaal-economische perfectie en zullen iedereen blijven vergelijken en dumpen tot Jutta Leerdam voor ze staat.
Sorry maar ik vind jou ook behoorlijk respectloos overkomenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:05 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, niet uit vrije keuze. Omdat men respectloos is.
Ik zoek en vind ze niet. Alleen multidaters.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je niet zoekt, dan vind je dus ook niet die mannen die wél aan je wensen voldoen.
Jouw mening is irrelevant. Ik geef een grens aan en ipv dat jij je uitspreekt tegen hun gedrag ga je mij overhalen om me te laten gebruiken. Bah.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 01:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind jou ook behoorlijk respectloos overkomen
Ik date binnen mijn league. Die mannen zitten niet in mijn leeftijdscategorie, hebben andere normen en waarden, of zijn gewoon onverzorgd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 01:11 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Genoeg mannen die je behandelen als een prinses, maar jij wilt een George Clooney en geeft die mannen dus gewoon geen kans.
De vijver waarin je vist is gewoon veels te klein.
Mijn mening is irrelevant maar je vraagt onze manier van daten en schiet ons vervolgens af , een grens aangeven is prima, je arrogant gedragen niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:42 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jouw mening is irrelevant. Ik geef een grens aan en ipv dat jij je uitspreekt tegen hun gedrag ga je mij overhalen om me te laten gebruiken. Bah.
Er is niks arrogants aan verwachten dat een man dagelijks doucht, een carriere heeft, en geen 500 dates in een maand.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mijn mening is irrelevant maar je vraagt onze manier van daten en schiet ons vervolgens af , een grens aangeven is prima, je arrogant gedragen niet.
Een carriere?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:53 schreef Ansa het volgende:
[..]
Er is niks arrogants aan verwachten dat een man dagelijks doucht, een carriere heeft, en geen 500 dates in een maand.
Mij boeit het wel want ik wil iemand die ook hoogbegaafd is of op dat niveau functioneert. Lief is voor mij niet het bare minimum.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een carriere?
Iets wat me totaal niet boeit bij dates, iemand achter de kassa bij de Aldi kan veel liever zijn dan een directie secretaresse bij een groot bedrijf
Zelf ben je ook hoogbegaafd?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mij boeit het wel want ik wil iemand die ook hoogbegaafd is of op dat niveau functioneert.
Ja, ik ben gediagnosticeerd UHB. Ik verwacht van iemand veel algemene kennis, honger naar nieuwe informatie, analytisch denken en drive. Ik heb geen zin in een partner die ik alles moet uitleggen of die mij niet kan volgen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zelf ben je ook hoogbegaafd?
En er zit heel veel tussen hoogbegaafd en een verslaafde
Er zit een hele hoop tussen een puinhoop en hoogbegaafd zijn. Kweenie hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mij boeit het wel want ik wil iemand die ook hoogbegaafd is of op dat niveau functioneert. Lief is voor mij niet het bare minimum.
Ik heb jarenlang een lieve man gekend wiens leven een puinhoop was. Vies huis, drugs, drank, jarenlang werkloos, drama en gedoe. Voor mij zou dat een ramp zijn. Ik heb mezelf keihard opgetrokken uit de ziektewet na PTSS. Ik wil geen man die mij weer ziek maakt door alle stress.
Is dit met opzet? Jammer dat je met een voorbeeld van een ambitieuze vrouw niet verder komt dan de secretaresse van de grote baas.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een carriere?
Iets wat me totaal niet boeit bij dates, iemand achter de kassa bij de Aldi kan veel liever zijn dan een directie secretaresse bij een groot bedrijf
Mijn laatste ex was een gesjeesde student. Ik kreeg de hele tijd negs over "zo slim ben je niet"," je was toch hoogbegaafd" etc als ik iets niet kon. Ook de laatste date die ik had zei steeds negatieve dingen over universiteiten. Mannen haten vrouwen die hoger zijn opgeleid dan zij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Er zit een hele hoop tussen een puinhoop en hoogbegaafd zijn. Kweenie hoor.
Dit is bijna letterlijk overgenomen uit de manosphere.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:12 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Is dit met opzet? Jammer dat je met een voorbeeld van een ambitieuze vrouw niet verder komt dan de secretaresse van de grote baas.
Ja, dit is echt een compleet andere vijver, zoals ik al zei in het andere topic.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mijn laatste ex was een gesjeesde student. Ik kreeg de hele tijd negs over "zo slim ben je niet"," je was toch hoogbegaafd" etc als ik iets niet kon. Ook de laatste date die ik had zei steeds negatieve dingen over universiteiten. Mannen haten vrouwen die hoger zijn opgeleid dan zij.
Om maar niet te zwijgen over de mismatch in doelen.
Nee ik gaf gewoon 2 voorbeelden dat is geen opzetquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:12 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Is dit met opzet? Jammer dat je met een voorbeeld van een ambitieuze vrouw niet verder komt dan de secretaresse van de grote baas.
Pfff ik geef een voorbeeld en er wordt gelijk een stempel op gedruktquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dit is bijna letterlijk overgenomen uit de manosphere.
Als je redpillpraatjes hebt krijg je die stempel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pfff ik geef een voorbeeld en er wordt gelijk een stempel op gedrukt
Waar vis jij,?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, dit is echt een compleet andere vijver, zoals ik al zei in het andere topic.
Wat bedoel je toch met redpill?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:27 schreef Ansa het volgende:
[..]
Als je redpillpraatjes hebt krijg je die stempel.
Omdat het een nogal denigrerend voorbeeld van vrouwelijk succes is. Ik vind het nogal afstotelijk. Waarom niet een vrouw noemen die dokter, advocaat of zelf directeur is?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pfff ik geef een voorbeeld en er wordt gelijk een stempel op gedrukt
Nou ik bedoelde het niet denigrerend in ieder geval sorry als dat zo overgekomen isquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:34 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Omdat het een nogal denigrerend voorbeeld van vrouwelijk succes is. Ik vind het nogal afstotelijk. Waarom niet een vrouw noemen die dokter, advocaat of zelf directeur is?
Studenten zijn ook te jong en ik zoek iemand zoals ik zelf.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Niet tussen de studenten en hoog opgeleiden.
Je hebt internet, zoek het op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat bedoel je toch met redpill?
En ik geef een voorbeeld als dat al genoeg is voor een stempel snap ik wel dat je geen goede date treft
Ja, graag.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:56 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het voorbeeld van een directie secretaresse kwam bij sommigen misschien over als denigrerend omdat er een stereotyp beeld bestaat van directie secretaresses dat ze die baan hebben gekregen door met de directeur horizontaal te gaan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:37 schreef Cupfighter het volgende:
Nou ik bedoelde het niet denigrerend in ieder geval sorry als dat zo overgekomen is
Vooral omdat secretaresse blijkbaar het hoogst haalbare is voor een vrouw.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het voorbeeld van een directie secretaresse kwam bij sommigen misschien over als denigrerend omdat er een stereotyp beeld bestaat van directie secretaresses dat ze die baan hebben gekregen door met de directeur horizontaal te gaan.
Dit...quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:33 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Vooral omdat secretaresse blijkbaar het hoogst haalbare is voor een vrouw.
Hè, precies hetzelfde wat jij ook zoekt!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 01:03 schreef Ansa het volgende:
Multidaters willen uiterlijke en sociaal-economische perfectie en zullen iedereen blijven vergelijken en dumpen tot Jutta Leerdam voor ze staat.
Ja joh, maak het nog een stukje erger door dat cliché er bij te slepen. Een vrouw met ‘carrière’ die dat vooral niet te danken heeft aan haar eigen kwaliteiten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het voorbeeld van een directie secretaresse kwam bij sommigen misschien over als denigrerend omdat er een stereotyp beeld bestaat van directie secretaresses dat ze die baan hebben gekregen door met de directeur horizontaal te gaan.
Die bestaan toch niet?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja joh, maak het nog een stukje erger door dat cliché er bij te slepen. Een vrouw met ‘carrière’ die dat vooral niet te danken heeft aan haar eigen kwaliteiten.
Nogmaals zo bedoelde ik het nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:33 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Vooral omdat secretaresse blijkbaar het hoogst haalbare is voor een vrouw.
Ik ben niet op zoek naar Chris Hemsworth maar naar een man met een veelvoorkomende opleiding die zich scheert en doucht.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hè, precies hetzelfde wat jij ook zoekt!
Sociaal-economische en uiterlijke perfectie.
Hoe durven zij hetzelfde te doen
Ik date niet ontspannen. Ik werk meer dan fulltime en een avond vergooien vind ik erg zonde, zeker als hij dan ook nog eens vervelend is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:43 schreef Hexagon het volgende:
Met al je regeltjes, eisen, blokkades en frustraties lijkt het me welhaast een onmogelijke opgave om ontspannen en gezellig te daten.
Misschien moet je een date niet als iets heel groots zien en er luchtiger mee omgaan. Misschien heb je dan meer kans dat er een leuk iemand bij zit waarmee een klik is.
Dat jij dat zo ziet betekent niet dat iedereen dat zo ziet/moet zien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:36 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik date niet ontspannen. Ik werk meer dan fulltime en een avond vergooien vind ik erg zonde, zeker als hij dan ook nog eens vervelend is.
Ik videobel en investeer al een week tot 2 voor de date. Kom je tot het datestadium dan is dat al de 2e ronde.
Ik communiceer het vooraf en ga er vanuit dat als een man zegt dat het ok is dat hij niet liegt. Ik snap sowieso niet dat een multidater een monogame vrouw achternaloopt en niet zijn 5000 andere opties.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat jij dat zo ziet betekent niet dat iedereen dat zo ziet/moet zien.
Het zijn allemaal keuzes die je zelf maakt, je kan prima eens een andere aanpak proberen. Wat heb je dan verloren? Een paar weken tijd misschien, maar wat is dat op een mensenleven als dat uiteindelijk die ene oplevert die niet 100% aan jouw eisen/plaatje voldoet maar wel net perfect genoeg is.
Maar momenteel schrijf je die al af voordat je ze uberhaupt een echte kans geeft (zoals de meeste mensen dat wel doen dus). Als dat is wat je wil, blijf dat vooral doen. Maar accepteer dan ook dat je een lange en moeilijke (zo niet onmogelijke) datetijd tegemoet gaat.
En dan kan je wel afgeven op "al die mannen", maar jij bent degene die de lat zo hoog legt en je hebt alleen invloed op de keuzes die jij maakt. Wat die mannen doen, moeten zij weten. Daar heb jij geen invloed op.
Ik schrijf non-monogame mannen, redpillers, en mannen die close zijn met exen af. Voor mij dingen die mij zwaar ongelukkig zouden maken. Een niet-perfecte haarlijn of 1.76m is geen dealbreaker.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat jij dat zo ziet betekent niet dat iedereen dat zo ziet/moet zien.
Het zijn allemaal keuzes die je zelf maakt, je kan prima eens een andere aanpak proberen. Wat heb je dan verloren? Een paar weken tijd misschien, maar wat is dat op een mensenleven als dat uiteindelijk die ene oplevert die niet 100% aan jouw eisen/plaatje voldoet maar wel net perfect genoeg is.
Maar momenteel schrijf je die al af voordat je ze uberhaupt een echte kans geeft (zoals de meeste mensen dat wel doen dus). Als dat is wat je wil, blijf dat vooral doen. Maar accepteer dan ook dat je een lange en moeilijke (zo niet onmogelijke) datetijd tegemoet gaat.
En dan kan je wel afgeven op "al die mannen", maar jij bent degene die de lat zo hoog legt en je hebt alleen invloed op de keuzes die jij maakt. Wat die mannen doen, moeten zij weten. Daar heb jij geen invloed op.
Ik vond het grappig dat jij een paar posts geleden iemand anders een neoliberale dater noemde, terwijl ik dat neoliberale maakbaarheidsdenken vooral bij jou zelf zien. Helaas (?) is daten niet zoals een nieuwe telefoon uitzoeken waarbij je vantevoren alle specs goed kan uitzoeken en je na even proefkijken in de winkel je nieuwe exemplaar meeneemt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:36 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik date niet ontspannen. Ik werk meer dan fulltime en een avond vergooien vind ik erg zonde, zeker als hij dan ook nog eens vervelend is.
Ik videobel en investeer al een week tot 2 voor de date. Kom je tot het datestadium dan is dat al de 2e ronde.
Maar je kan toch ook proberen te accepteren dat mannen doorgaans niet voor de eerste date al volledig exclusief zijn? Zeker niet in de kringen waar jij in zoekt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:48 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik communiceer het vooraf en ga er vanuit dat als een man zegt dat het ok is dat hij niet liegt. Ik snap sowieso niet dat een multidater een monogame vrouw achternaloopt en niet zijn 5000 andere opties.
Ik heb je meerdere keren "(bijna) alle mannen" zien gebruiken, maar met deze nuance maak je het al wat logischer. Toch meer dan alleen zwart en wit he?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik schrijf non-monogame mannen, redpillers, en mannen die close zijn met exen af. Voor mij dingen die mij zwaar ongelukkig zouden maken. Een niet-perfecte haarlijn of 1.76m is geen dealbreaker.
Ik heb het niet over voor de eerste date. Ik heb het over na een succesvolle date waarin gezoend wordt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook proberen te accepteren dat mannen doorgaans niet voor de eerste date al volledig exclusief zijn? Zeker niet in de kringen waar jij in zoekt.
Je zou je lat iets kunnen verlagen naar dat wanneer er een tweede date is geweest en er een derde date gaat volgen, je dan exclusiviteit van hem verwacht? Als hij dan volledig voor jou kiest, dan is dat top.
De meeste mannen hebben meer dan 1 date nodig om volledig voor 1 iemand te (willen) gaan. Dat is nou eenmaal wat het is. Daar kan je boos om worden, maar dat maakt je geen leuker persoon.
[..]
Ik heb je meerdere keren "(bijna) alle mannen" zien gebruiken, maar met deze nuance maak je het al wat logischer. Toch meer dan alleen zwart en wit he?
Ik heb het over alle mannen die ik match/spreek op apps.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook proberen te accepteren dat mannen doorgaans niet voor de eerste date al volledig exclusief zijn? Zeker niet in de kringen waar jij in zoekt.
Je zou je lat iets kunnen verlagen naar dat wanneer er een tweede date is geweest en er een derde date gaat volgen, je dan exclusiviteit van hem verwacht? Als hij dan volledig voor jou kiest, dan is dat top.
De meeste mannen hebben meer dan 1 date nodig om volledig voor 1 iemand te (willen) gaan. Dat is nou eenmaal wat het is. Daar kan je boos om worden, maar dat maakt je geen leuker persoon.
[..]
Ik heb je meerdere keren "(bijna) alle mannen" zien gebruiken, maar met deze nuance maak je het al wat logischer. Toch meer dan alleen zwart en wit he?
Ik vergelijk een man niet met 50 anderen, naar heb een checklist met wat mij veilig, stabiel en ontspannen laat voelen. Multidaters willen almaar jonger, knapper, beter.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:00 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Ik vond het grappig dat jij een paar posts geleden iemand anders een neoliberale dater noemde, terwijl ik dat neoliberale maakbaarheidsdenken vooral bij jou zelf zien. Helaas (?) is daten niet zoals een nieuwe telefoon uitzoeken waarbij je vantevoren alle specs goed kan uitzoeken en je na even proefkijken in de winkel je nieuwe exemplaar meeneemt.
Ik zou de datetijd per date verkorten en vaker inderdaad. Zeker de eerste date niet te lang, want dan heb je voldoende een eerste indruk van elkaar en weet je al snel of er een tweede volgt. Als je na die tweede date een derde in het verschiet hebt, zou ik het pas hebben over eventuele exclusiviteit. Weet je gelijk of de derde date verspilde tijd gaat zijn of niet. Zo krijg je wat meer de kans iemand te leren kennen en schrik je iemand ook niet gelijk af.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:07 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb het niet over voor de eerste date. Ik heb het over na een succesvolle date waarin gezoend wordt.
Ik krijg gevoelens na meerdere lange dates waar intimiteit is. Als ik 2x 8 uur afspreek en hij denkt dan nog dat hij beter kan krijgen is het ook rot.
Wellicht 2x een uur afspreken? Ik vind het lastig.
Maar hoe kan het dan dat je net alleen die mannen tegenkomt? En welke invloed kan je daar zelf op uitoefenen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:11 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb het over alle mannen die ik match/spreek op apps.
Omdat ik al uit een kleine, hoogopgeleide, kindvrije vijver vis. En veel single 30ers hebben bindingsangst of exdrama.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat je net alleen die mannen tegenkomt? En welke invloed kan je daar zelf op uitoefenen?
Ik kan niet intiem zijn zonder emotie. Hoe positioneer ik dat? Bij die laatste voelde ik een enorme klik, ook omdat ik hem moest troosten in het begin. Wellicht was dat traumadumping.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou de datetijd per date verkorten en vaker inderdaad. Zeker de eerste date niet te lang, want dan heb je voldoende een eerste indruk van elkaar en weet je al snel of er een tweede volgt. Als je na die tweede date een derde in het verschiet hebt, zou ik het pas hebben over eventuele exclusiviteit. Weet je gelijk of de derde date verspilde tijd gaat zijn of niet. Zo krijg je wat meer de kans iemand te leren kennen en schrik je iemand ook niet gelijk af.
Want na een eerste date/beetje intimiteit gelijk exclusiviteit verwachten schrikt mannen af, alsof je ze wil claimen. Dat benauwd ze (correct me if I'm wrong mannen). Daar krijgen ze de "overly attached girlfriend" vibes van.
Dan moet je maar eens tot de conclusie komen dat die doelgroep jou niet kan bieden wat jij zoekt. Of blijven klagen en single blijven, dat kan ook, als je daar gelukkig van wordt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:45 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat ik al uit een kleine, hoogopgeleide, kindvrije vijver vis. En veel single 30ers hebben bindingsangst of exdrama.
Heb je hem toen werkelijk urenlang achter elkaar gezoend?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:49 schreef Ansa het volgende:
Daarnaast denk ik dat veel mannen niet 8 uur zullen zoenen met iemand die ze niet echt willen toch? Daarom was het een mindfuck.
Toen TS begon over een sociaal contract toen schoot mijn gezicht in eenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:11 schreef Cupfighter het volgende:
De TT kan beter veranderd worden in Hoe zie ik daten
Dan misschien je vijver toch wat verbreden. En exdrama hoeft niet voor altijd te zijn, zeker als er geen kinderen in het spel zijn. Als hij helemaal voor jou wil gaan, waarom zou je hem daar dan op afschieten?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:45 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat ik al uit een kleine, hoogopgeleide, kindvrije vijver vis. En veel single 30ers hebben bindingsangst of exdrama.
Ik denk dat jouw enige opties zijn:quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik kan niet intiem zijn zonder emotie. Hoe positioneer ik dat? Bij die laatste voelde ik een enorme klik, ook omdat ik hem moest troosten in het begin. Wellicht was dat traumadumping.
Maargoed, eerste date drankjes en wellicht wat eten, tweede date een activiteit? Ik houd altijd avonden vrij.
Maar ik match nu vooral mannen in scheiding of met ex-drama dat niet in hun profiel staat, dus die unmatch ik weer. En ik krijg wek onbeschofte antwoorden op "hoe zie jij monogamie".
Daarnaast denk ik dat veel mannen niet 8 uur zullen zoenen met iemand die ze niet echt willen toch? Daarom was het een mindfuck.
Tja als je niet ontspannen kan daten schrikt dat juist de leukere kerels af, die geen zin hebben in door allerlei hoepeltjes te moeten springen om met jou maar op date te mogen. Die kiezen dan iemand die minder moeilijk doet over een keer wat drinken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:36 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja. Hij wilde niet een stap verder. Dat was waarom het zo'n mindfuck was dat hij nog anderen wilde zien. Het voelde al als een relatie door ook een intense chatfase.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Heb je hem toen werkelijk urenlang achter elkaar gezoend?
Voor relaties/vrienden maak ik tijd. Ik wil geen dates met mensen die mij zien als een van de honderd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja als je niet ontspannen kan daten schrikt dat juist de leukere kerels af, die geen zin hebben in door allerlei hoepeltjes te moeten springen om met jou maar op date te mogen. Die kiezen dan iemand die minder moeilijk doet over een keer wat drinken.
Daten is nou eenmaal risico nemen dat het op niks uitloopt. En als je blijkbaar te weinig tijd hebt om te daten, heb je ook te weinig tijd voor een relatie.
Ik denk dat het dan optie 2 wordt want TS klinkt als een ietwat overspannen meisje dat ergens overuren draait op de Zuidas en dit allemaal moet time managen in haar overbezette schema waarin allemaal mannen moeten worden gescheduled die allemaal wel iets hebben dat mevrouw niet kan handelen temeer daar ze zichzelf grondig overestimated op de datingmarktquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Optie 2 is makkelijker, lekker blijven schoppen. Word je dus een verbitterd iemand van. Ik zou je dus optie 1 adviseren. Maar het is jouw leven, dus doe vooral waar jij je goed bij voelt.
Als er geen kinderen zijn zie ik niet in waarom hij nog contact heeft met zijn ex?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan misschien je vijver toch wat verbreden. En exdrama hoeft niet voor altijd te zijn, zeker als er geen kinderen in het spel zijn. Als hij helemaal voor jou wil gaan, waarom zou je hem daar dan op afschieten?
[..]
Ik denk dat jouw enige opties zijn:
1. Accepteren dat er in de kleine vijver waar je in vist nagenoeg perfecte mannen met een kink in de kabel zijn (en dan is het ook aan jou welke kink in de kabel je accepteert tov al het andere dat deze man je te bieden heeft)
2. Zoals eerder al gezegt; lekker doorgaan zoals je nu doet, maar ga dan niet klagen dat het zo dramatisch is met "de mannen van nu".
Optie 2 is makkelijker, lekker blijven schoppen. Word je dus een verbitterd iemand van. Ik zou je dus optie 1 adviseren. Maar het is jouw leven, dus doe vooral waar jij je goed bij voelt.
Basisrespect als eerlijkheid lijkt me niet extreem.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:18 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Toen TS begon over een sociaal contract toen schoot mijn gezicht in eenZe lijkt over te komen als iemand die weet wat ze wil, maar zich onbewust diskwalificeert op de datingmarkt vanwege haar gewauwel over protocollen die daar zouden moeten gelden
Hoe moet ik dit begrijpen dat hij niet een stap verder wilde?quote:
Wat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:29 schreef Ansa het volgende:
[..]
Basisrespect als eerlijkheid lijkt me niet extreem.
Iets hebben is bijvoorbeeld een irritante gewoonte om ramen open te laten of een voorliefde voor schlager.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan optie 2 wordt want TS klinkt als een ietwat overspannen meisje dat ergens overuren draait op de Zuidas en dit allemaal moet time managen in haar overbezette schema waarin allemaal mannen moeten worden gescheduled die allemaal wel iets hebben dat mevrouw niet kan handelen temeer daar ze zichzelf grondig overestimated op de datingmarkt
Dus ja
Dan heb je ofwel een verzuurd aura om je heen of je bent op je retour, dat zijn mogelijkhedenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Als er geen kinderen zijn zie ik niet in waarom hij nog contact heeft met zijn ex?
Maar mijn probleem is dat ik altijd leuke respectvolle dates had voor 2020 en er nu alleen pis in het zwembad is. Ik weet niet waar die mannen nu zijn. Bij activiteiten word ik niet aangesproken. Terwijl ik vroeger nummers kreeg in de trein.
Ik neem aan dat je telefoonnummers bedoelt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:28 schreef Ansa het volgende:
Terwijl ik vroeger nummers kreeg in de trein.
Je bent toch ook opgevoed? Ik verwacht van iedereen eerlijkheid, beleefdheid, en dat ze dingen netjes afkappen ipv te liegen of beledigen.quote:
Ik flirtte eerst met zo'n man voor hij op me af stapte. Op iemand afstappen zonder oogcontact is raar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je telefoonnummers bedoelt.
Als je het al bij voorbaat vervelend vindt als een man in de trein tegenover je gaat zitten, dan krijg je natuurlijk ook geen nummers in de trein.
Ik krijg echt het idee dat je jezelf als een soort moreel verheven ziet. Mensen hebben nu eenmaal shit en hoe ouder hoe meer het rugzakje is gevuld met shitquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je bent toch ook opgevoed? Ik verwacht van iedereen eerlijkheid, beleefdheid, en dat ze dingen netjes afkappen ipv te liegen of beledigen.
Seks niet perse, maar niet 8 uur buiten rondhangen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit begrijpen dat hij niet een stap verder wilde?
Wilde jij sex met hem maar wilde hij niet?
Iedereen is nu minder knap dan toen ze 20 waren, zeker kalende mannen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:31 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dan heb je ofwel een verzuurd aura om je heen of je bent op je retour, dat zijn mogelijkheden
Ik ben inderdaad verheven boven vreemdgangers en leugenaars en abusers.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik krijg echt het idee dat je jezelf als een soort moreel verheven ziet. Mensen hebben nu eenmaal shit en hoe ouder hoe meer het rugzakje is gevuld met shit
En jij bent het toonbeeld van uitmuntende schoonheid en onbedorven moraal gebleven?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:35 schreef Ansa het volgende:
[..]
Iedereen is nu minder knap dan toen ze 20 waren, zeker kalende mannen.
Ja en leuke mannen willen geen dates met vrouwen die hen door allerlei hoepeltjes laten springen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:25 schreef Ansa het volgende:
[..]
Voor relaties/vrienden maak ik tijd. Ik wil geen dates met mensen die mij zien als een van de honderd.
Heb je dan acht uur lang buiten met hem rondgehangen? En al die tijd nergens binnen geweest, bijvoorbeeld om iets te drinken?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:34 schreef Ansa het volgende:
Seks niet perse, maar niet 8 uur buiten rondhangen.
Jij vind niet liegen en iemand niet afdanken teveel moeite?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja en leuke mannen willen geen dates met vrouwen die hen door allerlei hoepeltjes laten springen.
Geen van mijn zonden is van dat kaliber, nee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En jij bent het toonbeeld van uitmuntende schoonheid en onbedorven moraal gebleven?
Huh, nee, wel in enkele bars/restaurant. Maar ik vind en plein public zoenen ordinair.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Heb je dan acht uur lang buiten met hem rondgehangen? En al die tijd nergens binnen geweest, bijvoorbeeld om iets te drinken?
Wilde je toen met hem naar zijn huis, of hem uitnodigen bij jou thuis, en wilde hij dat toen niet?
Je wilde niet per se sex, maar ik proef een beetje uit je antwoord dat je daar wel voor open had gestaan. Misschien moet je blij zijn dat hij het niet zo ver heeft laten komen, want dan had je je nog veel meer genaaid gevoeld.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:44 schreef Ansa het volgende:
[..]
Geen van mijn zonden is van dat kaliber, nee.
Sorry hoor maar ik krijg hier heel sterke zeester-vibes bijquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:45 schreef Ansa het volgende:
[..]
Maar ik vind en plein public zoenen ordinair.
Ik heb alleen seks na bewezen langdurigere commitment.
Dat mag je denken. Seks hoort m.i in een relatie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor maar ik krijg hier heel sterke zeester-vibes bij
Zoenen is toch iets intiems, ik kan me voorstellen dat je dat liever niet en plein public doet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:45 schreef Ansa het volgende:
Huh, nee, wel in enkele bars/restaurant. Maar ik vind en plein public zoenen ordinair.
Dat zeg je nu veilig achter je computerscherm, maar als je samen bent met iemand waar je een sterke klik mee voelt en al het gevoel hebt dat je een relatie met die persoon hebt, ook al is het de eerste of tweede date, dan denk je daar misschien anders over.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:45 schreef Ansa het volgende:
Ik heb alleen seks na bewezen langdurigere commitment.
Sommige mensen hebben 'gewoon' nog wat tijd nodig om de ex helemaal te vergeten. Het enige wat jij daarin kan doen is ze helpen, zorgen dat die ex vergeten wordt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Als er geen kinderen zijn zie ik niet in waarom hij nog contact heeft met zijn ex?
Maar mijn probleem is dat ik altijd leuke respectvolle dates had voor 2020 en er nu alleen pis in het zwembad is. Ik weet niet waar die mannen nu zijn. Bij activiteiten word ik niet aangesproken. Terwijl ik vroeger nummers kreeg in de trein.
Tja niemand gaat zich bij daten in hun kaarten laten kijken. Dus het heeft weinig zin allerlei regeltjes op te leggen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:43 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jij vind niet liegen en iemand niet afdanken teveel moeite?
Wellicht zit een ex nog steeds in hetzelfde sociale cirkeltje en/of hebben ze gezamenlijke vrienden?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:28 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar in therapie. Niet mijn taak.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben 'gewoon' nog wat tijd nodig om de ex helemaal te vergeten. Het enige wat jij daarin kan doen is ze helpen, zorgen dat die ex vergeten wordt.
Alle kaarten betekent dus dat ze inherent ombetrouwbaar zijn. Ik ben wel eerlijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja niemand gaat zich bij daten in hun kaarten laten kijken. Dus het heeft weinig zin allerlei regeltjes op te leggen.
Zorg dat het leuk en ontspannen is. En je hebt een keer mazzel.
[..]
Wellicht zit een ex nog steeds in hetzelfde sociale cirkeltje en/of hebben ze gezamenlijke vrienden?
Nee, ik weet wat er van komt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zoenen is toch iets intiems, ik kan me voorstellen dat je dat liever niet en plein public doet.
In een bar, café of restaurant zoenen is misschien wat minder ordinair, maar daar zijn er ook andere gasten en personeel die er dan van mee kunnen genieten.
Je kan dan natuurlijk gaan zoenen in een beschut plekje in een park of zo, waar niemand het ziet.
[..]
Dat zeg je nu veilig achter je computerscherm, maar als je samen bent met iemand waar je een sterke klik mee voelt en al het gevoel hebt dat je een relatie met die persoon hebt, ook al is het de eerste of tweede date, dan denk je daar misschien anders over.
Maar van die wijven die iedere man gelijk in therapie willen duwen na de eerste gedraging die niet in haar straatje past, daar zit eigenlijk geen enkele vent op te wachtenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar in therapie. Niet mijn taak.
Ja ok, maar als een man eerst door duizend hoepeltjes moet springen om een keer te kunnen neuken dat is ook niet erg opwindend lijkt mequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat mag je denken. Seks hoort m.i in een relatie.
Is het je vroeger dan vaak overkomen dat je wel in een vroege fase van het daten al sex had en dat je daarna gedumpt werd?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:27 schreef Ansa het volgende:
Zoenen doe ik alleen nog bij commitment. Seks twijfel ik nog over, ik heb geen zin meer in seks en dat een man het daarna afkapt.
Wellicht dat ik enkele weken wacht.
En jullie?
Wat is onbetrouwbaar? Dat je niet meteen tijdens de date laat weten of je nog meer opties hebt lopen? Daar ga je toch nooit achter komen. Bovendien ben je nog niks van elkaar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Alle kaarten betekent dus dat ze inherent ombetrouwbaar zijn. Ik ben wel eerlijk.
Nee, prima. Maar probeer je cirkel van invloed te beseffen en je vooral niet druk te maken over dat wat daar buiten valt. Wat ik eerder al zei: you attract what you are. Momenteel kom je precies zo over als de mannen die je omschrijft die je tegen komt. Probeer dus vooral aan dat te werken waar je wel invloed op hebt, en te accepteren waar je geen invloed op hebt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar in therapie. Niet mijn taak.
Er is niets mis mee om met sex te wachten totdat je echt een stabiele relatie hebt. Er was ooit een tijd waarin jonge mensen, als ze verkering kregen, er maanden over deden voordat ze sex gingen hebben. Eerst gingen ze, op het moment dat de relatie echt serieus werd, bij elkaars familie op bezoek, als teken dat je de relatie serieus nam, en daarna werd er pas gesext.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:47 schreef SemperLibertas het volgende:
Sorry hoor maar ik krijg hier heel sterke zeester-vibes bij
Jij kan dus niet voldoen aan het minimum.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:45 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Maar van die wijven die iedere man gelijk in therapie willen duwen na de eerste gedraging die niet in haar straatje past, daar zit eigenlijk geen enkele vent op te wachten
Als ze die al hebben zitten we moreel niet op dezelfde lijn. Ik wil geen man die 5 dates per week heeft. Dan is hij al meteen onaantrekkelijk voor mij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is onbetrouwbaar? Dat je niet meteen tijdens de date laat weten of je nog meer opties hebt lopen? Daar ga je toch nooit achter komen. Bovendien ben je nog niks van elkaar.
Maar als je dat meteen als dictaten voor iemands voeten werpt, dan ga je de leuke mannen afschrikken.
Zelfs als mannen helemaal aan jouw dictaten voldoen werkt het afschrikwekkend. Iemand die meteen voor een date een zuur pakket regels gaat opdreunen komt immers niet erg gezellig en aantrekkelijk over.
Er zijn weinig mannen met 5 dates per week. Maar je komt er toch niet achter wat hij nog meer aan dates heeft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:53 schreef Ansa het volgende:
[..]
Als ze die al hebben zitten we moreel niet op dezelfde lijn. Ik wil geen man die 5 dates per week heeft. Dan is hij al meteen onaantrekkelijk voor mij.
Maar, jij bent toch zo'n catch? Waarom zou je er dan vanuit gaan (met een kansberekening van <10%) dat hij jou niet zou willen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:57 schreef Ansa het volgende:
Als een man 10 vrouwen date is de kans letterlijk <10% dat hij mij uberhaupt gaat willen. Voor mij te klein om in te investeren.
Laten we zeggen dat hij:
bij 3 van de 10 vrouwen écht chemie voelt,
bij 4 vrouwen “wel oké” voelt,
bij 3 weinig of geen klik.
Dan is de kans dat hij jou kiest afhankelijk van waar jij in dat spectrum valt.
Bijvoorbeeld:
Als jij in de top 3 van zijn beleving zit, is de kans 1/3e.
Zit je in de top 4-7, dan is het 1/7e.
Zit je buiten zijn top 7, dan is het verwaarloosbaar klein (<5%).
Dat is maar goed ook. Hoe meer dates hij heeft, hoe kleiner de kans dat hij mij kiest. Als hij met andere vrouwen dat is hij verzadigd en zet de FOMO in. De kans dat hij dan uberhaupt voor mij kiest is dan nog kleiner dan 3%. Dan is hem gelijk wegjagen efficienter.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn weinig mannen met 5 dates per week. Maar je komt er toch niet achter wat hij nog meer aan dates heeft.
Intussen schrik je alle leuke mannen af met met dat zure eisengedoe. Zelfs al hebben ze nul andere dates.
Omdat mannen zelfs vreemdgingen bij Diana, Beyonce, en Shakira. Vreemdgaan heeft niks te maken met de vrouw.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar, jij bent toch zo'n catch? Waarom zou je er dan vanuit gaan (met een kansberekening van <10%) dat hij jou niet zou willen?
Oke.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:04 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat mannen zelfs vreemdgingen bij Diana, Beyonce, en Shakira. Vreemdgaan heeft niks te maken met de vrouw.
Multidaters doen het om hun ego op te krikken en zien mij niet als individu.
Zelfs moeite goed typen is teveel moeite.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:01 schreef Ansa het volgende:
[..]
Aan jezelf werken is teveel moeote he.
Ik heb meerdere tips beantwoord. Voor mij is mijn grenzen negeren geen werkbare tip.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke.
Hee, op mijn eerdere tips ga je niet in. Dus om je eigen woorden even terug te kaatsen:
[..]
Zelfs moeite goed typen is teveel moeite.
Jouw leven, jouw keuze. Maar zoals je nu overal tegen aan schopt zonder zelf in de spiegel te kijken gaat je niet brengen wat je wil. Succes ermee.
Maar nu jaag je gewoon iedereen weg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook. Hoe meer dates hij heeft, hoe kleiner de kans dat hij mij kiest. Als hij met andere vrouwen dat is hij verzadigd en zet de FOMO in. De kans dat hij dan uberhaupt voor mij kiest is dan nog kleiner dan 3%. Dan is hem gelijk wegjagen efficienter.
Ik zeg nergens dat je je grenzen moet negeren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:11 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb meerdere tips beantwoord. Voor mij is mijn grenzen negeren geen werkbare tip.
Ik geef geen preek. Ik vraag hem hoe hij monogamie ziet en geef aan dat ik alleen investeer als we bij een klik/de tweede date alleen elkaar zien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar nu jaag je gewoon iedereen weg.
Als je als normale man een date wilt regelen, en je krijgt een of andere zure preek over je heen met van alles dat moet of niet mag, dan heb je er al snel geen zin meer in. Als het al zo begint bij de eerste date, dan verwacht de man alleen nog maar meer gezeik in een eventuele relatie.
Zo werkt het natuurlijk niet. Het is niet dat iedere man verplicht een keuze moet maken uit de opties die die op dat moment heeft, en dat als ‘ie met twee vrouwen date je 50% kans hebt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:57 schreef Ansa het volgende:
Als een man 10 vrouwen date is de kans letterlijk <10% dat hij mij uberhaupt gaat willen. Voor mij te klein om in te investeren.
Laten we zeggen dat hij:
bij 3 van de 10 vrouwen écht chemie voelt,
bij 4 vrouwen “wel oké” voelt,
bij 3 weinig of geen klik.
Dan is de kans dat hij jou kiest afhankelijk van waar jij in dat spectrum valt.
Bijvoorbeeld:
Als jij in de top 3 van zijn beleving zit, is de kans 1/3e.
Zit je in de top 4-7, dan is het 1/7e.
Zit je buiten zijn top 7, dan is het verwaarloosbaar klein (<5%).
Dus omdat jij bent gesettled moet iedereen dat? Nah.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je je grenzen moet negeren.
Maar nogmaals, succes ermee. Ik ben gelukkig met een loyale man zonder allemaal eisen. Hij is perfect voor mij hoewel er altijd wel dingen zijn die ik liever anders zou zien. Maar dat maakt hem juist hém. Ik ben ook niet perfect.
En jij ook niet. Dus gedraag je gewoon niet als een prinses op de erwt en geniet gewoon van dates met mannen, ongeacht of het wat wordt of niet. Of wordt lekker verbitterd en eenzaam. Allemaal prima, jouw leven, heb ik gelukkig geen last van.
Dat wordt niet alleen een soort preek ervaren. Het wekt ook de schijn van bezitterigheid, waar ook volkomen monogame mannen van terugschrikken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik geef geen preek. Ik vraag hem hoe hij monogamie ziet en geef aan dat ik alleen investeer als we bij een klik/de tweede date alleen elkaar zien.
En in plaats van advies aan te nemen, dat deze opsteling toch echt ook de leuke monogame mannen afschrikt, maar gewoon haar eigen gelijk blijven opdreunen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zei ze op FOK! op zaterdagavond
Dan zou ik als ik jou was vol inzetten op een leuk leven alleen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dus omdat jij bent gesettled moet iedereen dat? Nah.
Ik geniet niet van verloren tijd.
Ik ga op mijn leeftijd toch niet nog in clubs rondhangen.:')quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zei ze op FOK! op zaterdagavond
Doe ik ook, maar het is wel fijn om iemand te vinden waar ik ook mee kan latten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was vol inzetten op een leuk leven alleen.
Jij zit ook op Fok.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En in plaats van advies aan te nemen, dat deze opsteling toch echt ook de leuke monogame mannen afschrikt, maar gewoon haar eigen gelijk blijven opdreunen.
Dat is er al ingecalculeerd. Het verschil is dat als hij op mij focust en het niet werkt ik een eerlijke kans had.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:31 schreef Saboo het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet. Het is niet dat iedere man verplicht een keuze moet maken uit de opties die die op dat moment heeft, en dat als ‘ie met twee vrouwen date je 50% kans hebt.
Ik denk dat de kans dat je een succesvolle, langdurige en stabiele relatie krijgt uit een date überhaupt minder dan 10% is. Je hele leven delen, samenwonen (of juist niet), dezelfde seksuele afstemming, de keuze voor kinderen (of niet), je financiën delen, de keuze waar je wil wonen of settelen. Er zijn talloze redenen waarom het - zelfs met chemie en klik - alsnog kan stuklopen,
Je gaat er niet in 1 of 2 dates achter komen of de persoon tegenover je de geschikte persoon voor een hele toekomst samen.
Desondanks kun je het wel leuk hebben met de ander, en je zult er altijd rekening mee moeten houden dat je gekwetst kan worden. Of je nou de enige bent, of 1 van de 10.
Nogmaals; dan is het wel makkelijker verkroppen als je date niet de eerste man is die je in 3 jaar gesproken hebt.
En anno 2025 kun je met één goeie swipe een uur later liggen neuken met een getrouwde vrouw die nooit vreemd zou gaanquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Er is niets mis mee om met sex te wachten totdat je echt een stabiele relatie hebt. Er was ooit een tijd waarin jonge mensen, als ze verkering kregen, er maanden over deden voordat ze sex gingen hebben. Eerst gingen ze, op het moment dat de relatie echt serieus werd, bij elkaars familie op bezoek, als teken dat je de relatie serieus nam, en daarna werd er pas gesext.
Uitgerekend op zaterdagavond dé plek voor alle eenzamen een geestelijk minderbedeeldenquote:
Denk je echt dat ik tegen de 40 aan in kroegen ga rondhangen😂quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klopt, ik hoef niet meer te daten.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:20 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Uitgerekend op zaterdagavond dé plek voor alle eenzamen een geestelijk minderbedeelden
Er zijn nog genoeg mensen van jouw leeftijd die op zaterdagavond nog uitgaan. Meestal hebben die wel een partner of anders vrienden met wie ze samen uitgaan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:32 schreef Ansa het volgende:
Denk je echt dat ik tegen de 40 aan in kroegen ga rondhangen😂
Ik heb totaal geen behoefte aan seks tegenwoordig. De enige keer dat ik seks wil is als ik verliefd ben. Verder heb ik geen zin.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En anno 2025 kun je met één goeie swipe een uur later liggen neuken met een getrouwde vrouw die nooit vreemd zou gaan
Tijden veranderen
Ja, hoe triest, tussen de 20-ers op het podium dansen met je kalende kop.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg mensen van jouw leeftijd die op zaterdagavond nog uitgaan.
Er zijn ook uitgaangsgelegenheden voor mensen die ouder zijn. Zeker in de steden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, hoe triest, tussen de 20-ers op het podium dansen met je kalende kop.
Had je vroeger wel behoefte aan sex?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:33 schreef Ansa het volgende:
Ik heb totaal geen behoefte aan seks tegenwoordig. De enige keer dat ik seks wil is als ik verliefd ben. Verder heb ik geen zin.
Je maakt wel echt reclame voor jezelfquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:33 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen behoefte aan seks tegenwoordig. De enige keer dat ik seks wil is als ik verliefd ben. Verder heb ik geen zin.
Je praat de hele tijd in absolute termen en gaat er vanuit dat jij de norm bent, dat kan toch nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:52 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jij kan dus niet voldoen aan het minimum.
Waarom heb je het steeds over kalende koppen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, hoe triest, tussen de 20-ers op het podium dansen met je kalende kop.
Vind ik ouwelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Waarom heb je het steeds over kalende koppen?
In een relatie heb ik dagelijks seks. Dan heb ik ook liefdesgevoelens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Had je vroeger wel behoefte aan sex?
En hoe ga je dat dan doen als je ooit nog een keer een relatie krijgt als je alleen sex wil als je verliefd bent? De verliefdheidsfase in een relatie is meestal ook maar tijdelijk.
Nu wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je praat de hele tijd in absolute termen en gaat er vanuit dat jij de norm bent, dat kan toch niet
Vond er op mijn 16e al geen zak aan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn ook uitgaangsgelegenheden voor mensen die ouder zijn. Zeker in de steden.
Lekker zo blijven doorgaanquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dus omdat jij bent gesettled moet iedereen dat? Nah.
Ik geniet niet van verloren tijd.
Wat vind je nu eigenlijk wel leuk?quote:
Als hij je leuk genoeg vindt, doet hij dat wel uit zichzelf.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik geef geen preek. Ik vraag hem hoe hij monogamie ziet en geef aan dat ik alleen investeer als we bij een klik/de tweede date alleen elkaar zien.
Seks moet je verdienen met commitment niet andersom.quote:Op zondag 19 oktober 2025 07:23 schreef Chandler het volgende:
Daten... ja ik wil mijn date graag snel in reallife zien, maar date ook niet bergen met KM's van mij af. Moet uit de omgeving komen en na reallife wil ik ook graag snel seks... want als dat niet bevalt hoeft de rest ook niet..
Bevalt het wel dan wil ik met plezier heel veel tijd maken om je beter te leren kennen en te kijken of we samen een toekomst zouden kunnen opbouwen (al blijkt soms ook dat na jaren je toch een ander pad wilt bewandelen)
Rustigere plekken. Uit eten. Concerten. Cafeetjes. Ik zie sowieso geen mannen meer op vrouwen afstappen in de Starbucks.quote:Op zondag 19 oktober 2025 07:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat vind je nu eigenlijk wel leuk?
Waarschijnlijk trekt je hele houding vooral niet leuke mannen aan. Of zijn dat de enigen die een date zien zitten.
Zou je denken, maar zelfs na 8 uur zoenen is dat niet het geval.quote:Op zondag 19 oktober 2025 08:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Als hij je leuk genoeg vindt, doet hij dat wel uit zichzelf.
Ik geef niet af op mannen. Ik geef af op multidaters.quote:Op zondag 19 oktober 2025 07:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker zo blijven doorgaan![]()
Ik ben "gesettled", maar wel gelukkig. Ik loop niet overal af te geven op mannen als de grootste hautaine bitch ever
Dan vond hij je dus niet leuk genoeg.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:05 schreef Ansa het volgende:
[..]
Zou je denken, maar zelfs na 8 uur zoenen is dat niet het geval.
Vind ik heel gek. Hij heeft meerdere dingen gedaan waar andere vrouwen meteen zouden weglopen. Hij zat out of his league en dat had hij moeten waarderen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan vond hij je dus niet leuk genoeg.
Goed begin van de zondagmorgen dit.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:08 schreef Ansa het volgende:
Hij zat out of his league en dat had hij moeten waarderen.
Precies. Er zit een strakke tijdslimiet op buitenkansjes en iedereen weet: you snooze, you lose.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:08 schreef Ansa het volgende:
[..]
Vind ik heel gek. Hij heeft meerdere dingen gedaan waar andere vrouwen meteen zouden weglopen. Hij zat out of his league en dat had hij moeten waarderen.
Dat zie ik compleet anders, ik wil weten waar ik aan begin en bevallen zaken mij niet of kunnen we elkaar daarin niet vinden dan op to the next. Ieder z'n meug hoor maar seks is wel een belangrijk ding. Natuurlijk hoeft het niet op de 1e of 2e date, maar als het niet snel volgt dan haak ik snel af. Daarin heb ik bevestiging nodig en heb geen zin om naar van alles te kijken terwijl dat stukje ruk is.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:04 schreef Ansa het volgende:
Seks moet je verdienen met commitment niet andersom.
Dus? Jij kan volgend jaar in de overgang terecht komen. Zullen we ook constant die zwetende rooie kop noemen?quote:
Im de overgang kom je na je 50e😂quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:23 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dus? Jij kan volgend jaar in de overgang terecht komen. Zullen we ook constant die zwetende rooie kop noemen?
Iemand die blut is en zijn eten niet kan betalen is niet iemand die extreme eisen zou moeten stellen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Precies. Er zit een strakke tijdslimiet op buitenkansjes en iedereen weet: you snooze, you lose.
Daarom hoeft Naomi het ook niet meer bij me te proberen.
Ik ga geen seks hebben met mannen die met anderen zoenen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:20 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat zie ik compleet anders, ik wil weten waar ik aan begin en bevallen zaken mij niet of kunnen we elkaar daarin niet vinden dan op to the next. Ieder z'n meug hoor maar seks is wel een belangrijk ding. Natuurlijk hoeft het niet op de 1e of 2e date, maar als het niet snel volgt dan haak ik snel af. Daarin heb ik bevestiging nodig en heb geen zin om naar van alles te kijken terwijl dat stukje ruk is.
Ok! Vrij om te doen, maar ook zoenen doe ik als ik date, zelfs al heb ik daarvoor met een andere vrouw gezoend.. ook dat moet bevallen, en dan seks.. dus ja, ik ga niet lang lullen als dat niet gaat werken..quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:26 schreef Ansa het volgende:
Ik ga geen seks hebben met mannen die met anderen zoenen.
Ew, dus jij zet jezelf neer als een chooser in een pijpcompetitie. Een man die andere vrouwen date krijgt niet eens een knuffel van mij.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:29 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ok! Vrij om te doen, maar ook zoenen doe ik als ik date, zelfs al heb ik daarvoor met een andere vrouw gezoend.. ook dat moet bevallen, en dan seks.. dus ja, ik ga niet lang lullen als dat niet gaat werken..
Want geen goede seks of compleet andere gedachten daarover hebben is een dikke afknapper..
Ik post mijn dates altijd in bepaalde groepen om te checken met wie hij praat. Surprise: mannen die ik al jaren op apps zie worden er non-stop gedeeld als rode vlag.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:29 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ok! Vrij om te doen, maar ook zoenen doe ik als ik date, zelfs al heb ik daarvoor met een andere vrouw gezoend.. ook dat moet bevallen, en dan seks.. dus ja, ik ga niet lang lullen als dat niet gaat werken..
Want geen goede seks of compleet andere gedachten daarover hebben is een dikke afknapper..
Maar goed, als jij exclusief wilt daten is het aan jou omdat zeer duidelijk kenbaar te maken en dan moet de ander daarmee dealen... al kan hij natuurlijk ook gewoon zeggen dat je de enige bent, want wie zal zeggen dat het niet zo is..
Whow, dikke rode vlag hier..quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:32 schreef Ansa het volgende:
Ik post mijn dates altijd in bepaalde groepen om te checken met wie hij praat. Surprise: mannen die ik al jaren op apps zie worden er non-stop gedeeld als rode vlag.
Ook dat is een reden waarom ik niet op date ga: ik kom er altijd achter.
Dit gaat niet eens om geld, maar om wat gezien wordt als universeel knap en aantrekkelijk ofzo. Als je bij een bedrieger aangeeft een niet-knap persoon als out of your league te zien, komen er ineens een 20-tal lookalikes op je pad. Terwijl er wel een hele poppenkast wordt opgetuigd rondom een, wellicht wel knap, maar onaantrekkelijk persoon waar sowieso nooit interesse in is geweest.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Iemand die blut is en zijn eten niet kan betalen is niet iemand die extreme eisen zou moeten stellen.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:08 schreef Ansa het volgende:
[..]
Vind ik heel gek. Hij heeft meerdere dingen gedaan waar andere vrouwen meteen zouden weglopen. Hij zat out of his league en dat had hij moeten waarderen.
Ja, ik wil niet weer een man die liegt dat hij monogaam is. Dat je moeite hebt met transparantie zegt mij al genoeg.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:34 schreef Chandler het volgende:
[..]
Whow, dikke rode vlag hier..
'om te checken met wie hij praat'.
Das een dikke exit voor mij, tevens ook dit topic. Ik wens je dates veel sterkte!
Hij vindt zichzelf beter dan hij is.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:56 schreef Chandler het volgende:
[..]blijkbaar niet, anders was hij er nog geweest toch?
Ik volg je niet?quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit gaat niet eens om geld, maar om wat gezien wordt als universeel knap en aantrekkelijk ofzo. Als je bij een bedrieger aangeeft een niet-knap persoon als out of your league te zien, komen er ineens een 20-tal lookalikes op je pad. Terwijl er wel een hele poppenkast wordt opgetuigd rondom een, wellicht wel knap, maar onaantrekkelijk persoon waar sowieso nooit interesse in is geweest.
Daar snap ik gewoon echt helemaal niets van.
Dat is invulling van jou kant....quote:
Eens. Zit vol boosheid.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:00 schreef livelink het volgende:
Voor iemand die geen ex-drama wil, zie ik toch behoorlijk wat ex-drama. Sterker nog, het ex-drama lijkt op voorhand eventuele komende dates te laten mislukken. Practice what you preach en zorg dat je dat eerst verwerkt voordat je weer gaat daten, zou ik zeggen.
Ik zoek een vriend met dezelfde kijk.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:02 schreef Hexagon het volgende:
Maar TS, ik denk niet dat je snel een vriend gaat vinden als je vooral je eigen kijk op zaken bij anderen door hun strot wilt duwen zonder enige serieuze dialoog aan te gaan.
En je liever je hol afveegt met adviezen omdat je niks wilt veranderen.
Je omschrijft jezelf meer dan je door hebtquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:02 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, dat is wie hij is. Overal kritiek op leveren maar nooit bij zichzeld fouten zien.
Ik ben aan het ranten in een boze bui. Ik ben ook reflectief genoeg om therapie te hebben gevolgd itt hemquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je omschrijft jezelf meer dan je door hebt
Had ik dat toch maar even mooi goed in de smiezen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
TS klinkt als een red flag op pootjes. Waarschijnlijk een hoop gezeik.
Zou niet daten.
Dat het ene buitenkansje de ander niet is. Die meid die toen bij La Vie werkte waar ik de naam van ben vergeten, dat was wel echt een buitenkansje. We zaten allebei in een relatie, dus het zou toch niets zijn geworden, maar dat was echt een buitenkansje. Er zijn weinig buitenkansjes daarna geweest en als je om een antibuitenkansje de naam van een winkel gaat veranderen is er echt maar één reactie mogelijk:quote:
Ik ken hem niet hoor, maar na een paar dates iemand al heel goed kennen? of is dit een gevolg ergens anders van?quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:02 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, dat is wie hij is. Overal kritiek op leveren maar nooit bij zichzeld fouten zien.
Nee hoor, sommige vrouwen komen eind 30 al in de overgang. Vergis je niet, vanaf 35 kun je in de overgang raken.quote:
Ik kan niet veel in detail gaan maar hij begeeft zich in dezelfde kringen en staat bekend als zuur en kritisch op alles. Kwam ik achteraf achter.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:08 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik ken hem niet hoor, maar na een paar dates iemand al heel goed kennen? of is dit een gevolg ergens anders van?
Wat dat betreft ben je wel zeer zeker van je eigen waarheid...
Kritisch zijn is toch niet erg? zuur... tja... ik ken geen zure mensen maar ervaar wel dat wanneer ik niet leuk ben mensen zo kunnen worden....quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik kan niet veel in detail gaan maar hij begeeft zich in dezelfde kringen en staat bekend als zuur en kritisch op alles. Kwam ik achteraf achter.
Wel als je álles kut vindt en jaloers bent op andermans succes. Heeft niks met mij te maken. Zo is hij. Dus moest hij bij mij ook hyperfocussen op de kleinste foutjes.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:14 schreef Chandler het volgende:
[..]
Kritisch zijn is toch niet erg? zuur... tja... ik ken geen zure mensen maar ervaar wel dat wanneer ik niet leuk ben mensen zo kunnen worden....
Maar goed, hij is niet meer in jou leven dus let it go...
Dat vraag ik me ook af als ik haar topics lees.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:44 schreef Ansa het volgende:
Geen idee meer. Ik vind bordspellen sowieso niks.
De combo die je hier noemt is vrij lastig. Want dan zit je in de groep 35-50 te vissen en mannen van die leeftijd die wat te bieden hebben, hebben dan doorgaans al kinderen. Uitzondering: mannen die geen kinderen willen en vooral mannen die helemaal niet zo zitten te wachten op een relatie en/of daar de skills niet voor hebben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
36.
Topmatch zou je zeggen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik kan niet veel in detail gaan maar hij begeeft zich in dezelfde kringen en staat bekend als zuur en kritisch op alles. Kwam ik achteraf achter.
Rode vlag. Verliefdheid gaat voorbij. Dat wordt dus bij een langere relatie een seksloos verhaal…quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:33 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dit hele topic is een rode vlagquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rode vlag. Verliefdheid gaat voorbij. Dat wordt dus bij een langere relatie een seksloos verhaal…
Ze vindt alleen zichzelf leuk deze arrogante egoistische kakmadamquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af als ik haar topics lees.
Bordspellen vindt ze ook al niet leuk.
[..]
Ik wil geen man met kinderen. Zijn ex bepaalt dan alles: wanneer we elkaar zien, op vakantie kunnen, etc. Wellicht heeft hij ook seks met haar. Daarnaast vind ik veel kinderen zeer slecht opgevoed en is dat een bron van frustratie.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De combo die je hier noemt is vrij lastig. Want dan zit je in de groep 35-50 te vissen en mannen van die leeftijd die wat te bieden hebben, hebben dan doorgaans al kinderen. Uitzondering: mannen die geen kinderen willen en vooral mannen die helemaal niet zo zitten te wachten op een relatie en/of daar de skills niet voor hebben.
Verder heb ik daten ook altijd wel serieus genomen, maar duidelijk minder berekenend. Een date is om te beginnen een leuk tijdverdrijf. Verder was ik ook niet van de regels. Je spreekt af en ziet wel hoe het loopt. Een koffiedate kan ook gewoon in een overnachting eindigen. Nadeel van een diner is dat wanneer het niet klikt je een lange zit hebt.
Voor mij is het dus altijd go with the flow geweest. En ja, dat eindigde bijzonder vaak fysiek.
Wat dat betref geloof ik ook niet zo in ‘serieus daten’ vs ‘voor seks daten’. Als je uit bent op een avontuurtje en de persoon die je treft is uitzonderlijk leuk, dan blijf je daar wel aan plakken en als je graag een relatie wil, maar de ander is niet leuk genoeg, het klikt niet in bed, whatever, dan blijf je toch niet puur dat je zonodig een relatie wil.
Kortom: ik denk dat een wat minder strikte houding zomaar eens kan helpen.
Ik heb uit principe dagelijks seks omdat het voor bindingshormonen zorgt. Helaas ging mijn ex ondanks 2x per dag toch vreemd.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rode vlag. Verliefdheid gaat voorbij. Dat wordt dus bij een langere relatie een seksloos verhaal…
Wat was daar toen de aanleiding voor?quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:00 schreef Ansa het volgende:
Ik ben ook bij etentjes gewoon opgestaan en weggelopen. Zelfs een keer hem laten verwijderen uit een restaurant.
Een date van 15 minuten is wel erg kort.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:00 schreef Ansa het volgende:
Ik vind koffie beledigend als " date". Alsof ik 40 min ga treinen voor 15 minuten Starbucks.
Deed je het in de relaties die je hebt gehad alleen voor de bindingshormonen of had je er ook plezier aan?quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:02 schreef Ansa het volgende:
Ik heb uit principe dagelijks seks omdat het voor bindingshormonen zorgt. Helaas ging mijn ex ondanks 2x per dag toch vreemd.
Hij maakte ruzie met de tafel naast ons omdat ze hem uitlachten.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Wat was daar toen de aanleiding voor?
[..]
Een date van 15 minuten is wel erg kort.
Maar als je een date een beetje slim aanpakt, dan spreek je af in jouw stad en laat je hem reizen.
Soms wel, soms niet. De meeste mannen bakken er niks van.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Deed je het in de relaties die je hebt gehad alleen voor de bindingshormonen of had je er ook plezier aan?
Had je er wel altijd zin in als je het deed?quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:09 schreef Ansa het volgende:
Soms wel, soms niet. De meeste mannen bakken er niks van.
Jeetje, wat een ongekende mensenkennis moet jij wel hebben om dat te kunnen destilleren aan de hand van deze volkomen redelijke helemaal normale posts.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had ik dat toch maar even mooi goed in de smiezen.
Ern man heeft dagelijks seks nodig. Net als de afwas moet het soms gewoon geveuren.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Had je er wel altijd zin in als je het deed?
Of deed je het soms ook omdat het er nou eenmaal bij hoort?
Kloptquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze vindt alleen zichzelf leuk deze arrogante egoistische kakmadam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |