Goed begin van de zondagmorgen dit.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:08 schreef Ansa het volgende:
Hij zat out of his league en dat had hij moeten waarderen.
Precies. Er zit een strakke tijdslimiet op buitenkansjes en iedereen weet: you snooze, you lose.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:08 schreef Ansa het volgende:
[..]
Vind ik heel gek. Hij heeft meerdere dingen gedaan waar andere vrouwen meteen zouden weglopen. Hij zat out of his league en dat had hij moeten waarderen.
Dat zie ik compleet anders, ik wil weten waar ik aan begin en bevallen zaken mij niet of kunnen we elkaar daarin niet vinden dan op to the next. Ieder z'n meug hoor maar seks is wel een belangrijk ding. Natuurlijk hoeft het niet op de 1e of 2e date, maar als het niet snel volgt dan haak ik snel af. Daarin heb ik bevestiging nodig en heb geen zin om naar van alles te kijken terwijl dat stukje ruk is.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:04 schreef Ansa het volgende:
Seks moet je verdienen met commitment niet andersom.
Dus? Jij kan volgend jaar in de overgang terecht komen. Zullen we ook constant die zwetende rooie kop noemen?quote:
Im de overgang kom je na je 50e😂quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:23 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dus? Jij kan volgend jaar in de overgang terecht komen. Zullen we ook constant die zwetende rooie kop noemen?
Iemand die blut is en zijn eten niet kan betalen is niet iemand die extreme eisen zou moeten stellen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Precies. Er zit een strakke tijdslimiet op buitenkansjes en iedereen weet: you snooze, you lose.
Daarom hoeft Naomi het ook niet meer bij me te proberen.
Ik ga geen seks hebben met mannen die met anderen zoenen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:20 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat zie ik compleet anders, ik wil weten waar ik aan begin en bevallen zaken mij niet of kunnen we elkaar daarin niet vinden dan op to the next. Ieder z'n meug hoor maar seks is wel een belangrijk ding. Natuurlijk hoeft het niet op de 1e of 2e date, maar als het niet snel volgt dan haak ik snel af. Daarin heb ik bevestiging nodig en heb geen zin om naar van alles te kijken terwijl dat stukje ruk is.
Ok! Vrij om te doen, maar ook zoenen doe ik als ik date, zelfs al heb ik daarvoor met een andere vrouw gezoend.. ook dat moet bevallen, en dan seks.. dus ja, ik ga niet lang lullen als dat niet gaat werken..quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:26 schreef Ansa het volgende:
Ik ga geen seks hebben met mannen die met anderen zoenen.
Ew, dus jij zet jezelf neer als een chooser in een pijpcompetitie. Een man die andere vrouwen date krijgt niet eens een knuffel van mij.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:29 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ok! Vrij om te doen, maar ook zoenen doe ik als ik date, zelfs al heb ik daarvoor met een andere vrouw gezoend.. ook dat moet bevallen, en dan seks.. dus ja, ik ga niet lang lullen als dat niet gaat werken..
Want geen goede seks of compleet andere gedachten daarover hebben is een dikke afknapper..
Ik post mijn dates altijd in bepaalde groepen om te checken met wie hij praat. Surprise: mannen die ik al jaren op apps zie worden er non-stop gedeeld als rode vlag.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:29 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ok! Vrij om te doen, maar ook zoenen doe ik als ik date, zelfs al heb ik daarvoor met een andere vrouw gezoend.. ook dat moet bevallen, en dan seks.. dus ja, ik ga niet lang lullen als dat niet gaat werken..
Want geen goede seks of compleet andere gedachten daarover hebben is een dikke afknapper..
Maar goed, als jij exclusief wilt daten is het aan jou omdat zeer duidelijk kenbaar te maken en dan moet de ander daarmee dealen... al kan hij natuurlijk ook gewoon zeggen dat je de enige bent, want wie zal zeggen dat het niet zo is..
Whow, dikke rode vlag hier..quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:32 schreef Ansa het volgende:
Ik post mijn dates altijd in bepaalde groepen om te checken met wie hij praat. Surprise: mannen die ik al jaren op apps zie worden er non-stop gedeeld als rode vlag.
Ook dat is een reden waarom ik niet op date ga: ik kom er altijd achter.
Dit gaat niet eens om geld, maar om wat gezien wordt als universeel knap en aantrekkelijk ofzo. Als je bij een bedrieger aangeeft een niet-knap persoon als out of your league te zien, komen er ineens een 20-tal lookalikes op je pad. Terwijl er wel een hele poppenkast wordt opgetuigd rondom een, wellicht wel knap, maar onaantrekkelijk persoon waar sowieso nooit interesse in is geweest.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Iemand die blut is en zijn eten niet kan betalen is niet iemand die extreme eisen zou moeten stellen.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:08 schreef Ansa het volgende:
[..]
Vind ik heel gek. Hij heeft meerdere dingen gedaan waar andere vrouwen meteen zouden weglopen. Hij zat out of his league en dat had hij moeten waarderen.
Ja, ik wil niet weer een man die liegt dat hij monogaam is. Dat je moeite hebt met transparantie zegt mij al genoeg.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:34 schreef Chandler het volgende:
[..]
Whow, dikke rode vlag hier..
'om te checken met wie hij praat'.
Das een dikke exit voor mij, tevens ook dit topic. Ik wens je dates veel sterkte!
Hij vindt zichzelf beter dan hij is.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:56 schreef Chandler het volgende:
[..]blijkbaar niet, anders was hij er nog geweest toch?
Ik volg je niet?quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit gaat niet eens om geld, maar om wat gezien wordt als universeel knap en aantrekkelijk ofzo. Als je bij een bedrieger aangeeft een niet-knap persoon als out of your league te zien, komen er ineens een 20-tal lookalikes op je pad. Terwijl er wel een hele poppenkast wordt opgetuigd rondom een, wellicht wel knap, maar onaantrekkelijk persoon waar sowieso nooit interesse in is geweest.
Daar snap ik gewoon echt helemaal niets van.
Dat is invulling van jou kant....quote:
Eens. Zit vol boosheid.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:00 schreef livelink het volgende:
Voor iemand die geen ex-drama wil, zie ik toch behoorlijk wat ex-drama. Sterker nog, het ex-drama lijkt op voorhand eventuele komende dates te laten mislukken. Practice what you preach en zorg dat je dat eerst verwerkt voordat je weer gaat daten, zou ik zeggen.
Ik zoek een vriend met dezelfde kijk.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:02 schreef Hexagon het volgende:
Maar TS, ik denk niet dat je snel een vriend gaat vinden als je vooral je eigen kijk op zaken bij anderen door hun strot wilt duwen zonder enige serieuze dialoog aan te gaan.
En je liever je hol afveegt met adviezen omdat je niks wilt veranderen.
Je omschrijft jezelf meer dan je door hebtquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:02 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, dat is wie hij is. Overal kritiek op leveren maar nooit bij zichzeld fouten zien.
Ik ben aan het ranten in een boze bui. Ik ben ook reflectief genoeg om therapie te hebben gevolgd itt hemquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je omschrijft jezelf meer dan je door hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |