Denk je echt dat ik tegen de 40 aan in kroegen ga rondhangen😂quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klopt, ik hoef niet meer te daten.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:20 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Uitgerekend op zaterdagavond dé plek voor alle eenzamen een geestelijk minderbedeelden
Er zijn nog genoeg mensen van jouw leeftijd die op zaterdagavond nog uitgaan. Meestal hebben die wel een partner of anders vrienden met wie ze samen uitgaan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:32 schreef Ansa het volgende:
Denk je echt dat ik tegen de 40 aan in kroegen ga rondhangen😂
Ik heb totaal geen behoefte aan seks tegenwoordig. De enige keer dat ik seks wil is als ik verliefd ben. Verder heb ik geen zin.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En anno 2025 kun je met één goeie swipe een uur later liggen neuken met een getrouwde vrouw die nooit vreemd zou gaan
Tijden veranderen
Ja, hoe triest, tussen de 20-ers op het podium dansen met je kalende kop.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg mensen van jouw leeftijd die op zaterdagavond nog uitgaan.
Er zijn ook uitgaangsgelegenheden voor mensen die ouder zijn. Zeker in de steden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, hoe triest, tussen de 20-ers op het podium dansen met je kalende kop.
Had je vroeger wel behoefte aan sex?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:33 schreef Ansa het volgende:
Ik heb totaal geen behoefte aan seks tegenwoordig. De enige keer dat ik seks wil is als ik verliefd ben. Verder heb ik geen zin.
Je maakt wel echt reclame voor jezelfquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:33 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen behoefte aan seks tegenwoordig. De enige keer dat ik seks wil is als ik verliefd ben. Verder heb ik geen zin.
Je praat de hele tijd in absolute termen en gaat er vanuit dat jij de norm bent, dat kan toch nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:52 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jij kan dus niet voldoen aan het minimum.
Waarom heb je het steeds over kalende koppen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, hoe triest, tussen de 20-ers op het podium dansen met je kalende kop.
Vind ik ouwelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Waarom heb je het steeds over kalende koppen?
In een relatie heb ik dagelijks seks. Dan heb ik ook liefdesgevoelens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Had je vroeger wel behoefte aan sex?
En hoe ga je dat dan doen als je ooit nog een keer een relatie krijgt als je alleen sex wil als je verliefd bent? De verliefdheidsfase in een relatie is meestal ook maar tijdelijk.
Nu wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je praat de hele tijd in absolute termen en gaat er vanuit dat jij de norm bent, dat kan toch niet
Vond er op mijn 16e al geen zak aan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn ook uitgaangsgelegenheden voor mensen die ouder zijn. Zeker in de steden.
Lekker zo blijven doorgaanquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dus omdat jij bent gesettled moet iedereen dat? Nah.
Ik geniet niet van verloren tijd.
Wat vind je nu eigenlijk wel leuk?quote:
Als hij je leuk genoeg vindt, doet hij dat wel uit zichzelf.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik geef geen preek. Ik vraag hem hoe hij monogamie ziet en geef aan dat ik alleen investeer als we bij een klik/de tweede date alleen elkaar zien.
Seks moet je verdienen met commitment niet andersom.quote:Op zondag 19 oktober 2025 07:23 schreef Chandler het volgende:
Daten... ja ik wil mijn date graag snel in reallife zien, maar date ook niet bergen met KM's van mij af. Moet uit de omgeving komen en na reallife wil ik ook graag snel seks... want als dat niet bevalt hoeft de rest ook niet..
Bevalt het wel dan wil ik met plezier heel veel tijd maken om je beter te leren kennen en te kijken of we samen een toekomst zouden kunnen opbouwen (al blijkt soms ook dat na jaren je toch een ander pad wilt bewandelen)
Rustigere plekken. Uit eten. Concerten. Cafeetjes. Ik zie sowieso geen mannen meer op vrouwen afstappen in de Starbucks.quote:Op zondag 19 oktober 2025 07:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat vind je nu eigenlijk wel leuk?
Waarschijnlijk trekt je hele houding vooral niet leuke mannen aan. Of zijn dat de enigen die een date zien zitten.
Zou je denken, maar zelfs na 8 uur zoenen is dat niet het geval.quote:Op zondag 19 oktober 2025 08:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Als hij je leuk genoeg vindt, doet hij dat wel uit zichzelf.
Ik geef niet af op mannen. Ik geef af op multidaters.quote:Op zondag 19 oktober 2025 07:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker zo blijven doorgaan![]()
Ik ben "gesettled", maar wel gelukkig. Ik loop niet overal af te geven op mannen als de grootste hautaine bitch ever
Dan vond hij je dus niet leuk genoeg.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:05 schreef Ansa het volgende:
[..]
Zou je denken, maar zelfs na 8 uur zoenen is dat niet het geval.
Vind ik heel gek. Hij heeft meerdere dingen gedaan waar andere vrouwen meteen zouden weglopen. Hij zat out of his league en dat had hij moeten waarderen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan vond hij je dus niet leuk genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |