Als ze die al hebben zitten we moreel niet op dezelfde lijn. Ik wil geen man die 5 dates per week heeft. Dan is hij al meteen onaantrekkelijk voor mij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is onbetrouwbaar? Dat je niet meteen tijdens de date laat weten of je nog meer opties hebt lopen? Daar ga je toch nooit achter komen. Bovendien ben je nog niks van elkaar.
Maar als je dat meteen als dictaten voor iemands voeten werpt, dan ga je de leuke mannen afschrikken.
Zelfs als mannen helemaal aan jouw dictaten voldoen werkt het afschrikwekkend. Iemand die meteen voor een date een zuur pakket regels gaat opdreunen komt immers niet erg gezellig en aantrekkelijk over.
Er zijn weinig mannen met 5 dates per week. Maar je komt er toch niet achter wat hij nog meer aan dates heeft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:53 schreef Ansa het volgende:
[..]
Als ze die al hebben zitten we moreel niet op dezelfde lijn. Ik wil geen man die 5 dates per week heeft. Dan is hij al meteen onaantrekkelijk voor mij.
Maar, jij bent toch zo'n catch? Waarom zou je er dan vanuit gaan (met een kansberekening van <10%) dat hij jou niet zou willen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:57 schreef Ansa het volgende:
Als een man 10 vrouwen date is de kans letterlijk <10% dat hij mij uberhaupt gaat willen. Voor mij te klein om in te investeren.
Laten we zeggen dat hij:
bij 3 van de 10 vrouwen écht chemie voelt,
bij 4 vrouwen “wel oké” voelt,
bij 3 weinig of geen klik.
Dan is de kans dat hij jou kiest afhankelijk van waar jij in dat spectrum valt.
Bijvoorbeeld:
Als jij in de top 3 van zijn beleving zit, is de kans 1/3e.
Zit je in de top 4-7, dan is het 1/7e.
Zit je buiten zijn top 7, dan is het verwaarloosbaar klein (<5%).
Dat is maar goed ook. Hoe meer dates hij heeft, hoe kleiner de kans dat hij mij kiest. Als hij met andere vrouwen dat is hij verzadigd en zet de FOMO in. De kans dat hij dan uberhaupt voor mij kiest is dan nog kleiner dan 3%. Dan is hem gelijk wegjagen efficienter.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn weinig mannen met 5 dates per week. Maar je komt er toch niet achter wat hij nog meer aan dates heeft.
Intussen schrik je alle leuke mannen af met met dat zure eisengedoe. Zelfs al hebben ze nul andere dates.
Omdat mannen zelfs vreemdgingen bij Diana, Beyonce, en Shakira. Vreemdgaan heeft niks te maken met de vrouw.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar, jij bent toch zo'n catch? Waarom zou je er dan vanuit gaan (met een kansberekening van <10%) dat hij jou niet zou willen?
Oke.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:04 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat mannen zelfs vreemdgingen bij Diana, Beyonce, en Shakira. Vreemdgaan heeft niks te maken met de vrouw.
Multidaters doen het om hun ego op te krikken en zien mij niet als individu.
Zelfs moeite goed typen is teveel moeite.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:01 schreef Ansa het volgende:
[..]
Aan jezelf werken is teveel moeote he.
Ik heb meerdere tips beantwoord. Voor mij is mijn grenzen negeren geen werkbare tip.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke.
Hee, op mijn eerdere tips ga je niet in. Dus om je eigen woorden even terug te kaatsen:
[..]
Zelfs moeite goed typen is teveel moeite.
Jouw leven, jouw keuze. Maar zoals je nu overal tegen aan schopt zonder zelf in de spiegel te kijken gaat je niet brengen wat je wil. Succes ermee.
Maar nu jaag je gewoon iedereen weg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook. Hoe meer dates hij heeft, hoe kleiner de kans dat hij mij kiest. Als hij met andere vrouwen dat is hij verzadigd en zet de FOMO in. De kans dat hij dan uberhaupt voor mij kiest is dan nog kleiner dan 3%. Dan is hem gelijk wegjagen efficienter.
Ik zeg nergens dat je je grenzen moet negeren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:11 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb meerdere tips beantwoord. Voor mij is mijn grenzen negeren geen werkbare tip.
Ik geef geen preek. Ik vraag hem hoe hij monogamie ziet en geef aan dat ik alleen investeer als we bij een klik/de tweede date alleen elkaar zien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar nu jaag je gewoon iedereen weg.
Als je als normale man een date wilt regelen, en je krijgt een of andere zure preek over je heen met van alles dat moet of niet mag, dan heb je er al snel geen zin meer in. Als het al zo begint bij de eerste date, dan verwacht de man alleen nog maar meer gezeik in een eventuele relatie.
Zo werkt het natuurlijk niet. Het is niet dat iedere man verplicht een keuze moet maken uit de opties die die op dat moment heeft, en dat als ‘ie met twee vrouwen date je 50% kans hebt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:57 schreef Ansa het volgende:
Als een man 10 vrouwen date is de kans letterlijk <10% dat hij mij uberhaupt gaat willen. Voor mij te klein om in te investeren.
Laten we zeggen dat hij:
bij 3 van de 10 vrouwen écht chemie voelt,
bij 4 vrouwen “wel oké” voelt,
bij 3 weinig of geen klik.
Dan is de kans dat hij jou kiest afhankelijk van waar jij in dat spectrum valt.
Bijvoorbeeld:
Als jij in de top 3 van zijn beleving zit, is de kans 1/3e.
Zit je in de top 4-7, dan is het 1/7e.
Zit je buiten zijn top 7, dan is het verwaarloosbaar klein (<5%).
Dus omdat jij bent gesettled moet iedereen dat? Nah.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je je grenzen moet negeren.
Maar nogmaals, succes ermee. Ik ben gelukkig met een loyale man zonder allemaal eisen. Hij is perfect voor mij hoewel er altijd wel dingen zijn die ik liever anders zou zien. Maar dat maakt hem juist hém. Ik ben ook niet perfect.
En jij ook niet. Dus gedraag je gewoon niet als een prinses op de erwt en geniet gewoon van dates met mannen, ongeacht of het wat wordt of niet. Of wordt lekker verbitterd en eenzaam. Allemaal prima, jouw leven, heb ik gelukkig geen last van.
Dat wordt niet alleen een soort preek ervaren. Het wekt ook de schijn van bezitterigheid, waar ook volkomen monogame mannen van terugschrikken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik geef geen preek. Ik vraag hem hoe hij monogamie ziet en geef aan dat ik alleen investeer als we bij een klik/de tweede date alleen elkaar zien.
En in plaats van advies aan te nemen, dat deze opsteling toch echt ook de leuke monogame mannen afschrikt, maar gewoon haar eigen gelijk blijven opdreunen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zei ze op FOK! op zaterdagavond
Dan zou ik als ik jou was vol inzetten op een leuk leven alleen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dus omdat jij bent gesettled moet iedereen dat? Nah.
Ik geniet niet van verloren tijd.
Ik ga op mijn leeftijd toch niet nog in clubs rondhangen.:')quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zei ze op FOK! op zaterdagavond
Doe ik ook, maar het is wel fijn om iemand te vinden waar ik ook mee kan latten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was vol inzetten op een leuk leven alleen.
Jij zit ook op Fok.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En in plaats van advies aan te nemen, dat deze opsteling toch echt ook de leuke monogame mannen afschrikt, maar gewoon haar eigen gelijk blijven opdreunen.
Dat is er al ingecalculeerd. Het verschil is dat als hij op mij focust en het niet werkt ik een eerlijke kans had.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:31 schreef Saboo het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet. Het is niet dat iedere man verplicht een keuze moet maken uit de opties die die op dat moment heeft, en dat als ‘ie met twee vrouwen date je 50% kans hebt.
Ik denk dat de kans dat je een succesvolle, langdurige en stabiele relatie krijgt uit een date überhaupt minder dan 10% is. Je hele leven delen, samenwonen (of juist niet), dezelfde seksuele afstemming, de keuze voor kinderen (of niet), je financiën delen, de keuze waar je wil wonen of settelen. Er zijn talloze redenen waarom het - zelfs met chemie en klik - alsnog kan stuklopen,
Je gaat er niet in 1 of 2 dates achter komen of de persoon tegenover je de geschikte persoon voor een hele toekomst samen.
Desondanks kun je het wel leuk hebben met de ander, en je zult er altijd rekening mee moeten houden dat je gekwetst kan worden. Of je nou de enige bent, of 1 van de 10.
Nogmaals; dan is het wel makkelijker verkroppen als je date niet de eerste man is die je in 3 jaar gesproken hebt.
En anno 2025 kun je met één goeie swipe een uur later liggen neuken met een getrouwde vrouw die nooit vreemd zou gaanquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Er is niets mis mee om met sex te wachten totdat je echt een stabiele relatie hebt. Er was ooit een tijd waarin jonge mensen, als ze verkering kregen, er maanden over deden voordat ze sex gingen hebben. Eerst gingen ze, op het moment dat de relatie echt serieus werd, bij elkaars familie op bezoek, als teken dat je de relatie serieus nam, en daarna werd er pas gesext.
Uitgerekend op zaterdagavond dé plek voor alle eenzamen een geestelijk minderbedeeldenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |